View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Demis New Member

Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Wed Feb 27, 2013 7:31 pm Post subject: |
|
|
και εδώ: eBay - The World's Online Marketplace |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Tue Mar 05, 2013 7:46 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες για το χάρτη Μισελέν. Θα προσπαθήσω να τον αποκτήσω.
Εντωμεταξύ η Bing Maps ανέβασε νέες φωτογραφίες μεταξύ άλλων και στην έξοδο Τεμπών που δείχνουν αυτό που ρώταγα πιο πάνω. Επίσης νεότερη κάλυψη και για την οδό Ναυπλίου - Επιδαύρου που φαίνεται αρκετά προοδευμένη. Φαίνονται και κάποια έργα στην ΕΟ 51 πριν το Διδυμότειχο. |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Sat Mar 09, 2013 12:09 am Post subject: |
|
|
http://content-mcdn.feed.gr/pegasus/Multimedia/pdf/ekthesi2012_id5754224.pdf
Η ετήσια περιβαλλοντική έκθεση 2012 του Μορέα επιβεβαιώνει την καλοκαιρινή παράδοση τμήματος του άξονα Λεύκτρο-Σπάρτη.
Αλήθεια στο Ανισόπεδο Μεγαλόπολης δεν έχουν παραδοθεί χώροι?
Α/Κ Λεύκτρου – Α/Κ Λογκανίκου 88,82%
Α/Κ Λογκανίκου - Α/Κ Πελλάνας 65,11%
Πελλάνα – Α/Κ Σπάρτης 60,97% η πρόοδος του έργου λέει η έκθεση.
Να σας ρωτήσω κάτι; Γιατί σε παραδοθέντα τμήματα λέει πρόοδος έργου 99,44%;; |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Mar 22, 2013 6:49 pm Post subject: |
|
|
Στο Bing Maps φαίνεται πολύ καλά η νέα χάραξη Σελασία - Βουτιάνοι με τις αστοχίες που έχουν γίνει, καθώς και ο νέος αυτοκινητόδρομος υπο κατασκευή σε κάποιο μήκος. Δυστυχώς η εφαρμοφή δεν δίνει ακριβή ημερομηνία εικόνων (ή τουλάχιστον δεν το έχω βρει εγώ). |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Fri Mar 22, 2013 8:00 pm Post subject: |
|
|
Εχουμε κανενα νεοτερο για το δρομο, Ηρακλειο-Τυμπακι?
Ξερουμε μηπως τι θα γινει τελικα με τη χαραξη Αγιας Βαρβαρας και με το νεο κομματι δρομου που δεν ειχε δοθει ακομα αλλα υποχωρησε η γη και επανεξεταζοταν?
Στο Google earth, η ευρυτερη περιοχη γυρω απο την Αγια Βαρβαρα εχει παλιο χαρτη. Μονο αν κατεβεις αρκετα νοτιοδυτικα ξαναβρισκεις τη νεα χαραξη η οποια δεν εχει δοθει ακομα απο οσο γνωριζω. |
|
Back to top |
|
 |
lkilint Junior Member

Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Thu Mar 28, 2013 10:23 pm Post subject: |
|
|
mike wrote: | Στο Bing Maps φαίνεται πολύ καλά η νέα χάραξη Σελασία - Βουτιάνοι με τις αστοχίες που έχουν γίνει, καθώς και ο νέος αυτοκινητόδρομος υπο κατασκευή σε κάποιο μήκος. Δυστυχώς η εφαρμοφή δεν δίνει ακριβή ημερομηνία εικόνων (ή τουλάχιστον δεν το έχω βρει εγώ). |
Καλοκαίρι του 2012 είναι τραβηγμένη..πριν στηθεί το επίχωμα στην γέφυρα του αυτοκινητοδρόμου με την εθνική οδο 39 Σπάρτης Τρίπολης.. στην Κοκινόραχη..
Τα νέα από την "προσωρινή αποκατάσταση" της κατολίσθησης των Βουτιάνων..είναι καλά..δεν μετατοπίστηκε κατά τη διάρκεια του χειμώνα το "προσωρινό" επίχωμα..και από ότι φαίνεται σε κανα 2 μήνες 8α παρακάμπτουμε και πάλι τους Βουτιάνους...
Εντομεταξύ 30 Απριλίου δημοπρατείται και το Αγ. Φωκάς -Νεάπολη..που θα κόψει 20 χιλιόμετρα...από τη διαδρομή Μονεμβασιά-Νεάπολη... |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
|
Back to top |
|
 |
lkilint Junior Member

Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Wed Apr 03, 2013 4:11 pm Post subject: |
|
|
Έχουν γνώση αυτοί που πρέπει τώρα...το πρόβλημα δεν είναι τόσο έντονο αλλά και πάλι θέλει πολύ προσοχή..... ...και δεν είναι στο σημείο που είχε εντοπιστεί αρχικα..το πρόβλημα είναι χαμηλά στο πόδι του επιχώματος...και όχι εκεί που φαίνεται η ρηγμάτωση...
Επίσης είναι παλιές οι φωτογραφίες ...
Οι εργολάβοι που δουλεύουν τώρα το έργο...έχουν τεράστια εμπειρία..και είναι από τη Λακωνία...δεν νομίζω ότι θα παραδώσουν έργο για το οποίο θα τους κράζει όλη η τοπική κοινωνία...
Οι παλιοί λέγανε...αν δεν αφήσεις χειμώνα επίχωμα να δουλεφτεί...μην στρώσεις ποτέ οδοστρωσία...και είχαν απόλυτο δίκιο...... |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sat Apr 06, 2013 3:03 am Post subject: |
|
|
Ευχάριστα νέα για την λάκωνια. Τέλος του μήνα αρχές μαΐου θα δοθεί στην κυκλοφορία η παράκαμψη της Σελλασίας ,
προς τα τέλη Απριλίου επίσης δημοπρατείται και ο δρόμος του Αγίου Φωκά (δρόμος Μονεμβασια/Νεάπολη),
επίσης ξεμπλοκάρουν το Σκούρα-Πυρί (δρόμος Σπάρτη/Γύθειο) και ετοιμαζεται και το Γύθειο-Αρεόπολη-Γερολιμένας (δρόμος προς μάνη).
Το άρθρο και η συνέντευξη |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Apr 10, 2013 4:17 am Post subject: |
|
|
Έχει δίκιο ο lkilint. Το πρόβλημα βρίσκεται λίγο πιο πριν από το τη μεγάλη καθίζηση. Δεν είναι τόσο εκτεταμένο βέβαια. Θυμάμαι πως ήδη από τις πρώτες μέρες, μαζί με το σημείο που καταστράφηκε ολοσχερώς, είχε και αυτό παρουσιάσει ρηγματώσεις.
Φωτογραφίες εδώ και εδώ, 14-03-2010.
Εδώ μπορείτε να ακούσετε συνέντευξη της αντιπεριφερειάρχη Λακωνίας για το θέμα.
Όσο αφορά το Σκούρα - Πυρί, απ ό,τι φαίνεται το θέμα έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις. Μακάρι μήπως και τιμωρηθεί επιτέλους κάποιος! |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Apr 20, 2013 9:16 am Post subject: |
|
|
Ολοκληρώθηκε η διάνοιξη της σήραγγας στο τμήμα ¶γ. Νικόλαος - Καλό Χωριό του ΒΟΑΚ (ΕΟ 90).
http://www.dimosagn.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2782&Itemid=113
και απόσπασμα ρεπορταζ από το patris.gr:
...
Η διάνοιξη της σήραγγας, συνολικού μήκους 270 μέτρων, έγινε με roadhead alpin, ένα μηχάνημα που χρησιμοποιεί δυο περιστρεφόμενες κεφαλές ώστε να μην δημιουργούνται δονήσεις αφού η σήραγγα ουσιαστικά γίνεται κάτω από κατοικημένη περιοχή...
"Η σήραγγα γίνεται σε Δυο φάσεις. Η πρώτη ήταν η διάνοιξη με ύψος 6 μέτρα και πλάτος 12. Στη δεύτερη φάση θα γίνει και διάνοιξη προς τα κάτω για να φτάσουμε στα 9 μέτρα ύψος και μετά με τις επιχώσεις θα φτάσουμε στο τελικό 7,23" τόνισε ο κ. Αγαπάκης προϊστάμενος της ΕΥΔΕ/ΒΟΑΚ που υπογραμμίζει την πολυπλοκότητα του έργου που ήταν σε κατοικημένη περιοχή.
Γι αυτό άλλωστε δεν χρησιμοποιήθηκε και η κλασική μέθοδος των ανατινάξεων, είτε η ολομέτωπη κοπή, αλλά προτιμήθηκε η σημειακή κοπή που δεν δημιουργεί δονήσεις και όχληση.
«Το έργο έχει ακόμη δουλειά, έχουμε 4 γέφυρες κι ένα ανισόπεδο κόμβο, αλλα αισιοδοξούμε ότι θα πάει καλά» τόνισε ο κ . Αγαπάκης.
Το έργο εχει χρηματοδότηση που έχει ξεκινήσει από το ΓΆ ΚΠΣ και συνεχίζεται από το ΕΣΠΑ. Δημοπρατήθηκε το 2009 και τον Οκτώβριο του ίδιου έτους υπογράφηκε η σύμβαση κατασκευής. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 54 εκ. ευρώ και ανάδοχος εταιρεία είναι η Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ-ΕΛΤΕΡ. Το μήκος του έργου είναι 9,5χλμ.
Το έργο παρουσίασε σημαντικά προβλήματα υποχρηματοδότησης που έχουν τινάξει το χρονοδιάγραμμα κατασκευής που μιλούσε για ολοκλήρωση το δεύτερο εξάμηνο του 2013.
Ένα κονδύλι 4 εκ. ευρώ εγκριθηκε από το ΥΠΑΝΥΠ για την συνέχιση των εργασιών που φέτος κυμάνθηκαν σε πολύ χαμηλά επίπεδα, αλλά παρά τα μεγάλα προβλήματα το έργο είναι πολύ προχωρημένο κατασκευαστικά και η ολοκλήρωση του είναι υπόθεση κάποιων μηνών.
Αντικείμενο του έργου είναι η ολοκλήρωση κατασκευής δίιχνης αρτηρίας διατομής 12,50μ, (ένα μικρό τμήμα περί την Χ.Θ. 4+350 έως 4+750 θα κατασκευαστεί σε τετράιχνη διατομή) του οδικού τμήματος ¶γιος Νικόλαος - Καλό Χωριό του Βόρειου Οδικού ¶ξονα Κρήτης. Το έργο αρχίζει από την Χ.Θ. 0+000 δρόμος προς Κριτσά, όπου κατασκευάζεται και ο κόμβος Αγίου Νικολάου και καταλήγει στη Χ.Θ. 9+050 στο Καλό Χωριό.
Επίσης προβλέπεται η κατασκευή παραλλήλων οδών, η αποκατάσταση καθέτων οδών μέσω διαβάσεων και η σύνδεση αυτών με το υφιστάμενο δίκτυο, καθώς και η βελτίωση υφιστάμενου συνδετήριου δρόμου από την Χ.Θ. 9+050 της αρτηρίας (τέλος) έως την παλαιά Εθνικό Οδό Αγίου Νικολάου - Σητείας στη Χ.Θ. 10+200 για την λειτουργία του όλου κατασκευαζόμενου έργου, με τη διαμόρφωση ισόπεδου κόμβου.
Επιπλέον προβλέπεται η κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου Αγίου Νικολάου μετά της προβλεπόμενης από την μελέτη κάτω διάβασης και των τοίχων αντιστήριξης, η κατασκευή Η/Φ στις περιοχές Ανισόπεδου Κόμβου Αγίου Νικολάου, στο πέρας της εργολαβίας (σύνδεση του υπό κατασκευή τμήματος με την παλαιά Εθνική οδό), στις θέσεις των μεγάλων γεφυρών καθώς και στην είσοδο και έξοδο της σήραγγας, η κατασκευή τεσσάρων μεγάλων γεφυρών και τεχνικών γεφύρωσης ρεμάτων, άνω και κάτω διαβάσεων για την αποκατάσταση των κυρίων και δευτερευουσών οδών, καθώς και η κατασκευή μικρών τεχνικών έργων (οχετών) και τοίχων αντιστήριξης. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Sun Apr 28, 2013 12:22 pm Post subject: |
|
|
Είναι πλέον γεγονός. Έστω και δειλά δειλά κάποια μηχανήματα έκαναν την εμφάνισή τους και στο νότιο τμήμα της Ιόνιας Οδού. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sun Apr 28, 2013 3:14 pm Post subject: |
|
|
Με τι ταχυτητα πηγαινες ομως??
Γιατι 1 ωρα και 50 λεπτα, αν πηγαινεις με τα ορια δλδ 120-130 και κοβωντας στα τουνελ που εχουν μικροτερο οριο και υποτιθεται καμερες, το κοβω δυσκολο. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sun Apr 28, 2013 3:51 pm Post subject: |
|
|
Ακολουθώντας τα όρια ταχύτητας. Αλλού είναι το μυστικό. Απλως χρησιμοποιόυσα e-pass σε όλους τους σταθμούς διοδίων. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Apr 29, 2013 9:17 pm Post subject: |
|
|
engineer ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες από την Καλαμάτα.
όντως, πέρα από τη γέφυρα του Νέδοντα, δε βλέπω και πολλή κίνηση στα έργα του περιμετρικού δρόμου. Βλέπεις το δικαστήριο για τις απαλλοτριώσεις σε πολλά σημεία πήρε αναβολή για Σεπτέμβρη!
Τι να σου κάνει ο Μορέας μετά.
Ο περιμετρικός πάει πλέον για το 2014.
Η γέφυρα στην Τσακώνα πως πάει; Θα κατέβω την Μ. Πέμπτη και θα προσπαθήσω να βγάλω φωτογραφίες στην Τσακώνα.
Οσο για το χρόνο της διαδρομής, φαντάζομαι είναι μέχρι το τέλος του δρόμου και όχι μέχρι την Καλαμάτα. Γιατί θες άλλα 10-15 λ μέχρι την πόλη.
Με τα όρια ταχύτητας θέλεις 2+ ώρες μέχρι να μπεις Καλαμάτα.
Με 140 μέση ταχύτητα γίνεται σε λιγότερο από 2 ώρες. |
|
Back to top |
|
 |
|