View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Mon Aug 02, 2010 4:16 am Post subject: |
|
|
Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι κατά την αποβίβαση υπάρχει ο κίνδυνος η πόρτα του αυτοκινήτου να ανοίξει πάνω σε διερχόμενο ποδηλάτη...... και φυσικά το ότι η εφαρμογή αυτής της λύσης απαιτεί δρόμο ικανού πλάτους με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Aug 02, 2010 9:41 am Post subject: |
|
|
Αυτό που λες το έπαθα. Τη πρώτη μέρα που δεν είχα προσαρμοστεί στο τρόπο κίνησης μου, είδα ξαφνικά ένα λεωφορείο να ανοίγει τις πόρτες και να αποβιβάζει κόσμο μπροστά μου. Σταμάτησα και άφησα το κόσμο να περάσει γύρω μου και να ανέβει στο πεζοδρόμιο.
Κανονικά στο κέντρο των πόλεων έπρεπε οι δήμοι να βάψουν μία στενή λωρίδα κυκλοφορίας για τα ποδήλατα ως προκαθορισμένη. Λειτουργεί ως τρόπος παιδείας και για τους περαστικούς οδηγούς. Αυτό το λέω γιατί στο Δουβλίνο ποδηλατόδρομοι ήταν ζωγραφισμένοι στο κέντρο αλλά αν κάποιος ξέφευγε μερικά χιλιόμετρα από αυτό δεν υπήρχαν παντού διαμορφωμένες λωρίδες. Ωστόσο η απόλυτη ύπαρξη ποδηλατόδρομων στο κέντρο ,πέρα του ότι βοηθούσε στην έλλειψη μποτιλιαρίσματος και μόλυνσης, εκπαίδευε τους οδηγούς των αυτοκινήτων, να έχουν το νου τους εκτός του κέντρου, στη πλευρά του πεζοδρομίου μην τυχόν και βρουν μπροστά τους κάποιο ποδηλάτη. Βέβαια οι ποδηλάτες σε σημεία που δεν υπήρχαν γραμμές ποδηλατόδρομων ανέβαιναν στα φαρδιά πεζοδρόμια και συνέχιζαν μέσω αυτών τη πορεία τους.
Όμως επαναλαμβάνω, η εκτενής ύπαρξη ποδηλατόδρομων στο κέντρο κάνει υποψιασμένους όλους τους οδηγούς αυτοκινήτου της συγκεκριμένης χώρας ώστε να ξέρουν πως θα αντιδράσουν σε ότι αφορά την τοποθέτηση τους στο δρόμο σε περίπτωση συνάντησης με ένα ποδήλατο. |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
|