View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Aug 16, 2011 4:39 pm Post subject: |
|
|
ανανεωμένο site της τραινοσε στο trainose.gr
λιγοτερη πληροφορία αλλά για πρώτη φορά καλά κατανεμημένη. Έτσι και αλλιώς αυτά που έχουν αφαιρεθεί είναι μακρόπνοα πλάνα και όνειρα θερινής νυκτός που έχουν ξεπεραστεί καθώς υποτίθεται ότι έπρεπε να παραδοθούν πολλά χρόνια πριν.
Θετικό λοιπόν βήμα, με αρκετές λεπτομέρειες για να φτιάξει κανείς..
π.χ δοκιμάστε να γράψετε ένα διαφορετικό προορισμό... εμφανίζεται ένα πλαίσιο μεγάλο που δεν έχει προορισμούς
αν όμως μαντέψεις σωστά και παττήσεις backspace τότε εμφανίζονται οι προορισμοί. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Sep 03, 2011 11:25 am Post subject: |
|
|
αντε ,,!το περιμενουμε με ανοιχτες αγκαλες στα Αραχωβιτικα
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/86647
Quote: | Τα πρώτα του δρομολόγια μέχρι τον Άγιο Βασίλειο έκανε σήμερα το πρωί ο Προαστιακός της Πάτρας. Τα δρομολόγια κύλησαν χωρίς προβλήματα, καθώς στην συγκεκριμένη διαδρομή δεν είχαν παρατηρηθεί δολιοφθορές στις μπάρες.
Πλέον η δημοτική Αρχή και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξετάζουν την άμεση επέκταση των δρομολογίων μέχρι τα Αραχωβίτικα. Μάλιστα οι υπεύθυνοι δηλώνουν πως μέχρι την ερχόμενη εβδομάδα τα όποια προβλήματα υπάρχουν θα ξεπεραστούν. Από την στιγμή που ο Προαστιακός θα φθάσει στα Αραχωβίτικα επόμενος στόχος θα είναι ο Ψαθόπυργος.
Το εγχείρημα αυτό είναι κάπως δύσκολο καθώς μεσολαβεί μια ξύλινη γέφυρα πάνω από την οποία οι συρμοί θα πρέπει να κινούνται πολύ αργά, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κλείνει εγκαίρως ο ωριαίος κύκλος του δρομολογίου.
Οι αρμόδιοι θα πραγματοποιήσουν αυτοψία στην γέφυρα, προκειμένου να προσδιορίσουν το κόστος της απαιτούμενης ενίσχυσής της η οποία θα επιτρέψει την αύξηση της ταχύτητας των συρμών.
Στα σχέδια Δήμου και ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι και η επέκταση του Προαστιακού προς τις νότιες περιοχές της πόλης (Ζαρουχλέικα κ.α.) όπου το σημαντικότερο πρόβλημα είναι το δίκτυο του ΟΣΕ το οποίο δεν έχει συντηρηθεί εδώ και πάρα πολύ καιρό. |
|
|
Back to top |
|
 |
GEO New Member

Joined: 22 Jan 2006 Posts: 50 Location: Athens
|
Posted: Sat Sep 10, 2011 8:39 am Post subject: |
|
|
Χαιρετώ τους φίλους ..
Να θυμηθούμε λιγο τα παλια που γραφαμε για κανα εργο καναμε κανα σχολιο κλπ
Στην ευτυχία των ημερών σας βαζω και φρέσκες φωτογραφίες από ένα νέο σταθμό -Aγιος Στέφανος Φθοιωτιδας- του νεου σιδηροδρόμου …
Ετσι φαίνονται τα εργα δεξια οπως κοιτάμε το σταθμου
Αριστερα είναι πιο προχωρημένα αλλα δεν εχει φωτο ..
Και από σηραγγα εκει κοντα –νομιζω είναι για την γραμμη –είναι μετα το χωριο Περιβολι
Γενικα εκει ειδα καποια κινηση εστω και καποια μικρα συνεργεια δουλευουν .
Ξερω ότι το post θυμιζει άλλες εποχες που μας ενδιέφεραν αλλα..
Τελος παντων ειμαι περιεργος να δω αν θα τελειώσει ποτε αυτό το έργο και αν γινει ο σταθμος ειδικα πόσους θα εξυπηρετεί ..
Είναι πραγματικά αυτό που λεμε στην μεση του πουθενα!!
Βεβαια κάποιος λόγος θα υπαρχει που ισως η πιο ειδικοί του φορουμ μας εξηγήσουν.. |
|
Back to top |
|
 |
andreaskm New Member

Joined: 10 Jun 2008 Posts: 33
|
Posted: Sat Sep 10, 2011 9:54 am Post subject: |
|
|
Σιδηρόδρομος σημαίνει και εμπορικές μεταφορές.
Τα έργα σύνδεσης των Εμπορευματικών Προβλήτων του Ικονίου με το Θριάσιο Πεδίο και το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο εξελίσσονται με ικανοποιητική πλέον ταχύτητα και δεν θα περάσει μεγάλο διάστημα από την οριστική διασύνδεση του Λιμανιού με το Θριάσιο πεδίο.
Ήδη οι γραμμές έφτασαν στον παραχωρημένο προβλήτα της ΣΕΠ, και στον προβλήτα Ι του ΟΛΠ. Η εγκατάσταση των σιδηροτροχιών έχει ηδη ολοκληρωθεί σε όλο το λιμάνι. Έχειι γίνει αποξήλωση της παράπλευρης εισόδου του Β6 τομέα επάνδρωσης, προκειμένου να προχωρήσει το έργο μέχρι την αφετηρία του που θα είναι μπροστά στο κτήριο του ΣΕΜΠΟ όπου μελλοντικά θα ξεκινήσει η άμεση φορτοεκφόρτωση των κοντέινερ που θα έχουν καταληκτικό προορισμό το Θριάσιο.
Από την άλλη, οι κατασκευαστικές προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς τη διάνοιξη στοών στο Σχιστό, αλλά και την αποπεράτωση της γέφυρας στην Αθηνών - Κορίνθου.
Το έργο μετά την ολοκλήρωσή του εκτιμάται ότι θα δώσει τεράστια ανάσα στο κυκλοφοριακό των παραλιμένιων Δήμων, μια και όλα τα φορτία με προορισμό τον Πειραιά θα παραπεμφθούν στο Θριάσιο, ενώ εντός των τέρμιναλ θα διακινούνται μόνο τράνζιτ κοντέινερ.
Πηγή www.ypodomes.com
Τα έργα δεν σταματούν τελείως. Πάντα όλο και κάτι σημαντικό θα προχωρεί, ακόμα και στο σιδηρόδρομο. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Sep 10, 2011 12:52 pm Post subject: |
|
|
Γερμανοί πιέζουν για το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου
http://www.isotimia.gr/default.asp?pid=24&ct=6&artid=99582
Quote: | Γερμανοί επιχειρηματίες επισκέπτονται αυτές τις ημέρες τους νομούς της Πελοποννήσου και ζητούν από τους δημάρχους και τους αυτοδιοικητικούς παραγόντων της περιοχής, να υποστηρίξουν στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την πρόταση που έχουν καταθέσει προκειμένου να αναλάβουν την επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο, με τοπικές επιβατικές μεταφορές, εμπορευματικές μεταφορές και τουριστικούς - μουσειακούς συρμούς.
Μάλιστα οι εκπρόσωποι της γερμανικής εταιρείας ενημέρωσαν ήδη τους δημάρχους Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα και Τρίπολης Γιάννη Σμυρνιώτη, ενώ τις επόμενες ημέρες θα συναντηθούν και με τους δημάρχους των λοιπών δήμων που διέρχεται το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Οι δήμαρχοι στην Πελοπόννησο ακούν με ενδιαφέρον την πρόταση και εκφράζουν την άποψη ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών οφείλει να εξετάσει τις προτάσεις και να προχωρήσει σε διαγωνιστικές διαδικασίες για την επαναλειτουργία της γραμμής, αφού υπάρχει ενδιαφέρον.
Η συγκεκριμένη πρόταση προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που είδε το φως της δημοσιότητας, ουσιαστικά ζητά να αναλάβει ολόκληρο το υπάρχον μετρικό δίκτυο όλης της Πελοποννήσου και των 7 νομών, συμπεριλαμβανομένων και όλων των κτιρίων που ανήκουν σε αυτό και ειδικά τους σιδηροδρομικούς σταθμούς, επί τη βάσει ενός χρησιδανείου με το ελληνικό κράτος, για τρία χρόνια, χωρίς να πληρώσει ενοίκιο για την χρήση των εγκαταστάσεων και η συμφωνία ενοικίασης να επεκταθεί αυτομάτως για άλλα δώδεκα χρόνια, εάν η εταιρεία αποδειχθεί ικανή να παρέχει τις τελευταίες σιδηροδρομικές συνδέσεις που παρείχε και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προ της αναστολής των δρομολογίων, κάνοντας χρήση κρατικής επιχορήγησης.
|
τι γινεται με αυτο?καλο μου φαινεται..  |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Sun Sep 11, 2011 11:09 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά, καλησπέρα, και συγγνώμη που θα διακόψω τη ροή ενημέρωσης σχετικά με τα του σιδηροδρόμου, αλλά μήπως γνωρίζει κανείς πού μπορώ να βρω τα τοπογραφικά για σιδηροδρομικούς σταθμούς, και συγκεκριμένα γι'αυτόν του Ρουφ; Θα κάνω διπλωματική με θέμα την ανάπλαση του σταθμού και του ακινήτου του ΟΣΕ στην περιοχή, γι'αυτό κι η ερώτηση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Sep 13, 2011 11:39 am Post subject: |
|
|
Με τον κίνδυνο να πω το προφανές, γιατί δεν απευθύνεσαι στην ΕΡΓΟΣΕ; |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Tue Sep 13, 2011 2:41 pm Post subject: |
|
|
Τα κεντρικά της ΕΡΓΟΣΕ είναι στην Καρόλου, στα κεντρικά του ΟΣΕ, ή κάπου αλλού; Ρώτησα τον σταθμάρχη στο σταθμό του Ρουφ αλλά ανάθεμα κι αν ήξερε. Επίσης με έκραξε που έβγαζα φωτογραφίες, γιατί κανονικά απαγορεύεται. Ευτυχώς είχα βγάλει καμιά 20αριά μέχρι να με δει, οπότε (μάλλον) αρκούν.
Τέλος πάντων, αντιμετωπίζω τεράστιο πρόβλημα με το πώς θα τα ζητήσω, ούτως ή άλλως. Κανονικά (και λογικά) θα χρειάζομαι κάποια έγγραφη άδεια/εξουσιοδότηση από το Πολυτεχνείο (ότι κάνω Διπλωματική και τα χρειάζομαι, κτλ) αλλά έλα που με τις καταλήψεις και τις αναστολές λειτουργίας μπορεί να ανοίξει η σχολή το Νοέμβρη! Έχω σαλτάρει! |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Tue Sep 13, 2011 11:43 pm Post subject: |
|
|
Φίλε Αρχιτέκτονα, πριν χρόνια έκανα τη διπλωματική μου με τίτλο "Η Επίδραση του Γεωλογικού Παράγοντα στην Κατασκευή του Μετρό της Αθήνας" και η Αττικό Μετρό με είχε βοηθήσει πάρα πάρα πολύ τότε (σε υπερβολικό βαθμό θα έλεγα... ). Οπότε δεν νομίζω ότι θα πρέπει να το σκέφτεσαι τόσο πολύ να επικοινωνήσεις με την ΕΡΓΟΣΕ, ούτε πρόκειται να σου ζητήσουν καμία βεβαίωση (τουλάχιστον σε μένα δεν ζήτησε η ΑΜ κάτι).
Εγώ πιστεύω ότι θα σε βοηθήσουν, παντού υπάρχουν αξιόλογοι επιστήμονες, ανεξάρτητα με τη φήμη της κάθε υπηρεσίας (καλή ή κακή)...
Τα γραφεία τους δεν ξέρω που είναι, το πιθανότερο στην Καρόλου, αλλά θα μπορούσες να στείλεις ένα mail εδώ:
http://www.ergose.gr/ergosesite/main.asp?CONTAINERID=1&REFCI=99&LANGUAGE=1
Μακάρι να ήμουν σε κάποιο σιδηροδρομικό έργο και να βοηθούσα περισσότερο αλλά δεν έχω συνεργαστεί ποτέ με την ΕΡΓΟΣΕ. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Sep 15, 2011 1:32 pm Post subject: |
|
|
Ίσως είναι καλύτερη ιδέα να απευθυνθείς στην ΓΑΙΑΟΣΕ , τη θυγατρική του ΟΣΕ που ασχολείται με την ακίνητη περιουσία του οργανισμού. Εκεί είναι πιο πιθανό να βρεις κάτι...
Δες www.gaiaose.gr
Λεωφόρος Λιοσίων 301,
104 45, Αθήνα |
|
Back to top |
|
 |
fisherboy Visitor

Joined: 15 Mar 2007 Posts: 6
|
Posted: Sun Sep 18, 2011 7:20 pm Post subject: |
|
|
Arxitektonas wrote: | Τα κεντρικά της ΕΡΓΟΣΕ είναι στην Καρόλου, στα κεντρικά του ΟΣΕ, ή κάπου αλλού; Ρώτησα τον σταθμάρχη στο σταθμό του Ρουφ αλλά ανάθεμα κι αν ήξερε. Επίσης με έκραξε που έβγαζα φωτογραφίες, γιατί κανονικά απαγορεύεται. Ευτυχώς είχα βγάλει καμιά 20αριά μέχρι να με δει, οπότε (μάλλον) αρκούν. |
Μία παρατήρηση: Εφόσον βρισκόσουν σε δημόσιο χώρο δεν μπορεί ο σταθμάρχης να σου απαγορεύσει να φωτογραφίζεις. Υπάρχει σχετική απόφαση του συνήγορου του πολίτη, δες εδώ.
Η απαγόρευση της φωτογραφίας σε δημόσιο χώρο έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 5 του Συντάγματος. |
|
Back to top |
|
 |
EAGLE Junior Member

Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Thu Dec 01, 2011 11:00 pm Post subject: |
|
|
Ο Τατούλης ανακοίνωσε σε μία εκδήλωση στη Κόρινθο ότι πολύ σύντομα θα υππάρξει μελέτη ????δημοπράτηση????? σύνδεσης προαστιακού με το Λουτράκι. Εργο το οποίο το Καζίνο είναι πρόθυμο να χρηματοδοτήσει και έχει την αμέριστη συμπαράσταση του κόσμου
Γνωρίζει τίποτα κανένας? Αλήθεια να χαρούμε για τα καλοκαιρινά μπάνια ή τα γνωστά ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ? |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sat Feb 18, 2012 10:23 am Post subject: |
|
|
Από μεταφορά
On 15 Feb 2012, 12:05 pm, vas8 wrote: | Διαγωνισμός για εκπόνηση μελέτης με στόχο να γίνει κανονικού εύρους ο σιδηρόδρομος από Αλφειό έως Καλαμάτα
και κάτι ακόμα για τους φίλους του σιδηροδρόμου!
Δηλαδή τώρα που άνοιξε το δίκτυο, ο ιδιώτης - λέμε τώρα - που θα επενδύσει σε μετρικούς συρμούς θα πρέπει σε 5-6 χρόνια που θα έχει γίνει κανονική η γραμμή (εδώ γελάμε δυνατά) να τους πετάξει και να αγοράσει κανονικούς;
Πηγή:
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, 15/02/2012, στο τμήμα Οικονομία.
http://www.eleftherianews.gr/ |
|
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Jul 01, 2012 5:23 am Post subject: |
|
|
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=18792
Ενα ακόμα σχετικό δημοσίευμα από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, που μας γεμίζει αισιοδοξία!
Βρε μάγκες του ΣΦΣ, μαμίστε το Ελληνικό κράτος και γράψτε το στα π@π@ρια σας και προχωρήστε το θέμα μόνοι σας και κανονίστε να φέρετε τουρίστες. Με τα έσοδα, μπορείτε να φτιάξετε αρεκτές δρεζίνες διαφόρων τύπων και ξεκινήσετε οργανωμένες εξορμήσεις.
Εάν τα κάνετε όλα με διαφάνια και χωρίς κέρδος (αλλά με έσοδα προς το Σύλλογο και όχι σε τσέπες) θα έχετε τέτοια υποστήριξη που δύσκολα θα σας σταματήσουν. Πάρτε και συμμάχους δήμους και κοινότητες της περιοχής και προχωρήστε. Οργανωθείτε. Η ιδέα σας είναι απίστευτη.
Χίλια μπράβο. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Jul 01, 2012 3:26 pm Post subject: |
|
|
φίλτατε pindos, ζηλεψα. Φοβερές διαδρομές και φωτογραφίες.
είμαι μέσα με 1000....να το κανονίσουμε να έλθω και εγώ.
Απλά δεν ειμαι στη Ελλάδα, θα γυρίσω μετά τα μέσα Αυγούστου.
Χίλια μπράβο.
 |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Wed Jul 04, 2012 7:15 am Post subject: |
|
|
Σας παραθέτω ένα άκρως ενδιαφέρον άρθρο του Σπύρου Αντωνίου Μεταλλειολόγου - Μεταλλουργού Μηχανικού ΕΜΠ. Ο άνθρωπός εξηγεί με κάθε λεπτομέρεια το χρονικό της σιδηροδρομικής σήραγγας του Καλλίδρομου.
http://www.lamiatimes.gr/prospects/4323-2012-04-24-07-41-31
Να θυμίσω πως πρόκειται για τη μεγαλύτερη (όταν ολοκληρωθεί) σιδηροδρομική σήραγγα διπλού κλάδου στην Ελλάδα, μήκους 9km. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Jul 20, 2012 4:11 pm Post subject: |
|
|
Το άρθρο λέει κάποιες αλήθειες αλλά και πολλές ανακρίβειες. Η μεγαλύτερη αλήθεια είναι ότι το επιλεγέν σημείο δεν ήταν κατάλληλο από γεωλογική άποψη, μια σήραγγα λίγο βορειότερα μπορεί να είχε μισό χλμ μεγαλύτερο μήκος αλλά θα διερχόταν από βραχώδες έδαφος και όχι από σούπα. Η θέση δυστυχώς επιλέχθηκε με γεωμετρικά και όχι γεωλογικά κριτήρια και συμβάδιζε με την εν συνεχεία προτεινόμενη από τον ίδιο μελετητή ζεύξη Μαλιακού (πλασάριζε όχι μόνο την οδική αλλά και τη σιδηροδρομική ζεύξη ο μακαρίτης πλέον Καραδήμος, ψυχή της Ελληνικής Μελετών). Όταν εγκαταλείφθηκε (και πολύ ορθά) η σιδ/κή ζεύξη Μαλιακού, .εμεινε κληρονομιά η σήραγγα Καλλιδρόμου και η αναγκαστικά πολύ χαμηλή χάραξη από το Μώλο και μετά σε βαλτώδη εδάφη. Μια άλλη σήραγγα βορειότερα με χάραξη που θα κατερχόταν βαθμιαία προς το Λιανοκλάδι θα είχε συνολικά πολύ λιγότερα προβλήματα.
Λέει όμως και ανακρίβειες ο Αντωνίου που έχει φάει και ψωμάκι από την όλη ιστορία ως τοπικός και σχεδόν αποκλειστικός μελετητής χώρων αποθεσιοθαλάμων και δανειοθαλάμων για τους εργολάβους τόσο για τα έργα της ΕΡΓΟΣΕ όσο και του ΠΑΘΕ.
Ας μην επεκτεινόμαστε όμως. Μένουν μόνο 180 μ. για το ξετρύπημα, οπότε την 20ετία δεν την φτάνουμε. Όσο για τους Ελβετούς, μόνος του λέει ότι θα λειτουργήσει το 2017 με 4 χρόνια καθυστέρηση και υπερβάσεις αν και επρόκειτο για βράχο και όχι σούπα.
Όσο για το αρχικό χρονοδιάγραμμα και προϋπολογισμό, πέραν των αστοχιών της μελέτης, ήταν κοινό μυστικό ότι είχαν προσαρμοστεί για να τελειώσει υποτίθεται το έργο εντός του ΚΠΣ και να χωράει στο συνολικό πακέτο, αλλιώς δεν θα εγκρινόταν από την ΕΕ (δεν υπήρχαν ακόμα έργα - γέφυρες). Ο σκοπός δηλαδή αγίαζε τα μέσα.
Παρεμπιπτόντως προετοιμάζεται η δημοπράτηση της ολοκλήρωσης των έργων της νέας γραμμής δηλαδή επιδομή, σηματοδότηση, ηλεκτροκίνηση, σταθμοί και λίγα έργα υποδομής που έχουν μείνει στη μέση κυρίως εκατέρωθεν Λιανοκλαδίου με προϋπολογισμό 420 εκ. ευρώ. Ας ελπίσουμε ότι με αυτήν θα τελειώσει η νέα γραμμή. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Jul 30, 2012 11:14 am Post subject: |
|
|
γεια παιδια..
ακουσα οτι ξεκινησαν εργα για σιδηροδρομικο σταθμο στην αιγειρα ακρατα..
πώς και ετσι?υπαρχουν λεφτα εκει?
εγω νομιζα τοι ειναι ολα παγωμενα..  |
|
Back to top |
|
 |
manos pde New Member

Joined: 07 Jul 2010 Posts: 20
|
Posted: Mon Jul 30, 2012 1:40 pm Post subject: |
|
|
Από τις συνολικά 5 εργολαβίες που είναι χωρισμένη η κατασκευή της υποδομής στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο είναι η τελευταία που υπογράφηκε πριν από κάποιους μήνες και πάει πολύ καλά . Περιλαμβάνει υποδομή γραμής για περίπου 7 χλμ στο τμήμα Διακοπτό-Ελαιώνας με μεγάλο τεχνικό υπογειοποίησης στο Διακοπτό και την κατασκευή όλων των σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο.
Σχετικά με τις άλλες 4 εργολαβίες:οι 2 που αφορούν την κατασκευή της ¨εύκολης ¨ υποδομής και έχουν μήκος πολλά χιλιόμετρα έχουν έκπτωτους αναδόχους(Μηχανική) και είναι σταματημένες για χρόνια ενώ οι άλλες 2 που αφορούν την κατασκευή των σήραγγων του Πλατάνου,της Τράπεζας,του Αιγίου και την γέφυρα του Λαδοποτάμου συνολικού μήκος περίπου 8,5 χλμ έχουν σχεδόν τελειώσει αλλά δεν προκειται να δούν τρένο μέχρι να τελειώσουν όλα τα έργα..
Επόμενο και τελευταίο βήμα σε αυτό το σήριαλ η δημοπράτηση μιας εργολαβίας ¨σκούπα¨ με αντικείμενο την κατασκευή την υποδομής στα σταματημένα τμήματα και της επιδομής σε όλο το μήκος της γραμμής,δηλαδή τα σκύρα,τους στρωτήρες και τισ ράγες. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
 |
|