View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue May 17, 2011 10:24 pm Post subject: |
|
|
Τα διόδια στην Ιταλία είναι πλευρικά. Μετωπικά είναι αυτά που έχουμε στην Ελλάδα.
Για να κάνεις μετωπικά χρειάζεται απλά να χτίσεις κουβούκλια, να ρίξεις τσιμέντα και να βάλεις μπάρες. Το τσιμέντο είναι ειδικότητα μας με τόσους πολιτικούς μηχανικούς που έχουμε.
Τα πλευρικά θέλουν και μια σχετική ανάπτυξη, ένα λογισμικό, εγκατάσταση καμερών κτλ, πρέπει να προβλεψεις τη διαλειτουργικότητα, θέλει ενημέρωση του κοινού μάρκετινγκ κ.α. Δυστυχώς την μελέτη - εγκατάσταση ο Φαραώ δεν μπόρεσε να την ολοκληρώσει, ούτε καν να την δημοπρατήσει. Αυτός είναι ο λόγος που δεν έχουμε ηλεκτρονικά διόδια.
Στο θέμα έχουν αναφερθεί πάρα πολλοί στις προηγούμενες σελίδες. Σε παραπέμπω για μελέτη...  |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Wed May 18, 2011 6:08 pm Post subject: |
|
|
Ναι εχεις δικιο. Μετωπικα εννοουσα με την εννοια οτι συναντας ενα στο μετωπο μπαινοντας και ενα βγαινοντας
Εγινε ομως κατανοητο αυτο που ηθελα να πω |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Fri Jun 10, 2011 12:36 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνία υπουργείου - κατασκευαστών για τις μειώσεις στα διόδια
Θετική έκβαση είχαν οι διαπραγματεύσεις του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων παραχώρησης. Οι δύο πλευρές μονόγραψαν το κείμενο του μνημονίου συνεργασίας και συναντίληψης, που είχε προταθεί εκ μέρους του υπουργείου στις 14 Απριλίου, μνημόνιο το οποίο περιελάμβανε και τη μείωση των διοδίων. Θετική είναι και η στάση των τραπεζών, που χρηματοδοτούν τα έργα, εκπρόσωποι των οποίων συμμετείχαν στις διαπραγματεύσεις.
Η τελική συμφωνία των δύο πλευρών τοποθετείται στα τέλη Ιουλίου και προς το τέλος του καλοκαιριού εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί η μείωση των διοδίων κατά 25%-30% σε όλο το δίκτυο και κατά 50% στα υπό κατασκευήν τμήματα.
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1991587
Για να δούμε!! |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Jun 10, 2011 4:07 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Η τελική συμφωνία των δύο πλευρών τοποθετείται στα τέλη Ιουλίου και προς το τέλος του καλοκαιριού εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί η μείωση των διοδίων κατά 25%-30% σε όλο το δίκτυο και κατά 50% στα υπό κατασκευήν τμήματα. |
τοσο ευκολο ηταν?
δεν υπαρχει τσαμπα τιποτα..να πουνε την αληθεια,,τι δωσανε.. |
|
Back to top |
|
 |
stavros333 New Member

Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
Posted: Fri Jun 10, 2011 6:35 pm Post subject: |
|
|
Τι φοβεροί τύποι είναι αυτοί ..
Εκεί που υπήρχε αδιέξοδο, οι εταιρείες διεκδικούσαν εκατομμύρια από το δημόσιο, τα έσοδα τους από τα διοδια συρρικνώνοταν λόγω μειωμένης κίνησης και οι τράπεζες θεωρούσαν επισφαλή την επένδυση τους,
ξαφνικά όλα λύθηκαν και μάλιστα έχουμε και μείωση διοδίων!!!
Μακάρι να έπαιρνε ο Ρέππας και την ΑΕΚ!! |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sat Jun 11, 2011 8:32 am Post subject: |
|
|
Και μετα απο μερικα χρονια θα μαθεις (οπως με την Σιμενς, τα C4I, τα υποβρυχια, τους εξοπλισμους κτλ με καθυστερηση) οτι υπηρξαν μιζες κατω απο το τραπεζι τοτε στο μακρινο 2011
Και θα ψαχνεις τον Ρεππα και τον Μαγκριωτη σε κανενα Τατζικισταν, Τουρκμενισταν, Αλαχμεντινετζαν να παιζουν μπαλα παρεα με τον Ριβαλντο αλα Μαντελη (για τα λεφτα τα κανεις ολα, για τα λεφτα δεν μ'αγαπας, μα θα ρθει καποτε η ωρα και δεν θα ξερεις που χρωστας )
Και τοτε στο μακρινο 2025 ο stavrosgramm θα μας ποσταρει εικονες απο την ολοκληρωση κατασκευης των σταθμων του Μετρο της γραμμης 12
Και θα μας λεει οτι οι σταθμοι ειναι ετοιμοι αλλα δεν θα ανοιξουν γιατι υπαρχει διαμαχη για το συστημα τηλεδιοικησης με την Λυμενς, Ξυμενς, Τσιπενς κτλ |
|
Back to top |
|
 |
prototype New Member

Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Apr 26, 2012 3:36 pm Post subject: |
|
|
Πράγματι στο τμήμα της κοιλάδας των Τεμπών ισχύει αυτό που υποστηρίζει η κοινοπραξία σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα τμήματα των συμβάσεων παραχώρησης. Τα διόδια στον Πυργετό είναι για τις εργασίες συντήρησης του υπάρχοντος δρόμου. Η κατασκευή (όση έγινε τελος πάντων και αυτή που θα γίνει κάποτε) των νέων τμημάτων χρηματοδοτείται εν μέρει και από τα έσοδα των διοδίων από όλο τον υπόλοιπο έτοιμο άξονα Ράχες - Κλειδί..
Όπως είχα αναφέρει και παλιότερα ακόμα και μετά την κατασκευή του νέου δρόμου τα διόδια στην παλιά διάβαση των Τεμπών θα παραμείνουν κανονικά με χαμηλότερη χρέωση (νομίζω στο 40%) από αυτή του νέου δρόμου. Αυτό ορίζεται ξεκάθαρα στην σύμβαση παραχώρησης.... |
|
Back to top |
|
 |
prototype New Member

Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Fri Apr 27, 2012 10:26 am Post subject: |
|
|
Τα υπάρχοντα διόδια είναι του Πυργετού πριν τα Τεμπη και του Μακρυχωρίου μετά τα Τέμπη και βρίσκονται πριν και μετά το νέο κομμάτι (Όταν γίνει ο νέος δρόμος, θα είναι ανάμεσα από αυτά τα διόδια). Δεν υπάρχουν τα παλιά διόδια μέσα στην κοιλάδα των Τεμπών. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Apr 27, 2012 5:46 pm Post subject: |
|
|
Στο συγκεκριμένο θέμα νομίζω δεν έγινα αρκετά σαφής.
Σήμερα στο τμήμα αυτό από Λάρισα προς Θεσσαλονίκη υπάρχουν τα εξής διόδια.
Τα διόδια Μακρυχωρίου (πριν τα Τέμπη) και τα διόδια στο Πυργετό.
Σύμφωνα με την σύμβαση παραχώρησης (ΦΕΚ 190Α/2007 σελ.4037-40) με το πέρας των εργασιών στον νέο αυτοκινητόδρομο θα υπάρχουν τα νέα διόδια στο Μακρυχώρι και μετά αυτά της Λεπτοκαρυάς και το κομμάτι Ευαγγελισμός - Λεπτοκαρυά θα χρεώνεται 25% περισσότερο σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα τμήματα των συμβάσεων παραχώρησης σε όλη την Ελλάδα (5λεπτα/km ως μονάδα βάσης αντί για 4λεπτά/km)..
Όμως δεν είναι μόνο αυτό. Και η υπάρχουσα Ε.Ο. (παλιά σε λίγα χρόνια) Σκοτίνα - Πλαταμώνας - Τέμπη - Ευαγγελισμός θα συνεχίσει να χρεώνεται κανονικά με διόδια για πάντα!!! Η χρέωση θα γίνεται στα διόδια Πυργετού που θα μεταφερθούν 400μ βορειότερα ανεξάρτητα από τον νεό αυτοκινητόδρομο και η τιμή διέλευσης θα είναι το 65% της αντίστοιχης τιμής διέλευσης του νεόυ αυτοκινητόδρομου για το αντίστοιχο τμήμα.
Τώρα πως θα γίνει ακριβώς αυτό δεν έχω καταλάβει... Πως θα γίνεται ο διαχωρισμός των 2 δρόμων δεν μπορώ να καταλάβω.
Ποια θα είναι τύχη αυτού του μικρού τμήματος έτοιμου αυτοκινητόδορομου στον Πυργετό επίσης δεν έχω ιδέα..
Εγώ αναφέρω όσα γράφει η σύμβαση. |
|
Back to top |
|
 |
prototype New Member

Joined: 17 Dec 2011 Posts: 43 Location: Τρίκαλα
|
Posted: Fri Apr 27, 2012 11:39 pm Post subject: |
|
|
Δεν ήξερα τι λένε οι συμβάσεις...Δεν περίμενα ότι θα είχε διόδια και στην παλιά εθνική |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sat Apr 28, 2012 3:11 am Post subject: |
|
|
Ούτε εγώ το πίστευα μέχρι που το είδα γραμμένο!!! Και αυτό που φαίνεται πιο απίστευτο δεν είναι τόσο ότι θα διατηρηθούν διόδια και στον παλιό δρόμο (με πολύ δυσκολία βέβαια μπορώ να βρω μία λογική) αλλά ότι θα είναι και πολύ τσιμπημένα..
Είναι ένα από αυτά τα περίεργα σημεία των συμβάσεων Σουφλιά. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat Apr 28, 2012 11:34 am Post subject: |
|
|
Προφανώς η διατήρηση του δρόμου , μέσα στην κοιλάδα με τα τόσα γεωλογικά προβλήματα , έχει κάποιο κόστος , μάλλον υψηλό , ανάλογα με τα χιλιόμετρα που θα είναι . Επίσης υπάρχουν και πολλοί επισκέπτες της κοιλάδας που θα τον χρησιμοποιούν με την ανάλογη επιβάρυνση και έτσι εγώ δεν το βλέπω παράλογο .
Σε όλο τον κόσμο όπου υπάρχουν χώροι που τραβάνε τουρίστες , το κράτος εισπράττει κάποιους φόρους .
Γενικά το πρόβλημα των διοδίων στην Ελλάδα δεν είναι η ύπαρξη τους , ούτε τόσο το ποσό τους , αλλά ότι δεν είναι ανάλογα της διανυόμενης απόστασης , αφού είναι μετωπικά και όχι πλευρικά και ότι δεν υπάρχουν οικονομικά πακέτα γιά τους συχνούς χρήστες . |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Wed Dec 14, 2016 10:40 pm Post subject: |
|
|
100 ημέρες πριν τη παράδοση της Ολυμπίας οδού και άρχισαν οι γκρίνιες για το ύψος των διοδίων που από τα 6,4 ευρώ θα ανέβει στα 11,5 ευρώ (τμήμα Ελευσίνα-Πάτρα) |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Dec 22, 2016 1:07 am Post subject: |
|
|
http://www.ert.gr/mesa-sto-kalokeri-epanalitourgoun-diodia-sta-tebi/
Μετά από περίπου 5 χρόνια που συζητούσαν οι συμφορουμιτες από κάτω, έγινε πραγματικότητα. 1,60 τα διόδια για οποίον πάει μέσω της κοιλάδας και 5,70 από 5,30 για όποιον ακολουθήσει τη νέα διαδρομή. Να σημειωθεί ότι τα διόδια στα Τέμπη επαναλειτουργούν έπειτα από αρκετά χρόνια, καθώς και ότι καταργούνται τα διόδια στον Πυργετό. |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Thu Dec 22, 2016 8:29 am Post subject: |
|
|
Εναλλακτική διαδρομή χωρίς διόδια υπάρχει;;;; |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Dec 22, 2016 8:54 am Post subject: |
|
|
Με μια γρήγορη έρευνα οι μόνες εναλλακτικές είναι με περιπορεία μέσω Ελασσόνάς ή παραλιακά μέσω Αγιάς.... |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Thu Dec 22, 2016 12:40 pm Post subject: |
|
|
Καί όμως πήγα Λάρισα από Αθήνα, μέ ένα μόνο διόδιο.
Ελευσίνα-Θήβα-Λειβαδειά -Αμφίκλεια -Ροσίτσα (πλήρωσα 0,50€), Λαμία-Δομοκός -Λάρισα.
4 ώρες καί 35 λεπτά. ... |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Dec 22, 2016 1:41 pm Post subject: |
|
|
Εθνικη Οδος 3... Την εχω κανει αυτη τη διαδρομη το 2008 απο Καρδιτσα, οταν ειχαν κλεισει οι αγροτες τα ΠΑΝΤΑ
Αν πας απο Δαμαστα γλυτωνεις και τη Ροδιτσα, το Θηβα-Ελευσινα χωρις κινηση υποφερεται και με τις τελευταιες βελτιωσεις οπως και το Θηβα-Λιβαδεια. Δυσκολα κομματια ειναι μετα την Τιθορεα εως Μπραλλο, Θερμοπυλες-Λαμια απο τον παλιο και φυσικα η κακιστη καθοδος απο το Δομοκο. |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Fri Dec 18, 2020 3:52 pm Post subject: |
|
|
Μεταφορά από το thread των Οδικών Έργων.
|
|
Back to top |
|
 |
|