View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Tue Feb 21, 2017 8:03 am Post subject: |
|
|
Μια και πιάσαμε τις ζεύξεις στην Εύβοια , ακόμα πιο εύκολο είναι να γίνει μια ζεύξη στον νότιο Ευβοικό , από την περιοχή της Αγίας Μαρίνας στην νήσο Καβαλλιανή και από εκεί στο ακρωτήριο της Εύβοιας . Με αυτό τον τρόπο και βελτιώνοντας το κομμάτι του δρόμου από τον Σχοινιά στην Αγία Μαρίνα , περίπου 10 χλμ μήκος , στο επίπεδο της Λ. Μαραθώνος , θα είχαμε μια εύκολη και γρήγορη πρόσβαση στην Κεντρική και Νότια Εύβοια , ιδιαίτερα με τον δρόμο Λέπουρα - Κάρυστος , που εκτός από κάποιο κομμάτι που φτιάχνεται αργά είναι ένας άνετος δρόμος για τον φόρτο της περιοχής . Παρέμβαση χρειάζεται το άλλο κομμάτι Χαλκίδα-Κύμη . |
|
Back to top |
|
 |
Sintix New Member

Joined: 17 May 2010 Posts: 42 Location: Σιδηρόκαστρο
|
Posted: Tue Feb 21, 2017 10:22 am Post subject: |
|
|
@prevezanos
Ευχαριστώ, αν και μάλλον παλιός... Κατ' αρχήν δηλώνω υπέρ των λεγόμενων φαραωνικών έργων που έχουν αναπτυξιακή δυναμική. Αυτήν αρκετές φορές δεν μπορεί να την διακρίνει ούτε η πιο τεκμηριωμένη μελέτη σκοπιμότητας αλλά μόνο ο οραματισμός κάποιων ανθρώπων. Οι Μεγάλες Πυραμίδες φέρνουν σημαντικά έσοδα στην Αίγυπτο 4500 χρόνια μετά την κατασκευή τους (ομολογώ βέβαια ότι δεν είμαι σίγουρος αν ο Χέοψ είχε αυτό ακριβώς στο μυαλό του). Απλά είναι καλύτερα να κάνει κανείς κάτι σωστά από την αρχή ασχέτως αν στον καιρό του φαίνεται υπερβολικό.
Η σήραγγα βάσης της Ορθρυος είναι ένα άλλο παράδειγμα πέρα από τη ζεύξη που ανέφερα. Όταν η Transmark την πρότεινε περίπου στα 1970 η χώρα μας δεν είχε ακόμη τη δυνατότητα να την υλοποιήσει. Όταν όμως πάρθηκε η απόφαση στα μέσα της δεκαετίας του '90 να προτιμηθεί η λύση με την ανάβαση στην Ξυνιάδα που πρακτικά δεν συντομεύει χιλιομετρικά τη γραμμή Α-Θ, η κατάσταση ήταν τελείως διαφορετική. Σίγουρα θα ήμασταν και πρωτοπόροι, λίγο πριν τους Αγ. Γοτθάρδους.
Επανέρχομαι λοιπόν στα οδικά: Ναι μπορεί να στενοχωρεί την "Αττική Οδό" και ενδεχομένως τη "Νέα Οδό" η προοπτική του ανταγωνισμού και του Ελευσίνα - Υλίκη (που πέρυσι ματαιώθηκε καταλλήλως) αλλά η ευρεία παράκαμψη της Αττικής (εξαιρουμένου του Θριασίου) μόνο καλό μπορεί να κάνει, και στην Αθήνα και τη χώρα. Το αυτό και με τον Μαλιακό που προαναφέραμε. Η ιεράρχηση προτεραιοτήτων είναι σημαντική φυσικά και θα συμφωνήσω ότι η δρομολόγηση της κατασκευής του Αυτοκινητόδρομου Κρήτης θα πρέπει να προηγηθεί.
Τελειώνω με την υποθαλάσσια διαμπερή αρτηρία της Θεσσαλονίκης: Φυσικά και χρειάζεται (σε αντίθεση με την επέκταση της παλιάς παραλίας που προτάθηκε ταυτόχρονα στα '90s), σωστά ΞΕΚΙΝΗΣΕ σχεδόν το 2008 και καταστροφικά ματαιώθηκε τον επόμενο χρόνο με αρκετές δεκάδες εκατομμύρια σε αποζημιώσεις. Θυμίζω τότε (2010) ακυρώθηκε ΚΑΙ η ανατολική εξωτερική περιφερειακή οδός της πόλης που είχε έτοιμα τα τεύχη δημοπράτησης της. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Tue Feb 21, 2017 10:43 am Post subject: |
|
|
@ Sintix, καλημέρα, χαίρομαι, βλέπω έχεις ευρύ φάσμα γνώσεων.
Ομολογώ, δέν τό γνωρίζω γιά τήν σήραγγα τής Όρθρυος. 'Αν θέλεις, πές μας περισσότερα. Γνωρίζω πώς πρίν 1,5 χρόνο, διανοίχθηκε η σιδηροδρομική σήραγγα, μήκους 6,7 χλμ.
Αχ αυτή η Θεσσαλονίκη !!!
Έχει μιά τάση αυτοκαταστροφική...
Θυμάμαι τίς διαμαρτυρίες τό 1988 γιά νά μήν γίνει η περιφερειακή.....
Θυμάμαι τόν δήμαρχο τής Θέρμης νά ωρύεται εναντίον τής ανατολικής περιφερειακής... |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Tue Feb 21, 2017 9:15 pm Post subject: |
|
|
Thanos_Pal wrote: |
Βλέπω κλειστές στροφές και κλίσεις, φανταζομαι ήταν αναγκαίο λόγω του δύσκολου ανάγλυφου, παντως κατασκευαστικά είναι καταπληκτικό, σε αντίθεση με την παράκαμψη Καβάλας που την έχω οδηγήσει και είναι το χειρότερο κομμάτι αυτοκινητοδρόμου στην Ελλάδα μαζί με τις στροφές της Υλίκης στον ΠΑΘΕ.
|
To βλέπω λίγο στο Google maps. Μηπως η Εγνατία στο ύψος της Καβάλας θα μπορούσε να έχει περάσει στη βόρεια ρίζα του βουνού, βόρεια της Καβάλας (σίγουρα με κάποια τουνελ) αλλά σε ευθεία γραμμή και με καλύτερα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, αντί να κατεβαίνει στη νοτια ρίζα του βουνού για να περάσει με όλα αυτά τα στροφιλίκια λίγο έξω απο την Καβάλα? |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Feb 21, 2017 10:07 pm Post subject: |
|
|
Η παράκαμψη της Καβάλας ήταν ένα από τα πρώτα τμήματα της Εγνατίας που μελετήθηκε και κατσκευάστηκε οπότε είναι αναμενόμενο ότι έχει μειωμένα χαρακτηριστικά.
Επίσης και εδώ ισχύει ότι αρχικά μελετήθηκε ως άξονας ενός κλάδου με τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά και στη συνέχεια έγινε διπλασιασμός χωρίς να γίνουν οι μελέτες από την αρχή.
Τέλος μην ξεχνάμε ότι αρχικά είχε επιλεγεί η αναβάθμιση της παραλιακής χάραξης της Ε.Ο. Θεσσαλονίκης - Καβάλας που διέρχεται από περιοχές με οικιστική ανάπτυξη επομένως φαίνεται λογική η χάραξη της παράκαμψης Καβάλας σε συνέχεια του δρόμου από Νέα Πέραμο.
Η Μεσόγεια χάραξη μετά την Αμφίπολη και η σήραγγα Συμβόλου προστέθηκαν αρκετά στους σχεδιασούς και ήταν από τα τελευταία τμήματα που ολοκληρώθηκαν. |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Tue Feb 21, 2017 10:21 pm Post subject: |
|
|
Κοιτάζοντας κι εγώ το google maps η χάραξη που προτείνεις apapa είναι η πλέον λογική και αυτό θα γινόταν αν κατασκευαζόταν τώρα.
Ξέρουμε πότε περίπου καυασκευάστηκε η παράκαμψη και αν υπάρχουν σχέδια για νέα ομαλότερη χάραξη?
Κατ αυτόν τον τρόπό έχω διαβάσει οτι κατασκευάστηκε και το Κλειδί-Βέροια, δηλαδή οι μελέτες ήταν για διιχνή δρόμο κυκλοφορίας και εν τέλη προέκυψε με τετραιχνή χάραξη.
Βέβαια το ανάγλυφο εκεί είναι πεδινό οπότε δεν φαίνεται η διαφορά. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Tue Feb 21, 2017 11:01 pm Post subject: |
|
|
Η παράκαμψη Καβάλας είχε ολοκληρωθεί τό 2003.
Τό Κλειδί -Βέροια, είχε κατασκευαστεί ώς δίιχνος,στά πρότυπα τού Κορίνθου -Πατρών, τό 1983...
Επίσης καί ένα κομμάτι στήν Θράκη, μεταξύ Κομοτηνής -Αλεξανδρούπολης, είχε ολοκληρωθεί τό 1999, ανακατασκευάστηκε τό 2009. |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Tue Feb 21, 2017 11:37 pm Post subject: |
|
|
Από τη σελίδα Ιονία Οδός (όχι επίσημη της εταιρείας...) στο Facebook:
Την Τετάρτη το μεσημέρι στις 12:00 στη Γέφυρα Τσαγκαρόπουλου στο (166ο χλμ) θα γίνει το κόψιμο της κορδέλας και η παράδοση της Ιονιας οδού στην κυκλοφορία από τον Υπουργό κ. Χρήστο Σπίρτζη
Το αργότερο μέχρι τέλη Ιούλη θα είναι όλος ο δρόμος στην κυκλοφορία.
Το επόμενο είναι το Κλοκοβα-Κεφαλόβρυσο 32χλμ τέλη Μάρτη,
Ακολουθεί το Αντίρριο-Κλόκοβα 10 χλμ τέλη Μάη (περιλαμβάνει την σήραγγα Κλόκοβας 3 χλμ).
Το Πέρδικα-Εγνατία 13χλμ μέσα Ιούνη και τελευταίο το Αμφιλοχία-Κομπότι 28χλμ. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Tue Feb 21, 2017 11:52 pm Post subject: |
|
|
@ Bill. Αυτό είναι ρεαλιστικό |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Wed Feb 22, 2017 2:54 am Post subject: |
|
|
Ρεαλιστικότατο μεν, απογοητευτικό δε, αφού δεν υπάρχει λειτουργική Ιόνια Οδός 31/3 παρά μόνο τμηματικά. Ξεκάθαρα ευθύνονται οι κωλυσιεργίες στις απαλλοτριώσεις αφού οι ρυθμοί κατασκευής είναι εξαιρετικοί, με αποτέλεσμα κατοικίες και αγροτεμάχια να στέκονται αγέρωχα στη μέση του δρόμου. Αυτή η εξέλιξη θα έχει σίγουρα αντίκτυπο και στα διόδια καθώς προβλέπω μέχρι τέλη Αυγούστου να λειτουργούν μόνο οι δυο από τους τέσσερις.
Επίσης για ποιο λόγο δεν κάνουν μια απευθείας ανάθεση της Αμβρακιας στην κοινοπραξία της Ιόνιας? Είδα το βίντεο με την τελευταία εργολαβία και θέλει το πολύ 6 μήνες εντατική δουλειά, πόσες ζωές πρέπει να χαθούν πια στον καρόδρομο μέχρι Βόνιτσα... |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Feb 22, 2017 8:04 am Post subject: |
|
|
@ ariskop
Έχω την εντύπωση πως η παράκαμψη Καβάλας, είχε μελετηθεί με παρόμοια χαρακτηριστικά (4ιχνη οδός ταχείας κυκλοφορίας) με αυτά της παράκαμψης Νέας Περάμου, η οποία παραδόθηκε -νομίζω- το 1988.
@ giannis p, Thanos_Pal, apapa
Η παράκαμψη Καβάλας άρχισε να κατασκευάζεται στις αρχές της δεκαετίας του ’90, και εγκαινιάστηκε το 2001,από τον Λαλιώτη.
Τα τμήματα: Κλειδί-Βέροια, Στρυμόνας-Νέα Πέραμος, παράκαμψη Νέας Περάμου, Μέστη-Μάκρη, καθώς και η ανολοκλήρωτη παράκαμψη Κατάρας, ήταν τμήματα του τότε οράματος για μια νέα Εγνατία Οδός.
Το Μέστη-Μάκρη ολοκληρώθηκε πριν το 1994, με 4ιχνη διατομή, αλλά χωρίς μεσαίο διαχωριστικό. Ακόμη και τώρα, μετά από την ανασκευή του 2007-09, το κομμάτι αυτό έχει κάπως μειωμένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και στενό-μεταλλικό διαχωριστικό, χωρίς φυτική γαία. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Wed Feb 22, 2017 8:21 am Post subject: |
|
|
Γιά τα φαραωνικά έργα , το πρόβλημα είναι τι χαρακτηρίζουμε φαραωνικό έργο .
Η ζεύξη Σαλαμίνας και Λευκάδας , είναι φαραωνικό έργο γιατί εξυπηρετεί ελάχιστο πληθυσμό , ενώ είναι και τυφλό έργο .
Αντίθετα η ζεύξη του Νότιου και του Βόρειου Ευβοικού εξυπηρετεί πολλαπλάσιο πληθυσμό και δεν είναι τυφλό έργο .
Η αρτηρία Ελευσίνα-Θήβα που θα έπρεπε να είναι και οδική , αλλά και σιδηροδρομική γραμμή προφανώς είναι ένα απολύτως απαραίτητο έργο που θα έπρεπε να συνδυαστεί με το σιδηροδρομικό του Θριασίου , αλλά και με την μεταφορά των ΚΤΕΛ και των μεταφορικών εταιρειών αλλά και της Λαχαναγοράς στο Θριάσιο βγάζοντας έξω από τον Κηφισσό τεράστια κυκλοφορία και απελευθερώνοντας όλη την περιοχή του Ελαιώνα που θα μπορούσε να πολεοδομηθεί σαν πρότυπη πόλη με κατοικίες , διοίκηση , υπηρεσίες και επιχειρήσεις τεχνολογίας .
Η σιδηροδρομική σύνδεση θα εξυπηρετεί τα εμπορικά και τα υπεραστικά τραίνα , απελευθερώνοντας έτσι την γραμμή Πειραιά - Οινόης-Θήβας που θα γίνει αμιγώς προαστιακή , ενώ η διαδρομή Αθήνας - Θεσσαλονίκης θα γίνεται σε 3-3.15 ώρες και σε συνδυασμό με τα έργα που κάνουν οι Κινέζοι στα υπόλοιπα Βαλκάνι , θα μπορεί να ανοίξει η Ευρωπαική γραμμή Αθήνας-Βελιγραδίου σε 10 ώρες ή και λιγότερο αν οι συνοριακές διαδικασίες καταργηθούν αφού τα τρένα θα σταματάνε μόνο στις μεγάλες πόλεις .
Πριν 30 χρόνια είχαμε 2-3 διεθνή τρένα ημερησίως προς Γιουγκοσλαβία και 1 προς Τουρκία και Βουλγαρία-Ρουμανία . Με τις αυξημένες τιμές των πλοίων της Ιταλίας , αλλά και των καυσίμων αυτές οι επιλογές σε σωστές βάσεις θα είχαν μέλλον , ιδιαίτερα αφού υπάρχει και η δυνατότητα μτφ αυτοκινήτων . |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Feb 22, 2017 9:06 am Post subject: |
|
|
Cruiser, πολύ ενδιαφέρον αυτό που λες για τα ΚΤΕΛ στο Θριασιο δεν το είχα ξανακούσει..
Έχει συζητηθεί ξανά ή είναι "δικό σου"; |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Feb 22, 2017 12:23 pm Post subject: |
|
|
cruiser wrote: | Γιά τα φαραωνικά έργα , το πρόβλημα είναι τι χαρακτηρίζουμε φαραωνικό έργο .
Η ζεύξη Σαλαμίνας και Λευκάδας , είναι φαραωνικό έργο γιατί εξυπηρετεί ελάχιστο πληθυσμό , ενώ είναι και τυφλό έργο .
Αντίθετα η ζεύξη του Νότιου και του Βόρειου Ευβοικού εξυπηρετεί πολλαπλάσιο πληθυσμό και δεν είναι τυφλό έργο .
|
Χάνω λίγο έως πολύ τον συλλογισμό σου.
Πως είναι φαραωνική η ζεύξη μιας πορθμιακής γραμμής με 26 εκατομμύρια διελεύσεις τον χρόνο (στοιχεία 2010 - 13 εκατ. ανά κατεύθυνση) και όχι η ζεύξη μιας γραμμής με 5 δρομολόγια την ημέρα τον χειμώνα (που γίνονται 10-15 το καλοκαίρι);; |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Feb 22, 2017 12:50 pm Post subject: |
|
|
Κοντεύει μεσημέρι...
Που είναι οι παραδόσεις?
Τάσο έχεις update? |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Feb 22, 2017 1:24 pm Post subject: |
|
|
Αυτό που λένε ότι θα μειώσει την διαδρομή κατά 30 λεπτά πως το έχουνε μετρήσει.
Από Πρέβεζα για Γιάννενα πρέπει να είναι 65 λεπτά συντηρητικά.
Και μιας και το έθεσα... ερχόμενος από Πρέβεζα πως θα μπαίνω στην Ιονία οεοεοεο?
άραγε θα έχουν βάλει καμια ταμπέλα πως να ελιχθεί κανείς στους μονόδρομους της Φιλιπιάδας ή θα πηγαίνουμε ρωτώντας? |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Wed Feb 22, 2017 1:37 pm Post subject: |
|
|
@Πρεβεζάνος, τό καλύτερο νά φθάσεις στήν έξοδο τής Φιλιππιάδας, στό στρατόπεδο, στροφή δεξιά, σέ 3 χλμ ο κόμβος τής Ιονίας, μπορεί νά κάνεις 5 χλμ παραπάνω, αλλά πιό σύντομα θά φθάσεις .... |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Feb 22, 2017 5:53 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα και από εμένα μετά από πολλά χρόνια.... Έχω να γράδω από το 2007 'ίσως..... Επειδή λόγω δουλειάς ταξιδεύω πολύ δεν μπορώ να καταλάβω το κομμάτι γαβριλίμνι -κεφαλόβρυσο δεν το παραδίδουν από τη στιγμή που είναι έτοιμο.... Επίσης στο κομμάτο Ξυλόκαστρο Ρίο υπάρχουν πολλά ΕΤΟΙΜΑ κομμάτια χιλιομλέτρων που δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί δεν τα δίνουν και να συνεχίζεται να ταλαιπωρείται η μισή Ελλάδα... |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Wed Feb 22, 2017 6:47 pm Post subject: |
|
|
@ Siakabetis. Καλώς επανήλθες, η εμπειρία σου χρήσιμη.
Τό κομμάτι Κλόκοβα-Κεφαλόβρυσο, είναι ουσιαστικά έτοιμο, μόνο η σύνδεση τού Κεφαλόβρυσου μέ τήν ιονία εκκρεμεί, όπως καί η άνω διάβαση Αιτωλικού.
Θά μπορούσε νά είχε δωθεί, ίσως αναμένουν τί θά γίνει μέ τό τμήμα Αντίρριο-Κλόκοβα. Άν δέν προλαβαίνουν μέχρι Μεγάλη εβδομάδα,τότε γιά λογους επικοινωνιακούς, θά τό δώσουν...
Ιδού, καί τό πρώτο βίντεο, Πέρδικας-Φιλιππιάδα
https://goo.gl/F6n2MU |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Feb 22, 2017 8:16 pm Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω να είναι τελείως έτοιμο το Γαυρολίμνη - Κεφαλόβρυσο.
Σε φωτογραφίες που μοιράστηκαν μαζί μας ο Τάσος και ο ορθοδοντικός πριν από λίγες ημέρες/εβδομάδες φαινοταν ότι στο ύψος της άνω διάβασης στην αρχαία Αλίκυρνα ήταν ακόμα στο χαλίκι ενώ και απο Ευηνοχώρι φαινόταν ότι δεν έχει στρωθεί ακόμα η τελική στρώση ασφάλτου. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Wed Feb 22, 2017 8:36 pm Post subject: |
|
|
Μάλλον τό καλοκαίρι, θά έχουμε τήν τιμή νά υφιστάμεθα τίς στροφές στό Μενίδι. ...
https://goo.gl/LPgTX8 |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Feb 22, 2017 10:27 pm Post subject: |
|
|
Για οποίον έχει χρόνο έχει ανεβει στη σελίδα της περιφέρειας Θεσσαλίας η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το βόρειο τμήμα του Ε65 Καλαμπάκα - Εγνατία με αναλυτικούς χάρτες τόσο της προηγούμενης πρότασης (αναφέρεται ως εγκεκριμένη πρόταση από το 2005) όσο και την νέας πρότασης εως το Κηπουρειό Γρεβενών αλλά και των εναλλακτικών που εξετάστηκαν.
Αυτό που κρατάω εγώ είναι ότι τελικά η μετατόπιση του κόμβου της Εγνατίας και η περιπορία δεν είναι τόσο μεγάλη.
Για μένα ο νέος σχεδιασμός είναι συνολικά καλύτερος καθώς εξυπηρετεί με βέλτιστο τρόπο τη σύνδεση τόσο με την Ήπειρο όσο και με τη Δυτική Μακεδονία.
Κάτι άλλο ενδιαφέρον είναι ότι και με το παλιό σχεδιασμό, ο δρόμος δεν έφτανε στο χωριό Παναγιά, όπως είχα καταλάβει, αλλά λίγο βορειότερα από το ύψος του χωριού Καλλιθέα (που και αυτό ανήκει διοικητικά στο νομό Γρεβενών). |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Wed Feb 22, 2017 10:42 pm Post subject: |
|
|
@giannis. Λόγω δουλειάς πάω Αιτωλοακαρνανία μια φορά την εβδομάδα τουλάχιστον. Θα μπορούσαν πολύ ΑΝΕΤΑ να έδινα το κομμάτι Κλόκοβα Μεσολόγγι και μετά να σε καταβάζει στο υφιστάμενο δίκτυο.... αλλά τέλος πάντων.... Όπως και η παράκαμψη Αμφιλοχίας ήταν έτοιμη από Ιούλιο και τη δώσαν Οκτώβριο αν δεν κάνω λάθος..... |
|
Back to top |
|
 |
|