View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Wed Jul 13, 2011 8:11 am Post subject: |
|
|
Βασίλη,
Πολύ κατατοπιστικός ο χάρτης σου, που μας δίνει πλέον μια ολοκληρωμένη εικόνα του περιφερειακού, ο οποίος ευχόμαστε κάποια στιγμή να τελειώσει για να δώσει μια ανάσα στο "φορτωμένο" κέντρο της πόλης, στην αυξημένη κυκλοφορία της Νέας Εισόδου, της Νέδοντος και της Ναυαρίνου.
Φίλε ikilint, εκτός απο τις φωτογραφίες σου που αναμένουμε με ενδιαφέρον για την απόληξη του συνδετικού δρόμου κόμβος Praktiker - Μεσσήνη, δές εάν μπορείς να ξεκλέψεις με καμιά ματιά ή με καμιά κρυφή βόλτα σε τί στάδιο βρίσκονται οι εργασίες. Ευχαριστούμε για τον κόπο σας.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Jul 13, 2011 11:18 am Post subject: |
|
|
Άκουσα από φίλο Κομοτηναίο, πως μέσα στον Αύγουστο θα παραδωθεί ο κάθετος άξωνας στην Εγνατία δηλαδή το Κομοτηνή - Νυμφαία(Ελληνοβουλγαρικά σύνορα). Αληθεύει? |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Wed Jul 13, 2011 5:20 pm Post subject: |
|
|
Βρήκα (με ημερομηνία 5 Μαΐου) σχετικά με τον άξονα Κομοτηνή Ελληνοβουλγαρικά σύνορα τα έξεις :
``Μέχρι τα τέλη Ιουλίου, θα έχει ολοκληρωθεί το βόρειο ορεινό τμήμα του άξονα μήκους 14,5 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 82 εκατομμυρίων ευρώ. Ωστόσο για το νότιο τμήμα, μήκους 8 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 7 εκατομμυρίων ευρώ, δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει οι εργασίες λόγω προβλημάτων που δεν έχουν αντιμετωπιστεί ριζικά και αποτελεσματικά στην αρχική σύμβαση και δεν έχουν λυθεί εδώ και τρία χρόνια.´´
http://www.voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=48602 |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sun Jul 17, 2011 8:52 pm Post subject: |
|
|
Άντε να δούμε, μπας και ζωντανέψει λίγο και το forum
Πάντως σήμερα που πέρασα από το Άκτιο - Αμβρακία φαίνεται να δουλέυεται κανονικότατα, είδα πολλά μικρά τεχνικά τελειωμένα διάσπαρτα εδώ και εκεί. |
|
Back to top |
|
 |
dimline Junior Member


Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Tue Jul 19, 2011 10:42 pm Post subject: |
|
|
Προς το παρόν για την εξέλιξη των έργων...έχουμε το ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ!
ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ: Μπαίνει "λουκέτο" - απολύονται όλοι
Δείτε τι λέει ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων ...
http://www.dete.gr/news.php?article_id=48889
 |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Wed Jul 20, 2011 8:10 am Post subject: ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ |
|
|
Αγαπητοί φίλοι,
Σε συνέχεια του θέματος που έθιξε παραπάνω ο φίλος dimline, παρακάτω μπορείτε να δείτε και την συνέντευξη του προέδρου του σωματείου των εργαζομένων στο κανάλι achaia την οποία αναμεταδίδει η NET Μεσσηνίας.
http://www.net-tv.gr/index.php?page=home&selectedVid=3134
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
einsiedeln Junior Member

Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Thu Jul 21, 2011 9:33 pm Post subject: |
|
|
dimline wrote: | Προς το παρόν για την εξέλιξη των έργων...έχουμε το ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ!
ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ: Μπαίνει "λουκέτο" - απολύονται όλοι
|
Να υποθέσουμε ότι οι κρατικοδίαιτοι "εθνικοί εργολάβοι"...μιας που δρόμους δεν φτιάχνουν που δεν φτιάχνουν...θα σταματήσουν να εισπράττουν και τα διόδια;;; Ή θα θεωρηθούμε θρασείς;  |
|
Back to top |
|
 |
iceman_13 New Member


Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
Posted: Fri Jul 22, 2011 2:29 am Post subject: |
|
|
χα χα...να σαι καλά που με έκανες και γέλασα...εδώ παρά τις διαβεβαιώσεις οτι θα μειωθούν και δεν άλλαξε τίποτα...λες να τους τα κόψουν;ειδικά τώρα που οι μιντιακές επιχειρήσεις τους πανε χάλια...;ίσως αυτό να γινόταν σε άλλη χώρα.. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Fri Jul 22, 2011 8:28 pm Post subject: |
|
|
Μονη ελπιδα τωρα με το νεο σχεδιο "Μαρσαλ" να πεσουν τα λεφτα αμεσα σε αναπτυξιακα τεχνικα εργα, με την ελαχιστη συμμετοχη του Δημοσιου (κατι ακουστηκε για 5% μολις) και καλυτερα οχι μεσω των υπουργειων και μπλεξουμε παλι στα γνωστα γραναζια της γραφειοκρατείας και των λαδωματων αλλα κατι ακουστηκε για κεντρικο ευρωπαϊκο μηχανισμο, σαν επιτροπη/διευθυντηριο που θα σπρωχνει τον παρα στα εργα.
Γιατι αν περιμεναμε απο τον καθε Ρεππα, Μαγκριωτη και Ραγκουση σωθηκαμε.
Μονης ελπις κυριοι αυτη για να (α) γινουν επιτελους τα εργα και (β) μεσω των εργων να παρει μπρος η μηχανη της αναπτυξης και να ξεκολλησουμε απο την υφεση. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Jul 23, 2011 10:22 am Post subject: |
|
|
μακαρι,,,
οι οδικοι αξονες ειναι οι φλεβες ,τα αγγεια μιας οικονομιας..
μονο με τα οδικα δικτυα ολοκληρωμενα θα εχουμε αναπτυξη σε ολη την Ελλαδα..
εκτος και αν θελουμε παλι να κανουμε δουλειες μονο στην Αθηνα και να γινουμε πιο υδροκεφαλοι απο πριν.. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sat Jul 23, 2011 11:37 am Post subject: |
|
|
Ολα τα μερη θελουν δουλεια.
Και οι αυτοκινητοδρομοι πρεπει να τελειωσουν και η Αττικη Οδος να επεκταθει στα Νοτια, και ο περιφερειακος του Αιγαλεω πρεπει επιτελους να τελειωσει και να φτασει με ανισοπεδο κομβο στο Σχιστο, και το μετρο στη Θεσαλλονικη να τελειωσει (αν και εξακολουθω να πιστευω οτι εκει ταιριαζει καλυτερα το Τραμ λογω μορφολογιας της πολης) και το Μετρο στην Αθηνα να φτασει επιτελους Γλυφαδα, Πειραια και να γινει και η περιφημη γραμμη U με κλαδο κατ'εμε κατω απο την Κηφισιας και ο ΒΟΑΚ πρεπει να γινει και το αεροδρομιο στο Καστελι και και και
Εργα που πρεπει και μπορουν να γινουν υπαρχουν πολλα. Το θεμα ειναι να πεσει αμεσα το ρευστο και να σχεδιασουμε εργα τα οποια θα μας παρεχουν αναπτυξη και εργασια για 10+ χρονια.
Πχ ενα δικτυο μετρο δεν τελειωνει μεσα σε 2 χρονια. Θελουμε και αμεσα αναπτυξιακα εργα και εργα μακροπροθεσμης κατασκευαστικης πνοης.
Μετα αντιστοιχα απαιτουνται επενδυσεις και εργα σε νεες συγχρονες τουριστικες υποδομες κοκ. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sun Jul 24, 2011 2:00 pm Post subject: |
|
|
η προτεραιοτητα πρεπεινα ειναι στην επαρχια..
γιατι ετσι θα ανακουφιστει η αθηνα
δεν μπορουμε να σκοτωνομαστε εδω στο Πατρα Κορινθος και να ζητανε στην αθηνα αυτοκινητοδρομους παντου..
φτανει πια με την αθηνοκεντρικη ελλαδα.. |
|
Back to top |
|
 |
EAGLE Junior Member

Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Tue Jul 26, 2011 2:32 pm Post subject: |
|
|
Ανακοινωθηκε η ενταξη στο ΕΣΠΑ του τμηματος Νικη-Φλωρινα μηκους 15 χλμ του αξονα Λαρισα-Κοζανη-Φλωρινα-Νικη. Μεχρι εδω καλά ως προς τη δημιουργια ενος νεου δρομου. Η απορια μου ειναι γιατι δινεται προβαδισμα σε αυτο το κομματι και οχι στο Κοζανη-Πτολεμαιδα που εχει μαγαλυτερη κυκλοφορια και ποιο βατο ειναι το εδαφος. Δηλαδη η Φλωρινα πρεπει να επικοινωνει νωριτερα με αυτοκινητοδρομο με τα Σκοπια από οτι με τη Πτολεμαιδα και τη Κοζανη?????? Περιεργα πραγματα....... σε ευαισθητες περιοχες. |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Tue Jul 26, 2011 6:14 pm Post subject: |
|
|
Το Κοζάνη -Πτολεμαίδα είναι ήδη 2+2...
Από Φλώρινα μέχρι Πτολεμαίδα είναι 1+1 με τεράστιο έρεισμα (πας άνετα 150+) και υπεραρκετός για τομ κυκλοφοριακό φόρτο της περιοχής...
Από Φλώρινα μέχρι Νίκη όμως είναι σαν να μπαίνεις σε τριτοκοσμική χώρα...
χειρότερος δρόμος και από των σκοπιανών,μέσα από χωριά κλπ.
Και πολύ έχουν καθυστερήσει...στον χάρτη του κτηματολογίου φαίνονται τα χωματουργικά εδω και τρία χρόνια... |
|
Back to top |
|
 |
EAGLE Junior Member

Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Wed Jul 27, 2011 12:27 pm Post subject: |
|
|
Aφου το κομματι ειναι τοσο ανετο και βατο γιατι το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ σχεδιαζει αυτοκινητοδρομο οταν δεν υπάρχουν λεφτα? Το επόμενο κομματι του δρομου που θα δημοπρατηθει με προδιαγραφες αυτοκινηρόδρομου συμφωνα με τα λεγομενα του υπουργειου θα ειναι το Κοζάνη Πτολεμαιδα. Γιατι διαμαρτυρηθηκαν εντονα οι κάτοικοι για λάθος πρωτεραιότητα του υπουργειου στη τεως υφυπουργο Τζοκρη?
Τελικα ειναι απαραιτητος αυτος ο αυτοκινητόδρομος η οχι? Δεν εχω περάσει απο τα μέρη εκείνα αλλά ακούω βαρύγδουπες ανακοινωσεις για αρση απομόνωσης της Φλωρινας, αδικημενη πολη κλπ κλπ κλπ και για μεγαλεπηβολα σχεδια μεγαλου κοστους . Το Λαρισα-Κοζάνη προσωπικα μου φανταζει ποιο επειγον |
|
Back to top |
|
 |
dytikimakedonia Visitor

Joined: 03 Mar 2010 Posts: 6
|
Posted: Wed Jul 27, 2011 5:55 pm Post subject: |
|
|
Στη σελίδα 184 του παρόντος είχα στείλει φωτό από το κομμάτι Φλώρινα - Πτολεμαϊδα. Το αξιομνημόνευτο είναι ότι η σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης - Φλώρινας διασχίζει το δρόμο σε 2 σημεία. Για την ακρίβεια την έξοδο του κομματιού Αμύνταιο-Βεύη (το οποίο ανεβαίνει ψηλά σε υψόμετρο και ειναι με προστιθέμενη στην ανάβαση λωρίδα εναλλάξ) και την είσοδο του τελευταίου παραδοθέντος κομματιού Βεύη -Φλώρινα. Βέβαια, με την αναστολή των δρομολογίων του σιδηροδρόμου προς Φλώρινα-Πτολεμαϊδα-Κοζάνη, μια φωτογραφία με κατεβασμένες τις μπαρες και το τρένο να διασχίζει το δρόμο που έτυχε να τραβήξω έχει ιστορική αξία. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Thu Jul 28, 2011 10:10 am Post subject: |
|
|
Τωρα τα πιασαμε τα λεφτα μας. Αφου το ζητησε ο ΓΑΠ οι κατασκευαστικες και οι τραπεζες θα τρομαξουν  |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Jul 28, 2011 10:40 am Post subject: |
|
|
@dytikimakedonia:
έχεις δίκιο!αυτό με τις ισόπεδες διαβάσεις πάνω στο καινούριο τμήμα ήθελα να ξερα ποιός φωστήρας το σκέφτηκε...
Σπας άνετα το αυτοκίνητο σε κείνο το σημείο! |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1017 Location: athens
|
Posted: Thu Jul 28, 2011 12:41 pm Post subject: |
|
|
χθες το απογευμα πηγαινοντας προς λευκαδα παρατηρησα την προοδο των εργασιων στον αξονα αμβρακια-ακτιο. συζητωντας μαλιστα με μηχανικο του εργου ειναι πιθανον η παραδοση του εντος της συμβατικης περιοδου , μαρτιος 2013 |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Jul 29, 2011 2:14 pm Post subject: |
|
|
Ας πληρώσουν πρώτα τους εργαζόμενους.... |
|
Back to top |
|
 |
Spirus Visitor

Joined: 21 Feb 2011 Posts: 7
|
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Sun Jul 31, 2011 5:22 pm Post subject: |
|
|
Χθές πέρασα από το αεροδρόμιο του Ακτίου και ανάμεσα στο δρόμο και στο κομμάτι που είναι στη θάλασσα του Αμβρακικού είδα να γίνονται εργασίες και να φαρδαίνει το κομμάτι της γης. 'Εχει άραγε να κάνει με τον δρόμο Αμβρακία Ακτιο ? Γνωρίζει κανείς κάτι περισσότερο? |
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Tue Aug 02, 2011 1:10 am Post subject: |
|
|
Σήμερα Τρίτη δίνεται στην κυκλοφορία ο ανισόπεδος κόμβος (και όχι ισόπεδος που έχω δει σε πολλά blog και site, 'θύματα' του copy-paste) Νεάπολης στον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού Σιάτιστα-Ιεροπηγή-Κρυσταλλοπηγή. Αποτελούσε χρόνιο αίτημα των κατοίκων του ανατολικού Νομού Κοζάνης, που περιήλθε σε φάση οικονομικού μαρασμού με την κατασκευή της Εγνατίας. Μέχρι σήμερα, για να κινηθεί κάποιος στην παλαιά Εθνική Οδό Κοζάνης-Ιωαννίνων μέσω Κόνιτσας, στην Νεάπολη Κοζάνης και στα χωριά στα δυτικά του Νομού, έπρεπε να βγεί στον κόμβο του Μικροκάστρου, ενώ με κατεύθυνση από Καστοριά, στον κόμβο του Αλιάκμονα. Ο νέος κόμβος, στον χάρτη της Ε.Ο. που ανανεώθηκε πρόσφατα (Αύγουστος 2011), δεν περιλαμβάνει τον νέο κόμβο, αλλά θέτει υπό δημοπράτηση το εναπομείνων τμήμα.
http://www.egnatia.eu/page/default.asp?la=1&id=251.
Ανανεώθηκε ο αντίστοιχος και για τον άξονα Αρδάνιο-Ορμένιο. Το τμήμα Αδράνιο-Μάνδρα μήκους 33 χλμ., το οποίο επαναπροκυρήχθηκε διαγωνισμός, με ανάδοχο την Ιόνιο Κατασκευαστική, εμφανίζεται το τμήμα ακόμα υπό δημοπράτηση, αν και ο χάρτης είναι ανανεωμένος.
http://www.egnatia.eu/files/images/va_80_OnePage.jpg |
|
Back to top |
|
 |
|