View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon May 01, 2017 9:04 pm Post subject: |
|
|
bill77 wrote: |
Η κάθετη σύνδεση έχει μπει στο χωροταξικό της Π.Δ.Ε που είναι υπό έγκριση άμεσα και αποτελεί μέρος του κάθετου Πλατυγιάλι-Ιονία-Αγρίνιο-Καρπενήσι!
Απλά όλοι ξέρουμε πως είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα...
Ελπίζουμε άμεσα σε ανακατασκευή οδοστρώματος-διαγραμμίσεις-φώτα από την Π.Δ.Ε αν και θα έπρεπε να τους είχαμε δείξει με κάθε τρόπο πως αυτή η κατάσταση είναι ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗ!!!! |
To νέο χωροταξικό της Περιφερειας ειναι η νέα καραμέλα των πολιτικών που κοροϊδεύουν για άλλη μια φορά την τοπική κοινωνία του Αγρινίου.
Όποιος έχει κουράγιο ας ανατρέξει στην σχετική σελίδα διαβούλευσης της Περιφέρειας
Σε όλες τις φάσεις της διαβούλεσης ο προβλεπόμενος από το Εθνικό Χωροταξικό Σχέδιο άξονας "Διεθνούς Σημασίας" Πλατυγιάλι - Αγρίνιο - Καρπενήσι - Λαμία συγκεκριμενοποιείται σε επίπεδο Περιφέρειας στη χάραξη Πλατυγιάλι - Α/Κ Αγίου Ηλία (Ιονία) - Α/Κ Χαλικίου (Ιονία) - Παναιτώλιο - Καμαρούλα (υπό κατασκεύη) - όρια περιφέρειας.
Ενδεικτικός χάρτης
Σε κάποια από τα τελευταία κείμενα του χωροταξικού (κάπου έχω χάσει το σχετικό link) μετά από πιέσεις εντάχθηκε στους διεθνoύς σημασίας άξονες μόνη της και αυτοτελή η κάθετη σύνδεση Αγρινίο - Αγγελόκαστρο χωρίς να υπάρξει καμία αλλαγή στον άξονα Πλατυγιάλι - Αγρίνιο - Καρπενήσι (μέσω Κλεισούρας).
Τώρα αν κάποιος πιστεύει ότι ένας άξονας που μάλλον θα μπει από το παράθυρο στο περιφερειακό χωροταξικό χωρίς να υπάρχει στο αντίστοιχο εθνικό και χωρίς να υπάρχει σε κάνενα διευρωπαικό δίκτυο είναι ικανός να βρει χρηματοδότηση τέτοιες εποχές, τι να πω.
----------------------------------------
Το Αγρίνιο δικαιούται και πρέπει να αποκτήσει μια άμεση και ασφαλής συνδεση με την Ιονία. Το ποια θα είναι αυτή, οι απόψεις και εδώ μεσα είναι διαφορετικές.
Προσωπικά θεωρώ βέλτιστη λύση την σοβαρή και σωστή αναβάθμιση του Α/Κ Χαλικίου - Αγρινίου και τη βαριά συντήρηση του Κουβαράς - Αγρίνιο με παρεμβάσεις ασφαλείας εντός των κατοικημένων περιοχών.
Επίσης αυτό με την Κλεισούρα και την απόλυτη προστασία είμαστε σίγουροι ότι ισχύεί;;
Από όσο γνωρίζω natura είναι μόνο το κομμάτι των στενών από Αγία Ελεούσα έως τα Φραγκουλαιικα και δεν υπάρχει κανένα Εθνικό Πάρκο στην περιοχή.
Επίσης η περιοχή Natura δεν αποκλείει εξ'ορισμού την εκτέλεση νέων εργασιών απλώς απαιτεί αυστηρότερες περιβαλλοντικές μελέτες και λύσεις. Άλλωστε εκατέρωθεν του δρόμου υπάρχουν και τα κατάλοιπα της παλιάς χάραξης της Ε.Ο. και τα ανενεργά λατομεία. |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Mon May 01, 2017 10:00 pm Post subject: |
|
|
ariskop εντυπωσιάζομαι από τις λεπτομερείς σου γνώσεις για το θέμα της κάθετης σύνδεσης! Δυστυχώς είναι έτσι τα πράγματα όπως ακριβώς τα λες με ρεαλισμό και χωρίς διάθεση να χαϊδέψεις αυτιά... |
|
Back to top |
|
 |
Sintix New Member

Joined: 17 May 2010 Posts: 42 Location: Σιδηρόκαστρο
|
Posted: Tue May 02, 2017 1:43 pm Post subject: |
|
|
1) Σχετικά με τον Α25: Παραδόθηκε την προηγούμενη εβδομάδα πλήρης και ο νότιος κλάδος (προς Σέρρες) στην ευθεία Προβατάς - Κόμβος Σερρών μήκους 3,3 km. Είχε προηγηθεί και το προς Θεσσαλονίκη αντίστοιχο τμήμα δύο εβδομάδες νωρίτερα. Απομένει προς παράδοση η νέα χάραξη 5 km μεταξύ κόμβου προς Σέρρες και του παλιού τμήματος στο ύψος του Μελενικιτσίου. Φαίνεται σχεδόν πλήρως έτοιμη (αντιολισθηρή στρώση, οριζόντια & κάθετη σήμανση) με ελάχιστες λεπτομέρειες να εκκρεμούν. Αναμένεται ο Υπουργός (σύμφωνα με το Δήμαρχο Σιντικής) για τα εγκαίνια ολοκλήρωσης όλου του Α/Δ περί τα μέσα του Μαϊου (σύμφωνα με την ΕΟΑΕ).
Περί σήμανσης λόγος, περιμένω να δω τελικά τι θα γίνει, μετά από διάλογο 2 μηνών με την ΕΟΑΕ, πριν διηγηθώ ίσως μια ιστορία περί αρτιότητας των σχετικών "μελετών".
2) Βόλτα πρωτομαγιάτικη σε Πλαταμώνα-Τέμπη (Α1): Διαπίστωσα ότι τα ονόματα των σηράγγων όπως εμφανίζονται στις επί τόπου πινακίδες διαφέρουν αρκετά από αυτά που εξαγγέλθηκαν από το Υπουργείο. Επί του παρόντος είναι Ολυμπος 1 & 2 (Πλαταμώνας/Τ3 προς Βορρά & προς Νότο αντίστοιχα), Μαθητών Μακρυχωρίου & S. Sciani η μεγάλη Τ2 προς Β & Ν επίσης και τέλος Κισάβου 1 & 2 η Τ1 (προς Β & Ν). Σκοτίνα - Ευαγγελισμός 16 άνετα λεπτά. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 778
|
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed May 03, 2017 10:54 am Post subject: |
|
|
Είχαμε αναφερθεί και παλιότερα στη γέφυρα στο Κριό, η οποία είναι μία από τις λίγες γέφυρες της Ολυμπίας που δεν κατεδαφίστηκαν αλλά προβλεπόταν η ενίσχυση τους.
Για να ολοκληρωθεί η ενίσχυση και του καταστρώματος της γέφυρας πρέπει να διακοπεί η κυκλοφορία για ένα διάστημα. Για το λόγο αυτό έχει κατασκευαστεί προσωρινό τεχνικό νότια της γέφυρας (φαίνεται και στο video) ώστε να διοχετευθεί η κυκλοφορία από εκεί
Παρ' όλο που υπήρχε η απόφαση της Αστυνομίας για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μέσα στο Μάρτιο, φαίνεται ότι πάρθηκε η απόφαση να μην διακινδυνεύσουν την προβληματική λειτουργία του σημείου μέσα στο Πάσχα και το άφησαν για μετά. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 778
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Thu May 04, 2017 5:56 pm Post subject: |
|
|
Τό βρήκα πολύ ενδιαφέρον. ...
.http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1535734/sto-mikroskopio-kratika-stelehh-gia-skandala-apall.html |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Thu May 04, 2017 9:13 pm Post subject: |
|
|
Έκανα μια καταδρομική το τριήμερο σε Άρτα-Γιάννενα μεσω Ολυμπίας και Ιονίας.
Πρώτη εντύπωση: Άλλος κόσμος. Χαλάλι οι δεκαετίες που περιμέναμε για να γίνουν οι οδικοί άξονες. Πραγματικό κόσμημα και οι 2 δρόμοι. Οπως και οι σηραγγες τους πραγματικα κοσμηματα (ιδιως οι μεγαλες).
Πάμε τώρα στα επιμέρους σχόλια:
1) Στο Κόρινθος-Ριο, παρόλο που υπάρχουν 5-6 σημεία που θέλουν ολοκλήρωση, εντούτοις δεν δημιουργείται bottleneck, κινείσαι κανονικά (έστω και με μια μείωση ταχύτητας) και δεν δημιουργείται κάποιο θέμα
2) Τα σαμαράκια και την κακή νέα ασφαλτόστρωση που αναφέρθηκαν σε προηγούμενο ποστ στο συγκεκριμένο καινουριο κομμάτι (οχι στα 5-6 προβληματικα τμηματα), δεν τα αντιλήφθηκα και δεν μου προξενησε καποιο οδηγικη οχληση
3) Το Κλόκοβα - Αμφιλοχία είναι απλά σκέτη απόλαυση. Ίσως θα μπορούσαν στο ρεύμα προς Κεφαλόβρυσο να δώσουν απευθείας και τις δύο λωρίδες του τούνελ αφού δεν υπάρχει άλλο bottleneck μέχρι την Αμφιλοχία
4) Παραφωνία το Αμφιλοχία - παρακαμψη Άρτας καθώς σε βάζει για μία τελευταία φορά στις στροφές του Μακρυνόρους, αλλά κάνεις υπομονή για μισή ώρα γνωρίζοντας ότι σύντομα πάει στο χρονοντούλαπο
5) Παραφωνία επίσης οι παρκίζες στο Κεφαλόβρυσο - Κουβαράς που είναι όλες χωρίς προστατευτικό στηθαίο και χωρίς τουαλέτες. Το ίδιο και κάποιες στο Κουβαράς-Αμφιλοχία που έχουν μόνο μία ξύλινη πέργκολα (ίσως για να σε "εκβιάσουν" να σταματήσεις με το ζορι στα ΣΕΑ Αμφιλοχίας)
6) Παραφωνία ότι οι πινακίδες στην άνοδο που δεν ανέφεραν πουθενα την Άρτα αν και μεγαλη πόλη της Ηπείρου σε ολη τη διαδρομη απο την Κλοκοβα μεχρι την παρακαμψη Αρτας. Η Άρτα εμφανιστηκε μονο στην παρακαμψη της σε πινακιδα.
7) Το Άρτα - Γιαννενα ειναι απλα απολαυση. Λιγο κουραστικο για το αυτοκινητο λογω μεγαλης ανωφέρειας (ίσως μπορούσε να γινει με προοδευτικοτερες κλίσεις - δεν ξέρω) αλλα κατα τα αλλα δεν καταλαβαινεις ποτε φτανεις στο Αυγο. Στην επιστροφη ηταν νυχτα και επεσε σε τρελη ομιχλη (ορατοτητα 5 μετρα μαξ) αλλα δεν ενιωσα στιγμη φοβο ή ανασφαλεια. Και μονο οι 2+ΛΕΑ και το στηθαιο σε καθησυχαζουν
8) Στην επιστροφη της Ιονιας επισης παραφωνια οτι σε ολο το μηκος του δρομου δεν υπαρχει πουθενα αναφορα για την Αθηνα παρα μονο λιγα χιλιομετρα πριν φτασεις Κλοκοβα. Θεωρω οτι θα επρεπε στις μεγαλες πινακιδες που αναγγελουν χιλιομετρικες αποστασεις να υπαρχουν ολα τα μεγαλα αστικα κεντρα της διαδρομης και οχι μονο καποια επιλεκτικα.
9) Παραφωνια επισης οτι στην εξοδο του Α52 (Αμβρακια Οδος) αναφερει ως προορισμο την Πρεβεζα αλλα πουθενα την Λευκαδα, που αν και δεν εχει αμεση συνδεση με την Αμβρακια την θεωρω μακραν τουριστικοτερη της Πρεβεζας και θα εξυπηρετουσε ως συνδετηρια για οσους κατεβαινουν απο βορρα και δεν γνωριζουν (πχ διαφοροι Βαλκανιοι που ερχονται κατα κορον το καλοκαιρι)
10) Στην επιστροφη Ριο - Κορινθος σε ενα μεγαλο κομματι μετα το Αιγιο (απο την ανατολικη εισοδο-εξοδο μεχρι και αρκετα μετα τα επομενα διοδια) το ρευμα Αθηνα - Πατρα εισερχοταν στο ρευμα Πατρα - Αθηνα, και καθε ρευμα ειχε διαθεσιμη μονο μια λωριδα κυκλοφοριας. Αγνωστο γιατι καθως δεν ειδα εργασιες στο ρευμα Αθηνα-Πατρα (ηταν απογευμα Τεταρτης χθες αργα) αλλα μου εκανε εντυπωση καθως ο δρομος υποτιθεται δοθηκε ως λειτουργικος και δεν θα ξανα "συναντιοντουσαν" τα δυο ρευματα και οι ασφαλτοστρωσεις που υπολειπονται στο ενα ρευμα θα γινοντουσαν με εκ περιτροπη στενωση του οδοστρωματος (απωλεια διαθεσιμων λωριδων κυκλοφοριας).
Καλες διαδρομες ευχομαι σε ολους και μακαρι να τους χαρουμε για πολλα χρονια. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Sat May 06, 2017 9:36 am Post subject: |
|
|
@ Τassos, καλημέρα Τάσσο, βλέπω πώς θέλει αρκετή δουλειά ακόμα, τό βλέπεις γιά Αύγουστο? |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon May 08, 2017 10:28 pm Post subject: |
|
|
Τροχαίο ατύχημα που κατέληξε σε πυρκαϊά και ολοκληρωτική καταστροφή ενός ΙΧ, εντός της σήραγγας του Αρτεμισίου (Α7), είχαμε σήμερα το πρωί. Ευτυχώς δεν υπήρξαν θύματα ή τραυματίες.
πηγή |
|
Back to top |
|
 |
mars28 Visitor

Joined: 21 Apr 2017 Posts: 5
|
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed May 10, 2017 3:41 am Post subject: |
|
|
Καλώς ήρθες φίλε στη παρέα μας.
Αυτό αναρωτήθηκα και εγώ. Έτσι έκανα μια σύντομη αναζήτηση στο Ιντερνέτ και διάβασα πως είχαν κλείσει τη σήραγγα προς Τρίπολη (τη παλιά) προσωρινά λόγω εκτέλεσης εργασιών συντήρησης, οπότε και οι δύο κατευθύνσεις έκαναν χρήση του κλάδου προς Αθήνα. |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu May 11, 2017 1:44 am Post subject: |
|
|
Καλώς ήρθες φίλε. Αν και δεν έχω εικόνα πλέον από το Αντίρριο-Κλοκοβα, πιστεύω οτι το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος (5 Ιουνίου) είναι ρεαλιστικός στόχος. Μην ξεχνάμε οτι με την παράδοση αυτού του τμήματος θα ξεκινήσει και η λειτουργιά των διοδίων Κλοκοβας, όποτε είναι ένας λόγος παραπάνω να συντομεύουν.
Γενικότερα θεωρώ πως μέχρι μέσα Ιουλίου πρέπει να έχει παραδοθεί όλη η Ιόνια και να ολοκληρωθούν οι υπολοιπομενες εργασίες στην Ολυμπία εκτός του Ρίου φυσικά, που έχει αρκετή δουλειά ακόμα. |
|
Back to top |
|
 |
GETEL New Member

Joined: 03 Apr 2017 Posts: 53 Location: ELEFSINA-IOANNINA
|
Posted: Thu May 11, 2017 9:47 am Post subject: |
|
|
αληθεια, με τα ''μερεμετια'' της Ολυμπιας τι εγινε; εχουμε εργασιες ή ακομα;
περαν των κομβων δεν εχω δει ουτε διαβασει κατι που να αφορα εργασιες πανω στον αξονα. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 778
|
|
Back to top |
|
 |
itheodo New Member

Joined: 09 Mar 2017 Posts: 38 Location: Πάτρα
|
Posted: Thu May 11, 2017 9:42 pm Post subject: |
|
|
GETEL wrote: | αληθεια, με τα ''μερεμετια'' της Ολυμπιας τι εγινε; εχουμε εργασιες ή ακομα;
περαν των κομβων δεν εχω δει ουτε διαβασει κατι που να αφορα εργασιες πανω στον αξονα. |
Γίνονται διάφορες εργασίες, γι'αυτό σε κάποια σημεία έχουμε πάλι κώνους και 1 λωρίδα κυκλοφορίας. Από εργασίες σε γέφυρες που περνούν πάνω από την Ολυμπία, μέχρι εργασίες ασφαλτόστρωσης |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu May 11, 2017 10:01 pm Post subject: |
|
|
Γίνεται ήδη εδω και 10 μέρες περίπου αποκλεισμός κλάδων όπως διαβάζω στο site της Ολυμπίας, για ασφαλτόστρωση στην περιοχή του Αιγίου.
Πάντως απο οτι διατυμπανίζουν, στο θέμα σήμανσης και ασφαλτόστρωσης θα έχουν τελειώσει μέχρι τέλη Ιουνίου, οπως και ο Α/Κ Ζευγολατίου που είναι σχεδόν έτοιμος. Στη Λυκοποριά και στα Αραχωβίτικα είναι λίγο πίσω.
Ο Ε-65 καλό Αύγουστο  |
|
Back to top |
|
 |
danos New Member

Joined: 27 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Fri May 12, 2017 12:00 am Post subject: |
|
|
Αυτός ο δρόμος είναι πολύ ενδιαφέρον αλλά δεν θα τον αφήσουν να γίνει διότι Θα είναι ανταγωνιστικός και στην Ιωνία οδό και στην Παθε .
4 Ωρες Αθήνα δυτική Μακεδονία και χάνοντας διόδια από Λαμία λαρισσα Ιωάννινα Αγρίνιο -- γέφυρα Ολυμπίας οδό
Δεν νομίζω |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri May 12, 2017 12:10 am Post subject: |
|
|
Τι εννοείς "δεν θα τον αφήσουν να γίνει"?
Περιλαμβάνεται κι αυτός στις συμβάσεις παραχώρησης, όπως και οι υπόλοιποι αυτοκινητόδρομοι και ήδη ένα μεγάλο τμήμα του έχει κατασκευαστεί και θα παραδοθεί στην κυκλοφορία σε λιγους μήνες...
Νομίζω, έχουν παρθεί και οι αποφάσεις για το τμήμα ΠΑΘΕ-Ξυνιάδα, όπου θα το κατασκευάσει η υπάρχουσα κοινοπραξία... |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Fri May 12, 2017 9:27 am Post subject: |
|
|
Καλημέρα.
Ο Ε 65 είναι ο αυτοκινητόδρομος πού μπορεί πραγματικά νά βοηθήσει περισσότερο από τούς άλλους, τίς περιοχές πού διέρχεται. ..
Αλλά, τό Νότιο τμήμα, ακόμα δέν έλαβε έγκριση. ..
Γιά δέ τό Βόρειο, προσωπική μου άποψη, άν γίνει,θά γίνει στίς επόμενες γενιές. ..
Η ευκαιρία ήταν τό 2008, είχε λίγες απαλλοτριώσεις, ε ο Ιππικός Όμιλος Γρεβενών, είχε μεγαλύτερο όραμα γιά τήν Δ.Μακεδονία. ..
Γενικά, κάποια κατάρα κυνηγά τό τμήμα Καλαμπάκας Γρεβενών. Τότε 1936 ,ξεκίνησαν εργασίες γιά τήν σιδηροδρομική Ένωση τους. Έγιναν αρκετές εργασίες, στό Αγιόφυλλο Τρικάλων θυμάμαι τόν Σιδηροδρομικό Σταθμό, ήλθε τό κραχ τού 1929-30, πάει πέταξε... |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Fri May 12, 2017 9:28 am Post subject: |
|
|
Η ίδια εταιρία (Νέα Οδός) έχει την Ιόνια και τον Ε 65.Στην ίδια τσέπη πάνε τα διόδια,μόνο την γέφυρα γλυτώνεις... |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
GETEL New Member

Joined: 03 Apr 2017 Posts: 53 Location: ELEFSINA-IOANNINA
|
Posted: Fri May 12, 2017 3:23 pm Post subject: |
|
|
tasosGR wrote: | Η ίδια εταιρία (Νέα Οδός) έχει την Ιόνια και τον Ε 65.Στην ίδια τσέπη πάνε τα διόδια,μόνο την γέφυρα γλυτώνεις... |
Λιγο το εχεις 26.5€; βεβαια θα ειναι καποια χλμ παραπανω ειδικα με τη νεα χαραξη. Για την οποια πιστευω επαιξε ρολο στο που θα καταληξει ΚΑΙ το οτι θα την επελεγε ως εναλλακτικη ο Γιαννιωτης. Ολα ειναι σχετικα βεβαια απο τον ακριβες προορισμο κ΄ προελευση. Δηλαδη για οσους εχουν προορισμο ή καταληγουν σε μερη ως και πριν την σηραγγα του Δρισκου και Κηφισιά αντιστοιχα θα συμφερει.
Αν καποτε κατασκευαζοταν και το τμημα Ελευσινα-Θηβα, τοτε αλλαζαν αρδην τα δεδομενα. Εγω ας πουμε που διαμενω Ελευσινα νομιζω θα την επελεγα αβλεπί την διαδρομη αντί Ολυμπιας-Ιονιας |
|
Back to top |
|
 |
|