View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Mon Dec 12, 2016 10:45 pm Post subject: |
|
|
Συνέχεια στο οδοιπορικό του agr-engineer
6. Η ανανεωμένη,εδώ και 15 χρόνια, σιδηροδρομική γραμμή Αγρινίου-Κρυονερίου, η οποίου δε λειτούργησε ποτέ...(Μετρική,όπως όταν πρωτοκατασκευάστηκε υπό την πρωθυπουργία του Χαρίλαου Τρικούπη, μη φανταστείτε τίποτα ιδιαίτερο)
www.goo.gl/HXTWic
7. Η έξοδος από τον αυτοκινητόδρομο στον ίδιο κλάδο, η οποία δεν καταλήγει στον κυκλικό κόμβο, απ'όπου ξεκινάει και η είσοδος...(Γενικά αυτός ο Α/Κ μπορεί να χαρακτηριστεί και...ο,τι νά'ναι...Αν μπείτε στο maps.google θα καταλάβετε!). Αριστερά στρίβεις για Σταμνά,δεξιά για τον κυκλικό κόμβο απ'όπου (Βλ. και φωτογραφία 12):
α) Κατευθύνεσαι για την είσοδο στον αυτοκινητόδρομο προς Ιωάννινα
β) Οδεύεις για Αγγελόκαστρο
γ)Στρίβεις πάλι δεξιά, περνάς κάτω από διάβαση (δρόμος προς παραλία Σταμνάς και παλιά εθνική οδό, στο ύψος του Α/Κ Χαλικίου/ Πριν το Κεφαλόβρυσο Αιτωλικού και μετά το Χρυσοβέργι-Φαράγγι Κλεισούρας προς Αγρίνιο) και συναντάς τον κατασκευαζόμενο κυκλικό κόμβο για είσοδο στον αυτοκινητόδρομο στον κλάδο προς Αντίρριο.
www.goo.gl/g5RjCd
8. Η ίδια κάτω διάβαση με το "βλέμμα" προς Σταμνά (Να πω την αλήθεια, ο εν λόγω Α/Κ, έστω κι ελάχιστα, πιο κοντά πρέπει να βρίσκεται στη Σταμνά παρά στο Αγγελόκαστρο).
www.goo.gl/dgcN7b
9. Έτοιμοι για είσοδο προς Ιωάννινα
www.goo.gl/51QF3y
10. Οι απαραίτητες στρώσεις ασφαλτικού υλικού (3 τον αριθμό)
www.goo.gl/G25CJP
11. Κλάδος προς Ιωάννινα με αντίθετη φορά! Διακρίνεται το "Π" για την τοποθέτηση πινακίδας εξόδου στον Α/Κ Αγγελοκάστρου, ο οποίος στον κλάδο προς Αντίρριο,όπως έγραψα πιο πριν, κατασκευάστηκε λίγο πιο κάτω από αυτόν του κλάδου προς Ιωάννινα.
www.goo.gl/ABzyAh
12. Ό,τι γράφτηκε στο 7.
www.goo.gl/m8jBXV |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Tue Dec 13, 2016 11:45 pm Post subject: |
|
|
orthodontist
O κόμβος στο Αγγελόκαστρο είναι ολοκληρωμένος? Ακατανόητο το να μην είναι στο ίδιο ύψος οι έξοδοι.
giannis p
Πολύ δύσκολο το συγκεκριμένο κομμάτι στην Ακράτα. Πέρασα πριν μια εβδομάδα και είναι πολύ πίσω, πάει σίγουρα για Αύγουστο. Από το 149ο έως το 152ο υπάρχει νέο τμήμα που παρακάμπτει την άνω διάβαση Ακράτας. ( είναι το σημείο εκείνο που ο δρόμος περνάει πάνω από την πόλη) Από εκεί και πέρα είναι ένα σημείο που είναι ανέγγιχτο και το οποίο είχε κατασκευαστεί εξαρχής με 2+2 και μπάρα, όπως σωστά είχες αναφερθεί πριν λίγες μέρες. Δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς θα κάνουν εκεί. |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Wed Dec 14, 2016 8:38 am Post subject: |
|
|
Ό,τι να 'ναι.....Τώρα θυμήθηκε να πει κάτι για το Πλατυγιάλι
www.goo.gl/bzsv36 |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Wed Dec 14, 2016 8:50 am Post subject: |
|
|
Ναι αυτή είναι η διάβαση στο 154ο, λίγο μετά τα ΣΕΑ όπως πάμε για Πάτρα. Είναι αρκετά πίσω σε πρόοδο πάντως αδικαιολόγητα το κομμάτι μετά τα ΣΕΑ. Εκτίμηση μου ότι τέλη Γενάρη θα δώσουν μέχρι το Ξυλόκαστρο και τέλη Φλεβάρη-αρχές Μαρτίου μεχρι τις σηραγγες στο Δερβενι. Για 31/3 είμαι αρκετα επιφυλακτικος παρά τις διαβεβαιώσεις για πλήρη απόδοση... |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Wed Dec 14, 2016 9:08 am Post subject: |
|
|
Ορίστε και η παράταση για την 3η εργολαβία του Αμβρακία-Άκτιο
www.goo.gl/tV4KPK
Πάντως το δημοσίευμα ξεγυμνώνει όλες τις υποσχέσεις για την παράδοση έστω και κάποιου τμήματος..... |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Wed Dec 14, 2016 9:12 am Post subject: |
|
|
giannis p
Χρησιμοποίησε την υπηρεσία google url shortener ώστε να μαζεύονται οι παραπομπές
Η εικόνα από το χάρτη που ανέβασε λιγο πιο πριν ο giannis p
www.goo.gl/K8bp38 |
|
Back to top |
|
 |
cosygatos New Member

Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Wed Dec 14, 2016 11:44 am Post subject: |
|
|
Σας χαιρετώ από τον Πύργο που μαδούμε τη μαργαρίτα να δούμε τι θα γίνει με το Πάτρα-Πύργος και σας συγχαίρω για το μεράκι σας και την εξαιρετική ενημέρωση που μας παρέχετε!
Απλά μια παρατήρηση: εκεί που χάζευα στο google earth παρατηρούσα τη διαδρομή της Ιονίας είδα πως αντί να "κουμπώσει" με την Εγνατία στο προφανές (για μένα) σημείο, στην Πεδινή, με άνετη πορεία μέσα από τον κάμπο, θα πάει Κοσμηρά, με τούνελ και γέφυρες!
Υπάρχει κάποια πρόβλεψη να συνεχίσει κάποτε ο δρόμος προς πάνω ώστε να παρακαμφθούν τελείως τα Ιωάννινα; |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Wed Dec 14, 2016 4:17 pm Post subject: |
|
|
Σύμφωνα με το ypodomes.com, κλείνει η συμφωνία υπουργείου - κατασκευαστών για την ολοκλήρωση του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, με την παράδοση των 25 Km της Παράκαμψης Τεμπών και Πλαταμώνα στο τέλος Μαρτίου.  |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Wed Dec 14, 2016 10:30 pm Post subject: |
|
|
Συνέχεια του οδοιπορικού του agr-engineer
13. Η κάτω διάβαση απ'όπου προσεγγίζεται ο κυκλικός κόμβος στον οποίο καταλήγει η έξοδος από και ξεκινά η είσοδος στον κλάδο προς Αντίρριο.
www.goo.gl/DOz6VZ
14 και 15. Αμέσως μετά την κάτω διάβαση, ο κατασκευαζόμενος κυκλικός κόμβος.
www.goo.gl/JAC74w
16. Κατασκευαζόμενος κυκλικός κόμβος. Δεξιά όπως βλέπουμε η είσοδος προς Αντίρριο κι αριστερά η έξοδος από Ιωάννινα. Διακρίνεται και το "Π" για την τοποθέτηση πινακίδας εξόδου προς Αγγελόκαστρο στον κλάδο προς Ιωάννινα.
www.goo.gl/sPl5Oo
17 και 18. Έξοδος από τον κλάδο προς Αντίρριο. Αυτή η στροφή στο τέλος της εξόδου...ασχολίαστη ("Τρομερή έμπνευση"...)..(Ξεκινάμε από τώρα τα στοιχήματα για το χρονικό διάστημα, από την παράδοση του κόμβου, που θα πάρει στον πρώτο άτυχο-απρόσεχτο οδηγό που θα το "πάρει" ευθεία (Μακάρι να μη συμβεί τίποτα,εννοείται). Είπαμε, αυτός ο κόμβος είναι ό,τι νά'ναι...Διακρίνονται στο βάθος οι μπάρες που απαγορεύουν την έξοδο, σε αντίθεση με την έξοδο του άλλου κλάδου.
www.goo.gl/VHpYIj
www.goo.gl/Eg1vkt
19 και 20. Είσοδος προς Αντίρριο "(Απ'όπου εισήλθα στον αυτοκινητόδρομο κι απ'όπου εξερχόταν αντίθετα κάποιος άλλος..."Αυτά είναι"...Live your myth in Greece!)
www.goo.gl/B7r2sJ
21. Λίγη προσοχή δεν έβλαψε ποτέ κανέναν!!!
www.goo.gl/iwMKqP
22 και 23. Είσοδος προς Αντίρριο και φύγαμε! (Ο "μπενάκης" /ο γράφων, δεξιά της πινακίδας, ο "βγαινάκης" /λογικά κάποιος από τα προαναφερθέντα χωριά, αριστερά της πινακίδας).
www.goo.gl/XldHUl
24. Είσοδος προς Αντίρριο, απ'την αντίθετη!
www.goo.gl/CfexHA |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Wed Dec 14, 2016 10:58 pm Post subject: |
|
|
orthodontist wrote: | Ό,τι να 'ναι.....Τώρα θυμήθηκε να πει κάτι για το Πλατυγιάλι
www.goo.gl/bzsv36 |
Χαχαχα αφού πρώτα φτιάξαμε ένα εμπορευματικό λιμάνι σε άσχετο σημείο, ιδιαιτέρου φυσικού κάλους και συνάμα επικίνδυνο για την ναυσιπλοία (ρώτα καπετάνιο εμπορικού πόσο δύσκολο είναι να προσεγγίσεις το σημείο με τα μικρά νησάκια μπροστά και επικίνδυνο σε περίπτωση που απαιτηθεί η ανάγκη για ελιγμούς αποφυγής συγκρουσης καθώς οι αποστάσεις μεταξύ των στενών είναι πολύ μικρές, γύρω στο 1 μίλι στην καλύτερη, μικρότερες στις υπολοιπες διευλευσεις), το αφήσαμε αποκομμένο από κύρια οδικά δίκτυα και χωρίς πρόβλεψη διασύνδεσης.
Και τώρα θυμηθήκαμε την Ιονία. Έχουμε πλάκα ως χώρα, στον προγραμματισμό και τη σκοπιμότητα έργων και υποδομών είμαστε στο Μεσαίωνα. |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Dec 15, 2016 3:00 am Post subject: |
|
|
cosygatos
Καλησπέρα στον όμορφο Πύργο με την Κουρουτα
Όντως το φόρουμ είναι εξαιρετικό, όσο για τα διπλά ποστ την πάτησα κι εγώ στην αρχή μην ανησυχείς.
Δυστυχώς το Πάτρα Πύργος πάει για 2020 και αν οπότε υπομονή... Αν και για την επικινδυνότητα του υπάρχων δρόμου, άποψη μου είναι ότι ευθύνεται η κάκιστη οδηγική συμπεριφορά ειδικότερα από οδηγούς τρακτέρ κτλ, παρά η ίδια η Πατρών-Πύργου.
Το Ιωάννινα-Κακκαβιά το οποίο ουσιαστικά παρακάμπτει τα Ιωάννινα έμεινε και εκτός ΕΣΠΑ 2014-2020 και εκτός πακέτου Γιουνκερ, πολύ δύσκολα θα κατασκευαστεί στο εγγύς μέλλον... |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Dec 15, 2016 9:37 am Post subject: |
|
|
To Ιωάννινα Κακαβιά θεωρώ ότι είναι αδύνατο να κατασκευαστεί μέσα στην επόμενη δεκαετία το λιγότερο. Από τη στιγμή που πάρθηκε η απόφαση ο Ε65 να καταλήγει στο Κηπουρειό Γρεβενών, καθιστά τη διαδρομή Αθήνα-Λαμία-Καλαμπάκα-Γρεβενά-Καστοριά-Κρυσταλλοπηγή ως την πιο εύκολη διαδρομή από Αθήνα προς Τίρανα. Άλλωστε και οι ίδιοι οι αλβανοί προωθούν αρκετά τα έργα στον άξονα Τίρανα-Ελμπασάν-Κορυτσά-Κρυσταλλοπηγή, ενώ η Κρυσταλλοπηγή είναι και η βασική έξοδος προς Αλβανία για τη βόρεια Ελλάδα. |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Thu Dec 15, 2016 9:47 am Post subject: |
|
|
Τετάρτη 21/12 θα δοθεί η παράκαμψη Αμφιλοχίας. |
|
Back to top |
|
 |
cosygatos New Member

Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Thu Dec 15, 2016 11:06 am Post subject: |
|
|
Thanos_Pal wrote: | Δυστυχώς το Πάτρα Πύργος πάει για 2020 και αν οπότε υπομονή... |
Ας ξεκινήσει και ας τελειώσει όποτε! Το καλό είναι ότι η χάραξη είναι σχεδόν όλη καινούργια, οπότε θα λειτουργεί η παρούσα ΕΟ χωρίς προβλήματα από εργοτάξια.
Thanos_Pal wrote: | Αν και για την επικινδυνότητα του υπάρχων δρόμου, άποψη μου είναι ότι ευθύνεται η κάκιστη οδηγική συμπεριφορά ειδικότερα από οδηγούς τρακτέρ κτλ, παρά η ίδια η Πατρών-Πύργου. |
Όντως, δεν είναι τόσο άσχημος ο δρόμος και με λίγη προσοχή στη χάραξη και αν δεν είχε τις άπειρες ισόπεδες διασταυρώσεις και τις ακόμα περισσότερες άναρχες προσβάσεις από κάθε χωματόδρομο θα ήταν μια χαρά. Όταν πρώτη φορά ταξίδεψα στην "ΕΟ" (ο θεός να την κάνει...) Αντιρρίου-Ιωαννίνων τότε κατάλαβα ότι αυτός ο δρόμος είναι πρώτης προτεραιότητας, από πολλές απόψεις.
Thanos_Pal wrote: | Το Ιωάννινα-Κακκαβιά το οποίο ουσιαστικά παρακάμπτει τα Ιωάννινα έμεινε και εκτός ΕΣΠΑ 2014-2020 και εκτός πακέτου Γιουνκερ, πολύ δύσκολα θα κατασκευαστεί στο εγγύς μέλλον... |
Ναι, όντως, και φωνάζουν οι Γιαννιώτες. Αδίκως, κατ'εμέ, δεδομένης της τεράστιας δουλειάς που έχει γίνει τον άξονα της Κρυσταλλοπηγής και της σύνδεσης στο Κηπουρειό. Η Κακαβιά πλέον θα αφορά μόνο τη Δυτική Ελλάδα (που έχει βέβαια πολλούς μετανάστες από Αλβανία, οπότε και φαντάζομαι και σημαντική κίνηση, άρα κάτι θα πρέπει να γίνει, κάαααποτε πλέον....) |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Dec 15, 2016 3:12 pm Post subject: |
|
|
Όπως σωστά αναφέρθηκε, και η Ελλάδα και η Αλβανία προωθούν ως κυρία οδική σύνδεση τον άξονα Ε65-Εγνατία-Κρυσταλοπηγή-Ελμπασαν-Τίρανα. Βεβαία αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφεθεί στην τύχη του το Ιωάννινα-Κακκαβιά. Πρέπει να γίνουν βελτιώσεις και να υπάρχει σωστή συντήρηση, μιλάμε για ένα πολύ σημαντικό πέρασμα. Ενδεικτικό της διάθεσης να μην προχωρήσει ο άξονας, είναι και στον κόμβο Εγνατία-Ιόνιας οπού δεν έχει προβλεφθεί, έστω και σαν σχεδιασμός, συνέχεια προς την Κακκαβιά.
cosygatos για την Πατρών-Πύργου τα χαρακτηριστικά της οδού είναι ομαλά, σχετικά πλατύς δρόμος χωρίς στροφές, το πρόβλημα είναι αποκλειστικά η κάκιστη συμπεριφορά των οδηγών. Αντί του αυτοκινητοδρόμου θα μπορούσε να προωθηθεί μια πιο βατή λύση από Μιντιλόγλι μέχρι Αρχαία Ολυμπία με διαπλάτυνση του υφιστάμενου δρόμου 2+2, μεταλλικό στηθαίο και σηματοδοτούμενες διασταυρώσεις, όπως είναι και η υπάρχουσα Ε.Ο. Λαμίας-Τρικάλων-Καλαμπάκας στον Θεσσαλικό κάμπο. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Thu Dec 15, 2016 4:01 pm Post subject: |
|
|
Ως Ηπειρώτης, έχω εισπράξει, πώς η μή υλοποίηση τού Τμήματος Α/Κ Εγνατίας (Κοσμηρά)- Κακαβιά, έχει ώς κύρια αιτία τό πολύ υψηλό κόστος απαλλοτριώσεων στό λεκανοπέδιο Ιωαννίνων, μιλάμε γιά πάνω από 15 χλμ...
Έχω πάει καί Αργυρόκαστρο καί Κορυτσά.
Η κατάσταση τού δρόμου Κρυσταλλοπηγής -Κορυτσά, δέν είναι καλύτερη από τήν αντίστοιχη Κακαβιάς -Αργυροκάστρου, θυμίζει κάτι από τήν οδό Λαμίας - Καρπενησίου. ..
Μιά πρόταση πρός τό forum. Μήπως πρέπει νά ασχοληθούμε καί μέ τό οδικό δίκτυο τών νησιών μας ?
Αφορμή, ένα δυστύχημα στήν Λήμνο.. |
|
Back to top |
|
 |
Thanos_Pal Junior Member

Joined: 20 Nov 2016 Posts: 189 Location: Αθήνα / Ναύπακτος
|
Posted: Thu Dec 15, 2016 4:49 pm Post subject: |
|
|
Σίγουρα και οι απαλλοτριωσεις είναι ένας από τους λόγους που δεν προχώρησε αυτό το τμήμα, ιδίως με το χρόνο και το κόστος που απαιτείται στη Χώρα μας. Πάντως δεν πιστευω πως χρειάζεται αυτοκινητοδρομος μέχρι την Κακκαβιά. Πιο εφικτή είναι μια λύση σαν τον κάθετο Κομοτηνης-Συνορων. Απο την πλευρά της Αλβανίας πριν 6 μήνες που ανέβηκα μέσω Κρυσταλλοπηγης είδα εργασίες στον άξονα Κορυτσα-Ελπμασαν και πιθανόν να έχουν ξεκινήσει και προς Κρυσταλλοπηγη.
Για το οδικό δίκτυο των νησιών, ως επί το πλείστον έχουν κατασκευαστει από τη ΜΟΜΑ. Η Ανδρος από τις Κυκλαδίτικες, και η Λέσβος έχουν σχετικά κάλο δίκτυο για τα δεδομένα τους, αλλά η αλήθεια είναι ότι όλα τα νησιά γενικώς έχουν αφεθεί στην τύχη τους. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Dec 15, 2016 5:17 pm Post subject: |
|
|
Ο κόμβος της Ιονίας με την Εγνατία έχει σχεδιαστεί ώστε να υποδεχτεί κανονικότατα την συνέχεια του αυτοκινητόδρομου προς Κακαβιά όταν και αν κατασκευαστεί
Μάλιστα ο συνολικός σχεδιασμός του κόμβου (δεν θα κατασκευαστεί όλος τώρα) φαίνεται και στο video προόδου της Ιονίας στο 4:40.
Επίσης ο σχεδιαζόμενος αυτοκινητόδρομος προς Κακαβιά δεν έχει σχεδιαστεί μέσα από το Λεκανοπέδιο των Ιωαννίνων (προφανώς λόγω έλλειψης χώρου και τεράστιου κόστους απαλλοτριώσεων) αλλά πίσω από τα βουνά στη νοητή ευθεία Κοσμήρα - Κόντσικα - ΒΙΠΕ Ιωαννίνων - Πετσάλι. |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Thu Dec 15, 2016 5:46 pm Post subject: |
|
|
1. Συμφωνώ με τον ariskop για τα του κόμβου Κοσμηράς και πιστεύω πως θα γίνει από τη χάραξη που ανέφερε το κομμάτι αυτό με όχι τόσο και τόσο ακριβές απαλλοτριώσεις. Μπορεί να πάει λίγο πιο πίσω χρονικά αλλά εδώ που τα λέμε τι δεν πήγε πιο πίσω στην χώρα από το 2009;;;
2. Γιάννη ήμουν το καλοκαίρι Λήμνο και γενικά μου έκανε καλή εντύπωση το οδικό δίκτυο του νησιού, το οποίο βέβαια έχει κατά βάση εύκολο ανάγλυφο...
Σάμος και Κέρκυρα που έχω ζήσει αρκετά χρόνια έχουν προβληματικό δίκτυο! Ειδικά η Κέρκυρα που έχει 120000 πληθυσμό και πολύ τουρισμό μάλλον το προβληματικό σαν χαρακτηρισμός δεν αποδίδει το πρόβλημα που έχει ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες...
3. Προς bokomolech: το 21/12 για παράδοση παράκαμψης Αμφιλοχίας είναι εκτίμηση, μαντεψιά ή πληροφορία; |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Thu Dec 15, 2016 6:20 pm Post subject: |
|
|
bill77: Πληροφορία από εργαζόμενο στο τμήμα αυτό. Μου είπε ότι είναι σίγουρο. Ελπίζω να μη με διαψεύσει. |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Thu Dec 15, 2016 6:37 pm Post subject: |
|
|
Μακάρι! Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!
Είναι πάντως λογικό για να προλάβουν και τις εορταστικές μετακινήσεις... |
|
Back to top |
|
 |
|