View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sun Feb 26, 2017 3:30 am Post subject: |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=vKbOGtNdI64
Video από την επίσκεψη σχολείου στις σήραγγες Παναγοπουλας, συν τη διαδρομή φυσικά από Ρίο μέχρι Σελιανιτικα. Εκτός από τις σήραγγες που είναι 100% έτοιμες και τις προσβάσεις που κι αυτές λογικά σήμερα είναι έτοιμες μιας και η λήψη είναι 22/2(μόνο η διαγράμμιση έλειπε) το υπόλοιπο κομμάτι έχει πολύ δουλειά, και πραγματικά αμφιβάλλω ακόμα και τον Αύγουστο αν θα έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες.
Εξαιρούμε φυσικά τον κόμβο Ρίου που θέλει κάνα χρόνο ακόμα αλλά αυτό το... ξέρουμε. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun Feb 26, 2017 7:48 am Post subject: |
|
|
Apapa έγραψες για διπλή ζεύξη της Σαλαμίνας με αυτοκινητόδρομο στο νησί για να πηγαίνεις στον Πειραιά , ενώ με την Αττική οδό και τον κόμβο Σχιστού , όταν γίνει που κακώς δεν έχει γίνει μέχρι τώρα , αυτό θα λύσει κάθε πρόβλημα για τον Πειραιά . Ιδιαίτερα που σε συνδυασμό με την υπάρχουσα περιφερειακή Αιγάλεω δίνει πρόσβαση από Πειραιά προς Λαμία με πλήρη παράκαμψη της Κηφισσού .
Η Εύβοια προσπαθεί εδώ και δεκαετίες , αλλά προφανώς δεν έχει αρκετές πολιτικές προσβάσεις , για αυτό έχει μείνει πίσω . Αλλά για αυτό δεν πρόκειται να αφήσουν να μπουν διόδια στην Αυλίδα , αν δεν δρομολογηθούν τα οδικά έργα στο νησί .
Εχει βέβαια και εσωτερικά προβλήματα , αλλά τέτοια υπάρχουν παντού . |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Sun Feb 26, 2017 1:35 pm Post subject: |
|
|
Μέ μιά λιτή ανακοίνωση, η Ολυμπία Οδός, πληροφορεί γιά τήν παράδοση τού τμήματος Κιάτου- Ξυλοκάστου....
Προφανώς φιέστα/ κορδέλα, μέ τήν παράδοση καί τής Παναγοπούλας...
https://goo.gl/tVhrrK |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sun Feb 26, 2017 4:21 pm Post subject: |
|
|
cruiser wrote: | Apapa έγραψες για διπλή ζεύξη της Σαλαμίνας με αυτοκινητόδρομο στο νησί για να πηγαίνεις στον Πειραιά , ενώ με την Αττική οδό και τον κόμβο Σχιστού , όταν γίνει που κακώς δεν έχει γίνει μέχρι τώρα , αυτό θα λύσει κάθε πρόβλημα για τον Πειραιά . Ιδιαίτερα που σε συνδυασμό με την υπάρχουσα περιφερειακή Αιγάλεω δίνει πρόσβαση από Πειραιά προς Λαμία με πλήρη παράκαμψη της Κηφισσού .
Η Εύβοια προσπαθεί εδώ και δεκαετίες , αλλά προφανώς δεν έχει αρκετές πολιτικές προσβάσεις , για αυτό έχει μείνει πίσω . Αλλά για αυτό δεν πρόκειται να αφήσουν να μπουν διόδια στην Αυλίδα , αν δεν δρομολογηθούν τα οδικά έργα στο νησί .
Εχει βέβαια και εσωτερικά προβλήματα , αλλά τέτοια υπάρχουν παντού . |
Η Αττική Οδός δεν εξυπηρετεί τους Πειραιώτες για την διαμπερή κίνηση που μιλάμε και στο λέω αυτό ως Πειραιώτης. Ο Πειραιώτης έχει πιο εύκολο και γρήγορο να βγεί Κηφισό και να ανέβει σε 12-15 λεπτά στον κόμβο Μεταμόρφωσης αν θέλει να πάει πχ αεροδρόμιο ή Μεσόγεια. Αν θελει να παει Ελευσίνα-Μάνδρα πάλι θα προτιμήσει να πάει από Σχιστού και Εθνική οδό από το να κάνει κύκλο μέσω της περιφερειακής Αιγάλεω και να πληρώσει διόδια στην Αττική Οδό για λίγα χλμ. Την διαδρομή αυτή την έκανα στο παρελθόν (Σχιστό-περιφερειακή Αιγάλεων-Α.Ο. όταν ήθελα να πάω από Μαρούσι και πέρα στα όρια της Α.Ο. και το ποτάμι για Χ,Ψ λόγους ήταν μπλοκαρισμένο. Αλλά μιλάμε για πολλά παραπάνω χλμ, ταλαιπωρία στο τιμόνι και κόστος βενζίνης ανέβα κατέβα δύο βουνά.
Το πρόβλημα του Κηφισού κατ'εμέ είναι τα bottlenecks και κυρίως στην Αχαρνών όπου ο δρόμος από 3 λωρίδες και 1 υπερφαρδια ΛΕΑ 2,5 οχημάτων (ο Έλληνας την ΛΕΑ την έχει για λωρίδα στην κίνηση) άρα από 5,5 κολώνες οχημάτων πρέπει να στριμωχτεί σε 3 χωρίς ΛΕΑ κάτω από την γέφυρα της Αχαρνών. Δυστυχώς εκεί πρέπει να γίνει κάτι (τύπου διαπλάτυνσης) για να ξεμπουκώσει λίγο το σύμπαν.
Ο κόμβος Σχιστού ειναι δυστυχώς μία πονεμένη ιστορία όπου φαγώθηκαν πολλά λεφτά, μείναν δύο τρυπημένες σήραγγες ενώ με τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να τελειώσουν τα έργα των δύο ανισόπεδων κόμβων. Και πίστεψε με έχω χάσει απίστευτα πρωινά της ζωής μου εκεί κολλημένος στην κίνηση.
Σωστό το σχόλιο σου για την έλλειψη κονέ της Εύβοιας. Αλλά αυτό αποδεικνύει ότι ως πολιτεία και πολίτες πάσχουμε στο θέμα του σχεδιασμού και των προτεραιοτήτων και όλα γίνονται με βάση τις γνωριμίες, το πολιτικό όφελος και την μάσα. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sun Feb 26, 2017 4:23 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε για τα βίντεο. Εύχομαι να τα περπατήσω σύντομα.
Τελευταία φορά το καλοκαίρι πέρσι ανέβηκα Γιάννενα από τον παλιό και γύρισα υπο καταρρακτώδη βροχή (δεν βλέπαμε να οδηγήσουμε), με βαριά οχήματα στο δρόμο, έλλειψη διαγράμμισης και σήμανσης.
Επιτέλους η Δυτική Ελλάδα και ιδιαίτερα η Ήπειρος βγαίνουν από την απομόνωση. Άντε να τελειώσει κ η Αμβρακία και να γίνει και το Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα αναβάθμιση για να ανέβει και άλλο η περιοχή. |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Sun Feb 26, 2017 5:15 pm Post subject: |
|
|
Apapa το θέμα του Κηφισού είναι πολύ σοβαρό, μετριάστηκε λίγο με την κρίση άλλα τώρα που ο πολύς κόσμος προσαρμόστηκε πάλι γίνεται χαμός από κίνηση. Το κομμάτι από Μεταμόρφωση μέχρι Α/Κ Οδού Πειραιώς (Εξαιρώ το τελευταίο κομμάτι μέχρι Α/Κ Ποσειδώνος γιατί είναι σε καλή κατάσταση) θέλει ολική ανακατεσκευή με σταθερή διατομή 4 + ΛΕΑ.
Ειδικά απο τις 3 γέφυρες μέχρι τον κόμβο Αχαρνών μέσα σε λίγα μέτρα απο 5 λωρίδες γίνονται 3 και είναι τραγική η κατάσταση.
Ο Πειραιάς δεν έχει πρόσβαση στην Αττική Οδό, κάτι πηγε να γίνει με την περιφερειακή Δραπετσώνας που βοήθησε την διαμπερή κίνηση αλλά αν δεν γίνει ανισόπεδη σύνδεση από τα τούνελ της Ιχθυόσκαλας με τη Λ. Σχιστού και φυσικά να ενωθεί η Σχιστού με την περιφερειακη Αιγάλεω, είναι μια τρύπα στο νερό.
Γενικά πάντως το πρόβλημα γενικά με τα έργα στην Ελλάδα είναι οτι δεν υπάρχει ενιαιος σχεδιασμός. Κάθε υπουργος κάθε κυβέρνησης θα προωθήσει τα έργα της περιοχής του και πάει λέγοντας.. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sun Feb 26, 2017 11:59 pm Post subject: |
|
|
Ο Πειραιάς και οι όμοροι δήμοι είναι πιο κοντα στην Αττική Οδό μέσω του Κηφισού παρά μέσω της περιφερειακής Αιγάλεω. Η περιφ.Αιγάλεω γενικά όπως σχεδιάστηκε και έγινε είναι ένας άκυρος άξονας γιατι δεν έχει αρχή/τέλος στο νότιο σκέλος. Αν ολοκληρωνόταν θα βοηθούσε αφάνταστα το Πέραμα ίσως (με μία διασύνδεση στην πλάτη του Ναυτικού Οχυρού Σκαραμαγκά - οπως έγινε με τον τρένο) και σίγουρα το Χαιδάρι και την περιοχή του Σχιστού, αλλά όχι όσους μένουν στην καρδιά του Πειραιά. Για αυτούς είναι γρηγορότερο το Α/Κ Ποσειδώνος -> Κηφισός -> Μεταμορφωση. Με νορμάλ ροή είσαι σε 15 λεπτά στην Α.Ο. Από Σχιστού και περ. Αιγάλεω κάνεις μεγάλο κύκλο χωρίς πρακτικό λόγο.
Αυτό ήταν στα σκαριά να γίνει την δεκαετία του 90. Ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας 2 λωρίδων επί της 25ης Μαρτίου που διασχίζει την Δραπετσώνα, από την αρχή της στο λιμάνι του Πειραιά (εκεί που περνάει η τώρα περιφερειακή στην έξοδο των πλοίων για Δωδεκάνησα) μέχρι το Κερατσίνι και μετά στρίβοντας αριστερά θα κατέληγε πριν την διασταύρωση της Λαμπράκη με την Λεωφ.Δημοκρατίας και από εκεί με αερογέφυρα θα έπεφτε στην Σχιστού.
Όποιος δει τη δορυφορική φώτο στο googlemaps θα δει ότι σε όλη τη διαδρομή που περιγράφω υπάρχουν τεράστιες πρασιές φυτεμένες με δέντρα. Ήταν και παραμένει το απαλλοτριωμένο τμήμα του δρόμου αυτού που δεν έγινε ποτέ γιατί πολεμήθηκε πάρα πολύ από τους κατοίκους και την τοπική αυτοδιοίκηση και εν τέλει εγκαταλήφθηκε. Οι απαλλοτριωμένοι χώροι έμειναν και τους πήρε ο δήμος και τους φύτεψε μετατρέποντας τους σε πρασιές.
Στο κάτωθι λινκ ξεκινήστε από το λιμάνι την αρχής της 25ης Μαρτίου ανεβαίνοντας βόρεια και ακολουθήστε τις μεγάλες πρασιές και τα δέντρα. Θα σας οδηγήσουν στην διασταύρωση της Λαμπράκη στο Σκλαβενίτη.
https://www.google.gr/maps/@37.9444802,23.6243863,2014a,20y,3.36t/data=!3m1!1e3?hl=en |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Mon Feb 27, 2017 9:35 am Post subject: |
|
|
Εγώ ξέρω πάντως ότι όσες φορές χρειάστηκε να πάω Κερατσίνι ή Πειραιά από το Χαλάνδρι και με την Κηφισσού μπλοκαρισμένη , συμβαίνει την μισή εργάσιμη μέρα αυτό , με περιφερειακή Αιγάλεω και την Σχιστού έκανα 20 λεπτά μόνο . Μάλιστα πριν 3 μήνες που πήγα έτσι και γύρισα από το ποτάμι έκανα 1.10 . Η διαφορά κατανάλωσης καλύπτει την διαφορά χλμ . |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Mon Feb 27, 2017 12:55 pm Post subject: |
|
|
Το είχα δοκιμάσει αρκετές φορές όταν έκανα για μία 5ετία την ίδια διαδρομή (Πειραιάς-ΒΠ το πρωί και πίσω το βράδυ). Τα παραπάνω χλμ και η φθορά του αυτοκινήτου συν την βενζίνη είναι ένα διόλου ευκαταφρόνητο κόστος που δεν συμψηφίζεται (για εμένα) μέσω του χ χρόνου που μπορεί να κερδίζεις.
Από Πειραιά προς τα επάνω το πρωί το χρονικό κέρδος σου μπορεί να είναι απειροελάχιστο καθώς πήζει το φανάρι και η γέφυρα στο Σχιστό και έχεις το 20 λεπτο καθυστέρηση για πλακα ενώ αν πας απο Κηφισο-Χαιδαρι παλι η εξοδος Κηφισου για Αθηνων το πρωι ειναι πηγμενη συν του οτι η Καβαλας οπως και η Κηφισου ειναι απροβλεπτες (δεν υπαρχει στανταρ ωρα να περασεις - μπορει να βγεις 7.30 και να ειναι αδεια, μπορει να βγεις 7.20 και να ειναι σημειωτόν).
Αν βαλουμε και την κινηση στο φαναρι της Κουμουνδουρου για να στριψεις δεξια για να ανεβεις προς την περιφερειακη Αιγαλεω, συν τα φορτηγα που ανεβαινουν επισης και πανε σημειωτον χωρις χωρο για προσπεραση μεχρι τον περιφερειακο, εχεις μαζεψει συνολικα ενα 30λεπτο καθυστερηση στο νερο. Με τα 20-30 λεπτα καθαρο χρονο που θες απο τη αρχη της Αιγαλεω μεχρι τον κομβο Κηφισιας της Α.Ο. (αναλογως πως τρεχεις και τι κινηση εχει η Α.Ο.) μπορει να φτασεις συνολικα τα 50-60 λεπτα χρονοαποσταση αρα ερχεσαι ισα βαρκα νερα με το Κηφισο-Α.Ο.
Γενικα οπως ειπωθηκε τα τελευταια 2 χρονια που μαλλον ο Ελληνας βρηκε καποια χρηματακια βγηκε ξανα δειλα δειλα στους δρομους και ο Κηφισος το πρωι πλεον δεν παλευεται ενω μεταξυ 2012-2015 ηταν οαση. |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Mon Feb 27, 2017 3:14 pm Post subject: |
|
|
Το πρωί πλέον η Κηφισού είναι απροσπέλαστη. Τον τελευταίο καιρό που χρειάστηκε να κάνω τη διαδρομή Ηλιούπολη-Θρακομακεδόνες και δεν πήγα μέσω Α.Ο. πραγματικά ταλαιπωρήθηκα αφάνταστα. Δεν μπορώ και δεν θέλω να φανταστώ πως θα ήταν πριν το 2004 που δεν ήταν κλειστός δρόμος με Α/Κ.
Όσον αφορά την περιφ. Αιγάλεω δεν την συνιστώ βραδινές ώρες πάντως και ειδικά το ημιτελές κομμάτι απο τη Λ. Ασπροπύργου μέχρι και τα καζάνια στην κάθοδο προς την ΝΕΟΑΚ, καθαρά για λόγους ασφάλειας και οχι για λόγους οδήγησης.
Apapa πέρασα απο την 25ης Μαρτίου και κατάλαβα αυτό που έγραψες. Παλαιότερα που είχα ξαναπεράσει νόμιζα οτί εξαρχής παραχωρήθηκε στο δήμο για χώρος πρασίνου. Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι τοπικές αρχές να πολεμήσουν αυτό το έργο. Προτιμούσαν τόσα χρόνια χωρίς τον περιφερειακό να πίνουν όλα τα καυσαέρια απο τα βαρέά οχήματα? |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Mon Feb 27, 2017 4:27 pm Post subject: |
|
|
Μιά καί ειπώθηκε από πολλούς,πώς η βασική αιτία τού κυκλοφοριακού εμφράγματος στόν Κηφισό, είναι ο κόμβος Αχαρνών, άς κάνουμε κάτι, ώστε νά δοθεί λύση. ..
Υπάρχουν μέρες πού τό έμφραγμα ξεκινά πρίν ακόμα από τήν Ιερά Οδό καί χρειάζεσαι 50 λεπτά. ...
Μετά, ώς διά μαγείας, καί ειδικότερα μετά τήν Αττική Οδό,διαπιστώνεις πώς είσαι σέ αυτοκινητόδρομο. |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Feb 27, 2017 9:48 pm Post subject: |
|
|
Η δική μου άποψη είναι πως ο Κηφισός ("Η Εθνική", όπως λέγαμε παλιότερα) είναι μια χαρά δρόμος και πως θέλει μικροβελτιώσεις, οι οποίες μπορούν να αλλάξουν όλη την εικόνα. Άλλωστε μεγάλες βελτιώσεις δε χωρούν, όπως δε χωράει τέταρτη λωρίδα στη Ν. Φιλαδέλφεια.
Το πρόβλημα έχει δύο απλές αιτίες - ορισμένα σημεία λαιμού (στην κάθοδο στη Νέα Φιλαδέλφεια μετά την Αττική Οδό και στη διασταύρωση με την Αθηνών - στην άνοδο μετά την Πέτρου Ράλλη και στην Αχαρνών) και φυσικά την οδηγική μας συμπεριφορά, η οποία μετατρέπει τις ΛΕΑ σε λωρίδες κυκλοφορίας.
Για τη δεύτερη αιτία αρκούν 4 περιπολικά (ένα πριν από τον κάθε λαιμό), για να τελειώνουμε με τη χρήση αυτή της λωρίδας. Για την πρώτη, η λύση είναι στένεμα, εκεί που "βγαίνουν" τέσσερις λωρίδες. Επιπρόσθετα πρέπει να κοπεί η αριστερή έξοδος στην Αθηνών (κάθοδος) και αυτό μάλλον πρέπει να γίνει μέσω αναστροφής στη γέφυρα της Ιεράς Οδού.
Προφανώς αν μπορούσε κανείς να διαπλατύνει θα είχε ορισμένα αποτελέσματα, όμως δεν είναι εφικτή λύση - στην άνοδο για να ανοίξει στην Αχαρνών πρέπει να πέσει η ανισόπεδη και να σηκωθεί καινούργια, μόνο για να μετατεθεί το πρόβλημα στην παλιά ανισόπεδη της Ν. Φιλαδέλφειας, που θα πρέπει επίσης να ανοίξει, και μετά στη Renault, σε ιδιαίτερα πυκνοκατοικημένη περιοχή με εκατέρωθεν πολυκατοικίες. Και δε μίλησα καν για το ποτάμι, που έδωσε το όνομά του στη Λεωφόρο και προφανώς δυσχεραίνει εκτεταμένα τεχνικά στην περιοχή. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Mon Feb 27, 2017 10:18 pm Post subject: |
|
|
Ισως σημαντικό μέρος της κίνησης να διευκολυνθεί όταν φτάσει επιτέλους το μετρό στην καρδιά του Πειραιά. Θεωρώ ότι ο κάτοικος π.χ. του Χαλανδρίου, αν ξέρει ότι θα είναι με ταχύτητα σε 30 λεπτά στον Πειραιά με 1,4-1,5 ευρώ (κόστος εισιτηρίου) και χωρίς το άγχος της κίνησης και να βρει θέση πάρκιν ίσως να προτιμήσει το γρήγορο μετρό.
Όπως γίνεται σε όλες τις σύγχρονες μετροπόλεις. Ναι δεν θα γίνουμε Παρίσι με 14-15 γραμμές μετρό (δεν μπορούμε κιολας ούτε χρειάζεται καθώς δεν έχουμε την έκταση και τον πληθυσμό) αλλά 2-3 ακόμα στοχευμένες γραμμές για να διακινούν εντός/εκτός κέντρου τον κόσμο γρήγορα προς όλες τις κατευθύνσεις και μετά μία γραμμή δακτύλιος να ενώνει τα άκρα για γρήγορη μετακίνηση περιφερειακά, θα διευκόλυνε αφάνταστα τις οδικές μεταφορές.
Ο Κηφισός είναι κλασικό δείγμα ελληνικής νοοτροπίας και κακού σχεδιασμού. Όπου είχαμε άπλα 4-5 λωρίδες (με την ΛΕΑ) όπου δεν είχαμε 3 και ουδείς σκέφτηκε τα bottlenecks.
Επίσης σε κάθε ανισόπεδο, αντί να ανισοπεδοποιήσουμε τον κάθετο μικρότερο δρόμο που διέρχεται της εθνικής, με μικρότερο κόστος καθώς θα χρειαζόντουσαν μικρότερες γέφυρες, εμείς σηκώσαμε γέφυρες 8 λωρίδων (4+4) που σημαίνει επιπλέον λεφτά σε μπετά, κατασκευή κτλ. Η χαρά του εργολάβου. Χώρια του ότι τα αυτοκίνητα είναι συνέχεια ανέβα/κατέβα άρα επιπλέον καύσιμα και καυσαέριο.
Όλοι οι ανισόπεδοι έπρεπε να είναι σαν την Καβάλας δλδ να περνάνε πάνω από την Κηφισού. Όχι η Κηφισού να "σηκώνεται" με δυσθεώρατο κόστος κάθε φορά που συναντάει διασταύρωση. Κόστισε που κόστισε να σκεπαστεί το ποτάμι. Πετάξαμε λεφτά για τεράστιους ανισόπεδους και αφήσαμε πχ το έκτρωμα/έγκλημα της αριστερής εισόδου στον Κηφισό της Καβάλας. Σε δρόμο πρακτικά εθνική οδό, βάζεις την λωρίδα επιτάχυνσης επί της αριστερής λωρίδας, την στιγμή μάλιστα που πολλοί από αυτούς που εισέρχονται θέλουν να κόψουν κάθετα τον δρόμο για να βγούν λίγα μέτρα πιο κάτω στην έξοδο της Ιεράς Οδού. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Feb 28, 2017 1:45 am Post subject: |
|
|
Φρέσκο...απο κομβο Αμφιλοχίας μέχρι Αρτα, όπου αποτυπώνεται πλήρως η εικόνα, πως το κομμάτι αυτό θέλει μήνες δουλειάς...
Το βίντεο σε fast forward...
https://www.youtube.com/watch?v=nXK1m3Pd5w0 |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Tue Feb 28, 2017 2:26 am Post subject: |
|
|
Για να λυθεί το πρόβλημα του Κηφισού μια και καλή, χρειάζεται ολική ανακατασκευή και σταθερή διατομή με 4 συν ΛΕΑ, καθώς και αναδιαμόρφωση των κόμβων ειδικά στη Ν. Φιλαδέλφεια που πρέπει να είναι από το 1960, της Αχαρνών που από όσο καταλαβαίνω κατασκευάστηκε με περιορισμένο χώρο λόγω της εγγύτητας της κοίτης του Κηφισού, και φυσικά το έκτρωμα της Λ. Αθηνών που καταρρίπτει κάθε έννοια οδηγικής λογικής. Γενικά συμφωνώ και είναι το λογικό ότι οι διαβάσεις των κάθετων πρέπει να είναι ανισόπεδες, βλέπε Συγγρού, και όχι να ξοδεύονται εκατομμύρια για γέφυρες με πλάτος 30 και 35 μετρα.
Βέβαια όλα αυτά ακούγονται όνειρα θερινής νυκτός, αφού η Περιφέρεια που διαχειρίζεται το κομμάτι ως τη Μεταμόρφωση δεν έχει κονδύλια ούτε για να βελτιώσει τη σήμανση του δρόμου. Οπότε μια καλή λύση θα ήταν να περιορίσουν τη διατομή στις 3 γέφυρες που φτάνει στις 5 λωρίδες.
Όσο για τη ΛΕΑ SP73 έχεις απόλυτο δίκιο, η οδηγική μας παιδεία είναι ανύπαρκτη και η παρουσία της αστυνομίας θα απέτρεπε πολλούς 'έξυπνους' να τη χρησιμοποιούν, αυτό το μέτρο εφαρμόστηκε με επιτυχία στην Ολυμπιάδα όπως μου έχουν πει. Τώρα απλά να αναφέρω ότι 4 περιπολικά έχει η Τροχαία για την μισή Αθήνα. Όχι ότι αυτό ενδιαφέρει τον απλό πολίτη, αλλά δείχνει την γενικότερη εικόνα διάλυσης του κράτους. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Tue Feb 28, 2017 7:17 am Post subject: |
|
|
@ Pindos.
Ευχαριστούμε γιά τό βίντεο. Απ ότι βλέπω, είναι πολλά τά τμήματα πού θέλουν εργασία...
Ευχάριστο μέν, πού τήν παρασκευή 24/2, δούλευαν πυρετωδώς...
Άν δούμε βίντεο καί στά τέλη Μαρτίου/ αρχές απριλίου, θά ξέρουμε πότε θά παραδωθεί...
Η πρώτη μου εντύπωση λέει μέ τίς δροσιές τού φθινοπώρου, αλλά νά τό δούμε, εργάζονταν πολλοί |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Tue Feb 28, 2017 8:26 am Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε pindos για το βίντεο.
Δυστυχώς το κομμάτι αυτό έχει μείνει πολύ πίσω (σε αρκετά σημεία βλέπω χωματουργικά στο αρχικό στάδιο ακόμα με μηδενική διάνοιξη).
Μάλλον καλό Σεπτέμβρη για να γίνει καλή δουλειά και όχι άρπα κόλλα και πάει βόλτα ο δρόμος όπως στην Τσακώνα  |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Feb 28, 2017 9:51 am Post subject: |
|
|
Από τον κόμβο Καμπής μέχρι Κανέτα είναι 17 λεπτά με 120-140 χαω.Το όριο είναι παντου 100 και ελπίζω να αλλάξει όταν παραδοθεί ο δρόμος γιατί είναι γελοίο...αλλιώς τι αυτοκινητόδρομο φτιάξαμε?Αυτή τη στιγμή ερχόμενος από Πρέβεζα το κέρδος σου είναι 5 (πέντε) λεπτά και είναι επιτακτική ανάγκη να γίνει άμεσα η σύνδεση του κόμβου Καμπής με τη γέφυρα Καλογήρου.Ειναι μόνο 3 χλμ...
Στο τμήμα Αυγό -Εγνατία η πρόοδος είναι κάθε μέρα τεράστια και όσον αφορά το Κομπότι -Αμφιλοχία,μέχρι και τον Ιούλιο έχουμε πέντε μήνες που κατά τη γνώμη μου είναι επαρκής χρόνος...μην ξεχνάμε ότι σε αυτό το τμήμα υπάρχει και σταθμός διοδίων!
Και μια φωτο από τον ορθοδοντικό!
https://goo.gl/photos/JcsZNM7dHGifuFiR6
Καλή Σαρακοστή με βόρεια στόμια σηράγγων Μακύνειας και τη λίμνη που δημιουργήθηκε . Έκανα τη διαδρομή Κόρινθος -Πάτρα και ακόμα και σήμερα Κ. Δευτέρα εργασία γινόντουσαν σε σήραγγες Παναγοπούλας, Ακράτα και Δερβένι . Σύντομα βλέπω να δίνεται και το Αίγιο-Καλάβρυτα. Πάντως και μόνο το γεγονός ότι πλέον όλη η διαδρομή γίνεται σε νέο οδόστρωμα έχει κάνει το ταξίδι σημαντικά πιο άνετο .
τον ρώτησα από πότε είναι η φωτο γιατί τα μπάζα χορταριάσανε και μου είπε:
Χθεσινή είναι. Στο τμήμα αυτό δεν δουλεύουν εδώ και καιρό καθώς οι εργασίες έχουν επικεντρωθεί προς τη μεριά της Ρίζας.
Σήμερα το πρωί γινόντουσαν εργασίες αποβραχισμού 100 μέτρα πιο μπροστά από τη λίμνη που βλέπεις. Με συνομιλία με χειριστή μου είπαν ότι θέλουν περίπου 20 μέρες πριν να είναι όλα έτοιμα για ασφαλτόστρωση…. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Wed Mar 01, 2017 1:03 pm Post subject: |
|
|
Καλό μήνα, ο μήνας τών παραδόσεων...
Σίγουρα τά φώτα θά πέσουν στά Τέμπη, αλλά θά υπάρχουν κι άλλα.
Από τόν γνωστό μου στήν Ιονία, πού αυτή τήν στιγμή εργάζεται στόν Κόμβο Αμβρακίας, πού τόν ενημέρωσα γιά τό χθεσινό βίντεο Αμφιλοχίας Άρτας, πληροφορήθηκα πώς οι υπεύθυνοι διαβεβαιώνουν πώς σέ 100 εργάσιμες ημέρες θά είναι 100% έτοιμος. Μακάρι θά έλεγα |
|
Back to top |
|
 |
Sintix New Member

Joined: 17 May 2010 Posts: 42 Location: Σιδηρόκαστρο
|
Posted: Wed Mar 01, 2017 2:07 pm Post subject: |
|
|
Περί παραδόσεων: Προχθές Κ.Δ. καθ' οδόν προς το Γράμμο σταμάτησα στον κόμβο της Κορομηλιάς Καστοριάς όπου αποκλίνει το νέο τμήμα του Α29 από το ελάχιστο εναπομένον τμήμα (1-2 km) του αυτοκινητόδρομου στην παλαιότερη χάραξη. Ηταν πανέτοιμος, με αντιολισθητική στρώση, πλήρη σήμανση και τελική διαγράμμιση. Το αυτό και το νέο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου όσο πήγαινε το μάτι (3-4 km). Με μοτοσυκλέτα θα μπορούσε να μπει κανείς άνετα όχι όμως με αυτοκίνητο λόγω των επιμελώς τοποθετημένων μπετονένιων μπλοκ παρεμπόδισης. |
|
Back to top |
|
 |
pettakos New Member

Joined: 14 Jul 2009 Posts: 66
|
Posted: Wed Mar 01, 2017 3:04 pm Post subject: |
|
|
100/22=4.5 μηνες περιπου, τελος Ιουλιου καλως εχοντων των πραγματων |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Wed Mar 01, 2017 6:15 pm Post subject: |
|
|
100/30 είναι 3,5 μήνες αφού δουλεύουν και Κυριακές! Ωραία, βρήκαμε παιχνίδι μέχρι το καλοκαίρι, για να βλέπω προβλέψεις..
Παράδοση μέχρι 31/3 για κόμβο Κουβαρα και Γαυρολιμνη -Κεφαλοβρυσο
http://epirusgate.blogspot.gr/2017/03/31.html?m=1 |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Mar 02, 2017 9:15 am Post subject: |
|
|
Κάνω καινούριο post γιατί ειναι του orthodontist,
τα σχόλια δικά του...
Καθώς αρχίσατε τις διαιρέσεις του 100, ορίστε μια σημερινή από Ανοιξιάτικο.
Η εικόνα μιλάει από μόνη της.
Ο δρόμος έχει αρκετή δουλειά, τα μηχανήματα είναι επίσης αρκετά.
Ευχαριστώ τον tasosGR για τη φιλοξενία των σχολίων μου
(να δω ποτέ θα ανοίξει ο λογαριασμός μου!!!)
https://goo.gl/photos/aeSHAyhGQK4gFe3X6 |
|
Back to top |
|
 |
SP73 Junior Member


Joined: 20 Oct 2008 Posts: 146 Location: Αθήνα
|
|
Back to top |
|
 |
|