View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vourligan Full Member


Joined: 31 Aug 2006 Posts: 285 Location: Athens - Corfu
|
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Fri Aug 29, 2014 9:02 pm Post subject: |
|
|
Δυστυχώς δε φαίνεται φως με τις απαλλοτριώσεις, τα αρχαία και τα δίκτυα που καθυστερούν την εξέλιξη του έργου.
Στο παρακάτω δημοσίευμα τα προβλήματα στο βόρειο τμήμα:
http://epiruspost.gr/reportaz/autodioikisi/26896-2014-08-29-13-16-30.html
Στο νότιο τμήμα, σήμερα που πέρασα, ναι μεν δουλεύουν αλλά δεν έχει κουνηθεί ούτε μια από τις κολώνες της ΔΕΗ που στέκουν στη μέση του δρόμου. Ακόμη και ένα βενζινάδικο πριν το Κεφαλόβρυσο πάνω στη χάραξη, λειτουργεί κανονικότατα. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Mon Sep 01, 2014 2:22 am Post subject: |
|
|
Κι άλλες καθυστερήσεις στον Α1 (Τέμπη - Πλαταμώνας).
Όπως μαθαίνει το ypodomes.com τα έργα συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς αλλά παρουσιάζουν επιμέρους προβλήματα. Αυτή την εποχή το Νο1 πρόβλημα είναι τα 2 σημεία που «ακουμπούν» τα έργα με το σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ.
Σε αυτά τα 2 σημεία δεν μπορούν να εκτελεστούν εργασίες καθώς παρά τις συνεχείς κλήσεις του παραχωρησιούχου, δεν έχει δοθεί ακόμα η απαραίτητη έγκριση από τον ΟΣΕ.
Για να εκτελεστούν οι εργασίες θα πρέπει, όπως πληροφορείται το ypodomes.com να διακοπούν για ένα διάστημα περίπου 6 μηνών τα βραδινά δρομολόγια που εκτελεί ο ΟΣΕ και συγκεκριμένα για τις ώρες από τις 11 το βράδυ μέχρι τις 5 το πρωί.
ypodomes.com |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Wed Sep 03, 2014 8:09 am Post subject: |
|
|
Φωτογραφίες από το τμήμα της Ιόνιας Οδού Β.Άκρο Παράκμψης Αγρινίου-Μενίδι.
http://aixmi-news.gr/ρεπορτάζ/item/27962-στο-φούλ-η-ιόνια-από-κουβαρά-μέχρι-μενίδι
Οι περισσότερες φωτό βέβαια είναι από την περιοχή του εργοστασίου της Knauf λίγο πρίν την Αμφιλοχία |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Sep 03, 2014 12:22 pm Post subject: |
|
|
Τελικά θα κατασκευαστεί τούνελ στην περιοχή? Στην έκθεση που πόσταρε χτες ο Γιάννης δεν αναφέρεται τίποτα
και
"Ιόνια Οδός: Καμία ανησυχία από το εύρημα στην Κλόκοβα, προχωρούν τα έργα"
διαβάστε το άρθρο στο www.ypodomes.com |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Wed Sep 03, 2014 1:09 pm Post subject: |
|
|
Αναφέρεται το τούνελ της Κλόκοβας στην έκθεση:
4 Σήραγγες
- Σήραγγα Μακύνειας μήκους 542 μ στη Χ. Θ. 4+000
- Σήραγγα Κλόκοβας μήκους 2950 μ στη Χ. Θ. 6+380
- Σήραγγα Καλυδώνας μήκους 1200 μ στη Χ. Θ. 24+020
- Σήραγγα Αμπελιάς μήκους 900 μ στη Χ. Θ. 192+000
Χτες παρατήρησα ότι χαμηλα, κάτω από τον υπάρχων δρόμο, γίνονται αποψιλώσεις από μια τουλάχιστον μπουλντόζα. Προφανώς η δυτική είσοδος των σηράγγων, θα είναι χαμηλά στο βουνό. Δε μπορώ να καταλάβω που θα βγαίνει το τούνελ από την πλευρά της Ρίζας. |
|
Back to top |
|
 |
lkilint Junior Member

Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Wed Sep 03, 2014 8:55 pm Post subject: |
|
|
Σήμερα λόγω δουλειάς χρειάστηκε να διασχίσω όλο το Λεύκτρο -Σπάρτη...
Τα πράγματα είναι ούτε κρύο ούτε ζέστη...Από το 7 χιλιόμετρο με χιλιομέτρηση από Σπάρτη όλα είναι στο 95 %.
Ενθαρυντικό στοιχείο ...το εργοτάξιο ξαναάνοιξε...έστω και με πολύ χαμηλούς ρυθμούς χωρίς υπεργολάβους αλλά με μόνο μηχανήματα του ΑΚΤΩΡΑ...
Από την τελευταία φορά που είχα περάσει το Μάιο...τα πράγματα έχουν μείνει σχεδόν τα ίδια με μόνο το cut and cover (ημιστέγαστο) στο 6,5 χιλιόμετρο...να είναι ολοκληρωμένο..αλλά να μένουν τα χωματουργικά ημιτελή αμέσως μετά...με την τρανσέρα μισοτελειομένη..
Ξεκίνησαν βέβαια έργα οδοστρωσίας από το 4 μέχρι το 6 και ο κυκλικός κόμβος στην αρχή της οδού προς Χρύσαφα -Αφισού..
Επίσης κόσμος δούλευε στο ΣΕΑ ΠΕΛΑΝΑΣ και γύρω από αυτόν..
Θα δούμε στον επόμενο μήνα πως θα πάνε..και υπόσχομε και φωτογραφική αποτύπωση
Παράλληλα ξεκίνησαν με low rate ρυθμούς και οι εργασίες στο ΣΚΟΥΡΑ-ΠΥΡΙ ευρεία παράκαμψη Σπάρτης άλλη πονεμένη ιστορία και αυτή... |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Sep 04, 2014 7:13 am Post subject: |
|
|
lkilint πολύ ευχάριστο το γεγονός πως άρχισαν, έστω και δειλά, οι εργασίες στον Α71.
Επί τη ευκαιρία, να σε ρωτήσω, για το Σκούρα-Πυρί. Είχα διαβάσει, πριν αρκετό καιρό, σε άρθρο τοπικής εφημερίδας/website πως υπήρξε βελτίωση της μελέτης, και συγκεκριμένα αύξηση της διατομής του εν λόγω έργου. Ισχύει αυτό ή ήταν ράδιο αρβύλα;
-------------------------
Βλέποντας τις φωτογραφίες από την Ιόνια Οδό, αλλά και ρίχνοντας μια ματιά στο PDF που δημοσίευσε ο giannis p, αναρωτιέμαι, τι μόδα είναι αυτή με κατασκευή αμφίπλευρου διαχωριστικού New jersey στους αυτοκινητοδρόμους; Το λέω αυτό, διότι σχετικά πρόσφατα το βλέπουμε αυτό. Τόσα τμήματα αυτοκινητοδρόμων που έγιναν τις δεκαετίες του '80 ή του '90, όπως ο Κορίνθου-Τριπόλεως, τμήματα της ΠΑΘΕ κτλ. έχουν πλήρους πλάτους δεντροφυτεμένο διαχωριστικού διαχωριστικό. Είναι άραγε τόσο μεγάλη η εξοικονόμηση χρημάτων από τη μη κατασκευή τέτοιου στηθαίου; Επίσης, τι επιπτώσεις (στην ασφάλεια κοκ) μπορεί να έχει αυτό το μικρού πλάτους στηθαίο έναντι του πλήρους πλάτους και δεντροφυτεμένου; |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Sep 04, 2014 8:29 am Post subject: |
|
|
Φαντάζομαι οτι και ένα μέτρο πλάτος να γλιτώσεις στο συνολικό πλάτος του δρόμου είναι τεράστια εξοικονόμηση.Ασε που εκεί πάνε και σπέρνουν διάφορα φυτά!
http://dialogoi.enet.gr/post/una-razza-una-faccia |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Fri Sep 05, 2014 3:56 pm Post subject: |
|
|
Αλίευσα από το blog "Romianews" ένα σύντομο διάλογο με το Μιχάλη Χρυσοχοίδη σχετικά με την πρόοδο στην Ιόνια Οδό:
http://romiazirou.blogspot.gr/2014/09/romianews_5.html
Αυτό που κρατάω και θεωρώ λογικό:
Επέμεινε μάλιστα ότι εκτός από την σήραγγα της Κλόκοβας, εκτός απροόπτου το υπόλοιπο κομμάτι μέχρι τις Σελλάδες μπορεί να ολοκληρωθεί και να δοθεί στην κυκλοφορία πρίν το τέλος του 2015 που έχει θέσει ως χρονικό όριο. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Sat Sep 06, 2014 9:05 am Post subject: |
|
|
Ειναι η πρωτη φορα που ο υπουργος παραδεχεται πως ο αγωνας γινεται για την ολοκληρωση της ιονιας μεχρι τους Σελλαδες (Νοτιο ακρο παρακαμψεως Αρτης)
Το βορειο κοματι , Καμπη- Εγνατια (Κοσμηρα) θα αργησει αρκετα.
Προβληματα υπαρχουν με το στρατοπεδο ΠΑΠ στο Αυγο, στο 18 χλμ της οδου Ιωαννινων- Αρτης. Προβλεπω η ιονια να καταληγει σε αυτο το σημειο. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sat Sep 06, 2014 9:46 am Post subject: |
|
|
Ετσι όπως τα λες είναι,αν και στο τέλος θα βρεθεί λύση.Διάβασα ότι αυτό τα μήνα θα γίνει μάλλον η μεταφορά του στρατοπέδου.Αυτό που δεν έχει πει κανείς είναι για την αναβάθμιση σε 2+2 των 9 χιλιομέτρων της ΕΟ από Αυγό μέχρι τον κόμβο(με φανάρια!) της Εγνατίας... |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Sep 07, 2014 12:15 pm Post subject: |
|
|
Μήπως αυτό θα προβλεπόταν να κατασκευαστεί ανεξάρτητα απ' την ιονία και η ιονία να ακολουθήσει τη δική της χάραξη κανονικά? Υπάρχει κι η σήραγγα της Αμπελιάς έτσι θα την αφήσουν...Εδώ δώσανε λύση στην Κλόκοβα αυτό θα αφήσουν? Το να καθυστερήσει η κατασκευή του είναι λογικό και φυσικό ας μην το γρουσουζεύουμε . Επίσης (να χαμε να λέγαμε) η δήλωση λέει ότι μπορεί να χει ολοκληρωθεί μέχρι τους Σελλάδες πριν το τέλος του 2015, κάτι που βέβαια είναι και λιγάκι χλωμό... |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sun Sep 07, 2014 1:34 pm Post subject: |
|
|
Ανεξαρτητως πότε θα τελειώσει η Ιονία οδός, θα παρακάμψει το λεκανοπέδιο των Ιωαννίων από τα δυτικά και θα περάσει από το Αυγό και την Αμπελιά και όταν με το καλό δημοπρατηθεί από το Δημόσιο η συνέχεια της θα συνεχίσει για την Κακαβιά. Η αναβάθμιση της τωρινής εθνικής οδού μπορεί να γίνει ανεξάρτητα, άλλωστε η κίνηση που έχει το συγκεκριμένο σημείο το δικαιολογεί.
Σχετικά με την ερώτηση που έγινε νωρίτερα για το που θα είναι τα στόμια της σηράγγας στην Κλόκοβα, αν δείτε στο google earth που ανανεώθηκαν οι φωτό, θα δείτε την περιοχή όπου θα κατασκευαστεί το δυτικό στόμιο με το χωματόδρομο που (ξανα)-ανοίχθηκε κάτω από την σημερινή οδό δίπλα στα βυζαντινά ερείπια.
Στην επιστροφή μου από τις διακοπές πέρασα από την Ολυμπία οδό με κατεύθυνση από την Πάτρα προς την Αθήνα και πραγματικά έπαθα πλάκα ως μηχανικός από την εντυπωσιακή πρόοδο που είδα μέσα σε τρεις μήνες σε σχέση με το προηγούμενο πέρασμα μου από το δρόμο. Ενδεχομένως και το τέλος του 2015 να είναι οριακά εφικτό για το σύνολο του δρόμου.
Κανένας που κατέβηκε από Τρίκαλα προς Αθήνα και είδε τι γίνεται στον Ε-65? |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Sun Sep 07, 2014 4:36 pm Post subject: |
|
|
Πέρασα πριν 2 βδομάδες και στα σημεία που ο Ε 65 συναντά την ΕΟ η πρόοδος είναι σημαντική σε σχέση με παλαιότερες φωτό του earth.Μήπως ξέρει κανείς αν θα παρακάμπτει τα Τρίκαλα ή θα σταματήσει πριν από αυτά ?Χρησιμοποίησα την παράκαμψη Τρικάλων από την πλευρά της Πύλης που παραδόθηκε πρόσφατα και είναι χωρίς καθόλου κίνηση αφού κανείς δεν την ξέρει και ούτε οι πινακίδες σε κατευθύνουν από κει. |
|
Back to top |
|
 |
einsiedeln Junior Member

Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Sun Sep 07, 2014 10:00 pm Post subject: |
|
|
Στο χάρτη της wikimapia [που για εμένα είναι συχνά πιο εύχρηστος από τους χάρτες της google] φαίνεται και η μελλοντική χάραξη της Ιόνιας οδού και όπως μπορούμε να δούμε εδώ:
http://wikimapia.org/m/#lat=38.3661798&lon=21.6473997&z=14&l=14&m=b
το σημείο δυτικής εξόδου της σήραγγας πρέπει να είναι αυτό που λέει ο Engineer, δηλαδή λίγο πιο χαμηλά από την πρώτη αριστερή στροφή μετά τη μεγάλη κούρμπα της παλιοβούνας.
Η χάραξη βέβαια σε κάποια άλλα σημεία δείχνει να είναι όχι τόσο ακριβής [δεν πατάει πάνω στις εκσκαφές] είναι όμως ενδεικτική για το περίπου. |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Mon Sep 08, 2014 2:10 pm Post subject: |
|
|
Nα προσθεσω πως ο Ε 65 θα καταληγει στον κομβο Τρικαλων, περιπου στο 4 Χλμ της οδου Τρικαλων - Λαρισης , δυστυχως δεν συμπεριλαμβανεται το τμημα Α/Κ Τρικαλων - Α/Κ Βασιλικης που θα παρεκαμπτε απο τα ανατολικα τα Τρικαλα.
Και μια ερωτηση, αν εχει καποιος γνωμη για την κατασταση της ΕΟ Λαρισης-Κοζανης ας μας την καταθεσει, ευχαριστω |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Mon Sep 08, 2014 4:33 pm Post subject: |
|
|
Εγκαίνια διοδίων για τον Ε65:
http://www.capital.gr/News.asp?id=2103242
Στο δημοσίευμα, αναφέρεται σχετικά με την πρόοδο:
Κλείνοντας, επισημαίνουμε ότι οι εργασίες κατασκευής του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδος συνεχίζονται με ταχύτατους ρυθμούς. Στην παρούσα φάση λειτουργούν εργοτάξια σε Ανάβρα, Καρδίτσα και γέφυρα Πηνειού, στα οποία εργάζονται περισσότερα από 800 άτομα. Το ποσοστό προόδου των κατασκευαστικών εργασιών στο τέλος Αυγούστου ξεπερνούσε το 33%» όπως επισημαίνεται σχετικά.
Πηγή:www.capital.gr |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Sep 09, 2014 11:46 am Post subject: |
|
|
Ψάχνοντας στοιχεία για την Ιονία Οδό έπεσα πάνω σε αυτό
http://www.dromosnet.gr/zoom_page.cfm?PageID=10&PicID=8
Βρίσκεται στην γέφυρα Καλογήρου μεταξύ Αρτας-Φιλιππιάδας.Αλήθεια γιατί δεν υπάρχουν πουθενά στοιχεία σχετικά με χάραξη,κόμβους κλπ? |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Sep 09, 2014 1:29 pm Post subject: |
|
|
Πράγματι οι πληροφορίες σχετικά με την χάραξη και λοιπες πληροφορίες της Ιονίας Οδού είναι περιορισμένες. Τουλαχιστον τώρα που ξεκίνησαν τα έργα οι δορυφορικές εικόνες μας λύνουν πολλές απορίες
Το συγκεκριμένο πάντως σχέδιο μελέτης ανισόπεδου κόμβου δεν είναι ακριβώς από την Ιονία Οδό αλλά από την υπο μελέτη κάθετο άξονα της Ιονίας Καμπή (Ιονία Οδός) - Πρέβεζα (που έχει μπροστά του χρόνια να κατασκευαστεί ).
Είναι ο ανισόπεδος κόμβος εκείνου του άξονα με την παλιά εθνική ¨Αρτας - Φιλιππιάδας και την ε.ο. Φιλιππιάδας - Πρέβεζας.
Πάντως πολύ ενδιαφέρον έχει η άλλη εικόνα (σε πολύ χαμηλή ανάλυση) από αυτό το site με την μελέτη του εντυπωσιακού ανισόπεδου κόμβου Ρίου, ο οποίος πλέον θα εξυπηρετεί όλες τις κινήσεις (προς/από Αθήνα, Πάτρα, Γέφυρα & Νοσοκομείο/Πανεπιστήμιο)
http://www.dromosnet.gr/zoom_page.cfm?PageID=10&PicID=7 |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Sep 09, 2014 5:29 pm Post subject: |
|
|
Μα δεν πρέπει να γίνει από τώρα μια τέτοια σύνδεση στο σημείο αυτό?Αλλιώς πως θα συνδεθεί η τωρινή ΕΟ Ιωαννίνων - Πρεβέζας με την Ιόνια?Αν δεν γίνει όλη η κίνηση Γιάννενα-Πρέβεζα θα παραμείνει στην παλιά ΕΟ. |
|
Back to top |
|
 |
|