View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 8:36 am Post subject: |
|
|
Και όχι μόνο το παραπάνω άρθρο. Δείτε και αυτό
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=6070:τα-αρχαία-στην-αθήνα-πάνε-πίσω-τον-αυτοκινητόδρομο&Itemid=68
Δεν έχει συνεδριάσει ακόμη το ΚΑΣ για τα αρχαία που έχουν βρεθεί στο σημείο της Άνθειας. Πάει πίσω ο αυτοκινητόδρομος, και θα πηγαίνει ακόμη πιο πίσω όσο στην Αθήνα δεν ασχολούνται με τα αρχαία και το ΚΑΣ σφυρίζει αδιάφορα. Μάλλον βολεύει κάποιους αυτή η κατάσταση.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 778
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 10:42 am Post subject: |
|
|
Εχθες το πρωί ταξίδεψα στην Μεσσηνία σε ένα ταξίδι αστραπή στο οποίο δεν είχα δυστυχώς την ευκαιρία για φωτογραφίες, όμως:
Κατασκευαζεται το New Jersey στο ύψος του κομβού του Μελιγαλά. Είναι ορατό πλέον το μπάζωμα στη περιοχή του Αγ Φλώρου για την κατασκευή της γέφυρας πάνω από την κοίτη του Πάμισου. Παρακάτω στο Πλατύ εργάζονταν τα μηχανήματα για την εκσκαφή για την διελευση του αυτοκινητοδρομου εκατερωθεν της ανω διαβασης που ολοκληρωθηκε προσφατα. Στην περιοχή της Ανθειας όπου υπάρχει το θέμα με τα αρχαία οι εργασίες συνεχίζονται κανονικά και πλέον δουλεύουν και από την άλλη πλευρά του δρομου όπου κοψανε τις ελιές και ετοιμάζονται για πασάλους για την άνω διάβαση. Η συνεδρίαση του ΚΑΣ πρέπει να είναι μάλλον τυπική.
Πριν την Θουρία δεν μπορείς να περασεις με ασφάλεια τη διασταυρωση με τον δρομο που κατεβαινει από το λατομείο της Πόλυανης λογω του ότι κατεβαίνουν τα πλήθος τα φορτηγα του Μωρεα με κοτρώνα για την κατασκευη του επιχωματος στο τμήμα πισω απο το Praktiker. Συνεπώς μεχρι το Νοσοκομείο ο δρομος θα τελειώσει αρχες του 2012.
Αποφασισε η κυβερνηση να μην πληρώσει τις απαλοτριωσεις για την διεύλευση του περιφερειακου?
ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ.
Δεν είναι δυνατον τα δικαστηρια να διπλασιαζουν τα κοστος της γης σε επιπεδα πανω από την αγοραια αξια (δεν μιλαω για την αντικειμενικη που οριζει η εφορια) για εκτασεις που εχουν ως επι το πλειστον ελαιοπεριβολα και τα οποια δεν αγοραζει κανεις πλεον στην Μεσσηνια λογω του οτι η ελαιοπαραγωγη δεν φερνει πια εισοδημα και για τα οποια βρεθηκε η χρυση ευκαιρια να αξιοποιηθούν στη πλατη όλων των ελληνων φορολογούμενων. Προφανως εξαιρείται η απαλοτριωση πρωτης κατοικιας οπου ειναι κατι διαφορετικο αλλα αυτά ειναι λιγες περιπτωσεις. Δεν θα βλαφτει η Μεσσηνια αν δεν γινει ο περιφερειακος της Καλαματας. Απλως η Καλαματα θα χασει μια ευκαιρια προοπτικης. Ας φτιαξουν προσωρινά το τμήμα απο το Νοσοκομειο μεχρι την Νεα Εισοδο - 4 Χιλιομετρα - με σωστή διατομή αυτοκινητοδρομου και κομβο στα φαναρια του Ασπροχωματος.
Μοσχατο - Κόμβος Παραδεισιων 1 ώρα και 34 λεπτά με χρήση E-pass Αττικής οδού. (Μου πήρε 20 λέπτά να βγω στο κόμβο του Σκαραμαγκά από το Σχιστό). Αιντε Καλή Κυριακή. |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 2:46 pm Post subject: |
|
|
Και μια άλλη οπτική του θέματος των συμβάσεων παραχώρησης όπως την αναδημοσιεύει (εν μέρει) η εφημερίδα "Θάρρος Μεσσηνίας" απο το οικονομικό ένθετο της "Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας" και όπως την αποτυπώνει ο βουλευτής Μεσσηνίας Γ.Λαμπρόπουλος.
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=30546&Itemid=32
Το θέμα αυτό για το Τρίπολη-Πύργος το έχουμε συζητήσει σε αυτό το topic και παλαιότερα. Vas8-Βασίλη μάλλον θα γίνουν πράξη με τα διόδια που πληρώνουμε όσα φώναζες περί σχεδίων του Χ-Ρέππα.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 4:25 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδή θα πληρώνουν οι Μεσσήνιοι διόδια εντός του νομού (στα οποία περιλαμβάνεται και το κόστος του περιφερειακού της Καλαμάτας που πάνε να ακυρώσουν, και θα κατασκευαστεί αντί αυτού το Πύργος-Τρίπολη!!!!
Παιδιά, το έλεγα στο παρελθόν ότι εκεί το πάει ο αρχι-Αρκάδας (το αρχί βαίνει από το αρχηστράτηγος - να εξηγούμαστε) Υπουργίσκος, αλλά δε περίμενα ότι θα το έκανε τόσο απροκάλυπτα με τα λεφτά των Μεσσηνίων. Ε ας τους γράψουμε από σήμερα και να μη πληρώσουμε ποτέ διόδια μέχρι την Αθήνα.
Θα πρέπει, ως ελάχιστο να ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ τα διόδια εντός του νομού.
Και φυσικά στις εκλογές θα τους τα θυμίσουμε τα ψέματά τους. Να δω μετά που θα τρέχουν οι ΠΑΣΟΚΟβουλετές του νομού... |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Sun Apr 03, 2011 9:52 pm Post subject: |
|
|
Δεν έχω σε καμία εκτίμηση τον Ρέππα ή τον Μαγκριώτη, αλλά επιβεβαιώνονται από πουθενά αυτά ή είναι από την κούτρα του δημοσιογράφου;
Επίσης, καλά έκανε κι έκοψε το Πύργος-Καλό Νερό και τον Περιφερειακό της Καλαμάτας. Να μάθουν οι τοπικές κοινωνίες να είναι πιο σοβαρές. Ειλικρινά δεν έχω καμία όρεξη να πληρώνω ως φορολογούμενος ρήτρες για την καθυστέρηση των απαλλοτριώσεων, υπέρογκες τιμές για ελαιοχώραφα και αλλαγές σχεδιασμού των έργων με νέες μελέτες και επιπλέον κόστη επειδή "χαλάνε τη μόστρα" σε κάτι βλαχαδερά. Ούτε που με νοιάζει αν θα μείνει όλη η Πελοπόννησος χωρίς δρόμους.
Όσο οι Πελοποννήσιοι "ξεσηκώνονται" ενάντια σε κάθε δρόμο (Καλαμάτα, Ζαχάρω, Βραχνέικα), στη Μακεδονία σχεδόν όλο το βασικό δίκτυο είναι αυτοκινητόδρομοι. Δεν φταίνε μόνο οι Υπουργοί, φταίει το κλούβιο μας το κεφάλι.
ΥΓ: Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Πελοππόνησο |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 12:24 am Post subject: |
|
|
μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση φίλε arxitektonas κανένας Καλαματιανός δεν έγραψε ή δεν ξεσηκώθηκε κατά του περιφερειακού.
Εγιναν κάποιες διορθώσεις στη χάραξη, με συμφωνία όλων των μερών πριν ενάμιση χρόνο περίπου, ώστε να περνά λίγο μακρύτερα από κάποια σπίτια και από τότε δεν υπήρξαν αντιδράσεις.
Τώρα εάν δε τους αρέσουν τα ποσά για αποζημιώσεις που βγάζουν τα δικαστήρια, είναι αυτός επαρκής λόγος να ακυρώσουν ένα έργο 10 χιλιομέτρων που θα κάνει την πόλη να ανασάνει;
Και η αξία της γης στην Καλαμάτα είναι υψηλή, λόγω τουρισμού και φυσικού κάλους που το εκτιμούν οι αγοραστές. Ο περιφερειακός περνά πολύ κοντά στην πόλη. Έπρεπε να το περιμένουν ότι οι αποζημιώσεις θα είναι υψηλές. Δε γνωρίζω για τι ποσά πάντως μιλάμε. Δεν έχουμε ακόμα επαρκή ενημέρωση. Ας περιμένουμε τι θα βγει. Πιο λογικό θα μου φαινόταν να δεσμεύσουν τη γη και να κάνουν το δρόμο 2-3 χρόνια αργότερα. Αυτό μπορούμε να το καταπιούμε. Και φυσικά τα διόδια εισόδου της Καλαμάτας θα πρέπει να καταργηθούν!!! (να παραμείνουν μόνο στο ρεύμα εξόδου).
Εσείς στην Πάτρα φτιάξατε περιφερειακό -πριν 10 χρόνια και πολύ καλά κάνατε. Και τον έχετε και δωρεάν με λεφτά που πλήρωσε όλη η Ελλάδα.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχεις αδικο.....δεν ξεσηκωθήκαμε ούτε στο ΣτΕ πήγαμε. Καμία σχέση με τη Ζαχάρω που θα χαρώ και εγώ που η ιστορία εκεί τους βγαίνει μπούμερανγκ γιατί έπαιξαν με τη φωτιά.
Last edited by vas8 on Mon Apr 04, 2011 9:30 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 778
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 8:39 am Post subject: |
|
|
Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα από πλευράς κυκλοφοριακού φορτίου. Άλλο ο περιφερειακός της Πάτρας άλλο της Καλαμάτας. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 11:05 pm Post subject: |
|
|
vas8, ο Περιφερειακός της Πάτρας έκανε 20 χρόνια να κατασκευαστεί, λόγω τεχνικών προβλημάτων αλλά και κυρίως λόγω του κάθε βλαχοπατρινού απόγονου τσέλιγκα που είχε ένα βοσκοτόπι στην τοποθεσία που πέρναγε ο περιφερειακός και κοίταξε να βγάλει τα λεφτά που δε θα έβλεπε ούτε με κυάλι από τις απαλλοτριώσεις. Με τα πολλά, το έργο χαρακτηρίστηκε "Ολυμπιακό" και τέλειωσε κακήν κακώς, μόλις ένα 6μηνο πριν τους Αγώνες. Αν θέλετε περιφερειακό στην Καλαμάτα σε 20 χρόνια με τα χίλια ζόρια, να είσαι σίγουρος ότι με τα μυαλά που κουβαλάνε οι συμπολίτες σου (ίδια κι απαράλλαχτα με των Πατρινών απ'ότι φαίνεται) θα τον έχετε τότε. Δε το θεωρώ κατόρθωμα. Δε μπορείς να αξιώνεις τιμές αγοράς, δηλαδή διπλάσιες και τριπλάσιες από τις τιμές αντικειμενικής αξίας και αναγκαστικής απαλλοτρίωσης. Γι'αυτό λέγεται και αναγκαστική. Αυτό έλειπε να βγάζεις και κέρδος από την υπόθεση. Αυτό δεν καταλαβαίνουν οι τοπικές "κοινωνίες" (μέσα σε πολλά εισαγωγικά, γιατί αν ήταν κοινωνίες θα κατανοούσαν το γενικό καλό της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ) και γι'αυτό ο κάθε Ρέππας (με χ ή χωρίς μπροστά) κάνει τα πολιτικά του παίγνια. Κάποιοι άλλοι παίζουνε κάτι άλλο... |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Apr 04, 2011 11:48 pm Post subject: |
|
|
arxitektonas δε διαφωνώ καθόλου με αυτά που λες, απλώς ήθελα να σε ενημερώσω (όπως και όλους που μας διαβάζουν) ότι στην Καλαμάτα ουσιαστικά και πρακτικά δεν υπάρχουν αντιδράσεις για τον περιφερειακό. Το αντίθετο, υπάρχει ενθουσιασμός και προσμονή να τελειώσει.
Η διαφορά με την Πάτρα είναι ότι το στην Καλαμάτα 90% του δρόμου περνά πολύ κοντά στον αστικό ιστό, (σε εκτός σχεδίου περιοχές βέβαια) αλλά περιοχές με φοβερή θέα και όπου χτίζονται ακριβά σπίτια (κατ' αναλογία βλέπε Κάτω Καστρίτσι, Πλατάνι - έχω ζήσει στην Πάτρα πολλά χρόνια) και φυσικά η αγοραία αξία της γης είναι αρκετά υψηλή.
Γι αυτό λέω, ΟΚ δεν υπάρχουν λεφτά φέτος, αλλά μην τον ακυρώσετε. Ας τον κατασκευάσει ο Μορέας (ως οφείλει - "δωρεάν" για τους φορολογούμενους) αλλά ας το κάνει σε 2-5 χρόνια όταν με το "πασο" μας κάνουνε τις ακριβ'ες απαλλοτριώσεις. Οι οποίες τότε θα έχουν γίνει ακριβότερες, λόγω του δρόμου Τρίπολης-Σπερχογείας που θα έχει ολοκληρωθεί (δυστυχώς τέρμα το Τρίπολη Καλαμάτα). Ο δρόμος θα σταματά πλέον 6 χλμ πριν την Καλαμάτα και μετά το "βαλκανικό χάος", με πολλά φανάρια μέχρι την πόλη. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Apr 05, 2011 9:00 am Post subject: |
|
|
Quote: | (ίδια κι απαράλλαχτα με των Πατρινών απ'ότι φαίνεται) |
Πατρα μενω,,και οι Πατρινοι ειναι χειροτεροι απο τους κορινθιους πχ..
γιαυτο εχουμε να δουμε δρομους 40 χρονια μιλαμε..οι Πατρινοι και Ριοτες εδω ειναι παρα πολυ δυσκολοι για να μπει οτιδηποτε μεγαλο εργο μεσα,,δρομος ή τρενο..
τα βλεπω μπροστα μου,,θα σταματησουν τα παντα,,μην και τυχον θιχτουν οι βιλες των διαφορων-και γνωστων πασοκο πολιτικων - στο δημο Ριου και τα γυρω χωρια.
ενω οι Κορινθιοι πχ,,παρολο πουτους τρωνε τα χωραφια,,αφηνουν και περνανε οι δρομοι..
αλλα να σταματας ετσι τα παντα,,και μετα να γκρινιαζεις γιατι δεν υπαρχει αναπτυξη στον τοπο σου,,ειναι εξοργιστικο.. |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 10:07 am Post subject: |
|
|
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=6150
Σημαντικά τα νέα από σύσκεψη που έγινε χτες στο Υποδομών με πρωτοβουλία του βουλευτή Μεσσηνίας κ. Κουσελά:
Η δρόμος Πύργος-Τσακώνα θα κατασκευαστεί!!!!! με εξαίρεση την περιοχή Καιάφα! Φαίνεται η Ζαχαριώτες κατάλαβαν την βλακεία τους και τον κίνδυνο να μείνει η περιοχή τους με τον δρόμο σκοτώστρα μέχρι τον Πύργο που είναι 40 ετών.
Ο περιφερειακός της Καλαμάτας θα κατασκευαστεί μέχρι τον κόμβο Καρέλια. Δηλαδή θα οδηγεί σχεδόν στο πουθενά, μια και θα καταλήγει σε στενό δρόμο πλάτους λίγότερο από 8 μέτρα, για να πάμε στη νέα είσοδο της Καλαμάτας! Οσοι γνωρίζουν την περιοχή, υπάρχει η γέφυρα πάνω από τις γραμμές του τραίνου η οποία είναι πολύ στενή! Για να μη μιλήσουμε για τα φανάρια!
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί δε παγώνουν το υπόλοιπο τμήμα για 2-3 χρόνια, ώστε να γίνουν οι απαλλοτριώσεις σταδιακά. Ισως τελικά αυτό να κάνουν. Ο Μορέας έχει υποχρέωση να τον κατασκευάσει ολόκληρο και οι τιμές των διοδίων έχουν υπολογιστεί και με αυτό το κόστος.
Να δω πως θα μας πείσουν να πληρώνουμε τα διόδια για τον κουτσό δρόμο.
Εδώ τους χρειάζεται μια προσφυγή στα δικαστήρια! |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 1:30 pm Post subject: |
|
|
περισσότερες λεπτομέρεις για το θέμα του περιφερειακού από το σημερινό Θάρρος της Καλαμάτας:
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=30609&Itemid=32
Ας τον πάνε αρχικά μέχρι τον Καρέλια (δώρον άδωρον, όπως εξήγησα στο προηγούμενο πόστ), σε β' φάση μέχρι τον δρόμο προς Σπάρτη (πλέον θα έχει φάσει μέσα στην Καλαμάτα) και σε γ΄φάση μέχρι το τέρμα στη Λακωνικής.
Ετσι θα μοιράσουν τα λεφτά που θα πληρώοσυν στους ιδιοκτήτες σε 5 χρόνια αντί για 1 χρόνο. Και τα δικαστήρια θα έχουν τελεσιδικήσει. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 2:09 pm Post subject: |
|
|
Στον Καιαφα,,θα μεινει ο δρομος μονος οπως ειναι?αντε καμια ψιλοδιαπλατυνση..
αν και θα ελεγα οτι πρεπει να βαλουν διαχωριστικο..για να γλυτωσουν ζωες
ακομα και με 1 1,5 λωριδες ανα κατευθυνση.. το διαχωριστικο σωζει ζωες..
αυτοκινητοδρομος με ξαφνικο κενο σε σημειο χωρις διαχωριστικο ειναι απολυτη σκοτωστρα.. |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 3:05 pm Post subject: |
|
|
Σκοτώστρα ειναι ο δρόμος στον οποίο δεν σέβεσαι τα όριά του. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 6:32 pm Post subject: |
|
|
χαχαχα, λες το πρωταπριλιάτικο αστείο μου να βγεί αληθινό?  |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Apr 06, 2011 8:58 pm Post subject: |
|
|
Άντε επιτέλους φαίνεται να πρυτάνευσε η λογική σχετικά με τον αυτοκινητόδρομο στον Καιάφα. Ας κατασκευαστεί ο υπόλοιπος άξονας όπως πρέπει και ας διέρχεται από τον Καίαφα για 2-3km. Έτσι και αλλιώς ο κυκλοφοριακός φόρτος σε αυτό το τμήμα του άξονα δεν πρόκειται ποτέ να γίνει τόσο μεγάλος ώστε να έχουμε περιστατικά μποτιλιαρίσματος.
Τώρα σχετικά με τον περιφερειακό της Καλαμάτας δεν έχω να σχολιάσω κάτι συγκεκριμένο. Το θέμα έχει να κάνει σχεδόν αποκλειστικά με το ελληνικό Δημόσιο καθώς αυτό βαρύνεται σε εποχές κρίσης με το κόστος των απαλλοτριώσεων. Αν θεωρούν στο Υπουργείο Υποδομών ότι τα ποσά που έχουν επιδικαστεί για τις απαλλοτριώσεις είναι υπερβολικά καλά θα κάνουν να ασκήσουν εφέσεις για να καθοριστούν νέες τιμές.
Για την κοινοπραξία δεν έχει και ιδιαίτερη διαφορά. Τα χρήματα που θα γλιτώσει από τις εργασίες κατασκευής θα τα χάσει από την διαφορά του αντιτίμου των διοδίων που δεν θα χρεώνεται στα μελλοντικά μετωπικά διόδια κοντά στην Καλαμάτα για αυτό το τμήμα. Σύμφωνα με την σύμβαση παραχώρησης τα μετωπικά αυτά διόδια θα αντιστοιχούν στο τμήμα αυτοκινητόδρομου χοντρικά από την Τσακώνα έως το τέλος του αυτοκινητόδρομου. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Apr 07, 2011 9:44 am Post subject: |
|
|
Quote: | Σκοτώστρα ειναι ο δρόμος στον οποίο δεν σέβεσαι τα όριά του. |
η εναλλαγη διαχωριστικου και μη,,ειναι σκοτωστρα,,δειτε στην Πατρων κορινθου,,ειδικα τη Νυχτα..
αυτα περι σεβασμου δεν εχουν σημασια σε καθημερινη κινηση ,με τον μεσο καφρο ελληνα δηγο.. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Apr 07, 2011 1:47 pm Post subject: |
|
|
Τη στιγμή που δεν έχουν ολοκληρωθεί οι απαλλοτριώσεις στην αρχή της Ιονίας (Μεσολόγγι κλπ) δεν θεωρώ ότι μπορούμε να μιλάμε με τέτοιο τρόπο για τις απομένουσες απαλοτριώσεις στο ΤΕΛΟΣ ενός έργου που ξεκίνησε ταυτόχρονα, και έχει πενταπλάσιο βαθμό ολοκλήρωσης. |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Fri Apr 08, 2011 6:58 am Post subject: |
|
|
ξεκίνησαν οι ...κρατικοποιήσεις από τα διόδια  |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon Apr 11, 2011 5:04 pm Post subject: |
|
|
Ε τι να σου κανουν οι "ανθρωποι" οσο πεφτει το χρήμα τόσο δουλευουν!
παρατηρω όμως ότι οι κολωνες που εδράζεται η γέφυρα ψευτοδείχνουν. Ειναι πολύ αδύνατες ή μου "φαινεται σε σχεση με το κύριο σώμα της γέφυρας? |
|
Back to top |
|
 |
|