View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Feb 20, 2011 1:11 am Post subject: |
|
|
Αυτη τη φωτογραφια μου, την εχουνε ξεσκισει, και ολα αυτα τα κοθωνια αναθεμα αν εχουν περασει ποτε απο το μερος που τραβηχτηκε η φωτογραφια. |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Sun Feb 20, 2011 10:30 am Post subject: |
|
|
Φιλε pindos10 γιατί λες.....κακές κουβέντες?!! Aκου να περάσουν από εκεί!!
Αφού πέρασες εσύ
Εμμεσες «απειλές» για τους οδικούς άξονες
Το αργότερο σε τρεις μήνες τα έργα στην Εθνική Οδό Κορίνθου - Πάτρας - Πύργου θα σταματήσουν. Αυτό υποστηρίζει η κοινοπραξία Ολυμπία Οδός, εκτιμώντας ότι το χρηματοδοτικό πρόβλημα του έργου είναι τόσο οξύ, που δεν μπορεί να περιμένει την ολοκλήρωση της διαδικασίας επαναδιαπραγμάτευσης των συμβάσεων. Η κοινοπραξία προτείνει δύο λύσεις για την άρση του αδιεξόδου: να «παγώσουν» τα έργα για μερικούς μήνες, μέχρι να επανέλθει η ροή της δανειοδότησης από τις τράπεζες ή να αναλάβει το Δημόσιο να υποστηρίξει οικονομικά την κατασκευή για το ίδιο διάστημα.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_2_20/02/2011_433333 |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Mon Feb 21, 2011 10:21 am Post subject: ΜΟΡΕΑΣ |
|
|
Αγαπητοί φίλοι,
Καλή σας εβδομάδα. Η παρακάτω παρουσίαση (για όσους δεν την έχουν ήδη προσέξει) που αφορά την ολοκλήρωση των τμημάτων μέχρι τα Παραδείσια και την περαιτέρω πρόοδο του έργου Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα & Λεύκτρο-Σπάρτη υπάρχει στην ιστοσελίδα του Μορέα. Έχει ενδιαφέρον, τουλάχιστον όσον αφορά τα σχόλια που γίνονται για τα τμήματα που δεν έχουν παραδοθεί ακόμη και ειδικά για το Παραδείσια-Τσακώνα και ειδικά όσον αφορά τα οικονομικά στοιχεία.
http://content-aka.feed.gr/pegasus/Multimedia/pdf/MOREAS_PRESENTATION_id4584890.pdf
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Feb 21, 2011 11:30 am Post subject: |
|
|
Πολύ καλό το pdf του Μωρέα. Προτείνω να το ανεβάσετε και στους ιστότοπους τύπου ''Δεν πληρώνω διόδια'' μπας και ανοίξουν τα μάτια τους και ξεστραβωθούν κάποιοι. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 3:16 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου στα όρια της Μεσσηνίας, σ’ όλο σχεδόν το μήκος του, από την Τσακώνα μέχρι τη Σπερχογεία. Στα Τσουκαλέικα το εντυπωσιακό “κατ-εντ-κάβερ“ αλλάζει μορφή μέρα με τη μέρα, ενώ λίγο πιο κάτω στη γέφυρα έπεσε το κατάστρωμα και κυκλοφορείται το ρεύμα ανόδου προς την Τσακώνα. Ακόμα και χθες που έβρεχε στην περιοχή, οι εργασίες συνεχίζονταν.
Στον Αγιο Φλώρο, στη νέα κοίτη Παμίσου, σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες για την κατασκευή της γέφυρας. |
www.eleftherianews.gr
από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας, σελ 6, αρχείο 23-2-2011.
Υπάρχει και φωτογραφικό υλικό από το cut & cover και τη νέα γέφυρα στον Πάμισο ποταμό.
Τελικά μόνο ο Μωρέας εργάζεται αυτό τον καιρό....οι άλλοι έχουν σταματήσει αλλά το διόδιο πέφτει κανονικά. Για σταματημένα έργα!!! |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 9:01 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα σε όλους. Σε πρόσφατο ταξίδι μου από Κέρκυρα στο Αγρίνιο, την Τετάρτη στις 9 Φεβρουαρίου είδα τα εξής πράγματα: με μεγάλη μου χαρά προχωρούν αρκετά τα έργα στο 1ο τμήμα στον άξονα Άκτιο-Αμβρακία (Σαμάρι-Knauf). Η κατεύθυνση κίνησης είναι από δυτικά προς ανατολικά. Θυμίζω 1ο είναι το τμήμα Άκτιο-Δρυμός μήκους περίπου 22 χιλιομέτρων, που αντικαθιστά πολύ παλιό επαρχιακό δρόμο μήκους 27 χιλιομέτρων. Τα έργα είναι πλέον εμφανή και κοντά στη Βόνιτσα, ενώ υπάρχει αρκετή πρόοδος σε σχέση με ένα μήνα πριν που είχα ξαναπεράσει. Σημειωτέον η διέλευσή μου ήταν στις 17.00 μ.μ και δούλευαν φουλ σε αρκετά σημεία. Παραθέτω πιο κάτω και ένα χάρτη για να καταλάβει ο καθένας τι λέω. Κοντά στη Βόνιτσα ο δρόμος περνά κάθετα και λογικά (δεν φαίνεται προς το παρόν αν θα γίνει Α/Κ εκεί) πάνω από τον δρόμο Βόνιτσα-Λευκάδα στο ύψος της πολύ μικρής λίμνης του Κομήτη και συνεχίζει προς το Μοναστηράκι, πίσω ή αλλιώς νότια από το βουνό που είναι ανατολικά της Βόνιτσας. Με τη μαύρη γραμμή έχω φτιάξει κατά προσέγγιση τη χάραξη. Αυτή η γραμμή είναι περίπου 18,5 χιλιόμετρα και 3,5 είναι το κομμάτι προς το αεροδρόμιο και μέχρι την υποθαλάσσια σήραγγα (αριστερά πάνω), άρα συνολικά 22 χιλιόμετρα. Εκεί που καταλήγει η μαύρη γραμμή υπάρχει συνάντηση με τον παλιό δρόμο και διαμορφώνεται Α/Κ
http://i1088.photobucket.com/albums/i337/billpyrp/maps/ba2db74c.jpg?t=1298487379
Η 2η εργολαβία μήκους 4 χιλιομέτρων είναι δεξιά της μαύρης γραμμής. Ο παλιός δρόμος έχει τη διαγράμμιση που σημαίνει πως γίνονται έργα, αλλά πιθανόν αυτό να γίνεται για λόγους οδικής ασφάλειας μιας και πολύ κοντά εκεί υπάρχει εργοτάξιο και τελικά η εργολαβία αυτή να είναι παράλληλα και προς τα βουνά πολύ κοντά στον υπάρχοντα δρόμο όμως. Η 3η εργολαβία μήκους 8 χιλιομέτρων είναι η λεγόμενη ορφανή και δεν έχει ξεκαθαριστεί εντελώς το τοπίο, επίσημα τουλάχιστον. Η 4η εργολαβία μήκους 14 χιλιομέτρων θα ξεκινά από το Λουτράκι Κατούνας, θα ανεβαίνει προς το οροπέδιο της Κατούνας και θα βγαίνει προς την Ιονία Οδό. Θα έχει γίνει άραγε ως τότε ή θα την προλάβουν οι κάθετοι άξονες της; Ανέβηκα στο οροπέδιο της Κατούνας, γίνονται έργα όχι σε πολλά μέτωπα, αλλά καλύπτουν μήκος περίπου 4 χιλιομέτρων. Σε επόμενο post θα ανεβάσω φωτογραφίες από την 1η και την 4η εργολαβία. Από άρθρα σε τοπικό τύπο και από αυτά που βλέπω έχει δοθεί έμφαση σε αυτές τις δύο εργολαβίες, που είναι και οι πιο σημαντικές βέβαια, γιατί η μεν 1η συνδέει το διεθνές αεροδρόμιο του Ακτίου με Βόνιτσα και Λευκάδα ουσιαστικά, και αντικαθιστά έναν πολύ παλιό με κακές κλίσεις και μικρή διατομή δρόμο, ενώ η 4η ουσιαστικά παρακάμπτει την Αμφιλοχία και όσοι από αυτό το forum έχουμε περάσει Παρασκευή ή Σαββατοκύριακο το καλοκαίρι ξέρουμε τι σημαίνει αυτό… |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 11:12 pm Post subject: |
|
|
Και γιατί σε επόμενο ποστάρισμα και όχι τώρα?? Στην ανάγκη παρέχουμε και online τεχνική υποστήριξη...
Πολύ καλά τα νέα! Ο κάθετος θα γίνει πιο γρήγορα και θα γελάμε.
Bill77 είσαι ο είσημος ανταποκριτής της περιοχής. Keep on!
Δύο ερωτήσεις
Στο οροπέδιο της Κατούνας, πως θα κατέβει στην πλευρά του Στάνου. Έχουν κάνει τιποτα εργασίες? Ή τα 4 χλμ που αναφέρεις είναι στην ευθεία.
Και δεύτερομετά τη Βόνιτσα παίρνει άλλη χάραξη σε σχέση με τον υπάρχοντα. Τη γραμμή που σχεδίασες την έκανες με βάση μηχανήματα που είδες ή με βάση το ανάγλυφο στο Google earth? Έχουν προχωρήσει τόσο οι εργασίες και σκάβουν σε όλο αυτό το μήκος
Περιμένουμε τις φώτο, ξέρεις έχω από μικρός μια αδυναμία στις μπουλντόζες
 |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Thu Feb 24, 2011 12:06 am Post subject: |
|
|
Λοιπόν prevezanos από τα 18,5 χιλιόμετρα που είναι η γραμμή με δικιά μου εκτίμηση δουλεύονται τα 12-13 που μπορεί να δει κανείς περνώντας από τον υπάρχοντα δρόμο. Μπορεί όμως να γίνονται εργασίες και στα υπόλοιπα, αλλά χρειάζονται καταδρομικές και χρόνο... Η σχεδίαση πιστεύω είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα και είναι συνδυασμός αναγλύφου και φωτογραφιών και γνώσης της περιοχής. Για το κατέβασμα προς το Σαμάρι (Knauf) η τελευταία φωτογραφία είναι απέναντι από την Κατούνα και λογικά θα συνεχίσει λίγο πιο ψηλά από τον πρόσφατα ανακαινισμένο δρόμο Σαμάρι-Κατούνα πάνω από τις αποθήκες του στρατού και τη λίμνη Αμβρακία. Οι άλλες δύο φωτογραφίες είναι καθαρά από το οροπέδιο της Κατούνας (λίγο μακρινές βέβαια...)
1η εργολαβία:
http://s1088.photobucket.com/albums/i337/billpyrp/first/
4η εργολαβία:
http://s1088.photobucket.com/albums/i337/billpyrp/fourth/ |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Fri Feb 25, 2011 8:34 am Post subject: ΤΣΑΚΩΝΑ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ |
|
|
Αγαπητοί Φίλοι,
Στο παρακάτω video ο κύριος Καρνέσης μας επιβεβαιώνει την παράδοση του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Τσακώνα - Καλαμάτα μέσα στο 2011 και της περιμετρικής της πόλης της Καλαμάτας μέσα στο 2012.
http://www.net-tv.gr/index.php?page=videos&selectedVid=2204
Το θέμα όμως είναι ότι δεν μας λέει πότε μέσα στο 2011 ή έστω περίπου πότε μέσα στο 2011. Ένα στέλεχος του Μορέα με το οποίο μιλούσα το προηγούμενο Σαββατοκύριακο που ήμουν στην Καλαμάτα, μου είπε ότι η υπολογίζουν την παράδοση μετά τον Σεπτέμβριο μήπως και μπορέσει μέχρι τότε να παραδώσει το δημόσιο και την Τσακώνα με την παράκαμψη στο γνωστό σημείο της γέφυρας Τ4.
Προσωπικά δεν ξέρω τι να πιστέψω γιατί άκουσα επίσης και την περίπτωση ο δρόμος απο Τσακώνα όρια νομού Μεσσηνίας μέχρι και τον Άγιο Κωνσταντίνο (κόμβος Αρφαρά) να έχει ήδη παραδοθεί μέχρι το τέλος του Ιουνίου μαζί με την σύνδεση του σημείου αυτού με την Μεσσήνη!!!! Ο καθένας μάλλον λέει ότι θέλει. Το θέμα είναι ότι ο Μορεάς ο οποίος είναι ο μόνος που δουλεύει και είναι μέσα στα χρονοδιαγράμματα τηρεί σιγή ιχθύος και το γραφείο τύπου το έχει μόνο για να ανακοινώνει τις αυξήσεις στα διόδια ή για να ενημερώνει για τις παραδόσεις των τμημάτων ετεροχρονισμένα.
Όσοι Μεσσήνιοι φίλοι του topic μπορούν να μάθουν περισσότερα (γιατί ο Καρνέσης δεν υπάρχει περίπτωση να απαντήσει στο email μου) είναι ευπρόσδεκτοι.
Καλό Σ/Κ
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Fri Feb 25, 2011 9:06 am Post subject: ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΑΠΟΚΟΠΕΙ Η ΜΕΣΣΗΝΙΑ |
|
|
Admin, Αγαπητοί φίλοι,
Ζητώ συγνώμη για το διπλό ποστάρισμα, αλλά μόλις τώρα βρήκα το παρακάτω άρθρο δημοσιευμένο στην elefhteriaonline και σας το επισυνάπτω. Δείτε λοιπόν που πάνε τα λεφτά. Θα αποκοπεί η Μεσσηνία έτσι όπως πάει ο καιρός και οι καθυστερήσεις στην εργολαβία του δημοσίου στην Τσακώνα.
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=4859:φεύγει-ξανά-ο-δρόμος-στο-δερβένι-ορατός-ο-κίνδυνος-αποκοπής-της-μεσσηνίας&Itemid=68
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Feb 25, 2011 12:05 pm Post subject: |
|
|
sxiza ο μόνος τρόπος να βάλει ο Ρέππας το χέρι στην τσέπη και να τελειώνει επιτέλους η κοροϊδία της Τακώνας είναι να πέσει ο δρόμος στο Δερβένι. Δυστυχώς εκεί φτάσαμε.
Ποτέ δε κατάλαβα γιατί δεν έδωσαν την Τσακώνα στον Μορέα. Τώρα θα ήταν σε κυκλοφορία και με την Τ4 ολοκληρωμένη.
Για την Ιστορία, Η Τσακώνα κατέρευσε πριν 10 χρόνια. 10 χρόνια κοροϊδίας.
Τέτοιους πολιτικούς έχουμε....μια ζωή μας λένε ψέματα αλλά εμείς τους ξαναψηφίζουμε. Ρε μαύρο....να τους στείλουμε σπίτια τους. |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Fri Feb 25, 2011 12:26 pm Post subject: ΤΣΑΚΩΝΑ - ΔΕΡΒΕΝΙ |
|
|
Φίλε Βασίλη,
Ξέρεις πολύ καλά ότι συμφωνώ με όσα σχολιάζεις καθώς τα έχουμε πεί και αναλυτικά για πολλά θέματα εκτός του topic.
Δείξε μου όμως μια πολιτική δράση (ή ένα κομματικό σχήμα) που δεν κλέβει, που δεν παίρνει μίζες, που δεν ανακυκλώνει τα ίδια και τα ίδια χωρίς να έχει καμία νέα πολιτική άποψη ή ιδέα, που φοράει μονίμως τα γυαλιά της προπαγάνδας, που έχει ξεκάθαρες απόψεις και προπάντως λύσεις, που θα μπορέσει να πάρει τα ηνία της χώρας και να μας σώσει απο τον επερχόμενο -μέχρι το καλοκαίρι- κόλαφο. Ξέρω, θα μου πείς "δεν υπάρχει". Οπότε, συμφωνώ με το "μαύρο" (προσωπικά το υιοθέτησα απο τις εκλογές του φθινοπώρου) αν και πάντα ήμουν πολιτικοποιημένο και ουχί κομματικοποιημένο άτομο. Και πραγματικά στεναχωρήθηκα που απείχα αλλά έπρεπε να διαμαρτυρηθώ κάπως. Αυτό τον τρόπο επέλεξα καλώς ή κακώς.
Το κακό είναι ότι και να πέσει ο δρόμος στο Δερβένι, και να χαθούν άνθρωποι (ω μη γένοιτο) και περιουσίες πάλι θα την γλυτώσουν και θα βρούν μια δικαιολογία να τα φορτώσουν όλα στο γνωστό πρόβατο με τα πολλά πρόσωπα (λαικιστές, κινδυνολόγοι, κομματικοί πυρήνες, τζαμπατζήδες, ανεπαρκείς μηχανισμοί, κλπ).
Τουλάχιστον ας νοιώθουμε λίγο τυχεροί που σε λίγους μήνες ο δρόμος φτάνει μέχρι την Καλαμάτα. Βλέπεις τι γίνεται στην υπόλοιπη εργοταξιακή Ελλάδα.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Feb 25, 2011 2:56 pm Post subject: |
|
|
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=29941&Itemid=32
από το ΘΑΡΡΟΣ της Καλαμάτας:
Καλά τα νέα από το Μορέα. Αρχισε και η κατασκευή του περιμετρικού Καλαμάτας!
Από το έργο του χΡέππα στην Τσακώνα ακόμα τίποτα. Ψυχανεμίζομαι ότι το πάνε για φθινόπωρο του 11 με παράκαμψη της Τ4 βεβαίως βεβαίως, μαζί με το τμήμα Αλλαγή-Σπερχογεία.
Πριν 3 μήνες μας υπόσχονταν Πάσχα του 11.
ΨΕΥΤΕΣ! Ουστ απο δω. Σας βαρεθήκαμε, 30 χρόνια δούλεμα. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Feb 25, 2011 3:11 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Για «την πολύ δυνατή προσπάθεια του υπουργείου Υποδομών να εξασφαλιστεί χρηματοδότηση για το Παραδείσια - Τσακώνα», ενημέρωσε χθες ο αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας Χρήστος Μαλαπάνης, μετά τη συνάντησή του με το Γιάννη Καρνέση, στέλεχος του υπουργείου. Ο κ. Μαλαπάνης είπε ότι μίλησαν και για την Ολυμπία Οδό και τις εμπλοκές που έχουν προκύψει. «Τουλάχιστον να μη διαταραχτεί η κατασκευή του Τσακώνα - Καλό Νερό και να δούμε τι μπορεί να γίνει με τα υπόλοιπα τμήματα», παρατήρησε ο αντιπεριφερειάρχης. Για τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα που φτιάχνεται με τη σύμβαση παραχώρησης, είπε πως «προχωράει κανονικά, είναι το μόνο έργο παραχώρησης που δε φαίνεται να κινδυνεύει».
Για το προβληματικό Παραδείσια -Τσακώνα ανέφερε ότι «δεν είναι σε φάση που μπορούμε να πούμε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις» και πρόσθεσε: «Αν λυθεί το χρηματοδοτικό, φαίνεται πως θα λυθούν όλα. Είναι αισιόδοξος ο Καρνέσης, ότι κάτι θα μπορέσει να κάνει με τη χρηματοδότηση, που θα είναι ικανοποιητικό και θα εξασφαλίσει την ομαλή ροή της». |
το ανωτέρω από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ σελ.32, 25-2-2011
www.eleftherianews.gr
τι μου λέει εμένα: το τμήμα Πύργος-Καλό Νερό ακυρώνεται.
Το Καλό Νερό-Τσακώνα προσπαθούν να το σώσουν!!!!
Το τμήμα Παραδείσια Τσακώνα του χΡέππα θα είμαστε τυχεροί να το δούμε να κυκλοφοριέται προς το τέλος της χρονιάς (όπως προείπα) |
|
Back to top |
|
 |
nvb Junior Member

Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Fri Feb 25, 2011 10:00 pm Post subject: |
|
|
Vas8
Συμφωνω με το πρωτο κ το τριτο.....για το δευτερο (Καλο Νερο -Τσακωνα) διαφωνω....
Νομιζω οτι εχει χαθει ηδη...αλλα προσπαθουν να μας το φερουν γλυκα γλυκα....
Εξαλλου μας υποσχεθηκαν οτι θα ριξουν νεα ασφαλτο στο Καλο Νερο -Τσακωνα...οποτε τι μας χρειαζεται ο αυτοκινητοδρομος;;;;;  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Feb 25, 2011 11:13 pm Post subject: |
|
|
Ακριβώς ότι είχα αναφέρει πριν μερικές μέρες (πιπέρι στο στόμα αλλά δε σώζεται). Τώρα είμαστε στη φάση που το θεωρούμε καταστροφολογία. Βέβαια. Ποιον να εμπιστευτείς τη σήμερον ημέρα. Όταν ηρεμήσουμε απ'την πρώτη αντίδραση, θα πέσει ένα πιο βεβαιωτικό μήνυμα ότι το έργο...πιθανόν θα σταματήσει στην Πάτρα. Καμιά βεβαίωση όμως. Δεν θα βεβαιωθούμε. Απλά δεν θα το βλέπουμε να κατασκευάζεται. Έχει ξεσηκωθεί...κάποιος ΥΠΟΤΥΠΩΔΗΣ σάλος γι'αυτό θα κρατήσουν πιο χαμηλούς τόνους και δεν θα λαμβάνουμε ενημέρωση για κάποια θέματα...τώρα αν παρατηρήσουμε κι εμείς ότι το έργο δεν κατασκευάζεται, υπάρχουν κι οι ευκαιριακές δικαιολογίες. Κάποια στόματα όσο να ναι θα βουλώσουν. Αρκεί μια μικρή σύγκριση των συμβάσεων μεταξύ τους. Μόνο ο δρόμος προς Καλαμάτα δεν ΦΑΙΝΕΤΑΙ να έχει προβλήματα.
Quote: | Το Καλό Νερό-Τσακώνα προσπαθούν να το σώσουν. |
Ασχολίαστο. |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Sat Feb 26, 2011 3:51 am Post subject: |
|
|
Quote: | Στο μικροσκόπιο εισαγγελέα η Αττική Οδός
Την περαιτέρω διερεύνηση της υπόθεσης της σύμβασης μεταξύ του Δημοσίου και της εταιρείας "Αττική Οδός" ζήτησε η Εισαγγελία Εφετών από τον αρμόδιο Εισαγγελέα Πρωτοδικών. Ο Εισαγγελέας, να σημειωθεί πως έχει διενεργήσει πολύμηνη έρευνα για το ίδιο θέμα.
Η Εισαγγελία Εφετών φαίνεται να διαφωνεί με την άποψη του Εισαγγελέα Πρωτοδικών, που ζήτησε την έγκριση της, προκειμένου να θέσει τη δικογραφία για την εν λόγω σύμβαση στο αρχείο, κρίνοντας ότι δεν προκύπτουν ενδείξεις για διάπραξη αδικημάτων σε βάρος του Δημοσίου ή στοιχεία για βλαπτικούς όρους στα συμφέροντα του Δημοσίου.
Ο Εισαγγελέας Εφετών, Γ. Χαλιάσος εξέτασε προσωπικά όλα τα στοιχεία και έδωσε εντολή να διενεργηθεί περαιτέρω έρευνα, να εξεταστούν περισσότεροι και νέοι μάρτυρες και να συλλεχθούν επιπλέον στοιχεία.
Υπενθυμίζεται πως την αρχική έρευνα είχε ζητήσει από την Εισαγγελία Πρωτοδικών ο τότε Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γ. Σανιδάς.
Η παραγγελία του κ. Σανιδά, στις 2 Ιουνίου 2009, αφορούσε, μεταξύ άλλων, τη διερεύνηση της υπόθεσης προκειμένου να εντοπιστεί αν ήταν, ή όχι, βλαπτικοί οι όροι της για τα συμφέροντα του Δημοσίου και έθετε συγκεκριμένα ερωτήματα, όπως τον τρόπο με τον οποίο υπολογίστηκε ο χρόνος εκμετάλλευσης του έργου από την εταιρία και με βάση ποιους συσχετισμούς (π.χ. διελεύσεις αυτοκινήτων κλπ).
Επιπλέον, τις προβλέψεις της σύμβασης στις περιπτώσεις που οι διελεύσεις είναι λιγότερες από τις υπολογισμένες και στις περιπτώσεις, που είναι πολύ περισσότερες. Επίσης, αν έχει καλυφθεί, με βάση τις διελεύσεις αυτοκινήτων, το προς είσπραξη ποσό που έχει προϋπολογιστεί για την εταιρία και επομένως αν θα πρέπει να παραδοθεί στο Δημόσιο η Αττική Οδός άμεσα ή σε ποιο χρόνο.
Τέλος, ζητούσε να εντοπιστεί αν υφίσταται θέμα ζημίας του Δημοσίου από τη χρήση και συνέχιση της εκμετάλλευσης της Αττικής Οδού από την κατασκευάστρια εταιρία. |
Η είδηση δείχνει μία σωστή κίνηση από πλευράς δικαιοσύνης. Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο θα μπορέσουν να βρεθούν σε δύσκολη θέση "εργολάβοι" αυτού του μεγέθους, αλλά έστω ότι κινήθηκαν κάποιες διαδικασίες δείχνει ότι υπάρχει έστω κάποια καλή πρόθεση.
Αυτό πάντως που με προβληματίζει είναι τι θα γίνει αν η Αττική Οδός δωθεί στο κράτος και καταργηθούν τα διόδια. Νομίζω ότι η πλειοψηφία θα λησμονεί τις εποχές όπου πληρώναμε 2.85€. |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Sat Feb 26, 2011 11:13 am Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω ότι θα καταργηθούν ποτε τα διόδια.Η σύμβαση αυτό αναφέρει?
Δείτε την εκπομπή του Κώστα Βαξεβάνη για τα διόδια.
http://www.koutipandoras.gr/?p=4999 |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Sat Feb 26, 2011 7:36 pm Post subject: ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
Αγαπητοί Φίλοι,
Όπως δημοσιεύει σήμερα η ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας "Θάρρος", άμεση και συνεχή ενημέρωση ζήτησε ο περιφερειάρχης κος Τατούλης για την κατολίσθηση που παρατηρήθηκε στο Δερβένι γεγονός που αφήνει ορατό το ενδεχόμενο να αποκοπεί η Μεσσηνία απο τον υπόλοιπο κόσμο σε περίπτωση που το σαθρό έδαφος υποχωρήσει περισσότερο λόγω των συνεχών βροχοπτώσεων. Διαβάστε το άρθρο.
http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=29960&Itemid=32
Με παραξενεύει το σημείο που αναφέρει ότι:
"ανεξάρτητα από την πορεία των εργασιών στην νέα εθνική οδό, δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αδιαφορήσουμε για το συγκεκριμένο δρόμο (παλιά εθνική οδός Τρίπολης – Καλαμάτας), απεναντίας θα πρέπει να αναβαθμιστεί και να είναι απόλυτα λειτουργικός".
Με δεδομένο ότι αυτός ο δρόμος θα λειτουργεί ως παράλληλος του νέου αυτοκινητόδρομου και δεν θα έχει φυσικά διόδια μέχρι τη Μεγαλόπολη, μήπως κάποιοι τρίβουν ήδη τα χέρια τους με την εξέλιξη αυτή? Γιατί δεν ζητήθηκε η βοήθεια του Μορέα αλλά της εργολαβίας του δημοσίου που δουλεύει αυτή τη στιγμή στην Τσακώνα? Έχουν προχωρήσει σε τόσο ικανοποιητικό βαθμό τα έργα της Τσακώνας που η εργολαβία έχει την πολυτέλεια να νοικιάζει μηχανήματα και προσωπικό? ή μήπως ελλείψει χρηματοδότησης βρήκε ευκαιρία το δημόσιο να πάρει οικονομική ανάσα? Μήπως φταίνε οι πρόσφατες κατηγορίες Μεσσήνιων εργατών & οδηγών χωματουργικών μηχανημάτων ότι αποκότονται απο το έργο στη Μεσσηνία και δουλεύουν εκεί εργάτες απο το Αγρίνιο?
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Sun Feb 27, 2011 9:41 am Post subject: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑ |
|
|
Αγαπητοί Φίλοι,
Συγνώμη για ακόμη μια φορά για το διπλό ποστάρισμα, αλλά οι ειδήσει τρέχουν αυτό το Σ/Κ και δημοσιεύονται με διαφορά λίγων ωρών οπότε η πληροφόρηση είναι αναγκαία.
Δείτε παρακάτω για ποιό λόγο και πολύ διπλωματικά ο κύριος Καρνέσης είπε ότι ο δρόμος μέχρι την Καλαμάτα θα παραδοθεί μέσα στο 2011. Κολλάει ο δρόμος μέσα στη Μεσσηνία σε δύο σημεία.
http://www.eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=4897:ο-αυτοκινητόδρομος-στη-μεσσηνία-κολλάει-στο-βάλτο-και-στα-αρχαία&Itemid=68
Πηγή: eleftheriaonline - 27/2/2011
Άντε και καλά κρασιά. Υπομονή αδέλφια. Κάποια στιγμή θα το περάσουμε.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sun Feb 27, 2011 10:20 am Post subject: |
|
|
Για αυτό που λες σχετικά με τη διαθεση των μηχανηματων της εργολαβιας του Τσακώνα - Παραδεισια μαλλον έχει να κανει με το γεγονός ότι η συμβαση της ανακατασκευης του συγκεκριμένου τμήματος απο την ΤΕΡΝΑ διέπεται από το νομικο πλαισιο που καθοριζει τις αναθεσεις εργων του δημοσίου, όπου ο αναδοχος υποχρεωτουται να εχει διαθεσιμα τα μηχανήματα στο κρατος σε περιπτωση αναγκης (οπως συμβαινει βασικα και με ολα τα οχηματα Δημοσίας Χρησεως). Να σου το βάλω αλλιως το διλημα. Αφου ετσι και αλλιώς δεν εργάζονται στο Τσακώνα Παραδεισια, ας τα πάνε από πάνω στο Δερβένι να προλάβουν την κατολίσθηση.
Παντως οφειλω να παρατηρησω οτι όλο παραπονα εισαι! Μεσα στο 2011 θα τελειωσει ο δρομος μέχρι τη Σπερχογεια. Οι υπολοιποι φιλοι που μας διαβαζουν με το ενδιαφέρον τους στραμενο στους άλλους αυτοκινητοδρομους τι να πουν? Υπομονή! |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Sun Feb 27, 2011 11:06 am Post subject: |
|
|
Το οτι παραπονιέμαι -αντί του σωστού εξοργίζομαι- για δρόμους που πληρώσαμε, πληρώνουμε και θα πληρώνουμε για πολλά χρόνια ακόμη και οι οποίοι έπρεπε να είναι έτοιμοι εδώ και δύο τουλάχιστον δεκαετίες, νομίζω ότι είναι απολύτως ανθρώπινο και φυσιολογικό. Δε μου αρκεί το "τι να πούν και οι άλλοι" όταν και οι "άλλοι" έπρεπε να έχουν έτοιμους αυτοκινητόδρομους εδώ και πολλά χρόνια. Και κάποιοι, ίσως πιο πρίν απο την Πελοπόννησο.
Το δούλεμα όμως και η ασυλία με ενοχλεί και φυσικά έχουν τα όριά τους. Και μην τα ρίχνουμε όλα στην κρίση, γιατί τα προηγούμενα 20 χρόνια όλοι ζούσαμε μέσα στη "χλιδή". Τότε δηλαδή γιατί το κράτος δεν έφτιαξε τους δρόμους ή γιατί δεν έδωσε σε κοινοπραξίες τα οδικά έργα? Η Τσακώνα είναι "κάτω" εδώ και 10χρόνια. Αυτό δεν είναι κοροιδία?? Πόσα χρόνια δουλευόταν το Κόρινθος - Τρίπολη?
Φίλε engineer, δεν αντιδικώ μαζί σου γιατί είσαι μια απο τις πιο λογικές φωνές εδώ μέσα. Έχουμε μιλήσει και προσωπικά και ξέρεις τη γνώμη μου για σένα. Μαθαίνουμε πράγματα απο εσένα (και απο όλους τους φίλους) για τα τεχνικά έργα, που ούτε στον ύπνο μας θα τα ξέραμε. Αλλά είναι η πολλοστή φορά που ακούμε διάφορα τα οποία ξανά αναιρούνται βάζοντας έτσι ζήτημα αξιοπιστίας ορισμένων.
Ευχαριστώ - Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Feb 27, 2011 7:34 pm Post subject: |
|
|
κατατοπιστικότατο το αερο-ρεπορτάζ του agrinio-news. Corfu μας παίρνουν το μεροκάματο!
από αέρος δε κρύβεται τίποτα. Αλλα δε μας λένε πότε τραβήχτηκαν αυτές οι φωτογραφίες και εάν υπάρχει εξέλιξη από τότε. |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Sun Feb 27, 2011 11:29 pm Post subject: |
|
|
Σε κάποιες φωτογραφίες που έχουν ημερομηνία δείχνει Νοέμβριος 2010 και σε κάποιες άλλες Φεβρουάριος 2011.
Η πρόοδος από τότε απλά δεν υπάρχει......
Μόνο η γέφυρα του Ευήνου προχωράει και κάποια διάσπαρτα μικρά τεχνικά. |
|
Back to top |
|
 |
|