View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
GETEL New Member

Joined: 03 Apr 2017 Posts: 53 Location: ELEFSINA-IOANNINA
|
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Apr 11, 2017 10:22 am Post subject: |
|
|
Για Βόνιτσα,Λευκάδα,Πρέβεζα, ερχόμενος από Αντίρριο, χρησιμοποιείς τον Α/Κ Αμβρακίας, ο οποίος αποτελεί ουσιαστικά και το νότιο Α/Κ Αμφιλοχίας, αφού ο άλλος ο επονομαζόμενος Α/Κ Αμφιλοχίας είναι ο βόρειος για την πόλη και βολεύει μόνο όσους έρχονται από Άρτα-Γιάννενα. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Tue Apr 11, 2017 3:54 pm Post subject: |
|
|
agr-engineer wrote: | Για Βόνιτσα,Λευκάδα,Πρέβεζα, ερχόμενος από Αντίρριο, χρησιμοποιείς τον Α/Κ Αμβρακίας, ο οποίος αποτελεί ουσιαστικά και το νότιο Α/Κ Αμφιλοχίας, αφού ο άλλος ο επονομαζόμενος Α/Κ Αμφιλοχίας είναι ο βόρειος για την πόλη και βολεύει μόνο όσους έρχονται από Άρτα-Γιάννενα. |
Εξαρτάται από το αν θες να φας τον καροδρομο από τον Α/Κ Αμβρακίας μέχρι την Αμφιλοχία περνώντας από Στάνο κτλ. Επειδή οι χρονικές διαφορές θα είναι λίγες πιστεύω πρέπει να γίνουν δοκιμές δλδ χρονικά είναι πιο γρηγορο να βγεις Α/Κ Αμβρακίας και μέσω Στάνου να πας Αμφιλοχία και αριστερά για Βόνιτσα (όπου τα όρια ταχύτητας είναι σαφώς μικρότερα από την Ιονία (αν υποθέσουμε ότι θα τα τηρείς) ή να μείνεις Ιονία με μια ταχύτητα 120 και να βγεις κομβο Αμφιλοχίας να κατέβεις Αμφιλοχία και ευθεία για Βόνιτσα? |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Apr 11, 2017 4:25 pm Post subject: |
|
|
Γενικά η μετάβαση σε Μεσολόγγι κι Αμφιλοχία από Αγρίνιο δεν πραγματοποιείται μέσω Ιονίας Οδού, έτσι όπως έχουν κατασκευάσει το δρόμο και τους κόμβους (ανεπίτρεπτο).
Απαιτούνται 2 Η/Κ (τραγική παράλειψη) σε κάποια υπάρχουσα κάτω διάβαση δυτικά του Μεσολογγίου και νότια της Αμφιλοχίας (ανάμεσα από το τέλος της λίμνης Αμβρακίας κι ακριβώς πριν το βουνό.
Αγρίνιο-Μεσολόγγι (35 χιλιόμετρα): Α/Κ Χαλικίου στα 20 χιλιόμετρα, αλλά δε βολεύει να πας στον έναν και μοναδικό Α/Κ Μεσολογγίου ο οποίος κατασκευάστηκε 5 χιλιόμετρα ανατολικά της πόλης κι όχι στο ύψος αυτής (μιας και είναι μοναδικός) στην Αγριλιά. Συνεπώς, χρησιμοποιεί κάποιος τον παλιό δρόμο. Κανένα κέρδος στις μετακινήσεις ανάμεσα στις δύο πόλεις, που είναι και πολλές καθημερινά (απώλεια εσόδων και για την κοινοπραξία).
Αγρίνιο-Αμφιλοχία (46 χιλιόμετρα): Α/Κ Κουβαρά στα..22 χιλιόμετρα, αλλά εννοείται ότι κάποιος δε θα μπει μόνο για 8-9 χιλιόμετρα μέχρι Α/Κ Αμβρακίας και θα πληρώσει και 2,5€ πλευρικά διόδια για να συνεχίσει μετά για Αμφιλοχία, ούτε θα κάνει κύκλο για να περάσει την Αμφιλοχία και να εξέλθει στο βόρειο κόμβο της πόλης (ουσιαστικά τον Α/Κ Αμφιλοχίας που βολεύει μόνο την κίνηση από και προς βορρά). Άρα και σε αυτήν την περίπτωση γίνεται ξανά χρήση του παλιού καρόδρομου. Ξανά κανένα κέρδος στις μετακινήσεις, οι οποίες κι εδώ είναι αρκετές. Κι άλλη απώλεια εσόδων για την κοινοπραξία.
Εξ ου και καθίστανται απαραίτητοι οι δύο Η/Κ, το κόστος κατασκευής των οποίων είναι μικρό σε σημεία όπου υπάρχει ήδη κάτω διάβαση (απαιτούνται μόνο οι όποιες μικρές απαλλοτριώσεις και οι ράμπες εισόδου-εξόδου). Ας τις διεκδικήσουν οι τοπικές κοινωνίες. Εδώ έχουν κατασκευαστεί Η/Κ ακόμη και σε χωριά στην Εγνατία οδό (τρανό παράδειγμα στο Ανήλιο,απέναντι από Μέτσοβο). Επίσης δεν υπάρχει πόλη ή κωμόπολη που να γειτνιάζει με αυτοκινητόδρομο και να μην έχει είτε έναν Α/Κ αν αυτός κατασκευάζεται στο ύψος της πόλης,όταν βρίσκεται πλησίον της (όπως στη Βέροια και στην Άρτα) ή δύο Α/Κ ανατολικά-δυτικά ή βόρεια-νότια της πόλης (Τρίπολη,Γρεβενά,Κομοτηνή,Αίγιο,Κόρινθος κλπ ).
Ειδικά για το Μεσολόγγι το "λάθος" βγάζει μάτι που δεν υπάρχει ένας Η/Κ δυτικά (περιοχή Χαλαζιά για παράδειγμα). |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Tue Apr 11, 2017 4:43 pm Post subject: |
|
|
Αν βγεις στον Α/Κ Αμβρακίας (Α/Κ Νο10) μέχρι το στρογγυλό της Αμφιλοχίας είναι 10 χιλιόμετρα.
Για να πας στον Α/Κ Αμφιλοχίας (Α/Κ Ν ο11) θα κάνεις 17 χμ στην Ιονία και 6 χμ προς τα πίσω για το στρογγυλό της Αμφιλοχίας, άρα έχει 13 χμ διαφορά η μία από την άλλη επιλογή!
Εγώ θα επέλεγα το 2ο αν δεν έβγαινα καθόλου από αυτοκινητόδρομο π.χ, αλλά τώρα ούτως ή άλλως θα "φας στη μάπα" το Αμφιλοχία-Βόνιτσα και όλο μάλιστα... |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Apr 11, 2017 5:16 pm Post subject: |
|
|
@agr-engineer
Ο λόγος που οι μετακινήσεις Αγρίνιο - Μεσολόγγι και Αγρίνιο - Αμφιλοχία δεν εξυπηρετούνται από την Ιονία Οδό δεν είναι η μη χωροθέτηση κόμβων αλλά το γεγονός ότι η Ιονία περνάει τόσο μακριά από το Αγρίνιο.
Γιατί τόσο η προσέγγιση προς Μεσολόγγι όσο και προς Αμφιλοχία μετά την τομή με την Ιονία γίνεται από Ε.Ο. που κινείται παράλληλα με την Ιονία και δεν θα υπήρχε σοβαρό χρονικό όφελος (που να αξίζει την πληρωμή πλευρικών διοδίων).
Κατά τη γνώμη μου, η τοπική κοινωνία του Αγρινίου πρέπει επιτέλους να διεκδικήσει την άμεση ανακατασκευή της Ε.Ο. από το Α/Κ Χαλικίου μέχρι τον Α/Κ Κουβαρά με διαχωρισμό της παράπλευρης κυκλοφορίας για αυξημένη ασφάλεια (χώρος υπάρχει) και να αφήσει την προοπτική κάθετης σύνδεσης με τον Α/Κ Αγγελόκαστρου που δεν θα διευκολύνει ούτε τη σύνδεση με το Βορρά ούτε με τον Νότο και θα χρειαστεί και κάμποσα χρόνια να ξεκινήσει και ένα σκασμό λεφτά για απαλλοτριώσεις.
Επίσης ενώ η πρόταση για Η/Κ βόρεια του Μεσολογγίου είναι κατανοητή, ένας ακόμα κόμβος βορειότερα του Α/Κ Αμβρακίας πιο κοντά στην Αμφιλοχία δεν μου φαίνεται λογικός (10km είναι η απόσταση του κόμβου από το στρογγυλό στην Αμφιλοχία).
Εκτός αυτού η Ιονία έχει ανέβει υψόμετρο πλησιάζοντας την Αμφιλοχία και οποιδήποτε τεχνικό θα είναι πανάκριβο.. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Tue Apr 11, 2017 6:21 pm Post subject: |
|
|
Ναι,ίσως το κόστος για έναν νότιο Η/Κ στην Αμφιλοχία να είναι λίγο πιο αυξημένο,συγκριτικά με έναν δυτικό Η/Κ στο Μεσολόγγι.Ωστόσο,τον τελευταίο θεωρώ ότι πρέπει να τον διεκδικήσουν οι φορείς μετά την παράδοση ολόκληρης της Ιονίας,ως συμπληρωματικό έργο.
Όσον αφορά τη χρήση του αυτοκινητοδρόμου από τους εν Αγρινίω κατοικούντες,ναι,η χάραξη είναι τραγική. Οι δρόμοι σύνδεσης της πόλης με τους Α/Κ Χαλικίου και Κουβαρά πρέπει να μετατραπούν το λιγότερο σε δρόμους διατομής 17 μέτρων (Όπως το Αμβρακία-Άκτιο και το Λεύκτρο-Σπάρτη) με τις ανάλογες κάτω διαβάσεις και έναν-δύο Α/Κ κατά περίπτωση ( ή έστω ισόπεδους στρογγυλούς για μείωση του κόστους).
Η κάθετη σύνδεση του Αγρινίου με τον Α/Κ Αγγελοκάστρου δε βολεύει σε καμία περίπτωση για να πάει κάποιος προς βορρά, αλλά και για Αθήνα κάνεις κύκλο. Ωστόσο δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την κάθετη σύνδεση της πόλης με το τεράστιας αξίας και δυνατοτήτων λιμάνι στο Πλατυγιάλι,που σε συνδυασμό με το εν υπνώσει στρατιωτικό αεροδρόμιο (ίδιων χαρακτηριστικών με αυτά του Ακτίου κι Αράξου) μπορούν να δημιουργήσουν κάποιες καλές προϋποθέσεις ανάπτυξης και συνδυασμένων μεταφορών (εδώ απαιτείται και σιδηρόδρομος).
Εξάλλου,αποτελεί και τμήμα του θεωρητικού διαγωνίου άξονα Πλατυγιάλι-Αγρίνιο-Καρπενήσι-Λαμία.
Τόσα χρόνοι οι ντόπιοι πολιτικοί δεν ασχολήθηκαν με τίποτα από όλα αυτά. Εν αντιθέσει με τους αντίστοιχους της Πελοποννήσου (ή και της Θσσαλίας,Μακεδονίας κι αλλού), όπου εκεί με τις κατάλληλες πιέσεις κατασκευάστηκε το Λεύκτρο-Σπάρτη με διατομή 17 μέτρων,που βάσει κίνησης,όπως έχει ξαναγραφτεί,μάλλον πολυτέλεια είναι ή και η παράκαμψη Καλαμάτας με διπλό Τζέρσεϊ,2 λωρίδες,ΛΕΑ και 4-5 Α/Κ...που ανάθεμα κι αν χρειαζόταν τέτοιας έκτασης έργο,απλά και μόνο για να πηγαίνεις στη Μάνη.
Προσοχή,κατ'εμέ καλώς γίνεται ό,τι γίνεται και μακάρι να κατασκευάζονταν παντού τέτοια έργα. Απλά κάνω μια σύγκριση των πραγμάτων και της ανισοκατανομής των πόρων ανά την Ελλάδα. |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Tue Apr 11, 2017 7:46 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα και καλή Μ.Εβδομάδα, έκανα απο διόδια Κατεχάκη μέχρι και το τέλος της παράκαμψης Ναυπάκτου ακριβώς 2 ώρες, με ταχύτητες λίγο πιο πάνω απο τα όρια δηλ συν 10-20 το πολύ.
Καθυστερήσεις είχε στην Αττική Οδό στη Μεταμόρφωση λόγω τροχαίου, και στον κόμβο του Ρίου λόγω των έργων.
Κάποιες παρατηρήσεις, το τμήμα Κινέτα-Αγ. Θεόδωροι είναι σε τραγική κατάσταση, πολλά μπαλώματα και αυξομειώσεις στο ύψος, θέλει προσοχή και άμεση διόρθωση απο την Ολυμπία.
Ομοίως το Αρχ.Κόρινθος-Κιάτο όπως έχει αναφερθεί έχει πολλά σαμαράκια και κυρτώσεις στο οδόστρωμα, απαράδεκτο για νεοπαραδοθέν τμήμα.
Προσοχή χρειάζεται και στον Α/Κ Ξυλοκάστρου οπού εκτελούνται κάποιες εργασίες, στο Καμάρι οπού είναι το πιο επικίνδυνο σημείο κατ εμε, όπως και στο Δερβένι που δεν έχει ακόμα διαμορφωθεί σωστά ο βόρειος κλάδος που ουσιαστικά είναι η παλαιά χάραξη. Στις Καμάρες και στα Αραχωβίτικα εκτελούνται εργασίες αλλά δεν επηρεάζεται το πλάτος της οδού.
Να τονίσω οτι σε όλο το μήκος του δρόμου έχουμε 2 λωρίδες, ακόμα και στο Καμάρι, ούτε κολωνάκια ούτε μονοδρομήσεις. Ο δρόμος είναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΑΤΟΣ, και συγχαρητήρια για την τεράστια προσπάθεια που κατεβλήθει.
Επιπλέον κάτι που με εξέπληξε ευχάριστα είναι ότι σε ανηφορικά σημεία αλλά και σε μεγάλο κομμάτι της παράκαμψης Αιγίου υπάρχουν 3 λωρίδες συν ΛΕΑ φυσικά, όπως και στο κομμάτι Α/Κ Αραχωβίτικων-Α/Κ Ρίου.
Οι κόμβοι σε Ζευγολατιό, Λυκοποριά, Αραχωβίτικα δεν έχουν ολοκληρωθεί, αν και ο πρώτος είναι σχεδόν έτοιμος οι άλλοι δυο εχουν δουλειά ακόμα. Στο Ρίο πραγματικά ο κόμβος είναι καταπληκτικός. |
|
Back to top |
|
 |
itheodo New Member

Joined: 09 Mar 2017 Posts: 38 Location: Πάτρα
|
Posted: Tue Apr 11, 2017 9:24 pm Post subject: |
|
|
Συγχαρητήρια για την προσπάθεια των τελευταίων μηνών οκ.. αλλα να παραδίδεται αυτοκινητόδρομος με τέτοια κατάσταση στο οδόστρωμα είναι αχαρακτήριστο.
Όσον αφορά το θέμα της Αμφιλοχίας, όλα τα "λεφτά" θα είναι η επικείμενη( ; ) κατασκευή της Αμβρακίας οδού.
Αν εξαιρέσουμε τους κατοίκους της κωμόπολης, οι υπόλοιποι που περνάνε από Αμφιλοχία είναι οι ταξιδιώτες προς Λευκάδα, Πρέβεζα κλπ.
Δυστυχώς για όλους αυτούς, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, τα 10 αυτά χλμ θα τους δυσκολεύουν. Όπως και η είσοδος της Αμφιλοχίας που συνήθως μποτιλιάρει. Θα υπάρχει βέβαια μια ανακούφιση, αφού πλέον δεν θα μπαίνουν στην κωμόπολη οι ταξιδιώτες και οι νταλίκες που πάνε προς Ιωάννινα.
Το κακό είναι ότι ακόμα κι αν προχωρήσει καλά η Αμβρακία, θα παραδοθεί στην καλύτερη των περιπτώσεων τέλος του 2020.
Εν τω μεταξύ λέμε για τα λάθη που μπορεί να έγιναν με τους κόμβους στην Ιόνια. Ο αρχικός σχεδιασμός της Αμβρακίας δεν προέβλεπε σύνδεση με την Ιόνια οδό !!!! (400 μέτρα απόσταση). Πως να το χαρακτηρίσει κανείς αυτό; |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Wed Apr 12, 2017 12:46 pm Post subject: |
|
|
Άς ελπίσουμε νά δούμε βίντεο από τήν Κλόκοβα ...
Ο Ε 65, μία χρησιμότητα θά είχε τώρα, τήν αποφυγή τού Δομοκού. Αφού δέν δίνεται η αρχή, έρημος θά είναι, τό Τμήμα Καρδίτσα- Ν.Μοναστήρι, έχει πολύ καλά γεωμετρικά χαρακτηριστικά |
|
Back to top |
|
 |
GETEL New Member

Joined: 03 Apr 2017 Posts: 53 Location: ELEFSINA-IOANNINA
|
Posted: Wed Apr 12, 2017 1:11 pm Post subject: |
|
|
οπως ηταν αναμενομενο, μετα το Πασχα, υποθετω απο Δευτερα του Θωμα, θα κλεινουν ανα τμηματα λωριδες στην Ολυμπια οδο ωστε να πεσει η αντιολισθητικη ασφαλτος και να γινουν ολες οι εκκρεμεις εργασιες, διαγραμμισεις, σημανσεις, φωτισμοι κτλ.
προφανως με την αντιστοιχη μεθοδο στις περιπτωσεις συντηρησης των δικτυων. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Wed Apr 12, 2017 7:00 pm Post subject: |
|
|
GETEL wrote: | οπως ηταν αναμενομενο, μετα το Πασχα, υποθετω απο Δευτερα του Θωμα, θα κλεινουν ανα τμηματα λωριδες στην Ολυμπια οδο ωστε να πεσει η αντιολισθητικη ασφαλτος και να γινουν ολες οι εκκρεμεις εργασιες, διαγραμμισεις, σημανσεις, φωτισμοι κτλ.
προφανως με την αντιστοιχη μεθοδο στις περιπτωσεις συντηρησης των δικτυων. |
Έχουμε κάποια επιβεβαίωση για αυτό? Επειδή σκεφτόμουν ένα μικρό road trip προς Ιονία μεριά μετά το Πάσχα, μην ταλαιπωρηθώ τσάμπα. |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Apr 13, 2017 1:23 am Post subject: |
|
|
Για ποιό λόγο δεν δόθηκαν σε πλήρη διατομή οι σήραγγες στην Κλόκοβα? |
|
Back to top |
|
 |
pettakos New Member

Joined: 14 Jul 2009 Posts: 64
|
Posted: Thu Apr 13, 2017 7:33 am Post subject: |
|
|
Ξεκινησαν τα διοδια στην Καλαβρουζα? |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Apr 13, 2017 8:53 am Post subject: |
|
|
Δεν δίνονται και τα δύο ρεύματα σε τέτοιες περιπτώσεις στις σήραγγες για να περιορίζουν την ταχύτητα λόγω της προσωρινής εισόδου-εξόδου.Βέβαια στον κλάδο προς Ιωάννινα θα μπορούσαν να δώσουν και τις δύο λωρίδες σε κυκλοφορία...
Και η σχετική φωτό από τον ορθοδοντικό
https://goo.gl/photos/uKynUuGqpdTboyAt8 |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Thu Apr 13, 2017 10:27 am Post subject: |
|
|
Χθες Ρίο-Ελευσίνα 1 και 35΄... Άλλη αίσθηση!! Στο ρεύμα προς Αθήνα μικρές εκκρεμότητες, στο άλλο ρεύμα ίσως λείπουν λίγο περισσότερα πράγματα...
Δυστυχώς δεν πρόλαβα το νέο τμήμα της Ιονίας, αλλά η χαρά από την παράδοσή του είναι μεγάλη, ενώ αποχαιρετήσαμε το Ευηνοχώρι, το Περιθώρι, την Παλιοβούνα κ.λπ τουλάχιστον για πιο μεγάλες μετακινήσεις...
Καλή Ανάσταση σε όλους!!!!! |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Apr 13, 2017 2:35 pm Post subject: |
|
|
Νοσταλγησαν τα μέρη που εκαιγαν 15 χρόνια πριν και επέστρεψαν για να τα επιθεωρησουν... |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Apr 13, 2017 3:21 pm Post subject: |
|
|
Εγκαίνια της Κορίνθου-Πατρών
https://www.youtube.com/watch?v=yUq0f-4cgD0
Και μιας και πιάσαμε την ιστορία ο υπάρχων δρόμος στην Κλόκοβα διανοίχτηκε το 1950 στα πλαίσια του σχεδίου Μάρσαλ και στο σύνολο της κατασκευής της Ε.Ο. 5 συνέβαλε τα μέγιστα η Μ.Ο.Μ.Α. , οσο και αν αρκετοί προσπαθούν να μειώσουν το έργο της. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Fri Apr 14, 2017 10:18 am Post subject: |
|
|
Καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση σε όλους, με υγεία! |
|
Back to top |
|
 |
|