View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Mon Jun 20, 2011 11:27 am Post subject: |
|
|
stavros333 wrote: | Πήγα χθες μια βόλτα προς Πρέβεζα από το δρόμο Ηγουμενίτσα - Πρέβεζα και λίγο μετά το χωριό Καρτέρι (κατάληξη εξόδου από Εγνατία οδό) έχουν αρχίσει κάποιες πρόδρομες εργασίες για τη διάνοιξη δρόμου και έχει στηθεί μάλιστα και ένα μικρό εργοτάξιο..
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει καποια εργολαβία εκεί και ποιο τμήμα αφορά?? |
Αφορα το τμημα καρτερι-παργα και αναδοχος ειναι η τερνα.
η συμβαση υπεγραφη τον νοεμβριο και οι εργασιες ακομα δεν εχουν ξεκινησει, υποθετω λογω απαλλοτιωσεων |
|
Back to top |
|
 |
EAGLE Junior Member

Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Mon Jun 20, 2011 11:45 am Post subject: |
|
|
Γνωρίζει κάποιος τι διατομή έχει το κομμάτι Καρτέρι-Πάργα ? |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Mon Jun 20, 2011 12:04 pm Post subject: |
|
|
Εχει πολυ στενη διατομη περιπου 6 μετρα με πολλες στροφες ,ειδικα στο μαργαριτι-καταβοθρα.
προκειται για πολυ επικινδυνο κοματι ,15 χιλιομετρων με πολυ κινηση |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Mon Jun 20, 2011 12:50 pm Post subject: |
|
|
Μονη μας ελπιδα να δουμε τα εργα να τελειωνουν ειναι πλεον η ΕΕ.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=111439227
Μονο αν το παρουν αποφαση οτι μονοι μας δεν μπορουν (επιτελους) και οτι για να ερθει αναπτυξη στην Ελλαδα και αρα να παρουν καποτε τα λεφτα τους πισω, πρεπει να παρει μπρος το τρενο των κατασκευων.
Ας μην λησμονουμε οτι η τρελη αναπτυξη της χωρας προ και λιγο μετα την Ολυμπιαδα οφειλοταν εν πολλοις στις κατασκευαστικες και τα μεγαλα εργα που εγιναν καθως και στην φρενηρη οικοδομικη δραστηριοτητα.
Με αυτα τα 2 στο μηδεν, δεν μπορουν να σε συντηρησουν μονο η ναυτιλια και ο τουρισμος. |
|
Back to top |
|
 |
EAGLE Junior Member

Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Mon Jun 20, 2011 4:57 pm Post subject: |
|
|
gianni p
Ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν διατύπωσα εγώ σωστά την ερώτηση. Ηθελα να ρωτήσω για τη διατομή στο Καρτέρι-Πάργα αν θα είναι 2+2 με νησίδα μετά το πέρας της εργολαβίας. |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Mon Jun 20, 2011 5:48 pm Post subject: |
|
|
Χωρίς να είμαι απολύτως βέβαιος, νομίζω πρόκειται για διαπλάτυνση και βελτίωση κλίσεων και νέες χαράξεις κατά τόπους. Νομίζω θα είναι περίπου 12 μέτρα η διατομή, δηλαδή 1+1 με μεγάλη Λ.Ε.Α. Μετά τη υποθαλάσσιια κάπως έτσι είναι για περίπου 4 Km. |
|
Back to top |
|
 |
stavros333 New Member

Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
Posted: Mon Jun 20, 2011 8:01 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ για την απάντηση..
Πάντως τα έργα στο Κατρέρι - Πάργα έστω και δειλά δειλά έχουν ξεκινήσει.
Στο σημείο που σας περιγράφω πάντως η διατομή του δρομου φαίνεται να γίνεται αρκετά μεγάλη, αν και μπορεί να γίνονται και κάποια τεχνικά έργα και να έχουν προχωρήσει αποξηλώσεις δένδρων και κάποια χωματουργικά σε τέτοιο πλάτος |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Tue Jun 21, 2011 8:20 am Post subject: |
|
|
Εαν δεν κανω λαθος δεν έχει δοθεί ήδη μια παραλλαγή του υφιστάμενου δρόμου λιγο πριν την Ηγουμενίτσα; |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Tue Jun 21, 2011 2:08 pm Post subject: |
|
|
Cpt. Haddock wrote: | Εαν δεν κανω λαθος δεν έχει δοθεί ήδη μια παραλλαγή του υφιστάμενου δρόμου λιγο πριν την Ηγουμενίτσα; |
Εχει κατασκευασθει το κομματι καρτερι-πλαταρια μηκους 12 χλμ το οποιο ειναι πρακτικα αχρηστο διοτι στο καρτερι εγινε ο δρομος καρτερι-βασιλικο 8 χλμ που οδηγει στον ομωνυμο κομβο της εγνατιας , απεχει δε μολις 7 χλμ απο ηγουμενιτσα |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Tue Jun 21, 2011 6:48 pm Post subject: |
|
|
Μηπως ομως εκεινο το κομματι, αν πας μεσω Εγνατιας στην Ηγουμενιτσα εχει διοδια (για τα 7 χλμ της Εγνατιας λεω για διοδια)???
Ενω τα 12χλμ ειναι τζαμπε δρομος? |
|
Back to top |
|
 |
manos pde New Member

Joined: 07 Jul 2010 Posts: 20
|
Posted: Tue Jun 21, 2011 7:22 pm Post subject: |
|
|
Απαντώ εγω:η εγνατία αυτή την στιγμή έχει 2 διοδια στα Μαλγαρα Θεσ/νικης και στον Πολύμυλο Κοζάνης.Προβλέπεται μέσα σε ένα χρόνο απο τώρα να έχουν τοποθετηθεί άλλα 5 με 6 μετωπικά.Το 2013 λένε(το 1015 υπολόγισε εσύ)θα λειτουργίσουν τα πλευρικά σε όλο το μήκος του δρόμου. |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Wed Jun 22, 2011 11:31 am Post subject: |
|
|
Δοξάστε τους (μας)!!
Μόλις το 20% άγγιξε η απορρόφηση του ΕΣΠΑ στο τέλος Μαΐου καθώς από το σύνολο των 25,9 δισεκατομμυρίων ευρώ έχουν απορροφηθεί περίπου 5 δισ. ευρώ.
Αρμόδια στελέχη επισημαίνουν ότι το πρόβλημα είναι κυρίως η γραφειοκρατία και η απουσία ώριμων έργων.
Δε αποκλείουν περαιτέρω διευκολύνσεις μετά και την πρόταση Γιουνκέρ για αναστολή υποχρέωσης της Ελλάδας να συγχρηματοδοτεί τα προγράμματα.
Επισημαίνουν ωστόσο ότι δεν αντιμετωπίζεται η βασική αδυναμία των πολυδαίδαλων διαδικασιών και της διοικητικής αρρυθμίας.
http://www.skai.gr/news/greece/article/172775/hamili-i-aporrofisi-tou-espa-kai-to-maio-/ |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Wed Jun 22, 2011 3:22 pm Post subject: |
|
|
Σε αυτη την χωρα ποτε το προβλημα δεν ηταν τα λεφτα. Ηταν η αισχρη και απαραδεκτη γραφειοκρατια που δεν μας αφηνε να τα απορροφησουμε.
Οι παλαιοτεροι θυμαστε ποσα πακετα Ντελορ χαθηκαν γιατι ειχαμε σαν χωρα χαμηλοτατους ρυθμους απορροφησης και τελικα τα κονδυλια αυτα πηγαιναν σε αλλες χωρες?
Ποσα περισσοτερα εργα θα μπορουσαν να εχουν γινει στο Ελλαντα (πχ ολοκληρωση ΠΑΘΕ απο τη δεκαετια του 1990, ολοκληρωση Εγνατιας τουλαχιστον 5 χρονια νωριτερα, ΒΟΑΚ, αεροδρομια, λιμανια κτλ) αν απορροφουσαμε εγκαιρα τα χρηματα και δεν καθυστερουσαμε με προμελετες, ενδιαμεσες μελετες, τελικες μελετες, ενστασεις, παραενστασεις, προσφυγες, απαλλοτριώσεις, αρχαιολογία και αφου φταναμε να ξεκινησουν τα εργα με +3-4 χρονια καθυστερηση στην καλυτερη ειχαμε τις καθυστερησεις του εργολαβου και των κατασκευαστικων εταιρειων, ειχαμε ατελειες και καταστροφες εργων (πχ Τριπολη-Καλαματα), εργα που ο αναδοχος εξαφανιστηκε στα μισα (πχ τουνελ στο Αρτεμίσιο που ειχε υποσχεθει να ανοιξει τον 2ο κλαδο τσαμπα προκειμενου να παρει το εργο) και για τα οποια ουδεποτε κανεις τιμωρηθηκε.
Εφτανες λοιπον τα 10 χρονια για να τελειωσει ενα εργο, που ειχε ενταχθει 2-3 πακετα Ντελορ πισω και το οποιο φυσικα ειχε απορροφησει ολα τα κονδυλια του αλλα επειδη ασχοληθηκες μονο με αυτο δεν προωθησες τα υπολοιπα εργα ως κρατος και φυσικα τα χρηματα τους χαθηκαν. Στην χειροτερη δεν ειχες μονο χασει τα χρηματα αλλα λογω υπερκοστολογησεων ή προσθετων εργολαβιων εκτος κυριας συμβασης (βλεπε Αττικη Οδος και παραπλευρο δικτυο και τεχνικα) εφτανες το 100%-200%-300% πανω στο αρχικο κοστος. Ετσι οχι μονο ειχες χασει τα κονδυλια αλλων εργων, σου ειχε κοστισει και το μοναδικο εργο που εκανες χρυσαφι. |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Thu Jun 23, 2011 12:48 pm Post subject: |
|
|
23 Ιουνίου 2011
Υπογράφηκε στην Αλεξανδρούπολη, η σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Αρδανίου - Μάνδρας του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού Αρδάνιο - Ορμένιο. Πρόκειται για ένα έργο συνολικού προϋπολογισμού 86.100.000 ευρώ, το οποίο είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ ΑΜ-Θ.
Το συγκεκριμένο έργο είναι μήκους 37,5 χλμ Ο χρονικός ορίζοντας περαίωσης του έργου είναι 36 μήνες.
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2000136
Τελικά μονο όσα έργα είναι ενταγμένα σε προγράμματα όπως...η μονο??....το ΕΣΠΑ υλοποιούνται !!
Γι´αυτό και είναι σημαντικό στην κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα τα προγράμματα αυτά να ξεμπλοκάρουν...από αλλου λεφτά δεν υπάρχουν  |
|
Back to top |
|
 |
giannis p Stadium Expert

Joined: 01 Jun 2011 Posts: 1015 Location: athens
|
Posted: Fri Jun 24, 2011 10:21 pm Post subject: |
|
|
καλησπερα σας. εχει κανεις εικονα για την προοδο των εργασιων στον αξονα ακτιο-αμβρακια . ευχαριστω |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Sat Jun 25, 2011 8:33 pm Post subject: |
|
|
vag1 wrote: | 23 Ιουνίου 2011
Υπογράφηκε στην Αλεξανδρούπολη, η σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Αρδανίου - Μάνδρας του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού Αρδάνιο - Ορμένιο. Πρόκειται για ένα έργο συνολικού προϋπολογισμού 86.100.000 ευρώ, το οποίο είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ ΑΜ-Θ.
Το συγκεκριμένο έργο είναι μήκους 37,5 χλμ Ο χρονικός ορίζοντας περαίωσης του έργου είναι 36 μήνες.
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2000136
 |
Απο Ενετ και Θράκηνέα
Το έργο Αρδανίου – Μάνδρας είναι μήκους 37,5 χλμ .
Αποτελείται από τα υποτμήματα Αρδάνιο – Λύρα (τμήμα Α), μήκους 13,8 χλμ. περίπου και Λύρα-Μάνδρα (τμήμα Β), μήκους 23,7 χλμ. περίπου. Το έργο έχει ως σκοπό τη μετατροπή της υφιστάμενης οδούς σε κλειστή οδό ταχείας κυκλοφορίας, με παρακάμψεις των οικισμών Προβατώνα και Κορνοφωλιάς (Παράκαμψη Προβατώνα, μήκους 3,9 χλμ. και Παράκαμψη Κορνοφωλιάς, μήκους 3,8 χλμ. περίπου δηλ. συνολικού μήκους 7,7 χλμ), με Ανισόπεδους Κόμβους (του Πέπλου, της Θυμαριάς, του Φυλακτού, του Προβατώνα, της Λύρας, της Δαδιάς, της Κορνοφωλιάς, του βόρειου και νότιου Σουφλίου και της Μάνδρας), με την κατασκευή παράπλευρού οδικού δικτύου εκατέρωθεν του άξονα (περίπου 55 χλμ.) και αποκατάσταση του τοπικού οδικού δικτύου. Οι εργασίες βελτίωσης αφορούν σε τμήματα της υφιστάμενης οδού Αρδάνιο-Μάνδρα στα οποία το ασφαλτικό οδόστρωμα εμφανίζει εκτεταμένες φθορές λόγω παλαιότητας
Ο χρονικός ορίζοντας περαίωσης του έργου είναι 36 μήνες. |
|
Back to top |
|
 |
agriniotis New Member

Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
Posted: Sat Jun 25, 2011 10:06 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά, σας χαιρετώ.
Θέλω να πάω Νέα Ρόδα Χαλκιδικής. Ερώτηση για τους "βόρειους" του φόρουμ: Ποιά είναι η καλύτερη διαδρομή από Ρεντίνα και μετά; Παραλιακά μέσω Ολυμπιάδας ή εσωτερικά, όπως έδινε το γκούγκλ έρθ μέχρι πρότινος; |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
|
Back to top |
|
 |
Squirrel Junior Member


Joined: 19 Apr 2008 Posts: 197 Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά
|
Posted: Mon Jun 27, 2011 10:56 pm Post subject: |
|
|
vag1 wrote: | ...Τελικά μονο όσα έργα είναι ενταγμένα σε προγράμματα όπως...η μονο??....το ΕΣΠΑ υλοποιούνται !!
Γι´αυτό και είναι σημαντικό στην κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα τα προγράμματα αυτά να ξεμπλοκάρουν...από αλλου λεφτά δεν υπάρχουν |
Λέτε να ξεμπλοκάρουν τα έργα με την αλλαγή χρηματοδότησης του ΕΣΠΑ με την συμμετοχή του Δημοσίου με 15%; To ΕΣΠΑ με την μειωμένη σημερινή απορροφητικότητα που έχει, με την αλλαγή αυτή, θα ολοκληρωθεί το 2013 ή θα δοθεί παράταση όπως έγινε στις πυρκαγιές της Πελοποννήσου;
- Γ. Μαγκριώτης: Υποδομές ύψους 4,3 δισ. ευρώ στο Μεσοπρόθεσμο, για τη Βόρεια Ελλάδα http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=4&artid=99756
- Στο ΕΣΠΑ τις επόμενες μέρες ο άξονας Κορομηλιά – Ιεροπηγή – Κρυσταλοπηγή http://neaflorina.blogspot.com/2011/06/blog-post_3346.html |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Thu Jun 30, 2011 6:56 pm Post subject: |
|
|
To προβλημα με τα πακετα στηριξης (Ντελορ, ΕΣΠΑ κτλ) δεν ηταν ποτε η συμμετοχη του Δημοσιου. Αυτη υπηρχε με τον ενα ή τον αλλο τροπο. Το προβλημα παντα ηταν οτι η αντληση κεφαλαιων ηταν σε αισχρα επιπεδα με αποτελεσμα πολλα εργα να μην γινονται ποτε και τα χρηματα να επιστρεφουν στην Ε.Ε. και να πηγαινουν σε αλλες χωρες.
Αιτια φυσικα οι δαιδαλωδεις γραφειοκρατικες διαδικασιες στην Ελλαδα. Για να προχωρανε εργα σε αυτη την χωρα απαιτειται ειτε Χουντα (υπογειο παρκινγκ Κλαυθμωνος, ΒΟΑΚ με τη Μομα, Κορινθος-Πατρα με τη Μομα, αεροδρομιο Ηρακλειου κτλ) ειτε "χουντικοι" νομοι τυπου Ολυμπιακων Αγωνων για να γινονται τα εργα αμεσα χωρις κωλυσιεργιες, απαλλοτριωσεις, προσφυγες και αλλα τραγελαφικα. |
|
Back to top |
|
 |
EAGLE Junior Member

Joined: 26 May 2011 Posts: 100
|
Posted: Mon Jul 04, 2011 11:01 am Post subject: |
|
|
Απόσπασμα από άρθρο του euro2day
........Μόνο με περικοπή τμημάτων μπορούν να ξεπεραστούν οι πολυετείς δικαστικές διαμάχες και να τεθεί μια βάση συζήτησης για μείωση των διοδίων» λένε οι εκπρόσωποι των τεχνικών εταιρειών.......
......Σίγουρη θεωρείται η εγκατάλειψη του τμήματος της Ολυμπίας Οδού που διέρχεται από τον Καϊαφα, ενώ προσφυγή έχει κατατεθεί στο ΣτΕ και για άλλο τμήμα του ιδίου άξονα στην περιοχή των Βραχνέικων. Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζει και η Ιόνια Οδός με το ΣτΕ να έχει αναστείλει τις εργασίας στην περιοχή της Παλαιοβούνας και το υπουργείο Υποδομών να εξετάζει την κατασκευή σήραγγας (ποιος θα πληρώσει το επιπλέον κόστος . Αγνωστη είναι και η κατάληξη της διαμάχης για τον άξονα Κεντρικής Ελλάδας καθώς 30 χιλιόμετρα αμφισβητούνται από κατοίκους που έχουν προσφύγει στο ΣτΕ.......
Ηρθε η ώρα του Προκρούστη δυστυχώς για τους αυτοκινητόδρομους. Οσο για τις σαχλαμάρες και πομπώδεις διακηρύξεις Ρέππα-Μαγκριωτη περί μειώσεων των διοδίων η αφοπλιστική απάντηση και απορία των τραπεζών είναι
«Αν μειωθούν τα έσοδά σας, από που θα βρείτε τα κονδύλια για να βάλετε τη συμμετοχή του δημοσίου στα έργα» |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Mon Jul 04, 2011 4:43 pm Post subject: Κορίνθου-Τριπόλεως(Σπαθοβούνι) |
|
|
Σήμερα είδα ότι στην Παραλλαγή στο Σπαθοβούνι, αν και όχι πλήρως ολοκληρωμένη, η κυκλοφορία προς Τρίπολη γινόταν από το νέο κομμάτι με 1 λωρίδα.
Άρα μέσα στο καλοκαίρι θα τελειώνει η στροφή. |
|
Back to top |
|
 |
pat-ioa90min New Member

Joined: 23 Jun 2009 Posts: 10
|
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Thu Jul 07, 2011 8:03 am Post subject: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
Αγαπητοί φίλοι,
Επιτέλους, να και μια καλή είδηση μέσα στη μαυρίλα των ημερών και την απαξίωση των δημοσίων έργων.
Τέλος του μήνα ξεκινά η χρηματοδότηση απο το ΕΣΠΑ του τμήματος Παραδείσια - Τσακώνα και σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΝΕΤ Μεσσηνίας που επισυνάπτω παρακάτω, το έργο θα παραδοθεί (τελικά) με την περιβόητη παράκαμψη τέλος του χρόνου και μέχρι το καλοκαίρι του 2012 θα έχει τελειώσει και η κατασκευή της μεταλλικής γέφυρας.
http://www.net-tv.gr/index.php?page=home&selectedVid=3063
Δε μπορώ να θυμηθώ πότε ήταν η τελευταία φορά που ο Καρνέσης έδωσε ευχάριστη είδηση.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Jul 07, 2011 9:43 am Post subject: |
|
|
μπορεί κάποιος να μου πει γιατί το stadia με πετά συνέχεια έξω και ζητά password και χάνω τα ποσταρίσματά μου!!!!!
έχει που έχει πέσει μούχλα εδώ μέσα, τουλάχιστον να μη μας μαμάτε...έτσι όπως πάει το forum θα πεθάνει!!!!
ας ξαναγράψω το ποστ:
ιδού και το σχετικό δημοσίευμα της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ για το σήριαλ της Τσακώνας:
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=8851
πάντως εάν δε δω έργα και ασφαλτοστρώσεις και στην περιβόητη παράκαμψη δε πιστεύω τίποτα από όσα μας λένε οι Υπεχωδέδες... γιατί σύμφωνα με τα λεγόμενά τους η Τσακώνα έχει δοθεί στην κυκλοφορία 4-5 φορές ήδη, εδώ και 8 μήνες. |
|
Back to top |
|
 |
|