 |
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Dec 02, 2010 1:51 pm Post subject: |
|
|
Μας έχουνε γκαστρώσει στον Τόφαλο με τις ασφαλτοστρώσεις.... Είμουνα νιος και γέρασα και ακόμα να τελειώσει ο κόμβος  |
|
Back to top |
|
 |
dimline Junior Member


Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Sat Dec 25, 2010 11:36 pm Post subject: |
|
|
pat-ioa90min wrote: | -
- Μικρή πρόοδος στην κάλυψη Διακονιαρη (μοιάζει με άσφαλτο) στο τμήμα του κόμβου Εγλυκάδας. |
Παραδόθηκε τελικά στην κυκλοφορία , ένα νεό τμήμα μηκους 1,5 km , της κάλυψης Διακονιάρη, απο την διασταύρωση με Αγίου Ιωάννη Πράτσικα μέχρι και το Παμπελοποννησιακό Στάδιο.
Απομένει τμήμα 3,5 km μέχρι την Περιμετρική ,όπου τηρουμένων των αναλογιών προχωρά σχετικά κανονικά.
Πότε θα παραδωθεί ολόκληρο?? άγνωστο...Πάντως μάλλον κομμάτι , κομμάτι θα παραδίδεται στην κυκλοφορία... |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sun Dec 26, 2010 5:34 am Post subject: |
|
|
Και στον κόμβρο στον τόφαλο φαίνεται να προχωράει το πράγμα έστω και με ρυθμούς χελώνας. Έχει πεσει τελική στρώση ασφάλτου στο μεγαλύτερο κομμάτι και τοποθετούνται φωτεινοί σηματοδότες, γίνεται διαγράμμιση κλπ |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sun Dec 26, 2010 6:03 pm Post subject: |
|
|
από τη μεριά μου πέρα από τις ευχές για υγεία και ευτυχία θα ήθελα να συμπληρώσω ότι κατά ένα πολύ μεγάλο μέρος έχει ολοκληρωθεί η πεζοδρόμηση της ρήγα φεραίου αλλά μου φαινέται ότι υπάρχει μια καθηστέρηση στη πεζοδρόμηση της παντανάσης και επισης γίνονται κάποια οδικά έργα στη νησίδα επι του δρόμου στο νέο λιμάνι εκει που ξεκινάει η ελ. βενιζ΄ρλου |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sun Dec 26, 2010 6:40 pm Post subject: |
|
|
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους πεζοδρόμηση είναι αυτή που δεν υπάρχει πλακόστρωτο στο ύψος του πεζοδρομίου αλλά στο επίπεδο που ήταν παλιά η άσφαλτος... |
|
Back to top |
|
 |
dimline Junior Member


Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Sun Dec 26, 2010 9:55 pm Post subject: |
|
|
Ελα μου ντε !!...Αυτό αναρωτιέμαι και εγώ...
Προφανώς θα είναι πεζόδρομος εκ περιτροπής!!!
Ανάλογα με την διάθεση δλδ...  |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Tue Jan 25, 2011 1:14 pm Post subject: |
|
|
Καταρχήν να ευχηθώ σε όλους τους φίλους, και στον οικοδεσπότη μας τα stadia.gr, Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά, μιας και αυτό είναι το πρώτο post του 2011 στο topic.
Για το ύψος του νέου πεζόδρομου της Ρήγα Φεραίου, που όπως λέτε έμεινε στο επίπεδο του δρόμου, φαίνεται ότι σκέφτηκαν να μην ταλαιπωρήσουν τους ευσυνείδητους συμπολίτες μας που πηγαινοέρχονται ανενόχλητοι με τα μηχανάκια τους... (όπως και στους άλλους πεζόδρομους αλλά και στις πλατείες ). Ήδη έγινε και το πρώτο ατύχημα με μηχανάκι που χτύπησε πεζό. Ζήλεψαν όμως και τα αυτοκίνητα και άρχισαν και αυτά να κόβουν δρόμο: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/50695
Πάντως, για να λέμε και κάτι ευχάριστο, το έργο έκανε την πόλη λίγο πιο όμορφη και φιλική από πριν. Μπήκαν και κάποιες όμορφες ζαρντινιέρες, αλλά θα ήταν πολύ καλύτερα αν είχαν φτιάξει και κάποια παρτέρια με πράσινο, τόσο δύσκολο ήταν; |
|
Back to top |
|
 |
dimline Junior Member


Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Tue Jan 25, 2011 11:18 pm Post subject: |
|
|
Pink Floyd πολλά ζητάς...
Δεν έχεις συνηθίσει τόσα χρόνια με τα <<ολοκληρωμένα>> έργα ????
Ας αφήσουμε και κάτι να γίνει αργότερα!!!  |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Wed Jan 26, 2011 2:09 am Post subject: |
|
|
Επειδή το έχω ξαναδεί να γράφεται και αλλού και είναι η μεγαλύτερη ανακρίβεια που έχω δει. Οι πεζόδρομοι στα ιστορικά κέντρα των πόλεων κατά κανόνα γίνονται στο επίπεδο του δρόμου σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου για τους εξής απλούς λόγους:
1)Για να γίνεται φορτοεκφόρτωση στα καταστήματα/ξενοδοχεία/εστιατόρια ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ
2)Για να μπορούν τα μηχανήματα του δήμου (σκουπιδιάρικα και οδοκαθαριστικά) να κάνουν απρόσκοπτα το έργο τους ΤΟ ΒΡΑΔΥ
3)Για να μπορούν εύκολα να φτάσουν οχήματα έκτακτης ανάγκης όπως ασθενοφόρα και πυροσβεστικά
4)Για να μη σπάσουν όλες οι πλάκες σε περίπτωση που ένα βαρύ όχημα θέλει να περάσει για ανέγερση/αποκατάσταση οικοδομής
Δηλαδή για να μπορούν οχήματα να μπαίνουν στον πεζόδρομο σε έκτακτες καταστάσεις ή σε ώρες που δεν κυκλοφορούνε οι πεζοί. Είναι καθαρά ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ το θέμα.
Πεζόδρομοι σε κεντρικές περιοχές με πολλές χρήσεις (εμπορικές, αναψυχής, κτλ) στη Ρώμη, το Άμστερνταμ και το Μιλάνο (πόλεις τις οποίες έχω επισκεφτεί και γνωρίζω καλά) είναι ΠΑΝΤΑ στο επίπεδο του δρόμου. Το ίδιο, άλλωστε, γίνεται και στην Ερμού και τη Διονυσίου Αρεοπαγίτου στην Αθήνα. Δεν αποτελεί πρωτοτυπία.
Το μόνο που χρειάζεται για να διασφαλιστεί ο χαρακτήρας του πεζοδρόμου είναι η καλή και σωστή αστυνόμευση και η αστική παιδεία. Πράγματα που λείπουνε παντελώς από την Ελλάδα και ιδίως από την Πάτρα. Την οποία Πάτρα υπεραγαπώ, αλλά με τη σκατονοοτροπία του αρχοντοχωριάτη δεν πρόκειται να δει σύντομα προκοπή. |
|
Back to top |
|
 |
Psilalonitis-1982 Senior Member


Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Fri Mar 18, 2011 4:11 pm Post subject: |
|
|
Ολοκληρώθηκε η μελέτη και επελέγη η διαδρομή για το τραμ στην Πάτρα
Ολοκληρώθηκε η μελέτη βιωσιμότητας για την κατασκευή τραμ στην Πάτρα, όπως ανακοίνωσε πριν από λίγο η Δημοτική Αρχή, ενώ επελέγη και η διαδρομή που θα ξεκινά από το Π.Π.Ν.Π., θα περνά από το κέντρο της πόλης και θα καταλήγει στο ΑΤΕΙ.
"Σύμφωνα με την ενημέρωση που έχει η δημοτική αρχή η πρώτη φάση της μελέτης για την εξυπηρέτηση της Πάτρας με τραμ (μελέτη σκοπιμότητας) ολοκληρώθηκε και η γνώμη των μελετητών είναι ότι η κατασκευή δικτύου τραμ στην πόλη είναι ένα έργο βιώσιμο που θα εξυπηρετήσει σημαντικά τις συγκοινωνιακές ανάγκες των δημοτών και θα εκτονώσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα, παράλληλα βεβαίως και με άλλες παρεμβάσεις", ανέφερε πριν λίγο στους δημοσιογράφους ο Εκπρόσωπος Τύπου της δημοτικής αρχής Ζώης Μαρίνος.
Κατά την διάρκεια της μελέτης έγιναν μετρήσεις σε δρόμους της Πάτρας για τις κυκλοφοριακές συνθήκες που επικρατούν ενώ αρκετοί δημότες κλήθηκαν να απαντήσουν σ’ ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τις επιλογές και προτιμήσεις τους όταν πρόκειται να μετακινηθούν στην πόλη.
Ταυτόχρονα, επελέγη και η διαδρομή που θα ακολουθεί το τραμ το οποίο, όπως είναι γνωστό, θα συνδέσει το κέντρο της Πάτρας με το ΑΤΕΙ από τη μία πλευρά και με το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο από την άλλη.
"Γνωρίζετε, επίσης, το προσωπικό ενδιαφέρον του Δημάρχου για την εξέλιξη του έργου του τραμ και για τον λόγο αυτό είχε πριν λίγες μέρες επικοινωνία με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Δημήτρη Ρέππα ώστε, αφού ολοκληρωθεί και η μελέτη εφαρμογής, το έργο να ενταχθεί στην κοινοτική πρωτοβουλία «Jessica» η οποία διευκολύνει την χρηματοδότηση έργων στις πόλεις μέσω ενός ειδικού χρηματοδοτικού μηχανισμού", πρόσθεσε ο Εκπρόσωπος Τύπου και συνέχισε:
"Ο προϋπολογισμός του έργου της κατασκευής τραμ στην Πάτρα εκτιμάται στα 240 εκατομμύρια ευρώ και στο ποσό αυτό περιλαμβάνεται το συνολικό κόστος, από τα έργα υποδομής και την τοποθέτηση των γραμμών μέχρι την προμήθεια των συρμών.
Τώρα, οι μελετητές θεωρούν ότι το έργο θα έχει εξασφαλισμένη βιωσιμότητα αν υπάρξει συνέργεια με το Αστικό ΚΤΕΛ της Πάτρας και βεβαίως αυτή είναι μια κατεύθυνση στην οποία προσανατολίζεται η δημοτική αρχή και εντάσσει στους σχεδιασμούς της. Όπως, επίσης, προσανατολίζεται και σε σύμπραξη του Δήμου στον Φορέα που θα διαχειρίζεται το τραμ.
Σε ό,τι αφορά στη διαδρομή του τραμ οι μελετητές έχουν καταλήξει σε μια από τις τρεις εναλλακτικές λύσεις που εξέτασαν. Το τραμ θα έρχεται από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο μέσω της Λεωφόρου Ιπποκράτους, της οδού Πανεπιστημίου και της νέας εθνικής οδού Πατρών – Αθηνών. Στο κέντρο, η διαδρομή εισόδου θα είναι η οδοί Αγίας Σοφίας, Έλληνος Στρατιώτου, Ρήγα Φεραίου, Μαιζώνος και Σμύρνης και από εκεί, από την οδό Καλαβρύτων, θα καταλήγει στο ΑΤΕΙ. Η αντίθετη διαδρομή, η διαδρομή εξόδου από το κέντρο θα περνά από την οδό Μαιζώνος, την Κορίνθου και μετά την εθνική οδό.
Για την γραμμή του τραμ υπάρχει και πρόβλεψη για μελλοντικές επεκτάσεις, όπως για παράδειγμα στην περιοχή της Ακτής Δυμαίων, μέχρι το ύψος του νέου λιμανιού.
Πρόκειται για μια εξαιρετικά σημαντική παρέμβαση, την σημαντικότερη των τελευταίων δεκαετιών για την ριζική αναβάθμιση των μέσων μαζικής μεταφοράς στην Πάτρα".
(πηγη: thebest.gr)
Δειτε στο παρακατω σχεδιο μια απο τις προτασεις που κατατεθηκαν:
 |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Fri Mar 18, 2011 4:24 pm Post subject: |
|
|
Θα πω καμια βαρια κουβέντα, αλλα μ' αρεσει το φόρουμ και δε θελω να φαω ban...
Όλοι αυτοι οι μελετητές (και παρατρεχάμενοι της αυλης του δημαρχου), έχουν δεί τραμ αλλων πόλεων στο εξωτερικό, τι διαδρομές κανουν και τι σκοπο εχουν ταχθει να εξυπηρετούν?
Εδω κανουμε ανεξοδες (πλην της αμοιβης του μελετητικου γραφείου) μελέτες, ανακοινώσεις με ταρατατζούμ που δε στοιχιζουν τιποτα, αντιθετως απλώνουν το χέρι της επαιτείας "φερτε λεφτα" (οποτε μετα θα λένε "εκανα οτι μπορούσα, ο κακος ο Ρεππας φταίει") και σχεδιασμούς γραμμών τραμ με λογική προαστιακού τρένου.
Καμία πρόβλεψη για ανακουφιση κέντρου, καμια λογική συνδυασμενων μεταφορών παρα μονο το "συνέργεια με το Αστικο ΚΤΕΛ" ετσι γενικώς και αορίστως...
Φανφαρόνοι όλοι τους... Κακομοίρα Ελλαδα... |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Fri Mar 18, 2011 5:49 pm Post subject: |
|
|
Συν τοις άλλοις είναι και ανορθόγραφοι.
"Επιχεισιακός Ερευνητής"..... Θα μας επι...χείσουν |
|
Back to top |
|
 |
Psilalonitis-1982 Senior Member


Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Sun Mar 20, 2011 8:29 am Post subject: |
|
|
Προαστιακός Πάτρας: o πιο επιτυχημένος Προαστιακός στην Ελλάδα
κείμενο από το ypodomes.com
Σε μία εποχή απαξίωσης του ελληνικού σιδηροδρόμου, η Πάτρα δείχνει τη λύση.
Ο νεοπαγής προαστιακός σιδηρόδρομος της Πάτρας, ο οποίος λειτουργεί από το περασμένο καλοκαίρι,
θυμίζει πλέον τις ένδοξες ημέρες των ΣΠΑΠ (Σιδηρόδρομοι Πειραιώς - Αθηνών - Πελοποννήσου),
καθώς έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση των Πατρινών.
Ο προαστιακός σιδηρόδρομος των Πατρών καταγράφει πληρότητες έως και 100% στις ώρες αιχμής,
ενώ ήδη τον Δεκέμβριο είχε ξεπεράσει τους 30.000 επιβάτες τον μήνα.
Οι τοπικοί φορείς έχουν αγκαλιάσει το εγχείρημα
και ζητούν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ την επέκταση των δρομολογίων και στις όμορες περιοχές των Πατρών.
Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια η πόλη έχει χτιστεί και επεκταθεί ραγδαία με αποτέλεσμα να έχει αυξημένες μεταφορικές ανάγκες.
Συν τοις άλλοις, η χρήση του αστικού σιδηροδρόμου έχει απαλλάξει τους κατοίκους της Πάτρας από το άχθος του μποτιλιαρίσματος
και της εξεύρεσης θέσης στάθμευσης.
Η διαδρομή γίνεται στην παλιά Τρικουπική, μετρική γραμμή και τα δρομολόγια ξεκινούν από τις 6.30 το πρωί και σταματούν στις 22.30.
Τα Railbus φεύγουν κάθε μία ώρα και πραγματοποιούν την διαδρομή Άγιος Ανδρέας - Κεντρικός Σταθμός - Καστελόκαμπος - Ρίο.
Από το Ρίο λεωφορείο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ παραλαμβάνει τους επιβάτες και τους προωθεί στο Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστημιακό νοσοκομείο.
Το εισιτήριο στοιχίζει 1,40 ευρώ και η μηνιαία κάρτα 20 ευρώ (10 για τους φοιτητές) και η συνολική απόσταση που διανύεται είναι οκτώ χιλιόμετρα.
Μάλιστα, τις προηγούμενες ημέρες, όταν και κορυφωνόταν το Καρναβάλι
δρομολογήθηκαν τριπλοί συρμοί Railbus, οι οποίοι κυκλοφορούσαν κατάμεστοι από κόσμο.
Το μέλος του Συλλόγου «Επιβάτης», μίας οργάνωσης που εργάζεται υπέρ της βιώσιμης κινητικότητας, κ. Β. Γκλαδάς,
επισημαίνει ότι υπάρχουν και άλλοι τρόποι βελτίωσης των υπηρεσιών του αστικού σιδηροδρόμου της Πάτρας.
«Έχουμε προτείνει να δημιουργηθούν και άλλες στάσεις για να συμπεριλάβει περιοχές με υψηλή πυκνότητα κατοίκων,
αλλά και να επεκταθεί η διαδρομή και στα δύο σκέλη της» εξηγεί.
«Άνθρωποι που δεν χρησιμοποιούσαν ποτέ το τρένο, πλέον το αγκαλιάζουν.
Η χρήση του σιδηροδρόμου έχει επικροτηθεί από τον Εμπορικό Σύλλογο, το ΤΕΕ, την Περιφέρεια και την τοπική κοινωνία.
Πιστεύουμε ότι πρέπει να επεκταθεί για να ενθαρρύνει και τον εσωτερικό τουρισμό» συνεχίζει ο κ. Γκλαδάς.
«Βέβαια, χρειάζεται να αλλάξει ο χρόνος αποχώρησης του λεωφορείου από το Πανεπιστήμιο,
διότι πολλοί φοιτητές εκείνη την ώρα βρίσκονται ακόμη στις αίθουσες.
Πάντως, σίγουρα, αποτελεί την τελευταία μόδα της πόλης» καταλήγει.
Η αναπάντεχη επιτυχία του προαστιακού της Πάτρας καθιστά επίκαιρη παρόμοια μελέτη
που είχε εκπονηθεί για λογαριασμό του υπουργείου Μεταφορών,
η οποία προτείνει την προαστιακή, εσωτερική και τουριστική χρήση παλιών σιδηροδρομικών δικτύων.
Επί παραδείγματι, προτείνεται η χρήση της παλιάς, μετρικής γραμμής για εσωτερικές μετακινήσεις από την Αθήνα ως τη Ν. Πέραμο
και από τους Αγίους Θεοδώρους έως το Κιάτο,
καθώς και της ιστορική γραμμής του Πλαταμώνα στην Πιερία, η οποία μπορεί να ενισχύσει τον τουρισμό της περιοχής την θερινή περίοδο. |
|
Back to top |
|
 |
dimline Junior Member


Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Wed Apr 20, 2011 9:45 pm Post subject: |
|
|
Εξαιρετικό παράδειγμα εφαρμογής λύσης με γνώμονα την λογική και το κοινό συμφέρον !
Αν εφαρμοστούν και άλλες με το ίδιο σκεπτικό , σύντομα η πόλη θα αποκτήσει ένα πιο ανθρώπινο πρόσωπο !
Είναι άξιο απορίας , πως έχουν καθυστερήσει τόσα χρόνια να εφαρμοστούν στην πράξη παρόμοια πλάνα...
Αλλά βέβαια ο Ελληνας είναι πάντα της τελευταίας στιγμής...
Τώρα που έχουν σφίξει τα πράγματα όσον αφορά το κόστος των μετακινήσεων , θα δούμε με το <<ζόρι >> να λύνονται χρόνια προβλήματα στο κυκλοφοριακό !!
Απο τα καλά της κρίσης !!
 |
|
Back to top |
|
 |
siakabetis Stadium Expert


Joined: 01 Oct 2004 Posts: 1426 Location: patras
|
Posted: Sat Apr 23, 2011 1:28 pm Post subject: |
|
|
μακάρι να γίνουν και άλλοι σταθμοί και προς κάτω Αχαία μεριά. Επίσης ένα θέμα που θα ήθλα να θέσω αλλά αν γίνεται μη το συζητήσουμε εδώ αλλά στ αρμόδιο τμήμα του φόρουμ. Στα Πάτρα υπάρχει στη Γούναρη ένα κληροδότημα το Μαραγκοπούλειο όπου το έχουν κάνει κατάληψη οι αντεξουσιατές και όλοι οι δήθεν επαναστάτες και ανήκει στο υπουργείο υγείας αν δεν κάνω λάθος και στα 200 μέτρα ποιό κάτω ο δήμος Πάτρας πληρώνει ενοίκια για τη κοινωνική υπηρεσία του δήμου!!!!! Επίσης το υπό κατάληψη Πάράρτημα όπου τυχάρπαστους επαναστάτες θα μπορούσε να στεγαστεί ένα σχολείο ή ένα δημοτικό που πληρώνει ενοίκιο...... |
|
Back to top |
|
 |
Psilalonitis-1982 Senior Member


Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Wed Jun 01, 2011 11:54 pm Post subject: |
|
|
ΕΡΓΟΣΕ : Υπόγεια σιδηροδρομική γραμμή 4,2 χλμ στην Πάτρα
Την πλήρη υπογειοποίηση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από το Σταθμό του Αγίου Διονυσίου μέχρι την περιοχή του κολυμβητηρίου του ΝΟΠ (Παπαφλέσσα και Ακτή Δυμαίων), προβλέπει η τελική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε, που διαβιβάστηκε στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
Αυτό πληροφορεί με ανακοίνωσή του ο Γιώργος Αθανασόπουλος, μέλος του Δ.Σ της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και Περιφερειακός Σύμβουλος, ο οποίος τονίζει ότι με 4,2 χλμ. Σιδηροδρομικής γραμμής «απελευθερώνεται» από τις γραμμές του τρένου το παραλιακό μέτωπο.
Το κείμενο της ανακοίνωσης έχει ως εξής:
«Με ιδιαίτερη ικανοποίηση ενημερώνουμε τους πολίτες ότι το Υπουργείο ΠΕ.ΚΑ. με το 199151/ 13-5-2011 έγγραφο του, διαβίβασε στην Π.Δ.Ε. , τον Φάκελο της ΕΡΓΟΣΕ που αφορά την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου ΄΄Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Κορίνθου-Πάτρας. Τμήμα από νέο Σ.Σ. Πάτρας- μέχρι τη σύνδεση με την υφιστάμενη γραμμή προς Πύργο (Χ.Θ. 126+750 Έως 132+049)΄΄ (Διέλευση Πάτρας).
Η εξαιρετικά σημαντική αυτή εξέλιξη σηματοδοτεί οριστικά πλέον, την δρομολόγηση ενός εκ των σπουδαιότερων και μεγαλύτερων έργων που αφορούν την περιοχή μας , με τρόπο σύγχρονο και επιθυμητό , που επιλύει βασικά κυκλοφοριακά και αναπτυξιακά προβλήματα της Πόλης και οριστικοποιεί μια δυναμική πορεία στο μέλλον .
Η διαδικασία ολοκλήρωσης της Μελέτης ήταν μια πολύχρονη ,εξαιρετικά επίπονη και απαιτητική διαδικασία. Έπρεπε να αντιμετωπιστούν συνδυαστικά, πλείστα τεχνικά και κυκλοφοριακά προβλήματα και ταυτόχρονα να εξασφαλιστεί πλήρως η απελευθέρωση του παραλιακού μετώπου. Οι Φορείς και Υπηρεσίες, που επί μία δεκαετία ουσιαστικά ασχολήθηκαν με το μεγάλο αυτό θέμα, γνωρίζουν απόλυτα τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν. Το τελικό αποτέλεσμα κατά την άποψή μου, αποτελεί την βέλτιστη δυνατή λύση, που θα προσδώσει στην Πόλη σημαντικότατα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά και μοναδικές ευκαιρίες βελτίωσης της Ποιότητας Ζωής.
Με την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής γραμμής και της σύνδεσής της με το Νέο Λιμένα Πατρών, επιτυγχάνεται αύξηση της επιβατικής και εμπορευματικής κίνησης, εξασφάλιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης προς Πύργο – Ολυμπία και Καλαμάτα και δυνατότητα λειτουργίας σύγχρονου ηλεκτροκινούμενου προαστιακού στη πόλη της Πάτρας.
Η εκτέλεση του μεγάλου αυτού έργου και η δυνατότητα εξεύρεσης των αναγκαίων κονδυλίων για την κατασκευή του ,τα οποία ανέρχονται συνολικά ( από ΧΘ 120 περιοχή Ρίου ,μέχρι ΧΘ 132 ) στο ενδεικτικό ποσό των 550 – 600 εκατομμυρίων Ευρώ, είναι μια δύσκολή αλλά απόλυτη εφικτή διαδικασία. Απαιτεί ουσιαστικά την συστράτευση όλου του Πολιτικού Δυναμικού της Περιοχής μας καθώς και των Φορέων, ώστε να εξασφαλιστεί η ένταξη του έργου στην επόμενη Προγραμματική Περίοδο που ξεκινά το 2013 και θα αφορά σύμφωνα με εκτιμήσεις, έργα στις φτωχότερες Περιφέρειες της Χώρας κατά προτεραιότητα . Το θέμα αυτό πρέπει πλέον να αποτελεί διαρκή προτεραιότητα όλων μας χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση ή ολιγωρία.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αναφερόμενου έργου συνοπτικά είναι :
Η γραμμή μετά τον Σ. Σταθμό του Αγίου Διονυσίου , συνεχίζει πλήρως υπογειοποιημένη κάτω από το ίχνος της υφιστάμενης σήμερα γραμμής, έως την περιοχή του Κολυμβητηρίου και από αυτό το σημείο, αρχίζει να αναδύεται, οδεύοντας στη συνέχει επιφανειακά μέσα από την περιοχή του νέου Λιμένα Πατρών, στον οποίο δημιουργείται Σταθμός.
Εν συνεχεία οδεύει επιφανειακά και παράλληλα με την παραλία, περνώντας με γέφυρα το ποταμό Γλαύκο και στο ύψος της “SHELMAN” μετά την οδό Αγ. Νικολάου Λεύκας, περνά πάνω από την ΠΕΟ και συναρμόζει με την υφιστάμενη γραμμή προς Πύργο.
Επίσης ενημερώνουμε ότι για το τμήμα από Ρίο μέχρι ΣΣ Αγ. Διονυσίου έχει ήδη εγκριθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων με σχετική Κ.Υ.Α. (υπ.αρ. πρωτ. ΕΥΠΕ 108572/18-10-2006).
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Τμήματος αυτού συνοπτικά είναι :
Η γραμμή διέρχεται κάτω από την οδό της ζεύξης, συνεχίζοντας επιφανειακά επί της υφιστάμενης σήμερα σιδ/κής γραμμής, περνώντας την οδό Κανελλοπούλου και μετά από 400μ. αρχίζει η ράμπα καθόδου για την είσοδό της στο C&C. Εν συνεχεία και περίπου 250μ. πριν την οδό Αγ. Κωνσταντίνου (περιοχή Αγυιάς), η σιδηροδρομική γραμμή διέρχεται πλήρως υπογειοποιημένη, φτάνοντας στην περιοχή του νέου ΣΣ Αγ. Διονυσίου, ο οποίος προβλέπεται υπόγειος, ενώ όσον αφορά στους όρους δόμησης με σκοπό την πολεοδομική θεσμοθέτηση του έργου στην περιοχή του νέου ΣΣ Αγ. Διονυσίου και των λοιπών αυτού κτηριακών εγκαταστάσεων, έχει κατατεθεί από το 2008 μελέτη «Καθορισμός ζώνης ελεγχόμενης ανάπτυξης (ΖΕΑ) στην εκτός σχεδίου περιοχή του σιδηροδρομικού σταθμού Αγ. Διονυσίου Πατρών» για την οποία αναμένεται έγκριση του Κεντρικού ΣΧΟΑΠ για την έκδοση Π.Δ. .
Για το εν λόγω τμήμα του έργου έχει εγκριθεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και έχει εκδοθεί η αντίστοιχη ΚΥΑ Π.Ο. (υπ' αρίθμ. πρωτ. ΕΥΠΕ 108572/18-10-2006) και οι απαλλοτριώσεις βρίσκονται σε διαδικασία κήρυξης.
Το συνολικό μήκος των πλήρως υπόγειων τμημάτων της Σιδηροδρομικής γραμμής στην πόλη της Πάτρας, ανέρχεται σε 4,2 χιλιόμετρα.»
(πηγη : attacktv.gr) |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Thu Jun 23, 2011 4:21 pm Post subject: |
|
|
Πάτρα: Τα πλοία θα δένουν στο νέο λιμάνι σε 15 μέρες
Το αρθρο εχει ημερομηνια 31/5. Σημερα τι γινεται, κανενας φιλος Πατρινος μπορει να επιβεβαιωσει τα παραπανω;
Με τις παραγλαυκιες τι γινεται, ολοκληρωθηκαν; Περυσι ταλαιπωρηθηκαμε απιστευτα απο το λιμανι μεχρι να βγουμε στην Εθνικη, λογο των εργων στην παραλιακη (Ηρωων Πολυτεχνειου???)  |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
Psilalonitis-1982 Senior Member


Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
Posted: Sat Jun 25, 2011 6:50 pm Post subject: |
|
|
Οι φωτογραφιες αφορουν ολες την «σταση Παναχαϊκης»
(κοντα στην οδο Μακαριου, κατω απο το γηπεδο).
Θα εχει μηκος (οπως ολες οι νεες στασεις) 70 μετρα (οσο δυο συρμοι)
και πλατος 1,60 μετρα.
Ο συγκεκριμενος σταθμος, περα απο τους κατοικους της περιοχης,
θα εξυπηρετησει βεβαια και τους κοκκινομαυρους φιλαθλους.
Δειτε μια ακομη προσφατη φωτό της υπο κατασκευην πλατφορμας :
http://img137.imageshack.us/img137/9093/01201106.jpg |
|
Back to top |
|
 |
pat-ioa90min New Member

Joined: 23 Jun 2009 Posts: 10
|
Posted: Tue Jul 05, 2011 6:05 pm Post subject: |
|
|
Από την αρχή του μήνα δόθηκε επιτέλους στο σύνολό του (είσοδο-έξοδο στη εθνική, φανάρια κλπ) ο κόμβος στο Τόφαλος (Μποζαϊτικα). |
|
Back to top |
|
 |
Psilalonitis-1982 Senior Member


Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Mon Jul 11, 2011 5:41 pm Post subject: |
|
|
Απόρησα κι εγώ γιατί δεν είχε λιμενόμπατσους στο λιμάνι. Μόνο που έχει χαλάσει η μπάρα της διάβασης του τραίνου στην είσοδο της γούναρη και περνάμε με δικιά μας ευθύνη....\
Ότι ναναι... |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Jul 12, 2011 1:44 pm Post subject: |
|
|
ολα τα επιβατικα μπες βγες απο το καινουριο τωρα?
τα εμπορικα? |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Tue Jul 12, 2011 1:58 pm Post subject: |
|
|
Όχι, για κεφαλονια φέυγει από μώλο γούναρη |
|
Back to top |
|
 |
Psilalonitis-1982 Senior Member


Joined: 14 Dec 2005 Posts: 616 Location: Πατρα
|
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|