View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
lkilint Junior Member

Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Thu Oct 09, 2014 7:28 pm Post subject: |
|
|
Δυστηχώς σαν οδηγοί δεν βάζουμε μυαλό με τίποτα
Στο ίδιο σημείο μετά από 7 ώρες είχαμε άλλον ένα νεκρό από εκτροπή...τώρα στα του δρόμου...
Το συγκεκριμένο σημείο δεν είχε δώσει ποτέ θανατηφόρο..είναι μια κατηφορική δεξιά στροφή στο ρεύμα από Σπάρτη...εμφανώς δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα (επίκλιση έχει ορθή ο τάπητας της είναι του 2003 περίπου αντιολισθηρός εκείνης της εποχής, τα νερά του δρόμου παροχετεύονται κανονικά προς τα χαντάκια)...
Συνθήκες ατυχήματος ελαφρό ψιλόβροχο το πρώτο της φθινωπορινής περιόδου..
Όριο ταχύτητας 70 στο ρεύμα από Σπάρτη και από Τρίπολη αν θυμάμαι καλά...την παίρνουμε με 80-90 χαλαρά...Πριν την στροφή στο Ρεύμα από Σπάρτη παρατεταμένη ελαφρά καμπύλη των 100+ και από Τρίπολη ευθεία 1500+ μέτρων 100+
Άρα δύο τεινά...ή λάδια που με την βροχή δεν τα πήρε χαμπάρι κανένας...
ή τρέχανε του σκοτωμού...Ο οδηγός του Chevrolet που σκοτώθηκε συμπαθής χωματουργός μηχανημάτας...άρα θα έπρεπε θεωρητικά να προσέχει ακόμα περισσότερο...
Όσο ήταν ο δρόμος μπουρδέλο από τις λακούβες χωρίς διαγράμμιση και γεμάτος σαμαράκια δεν είχε θύμα στο συγκεκριμένο κομμάτι...όταν συντηρήθηκε και μαζεύτηκε το μαύρο χάλι..τότε αμέσως αμέσως 4 θύματα...δεν έχουμε το θεό μας
edit και η περιβόητη στροφή 1 μέρα μετά το ατύχημα
 |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sun Oct 12, 2014 6:58 pm Post subject: |
|
|
Ναι όντως αρχισαν ασφαλτοστρώσεις αλλά ορισμένα πρανή φαίνονται έτοιμα να καταρεύσουν... |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sun Oct 12, 2014 8:05 pm Post subject: |
|
|
Δορυφορική φωτο για Ιονία τμήμα Άρτα Ιωάννινα. Το τελευταίο υποτμήμα φαίνεται να αργεί λίγο. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Oct 12, 2014 10:10 pm Post subject: |
|
|
@Engineer
αν δεις στα αριστερα της φώτο τα έργα συνεχίζονται...
ουσιαστικά υπάρχει ένα κενό στην περιοχή του "Αβγού" λόγω ενός στρατοπέδου που πρέπει να παραχωρηθεί για αποδοθεί στην κοινοπραξία.
Το αβγό το καταλαβαίνεις από το χαρακτηριστικό του σχήμα. Εκεί που βλέπεις τα τελευταία έργα λίγο πιο πάνω αρχίζει το οροπέδιο των Ιωαννίνων.
Εκεί υπάρχει με πιο έντονο πράσινο ένας λόφος σε σχήμα αυγού.. Στο σημείο αυτό εφαπτεται ο σημερινός δρόμος.
Από εκεί να δεις προς τα βορειο-βορειοδυτικά στην άκρη της φώτο αρχίζουν για λίγο τα έργα.
όπως έχει ειπωθεί ξανά η Ιονία δεν συναντά την Εγνατία στο ίδιο σημείο με την παλιά εθνική (και πολύ καλώς δλδ) γιατί ο δρόμος πρέπει να κινηθεί Δυτικά και να παρακάμψει την πόλη.
Για αυτό η παλιά Ε.Ο κάτω από την Εγνατία έχει φανάρια. μετά το ύψος της Εγνατίας υπήρχε ζήτημα με τους δήμους της περιοχής που ήθελαν ο δρόμος να πάει ακόμα πιο ορεινά για να μην κόψει στα δύο τους οικισμούς
(δεν θυμάμαι αν η λύση δόθηκε τελικά... αν θυμάται κανείς ας μας πει)
Παράκληση: επειδή το φόρουμ πλεον δεν το διορθώνει κανείς μάλλον,
αν μπορείτε στα λινκ που πετάτε μην βάζετε μακρυνάρια γιατί μετά η σελίδα δεν διαβάζεται, ειδικά σε tablet και κινητά. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sun Oct 12, 2014 10:26 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ με αυτά που γράφεις ως προς την όδευση αλλά η ουσία παραμένει οτι δεν βλέπουμε το 3Α να ασπρίζει στον ήλιο όπως στο υπόλοιπο τμήμα.
Συγνώμη για το μέγεθος του link. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Mon Oct 13, 2014 1:40 pm Post subject: |
|
|
Θελω να τονισω πως οταν με το καλο ολοκληρωθει η ι ονια οδος, θα τερματιζει 500 μ απο την εισοδο του τουνελ της δωδωνης . Βεβαιως ενας μεγαλος αριθμος οχηματων στα 3 χλμ θα βγαινουν στην υφισταμενη εθνικη οδο, με φαναρια, ισως εχουμε μεγαλες ουρες επι της Εγνατιας οδου.
Σε ερωτηση μου σε υπευθυνο μηχανικο της Εγνατιας γιατι δεν εγινε κανονικος
κομβος στην εξοδο Ιωαννινων η απαντηση ηταν εξαιτιας του ΚΤΕΟ που την εποχη εκεινη ηταν στην εν λογω περιοχη. |
|
Back to top |
|
 |
vourligan Full Member


Joined: 31 Aug 2006 Posts: 285 Location: Athens - Corfu
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Tue Oct 14, 2014 4:03 pm Post subject: |
|
|
Επιτελους , βρεθηκε λυση για το στρατοπεδο αυγου |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Wed Oct 15, 2014 8:41 am Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | Παράκληση: επειδή το φόρουμ πλεον δεν το διορθώνει κανείς μάλλον, αν μπορείτε στα λινκ που πετάτε μην βάζετε μακρυνάρια γιατί μετά η σελίδα δεν διαβάζεται, ειδικά σε tablet και κινητά. |
To forum συνεχίζει να διορθώνεται κανονικά - διαφορετικά θα έμπαινε πινακίδα "κλειστόν". Το μακρυνάρι στο οποίο αναφέρεσαι εμφανιζόταν μια χαρά σε οθόνη υπολογιστή (γινόταν δηλαδή κανονικά wrap text). Δεν είχα υπόψη μου ότι υπήρχε πρόβλημα σε tablet & κινητά. Ευχαριστώ για την επισήμανση - διορθώθηκε. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Fri Oct 17, 2014 9:34 pm Post subject: |
|
|
Κάπου στο μέσο της παράκαμψης Αγρινίου έχουν τροποποιήσει την κυκλοφορία και έχουν αφήσει από μια λωρίδα σε κάθε ρεύμα. Δεξιά και αριστερά του δρόμου γίνονται έργα. Υποθέτω ότι ετοιμάζουν το σταθμό διοδίων μεταξύ Αγγελοκάστρου και Φυτειών. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Fri Oct 17, 2014 9:37 pm Post subject: |
|
|
Πολύ καλό το άρθρο. Ευχαριστούμε!
Φαίνεται όμως ότι όπως υπαγορεύει η λογική, η Ιονία οδός θα περάσει ανισόπεδα πάνω από την Εγνατία με τον ανισόπεδο κόμβο Εγνατίας εκεί λίγο πιο πέρα από την έξοδο της σήραγγας Δοδώνης, έτσι ώστε στο μέλλον να συνεχίσει για Κακαβιά. Μπορείς να μας διαφωτίσεις λίγο για το θέμα με τα φανάρια που έγραψες παραπάνω γιατί όταν το διάβασα για πρώτη φορά ΤΡΟΜΑΞΑ ! |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Fri Oct 17, 2014 10:00 pm Post subject: |
|
|
bokomolech wrote: | Κάπου στο μέσο της παράκαμψης Αγρινίου έχουν τροποποιήσει την κυκλοφορία και έχουν αφήσει από μια λωρίδα σε κάθε ρεύμα. Δεξιά και αριστερά του δρόμου γίνονται έργα. Υποθέτω ότι ετοιμάζουν το σταθμό διοδίων μεταξύ Αγγελοκάστρου και Φυτειών. |
Σταθμό διοδίων wtf??? Σε δρομο (ποσο ειναι 36 χλμ η παρακαμψη) θα βαλουν διοδια?? Και αντι να τα βαλουν στην αρχη μπαινοντας, τα βαζουν στο μεσον?? Για να κοβεις ταχυτητα και να εχεις σταματα/ξεκινα? Ποτε θα μαθουν επιτελους σε αυτη τη χωρα?
Θελουμε πλευρικους σταθμους διοδιων. Οι μετωπικοι ειναι αντι-οικονομικοι με τα σταματα/ξεκινα απο αποψη καταναλωσης και φθορας των οχηματων και επιπλεον ρυπους. Θα τους πειραζε να σταματαμε μια και καλη στην εξοδο του αυτοκινητοδρομου να πληρωσουμε, αναλογαα με τα διανυθεντα χλμ??? |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Fri Oct 17, 2014 10:36 pm Post subject: |
|
|
Σύμφωνα και με το άρθρο που έβαλε ο giannis θα υπάρχουν 4 μετωπικοί σταθμοί διοδίων. Δυστυχώς έτσι θα είναι η κατάσταση και στους υπόλοιπους αυτοκινητοδρόμους αν δε κάνω λάθος. Δε γνωρίζω με ποια λογική επιλέγουν αυτό το μοντέλο. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Sat Oct 18, 2014 8:00 am Post subject: |
|
|
Αγαπητε Εngineer, αυτη την στιγμη ερχομενος απο Ηγουμενιτσα και βγαινοντας στην Εξοδο Ιωαννινων συναντας εναν ημιτελη κομβο, με φαναρια. Εχει τυχει κυριακη βραδυ θερους να σχηματιζεται μια μικρη ουρα επι της Εγνατιας. Φαντασου τι εχει να γινει μολις ολοκληρωθει η ιονια οδος, ποσα περισσοτερα αυτοκινητα θα δεχτει η εγνατια , που θα θελουν να βγουν προς Ιωαννινα.
Δυστυχως δεν βλεπω να γινονται εργα αναβιθμεσεως του υπαρχοντος ημιτελους κομβου Ιωαννινων |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sat Oct 18, 2014 1:03 pm Post subject: |
|
|
Τώρα σε κατάλαβα. Αλλά στη περίπτωση στην οποία αναφέρεσαι δεν μιλάμε για ανισόπεδο κόμβο δύο αυτοκινητοδρόμων. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
 |
malex New Member

Joined: 18 Mar 2011 Posts: 20
|
Posted: Wed Oct 22, 2014 9:19 am Post subject: |
|
|
σ' ευχαριστούμε πολύ για τις θαυμάσιες φωτογραφίες που μας χάρισες.
Απορώ πότε με το καλό θα δοθεί ο Αυτοκινητόδρομος ΛΕΥΚΤΡΟ - ΣΠΑΡΤΗ στην κυκλοφορία επιτέλους.
malex |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Wed Oct 22, 2014 9:41 am Post subject: |
|
|
Πόσο κυκλοφοριακό φόρτο περιμένουν σε αυτόν τον αυτοκινητόδρομο? |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Oct 22, 2014 10:41 pm Post subject: |
|
|
Τάσο ο ημερήσιος φόρτος κυκλοφορίας θα είναι πολύ μικρός. Ακριβή αριθμό δεν έχω τώρα, θα το κοιτάξω όμως. Ωστόσο, όπως μπορείς να δεις και εσύ, δεν πρόκειται για αυτοκινητόδρομο, με την στενή έννοια του όρου. Ουσιαστικά πρόκειται για μια κλειστή οδό ταχείας κυκλοφορίας, τετράιχνης διατομής, με πλάτος λωρίδων κυκλοφορίας 3,50 m. Λόγο της οριζοντιογραφίας του δρόμου, η ταχύτητα μελέτης είναι τα 100 km/h. Επίσης δεν έχει ΛΕΑ.
Τα παραπάνω δεν τα λέω με παράπονο. Φυσικά και δεν αξιώνω τη κατασκευή πλήρους αυτοκινητόδρομου για τη Λακωνία. Ωστόσο, το να παίζουμε με τις λέξεις για χάρη μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων, ναι, με εκνευρίζει.
ΥΓ: το ίδιο ισχύει και τον δρόμο Κοζάνης-Πτολεμαΐδας (Α27), αλλά και για τον υπό κατασκευή Αμβρακία-Άκτιο (Α52). |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed Oct 22, 2014 11:51 pm Post subject: |
|
|
To Αμβρακία Ακτιο δεν έχει ΛΕΑ? |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Oct 23, 2014 3:36 am Post subject: |
|
|
Όχι, δεν έχει. Και το πλάτος των λωρίδων ανά κλάδο είναι 3,50 & 3,50 και όχι 3,50 & 3,75. |
|
Back to top |
|
 |
|