View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu Jan 20, 2011 10:02 pm Post subject: |
|
|
Κοίτα, εγώ τόσα χρόνια πλήρωνα εισητήριο, τα χω φτιάξει με το αίμα μου τα λεωφορεία της Αθήνας και πλέον δεν πληρώνω.... Και αμά κλείσουν και τον ΟΑΣΑ δεν πειράζει, δεν δουλεύω εκεί, έχω και τζιπάρα να μετακινούμαι. |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Fri Jan 21, 2011 2:58 pm Post subject: |
|
|
Απιστευτη λογικη....
Πρεβεζάνε, παντα θα πληρώνεις, μεσω των φορων.
Η έννοια "δωρεάν" δεν υφισταται στα οικονομικα. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Jan 23, 2011 11:01 pm Post subject: |
|
|
Ήταν λίγο ειρωνικο το σχόλιο μου, ίσως λίγο δυσδιάκριτο.
Εννοούσα ακριβως αυτό που λες όμως....
Αν αρχίσει και εμφανίζεται κύμα άρνησης και στα εισιτήρια μάλλον μια επιχειρηματολογία σαν και αυτή που ανέφερα θα ακούσουμε. Και ας μην νοιάζεται κανείς ότι αυτα πάνε στη συνέχεια στον Κρατικό προυπολογισμό και μετά στις συντάξεις τηςγιαγιάς. Η αλληλεγγύη των γενεών που λέγανε παλιά... |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun Jan 23, 2011 11:58 pm Post subject: |
|
|
Απόλυση αρκετών ΔΥ .
Ευθανασία στους άνω των 80 .
Δίδακτρα 10.000 το χρόνο σε όσους φοιτητές δεν παίρνουν πτυχίο στα 4 χρόνια .
Ολα αυτά θα μπορούσαν να είναι το "κίνημα" κάποιων άλλων -istas . |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Jan 24, 2011 9:17 am Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | Ήταν λίγο ειρωνικο το σχόλιο μου, ίσως λίγο δυσδιάκριτο. [...] |
Ok, οντως το παρεξηγησα. |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Thu Jan 27, 2011 3:22 am Post subject: |
|
|
To νέο (πόσα έχουν βγει?) σχέδιο ανάπτυξης του Μετρό.
http://www.ametro.gr/files/pdf/AM_Athens_Metro-map_gr.pdf
Βλέπω ότι η κατάληξη του Υμηττού στην πραγματικότητα είναι στην Ηλιούπολη (Πλ.Ανεξαρτησίας?). Έτσι ισχυρίζεται τουλάχιστον ο δήμος Ηλιούπολης link.
Άντε μέχρι το επόμενο σχέδιο, μάλλον χάρτη |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Thu Jan 27, 2011 9:24 am Post subject: |
|
|
Τουλαχιστον ειναι πιο μαζεμένο και ρεαλιστικο απο τα φαραωνικά μεγαλεία του σαρακατσανου με τις 20 γραμμες.... |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Jan 27, 2011 10:25 am Post subject: |
|
|
Ιδού η πρότασή μου που τη δημοσίευσα και αλλού και που την έχω στείλει και στο ametro και στο υπουργείο υποδομών:
"Η γραμμή U πρέπει να διασπαστεί σε 2, αφού επέλεξαν να πάει προς Βύρωνα και Υμητό.
Η πρότασή μου καλύπτει Ν. Φιλαδέλφεια, Μεταμόρφωση, Ν. Σμύρνη και Π. Φάληρο και Δέλτα (Οπερα και Βιβλιοθήκη). Αποσυμφορίζει τους κεντρικούς σταθμούς, ενώνει όλες τις γραμμές μεταξύ τους σε περιφεριακούς σταθμούς και δίνει δυνατότητες για επεκτάσεις."
ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ το link:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/ametro5lines.jpg
Last edited by vas8 on Fri Jan 28, 2011 5:09 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu Jan 27, 2011 4:03 pm Post subject: |
|
|
vas8, δεν βλεπουμε τιποτα. |
|
Back to top |
|
 |
Nameless Senior Member

Joined: 21 Jan 2005 Posts: 412
|
Posted: Thu Jan 27, 2011 5:26 pm Post subject: |
|
|
Η κρυστάλλινή μου σφαίρα λέει ότι ο vas8 εννοεί μάλλον αυτόν τον χάρτη:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/ametro5lines.jpg
ΥΓ. Αλήθεια μόνο ο vas8 κι εγώ σκεφτόμαστε ότι η γραμμή 4-με-διακλάδωση θα πρέπει να σπάσει σε 2 ξεχωριστές γραμμές; Τόσοι συγκοινωνιολόγοι δηλαδή συμφωνούν 100% με το υπουργείο;  |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Thu Jan 27, 2011 5:34 pm Post subject: |
|
|
Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο δεν σχεδιάζουν έναν δακτύλιο που να κάνει συνεχώς γύρω γύρω. Θα ελάφρυνε αρκετά τις διαμπερείς μετακινήσεις από το κέντρο. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Fri Jan 28, 2011 10:31 am Post subject: |
|
|
nameless με εσωσες! τα copy paste από άλλα φόρουμ δε δουλεύουν πάντα.
Είναι προφανές ότι με τη διακλάδωση προς Υμηττό η γραμμή U δε θα δουλεύει καλά.
Θα πρέπει να περιμένουν οι επιβάτες τραίνα προς τη σωστή κατεύθυνση.
Εχω πάντως την εντύπωση ότι το υπουργείο το πάει για σπάσιμο, αλλά θα μας το πει σιγά σιγά (τώρα τι φοβικά σύνδρομα είναι αυτά...αστο).
Δεν ειναι τυχαιο ότι ανακοίνωσαν ότι θα δημοπρατήσουν μόνο το τμήμα Γαλάτσι- Ευαγγελισμός, και αργότερα το υπόλοιπο.
Το αργότερα πιθανόν να σημαίνει και ανεξάρτητη γραμμή.
Πάντως τη γραμμή 5 (μωβ στο χάρτη μου) την έκανα να παρακάμπτει του κεντρικούς σταθμούς για να μειώνεται η συμφόρηση που ήδη παρατηρείται.
Ειναι κρίμα που ο άξονας της Κηφισίας μπαινει για μια ακόμα φορά σε 2η μοίρα, αν και εκεί εργάζεται και κινείται το 30% του Λεκανοπεδίου. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sat Feb 12, 2011 7:52 pm Post subject: |
|
|
Να και η επιβεβαίωση για κάτι που συζητάμε στο forum εδώ και καιρό...
Εκτός λειτουργίας λόγω Siemens
Αιχμάλωτο της Siemens είναι το επιβατικό κοινό, εξαιτίας των κακών χειρισμών της ελληνικής Πολιτείας. Επτά σταθμοί του Μετρό είναι έτοιμοι αλλά κανείς δεν ξέρει πότε θα παραδοθούν. Η εμπλοκή μετά το σκάνδαλο και το πρόγραμμα που αποκλείεται να τηρηθεί.
http://news247.gr/ellada/epta_stathmoi_toy_metro_etoimoi_kai_axrhsimopoihtoi.776432.html |
|
Back to top |
|
 |
UWG Senior Member

Joined: 24 Feb 2004 Posts: 513 Location: Atlanta USA
|
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sat Feb 26, 2011 8:51 pm Post subject: |
|
|
Κάποια ευχάριστα νέα μου μετέφεραν συνάδελφοι μου από το έργο του Ελληνικού. Ήρθαν κάποια χρήματα και έχουν ξανα-ξεκινήσει οι εργασίες για τις επιφανειακές αποκαταστάσεις σε όλη την περιοχή του έργου και έως τον Απρίλιο θα γίνονται σταδιακά οι παραδόσεις των χώρων αυτών. Η διοίκηση της αναδόχου εταιρείας δεν ζήτησε νέα παράταση και αυτό σημαίνει ότι μέχρι τα τέλη Μαϊου θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι εργασίες. Ελπίζω το Υπουργείο να λύσει και το θέμα με τα Η/Μ και τη Siemens και το συντομότερο δυνατό να παραδοθεί και η γραμμή του Μετρό σε λειτουργία.
Επίσης παρουσιάζεται σημαντική κινητικότητα στο θέμα της απεμπλοκής της επέκτασης του Πειραιά και πλέον όλες οι πληροφορίες λένε ότι μέσα στο καλοκαίρι θα υπάρχει ανάδοχος για το τεράστιο αυτό έργο... |
|
Back to top |
|
 |
manosbar New Member


Joined: 18 Aug 2008 Posts: 66 Location: Αθήνα(Ζωγράφου)
|
Posted: Sun Feb 27, 2011 3:06 pm Post subject: |
|
|
http://www.ses.gr/vivliothiki/edeltia/230-ed-174.html
Κατεβάστε από το παραπάνω site (Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων) το Ενημερωτικό Δελτίο του Συλλόγου. Στη 2η σελίδα έχει ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με την οικονομική κρίση, τις μετακινήσεις και την προοπτική των ΜΜΜ.
Κατά την άποψή μου και νομίζω και του κ.Καρλαύτη, που έγραψε το παραπάνω άρθρο, τεράστιο λάθος η αύξηση των τιμών των εισιτηρίων εν μέσω κρίσης, χωρίς να γίνει κάτι άλλο για μείωση των ελλειμάτων. Όσο κάποιοι συνεχίζουν να επιβαρύνουν τις δημόσιες συγκοινωνίες με τους τεράστιους μισθούς τους κτλ, τότε όσο και να πάει το εισιτήριο, χαμένοι θα βγαίνουμε ΜΟΝΟ εμείς.
Προς mods: Φτιάξτε ρε παίδες λίγο το παραπάνω link από τον per88 για να μη ξεχειλίζει η σελίδα!
Admin: Εμένα δεν μου προκαλούσε πρόβλημα, καθώς η διεύθυνση έκανε κανονικά wrap στην πιο κάτω γραμμή. Όπως και να'ναι, έκανα edit το εν λόγω post, οπότε δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα τώρα. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Mar 21, 2011 5:05 pm Post subject: |
|
|
http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1156457
Το δέχομαι το νέο με αισιοδοξία και χαίρομαι που στον ΟΛΠ σκέφτονται και σχεδιάζουν από νωρίς, αλλά βρε παίδες ας υπογραφεί η σύμβαση κατασκευής του έργου πρώτα!!!
Στην καλύτερη περίπτωση αυτά θα αρχίσουν να συμβαίνουν σε 2 χρόνια από σήμερα.
Θα ήθελα να δω και άλλες 2 στάσεις μετρό εντός του λιμένα:
1η στο ΥΕΝ
2η στον ΗΣΑΠ
3η στη Μιαούλη (κρουαζερόπλοια) και μετά στη κεντρική πλατεία του Πειραιά ή με όποια σειρά βολεύει - ίσως πλατεία και μετά Μιαούλη.
Θα μπορούσε να τερματίζει κάτω από τη σχολή Ν.Δοκίμων, υπογείως
Πιστεύω ότι έχει γίνει κακός σχεδιασμός, είναι πλέον αργά για κάτι τέτοιο. |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Mar 21, 2011 6:55 pm Post subject: |
|
|
Μα, αν δεν κανω λαθος, η σταση που περιγράφει το αρθρο ειναι στον ΗΣΑΠ.
Επίσης στο ΥΕΝ δε γινεται γιατι ειναι ακριβως στην απεναντι πλευρα του λιμανιου (στις δεξαμενές Βασιλειάδη), εκτός αν εννοείς το παλιο κτηριο του ΥΕΝ στη Γρ. Λαμπράκη, στο Πασαλιμάνι. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Mar 21, 2011 8:31 pm Post subject: |
|
|
Ναι αναφέρεται στη μελλοντική στάση της γραμμής 3 στον ΗΣΑΠ.
Εννοώ το νέο ΥΕΝ, μη ξεχνάς ότι η γραμμή θα έρχεται από τη Νίκαια. Αρα αν την πάρουν πιο ανοιχτά, να φτάνει στο νέο ΥΕΝ με στροφή προς βορειοανατολικά, μέχρι ΗΣΑΠ, μετά πλατεία Δ. Θεάτρου και τέλος με στροφή στην ακτή Μιαούλη, όπου τερματίζει.
Βέβαια αυτά δε πρόκειται να συμβούν, το έργο έχει ήδη σχεδιαστεί.
Το λιμάνι έχει πάνω από 5 χλμ ακτογραμμή και έπρεπε να έχει 3 σταθμούς μετρό ΚΑΙ monorail.
Βέβαια υπάρχει και η εναλλακτική της μελλοντικής επέκτασης του υπογειοποιημενου ΗΣΑΠ προς το νέο ΥΕΝ και προς Δραπετσώνα και Κερατσίνι.
Αλλά θα έπρεπε και η ακτή Μιαούλη με τις τόσες ναυτιλιακές να έχει σταθμό της γραμμής 3. |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Tue Mar 22, 2011 9:48 am Post subject: |
|
|
Το λιμανι δε χρειάζεται σταθμους μετρό. Ενα μονορέιλ για να τροφοδοτεί τα υπαρχοντα δικτυα. Εχει ενα σταθμο μετριο ηδη και δυο σταθμους τρένων (το οτι ο ενας ειναι κοινοβιο αστέγων μεταναστών και δε χρησιμοποιείται ειναι άσχετο - η υποδομή υπάρχει).
Το νεο ΥΕΝ ρε συ ειναι πολύ μακρια, μιλαμε για πολύ μεγάλο κυκλο της γραμμης. Πρέπει να κατεβει απο Νικαια προς Δραπετσωνα, να κανει σταση στου Βασιλειαδη και μετα να αγκαλιασει περιμετρικά το λιμανι (υπογείως).
Δυσκολο (και σαν εκσκαφή θα ειναι δύσκολο μια και ειναι μεσα στο νερό ο Πειραιάς.
Θα δουμε |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sat Mar 26, 2011 2:04 pm Post subject: |
|
|
Μπορει να κατασκευαστει περιμετρικη πορεία οπως εχουν φτιαξει το μετρο στην Γενοβα.
Εγω φανταζομαι μελλοντικα μια προεκταση της γραμμης 1 μεχρι το Σκλαβενιτη με την πορεια που λετε περιπου, και απο εκει και περα να μπει τραμ προς Περαμα-Σαλαμινα,
και απο το Σκλαβενιτη να ανεβει απο Σαλαμινος μεχρι το τελος Πετρου Ραλλη στο Ρουφ ή αν μπορει να φτασει μεχρι στον Κεραμεικο ακομα καλυτερα.
Να υπαρχει διακλαδωση του τραμ στην Θηβων στην οποια μπαινει τραμ σε ολη την Θηβων απο Ιλιον μεχρι Πειραια, (παιρνει την θεση του 703 αν υπαρχει ακομα),
και επι τη ευκαιρια φτιαχνουμε τον κομβο στην Θηβων με Ιερα Οδο...στην Θηβων διακλαδωση με λεωφορο Καβαλας/Αθηνων, η οποια γραμμη τραμ κανει πορεια της παλιας γραμμης 7
στο σχεδιο επεκτασεων του μετρο επι Σουφλια, μεχρι λεωφορο Ποσειδωνος.
Στο σημερα ομως τωρα.... τι σκ@τ@ ανθρωποι, μαλλον "ελληνες φορολογουμενοι" μπορουν και κανουν τετοια πραγματα;;;
Τόσο μισος προς αυτη την πολη, και την χωρα ισως, οταν τους αρεσουν να τα κανουν λαμπογυαλο ολα;
Σταθμοί μετρό στο έλεος βανδαλιστών |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun Mar 27, 2011 10:15 am Post subject: |
|
|
Μεταφέρθηκε στο "Σχέση κράτους - πολιτών" (Πολιτικό κλουβί)
Losada |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Wed Mar 30, 2011 1:09 am Post subject: |
|
|
Σημερα διαβαζα σε αλλη ιστοσελιδα οτι έρχονται ηλεκτρονικές πύλες εισόδου στο Μετρο, δηλαδη θα βγαλουν τα ανοιχτα ακυρωτικα μηχανηματα και θα τοποθετησουν τα γνωστα σε ολο τον κοσμο (περα απο την ελλαδα) κλειστα με τα μηχανικα πορτακια.
Να σας πω τωρα και ενα τρελο που ειδα σημερα το πρωι εδω στο μετρο του Τορινου. Ρουμανικη 3μελες οικογενεια, εδινε ο ενας στον αλλον το ιδιο εισητηριο. Το περναγαν απο τα ακυρωτικα μηχανιματα και ανοιγαν τα πορτακια ανενοχλητοι!!!
Με λιγα λογια, καλα κανουν και αλλαζουν τα ακυρωτικα στην Αθηνα και βαζουν τα κλειστα, θα εχουμε καλυτερα αποτελεσματα, αλλα το θεμα ειναι να υπαρχει και καποιος να κοιταζει ρε παιδια, γιατι λυσεις για να μπουν τσαμπε οσες θες. Αλλη μια εντυπωση μου εκανε που κανεις δεν τους ελεγε τιποτα, σαν να μην τρεχει καστανο. Κι εγω που ρωτησα τι κανουν, με αγριοκοιταξαν λες και εκανα εγω το εγκλημα. Οποτε το κλειστο κυκλωμα δεν φτανει απο μονο του και οι υπηρεσιες ασφαλειας του μετρο καλο θα ηταν να ειναι παντα παρον στο χωρο με τα ακυρωτικα μηχανηματα.
Και μια ιδεα για τα ηλεκτρονικα εισητηρια. Καλο θα ηταν να υπαρχει ολιγολεπτη καθηστερηση για την επομενη ακυρωση που θα γινεται, να μπει τουλαχιστο ενα 5λεπτο πριν την επομενη ακυρωση, (σε περιπτωση που ειναι του ειδους διαρκειας). Ευχομαι καποια στιγμη τα εισητηρια να γινουν τελειως προσωπικα ωστε να μην υπαρχει καθολου λαθρεπιβιβαση |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Wed Apr 13, 2011 2:12 pm Post subject: |
|
|
Greekbiz,
Το γεγονός ότι με το "ίδιο" εισητήριο έγιναν πολλαπλά περάσματα ίσως να σημαίνει ότι με κάθε πέρασμα αφαιρείται το αντίστοιχο ποσό. Άλλωστε, τα εισητήρια που χρησιμοποιούνται πλέον έχουν την μορφή πιστωτικής κάρτας με μαγνητική ταινία και μπορείς να τα γεμίζεις για πολλαπλές χρήσεις. Όσα όμως έχουν εκδοθεί με όρους διαρκείας (ημερίσιο, εβδομαδιαίο,..) φέρουν χρονοκαθυστέρηση και δεν μπορούν να ξαναχρησημοποιηθούν (συνήθως 15 λεπτά χρονοκαθυστέρηση). Απ᾽ότι έχω διαβάσει έως τώρα, αντίστοιχο εισητήριο θα ισχύσει και στην Αθήνα....
Δεν γνωρίζω το σύστημα του Τορίνου, αλλά αυτό που περιγράφω πιο πάνω ισχύει στη Νέα Υόρκη |
|
Back to top |
|
 |
|