View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon May 16, 2011 2:16 pm Post subject: |
|
|
Engineer ευχαριστουμε για τις φωτο.
Ειδαμε εικονες μετα απο μεγαλη νεκρα αφου τα εργα εχουν βαλτωσει παντου. Παντως μην αποκλειετε την παραδοση μεσα σε 5 μηνες καθως η αρκουδα στην Εγνατια δυο μηνες πριν ειχε την ιδια εικονα, κι εκει υπηρχαν και σηραγγες με γεφυρες και ομως δοθηκε. Ψαξτε για εικονες Μαρτιο του '09. Το κομματι δοθηκε το Μα'ι'ο(δυο μηνες μετα). |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Mon May 16, 2011 6:28 pm Post subject: |
|
|
Prevezane ο Ακτωρας θα αργησει να ανεβει επανω. Μετα θα πρεπει να ολοκληρωσει τον κλαδο προς Σπαρτη (ο οποιος εχω την εντυπωση οτι ειναι ψιλοεγκαταληφθει και οτι ολα τα φωτα και οι ποροι εχουν πεσει στην Καλαματα) ο οποιος καπου ειδα εδω μεσα παει για 2013-τελος 2013???
Και μετα εχεις την Ολυμπια η οποια εχει βαλτωσει και λογικα θα κινηθει εκει ο Ακτωρας για βοηθεια (αν επιμεινουν οι ξενοι στην αποχη τους) και μετα εχεις ενα σωρο εργα στα οποια θα μπορουσε να μπει τσοντα για να τα σπρωξει/τελειωσει πχ τον Ε65, το πεταλο του Μαλιακου που δεν εχει ολοκληρωθει ακομα (στο βορειο κομματι του αν δεν κανω λαθος), ισως την Ιονια κτλ.
Και μην ξεχναμε οτι αν τελικα προκηρυχθεί νωρίτερα (μεσα στο 2011) το Καστέλι και εμμένουν οι εταιρείες στην εξαίρεση του δρόμου Καστελι-Ηρακλειο απο το εργο, ισως το παρει ο Ακτωρας και το κανει αλα Αττικη Οδο (λογω και τεχνογνωσιας).
Αρα υπαρχουν πολλα ανοικτα οδικα μετωπα ανα την επικρατεια για να μπορεσει να κοιταξει προς Ιονια ο Ακτωρ.
Και μην ξεχναμε και τον περιφερειακο Καλαματας και τυχον λοιπους κλαδους εκει κατω. Αν τελικα το δικαστηριο γινει τον Δεκεμβρη και τελεσιδικησει υπερ του Δημοσιου και ξεκινησουν τα εργα, ο Ακτωρας θα εχει να τελειωσει την Καλαματα, τον περιφερειακο της και την Σπαρτη πριν στραφει σε αλλα μετωπα. Δεν το βλεπω για πριν το 2013  |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon May 16, 2011 11:16 pm Post subject: |
|
|
Μεταφέρω από τα διόδια γιατί νομίζω ταιριάζει καλύτερα εδώ.
apapa wrote: | Αρτα. Η οποια εχει μεγαλο "πρασινο" ρευμα. | Το μόνο πράσινο στην Άρτα είναι το φύλλωμα από τις νεραντζιές. Σίγουρα δεν είναι πράσινος νομός όπως και να το κάνεις.
Η συζήτηση για την παραλιακή Ιονία οδό μας πάει πολλά χρόνια πίσω, και ίσως δεν έχει νόημα σήμερα. Το θέμα δεν τέθηκε νομίζω σε κομματική βάση αλλά σε τοπικιστική. Καθώς τα Γιάννενα είναι 100χιλ, η άρτα 30 και το Αγρίνιο καμιά 70 (μάλλον λέω πολλά).
Στην άλλη πλευρά έχεις Ηγουμενίτσα 15 χιλ (πριν 20 χρόνια ήταν μισή), Πρέβεζα 25 χιλ, Λευκάδα 20, Μεσολόγγι πες 20. Η σύγκριση είναι προφανώς υπερ της σημερινής χάραξης με πληθυσμιακά δεδομένα αλλά και με την πολιτική δύναμη που αυτοί κουβαλούν.
Η παραλιακή χάραξη από την άλλη υποτίθεται θα έδινε ώθηση στην ανάπτυξη, συνδέοντας το παραλιακό μετωπο, τα λιμάνια (δηλ κυρίως Ηγουμενίτσα Αστακό) και κυρίως περιοχές που ούτε είχαν (ούτε έχουν ακόμα δρόμους).
Τελικά πάλι καλά να λέμε που έγινε ο δρόμος ταχείας σε κάποια σημεία και δεν πηγαίνουμε ακόμα μέσω Λούτσας για όσους ξέρουν. Και ο Ατακός ακόμα δεν έχει δρόμο, ούτε η Σαγιάδα, ο Μύτικας η Πάλαιρος.
Τέλος για το αν μπορείς να προσπεράσεις> Σε όλο τον δρόμο μπορείς να προσπεράσεις. Πριν 5 χρόνια (πριν την παράδοση παράκαμψης Αγρινίου) έκανα 3,15 από Άκτιο για Ελευσίνα, οδηγώντας σαν Εγγλέζος. Και πριν δυο χρόνια έκανα τετ-α-κε πριν τη Βόνιτσα με 80χλμ και ηρέμησα. Αυτό θέλουμε? Στην ανατολική οδό τρυπήσαν τα τούνελ γιατί ήταν επικίνδυνη η περιπορεία. Εδώ υπολογίζεις πόσα μέτρα έχεις αφού περάσεις το χωριό, και κοιτάς κάτω μην ανακαλύψεις καινούρια λακούβα από την τελευταία φορά, ενώ προσπερνάς εσύ και άλλοι πέντε.
Τι θα ήταν καλύτερο από τα δύο να γίνειδεν ξέρω, αλλά μιας που αποφασίστηκε να γίνει η εσωτερική χάραξη, ας γίνει σωστά και γρήγορα. Ακόμα περιμένουμε το δρόμο για Κακαβιά, που ούτε στην Εγνατία χώραγε ούτε στην Ιονία, ενώ από την άλλη υπογραφές ακούμε στο Νίκη Εγνατία Λάρισα.
Όσο για τον Άκτωρα μην αγχώνεσαι, είναι καλός μύλος. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Tue May 17, 2011 7:46 am Post subject: |
|
|
Eγώ μίλησα μόνο γιά τα Γιάννενα , ότι συμφέρει από Καλαμπάκα .
Σίγουρα η παράκαμψη Αγρινίου έχει μειώσει μισή ώρα την διαδρομή , δεν την έχω κάνει ακόμα , αλλά το Παναγιά-Γιάννενα κατέβασε το Καλαμπάκα -Γιάννενα από 2.10 στην 1-1.10 και τον συνολικό χρόνο γύρω στις 4.30 ώρες .
Με την βελτίωση των τμημάτων Δομοκού - Τρικάλων και παράκαμψης Λαμίας που εκτελούνται με αργούς ρυθμούς θα πλησιάσουμε εύκολα και με ασφάλεια τις 4 ώρες .
Γιά τα προσπεράσματα στο τμήμα Αντίρριο - Γιάννενα , αν δεν θες να παρανομείς και να βιώνεις τον τοπικισμό των τοπικών οργάνων , είτε αν δεν γνωρίζεις καλά τον δρόμο , είναι πολύ πιθανό να ακολουθείς κτελ γιά αρκετά χλμ , η ακόμη χειρότερα νταλίκα με φοβισμένο από πίσω οδηγό ιχ .
Ετσι μπορεί ο χρόνος από Ρίο να ήταν μισή ώρα λιγότερο πριν και περίπου ίδιος τώρα , αλλά είναι πολύ περισσότερο ανασφαλής και κουραστικός , λόγω κίνησης και συχνών περασμάτων από χωριά , κάτι που από Καλαμπάκα είναι σε πολύ μικρότερο βαθμό .
Βέβαια γιά όσους έχουν συνηθίσει μέσω Ρίου και κάνουν συχνά την διαδρομή έχουν εμπειρία και γνώση που θα προσπεράσουν , αλλά αυτοί δεν είναι αντικειμενικοί κριτές γιά κάποιον που κάνει μιά φορά τον χρόνο η και αραιότερα την διαδρομή , γιά να μην μιλήσω γιά το φυσικό κάλλος της Πίνδου που σε ξεκουράζει . |
|
Back to top |
|
 |
stavros333 New Member

Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
Posted: Tue May 17, 2011 9:30 am Post subject: |
|
|
Βρίσκω λιγάκι υερβολική την προσέγγιση για 4:30 λεπτά για την διαδρομή Γιάννενα-Αθήνα από Δομοκό..Εκτός αν κάποιος στις ευθυείες πηγαίνει με 180!!Η διαδρομή είναι πάνω από 500 χλμ οπότε με μία απλή διαίρεση καταλαβαίνει κάποιος ότι η μέση ταχύτητα πρέπει να κυμαίνεται στα 115 χλμ/ώρα..Δηλαδή ευθείες πας με 180-200..Τζάμπα τα διόδια που γλύτωσες και πολύ πιο τζάμπα ο κίδυνος του να τρέχεις με 200!!
Όπως επίσης το κομμάτι Γιάννενα-Καλαμπάκα είναι περίπου 150 χλμ. και μάλιστα χωρίς να βάλω χλμ μέσα στα Γιάννενα ..
Ποιός είναι αυτός που κάνει 85χλμ Εγνατία και άλλα 65 σε φουρκέτες σε 1! ώρα???
Και αν για κάποιον είναι δύσκολο να προσπεράσει προς Αντίριο είναι σχεδόν αδύνατο να προσπεράσει μετά την έξοδο από Παναγιά..
Άσε που αν περάσεις βράδυ από Τρίκαλα-Δομοκό δεν κάνεις προσπέραση ανάμεσα σε έργα και παρακάμψεις.
Ακόμα και για τους Γιαννιώτες |
|
Back to top |
|
 |
Damis New Member

Joined: 04 Nov 2010 Posts: 10
|
Posted: Tue May 17, 2011 1:10 pm Post subject: |
|
|
Καλημέρα και από εμένα και καλώς σας βρήκα (1ο ποστ).
Παρακολουθώ αρκετό καιρό το Forum και θα ήθελα να πως καταρχάς συγχαρητήρια σε όλους όσους συμβάλλουν στην ουσιαστική ενημέρωσή μας.
Τώρα, σχετικά με το ταξίδι Ιωάννινα-Αθήνα μέσω Δομοκού.
Επειδή είμαι από Γιάννενα και μένω Αθήνα, εδώ και 2 χρόνια περίπου (από τότε που ξεκίνησαν τα έργα και οι διακοπές στην Ολυμπία) πηγαίνω μόνο από Δομοκό για περισσότερη ασφάλεια (3 παιδιά) και λιγότερο άγχος.
Η συνολική διαδρομή είναι περίπου 450 χλμ. και οι χρόνοι ταξιδίου που έχω κάνει κυμαίνονται από 4:15 - 5:30, ανάλογα με την ώρα την κίνηση και το "πόδι". Οι διαδρομές είναι σχεδόν πάντα απόγευμα ή βράδυ και ποτέ σε ώρες αιχμής-εξόδων.
Από το σύνολο της διαδρομής τα 250 χμ είναι Αυτοκινητόδρομος
(0-200 Αθήνα Λαμία και 400-450 Παναγιά-Γιάννενα) ποσοστό 55%.
Από τα υπόλοιπα 200 χλμ. τα ~100 χλμ είναι στον Θεσσαλικό κάμπο και έχουν ένα μέτριο βαθμό δυσκολίας/ασφάλειας.
Υπάρχουν μόνο δύο "δύσκολα" κομμάτια τα οποία είναι
α. Ο Δομοκός, άνοδος & κάθοδος μόνο γιατί έχουν γίνει αρκετά έργα βελτίωσης στο οροπέδιο του Δομοκού και ταξιδεύεις σχετικά άνετα.
β. Το Καλαμπάκα - Παναγιά που είναι από 35-45 λεπτά λόγω πολλών και κλειστών στροφών.
Σε αντίθεση, από την Ολυμπία-Ιονία μέσω Ρίου, γλυτώνεις περίπου 30-40 χλμ δρόμο αλλά έχεις μόνο 130 χλμ αυτοκινητόδρομο (80χλμ Αθήνα Κόρινθο, 5χλμ Γέφυρα, 25 χλμ παράκαμψη Αγρινιου και 15 παράκαψη Αρτας) ποσοστό 30% και 300 χλμ δρόμο μέτριας δυσκολίας.
Δεν έχει βέβαια τόσο δύσκολα κομμάτια όπως το Καλαμπάκα - Παναγιά αλλά είναι περισσότερα και έχει και παραπάνω διόδια (λόγω Γέφυρας). Επίσης είναι πολλά τα χιλιόμετρα στα οποία απλά δεν μπορείς να προσπεράσεις.
EDIT:
Αναλυτικά οι χρόνοι ανά τμήμα:
*Αθήνα - Λαμία, 1:30-2:00, 210χλμ
Λαμία - Κάμπος (Δομοκός): 0:35-0:50, 40χλμ
Κάμπος - Καλαμπάκα: 0:55-1:20, 95χλμ
Καλαμπάκα - Παναγία: 0:45-1:00, 50χλμ
**Παναγιά - Γιάννενα: 0:30-0:40, 50χλμ
*Μένω αρκετά κοντά στην Αττική οδό (Γέρακας-Παλλήνη)
**Βγαίνω στον κόμβο Εγνατίας-Ε.Ο. Ιωαννίνων-Αρτας. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Tue May 17, 2011 1:37 pm Post subject: |
|
|
apapa wrote: | @cpt haddock: Συμφωνω οτι επρεπε η χαραξη να γινει παραλιακη. Ετσι θα γλιτωνες τωρα την 2η εργολαβια προς Ακτιο. Αλλα ετσι θα αφηνες "εκτος" την Αρτα. Η οποια εχει μεγαλο "πρασινο" ρευμα. Και οι τοπικες κοινωνιες ξερουν να πιεζουν και να παιρνουν. Και σιγουρα εχει μεγαλυτερη πιεση και ισχυ απο τους Πρεβεζανους ή τους κατοικους του παραλιακου μετωπου (αρκετοι απο τους οποιους ειναι ετσι και αλλιως Αρτινοι ή Γιαννιώτες αλλα στα εξοχικα τους πχ Καναλι πανε μονο 3 μηνες το χρονο ενω τον υπολοιπο τους ενδιαφερει περισσοτερο η οδικη συνδεση Αρτα-Γιαννενα).
@stavros333: και να δουλευουν τα ρανταρ εχεις αρκετα κομματια για προσπεραση. Προσωπικα 3 χρονια με χαλαρη οδηγηση κανω 4,5 ωρες για Λευκαδα. Και με μεση ταχυτητα 100-120 στα καλα κομματια. Το Κορινθος-Πατρα πριν τα εργα ακομα και οπως ηταν εδινε περιθωριο για προσπερασεις και ενα καλο 2ωρο για Ριο (απο Αθηνα). Με τον περιφερειακο Αγρινιου κερδισες αλλο ενα μισαωρο (τοσο το μετρησα την 1η φορα που το περασα). Για εμενα το δυσκολοτερο κομματι οπου δεν μπορεις ευκολα και με ασφαλεια να προσπερασεις ειναι το Παλαιοβουνα-Κεφαλοβρυσο και καποια τμηματα στο Αμφιλοχια-Ακτιο.
Επισης με την Ιονια θα τονωθει απιστευτα το δυτικο παραλιακο μετωπο και περισσοτερο ακομα η Λευκαδα (ηδη το καλοκαιρι του 2010 λογω της Εγνατιας ειχαν κατεβει ολες οι φυλες του κοσμου και βουλιαξε το νησι). Γιατι πλεον ο Βορεοελλαδιτης ειναι σε ελαχιστο χρονο και με ασφαλεια στη Λευκαδα. Εδω ειδα και παρα πολλους Σερβους (και Σερβες ) που γενικα δεν εβλεπα τα προηγουμενα χρονια.
Κακα τα ψεματα, ο Αρτινος που τοσα χρονια εχει μαθει και οδηγει με αυτοματα πιλοτο το Αθηνα-Ριο-Αμφιλοχια-Αρτα (στην κατασταση που ειναι τωρα), δεν προκειται μετα να πηγαινει στην Αρτα απο τον Ε65 μεσω Ιωαννινων. Μεσω Ιονιας θα παει και θα εχει κερδισει σχεδον 2 ωρες στο δρομολογιο του. |
================================
pindos10 wrote: | Apapa, γνωριζω οτι θα ειμαι εντελως εκτος θεματος αλλα μπαινω στον πειρασμο να σου απαντησω. Να τονωθει κι αλλο η Λευκαδα? Εσυ ο ιδιος το ειπες. Οι διακοπες στην Λευκαδα ειναι απλα ενας ΕΦΙΑΛΤΗΣ πλεον. Ουτε μυρμηγκακι δεν χωραει. Να πληρωσει καποιος ενα καρο λεφτα σε βενζινες και διοδια για να παει Λευκαδα?
Σημ. το ποστ μου δεν εχει να κανει με τις ομορφιες του νησιου οι οποιες ειναι μοναδικες. |
================================
prevezanos wrote: | apapa wrote: | Αρτα. Η οποια εχει μεγαλο "πρασινο" ρευμα. | Το μόνο πράσινο στην Άρτα είναι το φύλλωμα από τις νεραντζιές. Σίγουρα δεν είναι πράσινος νομός όπως και να το κάνεις.
Η συζήτηση για την παραλιακή Ιονία οδό μας πάει πολλά χρόνια πίσω, και ίσως δεν έχει νόημα σήμερα. Το θέμα δεν τέθηκε νομίζω σε κομματική βάση αλλά σε τοπικιστική. Καθώς τα Γιάννενα είναι 100χιλ, η άρτα 30 και το Αγρίνιο καμιά 70 (μάλλον λέω πολλά).
Στην άλλη πλευρά έχεις Ηγουμενίτσα 15 χιλ (πριν 20 χρόνια ήταν μισή), Πρέβεζα 25 χιλ, Λευκάδα 20, Μεσολόγγι πες 20. Η σύγκριση είναι προφανώς υπερ της σημερινής χάραξης με πληθυσμιακά δεδομένα αλλά και με την πολιτική δύναμη που αυτοί κουβαλούν.
Η παραλιακή χάραξη από την άλλη υποτίθεται θα έδινε ώθηση στην ανάπτυξη, συνδέοντας το παραλιακό μετωπο, τα λιμάνια (δηλ κυρίως Ηγουμενίτσα Αστακό) και κυρίως περιοχές που ούτε είχαν (ούτε έχουν ακόμα δρόμους).
Τελικά πάλι καλά να λέμε που έγινε ο δρόμος ταχείας σε κάποια σημεία και δεν πηγαίνουμε ακόμα μέσω Λούτσας για όσους ξέρουν. |
|
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Wed May 18, 2011 9:03 am Post subject: |
|
|
Απάντησε και ο άλλος φίλος , αλλά επιβεβαιώνω ότι κινούμενος με ταχύτητες όρια + 20 πας εύκολα σε 1.40 από Αθήνα - Λαμία .
Μετά Λαμία - Καλαμπάκα όπου γίνονται έργα βελτίωσης με μωτ 80 κάνεις 1.30 και μετά τα 15 χλμ από Καλαμπάκα μέχρι διασταύρωση Γρεβενών συνεχίζεις με 70-80 μωτ και μόνο στα 35 τελευταία χλμ έχεις μωτ 50 χαω .
Αρα τα 4.30 είναι εφικτός χρόνος γιά ένα κάπως έμπειρο οδηγό .
Με την παράκαμψη Λαμίας του Ε-65 που φτιάχνεται θα γλυτώσουμε κάπου 15 λεπτά . |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Wed May 18, 2011 9:32 am Post subject: ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
Απο σημερινό (φρεσκότατο-σπαρταράει) άρθρο της eleftheriaonline.gr
ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2012 ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΤΣΑΚΩΝΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ. ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ 2011 ΤΟ ΤΣΑΚΩΝΑ - ΣΠΕΡΧΟΓΕΙΑ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΔΙΑ)
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=7302:με-την-παράδοση-του-παραδείσια-τσακώνα-σε-10-μήνες-έτοιμος-ο-αυτοκινητόδρομος&Itemid=68
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
lkilint Junior Member

Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Wed May 18, 2011 3:15 pm Post subject: |
|
|
Kάποιος έγραψε το τι γίνεται στο Σπάρτη-Λεύκτρο..
Δουλεύεται και μάλιστα πολύ καλά θα έλεγα...αν δεν έχουμε καμμιά ιστορία με τις αρχαιο....ειδικά με την Κλασσικών της Σπάρτης...το Σεπτέμβριος του 12 είναι πολύ κοντά....
Πρέπει να πάω μια βόλτα κατά Πελλάνα μεριά να βγάλω καμμιά φώτο......ας όψεται η τρεχάλα για τα έργα του ΕΣΠΑ ...  |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Wed May 18, 2011 6:10 pm Post subject: |
|
|
Αντε μπραβο γιατι εχουμε βαρεθει να βλεπουμε την Καλαματα
Να δουμε και τι γινεται στο αλλο μετωπο του Ακτωρα. |
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed May 18, 2011 9:55 pm Post subject: |
|
|
Το γκουγκλ ερθ ανέβασε ορισμένες νεότερες (2010) λήψεις, όπου θα δείτε πλέον καθαρά μεγάλο μέρος της νέας χάραξης Ναύπλιο - Λιγουριό, την παράκαμψη Ναυπλίου, λίγο χάραξη και τεχνικά Ολυμπίας Οδού βορείως Αμαλιάδας. |
|
Back to top |
|
 |
nvb Junior Member

Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Sat May 21, 2011 4:49 pm Post subject: ΚΟΜΒΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ |
|
|
Απο την σελ. 6 της σημερινης ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
Ολοκληρώθηκε η κατασκευή του νέου κόμβου της Αλλαγής, που θα συνδέει το δρόμο Τσακώνα - Καλό Νερό με την υφιστάμενη εθνική οδό και τον αυτοκινητόδρομο Τρίπολης - Καλαμάτας. Σύμφωνα με πληροφορίες από το “Μορέα“, ο κόμβος αυτός πιθανότατα θα δοθεί στην κυκλοφορία τον Ιούνιο. Και θα συνδέσει, για την ώρα, τη σημερινή εθνική με το δρόμο προς και από Καλό Νερό, σε σημείο κοντά στη διασταύρωση της Οιχαλίας. Η διάνοιξη και η ασφαλτόστρωσή του έχει ολοκληρωθεί και απομένουν πινακίδες σήμανσης και διαγράμμιση, καθώς και τα φανάρια που θα τοποθετηθούν στον κόμβο του υφιστάμενου εθνικού δρόμου, όπου έχουν μπει οι πινακίδες και ολοκληρώνονται οι εργασίες της υποδομής.
Με τη λειτουργία του κόμβου αυτού, θα καταργηθεί ο υφιστάμενος της Αλλαγής από και προς Καλό Νερό και το πρώτο 1,5 περίπου χιλιόμετρο του δρόμου Τσακώνα - Καλό Νερό.
......για το Παραδεισια-Τσακωνα, στο πρωτοσελιδο γραφει οτι γινεται μαχη με τον χρονο , με 12ωρες εργασιες ........
Ασχολιαστο..... |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun May 22, 2011 11:03 am Post subject: |
|
|
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=7434
ιδού το πρωτοσέλιδο της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ στο οποίο αναφέρεται ο φίλος nvb.
και σε άλλο σημείο λέει:
Το ΚΑΣ άναψε "πράσινο φως" για την ευθεία στην Ανθεια όπου είχαν βρεθεί αρχαία
Quote: | Το ΚΑΣ έδωσε επιτέλους το "πράσινο φως" για την εκτέλεση εργασιών στον αυτοκινητόδρομο, στην ευθεία της Ανθειας. Στο συγκεκριμένο σημείο όπου είχαν βρεθεί αρχαία και η υπόθεση εκκρεμούσε εδώ και καιρό, καθυστερώντας τις εργασίες, το Συμβούλιο αποφάνθηκε ότι τα ευρήματα δεν ήταν αξίας κι ενέκρινε την καταστροφή ενός μέρους τους και το θάψιμό τους......
Ωστόσο, στην ευθεία της Ανθειας για την κατασκευή της γέφυρας απ’ όπου θα περάσει ο αυτοκινητόδρομος πάνω από την υφιστάμενη εθνική που θα "βυθίσει" κιόλας, υπάρχει μια ακόμα εκκρεμότητα με τη διαφωνία της ιδιοκτήτριας του γειτονικού κτήματος να παραδώσει το χώρο. Για να ξεπεραστεί και αυτό το πρόβλημα, που έχει πάει πίσω την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου, αναμένεται η έκδοση απόφασης διοικητικής αποβολής. |
Τι να πω για το κράτος που επιτρέπει σε έναν ιδιώτη να καθυστερεί επενδύσεις δεκάδων εκατομμυρίων και να ταλαιπωρεί έναν ολόκληρο νομό, ενώ έχει πάρει την αποζημίωση.
Βέβαια δε γνωρίσουμε τι ακριβώς συμβαίνει στην περίπτωση. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Mon May 23, 2011 7:06 pm Post subject: |
|
|
Για αυτο τετοια εργα αναπτυξης και υποδομης επρεπε να εχουν γινει επι Ολυμπιακων Αγωνων με το γνωστο νομο που ολα γινοντουσαν νυκτα και κανενας δεν μιλουσε. Ουτε ΚΑΣ, ουτε ΜΑΣ, ουτε απαλλοτριωσεις και δικαστηρια.
Καταλαμβανω το χωρο, ξεκιναω και δουλευω, σε αποζημιωνω με αυτα που κρινω εγω καλα (και μεταξυ μας τις περισσοτερες φορες ειναι - απλα ως Ελληνας πας να βγαλεις απο τη μυγα ξυγκι) και τελος.
Μακαρι αντι για τα τσιμεντενια μεγαθηρια (γηπεδα) που τωρα σαπιζουν να ειχαμε φτιαξει προκατ και τα λεφτα που θα ειχαν εξοικονομηθει να ειχαν πεσει σε κυριους οδικους αξονες. |
|
Back to top |
|
 |
Tovarish Visitor


Joined: 05 Dec 2010 Posts: 8 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Tue May 24, 2011 4:38 am Post subject: |
|
|
Ας κρατήσουμε όμως και μία πισινή για αυτό το έργο, καθώς είναι μεγαλούτσικο και επίσης οδεύουμε - όπως λένε κάποιοι - σε προεκλογική περίοδο. Α ! επίσης ας αναφέρουμε ότι χρήματα υπάρχουν για μέχρι τον Ιούλιο στα ταμεία όπως όλοι οι "βαρώνοι" διαφημίζουν από τα καβουρντιστήρια τους αλλά και τις φυλλάδες τους.
Θα υπάρχουν χρήματα για την χρηματοδότηση αυτού του έργου ; |
|
Back to top |
|
 |
dimline Junior Member


Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Wed May 25, 2011 12:02 am Post subject: |
|
|
Απο γνωστό μου , πληροφορούμαι , που εργάζεται στην διάνοιξη των Τεμπών , ότι τα έργα προχωράνε κανονικά και εξελίσονται με βάση το χρονοδιάγραμμα προς το παρόν.
Βέβαια τι θα γίνει αργότερα δεν γνωρίζει ακριβώς! |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed May 25, 2011 8:58 am Post subject: |
|
|
Μην ξεχνάμε οτι απο τη διανοιξη ως την ολοκληρωση, εχουμε πολύ δρομο.
Απορία: Μιλάει το αρθρο για μια σηραγγα. Δεν θα ειναι δύο εκει; (ανοδος-καθοδος) |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed May 25, 2011 9:33 am Post subject: |
|
|
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1202635
το παραπάνω δημισίευμα από το Capital περιγρέφει τη δραματική κατάσταση της Ολυμπίας Οδού, όπου η νέα συμφωνία καθυστερεί και τα έργα θα καθυστερήσουν και αυτά κατά 2 χρόνια.
Και μετά μιλάμε για ανάγκη για επενδύσεις και ανάπτυξη!
Οι σήραγγες στα Τέμπη είναι 2 δίδυμες. Η μία είναι 6 χλμ και η δεύτερη 2,5 περίπου.
Κατασκευάζεται και μια ακόμα δίδυμη στον Πλαταμώνα, άλλα 2,5 χλμ περίπου. Σύνολο 11 χλμ διπλών σηράγγων. |
|
Back to top |
|
 |
Damis New Member

Joined: 04 Nov 2010 Posts: 10
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu May 26, 2011 12:54 am Post subject: |
|
|
Καλά. Καθόμαστε κι ασχολούμαστε με τρίχες. Εδώ στις εφημερίδες εδώ γράφουν ότι ξεκίνησε το ξεπούλημα εκτάσεων στην Ελλάδα, στον ελληνικό τύπο το διατυπώνουν ως ''αξιοποίηση'', αλλά ας μην ακούσουμε τι λένε οι εφημερίδες, αλλά να δούμε τι υπέγραψε η κυβέρνηση με την Τρόικα. Το αντιγράφω από μια πηγή, εγώ το είδα στο youtube σε συνέντευξη του οικονομολόγου Καζάκη. Είναι άσχετο αλλά κάνω μια σύντομη παρένθεση. Εξάλλου μετά απ'αυτό τι να συμβεί πλέον στα οδικά. Αυτό που βλέπουμε να γίνεται. Απλά σταμάτησαν. Αν υπάρχει ενδιαφέρον ανοίγουμε τόπικ και συνεχίζουμε εκεί. Ο νόμος τώρα...
Με το άρθρο 14 παρ. 5 της σύμβασης η Ελλάδα παραιτείται ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ και ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ από τις ασυλίες προστασίας της εθνικής κυριαρχίας. Τέτοιος πρωτόγνωρος όρος δεν συναντάται ούτε σε αποικιοκρατικές συμβάσεις. Είναι όρος που παραβιάζει θεμελιώδεις αρχές του δικαίου σε όλα τα επίπεδα: του διεθνούς, του ευρωπαϊκού και του εθνικού δικαίου. Πρόκειται για όρο ο οποίος παραβιάζει τη θεμελιώδη αρχή σεβασμού της κυριαρχίας του κράτους· απειλεί, θέτει σε κίνδυνο και προσβάλλει στον πυρήνα τους τα κυριαρχικά δικαιώματα, την ίδια την κυριαρχία και την υπόσταση της χώρας. Ο κίνδυνος καθίσταται άμεσος, αν συνδυαστεί με τον όρο της Σύμβασης, ότι οι Δανειστές, όλοι μαζί ή με συμφωνία όλων, μπορούν να μεταβιβάσουν σε τρίτη χώρα τα δικαιώματά τους από τη Σύμβαση.
Επιπλέον στη σύμβαση ρητά ορίζεται ότι διέπεται από το ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ.
Αποκλειστικά Αρμόδιο Δικαστήριο συμφωνήθηκε να είναι το Δικαστήριο της ΕυρωπαϊκήςΈνωσης, δηλαδή των δανειστών μας.
Η δανειακή σύμβαση είναι Ε Κ Ν Ο Μ Η .
ΚΑΛΟΥΜΕ την ελληνική Βουλή, να τοποθετηθεί επί της δανειακής σύμβασης η οποία από τις 4 Ιουνίου 2010 έχει κατατεθεί σε αυτήν.
Χωρίς κάποιο προηγούμενο παραδώσαμε με μόνη μια υπογραφή την εθνική μας κυριαρχία, ολόκληρη τη δημόσια περιουσία μας.
Από της συστάσεως του νεοελληνικού κράτους είμαστε συνηθισμένοι να δανειοδοτούμαστε. Τέτοιους όρους, όμως, ο υ δ έ π ο τ ε αποδεχτήκαμε.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ Ν` ΑΠΑΛΕΙΦΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ
ΚΑΙ ΤΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΟΙ ΟΡΟΙ ΠΟΥ ΘΙΓΟΥΝ
ΤΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
Βρήκα κι ένα άλλο σχετικό τριμερές βίντεο στο youtube. Το πρώτο απ'τα τρία μέρη
http://www.youtube.com/watch?v=fiPGY9NBHsE&feature=related |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Thu May 26, 2011 12:59 pm Post subject: |
|
|
Α έγινα και γκρινιάρης per88 ε...με το συμπάθιο πάντα. Καιρός ήτανε να γίνουμε όλοι γκρινιάρηδες γιατί όταν θα γίνει το κακό (που ήδη γίνεται απλά δεν το ξέρουμε ακόμα) θα ναι πολύ αργά και η φωνή μας δεν θα ακούγεται πουθενά. Να βλέπεις αυτό ακριβώς που πόσταρες. Τι λέγαμε πριν ένα χρόνο περίπου εδώ μέσα κινδυνολογώντας κάνοντας την πλάκα μας? Να δεις ότι η κυβέρνηση θα φρενάρει τα έργα και μετά θα βρει δικαιολογία να τα σταματήσει. Να το. Θα υπογραφούν νέες συμβάσεις θα κυρωθούν απ'τη βουλή και όλο το λούκι που τράβηξαν αυτές οι συμβάσεις το 2006-07. Μιλάμε απλά για ένα παραλογισμό. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri May 27, 2011 8:28 am Post subject: |
|
|
Μην ανησυχείτε θα τους τελειώοουν οι εταίροι-ες μας στην Ευρωπαἰκή Ένωση αλλά και άλλοι που θα αγοράσουν την Ελλάδα προσεχώς, αφού έτσι και αλλιώς δικοί τους είναι πλέον οι δρόμοι.
Τα παράπονα για αυτά τα θέματα από εδώ και στο εξής, δεν πρέπει να αποστέλονται στον δήμαρχο αλλά ούτε και στον περιφερειάρχη ή κάποιο υπουργό, αφού όπως δείχνει το πράγμα δεν δηλώνουν μόνο αναρμόδιοι αλλά είναι και αναρμόδιοι.. |
|
Back to top |
|
 |
|