View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Wed Nov 21, 2012 10:30 pm Post subject: |
|
|
delete
Last edited by bill77 on Thu Nov 22, 2012 5:01 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
cosygatos New Member

Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Wed Nov 21, 2012 11:15 pm Post subject: |
|
|
AUGalos wrote: | Κανείς δεν θέλει να κοπεί ο αυτοκινητόδρομος αλλά τα επιχειρήματά σου είναι άστοχα.
Οι πολίτες της Ηλείας βρίσκονται σε πολύ κοντινή απόσταση από το αεροδρόμιο του αράξου. Επίσης υπάρχει αεροδρόμιο στην Ηλεία, της Ανδραβίδας. | Ο Άραξος απέχει περίπου 90 χλμ από Αρχαία Ολυμπία, μέσω της εν λόγω πανάθλιας τωρινής "ε.ο.", οπότε δε νομίζω πως εξυπηρετεί και πολύ καλά το βασικό τουριστικό προορισμό του νομού. Όσο για την Ανδραβίδα, δεν είναι ούτε πρόκειται να γίνει πολιτικό αεροδρόμιο.
AUGalos wrote: | Η Ηλεία έχει σιδηρόδρομο ο οποίος όπως και στην υπόλοιπη πελοπόνησσο είναι εκτος λειτουργίας. |
Μέχρι Πάτρα θα πάει όμως (άρα θα έχει αυτοκινητόδρομο + τρένο υψηλών ταχυτήτων"), ενώ οι άλλοι θα έχουν έστω αυτοκινητόδρομο.
AUGalos wrote: | Πανεπιστήμιο και ΤΕΙ καλώς δεν έχει, είστε δίπλα στα πανεπιστήμια Πατρών και πελλοπονήσου καθώς και το ΤΕΙ Πατρών... | ;;; Το οποίο σημαίνει τι; Ότι μας πρόλαβαν άλλοι; (πχ από που ως που η Καλαμάτα να έχει αγροτικές σχολές ΤΕΙ; Η Ηλεία έχει σαφώς μεγαλύτερη αγροτική οικονομία). Και μη νομίζεις ότι υπερθεματίζω τη διασπορά άσχετων σχολών όπου να'ναι, αλλά δεν παύουν να προσφέρουν πλεονέκτημα σε περιοχές που έχουν έναντι αυτών που δεν έχουν, απλά πράγματα.
AUGalos wrote: | Ο υπάρχων δρόμος από Πάτρα μέχρι Πύργο είναι ένας από τους επικίνδυνους δρόμους της χώρας (φανάρια και αριστερές στροφές σε εθνική οδό!) αλλά έγινε έτσι λόγω της πίεσης των κατοίκων της Ηλείας... Για τις προσφυγές από Ζαχάρω μεριά δεν θα σχολιάσω καν...
Δυστυχώς με την υπάρχουσα οικονομική κατάσταση, την μειωμένη κίνηση των αυτοκινήτων κλπ είναι λογικό οι εταιρίες να θέλουν να κοπεί ο δρόμος από Πάτρα και μετά... Μακάρι να βρεθεί μια λύση και να γίνει ο δρόμος τουλάχιστον ως τον Πύργο αλλά δεν το βλέπω. |
Εδώ θα συμφωνήσουμε, και δυστυχώς δεν αισιοδοξώ ούτε εγώ για την έκβαση του θέματος αυτού.
Τα παραπάνω επιχειρήματα του φίλτατου AUGalos είναι επιμέρους λογικά ή λογικοφανή, αλλά δε μπαίνει κανένας στη θέση αυτού που δεν έχει να δει πραγματικό αναπτυξιακό έργο από τις δεκαετίες 60-70 με τα μεγάλα εγγειοβελτιωτικά έργα που έγιναν εκείνη την εποχή, και έκτοτε ουδέν.
Είμαι νέος άνθρωπος, με όρεξη για δουλειά, ιδέες, 2 πτυχία, παίρνω τα ρίσκα μου, αλλά πως να ελπίζω εδώ πέρα;...  |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Thu Nov 22, 2012 4:58 pm Post subject: |
|
|
Το ΣΚ ήμουν στην περιοχή του Αγρινίου και βρέθηκα κοντά στην περιοχή που γίνεται το έργο ‘‘Οδικές προσβάσεις σήραγγας Αγίου Ηλία’’, μήκους 6 Km που θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί από το 2010. Κάλιο αργά παρά ποτέ που λέμε στην Ελλάδα, φαίνεται να τελειώνει και να παραδίδεται μέχρι το τέλος του έτους, κουτσουρεμένο βέβαια γιατί λόγω αρχαιολογικών ανασκαφών δε θα δοθεί το κομμάτι (300-400 μέτρα) που θα συνδέει απευθείας το δρόμο αυτό με την Ιονία Οδό στο ύψος του κόμβου (ή ημικόμβου) Αγίου Ηλία. Για τους μη γνωρίζοντες, το τμήμα αυτό είναι μέρος της Παραιόνιας Οδού (Ιονία Οδός – Κόμβος Πλατυγιαλίου – Αστακός – Πάλαιρος – Βόνιτσα - Άκτιο), είναι δημόσιο έργο και τα χαρακτηριστικά του είναι πλάτος περίπου 12 μέτρα, λίγοι ισόπεδοι κόμβοι και ταχύτητα μελέτης 80-90 Km/h. Το έργο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, εκτός από την τελική επίστρωση στη σήραγγα, το έχω περπατήσει και από τις δύο πλευρές και επίσης έχει ολοκληρωθεί η σύνδεση του με το υπάρχον οδικό δίκτυο στο ύψος της Γουριάς στη γέφυρα του Αχελώου. Όπως έχει το τμήμα αυτό με τα χαρακτηριστικά αυτά, φθάνει πολύ κοντά στον ποταμό Αχελώο, εκεί θα κατασκευαστεί νέα γέφυρα και απομένουν 13 Km για το Πλατυγιάλι, 6,5 εκ των οποίων εντάχθηκαν στο Ε.Σ.Π.Α τον περασμένο Απρίλιο, άρα μιλάμε για 2016 στην καλύτερη. Έστω και έτσι πάντως μειώνεται η απόσταση κατά 10 Km περίπου και ο χρόνος ταξιδιού κατά 15 λεπτά περίπου.
Με μαύρο είναι η σύνδεση με το υπάρχον δίκτυο (Υπάρχουσα Γέφυρα Γουριάς), με μπλε-μωβ η θέση που θα γίνει η νέα γέφυρα Αχελώου, με πράσινοκίτρινο το κομμάτι που μελετάται και με κόκκινο το τμήμα που εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ
http://s1088.beta.photobucket.com/user/billpyrp/library/paraionios? |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Fri Nov 23, 2012 9:48 am Post subject: |
|
|
Το διαβασα στην διαυγεια του υπουργειου μεταφορων, με αποφαση του κου Καλογιαννη διδεται συμπληρωματικη πιστωση 20 εκατομυριων για τον Ε-65, γεγονος θετικο .
http://et.diavgeia.gov.gr/f/yme/find/eia:28 |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Fri Nov 23, 2012 4:54 pm Post subject: |
|
|
Στην σημερινή Ελευθερία της Καλαμάτας υπάρχει ένα αποκαλυπτικο (εν μέρει) άρθρο για το κατεστραμένο Τσακώνα Παραδείσια και για τα πόσα κόστισε στο ελληνικό δημόσιο καθώς και για το θέμα που έχει προκύψει τώρα με το ελεγκτικό συνέδριο και την ολοκληρωση και παράδοση του δρόμου στην κυκλοφορία.
http://www.eleftheriaonline.gr/pdf/2012-11-23.pdf |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Tue Nov 27, 2012 12:50 pm Post subject: |
|
|
Ελπίδες για ξεμπλοκάρισμα των έργων στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, μετά το δάνειο που πήρε το δημόσιο από την ΕΤΕΠ: "Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) ενέκρινε δάνειο 650 εκατ. ευρώ υπέρ της Ελλάδας για τη στήριξη της επανέναρξης της κατασκευής των ελληνικών αυτοκινητοδρόμων. Το γεγονός αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό για τη χώρα και την ανάκαμψη της ελληνική οικονομίας αφού θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και "ανάσα" στον κατασκευαστικό τομέα που καταρρέει. Το δάνειο θα αφορά οικονομικές υποχρεώσεις του δημοσίου για το οδικό δίκτυο της ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη)."
Ενδιαφέρον και το σχετικό άρθρο της Καθημερινής: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_2_23/11/2012_502559 |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Thu Nov 29, 2012 4:37 pm Post subject: |
|
|
Ξεκίνησαν τα έργα βελτίωσης της ΕΟ 30 Καρδίτσας - Τρικάλων. Πριν δυο βδομάδες που πέρασα φαίνονταν χωματουργικά σε αρχικό στάδιο στο Ριζοβούνι. Στο bing maps φαίνεται όντως η χάραξη παράκαμψης Ριζοβουνίου. Επίσης φαίνονται τα έργα του Ε65 μέχρι την Βασιλική Καλαμπάκας. Κρίμα που σταμάτησαν τα έργα. Πάντως ο ανάδοχος είχε μεγάλο μέτωπο να εργσατεί, τα περί απαλλοτριώσεων και ΣτΕ προς Εγνατία ήταν απλώς αφορμές. Γιατί δεν συνέχισε στον κάμπο;
Επίσης στο Bing Maps φαίνονται πολύ ωραία οι παραλλαγές στον Α7 με τις νέες σήραγγς πριν το Αρτεμίσιο. |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Dec 01, 2012 7:47 pm Post subject: |
|
|
Ποτηρι μισοαδειο ή μισογεματο???
Αυτο που λεει το δημοσίευμα ειναι ΄οτι δεν εκτελουνται εργολαβιες στα άλλα τρια τμηματα...
Δεν καταλαβαινω τελικα ποιο τμήμα εχει προτεραιότητα, η παράκαμψη της Αμφιλοχιας η αυτό κοντά στο Ακτιο?
Επίσης το ποσο μπανανια είμαστε σαν κρατος φαινεται απο το γεγονός οτι δεν υπαρχει καμια επίσημη ενημερωση. Ουτε site Πο τον εργολάβο, αλλα ουτε και από το κράτος, να καταλάβουμε ποιος φταίει και να σταματήσει η παραφιλολογια και παραπληροφορηση.... |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
 |
malex New Member

Joined: 18 Mar 2011 Posts: 20
|
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Mon Dec 03, 2012 1:13 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ωραίο η εικόνα malex! Θα μπορούσες να βάλεις κάποια αντίστοιχη από Άκτιο-Αμβρακία που να καλύπτει όλο το έργο; |
|
Back to top |
|
 |
malex New Member

Joined: 18 Mar 2011 Posts: 20
|
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Fri Dec 07, 2012 7:15 pm Post subject: |
|
|
Άλλο ένα "παγωμένο" έργο φαίνεται να μπαίνει σε τροχιά ολοκλήρωσης:
Στο ΕΣΠΑ 3 ανισόπεδοι κόμβοι στον Σκαραμαγκά, τον Γενάρη η δημοπράτηση
Τέλος Ιανουαρίου η δημοπράτηση
Ένα μεγάλο έργο για την Αττική μπαίνει σε φάση υλοποίησης. Με απόφαση του Γ.Γ Δημοσίων Έργων Στράτου Σιμόπουλου στο ΕΣΠΑ εντάχθηκε το έργο κατασκευής τριών ανισόπεδων κόμβων στην ευρύτερη περιοχή του Σκαραμαγκά και ολοκλήρωση του ημιδιανοιχθέντος τμήματος της περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω για τη Σύνδεσή της με την Π.Ε.Ο. Αθηνών –Κορίνθου.
Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα οδικά έργα για όλη την Αττική και ειδικά για την κίνηση της Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου από τον Πειραιά και την Λεωφόρο Αθηνών. Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 47.853.499 ευρώ (ποσό με ΦΠΑ) και περιλαμβάνει και τις απαλλοτριώσεις που χρειάζονται για να ξεκινήσουν οι εργασίες.
Το έργο είναι από τα πλέον απαραίτητο για την περιοχή καθώς το φαινόμενο του μποτιλιαρίσματος στη Λ.Σχιστού και την Λ.Αθηνών στην περιοχή του Σκαραμαγκά τείνει να γίνει καθημερινό φαινόμενο. Ο ένας ανισόπεδος κόμβος που υπάρχει και συνδέει την Λ.Σχιστού με την Εθνική Οδό δεν μπορεί να αντέξει την σημερινή κίνηση και η κατασκευή νέου θα λύσει το σημερινό πρόβλημα.
Το ypodomes.com επικοινώνησε με το Υπουργείο ΑΝΥΠ και την ΓΓΔΕ όπου υψηλό στέλεχος είπε πως το έργο θα προκηρυθτεί στο τέλος Δεκεμβρίου ενώ η μέρα δημοπράτησης αναμένεται στα τέλη Ιανουαρίου. Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Υπουργείου το έργο θα ξεκινήσει το καλοκαίρι. Το έργο έχει συμβατικό χρόνο υλοποίησης τους 24 μήνες. Το έργο πρέπει αν έχει ολοκληρωθεί στα τέλη του 2015.
Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται :
α. Η κατασκευή του ανισόπεδου ημικόμβου "Σκαραμαγκά",
β. Η κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου "Ναυπηγείων", ο οποίος προβλέπεται να εξυπηρετεί τη σύνδεση της Λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως (Σχιστού) με την οδό Παλάσκα,
γ. Η βελτίωση του ανισόπεδου κόμβου "Σχιστού" μεταξύ της Εθνικής Οδού Αθηνών - Κορίνθου και της Λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως - Σχιστού
δ. Η ολοκλήρωση του Ημιδιανοχθέντος τμήματος της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω (Δ.Π.Λ.Α.) σε μήκος 1,5 χλμ. περίπου, από το πέρας του κατασκευασμένου και ήδη σε λειτουργία τμήματος της Λεωφόρου, μέχρι τα όρια του Ανισόπεδου Ημικόμβου Σκαραμαγκά (συμβολής της Δ.Π.Λ.Α. στην Ε.Ο. Αθηνών - Κορίνθου), καθώς και τα απαιτούμενα έργα συλλεκτήρων όμβριων και αποχέτευσης, οδοφωτισμού, σηματοδότησης, σήμανσης - ασφάλισης, πρασίνου.
Στο αντικείμενο επίσης περιλαμβάνεται η εκπόνηση των υπολειπομένων μελετών για τη δημοπράτηση του ανωτέρω περιγραφέντος φυσικού αντικειμένου, και η επικαιροποίηση της μελέτης παραλλαγής του αυτοκινητοδρόμου Αθηνών – Κορίνθου παρά τη Λίμνη Κουμουνδούρου .
http://ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/sidirodromoi/uperastikos-ose/item/16838-%CF%83%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%81%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%85%CF%80%CF%89%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%83%CE%AE%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%85 |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
nvb Junior Member

Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Sun Dec 09, 2012 9:49 pm Post subject: |
|
|
...μακαρι να γινει ετσι κ να παραδοθει το κομματι.....
...απλα δεν καταλαβαινω πως ειναι δυνατον να αλλαξει μια αποφαση του Ελεγκτικου Συνεδριου μεσα σε 1 μηνα;;;;;;;;
μηπως παλι μας παραμυθιαζουν;;;;;;; |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Tue Dec 11, 2012 5:14 pm Post subject: |
|
|
[url]http://www.akous.gr/post.asp?uid=12211
[/url]
Κατολίσθηση σημειώθηκε λίγα λεπτά μετά τις 7 το πρωί στην Εγνατία Οδό, στο ύψος των Κερδυλίων λίγο πριν τα τούνελ.
Περισσότερα: Κατολίσθηση στην Εγνατία Οδό - Akous. Νέα |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
|
Back to top |
|
 |
stelios400 Visitor

Joined: 25 Sep 2011 Posts: 2 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Dec 12, 2012 10:48 pm Post subject: |
|
|
Για την Ολύμπια Οδό, ήταν λίγο-πολύ σίγουρο πως θα ακυρωθεί το τμήμα Πύργος-Τσακώνα. Αλλά η ακύρωση του Πάτρα-Πύργος αποτελεί μεγάλη απογοήτευση.
Όσο αφορά τον Α3, μα καλά, τι μπαρούφα είναι αυτή;
Θα είναι ένα κομμάτι αυτοκινητόδρομου στο πουθενά. Χωρίς σύνδεση στα νότια με τον Α1, αλλά ούτε και στα βόρεια με τον Α2. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Dec 13, 2012 12:06 am Post subject: |
|
|
Καλά το πετσόκομμα του Α3 προς τον Α2 είναι λογικό, ακόμα εκεί δεν έχουν αποφασίσει που θα βγαίνει ο δρόμος, Παναγιά, λίγο πιο πάνω στο Κηπουρειό, Γρεβενά; Αλλά από τον Α1 μέχρι την Ξυνιάδα θα συνεχίσεις να πηγαίνεις από τις στροφές του Δομοκού;;; Έλεος.
Επίσης τραγικό και το πετσόκομμα του Πάτρα-Πύργος. Χαλαρά μιλάμε για τον χειρότερο εθνικό δρόμο της Ελλάδας.
Θετικό ότι δεν ακούστηκαν περικοπές για τον Α5, θεωρώ ότι αυτό σημαίνει ότι πάμε για σήραγγα στην Παλιοβούνα και όχι ημίμετρα πάνω στο βράχο.
Άντε να δούμε, πάλι καλά, κάτι φαίνεται ότι κινείται. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Thu Dec 13, 2012 1:39 am Post subject: |
|
|
Το ελπιδοφόρο σε όλη την ιστορία (επειδή η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία) είναι ότι τα τμήματα που δεν θα κατασκευαστούν τώρα, δεν καταργούνται αλλά μετατίθενται για κατασκευή τρία χρόνια αργότερα.
Προφανώς ο Ε65 κοστίζει λιγότερο ανά χιλόμετρο στο ίσωμα του θεσσαλικού κάμπου αλλά εκεί δρόμο είχαμε και εν γένει πήγαινε άνετα.
Δεν είδα κάπου ξεκάθαρη ανάλυση τι θα γίνει σε κάθε δρόμο τελικά. Με την βόρεια Ιονία είναι ξεκάθαρα τα πράγματα? |
|
Back to top |
|
 |
|