View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
danos New Member
Joined: 28 Feb 2017 Posts: 59 Location: Αθήνα Λαγοννησι Ναυπακτος
|
Posted: Thu Mar 23, 2017 1:22 am Post subject: Δίνουν κόμματια συνεχώς |
|
|
Σύμφωνα με φίλο φορτηγατζή που ανεβοκατεβηκε σήμερα Αθήνα Πατρα Αθήνα έδωσαν αρκετά κομμάτια και μέχρι το βράδυ δούλευαν φουλ το μόνο άσχημο προς Πάτρα από τον παλιό μέχρι το Αιγαίο.. άλλος δρόμος είπε από το προηγούμενο ΣΚ
Θάνο δεν μας πειράζει ο δρομος στα ορεινά παλιοπυργος ανεμακης Αγία Κυριακή Λευτεριανη Χομορη κτλ αλλά θα ειναι ωραία να φεύγεις Κυριακή βράδυ κατά τις εννέα από την ορεινή και να μαστε Αθήνα πριν τις δώδεκα !! Αξία ανεκτίμητη .. |
|
Back to top |
|
|
SP73 Junior Member
Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Mar 23, 2017 2:02 am Post subject: |
|
|
Μόλις βγήκε αυτό, από το Civil Engineering στο youtube και βλέπω τεράστια πρόοδο στο Αμφιλοχία - Κομπότι. Φυσικά θέλει ακόμη δουλειά, αλλά η αγροικία εξαφανίστηκε εντελώς, μία από τις γέφυρες στον Κρίκελλο έχει ενωθεί και η άλλη είναι σχεδόν έτοιμη και οι εκσκαφές έχουν προχωρήσει πολύ.
https://youtu.be/5omH6MtLEvs |
|
Back to top |
|
|
itheodo New Member
Joined: 09 Mar 2017 Posts: 38 Location: Πάτρα
|
Posted: Thu Mar 23, 2017 9:07 am Post subject: |
|
|
Ειδικός δεν είμαι, αλλά δεν είναι λίγο δύσκολο να παραδοθεί Ιούνιο που λένε το συγκεκριμένο κομμάτι;
Επίσης αν και το timelapse βίντεο μπορεί να σε ξεγελάει, δεν φαίνεται να ισχύει αυτό που λένε κάθε τρεις και λίγο ότι είναι σχεδόν έτοιμα 23χλμ και μόνο 4 είναι πίσω και δεσμεύουν τα υπόλοιπα.
Όσο για την Ολυμπία οδό, φαίνεται ότι θα καταφέρει αυτό που μέχρι πολύ πρόσφατα φαινόταν ακατόρθωτο. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα υπάρχουν ελλείψεις και κακοτεχνίες στον βωμό της ταχύτητας ολοκλήρωσης του έργου. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
Posted: Thu Mar 23, 2017 9:51 am Post subject: |
|
|
Η πρόοδος, αναφορικά, μέ τό τελευταίο βίντεο, πού ανέβασε ο μαίστρος, είναι εμφανής....
Καί αυτό, μέσα σέ λίγες, ημέρες....
Στό επόμενο βίντεο, θά είμαστε πιό αισιόδοξοι....
Ένα ρεπορτάζ, γιά τίς επικείμενες, παραδόσεις
https://goo.gl/DySHW9 |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 761
|
Posted: Thu Mar 23, 2017 2:18 pm Post subject: |
|
|
Πρόοδος στο Κρίκελο στην Ιονία όντως υπάρχει αλλά όχι μεγάλη στα δύσκολα σημεία. Το ξεμπαζωμα συνεχιζεται στο σημείο μετά τα Διόδια του Μενιδίου αν και κάπου είδα να λένε ότι ολοκληρώθηκε. Από εκεί και πέρα καλό να θυμόμαστε ότι αν δεν παρέλθει χρόνος για να βεβαιωθούμε για την σταθεροποίηση των πρανών θα κλαίμε μετά. Εν τω μεταξύ τόσο ψηλά ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΑ κατά την κατασκευή πρανή, (όχι φυσική πλαγιά) δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί.
Επίσης σχετικά με τον Ε-65 και το παραπάνω ρεπορταζ, καταλαβαίνω σωστά ότι θα δωθεί το έτοιμο τμήμα από την Ανάβρα μέχρι τα Τρίκαλα? Ισως για αυτό το λόγο αργεί και το επίσημο video από την Κεντρική Οδό για την πρόοδο μέχρι και τον Ιανουάριο του 2017. |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Mar 23, 2017 5:08 pm Post subject: |
|
|
Ο Α/Κ Αμβρακίας θα παραδοθει προς χρήση? Αφού δεν είναι έτοιμη η Αμβρακία οδός σε τι εξυπηρετεί? |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
Posted: Thu Mar 23, 2017 5:43 pm Post subject: |
|
|
Κατ αρχάς τούς κατοίκους Κατούνας καί Στάνου.
Ενδεχομένως καί όσους κατευθύνονται πρός Βόνιτσα, καί δέν επιθυμούν νά κάνουν 6 περισσότερα χιλιόμετρα |
|
Back to top |
|
|
dimline Junior Member
Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Thu Mar 23, 2017 5:54 pm Post subject: |
|
|
Λίγο παλιό βίντεο , αλλά αρκετά καλό , για την εξέλιξη εργασιών στην Ολυμπία . Δεν έχω προσέξει αν έχει αναφερθεί πάλι . διαφορετικά ας διαγραφεί.
Το συγκεκριμένο βίντεο έχει αξία για συγκριτικούς λόγους με άλλα παλαιότερα ή νεώτερα βίντεο με το ίδιο θέμα.
https://youtu.be/nxhMVHFp-vE |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
Posted: Thu Mar 23, 2017 11:12 pm Post subject: |
|
|
Έξοδος για Λευκάδα, για την Πρέβεζα και τα παράλιά της και ενδεχομένως για Κέρκυρα... |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Fri Mar 24, 2017 12:00 am Post subject: |
|
|
Το θεμα ειναι οτι αν μεχρι 30/6 εχει δοθει και το Κρικελο και πας καρφι απο Αντιρριο-Αρτα, ισως συμφερει να πας απο Αρτα για Πρεβεζα αντι απο παρακαμψη Αμφιλοχιας ή Αμβρακια. Δεδομενου οτι το Αμφιλοχια - Ακτιο καθε καλοκαιρι που το περναω χειροτερευει (σε επιπεδο ποιοτητας ασφαλτου και προσφυσης) ενω το Αρτα - Πρεβεζα ειναι καθαρα πεδινο κομματι, με καλυτερα γεωμετρικα χαρακτηριστικα, φαρδυτερο δρομο, καλυτερη ασφαλτο, ταχυτερο αν και αρκετα χλμ παραπανω. |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Fri Mar 24, 2017 1:13 am Post subject: |
|
|
Ουσιαστικά δηλαδή μέχρι να ολοκληρωθεί η Αμβρακία θα είναι ένας κόμβος σύνδεσης με την υπάρχουσα Ε.Ο. αν κατάλαβα καλά. Άπλα μου κάνει εντύπωση γιατί είχα διαβάσει ότι υπολείπεται ένα κομμάτι 400 μέτρων από την Ιόνια μέχρι την Ε.Ο. και θα ολοκληρωθεί με την εργολαβία σκούπα η οποία δεν έχει ξεκινήσει ακόμα.
Το Αμφιλοχία-Ακτιο ήταν σε κάκιστη κατάσταση το καλοκαίρι που πέρασα, φαίνεται πως έχει χρόνια να συντηρηθεί, όπως και το σύνολο του οδικού δικτύου της Αιτωλοακαρνανίας. Βάσει χιλιομέτρων μέσω Αρτας είναι 30 χλμ παραπάνω αλλά πιστεύω μέχρι να γίνει η Αμβρακία αξίζει τον κόπο. Καλύτερη ποιότητα διαδρομής και σαφώς λιγότερη κίνηση ειδικά το καλοκαίρι. |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
Posted: Fri Mar 24, 2017 1:27 am Post subject: |
|
|
Μέχρι καί φέτος ,πηγαίνοντας στήν πατρίδα μου ,Θεσπρωτία, συνήθως έστριβα αριστερά στόν κόμβο Αμφιλοχίας, κάποιες φορές καί από Άρτα.
Από τώρα όμως, μέσω Ιονίας καί Εγνατίας. ..
Νομίζω καί όσοι πάνε Κέρκυρα, τό ίδιο....
Θά ήθελα καί τήν γνώμη σας |
|
Back to top |
|
|
itheodo New Member
Joined: 09 Mar 2017 Posts: 38 Location: Πάτρα
|
Posted: Fri Mar 24, 2017 4:13 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ωραίο βίντεο από τα τούνελ της Παναγοπούλας.
https://www.youtube.com/watch?v=Fa3QtGFbHhk
Στο ρεύμα προς Αθήνα φαίνεται οι εργασίες να είναι σχεδόν ολοκληρωμένες, ενώ στο ρεύμα προς Πάτρα να απομένουν έστω και λίγα ακόμα πραγματάκια να γίνουν. |
|
Back to top |
|
|
bill77 Full Member
Joined: 15 Jan 2011 Posts: 248
|
Posted: Fri Mar 24, 2017 6:45 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ενθαρρυντικό το βίντεο από Παναγοπούλα! Νομίζω στο τμήμα Ρίο-Αίγιο θα καταλάβουμε τη μεγάλη διαφορά όταν σύντομα το δούμε...
Γιάννη επειδή έζησα 2010-2014 Κέρκυρα και έκανα συχνά τα δρομολόγια Ηγουμενίτσα-Αγρίνιο και Ηγουμενίτσα-Αθήνα, νομίζω πως είναι και θα είναι 25-30 παραπάνω χιλιόμετρα από Ιονία και 11+ ευρώ διόδια, ενώ έχει και κάποια ανεβάσματα η όδευση οπότε μπορεί να είναι λίγο αυξημένα τα λίτρα καυσίμου... Εκτίμηση: χρόνος περίπου 90 λεπτά τα 175 χιλιόμετρα από Κόμβο Αμβρακίας-μέχρι Ηγουμενίτσα και κόστος περίπου 30-31 ευρώ καύσιμο και διόδια με 7 λίτρα/100Km και βενζίνη)
Από την άλλη και μέχρι να γίνει το Άκτιο-Αμβρακία δεν παλεύεται το Αμφιλοχία-Άκτιο (ειδικά καλοκαίρι...), έχει το υποθαλάσσιο τούνελ 3 ευρώ διόδια κ η παραλιακή Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα (Καρτέρι-Εγνατία και κατέβασμα) είναι μια ωραία διαδρομή... Εκτίμηση: χρόνος περίπου 110 λεπτά τα 150 χιλιόμετρα από Κόμβο Αμβρακίας-μέχρι Ηγουμενίτσα και κόστος 17-18 ευρώ καύσιμο και διόδια με 6 λίτρα/100Km και βενζίνη.
Δύσκολη απόφαση!!!!! |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
Posted: Fri Mar 24, 2017 9:22 pm Post subject: |
|
|
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μεταξύ κόμβων Ακράτας 148 χλμ καί Καλαβρύτων 159 χλμ.
Μυρίζει παραδόσεις. ..
http://www.olympiaodos.gr/construction/Deltia-Kukloforiakon-Ruthmiseon/146/
@ Bill. Πώς φαίνεται ότι γνωρίζεις άριστα τήν περιοχή! !!
Σκεπτόμουν χθές, άς υποθέσουμε πώς φτάνω Άρτα. Μέχρι τώρα, στό ύψος τής Φιλιππιάδος έκανα αριστερά καί σέ 75 λεπτά ήμουν Ηγουμενίτσα.
Τώρα πού ακόμα διόδια δέν λειτουργούν, θά συνεχίσω Ιονία καί σέ 20-22 λεπτά στην Εγνατία.
Εγνστία- Ηγουμενίτσα περίπου 35 λεπτά. ..
Πάλι κέρδος χρονικό. Από χιλιόμετρα ,η πρώτη διαδρομή 102 χλμ, η δεύτερη 116... |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Mar 24, 2017 10:18 pm Post subject: |
|
|
Μήπως να εξετάσετε κ την εναλλακτική μέσω Κατερίνης τώρα με την Παράδοση Τεμπων |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
Posted: Fri Mar 24, 2017 11:05 pm Post subject: |
|
|
Πρός τί η ειρωνεία?
Συζητάμε γιά επιπτώσεις τής Ιονίας στήν Ήπειρο, τί σχέση έχουν τά Τέμπη ? |
|
Back to top |
|
|
Engineer Stadium Expert
Joined: 23 Jul 2007 Posts: 761
|
Posted: Sat Mar 25, 2017 1:00 am Post subject: |
|
|
@ Prevezanos
Εγινες απολύτως αντιλιπτός !!!
Νομίζω ότι η σωστή αντιμετώπιση του όλου θέματος θα είναι, όλα τα συνεργεία της ΤΕΡΝΑ να πέσουν στην Αμβρακία οδό μετα την ολοκλήρωση της κατασκευής της Ιονίας και για αποζημίωση να επεκταθεί το χρονιό όριο της παραχώρησης για κάποια επιπλέον χρόνια από όσα προβλέπει η τωρινή σύμβαση για την Ιονία Οδό. |
|
Back to top |
|
|
prevezanos Senior Member
Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Mar 25, 2017 2:18 am Post subject: |
|
|
@giannis, το σχόλιο δεν ήταν κακοπροαίρετο
@engineer, νομίζω ότι σιγά-σιγά θα ζωντανέψει ο Αμβρακια -Άκτιο με το που ελευθερωθούν τα μηχανήματα. Δε νομίζω όμως να δωθεί παράταση στην εκμετάλλευση. Νομίζω η κυβέρνηση έχει μια ικανότητα να βρίσκει χρήμα όταν το χρειάζεται. |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sat Mar 25, 2017 3:14 pm Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | @ Prevezanos
Εγινες απολύτως αντιλιπτός !!!
Νομίζω ότι η σωστή αντιμετώπιση του όλου θέματος θα είναι, όλα τα συνεργεία της ΤΕΡΝΑ να πέσουν στην Αμβρακία οδό μετα την ολοκλήρωση της κατασκευής της Ιονίας και για αποζημίωση να επεκταθεί το χρονιό όριο της παραχώρησης για κάποια επιπλέον χρόνια από όσα προβλέπει η τωρινή σύμβαση για την Ιονία Οδό. |
Πολυ καλη ιδέα συμφωνώ. Ας της δωσουν και την Αμβρακία μέσα στην παραχώρηση και ας βάλει και ένα συμβολικό διόδιο για τη συντήρηση. Αν τους την δωσουν με τους ρυθμους που τρεχουν θα εχουν τελειωσει σε ενα χρονο
Και του χρονου θα παω Λευκαδα-Πρεβεζα σε υπερυγχρονο highway |
|
Back to top |
|
|
giannis p Stadium Expert
Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1000 Location: athens
|
Posted: Sat Mar 25, 2017 3:56 pm Post subject: |
|
|
Σωστή ιδέα νά αναλάβει η ΤΈΡΝΑ τήν Αμβρακία Οδό. Αλλά τό θεωρώ αρκετά δύσκολο από νομικής πλευράς.
Η Αμβρακία έχει χρηματοδότηση από ΕΣΠΑ, δύσκολο νά συναινέσει σέ απευθείας ανάθεση. ...εκτός αν αντικαταστήσει τούς νύν ... |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sat Mar 25, 2017 5:21 pm Post subject: |
|
|
Χρόνια πολλά σε όλους όσους νιώθουν Έλληνες.
Το πιο λογικό θα ήταν απευθείας ανάθεση της Αμβρακίας στην κοινοπραξία της Ιόνιας. Θα δουλευτεί στο φουλ και μέσα σε ενα εξάμηνο θα μπορούσαν να παραδίδουν τα πιο έτοιμα κομμάτια. Συν ότι θα απορροφηθεί όλο το εργοτάξιο Αμβρακίας με οτι θετικές συνέπειες υπάρχουν για την τοπική κοινωνία.
Το ίδιο πρέπει να γίνει με το Πάτρα-Πύργος και το βόρειο τμήμα του Ε-65. Με την υπάρχουσα ηγεσία του Υπουργείου δεν το βλέπω πιθανό αλλά σε κανα δίμηνο το πολύ ίσως αλλάξει αυτο |
|
Back to top |
|
|
apapa Full Member
Joined: 17 Jan 2011 Posts: 345
|
Posted: Sun Mar 26, 2017 4:44 pm Post subject: |
|
|
Μεγαλη κουβεντα αυτη
Για μενα προσωπικα το Πατρα-Πυργος, Πυργος-Ολυμπια και Πυργος - νοτος όπως και ο Ε65 επρεπε να γινουν στη λογικη ισοπεδου δρομου 2 λωριδων με διαζωμα στη μεση στα πρότυπα της Βαρης-Κορωπιου ή του Μαρκόπουλο-Λαυριο. Το ίδιο ίσως και το Αμβρακία - Βονιτσα - Ακτιο και Βονιτσα-Λευκαδα.
Ο δρόμος θα αναβαθμιζοταν δραστικα, θα γλιτωναν αρκετα χρηματα απο το να τον κανουν κλειστο με ανισοπεδους, συν ΛΕΑ (επιπλεον πλατος αρα κοστος απαλλοτριωσεων και οδοποιία) συν στηθεα και κοστη προδιαγραφων κλειστου highway.
Προκειται για οδικους αξονες με περιορισμενη κινηση και φορτο και μονο συγκεκριμενους μηνες τον χρονο παρουσιαζεται κινηση.
Θα περισσευαν ετσι χρηματα για να κανεις εναν ιδιο καθετο αξονα στην Ευβοια και να ξεκινουσες τον ΒΟΑΚ εστω και στην ιδια λογικη (με ανισοπεδοποιησεις μονο στις παρυφες των 4 μεγαλων αστικων κεντρων).
Ίσως ιδιας λογικης επρεπε να ειναι και το Λευκτρο-Σπαρτη.
Γενικα αν εχεις 3-4 μεγαλους κλειστους οδικους αξονες να ενωνουν την χωρα (Πατρα-Αθηνα-Ευζωνοι, Εγνατια, Ιονια, αντε και Κορινθο-Καλαματα) οι υπολοιποι δρομοι αναβαθμισμενοι στο ανωτερο προτυπο ειναι θεωρω υπεραρκετοι για τα δεδομενα (οικονομικα, γεωγραφικα, δημογραφικα) της χωρας.
Σε συνδυασμο με ενα υπερσυγχρονο δικτυο σιδηροδρομων με προοπτικη 50+ ετων (σε υποδομη/ταχυτητες) εισαι υπερκαλυμμένος στην ηπειρωτικη χωρα). |
|
Back to top |
|
|
Thanos_Pal Junior Member
Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sun Mar 26, 2017 5:06 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ κι εγω με αυτό που λες, ειδικά για το Πάτρα-Πύργος και την Αμβρακία είναι υπερβολή η κατασκευή αυτοκινητοδρόμου, μια χάραξη τύπου Λ.Λαυρίου είναι ιδανική, με το μισό κόστος από ότι χρειάζεται τώρα. Απλά απο τη στιγμή που έχουν γίνει κάποιες εργασίες σε αυτούς τους άξονες δεν γίνεται να εγκαταλειφθούν. Βλέπεις το 2008 που εξαγγέλονταν τα έργα έτρεχε άφθονο το χρήμα και ο κάθε βολευτής απαιτούσε και εναν αυτοκινητόδρομο για τον τόπο του.
Δεν είναι οξύμωρο να γίνεται κλειστός αυτοκινητόδρομος το Λεύκτρο-Σπάρτη και το Πάτρα-Πύργος, ενω ακόμα η βασική είσοδος της Χώρας το Χαλάστρα-Εύζωνοι να παραμένει το ίδιο απο το 1974? Να μην πούμε για την Εύβοια που έχει μείνει με τις υποδομές της ΜΟΜΑ. |
|
Back to top |
|
|
|