View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Sat Aug 03, 2013 6:29 pm Post subject: |
|
|
Να μεταφέρω (για λίγο) την συζήτηση στα βόρεια!!
Βρέθηκα στα πάτρια εδάφη και για τα μπάνια του λαου έκανα την διαδρομή Σέρρες - Θεσσαλονίκη και είδα ότι η κάθετος της Εγνατίας Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας είναι σε αρκετά προχωρημένο στάδιο από ότι τα Χριστούγεννα ας πούμε!!
Η γέφυρα του στρυμόνα είναι σχεδόν τελειωμένη αλλα και σε αλλα σημεία ο δρόμος δουλεύεται!!
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να πάρω φωτογραφίες  |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Mon Aug 05, 2013 9:22 am Post subject: |
|
|
Καλο καλοκαιρι σε ολους.
Στις επισημανσεις για την παντελη ελειψη οδηγικης παιδειας θα συμφωνησω απολυτως.
Η υπαρξη ομως της προβληματικης οδου Αρτας- Αμφιλοχιας συνεβαλε καθοριστικα στο τραγικο συμβαν.
Το εν λογω σημειο ειναι σε πεδινη εκταση, 3,5 χλμ μετα τους Σελλαδες, τελος της παρακαμψεως αρτας-φιλιππιαδος.
Αν ειχε γινει αυτοκινητοδρομος θα ηταν αλλη η συνολικη επιπτωση της εγκληματικης αμελειας του πρωτου οδηγου. |
|
Back to top |
|
 |
cosygatos New Member

Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Mon Aug 05, 2013 9:38 am Post subject: |
|
|
vas8 wrote: | παιδες, φυσικά και δεν υπάρχει καμία αντιπαράθεση.
φυσικά και εγώ θέλω να γίνει ολόκληρη η Ολυμπία οδός. ...
Προσωπικά πιστεύω ότι το Πάτρα Πύργος πρέπει να γίνει αυτοκινητόδρομος άμεσα ένώ το Πυργος-Τσακώνα 2+2 σε δύσκολα σημεία, παρακαμψεις οικισμών και κόμβους και σε πεδινά τμήματα 1+1 με ανισόπεδους κόμβους.
Το κόστος για το κράτος του Πάτρα-Τασκώνα θα είναι πολύ μεγαλύτερο από 70-80 εκ. και προφανώς δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή. |
Γιατί όχι αντιπαράθεση; Μόνο έτσι βγαίνει και κανά συμπέρασμα της προκοπής. Από δήθεν σύμπνοιες (της αναβλητικότητας και της αδιαφορίας) έχουμε χορτάσει. Αρκεί να είναι καλοπροαίρετη η κριτική και να να υπάρχει κλίμα συνεννόησης τελικά.
Οι απαλλοτριώσεις στο μεγαλύτερο κομμάτι του Πάτρας-Πύργου έχουν προχωρήσει, νομίζω με εξαίρεση το τμήμα Πάτρα - Βραχνέικα, που οι γείτονες Αχαιοί ανακάλυψαν με κάτι χρόνια καθυστέρηση ότι δεν τους αρέσει η χάραξη και προσέφυγαν στο ΣΤΕ, για να "φάνε πόρτα"¨το 2011.
Το Πύργος - Τσακώνα έχει λίγη κίνηση, τι να λέμε. Η βελτίωση που περιγράφεις είναι μια χαρά, θα επαρκεί για πάρα πολλά χρόνια, εκτός και αν γίνει κάτι συγκλονιστικό στην αναπτυξιακή προοπτική της περιοχής, που δεν το βλέπω πιθανό.
Αλλά για το Πάτρα-Πύργος, δεδομένης τη σαφώς μεγαλύτερης κίνησης αλλά και του ότι έχει ήδη προχωρήσει αρκετά το έργο, θα είναι αμαρτία να μείνει στάσιμο επ'αόριστον. Εξάλλου, αναρωτιέμαι που θα δείξει επιτέλους το κράτος την αλληλεγγύη του σε ένα νομό που κάηκε το 30-40% της επιφάνειάς του το 2007, και ούτε τα λεφτά των δωρεών (διαβόητο "ταμείο Μολυβιάτη") δεν του έχουν αποδώσει ακόμα...  |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Aug 07, 2013 11:20 am Post subject: |
|
|
Δείτε σημερινό δημοσίευμα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ για την πρόοδο της μεγάλης γέφυρας στον περιμετρικό δρόμο της Καλαμάτας, που κατασκευάζει ο Μορέας:
http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/27912-gefyra-perifereiakoy
Το έργο πού ήταν να παραδοθεί μέσα στο 2013, λόγω δικαστικών προσφυγών και απαλλοτριώσεων πάει για μετά τα μέσα του 2014.
Καλλιο αργά παρά ποτέ. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Aug 16, 2013 1:47 pm Post subject: |
|
|
Όπως φαίνεται και από το video δεν έχει παραδοθεί ακόμα ο δρόμος στην κυκλοφορία (διάφορα συνεργεία εκτελούν εργασίες). Ωραία διαδρομή και ωραία χαρακτηριστικά-τεχνικά έχει ο δρόμος..
Πάντως και αυτός που οδηγούσε (είτε Ελληνάς είτε Βούλγαρος) απλώς απαράδεκτος. Σε πολλά σημεία έπιανε μεγάλες ταχύτητες για δρόμο που ακόμα είναι εργοταξιο με βαριά μηχανήματα. Έπρεπε να πετύχει σε καμια στροφή κανένα να τον δω....
Είχα διαβάσει πριν λίγες ημέρες ότι είναι θέμα ημερών η παράδοση του δρόμου. Μιλάμε για το ορεινό και δύσκολο κομμάτι 14km που θα παραδοθεί άμεσα. Υπάρχουν και ένα ακόμα κομμάτι που κατασκευάζεται (το πεδινό και εύκολο ) που συνδέει τον αξονα σχεδόν απευθείας με την Εγνατία. Γνωρίζει κανείς σε τι φάση βρίσκεται??
Όλα τα λεφτά και ο συνοριακός σταθμός με τα container!! |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
nvb Junior Member

Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Wed Aug 21, 2013 6:34 pm Post subject: |
|
|
Καλησπερα και απο εμενα (μετα απο πολυ καιρο)
Την Δευτερα το πρωι που κατεβαινα για Μεσσηνια, ειδα οτι στην γεφυρα (Παραδεισια - Τσακωνα) υπηρχε κινηση με φορτηγα αλλα κ εργατες που δουλευαν...
Μακαρι συντομα...να τελειωσουν....
NVB |
|
Back to top |
|
 |
lkilint Junior Member

Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Fri Aug 30, 2013 3:15 pm Post subject: |
|
|
Ξεκίνησε το στήσιμο εργοταξίου για την Βελτίωση της Επ. Οδού Γυθείου Αρέοπολης κατά τμήματα...για όσους κατεβαίνουν για Τουρισμό προς Μάνη...
Βέβαια υπάρχει το αγκάθι της υπέρογκης τιμής μονάδας απαλλοτρίωσης ...αλλά βλέποντας και κάνοντας... |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Aug 30, 2013 6:09 pm Post subject: |
|
|
Σ' ευχαριστούμε lkilint για τα ευχάριστα νέα. Πράγματι, η εν λόγω οδός μετά το πέρας της παράκαμψης Γυθείου, είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη.
Μήπως γνωρίζεις λεπτομέρειες για το τις βελτιώσεις που πρόκειται να γίνουν;
ΥΓ: Σου έχω στείλει προσωπικό μήνυμα λίγους μήνες τώρα, αλλά για κάποιο λόγο έχει κολλήσει στα εξερχόμενα. Μήπως έχεις απενεργοποιήσει τα προσωπικά μηνύματα ή είναι γεμάτος ο φάκελος των εισερχομένων σου; |
|
Back to top |
|
 |
lkilint Junior Member

Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Sun Sep 01, 2013 8:15 am Post subject: |
|
|
Οι βελτιώσεις του Γύθειου Αρεόπολη είναι 5 τμήματα..
Χονδρικά η πρώτη είναι από το πέρας της Παράκαμψης Γυθείου μέχρι τη διασταύρωση προς Βαθύ...(το ανάθεμα των στροφών του Σκαμνακίου)
Η Δεύτερη τρίτη είναι γύρω από το Βαχό στο ρέμα
Η τέταρτη λίγο πριν τον Πύργο Δυρού η μεγάλη καμπύλη
Και η Πέμπτη η παράκαμψη Τριανταφυλλιάς...
Δηλαδή γίνονται βελτιώσεις και μετά την Αρεόπολη προς Γερολιμένα
Τώρα ποιες θα υλοποιηθούν λόγω απαλλοτριώσεων βλέπουμε.... |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Thu Sep 05, 2013 6:46 pm Post subject: |
|
|
Έκλεισε η οδός Σανδράκη στην Λάρισα (η συνέχεια της Λαγού, μέχρι την οδό Κοζάνης) για έναν χρόνο ώστε να αναβαθμιστεί στα πρότυπα της επέκτασης της Ηρώων Πολυτεχνείου και να συναντηθεί μαζί της στην οδό Κοζάνης
Ρεπορτάζ της εφημερίδας Ελευθερία της Λάρισας |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Sep 05, 2013 11:17 pm Post subject: Re: ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ |
|
|
Βλέπω υπάρχει καλή πρόοδος μέχρι και τα Λαίικα!
...ο φίλος πιλότος έφυγε στα ξένα και μας πήραν τη δουλειά άλλοι  |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Fri Sep 06, 2013 8:49 am Post subject: |
|
|
Τελικά ...λύθηκε το μυστήριο!!
Σε χρήση δίνεται στις 9 Σεπτεμβρίου ο κάθετος άξονας Κομοτηνή - Νυμφαία - Μακάζα.
http://web.ana-mpa.gr/balkans/article.php?doc_id=620895
Τα βιντεο δηλαδή από τον δρόμο είναι πριν ανοίξει επίσημα ο δρόμος!! |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Fri Sep 06, 2013 4:02 pm Post subject: |
|
|
Πολυ καλα τα 2 video που ανεβασε ο alter.
Την μεν διαδρομη βεροια-θεσσαλονικη την εχω κανει αρκετες φορες και την γνωριζω, την δε θεσσαλονικη -ευζωνοι εχω να την κανω απο τον σεπτεμβριο του 1990 , πηγαινοντας οδικως στο βελγιο.
Με λυπη μου παρατηρησα πως δεν εχει σημειωθει απολυτως καμια μεταβολη, το τμημα αξιος πολυκαστρο παραμενοι ως ειχε.
Αφου το Ε του ΠΑΘΕ αναφερεται στους ευζωνους , ας φτιαχτει και το τελευταιο κοματι του. |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
malex New Member

Joined: 18 Mar 2011 Posts: 20
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Sep 14, 2013 7:10 pm Post subject: |
|
|
Επιτέλους το Googlearth ανανέωσε το υπόβαθρο σε Αρκαδία και Μεσσηνία με φωτογραφίες που δείχνουν ολοκληρωμένο τον Α7 και υπό κατασκευή τον Περιφερειακό Καλαμάτας, αλλά και τον κόμβο Μεγαλόπολης, την περιοχή Τσακώνας κλπ. Για την ακρίβεια οι φωτογραφίες είναι από τα τέλη του 2012.
Πρόσφατα ταξίδεψα από την Αθήνα μέχρι το Αίγιο. Υπάρχει μικρή αλλά σταθερή πρόοδος στην Ολυμπία Οδό. Ειδικά η οδοστρωσία μέχρι το Ζευγολατειό στον δεξιό κλάδο σε λίγο θα είναι για ασφαλτόστρωση. Στην αρχή στην Αρχ. Κόρινθο κατασκευάζουν κάτι σαν ημιγέφυρα μάλλον λόγω αρχαίων. Προοδεύουν διάφορα άλλα διάσπαρτα έργα και φυσικά πρώτα - πρώτα τα νέα διόδια Κιάτου και Ζαχλωρίτικων / Νικολέικων (μετά το Διακοπτό). |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Thu Sep 19, 2013 12:04 pm Post subject: Αυτοκινητόδρομος Μορέας |
|
|
Αγαπητοί φίλοι,
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Ελευθερίας, βουλιάζει αργά αλλά σταθερά στον Άγιο Φλώρο ο μέγας και χρυσοπληρωμένος με διόδια αυτοκινητόδρομος του Μορέα.
http://www.eleftheriaonline.gr/oikonomia/ypodomes/item/28928-baltos
Το συγκεκριμένο σημείο είχε πρόβλημα, το ξέραμε, μας το είχαν πεί, αλλά μάλλον έσκασε πολύ πιο γρήγορα απ' ότι περίμεναν και οι πιο αισιόδοξοι της κατασκευαστικής. Θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε?
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
manos pde New Member

Joined: 07 Jul 2010 Posts: 20
|
Posted: Thu Sep 19, 2013 2:26 pm Post subject: |
|
|
Φρέσκο ραπόρτο από το Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας:
Δόθηκε στη κυκλοφορία ο Α/Κ Κιλκίς-Λαγκαδά που είναι ο πρώτος που συναντάς από Θεσσαλονίκη και θα απότελεί την αρχή του σχεδιαζόμενου άξονα Θεσσαλονίκης-Κιλκίς.
Συνεχίζονται οι εργασίες οδοστρωσίας στους παράδρομους για τα πρώτα 20χλμ και είναι αρκετά προχωρημένες..
Στο τμήμα του Νομού Σερρών που βρίσκεται και το κυρίως έργο δουλεύουν με εντατικούς ρυθμούς σε όλο το μήκος του δρόμου κάποια τεχνικά, χωματουργικά ενώ έπεσαν και τα πρώτα χιλιόμετρα οδοστωσίας.Το μόνο τμήμα που δεν είδα κινητικότητα είναι ένα κομμάτι ~1χλμ αμέσως μετά το τέλος του έτοιμου τμήματος που χρειάζεται πολύ δουλειά από εκσκαφές (πρέπει να φαγωθεί το βουνό)..
Αν εξαιρέσουμε αυτό το χλμ θεωρώ πως σε 12 μήνες οι Σέρρες θα είναι 40min απόσταση. Ουσιαστικά η παρούσα εργολαβία είναι κάτι σαν κατασκευή-συντήρηση όλου του άξονα,τα έτοιμα εδώ και χρόνια τμήματα που έιχαν και πολλές παραλείψεις τα έχει κάνει άψογα (ενιαίος αντιολισθητικός ασφαλτοτάπητας, συντήρηση-αντικατάσταση φωτιστικών και στηθαίων, διαγράμμιση). |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
|
Back to top |
|
 |
|