View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 332 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Wed Feb 06, 2013 9:38 am Post subject: |
|
|
Μακάρι φίλε, μακάρι....
Μια άλλη καλή είδηση: Η Τράπεζα Πειραιώς, στην οποία ανήκουν οι εγκαταστάσεις της Αχάια Κλάους, εκπονεί μελέτη αξιοποίησης του χώρου με τη μετατροπή του σε Μουσείο Οίνου: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/177420 |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Feb 08, 2013 4:39 am Post subject: |
|
|
Καλη ειδηση θα ηταν αν σκεφτοντουσαν την επαναλειτουργια της βιομηχανιας ! |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Fri Feb 08, 2013 5:25 am Post subject: |
|
|
Έχω την εντύπωση πως η Αχαια Κλάους παράγει ακόμα μαυροδάφνη. Κάνω λάθος? |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 332 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Fri Feb 08, 2013 6:37 pm Post subject: |
|
|
H Αχάια Κλάους δεν έχει κλείσει, λειτουργεί και παράγει τα προϊόντα της, κρασιά, μαυροδάφνη κλπ. Υπάρχει όμως η εξής ιδιαιτερότητα: Οι εγκαταστάσεις της Αχάια Κλάους (η ακίνητη περιουσία) ανήκουν στην τράπεζα Πειραιώς, ενώ η επιχείρηση που παράγει τα προϊόντα ανήκει σε έναν επιχειρηματία (ή είναι ο κύριος μέτοχος). Φαίνεται ότι αυτοί δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους, και η επιχείρηση είναι πιθανό να μεταφερθεί αλλού (όχι σίγουρα στην Πάτρα, κάτι είχε ακουστεί και για την Καλαμάτα!), οπότε υπάρχει ένα θέμα με το τι θα απογίνουν οι ιστορικές εγκαταστάσεις της Αχάια.
Κάποια στιγμή ακούστηκε ότι ο επιχειρηματίας θα μπορούσε φεύγοντας να πάρει τα τεράστια ιστορικά βαρέλια και άλλες υποδομές-κειμήλια των εγκαταστάσεων! Ευτυχώς υπήρξε καθολική αντίδραση από φορείς, συλλόγους, αυτοδιοίκηση κλπ, και φαίνεται ότι δεν υπάρχει τελικά τέτοιος κίνδυνος:
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/162856
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/164233
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/163745
Νομίζω ότι η δημιουργία ενός οργανωμένου Μουσείου Οίνου θα κάνει ακόμα πιο ενδιαφέρουσα την επίσκεψη στις υπέροχες εγκαταστάσεις της Αχάια Κλάους, και κατ' επέκταση στην Πάτρα. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
|
Back to top |
|
 |
Psilalonitis-1982 Senior Member


Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Sat May 18, 2013 3:37 pm Post subject: |
|
|
Πάτρα: Εβδομαδιαία 56.000 επιβάτες χρησιμοποιούν τον Προαστιακό
Δικαιώνεται από το επιβατικό κοινό των Πατρών η επιλογή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αξιοποιήσει την παλιά Τρικουπική γραμμή της πόλης ως αστικό σιδηρόδρομο, αφού πλέον κάθε μέρα τα Railbus της εταιρείας μεταφέρουν περίπου 8.000 επιβάτες.
Σημειωτέον ότι πρόκειται για γραμμή που δόθηκε στην κυκλοφορία στις 10 Σεπτεμβρίου 1887!
Μάλιστα, πάνω σε αυτή την επιτυχία η ΕΡΓΟΣΕ, σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές, αναλαμβάνει τον συντονισμό των δράσεων για μία σειρά από παρεμβάσεις και μικρά έργα κατά μήκος της γραμμής, που θα επιτρέψουν την επέκταση των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ολόκληρο το πατραϊκό μέτωπο.
Η πορεία του «προαστιακού» της Πάτρας αποτελεί, σύμφωνα με στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μία ανέλπιστη επιτυχία, και μάλιστα προκαλεί και μία παραδοξότητα σε σχέση με τις καταβληθείσες επενδύσεις.
Όπως αναφέρουν, στον προαστιακό σιδηρόδρομο της Αττικής, για τη δημιουργία του οποίου δαπανήθηκαν εκατοντάδες εκατ. ευρώ, μετακινούνται καθημερινά περίπου 30.000 επιβάτες, αναφέρει tovima.gr
Αντίθετα, στην Πάτρα, όπου δεν έχουν δοθεί παρά ελάχιστα χρήματα, διότι χρησιμοποιείται η υφιστάμενη γραμμή των άλλοτε Σιδηροδρόμων Πειραιώς - Αθηνών - Πελοποννήσου (ΣΠΑΠ), μετακινούνται οκτώ χιλιάδες επιβάτες την ημέρα.
Όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας, αθροιστικά τα τριπλά Railbus του σιδηροδρόμου της Πάτρας έφεραν 2,5 εκατ. επιβάτες κατ' έτος και ένα κερδοφόρο δρομολόγιο.
Στο μεταξύ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Κώστας Σπηλιόπουλοςέχει αναλάβει τον συντονισμό των δράσεων για την επέκταση της λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής σε συνεργασία με τις αυτοδιοικητικές αρχές.
Στόχος είναι να καταστεί η γραμμή πλήρως λειτουργική από την Κάτω Αχαϊα ως τον Ψαθόπυργο, να δημιουργηθούν στάσεις και να γίνουν σημειακές παρεμβάσεις σε ράμπες, γέφυρες και ισόπεδες διαβάσεις.
πηγη : Patrasnews.com |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 332 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Mon May 20, 2013 12:16 pm Post subject: |
|
|
Πραγματικά πολύ πετυχημένος ο Προαστιακός της Πάτρας. Πιστεύω ότι και η επέκτασή του προς Κάτω Αχαΐα και Ψαθόπυργο (γιατί όχι και μέχρι Αίγιο) θα είναι βιώσιμη και θα εξυπηρετήσει πολύ κόσμο. Ελπίζω όταν (και αν...) φτάσει μέχρι την Πάτρα το έργο της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, να υπάρξει η πρόβλεψη για την λειτουργία της και ως προαστιακού. Για να γίνει αυτό βέβαια θα πρέπει να πιέζουν συνεχώς, από τώρα, ο Δήμος και οι άλλοι φορείς της πόλης. |
|
Back to top |
|
 |
Psilalonitis-1982 Senior Member


Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Thu Jun 06, 2013 9:14 pm Post subject: |
|
|
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ : ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ
(βλ. εφημερίδα «Πελοπόννησος», 10-10-2011, σελ. 10, άρθρο του Ν. Σαραφόπουλου)
«Επί δέκα χρόνια ακούγονται, σποραδικώς, ιδέες για τη δημιουργία Μουσείου βιομηχανικών και άλλων εξοπλισμών στην Πάτρα. Δεν επιθυμώ να εμπλακώ σε μια ατελέσφορη συζήτηση. Πιστεύω ότι και μόνον με την αναγνώριση της αναγκαιότητας ίδρυσης Μουσείου, ως ελάχιστο στίγμα της ιστορίας της Πόλης, πρέπει πρακτικά και μεθοδικά να υλοποιηθούν δεσμευτικές λύσεις, με ανάληψη ευθυνών και χωρίς μεμψιμοιρίες. Οι προϋποθέσεις υπάρχουν και δεν είναι κατανοητή η αργοπορία».
«..Η επιλογή του όποιου Σεναρίου μπορεί να γίνει άμεσα, ώστε να ξεκινήσει η υλοποίηση της συγκρότησης Μουσείου Εξοπλισμών (με ελάχιστο κόστος εκκίνησης) και όποιος επιθυμεί να συνδράμει ή να συμπράξει ας ακολουθήσει. Τόσο απλά. Το σχήμα λειτουργίας του Μουσείου και άλλα διαχειριστικά ζητήματα μπορούν να επιλυθούν σύντομα και στην πράξη (υπάρχει η εμπειρία των θεματικών τεχνολογικών
Μουσείων του Πολιτιστικού Ιδρύματος της Τράπεζας Πειραιώς, του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πατρών, του Τεχνολογικού Μουσείου της Βιέννης, του Μονάχου, κ.ά.).
Επείγουν τα πράγματα γιατί απαξιώνονται τα αφύλακτα κτίρια, καταστρέφονται και λεηλατούνται οι εξοπλισμοί και αλλάζουν οι «συγκυριακές ισορροπίες και επιλογές». Χρειάζεται αποφασιστικότητα και ρητός σχεδιασμός».
Eπικαιρο και παλι το αρθρο μετα τις προσφατες ειδησεις για λεηλασιες και κλοπες στον μηχανολογικο εξοπλισμο του πρωην εργοστασιου Λαδοπουλου - ιδιοκτησιας σημερα του Δημου Πατρεων.
Δυστυχως οι τοπικοι αρχοντες ηταν παντα κατωτεροι των περιστασεων. |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 332 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Mon Jun 17, 2013 1:56 pm Post subject: |
|
|
Ένα πολύ σπουδαίο νέο: Υπογράφτηκε σήμερα μεταξύ του Δήμου και του ανάδοχου η σύμβαση για την κατασκευή του έργου Διάνοιξης της Κανακάρη. Σύμφωνα με τη σύμβαση οι εργασίες θα ξεκινήσουν μέσα στον Ιούλιο και το έργο θα πρέπει να ολοκληρωθεί σε 22 μήνες! Πρόκειται για ένα έργο που θα βοηθήσει πολύ στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος της Πάτρας.
Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ σε ποσοστό 95% και από εθνική συμμετοχή 5%, επόμένως υπάρχει ελπίδα να μην "κολλήσει" λόγω έλλειψης χρηματοδότησης. Από την άλλη θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για άλλες καθυστερήσεις (αρχαιολογικά ευρήματα, εργολάβοι που φαληρίζουν, προσφυγές κατοίκων κλπ κλπ...).
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/204317 |
|
Back to top |
|
 |
cosygatos New Member

Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Wed Jun 19, 2013 10:28 am Post subject: |
|
|
Δεν είναι κάπως περιττό έργο; Εννοώ, τι πρόβλημα υπήρχε στο να κατεβαίνει η είσοδος την Αγ.Σοφίας και μετά στρίψιμο στην Κωνσταντινουπόλεως; Μισό χιλιόμετρο παραπάνω διαδρομή;...
Ειδικά τώρα από τη στιγμή που θα φτιαχτεί η Μικρή Περιμετρική. Άλλους δρόμους δε χρειάζεται η Πάτρα; Ας πούμε έναν καινούργιο κόμβο στη Μεγάλη Περιμετρική και σύνδεση προς τη μεριά της Αγιάς, ή ίσως μια σύνδεση της Μικρής με τη Μεγάλη Περιμετρική. Ιδέες υπάρχουν! |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 332 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Wed Jun 19, 2013 2:09 pm Post subject: |
|
|
Το πρόβλημα δεν είναι το μισό χιλιόμετρο, αλλά το ότι η Μαιζώνος (συνέχεια της Κωνσταντινουπόλεως) είναι δρόμος στενός και, σε συνδυασμό με το μόνιμο διπλοπαρκάρισμα, είναι συνέχεια μποτιλιαρισμένη. Η Κανακάρη θα διευκολύνει αυτούς που θέλουν να προσεγγίσουν το κέντρο της Πάτρας, ενώ η Μικρή Περιμετρική αφορά αυτούς που θέλουν να παρακάμψουν το κέντρο. Με την διάνοιξη της Κανακάρη η Μαιζώνος θα μπορεί να πεζοδρομηθεί (σε συνδυασμό με τη δημιουργία ποδηλατόδρομου), βελτιώνοντας πολύ την εικόνα της πόλης. Η πολύ πετυχημένη πεζοδρόμηση της Ρήγα Φεραίου και της Παντανάσσης μας δείχνει το δρόμο...
Οι άλλες ιδέες που αναφέρεις, σύνδεση της Μεγάλης Περιμετρικής με τη Μικρή και με την Αγυιά, θα είναι σίγουρα πολύ χρήσιμες και ελπίζω κάποτε να πάρουν το δρόμο τους, νομίζω όμως ότι η αποσυμφόρηση και αναβάθμιση του κέντρου αφορά περισσότερο κόσμο και σωστά πήρε προτεραιότητα. |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 332 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Fri Jun 06, 2014 11:30 am Post subject: |
|
|
Τα δυο σημαντικά οδικά έργα της Πάτρας φαίνεται ότι εξελίσσονται καλά. Για την μικρή Περιμετρική υπογράφτηκε πρόσφατα η σύμβαση ανάμεσα στον νέο ανάδοχο του έργου και την Περιφέρεια, και η ανακοίνωση μιλάει για ολοκλήρωση στα τέλη του 2015.
Η διάνοιξη της Κανακάρη βρίσκεται σε εξέλιξη, και σύμφωνα με το Δήμο θα ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2015. Αρκετές φωτο και πληροφορίες στο άρθρο του thebest: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/250727 |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 332 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Wed Jul 16, 2014 9:29 am Post subject: |
|
|
Παραδίδεται σήμερα στην κυκλοφορία ο κόμβος σύνδεσης του λιμανιού με τις Παραγλαύκειες . Οι ίδιες οι Παραγλαύκειες βέβαια έχουν κολλήσει εδώ και χρόνια, υπάρχει όμως τουλάχιστον ο ένας (παλιός και στενός) κλάδος, που μπορεί να οδηγήσει την κίνηση του λιμανιού στην Περιμετρική.
Παλιότερη αλλά πανοραμική φωτο του κόμβου στο thebest:
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/277646 |
|
Back to top |
|
 |
Psilalonitis-1982 Senior Member


Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Wed Mar 11, 2015 11:19 pm Post subject: |
|
|
Η ΠΑΤΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ
http://www.efsyn.gr/arthro/i-patra-deihnei-ton-dromo
Σωστο αρθρο, μονο που δεν αποφευγει το γνωστο λαθος των αθηναιων δημοσιογραφων
να θεωρουν τον προαστιακο της Πατρας ως τμημα του προαστιακου της ...Αθηνας.
Αυτη η αθηνοκεντρικη κοντοφθαλμη οπτικη ενοχλεί. |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 332 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Mon May 30, 2016 11:49 am Post subject: |
|
|
Μια νέα υποδομή προστέθηκε στις δυνατότητες του λιμανιού της Πάτρας. Πρόκειται για χώρο πρόσδεσης μεγάλων σκαφών αναψυχής, 15-40 μέτρων, και για την ώρα μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 17 σκάφη. Σωστή κίνηση, αφού μπορεί να φέρει επισκέπτες στην πόλη.
Την υποδομή εγκαινίασαν δύο πολύ όμορφα ξύλινα ιστιοφόρα πριν από μερικές ημέρες:
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/392223 |
|
Back to top |
|
 |
Patrinos New Member

Joined: 14 Jul 2016 Posts: 34 Location: Patra
|
Posted: Fri Jul 15, 2016 2:35 pm Post subject: |
|
|
Χαιρετώ τους φίλους του stadia με το πρώτο μου post στο φόρουμ.
Το έργο της μικρής Περιμετρικής της Πάτρας είχε παγώσει για αρκετό καιρό, αλλά εδώ και 2-3 μήνες βλέπω να γίνονται πάλι εργασίες. Σε άρθρο του thebest στις 12/5 ο Αντιπεριφερειάρχης Αχαΐας αναφέρει ότι θα είναι έτοιμη στο τέλος του 2016, όπως και η διάνοιξη της Κανακάρη.
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/390187 |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 332 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Mon Jul 18, 2016 10:26 am Post subject: |
|
|
@Patrinos, καλωσήρθες στο φόρουμ και στο topic της Πάτρας.
Έχω δει κι εγώ να δουλεύουν στη μικρή Περιμετρική, ελπίζω να τελειώσει επιτέλους το έργο. Εδώ υπάρχουν και αρκετές πρόσφατες φωτογραφίες:
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/399153 |
|
Back to top |
|
 |
Patrinos New Member

Joined: 14 Jul 2016 Posts: 34 Location: Patra
|
Posted: Sat Jul 23, 2016 7:54 pm Post subject: |
|
|
Μετά την ολοκλήρωση της διάνοιξης της Κανακάρη, η οδός Μαιζώνος προβλέπεται να πεζοδρομηθεί, στο τμήμα από Αράτου έως Γούναρη, κάτι που θα αναβαθμίσει πολύ το κέντρο της Πάτρας. Όμως θα χρειαστεί αρκετός χρόνος, αφού σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο θα πρέπει πρώτα να βρεθεί χρηματοδότηση, και "εφόσον όλα κυλήσουν ομαλά, οι εργασίες της πεζοδρόμησης θα έχουν ολοκληρωθεί σε 2-3 χρόνια".
Δύο νέες οδικές αρτηρίες δίνουν κυκλοφοριακή «ανάσα» στην Πάτρα |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 332 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Mon Jul 25, 2016 10:50 am Post subject: |
|
|
Εκτός από τα οδικά έργα, καλά νέα έχουμε και για τον Προαστιακό της Πάτρας. Πρόσφατα δημοπρατήθηκε από την Περιφέρεια η εκτέλεση των απαραίτητων εργασιών για την επέκταση του προαστιακού μέχρι την Κάτω Αχαΐα, απόσταση περίπου 20 χλμ. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο θα ολοκληρωθεί σε δέκα μήνες από τη στιγμή εγκατάστασης του εργολάβου, που προβλέπεται να γίνει πολύ σύντομα. |
|
Back to top |
|
 |
Patrinos New Member

Joined: 14 Jul 2016 Posts: 34 Location: Patra
|
Posted: Thu Sep 15, 2016 5:19 pm Post subject: |
|
|
Πριν λίγες μέρες υπογράφηκε η σύμβαση για το πρώτο υποέργο (από τα δύο) που αφορά την επέκταση του Προαστιακού, οπότε φαίνεται ότι το έργο είναι σε καλό δρόμο.
Το νέο τμήμα του Προαστιακού περιλαμβάνει 9 στάσεις: Κεντρικός Σταθμός Άγιος Ανδρέας, Ανθείας, Άγιος Γεώργιος (Ιτιές), Παραλία Πατρών, Τσαούση –Μιντιλόγλι, Βραχνέικα, Τσουκαλέικα, Αλισσός και Κάτω Αχαΐα.
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/405140 |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 332 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Tue Sep 20, 2016 4:05 pm Post subject: |
|
|
Μακάρι να προχωρήσει χωρίς καθυστερήσεις η επέκταση του Προαστιακού.
Άλλο ένα έργο της Πάτρας βρίσκεται σε καλό δρόμο: στο τέλος του χρόνου υπολογίζεται να ολοκληρωθεί η ανακατασκευή του πολυώροφου κτιρίου του Νοσοκομείου Άγιος Ανδρέας, που είχε υποστεί μεγάλες ζημιές από τον σεισμό του 2009.
http://www.symboulos.gr/?p=7208 |
|
Back to top |
|
 |
Patrinos New Member

Joined: 14 Jul 2016 Posts: 34 Location: Patra
|
Posted: Wed Sep 21, 2016 10:42 am Post subject: |
|
|
Δεν κατάλαβα πάντως, εννοούν ότι στο τέλος του χρόνου θα παραδοθεί το κτίριο, ή ότι θα λειτουργήσει κιόλας; |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 332 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Thu Sep 22, 2016 11:17 am Post subject: |
|
|
Δεν είναι ξεκάθαρο στην ανακοίνωση, μάλλον όμως εννοούν ότι θα παραδοθεί το κτίριο. Ελπίζω να μη χρειαστούν καναδυό χρόνια ακόμη για να λειτουργήσει!
Για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού να πούμε ότι αυτό το ΣΚ έχουμε στην Πάτρα το 8ο P.I.C.K. (Patras International Circuit for Kart):
http://www.pickpatras.gr/ |
|
Back to top |
|
 |
Patrinos New Member

Joined: 14 Jul 2016 Posts: 34 Location: Patra
|
Posted: Fri Sep 30, 2016 10:13 am Post subject: |
|
|
Πάνω που έλεγα να περάσω από μικρή περιμετρική, να δω τι γίνεται, με πρόλαβε το thebest! Αναλυτική περιγραφή με πολλές φωτο. Δυστυχώς φαίνεται να έχει πολλή δουλειά ακόμα, φοβάμαι ότι δεν θα προλάβουν να είναι έτοιμη στο τέλος του χρόνου που μας υποσχέθηκε η Περιφέρεια... Φορτσάρετε παιδιά, ο δρόμος αυτός είναι πολύ σημαντικός! Θα εξυπηρετήσει πολύ κόσμο, και θα μειώσει την κίνηση στο κέντρο της πόλης.
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/409146 |
|
Back to top |
|
 |
|