View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 8:36 am Post subject: |
|
|
Δε νομίζω οτι χρειάζεται να πει κάτι κάποιος. Θυμάμαι το παλιό βιβλίο του Νίκου Δήμου με τίτλο "Η δυστυχία του να είσαι Έλληνας". |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 1:54 pm Post subject: |
|
|
φτάι βασικά η έλλειψη συνεννόησης.....ο επιχειρηματίας κοιμάται (ούτε πρόβλεψη ούτε φαντασία), οι καταναλωτές δε δίνουν ευκαιρία στο tram(που να δουν κάτι αλλα βρώμικα έξω..), και ο δήμος με το tram πιθανόν δε σκέφτονται της επιπτώσεις η εναλλακτικές λύσεις (?).
παίζει όμως ρολο και το οικονομικό, και μια λύση που πάντα δηλώει στην ελλάδα στα άσχημα και στα καλά είναι ο χρόνος......ας γκρινιάζουν, σύντομα θα βαρεθούν και θα δώσουν μια ευκαιρία στο Tram.  |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 2:44 pm Post subject: |
|
|
Προσωπικά δεν πρόκειται να συμπονέσω ανθρώπους που ζητούν 3,000 ευρώ ενοίκιο για 45 τετραγωνικά ! Ούτε στο Τόκιο να είμασταν...
Όταν ήμουν το καλοκαίρι Ελλάδα είδα στο Mall του Αμαρουσίου τρελή κίνηση, αλλά σε κατάστημα γνωστής ισπανικής αλυσίδας που πουλάει καλή ποιότητα σε ικανοποιητικές τιμές. Ομολογώ ότι αγνοώ την αγορά της Γλυφάδας, αλλά πόσοι είναι πια οι υψηλού εισοδήματος εκεί κατοικοδρεύοντες, ώστε να αρνούμαστε την αξιόπιστη δημόσια συγκοινωνία και να επιτρέπουμε σε ορισμένες κυρίες να παρκάρουν όπου θέλουν τα θηριώδη τους SUV ?
Και γιατί στο φινάλε (αν σου περισσεύουν), να μην πας με το Smart-άκι για ψώνια ? Θα σεβαστείς και τους συμπολίτες σου και δεν θα ταλαιπωρηθείς και ο ίδιος να παρκάρεις...
Το θέμα για μένα είναι η αρχοντοχωριατιά που μας διακατέχει ως λαό.
Οι ίδιοι άνθρωποι που εδώ γκρινιάζουν για το Τραμ, θα μπουν μια χαρά στο θεοβρώμικο Μετρό στο Λονδίνο και θα χρησιμοποιήσουν εξίσου τον subway στην Ν.Υόρκη...
Last edited by Nozomi on Tue Nov 03, 2009 5:22 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 3:05 pm Post subject: |
|
|
Ειναι απιστευτη η εξυπηρετηση και η ομορφια που εχει προσφερει στο παραλιακο μετωπο και οχι μονο. Για τις δε νυχτες της Παρασκευης και του Σαββατου ειναι το Μεσο της χαρας. Παντως για τα SUV τι να πω. Οι μεταπολεμικες κυβερνησεις ποτισαν το DNA του Ελληνα στην ιδιωτικη αυτοκινηση και ο αγωνας για τα μεσα σταθερης τροχιας, οπως το τραμ ειναι δυσκολος και ανισος. |
|
Back to top |
|
 |
Alius Full Member


Joined: 07 Jun 2008 Posts: 269 Location: Athens
|
Posted: Wed Nov 04, 2009 11:46 am Post subject: |
|
|
Ειδικά για την αγορά της Γλυφάδας πρέπει να πω πως έχει όντως αλλάξει όψη με το τραμ... Και εννοείται προς το καλύτερο! Είναι ένας δρόμος που πραγματικά χαίρεσαι να περπατάς, το πράσινο είναι κυρίαρχο και σε συνδυασμό με τα χαμηλά κτήρια η αλλαγή είναι πραγματικά μεγάλη για ένα δρόμο που στο παρελθόν έπηζε από τα αυτοκίνητα. Α, σε 5-10 λεπτά απόσταση με τα πόδια παρκάρεις άνετα, αν δε σε βολεύει να πας με τραμ.
Μακάρι αυτό που έγινε στη Γλυφάδα και την Ερμού να γινόταν και σε άλλα σημεία στην Αθήνα! Βέβαια εδώ από τη μία ζητάμε έργα και ΜΜΜ και από την άλλη φωνάζουμε αν θιγούμε λίγο. Έστω και αν έχουμε άδικο, έστω και αν βελτιώνεται το βιωτικό μας επίπεδο... |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 5:56 pm Post subject: |
|
|
τελικά από το tram ποτε να περιμένουμε κάποιο νέο? κάποια επέκταση η νέο σταθμό? |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 10:27 pm Post subject: |
|
|
Η επέκταση του τραμ που κανονικά θα έπρεπε να "τρέχει" σήμερα, είναι αυτή προς Πειραιά, αλλά έχει κολλήσει στο ΣτΕ από 41(?) πολίτες...
Κάπου είχε δει το μάτι μου για επεκτάσεις ως το Κερατσίνι και το Πέραμα, τα Λιόσια μέσω Πατησίων και Αγίων Αναργύρων, την Καισαριανή και του Ζωγράφου...Με το ρυθμό που προχωράει όμως, και με τις συνεχόμενες προσφυγές, δε βλέπω φως... |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sun May 01, 2011 3:06 pm Post subject: |
|
|
Κυκλοφόρησε μέσω του zougla.gr ένα άγνωστο, μέχρι σήμερα, βίντεο αμερικανικής προέλευσης που δείχνει πλάνα από τη Σμύρνη, πριν και μετά την καταστροφή και την φυγή των προσφύγων.
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=86&cid=6&fid=355043
2-3 δευτερόλεπτα πριν τελειώσει το βίντεο φαίνεται κάτι σαν τραμ να κινείται, σε μία από τις περιοχές της Αθήνας που οργανώθηκαν οι πρόχειροι προσφυγικοί καταυλισμοί.
Ξέρει κάποιος πότε κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το πρώτο παλιό τράμ στην Αθήνα ; |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sun May 01, 2011 3:31 pm Post subject: ΤΡΑΜ ΑΘΗΝΑ |
|
|
Στην Αθήνα η ιδέα του Τραμ ήταν πολύ προχωρημένη καθώς η Αθήνα ήταν από τις πρώτες πόλεις στον κόσμο που είχαν δίκτυο (1882) αλλά ήταν και το βασικό μέσο μεταφοράς της για πάρα πολλά χρόνια με πλήθος γραμμών (21 γραμμές το 1908). Η πλήρης κατάργηση του Τραμ έγινε το 1977 με την κατάργηση της γραμμής του Περάματος...
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CF%81%CE%B1%CE%BC_%CE%91%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82 |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon May 02, 2011 8:16 am Post subject: |
|
|
Αχ τα νεύρα μου πρωί - πρωί. Το μεγαλύτερο μεταπολεμικό έγκλημα στην Αθήνα από τον "εθνάρχη" κιόλας, ας είναι καλά τα ανταλλάγματα που έπρεπε να προσφέρει η χώρα στο αυτοκινητιστικό lobby που εκπροσωπούσαν οι ΗΠΑ για τις οικονομικές ενισχύσεις της περιόδου.... Τουλάχιστον είναι παρήγορο ότι αυτό δεν έγινε μόνο στην Αθήνα εκείνη την περίοδο αλλά και σε άλλες πόλεις του κόσμου
Κατά τη γνώμη μου, μεγαλύτερο έγκλημα ακόμα και από την ανοικοδόμηση της πόλης με την μέθοδο της αντιπαροχής.
Όταν σκέφτεσαι ότι πριν από 40-50 χρόνια η πόλη είχε ένα ολοκληρωμένο σύστημα μέσου σταθερής τροχιάς που εξυπηρετούσε το σύνολο των πυκνοκατοικημένων περιοχών της πόλης (Κυψέλη, Πατήσια, Σεπόλια, Πετράλωνα, Καλλιθέα, Παγκράτι, Αμπελόκηποι, Στ.Λαρίσης, όλο τον Πειραιά) και όλο το εμπορικό και επιχειρηματικό κέντρο της πόλης με μεγάλη πυκνότητα γραμμών και σιδηροτροχιές (αρκετές και αποκλειστικής κυκλοφορίας) σε όλους τους σημαντικούς οδικούς άξονες του κέντρου και σήμερα δεν έχει τίποτα σε πιάνει τρέλα...
Πράγματι στα μέσα του προηγούμενου αιώνα το δίκτυο τραμ της Αθήνας αντιμετώπιζε τεράστια προβλήματα (λόγω ελλιπούς συντήρησης και πεπαλαιωμένου δικτύου και τροχαίου υλικού) αλλά δεν το ξηλώνεις σε μία νύχτα (κυριολεκτικά σε μία νύχτα ξηλώθηκε η σημαντικότερη διασταύρωση του δικτύου στα Χαυτεία).
Άντε τώρα να προσπαθήσεις να περάσεις πάλι τραμ (ακόμα και να υπάρξει η πολιτική βούληση) από όλους αυτούς τους δρόμους. Το κόστος και οι αντιδράσεις θα είναι μεγάλες..
Τα ίδια ισχύουν και για τις άλλες μεγάλες πόλεις της χώρας. Πόσο διαφορετική θα ήταν η Θεσσαλονίκη (πόλη ιδανική για δίκτυο τραμ) αν είχε παραμείνει το δίκτυο τραμ που κατάργησε και εκεί ο "εθνάρχης"?? Θα την χαλούσε την Πάτρα να είχε σήμερα το δίκτυο που είχε το 1902 γραμμή 5 km παράλληλα στην παραλιακή ζώνη ( όχι επί της παραλιακής αλλά επί της οδού Αγ.Ανδρέα από τον Αγ.Διονύσιο-μελλοντικός σταθμός ΟΣΕ μέχρι την περιοχή Ιτιές-μετά το νέο λιμάνι) και είχε και μια διακλάδωση στη Γούναρη προς την Άνω πόλη και το κάστρο. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Mon May 02, 2011 9:58 pm Post subject: |
|
|
Το Τραμ ηταν και θα παραμεινει καταδικασμενο και αχρηστο για την Αθηνα οσο
α) το εχεις να επικαλυπτεται απο αλλα μεσα ΜΣΤ ή λεωφορεια/τρολευ. Οταν στην Βουλα παει το Α2, το οποιο κινειται και θα φτασει γρηγοροτερα απο το Τραμ, δεν θα επιλεξει ο επιβατης το Τραμ. Το ιδιο ισχυει και απο Πειραια. Στο κομματι Αγιος Ιωαννης-Συνταγμα το 99% των επιβατων κανει μετεπιβιβαση στο Μετρο γιατι ειναι γρηγοροτερο απο το Τραμ (2 φορες που εκανα δοκιμη πρωινες ωρες καθημερινη 8-9 το τραμ χρειαστηκε για την ιδια αποσταση 15-20 λεπτα οταν το μετρο την κανει σε 3-5 μαξ).
β) οσο το εχεις να σταματαει σε ολα τα φαναρια που συνανταει. Με τις μεσες ωριαιες ταχυτητες που εχει ειναι πιο αργο και απο σαλιγκαρι και δεν εξυπηρετει απο αποψη ταχυτητας τον εργαζομενο τις πρωινες ωρες. Δυο φορες εχω μπει στο Τραμ και δεν προκειται να ξαναμπω. Το θεωρω το πιο ακυρο συγκοινωνιακο μεσο για συχρονη μεγαλουπολη, η οποια εχει εντονους ρυθμους ζωης και χρειαζεται συνεχη κινηση και ταχυτητα. Το Τραμ ειναι για βορειες χωρες για κατι επαρχιακες πολεις με γκαζον και δεντρα οπου ο χρονος κυλαει αργα
γ) Ειναι συγκοινωνιακο μεσο για πολεις που το Μετρο ειναι ασυμφορο λογω μορφολογιας ή εκτασης. Πχ στη Θεσσαλονικη θεωρω οτι το Μετρο ειναι αχρηστο (λογω μορφολογιας αλλα και δομης της πολης) και το Τραμ τις ταιριαζει καλυτερα, θα κατασκευαζοταν πιο γρηγορα και με μικροτερο κοστος. |
|
Back to top |
|
 |
apapa Full Member

Joined: 17 Jan 2011 Posts: 347
|
Posted: Mon May 02, 2011 10:02 pm Post subject: |
|
|
ariskop wrote: | Αχ τα νεύρα μου πρωί - πρωί. Το μεγαλύτερο μεταπολεμικό έγκλημα στην Αθήνα από τον "εθνάρχη" κιόλας, |
Το μεγαλυτερο εγκλημα του εθναρχη ηταν
α) οτι δεν γεμισε την Αθηνα οταν μπορουσε με δρομους σαν την Λεωφορο Συγγρου (ταχειας κυκλοφοριας, μεγαλης διατομης)
β) οτι δεν επεκτεινε τοτε που επρεπε τον ΗΣΑΠ και σε αλλα κομματια
γ) οτι με την αντιπαροχη δεν υποχρεωνε να υπαρχει προβλεψη για θεση σταθμευσης. Αν οντως υποστηριζε και εσπρωχνε το λομπι της αυτοκινησης επρεπε να δει 10-20 χρονια μπροστα, να υποχρεωσει να εχουν διαμερισμα και παρκινγκ για να ειναι οι δρομοι καθαροι και αδειοι απο παρκαρισμενα τοτε (και θα μπορουσε ισως να κανει ετσι και μεγαλυτερα πεζοδρομια δεντροφυτεμενα).
δ)η καταργηση της γραμμης Τραμ Περαματος το 1977. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Tue May 03, 2011 8:58 am Post subject: |
|
|
Kαλό θα ήταν να μην συγκρίνουμε τις ανάγκες και τις λογικές του 1950 με του 2010 .
Αλλες οι εποχές , άλλες οι ανάγκες και άλλες οι προτεραιότητες σε μιά χώρα χωρίς δρόμους , ρεύμα , νερό , και να μισιούνται μεταξύ τους οι πολίτες λόγω του εμφυλίου που μόλις είχε τελειώσει .
Σκεφτείτε ότι Αθήνα - Θεσσαλονίκη και Αθήνα - Πάτρα , πήγαινες είτε με τρένο είτε με πλοίο .
Οι συντελεστές δόμησης ανέβηκαν 40 % το 1968 επί Παττακού και μειώθηκαν 10-20 % επί Μάνου το 1977 που έκανε 10 χρόνια να ξαναβγεί βουλευτής .
Οπότε μην τα βλέπετε με τα σημερινά μάτια . |
|
Back to top |
|
 |
|