View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu Oct 23, 2014 11:00 pm Post subject: |
|
|
Μα όσες πηγές είχαμε μέχρι στιγμής ανέφεραν ότι το ¶κτιο-Αμβρακία έχει ΛΕΑ είσαι σίγουρος γι αυτό που λες? |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Oct 24, 2014 4:47 am Post subject: |
|
|
Σε ποιες πηγές αναφέρεσαι φίλε Beethoven; Δημοσιογραφικές; Αυτές, τις περισσότερες φορές δεν ξέρουν τι γράφουν όταν πρόκειται για τεχνικές προδιαγραφές. Ή πολιτικές; Που λένε γενικά όλο αοριστολογίες.
Λοιπόν, αναλυτικά:
Αντικείμενο το έργου είναι η πλήρης κατασκευή Οδικής Σύνδεσης του Ακτίου με τον Δυτικό ¶ξονα Βορρά - Νότου στην περιοχή της Λίμνης Αμβρακίας, μήκους 48,5 χλμ.
Η τυπική διατομή της Αρτηρίας αποτελείται από δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, πλάτους 3,50m εκάστη, μία λωρίδα καθοδήγησης ανά κατεύθυνση, πλάτους 0,50m και κεντρική διαχωριστική νησίδα πλάτους 2,0m.
Η αρχή της Σύνδεσης τοποθετείται στα διόδια του Ακτίου αμέσως μετά το πέρας του Υποθαλασσίου Έργου Ζεύξης Ακτίου – Πρέβεζας και καταλήγει περνώντας Ανατολικά των Ακαρνανικών Ορέων στον Δυτικό άξονα, ο οποίος διέρχεται Ανατολικά της λίμνης Αμβρακίας και της υφισταμένης Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων, εξασφαλίζοντας έτσι τη Σύνδεση του έργου της Ζεύξης με τον Δυτικό ¶ξονα και την υφιστάμένη Ε.Ο. και στην ουσία τη συνέχεια του άξονα Ηγουμενίτσα – Πρέβεζα προς Νότο.
Απόφαση Ένταξης της Πράξης «Κατασκευή Οδικής σύνδεσης της περιοχής Ακτίου με τον Δυτικό ¶ξονα Βορρά – Νότου» στο ΕΠ-ΕΠ
 |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Oct 24, 2014 9:33 am Post subject: |
|
|
Παρντόν! Ναι οι πηγές ήταν κυρίως τύπος κλπ. αυτήν την πηγή την αγνοούσαμε ....βρε μήπως ξεχάσαν να το γράψουνε? Πάντως συνάντησα κάπου (στον τύπο) ότι η τυπική διατομή θα είναι 22μ... |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sat Oct 25, 2014 1:50 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδια πότε η διαχωριστική νησίδα ήταν 2 μέτρα πλάτος σε έργο με μονό new jersey?? Το μονομπλοκ του new jersey έχει μερικά εκατοστά πλάτος, σίγουρα πολύ μικρότερο του ενός μέτρου στη βάση του που είναι και η πιο φαρδυά (το λέω αυτό έχοντας σταθεί δίπλα σε new jersey, δεν έβγαλα μεζούρα να το μετρήσω).
Επιπλέον όταν λέει λωρίδα καθοδήγησης τι εννοεί? Τι διαγράμμιση?
Μήπως δλδ μετρώντας "σωστά" το πλάτος του αυτοκινητόδρομου, περισσεύουν μέτρα για ΛΕΑ και απλώς "ξέχασαν" να το αναφέρουν?
Δεν νομίζω να νοείται παγκόσμια πλέον αυτοκινητόδρομος χωρίς ΛΕΑ. Δεν είμαι ειδικός αλλά πιστεύω ότι θα προβλέπεται στις ελάχιστες προδιαγραφές κατασκευής του.
Διαφορετικά θα προκύψει ένας δρόμος σαν το Κόρινθος-Τρίπολη, πριν την ανακατασκευή του από τον Μωρέα, που δεν είχε καθόλου ΛΕΑ. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sat Oct 25, 2014 8:07 pm Post subject: |
|
|
apapa wrote: | Ρε παιδια πότε η διαχωριστική νησίδα ήταν 2 μέτρα πλάτος σε έργο με μονό new jersey?? Το μονομπλοκ του new jersey έχει μερικά εκατοστά πλάτος, σίγουρα πολύ μικρότερο του ενός μέτρου στη βάση του που είναι και η πιο φαρδυά (το λέω αυτό έχοντας σταθεί δίπλα σε new jersey, δεν έβγαλα μεζούρα να το μετρήσω). |
Το πλάτος της βάσης του αμφίπλευρου Jersey είναι συνήθως από 61 εκατοστά μέχρι 82 εκατοστά.
apapa wrote: | Επιπλέον όταν λέει λωρίδα καθοδήγησης τι εννοεί? Τι διαγράμμιση? |
Λωρίδα καθοδήγησης νοείται το πλάτος του ασφαλτικού οδοστρώματος από την εσωτερική οριογραμμή κυκλοφορίας μέχρι το άκρο του οδοστρώματος (πόδι New Jersey ή αρχή φυτικής νησίδας).
apapa wrote: | Μήπως δλδ μετρώντας "σωστά" το πλάτος του αυτοκινητόδρομου, περισσεύουν μέτρα για ΛΕΑ και απλώς "ξέχασαν" να το αναφέρουν? |
Δεν παίζει...
apapa wrote: | Δεν νομίζω να νοείται παγκόσμια πλέον αυτοκινητόδρομος χωρίς ΛΕΑ. Δεν είμαι ειδικός αλλά πιστεύω ότι θα προβλέπεται στις ελάχιστες προδιαγραφές κατασκευής του. |
Στο Ελληνικό μπανιακό κράτος, νοείται.
Βλέπε: Α71 (Λευκτρο-Σπάρτη), Α27(Κοζάνη-Πτολεμαΐδα), Α7 (Παράκαμψη Τρίπολης, Παραδείσια-Τσακώνα).
Επιχείρησα να φτιάξω ένα σκαρίφημα της διατομής, ώστε να αποσαφηνιστούν όποιες απορίες.
Πλάτος λωρίδων κυκλοφορίας: 3,50 m έκαστη
Πλάτος οριογραμμών: 0,25 m
Πλάτος βάσης στηθαίου ασφαλείας: 0,61 m
Πλάτος λωρίδας καθοδήγησης: 0,50 m
Με βάση τα παραπάνω: (0,25 * 2) + (0,50 * 2) + 0,61 = 2,11 m |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Oct 26, 2014 4:08 pm Post subject: |
|
|
Μην τρελαινόμαστε με την ύπαρξη ή όχι της ΛΕΑ. Η διατομή μιας οδού και η ύπαρξη ή όχι ΛΕΑ καθορίζεται από μια σειρά από παραμέτρους όπως ο κυκλοφοριακός φόρτος και το ποσοστό χρήσης της από τα βαρέα οχήματα.
Ακόμα και στις εποχές των παχιών αγελάδων που οι προβλέψεις κυκλοφορίας ήταν τραβηγμένες από τα μαλλιά μερικοί νέοι άξονες δεν μπορούσαν να δικαιολογησουν πλήρη διατομή αυτοκινητόδρομου με ΛΕΑ.
Εκτός από το Λεύκτρο - Σπάρτη το ίδιο ισχύει και με το τμήμα Πύργος - Τσακώνα που επίσης έχει μελετηθεί με χαρακτηριστικά 2+2 χωρίς ΛΕΑ
Σχετικές πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στις Οδηγίες Μελετών Οδικών Έργων της ΓΓΔΕ που επικαιροποιήθηκαν το 2001 με βάση αντίστοιχες ευρωπαϊκές οδηγίες. Ενδιαφέρον έχουν οι σελίδες μετά την 15 και ειδικά το κεφάλαιο 3.2 Ενδιάμεσες τυπικές διατομές (σελ. 22)
Όπως αναφέρεται η διατομή γ4ν* είναι αυτή που πρέπει να επιλεγεί για άξονες με κυκλοφοριακό φόρτο έως 25000οχ/24h και χαμηλή κυκλοφορία βαρέων οχημάτων <15%
Τέλος αυτό δεν είναι ελληνική πατέντα, υπάρχουν εκατοντάδες χιλιόμετρα περιφερειακών ευρωπαϊκών αυτοκινητόδρομων ή οδών ταχείας κυκλοφορίας που δεν έχουν ΛΕΑ αλλά μια απλή διατομή 2+2 |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Mon Oct 27, 2014 9:02 am Post subject: |
|
|
Στην Ελλάδα πέραν των ΠΑΘΕ , Εγνατίας , Ιονίας και Κορίνθου-Τρίπολης , όλοι οι υπόλοιποι θα έπρεπε να είναι δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας με αγροτικό παράπλευρο δίκτυο και βέβαια χωρίς διόδια , αλλά με βινιέτα .
Ετσι θα μπορούσαμε να είχαμε φτιάξει πολύ περισσότερα χλμ . |
|
Back to top |
|
 |
jollyroger Junior Member

Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Mon Oct 27, 2014 12:51 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο ρε φίλε για τις φώτο, βλέπω πως σε μερικά σημεία θέλει αρκετη δουλειά ακόμα, είδες να γίνονται εργασίες ή ακόμα περιμένουν την υπογραφή Χρυσοχοηδη για τις εγγυήσεις? |
|
Back to top |
|
 |
lkilint Junior Member

Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Mon Oct 27, 2014 5:47 pm Post subject: |
|
|
Απαντάω εγώ...με 50% περίπου δυναμικότητας δουλεύει το εργοτάξιο του Μωρέα...
Προσθέτω επίσης ότι εκεί γύρω σε δυναμικότητα δουλεύεται και το Σκούρα -Πυρί (ευρεία παράκαμψη Σπάρτης) |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Wed Oct 29, 2014 9:27 pm Post subject: |
|
|
Θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος στο forum,ο υπο κατασκευη Ε-65 που ακριβως θα καταληγει στα Τρικαλα.
Γνωριζω πως η χαραξη του ειναι ανατολικα της πολεως και σε καποιο σημειο, περιπου 3 χλμ συναντα την εθνικη οδο Τρικαλων -Λαρισης, πιθανον να τερματιζει και εκει. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Oct 30, 2014 6:58 pm Post subject: |
|
|
giannis p wrote: | Θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος στο forum,ο υπο κατασκευη Ε-65 που ακριβως θα καταληγει στα Τρικαλα. |
Όπως είχα διαβάσει κάπου, ο Α3 θα καταλήγει στην ΕΟ6 Λάρισας-Τρικάλων.
In other news:
Σύμφωνα με αυτό, είναι θέμα ημερών η απόφαση του Ελεγκτικό Συνέδριου για τη νέα σύμβαση ολοκλήρωσης των αυτοκινητοδρόμων Α7 και Α71. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Sat Nov 01, 2014 9:53 pm Post subject: |
|
|
Την προηγούμενη εβδομάδα κατέβηκα Αθήνα με το αυτοκίνητο μετά από αρκετό καιρό και το μηχανάκι της Αιγαίου (eway) δυστυχώς ακόμα δεν γίνεται αποδεκτό από τις αυτόματες λωρίδες της Κεντρικής και της Νέας Οδού.
Μέχρι τώρα στη διαλειτουργικότητα έχουν μπει Αιγαίου, Αττική, Ολυμπία, Μωρέας και Ρίο-Αντίρριο και απ' ότι είχα διαβάσει Νέα και Κεντρική δεν τα βρίσκουν στον τρόπο πληρωμής με τους υπόλοιπους και γι' αυτό δεν μπαίνουν. Η πραγματικότητα, ειδικά για τη Νέα Οδό είναι ότι θέλουν να προωθήσουν τα δικά τους μηχανάκια στην αγορά της Αθήνας και αν δεχτούν τη διαλειτουργικότητα δεν θα παίρνει κανείς, διότι οι περισσότεροι οδηγοί στο λεκανοπέδιο έχουν ήδη ο μηχανάκι της Αττικής.
Η Εγνατία από την άλλη ακόμη δεν έχει καν ηλεκτρονικά διόδια εκτός από τα Μάλγαρα που έχει μείνει η κληρονομιά του ΤΕΟPass που και αυτό δεν περνάει πουθενά εκτός από Μάλγαρα και ¶κτιο.
Γενικώς... μύλος. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sat Nov 01, 2014 11:07 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε για τα videos από Ιονία και E-65.
Απορία. Το videο για τον E-65 που είναι του Οκτωβρίου 2014 λέει ότι το τμήμα Λαμία Ξυνιάδα θα αρχίσει να κατασκευαζεται μέσα στο 2014. Επειδή όμως έχουμε Νοέμβρη σήμερα και έχουμε σκάρτες 45 εργάσιμες μέχρι να τελειώσει ο χρόνος, έχει ακούσει κανένας κάτι για το ζήτημα? |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Demis New Member

Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Mon Nov 03, 2014 1:35 pm Post subject: |
|
|
I will be coming to Greece next summer by car. Does anyone please, know if there are any services [ΣΕΑ] from Igoumenitsa to Alexandroupolis?
Thank you |
|
Back to top |
|
 |
einsiedeln Junior Member

Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Mon Nov 03, 2014 3:08 pm Post subject: |
|
|
The following link is the official map for the service areas and fuel stations on Egnatia. The left lane as you look at the map, is the direction to Alexandroupolis:
http://www.egnatia.eu/files/pdf/egnatia_gastation_web_in.jpg
Unfortunately for the moment there is only one service area (on both directions) at the 285th km from Igoumenitsa (Platanos ΣΕΑ). Fuel stations you can find a lot though I think you have to exit the highway at the particular points. But I' m not sure about this. Someone else may clarify this point.
You should check regularly this link as it' s possible to be updated and hopefully new service areas be put into operation. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Nov 03, 2014 3:20 pm Post subject: |
|
|
I can assure that from the above list the Mavranaioi (150 km) and Moustheni (442 km) gas stations are exactly next to the motorway exits and give full rest area services (toilets, food, coffee, wifi internet etc) They are very similar to rest areas. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Nov 04, 2014 9:31 am Post subject: |
|
|
And better prices than ΣΕΑ... |
|
Back to top |
|
 |
Demis New Member

Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Tue Nov 04, 2014 12:55 pm Post subject: |
|
|
Thank you all for your kind help. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Nov 12, 2014 2:00 pm Post subject: |
|
|
Για ΕΣΠΑ πάει το Λαμία-Ξυνιάδα σύμφωνα με την απάντηση του Χρυσοχοΐδη σε απάντηση βουλευτή. Καλό το νέο για το έργο, για να δούμε... |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
|