View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Jul 07, 2011 4:59 pm Post subject: |
|
|
Σε αυτη τη φωτογραφια τί είναι η κατασκευή με μπετο αριστερά?
Σκεπάστό τμήμα του δρόμου ή ανω διαβάση-γέφυρα? Γιατι εχει περίεργη κατασκευή. Επίσης στο δρόμο που υπάρχει προσέξετε τα στρόγγυλα μπαλώματα. Πρέπει να είναι υποστήρη του εδάφους ή προεργασία για μελοντική εσκαφή και μπετόν.  |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Jul 07, 2011 7:22 pm Post subject: |
|
|
Corsakia, η φωτογραφια του Αγγελου, που επισημαινεις, δειχνει το cut&cover της νεας ΣΓΥΤ(σιδ. γραμμης υψηλων ταχυτητων) Αθηνων-Πατρων, λιγο πριν την περιοχη του Ποταμιτικου Γιαλου. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Jul 08, 2011 8:04 am Post subject: |
|
|
σιγουρα?εμενα σαν τουνελ δρομου μου φανηκε..πανω στην εθνικη ειναι ουσιαστικα..
προσφατο ειναι σχετικα..
νομιζα οτι εχουν παγωσει τα εργα της γραμμης..
παντως εντυπωσιαστηκα απο το φραγμα με τις πετρες..
http://i807.photobucket.com/albums/yy357/Aggelos25/DSCN0824.jpg
ηταν απαραιτητες τοσες? |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Jul 08, 2011 10:04 am Post subject: |
|
|
καλά μας τα λέει και το Θάρρος της Καλαμάτας για την Τσακώνα.
Ας κυκλοφορηθεί μέχρι το Μάρτη και ευχαρηστημένοι θα είμαστε.
Και θα βγάζουμε και όμορφες φωτογραφίες από την κατασκευή της μεταλλικής γέφυρας.
Περιμένω να ξαναρχίσουν τα έργα για να κανονίσω πτήση, ίσως κατά τον Οκτώβρη να είναι καλή εποχή, που θα έχουμε τελικές ασφαλτοστρώσεις σε όλη το τμήμα Παραδείσια - Καλαμάτα.
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=32068&Itemid=32 |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Fri Jul 08, 2011 2:02 pm Post subject: |
|
|
Το τμήμα Άκτιο-Αμβρακία πάει να κάνει την έκπληξη
http://www.agrinionews.gr/?p=18114
Πριν δύο εβδομάδες πάντως, οι εργασίες εκτελούνταν ακόμη και το Σάββατο το μεσημέρι σε τμήματα της 3ης εργολαβίας. |
|
Back to top |
|
 |
Spirus Visitor

Joined: 21 Feb 2011 Posts: 7
|
Posted: Fri Jul 08, 2011 2:23 pm Post subject: |
|
|
Γεια σας και από εμένα!
Το κρίσιμο για να αποσυμφορηθεί η Αμφιλοχία δεν είναι οι εργασίες που γίνονται στην 4η εργολαβία η οποία και παρακάμπτει την Αμφιλοχία?
Εκεί οι εργασίες πώς εξελίσσονται μιας και δεν έχουμε οπτική επαφή όσοι κινούμαστε προς Άκτιο-Λευκάδα? |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Jul 08, 2011 5:04 pm Post subject: |
|
|
Bεβαιως και ειναι απαραιτητες για να μην φυγει.Νομιζω οτι ο φιλος mike μπορει να δωσει περισσοτερες πληροφοριες και να τον ρωτησω αν αυτο που βλεπουμε ειναι το 35μετρο επιχωμα, που μου ειχε αναφερει. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Fri Jul 08, 2011 9:59 pm Post subject: |
|
|
vas8 wrote: |
μπορεί κάποιος να μου πει γιατί το stadia με πετά συνέχεια έξω και ζητά password και χάνω τα ποσταρίσματά μου!!!!!
έχει που έχει πέσει μούχλα εδώ μέσα, τουλάχιστον να μη μας μαμάτε...έτσι όπως πάει το forum θα πεθάνει!!!!
ας ξαναγράψω το ποστ:
ιδού και το σχετικό δημοσίευμα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ για το σήριαλ της Τσακώνας:
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=8851
πάντως εάν δε δω έργα και ασφαλτοστρώσεις και στην περιβόητη παράκαμψη δε πιστεύω τίποτα από όσα μας λένε οι Υπεχωδέδες... γιατί σύμφωνα με τα λεγόμενά τους η Τσακώνα έχει δοθεί στην κυκλοφορία 4-5 φορές ήδη, εδώ και 8 μήνες. |
Εγω οταν διαβαζω Ιουνιο-Ιουλιο του 2012 μεταφραζω τουλαχιστον Δεκεμβρη του 2012 και βλεπουε
@spirus: Επειδη προκειται για εξ' ολοκληρου νεα χαραξη, ακομα και αν τελειωσει η εργολαβια 4 πρωτη, θα τερματιζει στο πουθενα (στην ουσια στην αρχη της 3 ) και θα απαιτουνται νεα εργα για τη διασυνδεση της με το υπαρχουν παραλιακο οδικο δικτυο απο Αμφιλοχια προς Βονιτσα. Προσωπικα εκτιμω οτι το Ακτιο-Αμβρακια θα δοθει ενιαιο και τελειωμενο μονο και οχι τμηματικα (μακαρι να διαψευστω).
Εκτος και αν τελειωσει παραλληλα με την 3η εργολαβια που στον χαρτη την βλεπω να τερματιζει κοντα στο βορειο παραλιακο μετωπο αρα ισως ειναι ευκολοτερο (οικονομικοτερο) να συνδεθει με το υπαρχον παλαιο δικτυο μεχρι να τελειωσει η 2 και η 1. |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Sat Jul 09, 2011 10:58 am Post subject: |
|
|
Επιβεβαιώνω και γω την εξέλιξη της παράκαμψης Αμφιλοχίας που είναι όμως η 4η εργολαβία. Ελπίζω στις επόμενες 10 μέρες να περάσω πάλι από το οροπέδιο της Κατούνας και να μεταφέρω εικόνες στο forum. |
|
Back to top |
|
 |
EAGLE Junior Member

Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Sat Jul 09, 2011 7:42 pm Post subject: |
|
|
Γνωρίζει κάποιος γιατί επελέγη η κατασκευή μεταλλικής γέφυρας στη Τσακώνα αντί των τσιμεντένιων?
ΓεΩλογικά προβλήματα έχουν παρουσιαστεί και σε άλλες περιοχές. Πουθενά όμως δεν επελέγη παρόμοια λύση. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sat Jul 09, 2011 11:19 pm Post subject: |
|
|
Γνωρίζει κανείς από που ακριβώς θα ξεκινάει ο περιφερειακός της Καλαμάτας και μέχρι ποιό σημείο θα φτάνει ο κυρίως αυτοκινητόδρομος? Άσχετα με το αν ξεκινάει νωρίτερα ο περιφερειακός ο αυτοκινητόδρομος δεν θα είναι το σωστό να φτάνει έως την περοχή του Ασπροχώματος καθώς από εκεί και μετά ο δρόμος είναι 2+2 με νησίδα και επίσης είναι εκεί και η διασταύρωση με την οδό Αθηνών γιατί η διασταύρωση αυτή είναι πιστεύω η είσοδος της πόλης. Θα φτάνει ο αυτοκινητόδρομος εκεί ή θα σταματάει στην αρχή της περιφερειακής? (φαντάζομαι η αρχή της περιφερειακής θα είναι πιο πριν...) |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sat Jul 09, 2011 11:26 pm Post subject: |
|
|
και εγω δε γνωρίζω με σιγουριά αλλά υποθέτω ο λόγος είναι γιατί οι μεταλλικές κατασκευές έχουν λιγότερο βάρος και άρα επιβαρύνουν λιγότερο το προβληματικό έδαφος. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sun Jul 10, 2011 1:47 pm Post subject: |
|
|
Απο διαφορα ντοκυμαντερς που εχω δει κατα καιρους για γεφυρες, αν θες να γεφυρωσεις μεγαλο χασμα και δεν θες ή δεν μπορεις (καλη ωρα) να σηκωσεις κολωνες στη μεση και κατα μηκος του οδοστρωματος (πχ γεφυρα Ριο-Αντιριο) πας ή σε Τοξωτη ή σε Καλωδιωτη (cable suspension deck) (σαν του Σαν Φρανσισκο) και με τον τροπο αυτο το βαρος ελεγχουν και σηκωνουν τα ακροβαθρα της γεφυρας τα οποια πρεπει να ειναι πολυ ισχυρα για τον σκοπο αυτο.
Στην Τσακωνα με δεδομενο οτι η γη υποχωρει στο ενδιαμεσο θες απαραιτητα γεφυρα που να στηριζεται μονο στα 2 ακρα τα οποια θα πρεπει να ειναι ισχυρα και πασσαλωμένα στερεα στο εδαφος. |
|
Back to top |
|
 |
EAGLE Junior Member

Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Sun Jul 10, 2011 5:06 pm Post subject: |
|
|
Eυχαριστώ όλους για τις απαντήσεις που προσφέρθηκαν να δώσουν στην ερώτηση μου.
Τώρα για τη τοξωτή μεταλλική γέφυρα της τσακώνα ποιο πιθανή μου φαίνεται ότι επελέγη λόγω χαμηλότερου κόστους και λιγότερο λόγω τεχνικών ιδιαιρετοτήτων. Η καλωδιωτές είναι οι ποιο ακριβές και χρησιμοποιούνται για μεγάλες ζεύξεις. Η γέφυρα του Ριο είναι μοναδική κατασκευή στα παγκόσμια κατασκευαστικά χρονικά γιατί δεν έχει θεμελείωση αλλά και λόγω άλλων ειδικών χαρακτηριστικών. Το μήκος της γεφύρωσης στη τσακώνα νομίζω οτι θα μποορούσε ανετα να γίνει με τσιμεντένια γέφυρα ανεξάρτητου κλάδου όπως έχει γίνει σε προβληματικά μέρη στην εγνατία. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Jul 10, 2011 5:56 pm Post subject: |
|
|
StavrosGramm wrote: | Γνωρίζει κανείς από που ακριβώς θα ξεκινάει ο περιφερειακός της Καλαμάτας και μέχρι ποιό σημείο θα φτάνει ο κυρίως αυτοκινητόδρομος? Άσχετα με το αν ξεκινάει νωρίτερα ο περιφερειακός ο αυτοκινητόδρομος δεν θα είναι το σωστό να φτάνει έως την περοχή του Ασπροχώματος καθώς από εκεί και μετά ο δρόμος είναι 2+2 με νησίδα και επίσης είναι εκεί και η διασταύρωση με την οδό Αθηνών γιατί η διασταύρωση αυτή είναι πιστεύω η είσοδος της πόλης. Θα φτάνει ο αυτοκινητόδρομος εκεί ή θα σταματάει στην αρχή της περιφερειακής? (φαντάζομαι η αρχή της περιφερειακής θα είναι πιο πριν...) |
StavrosGramm, ελπίζω να γνωρίζεις την περιοχή για να καταλάβεις:
Η αρχή του περιφερειακού της Καλαμάτας θεωρείται το σημείο στο ΤΕΙ (400μ πριν το φανάρι στο Ασπρόχωμα, όπως έρχεσαι από Αθήνα)
Στο σημείο αυτό ο νέος δρόμος θα περνά πάνω από τον παλιό.
Αυτό που αποφάσισαν να κατασκευάσουν άμεσα είναι το μικρό τμήμα του περιφερειακού (2 χλμ περίπου) μέχρι το εργοστάσιο του Καρέλια και τη συνδετήρια οδό προς την οδό Αθηνών και στη συνέχεια προς τη νέα είσοδο στο φανάρι της Διασποράς.
Αυτή η συνδετήρια οδός στο τμήμα που ήδη υπάρχει, έχει πολύ στενή γέφυρα πάνω από τις γραμμές του τραίνου και προβλέπονται μεγάλα προβλήματα στην απόληξη του κουτσού δρόμου που πάνε να φτιάξουν.
Στην πλήρη ανάπτυξή του ο περιφερειακός περνά βόρεια της Καλαμάτας και καταλήγει αμέσως μετά τα Γενιστάνικα, αλλά πριν τη διασταύρωση προς το Φιλοξένια.
Θα φτιάξω χάρτη και θα τον ποστάρω αργότερα. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Jul 10, 2011 8:23 pm Post subject: |
|
|
ορίστε και η εικόνα του περιφερειακού της Καλαμάτας.
Μέχρι το πράσινο (Praktiker) θα παραδοθεί τον Νοέμβριο 2011.
Το πορτοκαλί τμήμα (1ο τμήμα περιφεριακού) μέχρι τον Καρέλια με τη συνδετήρια οδό προς την Αθηνών θα παραδοθεί μέσα στο 2012.
Το κόκκινο τμήμα έχει παγώσει λόγω υπερβολικών απαιτήσεων για απαλλοτριώσεις, και ισως να μη κατασκευαστεί στα επόμενα χρόνια. |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Mon Jul 11, 2011 7:51 am Post subject: |
|
|
Αγαπητέ Βασίλη (Vas),
Επειδή δεν έχει λεχθεί τίποτα τώρα τελευταία για το νέο τμήμα που θα συνδέει απ' ευθείας τον κόμβο Praktiker με την ευθεία της Μεσσήνης (λύση για όσους πηγαίνουν προς Πύλο & Κορώνη έτσι ώστε να μην καθυστερούν στα φανάρια του Ασπροχώματος), ξέρεις ή έχεις ακούσει εάν αυτό το κομμάτι θα είναι έτοιμο το φθινόπωρο του 2011 ή θα πάει για παράδοση αργότερα?
Ευχαριστώ
Sxiza07
ΥΓ. Στείλε email Βασίλη να τα πούμε. Χαθήκαμε. Περιμένω |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Jul 11, 2011 1:10 pm Post subject: |
|
|
Καλησπερα
Βρεθηκα στην Μεσσηνία τα ξημερώματα του Σαββάτου (για την ακρίβεια έφτασα στις 01:00 και έφυγα στις 01:30). Είδα λίγο πριν το αεροδρομιο πινακίδες στο δεξί μέρος του δρόμου Ασπροχώματος Μεσσήνης (με κατεύθυνση προς Μεσσήνη) οι οποίες προειδοποιούσαν για εργασίες που σημαίνει ότι τα συνεργεία έφτασαν επάνω στην εθνική οδό. Ο κλάδος που έρχεται από το Praktiker είναι στα χωματουργικά. Ίσως και να προλάβουν. |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Tue Jul 12, 2011 8:37 am Post subject: |
|
|
Vas8 σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, ειδικά ο χάρτης ήταν πολύ χρήσιμος... Πάντως απ' ότι κατάλαβα μέχρι την ολοκλήρωση του περιφερειακού η σύνδεση με την πόλη θα είναι προβληματική  |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Jul 12, 2011 9:26 am Post subject: |
|
|
ναι θα έχει πολλά προβλήματα και στην ουσία το πορτοκαλί τμήμα θα χρησιμοποιείται μόνο από αυτούς που θέλουν να πάνε στο βόρειο τμήμα της πόλης. Οσοι θα θέλουν να κινηθούν προς το κέντρο, την παραλία και προς τη Μάνη θα βγαίνουν στο Praktiker στην παλαιά εθνική οδό.
Το πορτοκαλί τμήμα θα οδηγεί σε ένα στενό και προβληματικό δρόμο.
Αυτό που παρέλειψα να βάλω στο χάρτη είναι οι 4 κόμβοι του κόκκινου τμήματος του περιφερειακού, που θα διαχέουν την κίνηση στην πόλη, ένας στα Λέικα, ο βασικός στην Αρτέμιδος (στο ποτάμι), και ανατολικά στην οδό Σπάρτης και στο τέλος του περιφερειακού που θα ενώνεται με την οδό Βασ. Γεωργίου (δρόμος 2+2) που οδηγεί προς το κέντρο της πόλης και με τον υφιστάμενο δρόμο προς τη Μάνη.
Last edited by vas8 on Tue Jul 12, 2011 7:51 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
EAGLE Junior Member

Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Tue Jul 12, 2011 3:06 pm Post subject: |
|
|
Το κοκκινο κομματι στο χάρτη που ειναι το προβληματικο πόσα χλμ είναι? |
|
Back to top |
|
 |
lkilint Junior Member

Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Tue Jul 12, 2011 5:07 pm Post subject: |
|
|
Aμ που να ήξερα ότι θέλετε φώτος δίπλα από το χτήμα...(για την απόληξη του αυτοκινητοδρόμου προς Μεσσήνη...)...Το Σάββατο..θα σας έχω...τώρα ..η ανατολική απόληξη..του περιφερειακού σκάει στην Βασ. Γεωργίου...δρόμοσ 2+2 οπως σωστά γράψατε..αλλά όχι στην Αγ. Γεωργίου που είναι ένα στενοσοκάκο που φθάνει ως τα Λεϊκα...
Πιθανόν αύριο να σας τραβήξω καμμια φώτο από το Λεύκτρο Σπάρτη...αν και εκεί αρχίσανε τα νταούλια με τους Λογκανικιώτες...κάτι πήρε το αυτί μου για χαμηλές τιμές μονάδος..και κάτι για πλευρικά διόδια στον Κόμβο Πελάνας..και άρχισαν τα όργανα..
Α και είδα και τροποποιημένους περιβαλλοντικούς όρους στη διαύγεια..αύριο θα σας έχω κάποια νεώτερα.. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Jul 12, 2011 7:44 pm Post subject: |
|
|
EAGLE wrote: | Το κοκκινο κομματι στο χάρτη που ειναι το προβληματικο πόσα χλμ είναι? |
πρέπει να είναι 5-6 χλμ. Περιλαμβάνει ένα πολύπλοκο κόμβο με υπόγεια τμήματα στην Αρτέμιδος (βασική είσοδος της πόλης), μια υψηλή γέφυρα στον Νέδοντα (50μ ύψος, 350μ μήκος).
lkilint έχεις δικαιο, Β. Γεωργίου, το διόρθωσα ήδη. Η Β. Γεωργίου διανοίχθηκε πρόσφατα και δε φαίνεται στο google earth. Την έβαλα με κίτρινο στον βελτιωμένο χάρτη του περιφερειακού που παραθέτω εδώ.
Εβαλα και τους 4 κόμβους του, που περιγράφω πιο πάνω.
περιμένουμε τις φώτος σου από το Λεύκτρο Σπάρτη, να ξεμουχλιάσουμε λίγο.
 |
|
Back to top |
|
 |
|