 |
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri May 13, 2011 11:02 am Post subject: |
|
|
Συμφωνώ μαζί σου και μάλιστα αυτό δεν ισχύει μόνο για την Αθήνα αλλά και για άλλες πόλεις της χώρας.
Σε όλες τις πτυχές τις ζωής μας και σε όλες τις εποχές, εμφανίστηκαν και θα εμφανίζονται δύσκολες στιγμές. Κανείς όμως δεν μπορεί να πει ότι είναι μάταιο να ονειρεύεσαι . |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Fri May 13, 2011 9:19 pm Post subject: |
|
|
Η Αθηνα και η Ελλαδα δυστυχως εχουν "χαθει". Εχουν φτασει στο σημειο χωρις γυρισμο πλεον. Που η μονη λυση ειναι το ποναει χερι, κοβει χερι για να μην παθει γαγραινα το υπολοιπο σωμα.
Εχει παρελθει ανεπιστρεπτι το σημειο εκεινο που θα μπορουσε η ηπια προσαρμογη να επιφερει αλλαγη και λυσεις. Η ηπια προσαρμογη θελει χρονια μπροστα της. Και ο χρονος ειναι μια πολυτελεια που ουτε η Αθηνα ουτε η Ελλαδα εχουν.
Δυστυχως εχουμε φτασει στο εσχατο σημειο οπου μονο "ακραιες" λυσεις και επιλογες μπορουν να δουλεψουν.
Πχ η Αθηνα και το λεκανοπεδιο εν γενει μονο με γκρεμισμα, ισοπεδωση με πυρηνικη και ξαναχτισιμο μπορει να δει ασπρη μερα.
Πχ μονο αν αλλαξεις πρωτευουσα και την κανεις στην Κωπαϊδα, στο Ναυπλιο, στη Θεσσαλια κτλ καπου που να υπαρχει επιπεδη εκταση και θα μπορεις να χτισεις ανθρωπινη πολη με ρυμοτομια.
Πχ μαζικη εκδιωξη ολων των μεταναστων/λαθρομεταναστων απο την πολη για να μην πω απο την χωρα. Στη Νεα Ζηλανδια εδειχνε τις προαλλες η tv τους εχουν εγκλεισμενους σε στρατοπεδα συγκεντρωσης με φρακτη γυρω γυρω και δεν ακουγεται κιχ απο τους Νεο Ζηλανδους. Εδω ολα τα αριστερο δηθεν επαναστατικα φαντασματα του παρελθοντος θα ειχαν βγει στους δρομους. Σε λιγο δεν θα εχουμε πολη για να ζησουμε, δεν θα εχουμε δουλειες για να ζησουμε, δεν θα εχουμε ζωη και θα νοιαστουμε για να θρεψουμε και ζησουμε αυτους που μπηκαν παρανομα στη χωρα, μερος των οποιων νομιμοποιησαν τα κομματα εξουσιας για ψηφαλακια???
Αφηστε τους ατενιστες και τους τεννιστας. Αυτα που λεω ειναι πολυ ηπια μετρα. Γιατι σε λιγο προβλεπω να περναμε στο Μωσαικο νομο και να κυκλοφορουν ολοι με οπλα και να σκοτωνονται μεταξυ τους και μετα να βρεθει και κανας τρελος με καμια ιλη τανκς και νατα τα ωραια. Δεν θελει πολυ να ξεφυγει η κατασταση (απο την ηδη παλαβη σημερα) και λαϊκιστικες φωνες τυπου Λαζοπουλου δεν βοηθανε.
Βεβαια και εγω αν επαιρνα 150.000 ευρω το επεισοδιο θα ελεγα να φερουμε και ολους τους μεταναστες απο τη Λιβυη εδω
Ο λαϊκισμος και το χαϊδεμα των αυτιων για ευρεια καταναλωση ειναι τσαμπα, ιδιως οταν πληρωνεσαι τοσο αδρα για το τιποτα που προσφερεις.
Δυστυχως η Αθηνα πεθανε, ζητω η Αθηνα.
@losada: τα ονειρα ειναι καλα και τσαμπα. Δεν θα σε ταϊσουν ομως τα ονειρα, δεν θα σε περασουν με ασφαλεια απο το κεντρο/γκετο της πολης τα ονειρα. Η κατασταση μπορει να αντιμετωπιστει πλεον μονο με ρεαλισμο και κυνισμο (δυστυχως). Και ο μελλοντικος πατερας ονειρευοταν σε μερικες ωρες να σφυξει το νεογεννητο παιδι του στην αγκαλια του, αλλα τον σκοτωσαν εν ψυχρω για μια καμερα. Τα ονειρα δεν τον προστατευσαν, τα ονειρα δεν θα παρηγορησουν τωρα την χηρα του και το ορφανο.
Σε τετοιες εποχες που ζουμε τα ονειρα ειναι ωραια για αυτους που εχουν λυσει τα προβληματα τους. Οι υπολοιποι προσπαθουμε να μπαλωσουμε τρυπες και κοιταμε να ειμαστε ζωντανοι και την επομενη ημερα. Και εγω καποτε ονειρευομουν να ειμαι μεγαλος και τρανος. Δυστυχως η πραγματικοτητα απεχει παρασαγκας και στις παρουσες συνθηκες θα ειναι ευτυχημα αν υλοποιηθει εστω και ενα 10% απο οτι ονειρευομουν παλια. Οποτε τερμα στα ονειρα γιατι ειναι πολυτελεια. Κοιταμε το αυριο με ρεαλισμο και πατωντας στη γη, στηριζομενοι σε πραγματικα δεδομενα και σκληρες συνθηκες. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sat May 14, 2011 1:11 am Post subject: |
|
|
Κατανοώ πλήρως την αγανάκτηση και την απογοήτευση πολλών καθώς τα πάντα δείχνουν να καταρρέουν στην Ελλάδα του 2011 αλλά απόψεις τύπου "μαζικη εκδιωξη ολων των μεταναστων/λαθρομεταναστων απο την πολη για να μην πω απο την χωρα", τις βρίσκω τουλάχιστον επικίνδυνες. Η Αθήνα ήταν η πιο βρώμικη και άσχημη πρωτεύουσα της ευρώπης ήδη από τη δεκαετία του 80 όταν οι μετανάστες στην Ελλάδα ήταν ελάχιστοι έως ανύπαρκτοι.... Οι μετανάστες δεν ψηφήζουν νόμους, δεν συμμετέχουν στο σαπιο πελατειακό κράτος, δεν έφαγαν από τα 340 δις του χρέους. Μόνοι μας τα κάναμε σκατά.... Μήπως να διώξουμε μερικούς από τους δικούς μας πρώτα? |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat May 14, 2011 5:10 am Post subject: |
|
|
Εγώ δεν μίλησα για πραγματοποίηση ονείρων και θεωρητικών ιδεών. Εγώ μίλησα για το γεγονός ότι δεν είναι κακό να ονειρεύεσαι, να μελετάς διάφορους μύθους(κυριολεκτικά όχι μεταφορικά) και να γεννάς ιδέες, άσχετα αν δεν είναι πραγματοποιήσιμα όλα τα προηγούμενα.
Εν προκειμένω, συμφωνώ και εγώ ότι η γενιά μας ότι καλό είχε να δει από τη πόλη της το είδε και θα περάσουν τουλάχιστον 10 χρόνια για να ξαναδεί άσπρη μέρα.
Όμως για να συντηρήσω τα όνειρα σου και την ελπίδα σου για το μέλλον θα πω μόνο τούτο, όταν διένυα την τρίτη δεκαετία της ζωής μου εργαζόμουν ως πληρωμα σε πλοίο.
Σε ένα από τα ταξίδια μου, μακρυά από την Ελλάδα δέσαμε σε αρκετά λιμάνια της Μαύρης θάλασσας. Σε ένα από αυτά, 5 χρόνια μόνο μετά την διάλυση της σοβιετικής ένωσης, δεν έβλεπες ούτε ένα σπίτι να έχει συντηρηθεί για αρκετά χρόνια. Άβαφα σπίτια και σκουριασμένες υδροροές παντού. Μπήκα σε μία εκκλησία και μπροστά από το ιερό είχαν απλώσει τα στρωσίδια τους γριές και γέροι και κοιμόντουσαν εκεί για να μην ξεπαγιάσουν. Δύο τρεις από αυτούς, είχαν κάνει τις σωματικές τους ανάγκες κάτω από τα καντήλια, μπροστά από τις εικόνες, όχι επειδή δεν σέβονταν το Χριστιανισμό αλλά γιατί ήταν ανήμποροι και δεν υπήρχε κράτος.
Από πρώην συναδέλφους, που πήγαν σχετικά πρόσφατα στα ίδια μέρη, μαθαίνω ότι το μέρος έχει πάρει μεγάλη αξία και αυξάνονται σταθερά οι αφίξεις από τους τουρίστες.
Έτσι είναι αυτά τα πράγματα .
Σήμερα μπορεί να μοιάζει η πόλη , σαν ψυχολογία, έτσι και σε 20-30 χρόνια χρόνια, αν ιδρώσουν και στίψουν το μυαλό τους οι Έλληνες(όπως οι Γερμανοί), μπορεί να μοιάζει έτσι. Το τελευταίο παράδειγμα είναι η Δρέσδη.
Δεν περιμένω βέβαια να την κάνουμε Δρέσδη την Αθήνα αλλά έχω εμπιστοσύνη στα πλεονεκτήματα του DNA μας.
Μπορεί ο Έλληνας να έχει χτυπητά μειονεκτήματα, δηλαδή είναι ατομιστής και αναρχικός εκ φύσεως(ας δει κάποιος τι απεικονίζουν τα γλυπτά στο Παρθενώνα ή τι δείχνουν οι αναρίθμητες επαναστάσεις και κινήματα από το 1827 και μετά), όμως όταν τον Έλληνα τον έχεις σκυμένο με το σουγιά στο κόκκαλο και με το λουρί στο σβέρκο θα πρέπει να περιμένεις πάντα το αναπάντεχο, διότι αυτό είναι ένα από τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα.
Είμαστε όμως στην Αθήνα αλλά και γενικότερα, με το λουρί στο σβέρκο και το σουγιά στο κόκκαλο ; Δεν νομίζω, γι`αυτό οι περισσότεροι είναι φραπεδοκαναπεδάτοι εξακολουθώντας να ικανοποιούν τον ατομισμό τους και όχι το "Εμείς". |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun May 15, 2011 9:51 am Post subject: |
|
|
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα και δεν είμαστε η πιό άσχημη πρωτεύουσα της ευρώπης .Εκτός αν στις άλλες κοιτάμε μόνο τις κεντρικές λεωφόρους και όχι τα στενά του κέντρου και τα προάστεια . |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Sun May 15, 2011 12:15 pm Post subject: |
|
|
ΤΙ πλεονεκτήματα του DNA Μας λέτε ρε παιδιά;
Ας σοβαρευτούμε!
Ποιό DNA, εδώ ο καθένας που γεννιέται "μορφώνεται" καθημερινά από το οικογενειακό του περιβάλλον μέχρι το φιλικό του ή το επαγγελματικό του και τα ερεθίσματα που παίρνει διαλύουν κάθε υποψία καλής πάστας DNA (που ας σοβαρευτούμε είναι εντελώς μα ΕΝΤΕΛΩΣ ρατσιστική άποψη) |
|
Back to top |
|
 |
Demis New Member

Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Sun May 15, 2011 1:15 pm Post subject: |
|
|
to DNA tou Ellina einai anipakoi stous nomous, kai oso iparhi auto, i proodos tha einai "yok" stin Athina i opoudipote allou |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon May 16, 2011 12:02 am Post subject: |
|
|
Πολύ μου αρέσουν αυτές οι απόψεις περί DNA.
Και για να βοηθήσω να θυμήσω ότι τα πιο καλά παλικάρια οι Τούρκοι τα κάναν γενίτσαρους, και ότι φρόντισαν να μπασταρδέψουν τη φυλή μας (ακολουθώντας το σχέδιο της παγκόσμιας συνωμοσίας που δεν΄ήθελε να σηκώσουμε ποτέ ξανά κεφάλι).
Δυστυχώς χάσαμε (κάτι που ποτέ δεν είχαμε). Θέλουμε να θεωρούμε τους εαυτούς μας ανώτερους. Είναι πιο εύκολη η θεώρηση αυτή. οκ.
Τα όνειρά του ο καθένας τα διαλέγει εξάλλου και μάλλον ΜΙΑ Αθήνα δεν μας φτάνει. |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Mon May 16, 2011 12:54 am Post subject: |
|
|
Το δόγμα της μηδενικής ανοχής (zero tollerance) με τα απίστευτα αποτελέσματα που εφάρμοσε ο Ρούντολφ Τζουλιάνι στη Ν. Υόρκη από τα μέσα της δεκαετίας του '80 και μετά, είναι ένα καλό παράδειγμα του τι μπορούν να καταφέρουν η πολιτική βούληση και η κοινωνική συναίνεση μαζί.
Δεν θα κάνω συγκρίσεις με τα καθ' ημάς (βαριέμαι), απλά με θλίβει που ο πνευματικός κόσμος της χώρας έχει πέσει σε λήθαργο (από τις επιχορηγήσεις και την καλοπέραση υποθέτω), η ανοιχτόμυαλη αριστερά είναι ένα από τα σύντομα ανέκδοτα του καιρού μας, και τελικά περιμένουμε τα πάντα από φοβισμένους δημάρχους, δικαστές-πιόνια που μόνο δικαιοσύνη δεν απονέμουν, και ανεκπαίδευτους μπάτσους που ούτε οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι δεν πιστεύουν σε αυτούς.
Την καλύτερη λύση -σχετικά με το συνολικό πρόβλημα του τέλματος της ελληνικής κοινωνίας και ανεξάρτητα από τη βία στην Αθήνα- την πρότεινε ο Χρήστος Γιανναράς. Η πλατεία Συντάγματος μπορεί να γίνει πλατεία Ταχρίρ του Καϊρου (μείον τα επεισόδια). Μαζευόμαστε εκεί ειρηνικά 500 χιλιάδες Έλληνες, και ΔΕΝ φεύγουμε ΠΟΤΕ. Τουλάχιστον όχι πριν αξιώσουμε και πετύχουμε Συντακτική Εθνοσυνέλευση που θα αλλάξει το απαρχαιωμένο Σύνταγμα της χώρας εκ θεμελίων, με πρώτη και καλύτερη πρόνοια την άρση του ακαταδίωκτου των βουλευτών. Που συνεπακόλουθα θα φέρει και την de facto τήρηση του Συντάγματος. Διότι νόμους έχουμε, αλλά τι να τους κάνουμε άμα δεν εφαρμόζονται? Διότι πολύ απλά, αν εφαρμόζονταν, οι πολιτικοί μας θα έπρεπε να αυτοεγκλειστούν στις φυλακές πρώτοι απ' όλους.
Αλλά όμως, δυνητικά διωκόμενοι βουλευτές = άρση του ρουσφετιού και της μίζας που ΕΜΕΙΣ αξιώνουμε απ' αυτούς, άρα πιάσ' το αυγό και κούρευτο, οπότε καληνύχτα σε όλους, καληνύχτα Ελλάδα, καληνύχτα Αθήνα, και σταματώ εδώ πριν φάω παρατηρησάρα από τον Αδμίν για την εκτροπή του θέματος του topic σε βαθμό τρολλαρίσματος!  |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon May 16, 2011 3:56 am Post subject: |
|
|
Συμφωνώ και εγώ ότι παρεκτραπήκαμε θεματολογικά (με δική μου ίσως υπαιτιότητα - τι να κάνω ... είπαμε το DNA μου που έχει αρκετές δόσεις αναρχίας) και αν μπορούσα να βρω ένα thread να βάλω αυτά που γράφτηκαν, δεν θα βαριόμουν καθόλου να το κάνω.
Ταυτόγχρονα, θα πω ότι στο σημείο που έχουν φτάσει τα πολιτικά πράγματα στη χώρα μας, που δεν είναι και πολύ μακρυά από το "πάτο του βαρελιού", όλα έχουν σχέση με αυτό. Για να καταλάβουμε τι συμβαίνει στην Αθήνα, στους δρόμους της, στους φορολογούμενους δημότες της, στο τοπικό κυβερνητικό κομμάτι της πόλης, στην αντιπαράθεση μεταξύ των παραγόντων της πόλης, στην καθημερινότητα των Αθηναίων ως κοινωνίας, θα πρέπει οπωσδήποτε να τα δούμε μέσα από το πρίσμα αυτών των τιμημένων σύγχρονων πολιτικοοικονομικών γεγονότων αλλά και των υπόγειων μεθοδεύσεων.
Η διαχείριση μία τέτοιας εξέλιξης βέβαια θα ήταν δύσκολη και γι` αυτό μόνο ο κανονισμος του forum αποτυπώνει τη χρυσή τομή μεταξύ εκφράσεως των μελών και της ευταξίας. |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Aug 01, 2011 3:22 pm Post subject: |
|
|
Όαση πρασίνου 17 στρεμμάτων
Ολοκληρώθηκε η ανάπλαση του παραλιακού χώρου στην πρώην «Φαντασία»
http://www.tanea.gr/latestnews/article/?aid=4646568
Ωραίο φαίνεται από μακριά όταν περνάω με το αμάξι, απλώς είναι ντε φάκτο ότι τα πέτρινα παγκάκια και πέργκολες θα γεμίσουν ταχύτατα με γκραφίτι. Ελπίζω τουλάχιστον, τα αναρριχητικά φυτά να καλύψουν τη πέτρα. |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
|
Back to top |
|
 |
Alius Full Member


Joined: 07 Jun 2008 Posts: 269 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Mon Jun 03, 2013 9:39 pm Post subject: |
|
|
Από μεταφορά
On 02 Jun 2013, 12:14 am, apapa wrote: | Ελπιζω τετοιες ιδεες και σχεδια να μην προχωρησουν ποτε!!!!
http://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/tram/athinas/item/19973-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1-%CE%B9%CE%B4%CE%AD%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AE-%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%BC-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BB%CE%B5%CF%89%CF%86%CF%8C%CF%81%CE%BF-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%BF%CF%8D
Οι Ελληνες συγκοινωνιολογοι ειναι η πιο επικινδυνη φαρα και εχουν καταστρεψει ιδιως αυτη την πολη που λεγεται Αθηνα (συμπεριλαμβανομενων ολων των προαστιων που περιλαμβανουν τα βουνα της Αττικης).
Ειναι το πιο βλακωδες πραγμα, τον μοναδικο σωστο δρομο που εγινε ποτε και χρειαζεται τετοιου τυπου δρομους μια μεγαλουπολη/πρωτευουσα να τον διαλυσεις, να κοψεις τις ταχυτητες και να βαλεις μεσα ενα παναργο και αχρηστο μεσον σαν το τραμ.
Μακαρι η Αθηνα να ειχε και αλλους δρομους σαν την Συγγρου για γρηγορη και ανετη μετακινηση των αυτοκινητων απο και προς το κεντρο/νοτια ωστε να αποσυμφοριζεται η κατασταση και να μειωνονται οι χρονοαποστασεις.
Επρεπε ολη η Βουλιαγμενης να ηταν σαν την Συγγρου, επρεπε ολη η Κηφισιας και η Μεσογειων να ηταν σαν την Συγγρου. Χωρις φαναρια, μονο με ανισοπεδους κομβους. Ολη η επιβατικη/οχηματικη κινηση θα περναγε χωρις καμια καθυστερηση, μειωνοντας σημαντικα το καυσαεριο, την ταλαιπωρια, τις χαμενες εργατοωρες.
Ρωτηστε οσους χρησιμοποιουν την Αττικη Οδο και ιδιως οσους ζουν σε δημους ομορους με αυτη και την χρησιμοποιουν συνεχεια αν θελουν να γυρισουν στο προ ΑΟ καθεστως που για να πας απο την Ελευσινα στα Μεσογεια εκανες εκδρομη ολοκληρη ή απο τα Μελισσια στη Μεταμορφωση μαραθωνιο.
Πρωτα φτιαχνεις ενα ενδοαστικο και περιαστικο δικτυο δρομων ταχειας κυκλοφοριας και αυτοκινητοδρομων, πρωτα φτιαχνεις ενα αριστο δικτυο μετρο σε μια πολη και μετα συζητας για πεζοδρομησεις, τραμ και πρασινα αλογα. |
On 03 Jun 2013, 12:47 am, ariskop wrote: | Τι ακριβώς σχέση ένας "τυφλός" αυτοκινητόδρομος 4km που καταλήγει σε έναν δρόμο 2 λωρίδων κυκλοφορίας (+1 λεωφορειολωρίδα) με φανάρια με έναν αυτοκινητόδρομο 65km που λειτουργεί ως περιφερειακός δακτύλιος της Αθήνας και αποτελεί τον μοναδικό άξονα ταχείας διέλευσης Ανατολής - Δύσης???
Ούτε μπορούμε να συγκρίνουμε την Συγγρού των 4km με την Κηφισίας ή την Βουλιαγμένης των δεκάδων χιλιομέτρων που εξυπηρετούν μεγάλες αποστάσεις και οποιαδήποτε παρέμβαση (ανισόπεδοι κόμβοι κτλ) είναι αναγκαίες και καλοδεχούμενες....
Αυτή τη στιγμή η Συγγρού έχει 5 λωρίδες κυκλοφορίας που καταλήγουν και μπλοκάρουν σε 2!! Πας σε 2,5 λεπτά Φάληρο - Πάντειο με 100km/h και κάνεις άλλα 10 για να φτάσεις μέχρι το Φιξ με 10km/h από το φρακάρισμα... Το απόλυτο παράλογο...
Η λογική τέτοιων προτάσεων είναι να υπάρχει μια ομαλοποίηση στην κυκλοφορία ώστε να κυκλοφορείς με μία ομαλή πορεία σε όλο το μήκος της διαδρομής χωρίς τρομερές αυξομειώσεις στο πλάτος του δρόμου που δημιουργούν την κίνηση και τα μπλοκαρίσματα. Δηλαδή αν ανεβαίνεις με 60km/h της Συγγρού σε 3 λωρίδες κυκλοφορίες (δηλαδή με καθυστέρηση 1,5 λεπτού) και πολύ ομαλότερα (δηλαδή σε πολύ συντομότερο χρόνο) διαχέεται η κυκλοφορία στους στενότερους δρόμους που είναι το κακό????
Και απελεύθερώνεται και ζωτικός χώρος για να χωρέσει ένα ΜΣΤ που θα συνδέσει το κέντρο της Αθήνας άμεσα με τον μητροπολιτικό πόλο που θα αναπτυχθεί στο Φάληρο (Πολιτιστικό κέντρο Νιάρχου κτλ.) και να εξυπηρετήσει τις αναπτυσσόμενη επιχειρηματική ζώνη επί της λεψφ. Συγγρού.
Δεν μίλησε κανείς να πεζοδρομηθεί η Συγγρού και να κοπεί η απευθείας επικοινωνία κέντρου - παραλίας με μια ευθεία αλλά ότι οι 5 λωρίδες είναι σχετικά υπερβολικές για αυτό τον άξονα και θα μπορούσε να γίνει μία καλύτερη διαχείριση του πλάτους αυτού του άξονα (μοναδικού για τα Αθηναϊκά δεδομένα) ώστε να εξυπηρετήσει και άλλους σκοπούς εκτός από τα Ι.Χ. (εισαγωγή ΜΣΤ, αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση, σύνδεση των 2 σημαντικότερων πόλων ενδιαφέροντος της Αθήνας του 2020 Ακρόπολη & κέντρο - Φάληρο) |
On 03 Jun 2013, 10:12 am, Engineer wrote: | Μα το θέμα είναι να κάνουμε και την υπόλοιπη Λεωφόρο Συγγρού ταχύτερη όχι να καταστρέψουμε το γρήγορο τμήμα της! Από την άλλη για να καταλάβουμε πόσο μυαλό έχουν αυτοί που λαμβάνουν τις αποφάσεις σε κεντρικό επίπεδο αρκεί να αναλογιστούμε το εξης: Το νέο λιμάνι για τα κρουαζιεροπλοια προτεινεται να γινει κάπου μεταξύ Φλοίσβου και ΣΕΦ έτσι ώστε να κερδηθεί ο χρόνος που χρειάζεται κανείς για να βγει από το τωρινό λιμάνι στον Πειραιά και να προσσεγγίσει το κέντρο της Αθήνας την Ακρόπολη κλπ μέσω της ταχείας κυκλοφορίας Λ. Συγγρού!!! Πως συναδουν ολα αυτα μαζί? Για κλοτσιες για αλλη μια φορα.... |
On 03 Jun 2013, 10:19 am, cruiser wrote: | Μόλις διαβάσαμε δύο ακραίες τοποθετήσεις οι οποίες λένε τις μισές αλήθειες .
Η πρόταση των καθηγητών έχει γίνει δεκτή από τους πολίτες με όλα τα φρούτα της Λαχαναγοράς και μάλιστα βάζει έντονα τον προβληματισμό , ότι πρέπει ΑΜΕΣΑ να αρθεί η μονιμότητα των καθηγητών των πανεπιστημίων , γιατί το πράγμα έχει παραγίνει .
Το πιό "κουφό" της πρότασης , είναι η κατάργηση των υπαρχόντων υπόγειων κόμβων και η δημιουργία ισόπεδων τέτοιων .
Το μόνο πρόβλημα του σημερινού δρόμου , είναι η ανυπαρξία ελεγχόμενων υπέργειων πεζογεφυρών , γιατί οι υπόγειες έχουν πρόβλημα ασφάλειας .
Ενα δεύτερο πρόβλημα είναι το παρκάρισμα και η κατάληψη των πεζοδρομίων στους παράδρομους από τις επιχειρήσεις και αυτό πρέπει να αλλάξει .
Αυτό θα μπορούσε να γίνει μειώνοντας τις λωρίδες από 4 σε 3 και δίνοντας την λωρίδα στον παράδρομο .
Επίσης ο δρόμος δεν καταλήγει σε 2 λωρίδες , γιατί η κίνηση μοιράζεται και στην Καλλιρόης , άρα πάλι σε 4 λωρίδες .
Αν θέλαμε να βάλουμε τράμ , αυτό θα μπορούσε κάλλιστα λόγω πλάτους του δρόμου , να γίνει υπέργειο στην νησίδα και εκεί που θα είναι οι στάσεις να υπάρχουν και οι πεζογέφυρες .
Είναι ένα στοιχείο που θα μπορούσε αιαθητικά , να είναι πολύ όμορφο η πολύ άσχημο , αλλά πιστεύω ότι υπάρχουν αρχιτέκτονες που θα βρούν την λύση .
Τεχνικά , λόγω της κατηφόρας , αλλά και του χώρου στάθμευσης των λεωφορείων στον σταθμό του ΦΙΞ , υπάρχει η δυνατότητα να ανυφωθεί η γραμμή στα 4-4,5 μέτρα , ώστε να μπεί στην μέση της Συγγρού , αλλά και να μείνει ψηλά , ώστε να ενωθεί με την υπάρχουσα παραλιακή γραμμή , πάνω από τους οδικούς κόμβους του Δέλτα .
Ολα αυτά βέβαια θέλουν λεφτά και νομίζω ότι το έργο είναι πολυτέλεια σήμερα , όταν υπάρχουν πιό αναγκαία έργα , όπως η σύνδεση του τραμ με τον σταθμό Ελληνικὀ του μετρό |
On 03 Jun 2013, 11:23 am, ariskop wrote: | Δηλαδή με οποιαδήποτε πρόταση που γίνεται από ένα Πανεπιστήμιο και δεν μας αρέσει θα πρέπει να τους διώχνουμε. Ωραία λόγική!!!
Διαβάζω και ξαναδιαβάζω ότι οι συγκοινωνιολόγοι κατέστρεψαν την Αθήνα και προσπαθώ να βρω μια επέμβαση που έγινε ύστερα από συγκοινωνιακή μελέτη και επιβάρυνε την προηγούμενη κατάσταση...
Για την ιστορία η πρόταση για την κυκλοφοριακή υποβάθμιση της Συγγρού ήρθε στο προσκήνιο πριν από 2 χρόνια μετά από μελέτη Γαλλικών πανεπιστημίων (να διώξουμε και αυτούς) στα πλάισια ενός workshop του Οργανσιμού Αθήνας...
Εγώ δεν λέω ότι η αρχική πρόταση είναι η απόλυτα σωστή (με ξενίζει αυτό με την κατάργηση μερικών ανισόπεδων κόμβων) αλλά κινείται στην σωστή κατεύθυνση με βάση τις κυκλοφοριακές συνθήκες που θα επικρατήσουν στην Αθήνα σε λίγα χρόνια.
Κάποια στιγμή το κέντρο της Αθήνας θα κλείσει για την διαμπερή κυκλοφορία των οχημάτων και η χρησιμότητα αυτού του αυτοκινητόδρομου 5 λωρίδων επί 4km δεν θα υφίσταται.
Μια προσεκτική ανάγνωση της πρότασης (τουλάχιστον των Γάλλων γιατί του ΕΜΠ ακόμα δεν την βρήκα κάπου) δεν λέει τίποτα για πεζοδρομήσεις, αποτροπής κίνησης κτλ αλλά ότι από τη στιγμή που ο άξονας αυτός από τη μία πλευρά θα ακουμπάει σε ένα τοίχο (κλειστό κέντρο + όλη η κίνηση προς Βορρά θα περνά από την Αρδητού - Βασ. Κωνσταντίνου των 2 λωρίδων κυκλοφορίας) δεν προσθέτει τίποτα τόσο πλάτος για 4km αλλά αντιθέτως ο χώρος που μπορεί να κερδηθεί θα ήταν χρήσιμος για να δημιουργηθεί ΜΣΤ που θα συνδέσει τους 2 μητροπολιτικούς πόλους της Αθήνας του 2020.
Δεν είπε κανείς να γίνει ένα καλντερίμι η Συγγρού αλλά να γίνει μία Κηφισίας ή μία Βουλιαγμένης με 3 λωρίδες κυκλοφορίας που θα συνεχίσει να συνδέει άμεσα και τάχιστα το κέντρο με την παραλία...
Διαβάσα σε προηγούμενο σχόλιο ότι αντί για τέτοιες προτάσεις θα πρέπει να γίνει η υπόλοιπη Συγγρού ταχύτερη... Ας μας πει και πως όμως?? Γκρεμίζοντας τις πολυκατοικίες ανάμεσα σε Συγγρού και Καλλιρόης και με υπόγεια διέλευση κάτω από τους στύλους του Ολυμπίου Διός και τον Εθνικό Κήπο να καταλήγει στο Χίλτον?
Η Αθήνα χρειάζεται έναν ανατολικό οδικό άξονα ταχείας διέλευσης Βορρά - Νότου που θα παρακάμπτει το κέντρο αλλά δυστυχώς αυτός δεν μπορεί να είναι ο άξονας Συγγρού - Καλλιρόης - Αρδητού - Βασ.Κωνσταντίνου - Κηφισίας/Μεσογείων. Η μόνη λύση είναι η επέκταση της Περιφεριακής Υμητού μέχρι τη θάλασσα και η διαμόρφωση του άξονα που μόλις ανέφερα σε έναν άξονα ενιαίας απρόσκοπτης ομαλής κυκλοφορίας με στοχευμένες παρεμβάσεις και άριστο συγχρονισμό των φαναριών χωρίς μεγάλες διακυμάνσεις στο πλάτος του δρόμου που ευθύνεται για το μπλοκάρισμα όλου του συστήματος. |
On 03 Jun 2013, 09:44 pm, apapa wrote: | Τι αλλο θα ακουσουμε σε αυτη τη χωρα?? Οτι η Συγγρου καταληγει σε 2 λωριδες!!!!
Η Συγγρου απο διασταυρωση με Καλλιροης μεχρι και τις στηλες του Ολυμπιου Διος ειναι 3 λωριδες. Ασχετο αν τη μια την τρωνε τα λεωφορεια. Ο δρομος εχει 3 λωριδες. Το οτι καποιοι ειχαν τη φαεινη ιδεα να κανουν τη μια λωριδα λεωφορειοδρομο να χαραμιζεται και να μπουκωνουν τα αυτοκινητα στις αλλες 2, οταν ολα τα εισερχομενα λεωφορεια επρεπε να τερματιζουν στο Φιξ για να παιρνεις μονο το Μετρο για βορειοτερα, θα το αφησω ασχολιαστο.
Επισης η κυριως Συγγρου εχει 4 λωριδες οχι 5. Εκτος και αν αποκαλεις τον παροδρομο κυρια λωριδα κυκλοφοριας της Συγγρου ή θεωρεις 5η λωριδα τις εσοχες του δρομου που σταματανε τα λεωφορεια και δεν ειναι συνεχομενα κομματια δρομου αλλα διακοπτομενα απο "εξοχες" πεζοδρομιων.
Η ουσια ειναι οτι μπαινοντας στη Συγγρου απο Φιξ εισαι σε 5-6 λεπτα στο υψος του ΣΕΦ με μια μεση ταχυτητα 90-100 χλμ/ωρα (μιλαμε για μια αποσταση περι τα 10 χλμ.). Οτι αδειαζει το κεντρο και μειωνεται η χρονοαποσταση απο και προς το λιμανι. Η Συγγρου επρεπε να συνεχιζει ως εχει βορειοτερα και να ενωνεται ως κλειστη λεωφορος ταχειας κυκλοφοριας με την Κηφισιας.
Δαπανηθηκαν εκατομ. πριν μερικες δεκαετιες για να γινει ολη η Συγγρου ανισοπεδη και τωρα θα τα ριξουμε στον καλαθο για να την κανουμε παλι με φαναρια για να περναει τραμ και πεζοι??? Επειδη εζησα 30 χρονια στο Παλαιο Φαληρο και το εζησα απο τοτε που η Συγγρου ηταν γεματη φαναρια, πιστεψε με ηταν κολαστηριο να την διασχισεις με το αυτοκινητο. Η εξυπνοτερη κινηση που κανανε ηταν η πληρης ανισοπεδοποιηση και η καταργηση των φαναριων.
Επιση ο παραδρομος μια χαρα ειναι. Ακομα και με τα παρκαρισμενα στη μια μερια του δρομου, περνανε κανονικα αμαξια. Δουλευω στην ευρυτερη περιοχη και ξερω καλα τι γινεται.
Εννοειται βεβαια δεν θα σχολιασω τα περι τραμ. Το πιο αχρηστο και βλακωδες ΜΜΜ για την Αθηνα. Κατεστρεψαν την παραλιακη σε ολο το υψος του Παλαιο Φαληρου. Επειδη οπως προειπα μεγαλωσα και εζησα 30 χρονια στο Παλαιο Φαληρο, δεν υπηρχε καλυτερο μερος περιπατου και ηρεμιας απο το σημειο που ειναι τωρα οι ραγες του Τραμ. Υπηρχε μια λωριδα/χωρος σταθμευσης, οπου αφηνες το αυτοκινητο σου κανονικα χωρις να εμποδιζεις την παραλιακη και μετα εκανες ανετα τη βολτα σου στον πεζοδρομο/πεζοδρομιο. Τωρα εκτος του οτι το Τραμ το εχει καταργησει ολο αυτο πιανοντας ενα μεγαλο μερος του πεζοδρομιου, εχει γεμισει η παραλιακη επιπλεον φαναρια με μπουτον για τους πεζους.
Το τραμ ειναι λυση για πολεις χτισμενες σε λοφους οπως το Σαν Φρανσισκο, η Λισσαβωνα κτλ. οχι για πολεις χτισμενες σε επιπεδο εδαφος οπως η Αθηνα. Εκει κανεις σοβαρες επενδυσεις σε δικτυο μετρο. Επισης ειναι εναλλακτικο μεσο των λεωφορειων (για λογους ρυπανσης και χαμηλης ετσι και αλλιως ταχυτητας) στο κεντρο της πολης. Οχι για περιφερειακο διαδημοτικο μεσο που θα συνδεει και θα φερνει την κινηση στο κεντρο. Ο επιβατης θες να ερθει αμεσα στα ορια του κεντρου, οχι σε 3 τερμηνα. Γιατι να παρεις το Τραμ απο το ΣΕΦ να πας στο Συνταγμα, οταν απο το Νεο Φαληρο παιρνεις Ηλεκτρικο για Μοναστηρακι (15 λεπτα) και μετα το μετρο για Συνταγμα (5 λεπτα)????? Στο ιδιο χρονικο διαστημα το τραμ θα παλευει απο το ΣΕΦ να φτασει στην Ελευθεριου Βενιζελου.
Επισης μολις ανοιξει το μετρο τους νεους σταθμους προς Ελληνικο-Γλυφαδα, ποιος και γιατι να παρει το Τραμ απο Γλυφαδα/Βουλα για Συνταγμα/κεντρο???
Η μονη χρησιμοτητα του τραμ ειναι τα καλοκαιρια για τους μαθητες/φοιτητες που δεν εχουν αμαξι και πανε για μπανιο ή καφε/ποτο στην παραλιακη.
Δωστε δρομους στο λαο!!!!!!
ariskop wrote: | Διαβάσα σε προηγούμενο σχόλιο ότι αντί για τέτοιες προτάσεις θα πρέπει να γίνει η υπόλοιπη Συγγρού ταχύτερη... Ας μας πει και πως όμως?? Γκρεμίζοντας τις πολυκατοικίες ανάμεσα σε Συγγρού και Καλλιρόης και με υπόγεια διέλευση κάτω από τους στύλους του Ολυμπίου Διός και τον Εθνικό Κήπο να καταλήγει στο Χίλτον? |
Υπαρχουν λυσεις για ολα τα γουστα. Μονοδρομεις τη Συγγρου απο Φιξ προς στηλες και το αντιστοιχο τμημα της Καλλιροης μεχρι Βουλιαγμενης. Εναλλακτικα κανεις ολη την Καλλιροης κλειστο αυτοκινητοδρομο αν φυσικα δεν ειχε γινει το Τραμ στη μεση να φαει ολο το χωρο. Θα μπορουσες να μετατοπισεις τα 2 ρευματα της Καλλιροης αριστερα προς το πρασινο μεσαιο διαζωμα (βγαινει 1 λωριδα ανα ρευμα), ετσι ωστε να εχεις 3 λωριδες ανα κατευθυνση και τον χωρο που θα κερδισεις απο την μετατοπιση να το δωσεις εκατερωθεν δεξια για παραδρομο οπως στη Συγγρου.
Απο διασταυρωση με Βουλιαγμενης και πανω ειτε κανεις τα παντα ανισοπεδα ή μεγαλα κομματια τα υπογειοποιεις.
Ριξε μια ματια στο "Boston Big Dig". Δες τι καταφεραν οι ανθρωποι σε μια πολη με αρκετες τεχνικες δυσκολιες αλλα εν τελει πληρη υπογειοποιηση ολοκληρης εσωτερικης ταχειας κυκλοφοριας και απο πανω στο χωρο που κερδισανε φυτευση και παρκα.
Αλλα ποιοι να τα καταλαβουν αυτα στην ψωροΚωσταινα που το μονο που τους νοιαζει ειναι ο πληρης αφορισμος του ΙΧ??? Αφορισμος απο του συγκοινωνιολογους, αφορισμος απο του ΥΠΕΘΟ κτλ.
Επισης ολη η Κηφισιας απο πυργο Αθηνων μεχρι και Κηφισια επρεπε να ειναι πληρως υπογειοποιημενη.
Η προταση σου για συνδεση παραλιακης με ΑΟ μεσω Αλιμου/Ελληνικου για να πας στα βορεια ειναι μεγαλη παρεκλιση διαδρομης. Γιατι τοτε να μην πας απο παραλιακη-Κηφισο-ΑΟ?? Το θεμα ειναι να μπορεις απευθειας απο το υψος του Παλαιου Φαληρο (που θεωρειται ενδιαμεσο σημειο στο νοτιο οδικο αξονα) να πας βορεια απευθειας).
Η Αθηνα για μενα χρειαζεται
α)ενα περιαστικο δαχτυλιο ταχειας κυκλοφοριας χωρις φαναρια που να κινεται σε ΑΟ-Κηφισο-παραλιακη-ΑΟ στο υψος του Ελληνικου
β) ενα αντιστοιχο αξονα βορα-νοτου με τη Συγγρου ως νοτιοτερο ακρο και την Κηφισιας ως βορειοτερο
γ) ιδανικα ενα αντιστοιχο αξονα ανατολης-δυσης με νοητη ευθεια την λεωφ. Αθηνων και καταληξη στην Βουλιαγμενης.
δ) ολοκληρωση της περιφερειακης Αιγαλεω για να εξυπηρετειται η αντιστοιχη περιφερειακη κινηση και να μην περναει μεσω της Καβαλας/Σχιστου
ε) Τουνελ στον Υμηττο με κατευθυνση το Βενιζελος
Και απο την αλλη οι ιθυνοντες σκεφτονται να πεταξουν λεφτα στο σχεδιο του renzo piano και να υπογειοποιησουν τη νεα παραλιακη. Κατι το οποιο δεν χρειαζεται αφου θα μπορουσες να επεκτεινεις τις υπογειοποιημενες διοδους προς το παραλιακο μετωπο και θα μπορουσαν να υπογειοποιησουν αλλα κομματια δρομων στο λεκανοπεδιο που τα εχουν πραγματικα αναγκη. |
|
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Jun 04, 2013 2:20 pm Post subject: |
|
|
Δεν θα σχολιάσω καν όσα αναφέρεις για το τραμ.
Απλώς έλεος πλέον με το ΣΕΦ- Σύνταγμα και το Γλυφάδα - Συνταγμα. Δεν κατασκευάστηκε το τραμ για να κάνει τέτοιες αποστάσεις (μόνο ένας τρελός θα το έκανε). Το τραμ είναι ένα χρήσιμο ΜΣΤ για μετακινήσεις και έρχεται να αντικαταστήσει τη χρήση του λεωφορείου (μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα, ανεξάρτητη κίνηση από τα ΙΧ) σε επιβαρυμένες κυκλοφοριακές συνθήκες. Με αυτή τη λογική χρησιμοποιείται και σχεδιάζεται σε όλες τις πόλεις του κόσμου (και στην Αθήνα). Δεν είναι ανταγωνιστικό του μετρό..
Τώρα σχετικά με όλα τα υπόλοιπα προτεινόμενα για υπογειοποιήσεις και για νέους αυτοκινητόδρομους μέσα στον αστικό ίστο αναρωτιέμαι σε ποια πόλη απευθύνεσαι. Στην Αθήνα του 2013 ή στο Λος Αντζελες του 1960??
Ακόμα και να έβρεχε δις ευρώ και το κόστος να μην λαμβάνεται υπόψιν τι έχει να κερδίσει η πόλη από κάτι τέτοιο?
Το Boston Big Dig αποτελεί το μεγαλύτερο εγχείρημα αστικής ανάπλασης στις Η.Π.Α. Προέκυψε ακριβώς από την ανάποδη λογική από όπως το παρουσιάζεις.
Θεωρήθηκε ότι ο προυπάρχων επίγειος / υπερυψωμένος κατά τμήματα αυτοκινήδρομος (ή μάλλον δίκτυο αυτοκινητοδρόμων σε μορφή σταυρού) που κατασκευάστηκε το 1950 δεν είναι δυνατόν να περνάει μέσα από το επιχειρηματικό και εμπορικό κέντρο της Βοστώνης και έπρεπε με κάποιον τρόπο να κλείσει. Και μιλάμε για έναν νευραλγικό τμήμα του δικτύου αυτοκινητοδρόμων της Μασαχουσέτης που δεν υπήρχαν εναλλακτικές οδεύσεις.
Σε ένα τμήμα της κυκλοφορίας (στην κατεύθυνση Ανατολή - Δύση) έγινε έκτροπή της σε νέο περιφερειακό αυτοκινητόδρομο εκτός κέντρου και το τμήμα που απέμεινε (περιλαμβάνει και υπόγειο τούνελ κάτω από το ποτάμι) υποβιβάστηκε σε δευτερεύουσα οδική δίοδος. Κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο στην φορά Βορράς - Νότος οπότε αποφασίστηκε η υπογειοποίηση του δρόμου μέσα στην πόλη στο ίχνος του προηγούμενου αυτοκινητόδρομου σε μήκος 5.6km υπόγειας διέλευσης.
Μιλάμε για ένα κολοσσίαιο έργο με τεράστιες τεχνικές δυσκολίες το οποίο κόστισε .......... 15 δις δολλάρια.!!! |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Fri Jun 07, 2013 1:09 am Post subject: |
|
|
Η έρευνα του ΕΜΠ για την Συγγρού του 2011, μαζί με τα παενπιστήμια της Villette και του Στρασβούργου. Αυτή τη στιγμή τρέχει συμπληρωματική, εις βάθος έρευνα (μαζί με άλλη μία για Πατησίων και μία τρίτη για Πειραιώς). |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Sat Jun 08, 2013 11:49 am Post subject: |
|
|
Οτι να ναι πραγματικα.
Ποιος ειπε οτι η Συγγρου χρειαζεται φαναρια?? Ποιος ειπε οτι η Συγγρου χρειαζεται περιορισμο πλατους και τραμ??
Διαβασα το pdf, η προταση ειναι για γελια και κλαματα μαζι. Παρεμβασεις σε 3 σημεια της Συγγρου?? Δλδ στο υπολοιπο η Συγγρου θα παραμεινει ως εχει?? Και στα προτεινομενα 3 σημεια που θα μειωνονται οι λωριδες και η Συγγρου θα στενευει θα γινεται το μποτιλιαρισμα της αρκουδας (bottleneck effect).
Εχουν περασει αυτα τα τζιμανια απο τον Κηφισο τις καλες εποχες μεχρι και το 2010 (που ειχε μεγαλυτερη κινηση οχηματων), που στο υψος της Αχαρνων ξαφνικα οι 4 λωριδες+ΛΕΑ γινονται 3 λωριδες και επηζε τα πρωινα ολο το ποταμι σε εκεινο το σημειο (γιατι επρεπε 2 λωριδες οχηματων - καθως ως γνωστον ο Ελληνας την ΛΕΑ την εχει κανονικο δρομο- να συμπτηχθουν)???
Καλα δεν συζητω για το τραγελαφικο να γινει ολη η Συγγρου μολις 2 λωριδες και να υπαρχει και τραμ εκατερωθεν. Πηγαινοερχεται αδειο στη Βενιζελου, να γινει και νεα γραμμη επι της Συγγρου να ειναι και τα δυο αδεια. Τα λεωφορεια επι της Συγγρου μεταφερουν μια χαρα τον κοσμο μεχρι το Φιξ για μετεπιβιβαση.
Οπως και οποιος εχει παρει το τραμ ξερει οτι μετα το Νεο Κοσμο (που κατεβαινει το 90% των επιβατων για μετεπιβιβαση στο μετρο), πηγαινει απο εκει μεχρι το Συνταγμα οριακα αδειο. Πρακτικα δλδ επρεπε να τερματιζει στο Νεο Κοσμο. Πεταμενα λεφτα για να το πανε απο το Νεο Κοσμο στο Συνταγμα, τσαμπα χαμενες λωριδες κυκλοφοριας στους δρομους του κεντρου.
Και τωρα θελουν να πεταξουν τα λεφτα των ανισοπεδοποιησεων της Συγγρου παλι στο καλαθι.
Δρομοι που ειναι ετσι και αλλιως ακομα αστικες λεωφοροι (Πειραιως, Ιερα Οδος, Καβαλας, Αμφιθεας κτλ), εκει "παιξε" με τα κουβαδακια σου και βαλε δεντρακια, φαναρακια. Η Συγγρου ειναι λεωφορος ταχειας κυκλοφοριας ομως. Δεν μπορεις να την υποβαθμισεις παλι για να λενε μερικοι συγκοινωνιολογοι και 2-3 πανεπιστημια οτι παραγουν εργο και ερευνα και περιβαλλοντικη συνειδηση.
Στο κεντρο της Αθηνας κανε τα αυτα τα πειραματα (πεζοδρομησεις Πανεπιστημιου, πετσοκομα Πατησιων κτλ.). Ετσι και αλλιως το κεντρο της Αθηνας το απαξιωσαν διαχρονικα, ο περισσοτερος κοσμος δεν κατεβαινει πλεον (ψωνια, βολτα, καφε κτλ.). Οτι και να κανουν ας παιζουν μονοι τους. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sat Jun 08, 2013 2:44 pm Post subject: |
|
|
Μαζί με τις κοτσανες ακούμε και κατι σωστό. Ανακυρήχθηκε μελετητής για την μελετη σκοπιμότητας της υπογειοποίηση των Σκυλίτση και Αλιπέδου στον Πειραιά ώστε να συνδεθεί η Ποσειδώνος από το ΣΕΦ μέχρι την Α. Παπανδρέου στον Αγ Διονύσιο υπόγεια και να χωριστεί η κίνηση των οχημάτων μεταξύ αυτών που μπαίνουν στον Πειραιά και αυτών που τον παρακάμπτουν.
http://www.ypodomes.com/index.php/anaplasis/anaplaseis-athinas/item/20100-πειραιάςξεκίνησε-η-μελέτη-για-την-υπογειοποίση-της-σκυλίτση |
|
Back to top |
|
 |
Alius Full Member


Joined: 07 Jun 2008 Posts: 269 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Feb 13, 2014 2:26 pm Post subject: |
|
|
Υπάρχει πολύ ψωμί στην υπόθεση "Η Αθήνα των ονείρων μας", και δεν εννοώ μόνο τα μεγάλα έργα τύπου ανάπλαση Πανεπιστημίου και Κέντρο Πολιτισμού Σ. Νιάρχος. Οι νέες οικιστικές τάσεις (Μεταξουργείο, Βοτανικός, γενικότερα δυτικές παρυφές του κέντρου της Αθήνας) θα οδηγήσουν ολόκληρες γειτονιές σε ανάπλαση και επανένταξη στον αστικό ιστό, οι τάσεις για απρόσκοπτη και ολοκληρωμένη κίνηση πεζών, ποδηλατών και γενικώς μη εποχούμενων θα αλλάξουν τις συνήθειες μετακίνησης, κλπ. Θα είναι πολύ exciting εποχή για την Αθήνα η ερχόμενη δεκαετία κι αυτό το thread σ'αυτό το forum είναι ιδανικό για να καταγράφονται και να συζητούνται οι εξελίξεις  |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Sat Feb 22, 2014 6:43 pm Post subject: |
|
|
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ άρθρο του Αχιλλέα Χεκίμογλου από το σημερινό Βήμα
"Μισός αιώνας από το σχέδιο Σμιθ για την Αθήνα - Όταν η Ελλάδα φλέρταρε με το μοντέλο της Αμερικανικής πόλης"
Κρατώ το σχέδιο για τούνελ κάτω από το Λυκαβηττό που θα ένωνε Αλεξάνδρας και (υποθέτω) Μιχαλακοπούλου (=Ταχεία Λεωφόρος Ιλισού; ) |
|
Back to top |
|
 |
Alius Full Member


Joined: 07 Jun 2008 Posts: 269 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
Alius Full Member


Joined: 07 Jun 2008 Posts: 269 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
Alius Full Member


Joined: 07 Jun 2008 Posts: 269 Location: Athens
|
Posted: Thu Feb 27, 2014 5:24 pm Post subject: |
|
|
http://erroso.blogspot.co.uk/2014/02/blog-post_27.html
Ένα ενδιαφέρον άρθρο - τοποθέτηση σχετικά με τον αποχαρακτηρισμό δυο κτηρίων για την ανάδειξη της Ποικίλης Στοάς. Προσωπική μου άποψη είναι εκείνη στην οποια καταλήγουν και ο αρθρογράφος και ο καθηγητής, πως δεν είναι άσπρο η μαύρο - πάντοτε κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις, όλα εξαρτώνται από τη σχέση αυτών των δυο. Εν προκειμένω, θεωρώ ορθή την απόφαση, ωστόσο είναι απαραίτητο ο αρχαιολογικός χώρος να αναδειχτεί μετά το πέρας των αρχαιολογικών εργασιών. |
|
Back to top |
|
 |
Lalas Junior Member


Joined: 07 Apr 2004 Posts: 136
|
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|