View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Sat Jan 02, 2016 1:23 am Post subject: |
|
|
Καλή χρονιά.
Στο Πατρίδα-Νάουσα οι εργασίες είναι εντατικές και το χρονοδιάγραμμα λέει καλοκαίρι 2016. Βγήκαν κάποιες ανακοινώσεις από την αντιπολίτευση την Περιφέρειας για καθυστερήσεις, αλλά δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα. Έτσι κι αλλιώς είναι ένα κομμάτι χωρίς αρχή και τέλος που δεν θα εξυπηρετεί πολύ κόσμο. Το σημαντικό κομμάτι είναι ή συνέχεια από Πατρίδα μέχρι Εγνατία, για το οποίο προκυρήχθηκε διαγωνισμός για τις μελέτες, και όλοι περιμένουν το νέο ΕΣΠΑ για να ενταχθεί. |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Wed Jan 06, 2016 7:08 pm Post subject: |
|
|
"Η της απαλλοτρίωσης εφανερώθη ανάρτησις" μέρα που είναι.....
http://goo.gl/5kIAzr
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!! |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sat Jan 09, 2016 12:31 pm Post subject: |
|
|
Mία νέα δορυφορική φωτό (χτεσινή!) της Ιονίας όπου φαίνονται δύο ανέγγιχτα τμήματα δεξιά και αριστερά της νέας γέφυρας του Ευήνου καθώς και η περιοχή της Κλόκοβας.
https://goo.gl/F6CCyx
https://goo.gl/3Lj7pq
η δεύτερη με λιγότερη συννεφιά!!!
Last edited by tasosGR on Sat Jan 09, 2016 1:07 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Sat Jan 09, 2016 3:02 pm Post subject: |
|
|
Στα πριν και μετά της γέφυρας του Ευήνου: το post του orthodontist πριν λίγες μέρες σε αυτό αναφέρεται. Σύμφωνα με την εφημερίδα Αιχμή του Μεσολογγίου το 1ο αδούλευτο κομμάτι απελευθερώθηκε και θα δουλευτεί άμεσα. Αφήνει να εννοηθεί πως άμεσα θα πληρωθούν και οι ιδιοκτήτες του 2ου κομματιού μετά τη γέφυρα (προς Ευηνοχώρι) και δεν θα υπάρχει πρόβλημα απαλλοτριώσεων από διόδια Κλόκοβας(10ο χμ) μέχρι Α/Κ Αμφιλοχίας(101ο χμ). Οπότε λέει το πλήρες πάμε για παράδοση σίγουρα μέσα στο 2016, ενώ το μεγαλύτερο τμήμα από κόμβο Μεσολογγίου(27ο χμ) μέχρι Α/Κ Αμφιλοχίας(101ο χμ) ίσως δοθεί έως το Πάσχα.... Ίδωμεν! |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sat Jan 09, 2016 11:22 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά
Σήμερα κατεβαίνοντας από Καστοριά μέσω Ιωαννίνων για την Αθήνα, πέρασα σε κάποια σημεία πολύ κοντά από την υπό κατασκευή Ιονία Οδό και ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν μπορώ να συμμεριστώ την όποια αισιοδοξία καλλιεργείται από διάφορα μέσα κλπ (εκτός forum πάντα μιλώ) για την σταδιακή ολοκλήρωση της κατασκευής της Ιονίας Οδού και την παράδοση της στην κυκλοφορία, έστω και σταδιακά. Η περιγραφή από τα Ιωάννινα προς το Αντίρριο. Πάμε αναλυτικά:
Περιοχή Αυγού.
Το μόνο που φαίνεται σε σχέση με ένα χρόνο πριν είναι η κατεδάφιση των κτισμάτων στο πρώην Στρατόπεδο και πλέον τίποτα άλλο. Η γέφυρα με την οποία ο αυτοκινητόδρομος θα περάσει πάνω από την εθνική οδό Ιωαννίνων – Άρτας είναι ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΗ με κάποια βάθρα σκυροδετημένα και αρκετό οπλισμό να χάσκει στον αέρα και να σκουριάζει. Κρατήστε το αυτό, κάτι σημαίνει.
Περιοχή Γοργόμυλου.
Αμέσως μετά το Αυγό αφήνουμε την εθνική οδό και φεύγουμε αριστερά για την επαρχιακή οδό που περνάει παράλληλα με την Ιονία Οδό και καταλήγει στην Καμπή της Άρτας. Ο αυτοκινητόδρομος φαίνεται να έχει διανοιχθεί σε αρκετά σημεία και να έχει πέσει άσφαλτος. Παραβιάζοντας τα απαγορευτικά εισερχόμαστε στο δρόμο και οδηγάμε στο νέο δρόμο για 3 Km ώσπου καταλήγουμε σε ένα βουνό λίγο πριν το Γοργόμυλο στο οποίο η διάνοιξη δεν έχει γίνει καν. Με την βοήθεια της κατασκευασμένης ανω διάβασης που θα οδηγεί στους Ραψαίους επιστέφουμε στην επαρχιακή οδό για να φτάσουμε μετά από λίγο στην περιοχή του Γοργόμυλου. Αν και Σάββατο απομεσήμερο και με καταχνιά λόγω του καιρού, υπάρχει έντονη λειτουργία του εργοταξίου με αποβραχισμούς σε τουλάχιστον 5 σημεία κατά μήκος ενός χιλιομέτρου. Βρισκόμαστε πάνω από την κοιλαδογέφυρα μεταξύ Πέντε Πηγαδιών και Γοργόμυλου. H φωτό από το σημείο.
http://i223.photobucket.com/albums/dd109/Engineer07/Gefyra_zpskuid01is.jpg
Αμμότοπος μέχρι Καμπή.
Το έργο πολύ προχωρημένο ενώ έχει πέσει και άσφαλτος πλην όμως υπάρχουν σημεία στα οποία για κάποιο λόγο τα τεχνικά είχαν καθυστερήσει και συνεπώς ο κατασκευασμένος δρόμος διακόπτεται για να κατασκευαστεί μια κάτω διάβαση η οποία είναι μεν προχωρημένη, και αν και είναι Σαββάτο μεσημέρι, εργάζονται τα συνεργεία αλλά θέλει ακόμη δουλειά. Δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη τις εργασίες για την συναρμογή της Ιονίας με το κατασκευασμένο τμήμα της Παράκαμψης Αρτας.
Τέλος Παράκαμψης Αρτας Συκούλα.
Τα συνεργεία εργάζονταν φουλ, η ώρα 16:15. Ο δρόμος διακρίνεται δεξιά της Εθνικής οδού όμως είναι ακόμα στα χωματουργικά. Στην κάτω διάβαση της εθνικής και της Ιονίας στη Συκούλα, έχει ολοκληρωθεί η κάτω διάβαση και πρέπει να γίνει η αλλαγή της όδευσης της έθνικής οδού ώστε να περάσει κάτω από την διάβαση και στην συνέχεια να γίνει το μπάζωμα και η ράμπα για να περάσει η Ιονία πάνω από την διάβαση. Κατ’ ελάχιστο 9 μήνες δουλειά το σημείο. Από εδώ και μέχρι το Κρίκελο ο αυτοκινητόδρομος περνάει μακριά από την εθνική οδό.
Κρίκελο Αμφιλοχία Ρίβιο.
Ο Αυτοκινητόδρομος πλέον είναι ορατός στο επίχωμα αριστερά της εθνικής οδού όπως κατεβαίνουμε για την Αμφιλοχία και πάνω βλέπουμε τα Finishers και τους οδοστρωτήρες σε διάφορα σημεία. Στο ύψος της Αμφιλοχίας η όδευση στο βουνό πάνω από την πόλη δείχνει το ίχνος του δρόμου και γνωρίζουμε από τα διάφορα videos ότι έχει πέσει και άσφαλτος. Συνεχίζουμε παρακάτω και βλέπουμε τις εργασίες στον Κόμβο με την Αμβρακία οδό και φαίνεται να δουλεύεται πλέον όλο το τμήμα μέχρι το Ρίβιο. Ειδικά στο Ρίβιο την ώρα που μπαίνουμε στο κατασκευασμένο τμήμα της Ευρείας Παράκαμψης Αγρινίου, βλέπουμε πλέον στον καθρέπτη, ότι το βουνό πίσω μας έχει εξαφανιστεί, ο αυτοκινητόδρομος έχει διαμορφωθεί και το NEW JERSEY ορίζει τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. Ο δρόμος είναι στην διάστρωση της βάσης του οδοστρώματος με τα graders και τους οδοστρωτήρες.
Ευρεία Παράκαμψη Αγρινίου.
Κατασκευάζεται ο σταθμός διοδίων μετά την Ρίγανη ενώ στο τέλος της παράκαμψης στον ισόπεδο κυκλικό κόμβο κατασκευάζεται η άνω διάβαση του ανισόπεδου κόμβου η οποία όμως έχει πολύ ψωμί ακόμη.
Κεφαλόβρυσο Αντίρριο
Αρχικά οδηγούμε στο κατασκευασμένο δυτικό κλάδο και δίπλα μας κατασκευάζεται ο ανατολικός μαζί με την ανακατασκευή της εθνικής οδού. Σε κάποια σημεία έχει πέσει και άσφαλτος. Στη συνέχεια φτάνοντας στο ύψος του Μεσολογγίου διαπιστώνουμε ότι το σημείο στο οποίο έχουν βρεθεί τα αρχαιολογικά ευρήματα της Αρχαίας Αλύκιρνας, δεν έχει προχωρήσει απολύτως τίποτα! Συνεπώς άλλο ένα πρόβλημα που πρέπει να επιλυθεί. Παρακάτω και μετά το Εύηνο και προχωρώντας για την Παλαιοβούνα βλέπουμε το δρόμο ο οποίος όμως είναι ακόμη σε αρκετά σημεία στα χωματουργικά του. Η ώρα είναι προχωρημένη, το σκοτάδι πέφτει, περίπου 17:30 και όμως η πρέσα είναι στημένη και οι βαρέλες είναι παρατεταγμένες πίσω της και γίνεται σκυροδέτηση μπροστά από την δυτική είσοδο των σηράγγων της Παλαιοβούνας σε κάποιο τεχνικό. Στην ανατολική είσοδο της Παλαιοβούνας έχει ολοκληρωθεί το τεχνικό στα αριστερά μας όπως κατευθυνόμαστε προς Αντίρριο αλλά πέραν αυτού τίποτε άλλο μέχρι την δυτική είσοδο της δίδυμης σήραγγας της Μακύνειας.
Προσωπικό μου συμπέρασμα από όσα είδα σήμερα και δυστυχώς επιβεβαιώνουν και οι δορυφορικές φωτό με ημερομηνία 8/1/2016 όπου υπάρχει ακόμα ΑΔΟΥΛΕΥΤΟ το κομμάτι στην κατηφόρα για τη γέφυρα του Εύηνου, όπως και μεταξύ ανατολικής εισόδου σήραγγας Παλαιοβούνας και δυτικής εισόδου σήραγγας Μακύνειας, τα οποία απαιτούν κανά δωδεκάμηνο κατ ελάχιστο και λαμβάνοντας υπόψη ότι η σύμβαση δεν προβλέπει σταδιακή παράδοση τμημάτων του δρόμου σε κυκλοφορία, είναι ότι θα πρέπει να ξημερώσει το 2017 και να περάσει και κανένα τρίμηνο για να αρχίσουμε να περπατάμε τμήματα του δρόμου εκτός και αν ληφθούν κατάλληλες πρόνοιες (και πληρωθούν extra βεβαίως βεβαίως….)
Δυστυχώς η ώρα είχε περάσει για τα καλά και είχε πέσει νύχτα όταν μπήκα στην Ολυμπία οδό και δεν έβλεπα τίποτα άλλο πέραν του δρόμου μπροστά μου. Την επόμενη φορά, πρωί και με φωτό. |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Mon Jan 11, 2016 9:16 am Post subject: |
|
|
Να συμφωνήσω με τον engineer και να προσθέσω ότι:
1.Μετά την έξοδο της σήραγγας Μακύνειας και μἐχρι την είσοδο της σἠραγγας Παλιοβοὐνας οι απαλλοτριώσεις δεν εχουν ολοκληρωθεί ούτε κατ᾽ ελάχιστον
2.Για όσουν σκέφτονται παράδοση από Α/K Μεσολογγίου μέχρι Αμφιλοχία να θυμίσω ότι υπάρχουν 2 προβλήματα. Οι άνω διαβάσεις σε Α/K Κεφαλοβρύσου και στο Χαλαζία (δυτική είσοδος Μεσολογγίου) όπου μάλιστα στη δεύτερη διάβαση δεν έχουν ολοκληρωθεί τί άλλο....οι απαλλοτριώσεις.
3. Εξακολουθεί να υφίσταται το πρόβλημα με το ποιμνιοστάσιο που καθυστερεί τις εργασίες λίγο πριν την είσοδο στο μικρό κομμάτι που έχει παραδοθεί μετά το Κεφαλόβρυσο. Και πρόκειται για ένα σημείο όπου πρέπει να γίνει μετατοπιση της υπάρχουσας Εθνικής οδού και να δοθεί λύση και στη συνάντηση με το αρδευτικό κανάλι (για πολλοστή φορά μεταξύ Α/Κ Κεφαλοβρύσου και Μεσολογγίου) |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Mon Jan 11, 2016 11:35 am Post subject: |
|
|
Συν το γεγονος πως απο το Ριβιο μεχρι τον κομβο Αμφιλοχιας, μονο το ρευμα προς Ιωαννινα, ειναι πρακτικα ετοιμο.
Για το αλλο ρευμα απαιτειται, κατ ελαχιστον, 8 μηνες |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Tue Jan 12, 2016 6:34 pm Post subject: |
|
|
Εεεε ας πλακωθούν ενα 8μηνο να το τελειώσουν. Να το δώσουν τουλάχιστον αρχες Αυγουστου που θα γινει η μεγαλη έξοδος των αδειουχων και θα πηξει παλι ο δρόμος εξω απο την Αμφιλοχία. |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Tue Jan 12, 2016 8:05 pm Post subject: |
|
|
giannis p wrote: | Συν το γεγονος πως απο το Ριβιο μεχρι τον κομβο Αμφιλοχιας, μονο το ρευμα προς Ιωαννινα, ειναι πρακτικα ετοιμο.
Για το αλλο ρευμα απαιτειται, κατ ελαχιστον, 8 μηνες |
Αν το ένα ρεύμα είναι έτοιμο, γιατί το άλλο χρειάζεται 8 μήνες; Δεν πρόκειται για ανακατασκευή. Ασφαλτόστρωση δε μένει να γίνει ή υπάρχουν και τεχνικά; |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Wed Jan 13, 2016 4:05 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα.
Την πληροφορία που ανέφερα , την έλαβα απο εργαζόμενο στο εργοτάξιο του κόμβου Αμβρακιας. Οντως το ρεύμα προς Ιωάννινα, ειναι πρακτικά έτοιμο,μένουν κατι λιγα, αλλα στο αλλο ρεύμα,υπαρχουν και χωματουργικές εργασίες.Αν εξαιρέσουμε ενα κομμάτι στο Κρικελλο, που δεν εχει δουλευει ακομα, εχουν προχωρήσει οι εργασιες και μετα τον κόμβο Αμφιλοχίας, εδω το μεγαλο έργο ειναι η μεγαλη γέφυρα του Μενιδίου, εχει προχωρήσει αρκετα. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Damis New Member

Joined: 04 Nov 2010 Posts: 10
|
Posted: Thu Jan 14, 2016 10:14 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Στην περιοχή του αεροδροµίου Ακτίου εκκρεµεί η µετατόπιση του υπογείου Μ.Τ. της ∆ΕΗ για τον λόγο ότι η ∆.Ο.∆. δεν καταβάλει την δαπάνη πριν την υλοποίηση του έργου από την ∆ΕΗ, η οποία µε την σειρά της δεν εκτελεί το έργο πριν την καταβολή της δαπάνης |
Ελλαδα ... πέσαμε σε loop... |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Fri Jan 15, 2016 11:10 am Post subject: |
|
|
Φρέσκο ρεπορτάζ με φωτογραφικό υλικό της Αιχμής, σχετικά με το κομμάτι Κουβαράς - Κόμβος Αμφιλοχίας.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, το κομμάτι είναι σχεδόν έτοιμο, αλλά υπάρχουν ακόμη εκκρεμότητες με απαλλοτριώσεις...
Μάλιστα αναφέρεται ότι κάποιοι ενώ πληρώθηκαν, δεν απελευθερώνουν τα οικόπεδα (προφανώς για να διεκδικήσουν μεγαλύτερη αποζημίωση).  |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Jan 19, 2016 12:56 pm Post subject: |
|
|
Στην εξαγγελία για την οδική σύνδεση Ιονίας οδού -Πρέβεζας κάτι δεν έστεκε!
http://www.epiruspost.gr/ipiros/preveza/35987-2016-01-18-22-06-28.html
Ετσι έχουμε το παράδοξο να μην έχουμε σύνδεση της προκοπής με την ολοκλήρωση της Ιονίας και η κίνηση να διοχετεύεται μέσα από την Φιλιππιάδα.Κάποιος δηλαδή που από τα Γιάννενα ταξιδεύει για Πρέβεζα ή Λευκάδα θα σκεφτεί πολύ να μπεί στην Ιονία οδο!!! |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
 |
stakyr_7 New Member

Joined: 29 May 2005 Posts: 33
|
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Wed Jan 27, 2016 1:59 pm Post subject: |
|
|
Ολοκληρώθηκε ο άξονας Φλώρινα-Νίκη,ενα τμημα για το οποίο δεν είχαμε καμία πληροφόρηση.
http://goo.gl/caZYnr
Στο google earth φαίνεται ασφαλτοστρωμένο και ένα μέρος του Κορομηλιά-Κρυσταλλοπηγή... |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Fri Jan 29, 2016 3:27 pm Post subject: |
|
|
Το πρώτο τροχαίο της Ιόνιας Οδού πιθανολογώ από τις φωτογραφίες ότι έγινε μετά την Αμφιλοχία.
Πάντως είναι κρίμα μια απαλλοτρίωση (και μάλιστα ιχθυοτροφείου στο βουνό και ο νοών νοείτω) να μην επιτρέπει την ολοκλήρωση και παράδοση του τμήματος Κουβαράς-Βόρεια έξοδος Αμφιλοχίας..... |
|
Back to top |
|
 |
|