View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Feb 07, 2011 11:03 am Post subject: |
|
|
Περιμένουμε με ανυπομονησία αυτό που μας ετοιμάζετε!
Βρε παίδες, 1-2 φώτος για preview δεν έχει; έστι για να "φτιαχτούμε" λίγο.
μπορεί η νότια Ιονία να μη κουνιέται αλλά ο Μωρέας προχωρά. Οταν αρχίσουν τα έργα του περιφεριακού Καλαμάτας, θα σας έχω φωτορεπορτάζ όταν κατεβαίνω κάτω. Γιατί μιλάμε για δρόμο που ακουμπά στην πόλη.
Δείτε τα νέα από την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Κυριακής (6/2/2011 - σελ 5). Παραθέτω απόσπασμα:
ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ Ξεκινά η κατασκευή γέφυρας 360 μ. στο Νέδοντα
Quote: | Μέσα στο Φεβρουάριο θα ξεκινήσουν εκτός απροόπτου- τα έργα κατασκευής της μήκους 360 μέτρων κοιλαδογέφυρας του Νέδοντα που αποτελεί ουσιαστικά την έναρξη των εργασιών του περιφερειακού της Καλαμάτας. Η πορεία πάντως των έργων εξαρτάται, όπως είναι φυσικό, αρχικά από την παράδοση των απαιτούμενων εκτάσεων τόσο από το Δήμο Καλαμάτας, όσο και από το υπουργείο Υποδομών, και σε δεύτερη φάση από την πορεία των απαλλοτριώσεων, όπως τόνισε μιλώντας στην “Ε” ο υπεύθυνος του “Μορέα” Αλέξανδρος Γεωργόπουλος. Εφόσον οι παραπάνω παράγοντες κυλήσουν κατ‘ ευχήν, τότε το σύνολο του έργου από τον Αντικάλαμο μέχρι και τον κόμβο του ξενοδοχείου “Φωτεινή” αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2012.... |
περισσότερα στον σύνδεσμο:
http://www.eleftherianews.gr (αρχείο, 6/2/1011, σελ 5) |
|
Back to top |
|
 |
stavros333 New Member

Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Feb 07, 2011 1:06 pm Post subject: |
|
|
stavros333 wrote: | pindos10 ελπίζω μόνο να μην έχουμε καλύψει το ίδιο θέμα...
Έρχομαι κι εγώ "φορτωμένος" από το Σάββατο!!!
φτιάχνω φώτο κι αύριο είμαι έτοιμος για νέες αποκαλύψεις!!! |
stavro 333, προχωρα αφοβα. Και η διαφορετικη version του ιδιου θεματος εχει μεγαλο ενδιαφερον.
Και σταματαω εδω το chat μην πεσει κανας πελεκυς.
Και απ'οτι βλεπω η δουλεια φαινεται εξαιρετικη.  |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Mon Feb 07, 2011 1:39 pm Post subject: |
|
|
Εν αναμονή των φωτογραφιών....από τους φίλους εδώ στο φόρουμ
Τελευταία διαβάζουμε στον τύπο άρθρα του στιλ ......``Σε τεντωμένο σκοινί τα δάνεια για τους μεγάλους οδικούς άξονες´´
Τη δυσφορία τους για τον αποκλεισμό τους, σε αυτή τη φάση, από τη διαδικασία επαναδιαπραγμάτευσης των πέντε συμβάσεων παραχώρησης εκφράζουν οι τράπεζες που δανειοδοτούν τα έργα. Και περνούν... στην αντεπίθεση, δημιουργώντας συντονιστικές επιτροπές για καθένα από αυτά και επικαιροποιώντας τις κυκλοφοριακές μελέτες, από τις οποίες θα προκύψουν οι προβλέψεις για τον κυκλοφοριακό φόρτο των πέντε αξόνων με βάση τα νέα οικονομικά δεδομένα. Oπως ξεκαθαρίζουν, πάντως, η καταβολή των δόσεων των δανείων προς τους παραχωρησιούχους δεν πρόκειται να ξεκινήσει και πάλι πριν καταλήξει η διαδικασία επαναδιαπραγμάτευσης
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_100018_06/02/2011_431571 |
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Mon Feb 07, 2011 2:13 pm Post subject: |
|
|
stavros333 μήπως είναι η πίσω πλευρά του Μακρυνόρους, μετά το Μενίδι προς την Άρτα; |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Feb 07, 2011 2:42 pm Post subject: |
|
|
Στη φώτο αυτο που διακρίνεται, στο βάθος είναι μάλλον ο κάμπος της Άρτας οπότε θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα, αν και πιστεύω ότι είναι από την πάνω πλευρά, γιατί τα βουνά στο βάθος είναι χαμηλά...
Δεν συμπέφτουν πάντως τα φωτορεπορταζ οπότε μην αγχώνεστε.... |
|
Back to top |
|
 |
stavros333 New Member

Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
|
Back to top |
|
 |
bill77 Full Member

Joined: 15 Jan 2011 Posts: 250
|
Posted: Mon Feb 07, 2011 6:58 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε πολύ stavros333 για τις καταδρομικές που έκανες, την οπτικοποιήση με τις φωτογραφίες, την ανάλυση και το χρόνο που αφιέρωσες! Αναρωτιέμαι γιατί ζούμε σε μεσαίωνα ενημέρωσης από τις εταιρίες που κατασκευάζουν τα έργα και το υπουργείο που εποπτεύει...;;; Ίσως βέβαια τότε, αν τα πράγματα ήταν όπως έπρεπε, να μην ήταν αναγκαία η ύπαρξη αυτού του forum και της ωραίας αυτής διαδικτυακής παρέας! |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Feb 07, 2011 7:56 pm Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | ...Αυτή η αδρεναλίνη όταν βλέπεις τη μπουλντόζα είναι ασύγκριτη.... |
Αντε να δει λιγο μπουλντοζα να ηρεμησει.
stavros333, πολυ ωραιο το φωτορεπορταζ σου. Οι φωτογραφιες ειναι εξαιρετικες. Περιμενουμε τη συνεχεια και απο τα αλλα τμηματα που δεν εχουμε δει. Μηπως μπηκες, πριν την Αμφιλοχια αριστερα, στο δρομο που οδηγει στον Βαλτο, να δεις που τεμνει αυτο τον δρομο η Ιονια, κοντα στο χωριο Σαρδινια, οπου ειναι και η αρχη της παρακαμψης Αμφιλοχιας? |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Feb 07, 2011 8:46 pm Post subject: |
|
|
Τώρα μάλιστα!!!
Σταύρο ευχαριστούμε πολύ για το υλικό και τις κατατοπιστικές φώτο. Πληθαίνουν οι φωτορεπόρτερ και μάλιστα σε σημεία παρθένα...
Άντε να κινηθεί τίποτα μπας και πάρει μπροστά η μηχανή της ανάπτυξης.
Τα μέτωπα τελικά είναι περισσότερα από όσα φαίνονται.
Θυμάται κανείς με ακρίβεια πως έχει μοιραστεί το έργο μεταξύ των κοινοπραξιών? Τα έργα αυτά ποιός τα κάνει? Λογικά Dragados έτσι?
Τώρα περιμένουμε και το άλλο φωτορεπορτάζ. Για να δούμε τελικά ποιός δρόμος προηγείται σε εκτέλεση? |
|
Back to top |
|
 |
stavros333 New Member

Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
Posted: Mon Feb 07, 2011 8:49 pm Post subject: |
|
|
Οι φωτογραφίες με τους πασσάλους που λέω ότι φτιάχνουν μια γέφυρα για να περάσουν ένα ρυάκι είναι βορειοδυτικά του χωριού Σαρδίνια.
Αν δεις στο google earth δυτικά του χωριού περνάει ένα ποταμάκι που τελικά καταλήγει στην θάλλασα της αμφιλοχίας λίγο αργότερα κάθετα σχεδόν στην Εθνική οδό..
Οι συντεταγμένες από αυτό το σημείο είναι 38"53'39.48Ν και 21"11'18.31
Last edited by stavros333 on Mon Feb 07, 2011 9:05 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
stavros333 New Member

Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
Posted: Mon Feb 07, 2011 8:51 pm Post subject: |
|
|
Συγνώμη για το διπλό post αλλά το κομμάτι αυτό που φαίνεται στο φωτορεπορτάζ το κατασκευάζει η Τέρνα. |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Feb 07, 2011 11:44 pm Post subject: |
|
|
σε ευχαριστούμε Σταύρο, άριστος και άξιος με ρεπορτάζ από παρθένα μέρη!
Αντε και στα επόμενα απο την Ιόνια. Βλέπω υπάρχει μέλλον, μιας και εμείς σε κανά χρόνο θα μείνουμε άνεργοι.
να σαι καλά και θέλουμε και άλλα . |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 12:34 am Post subject: |
|
|
E-65 by pindos10 |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 10:26 am Post subject: |
|
|
Λίμνη Σμοκόβου; |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 1:57 pm Post subject: |
|
|
Oui.  |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 5:04 pm Post subject: |
|
|
Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον, pindos10.
Καιρός να αποκαλύψεις στο φόρουμ τις καταπληκτικές φωτογραφίες (και σε ανέλπιστα προχωρημένο στάδιο οι εργασίες του οδικού άξονα)
Ενδιαφέροντα νέα από τη κοινή συνέντευξη τύπου των εταιριών παραχώρησης
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1931813
Ας επλίσουμε ότι σε δύο χρόνια δεν θα μιλάμε για νέες παρατάσεις. |
|
Back to top |
|
 |
ChristosP New Member

Joined: 02 Apr 2009 Posts: 12 Location: Vasteras/Sweden
|
Posted: Tue Feb 08, 2011 9:34 pm Post subject: Ionia odos |
|
|
Bravo Stavros333 για τις ωραίες φωτογραφίες από την πατρίδα μας. Για μένα που ζω στην Σουηδία είναι ότι καλύτερο μπορούσα να έχω αυτή την περίοδο. Τελικά συμφωνώ και εγώ με όλους τους άλλους ότι ευτυχώς που υπάρχουν άνθρωποι με ενδιαφέρον και μας ενημερώνουν, γιατί αν περιμένουμε από το αρόδιο υπουργείο αλλα και ακόμα από τις τεχνικές εταιρείες, τότε καήκαμε... Επειδή η Αμφιλοχία είναι ένας από τους πιο σημαντικούς κόμβους θα ήθελα να μάθω αν κάποιος ξέρει τι γίνεται στο κομμάτι που είναι πίσω από την πόλη (δηλαδή πιο έχω από το στάδιο και πίσω από το δασος, πάνω στο βουνό). Τα έργα στην Knauf φαίνεται να πάνε καλά (εκεί φυσικά θα γίνει και η σύνδεση για Βόνιτσα-Άκτιο). Για όσους δεν γνωρίζουν καλά την περιοχή, θα πρέπει να ξέρουν ότι είναι αρκετά ορεινή στο πίσω μέρος που δεν φαίνεται από τον δρόμο, μέχρις ότου φτάσει περίπου εκεί που ο Σταυρος είχε την φωτογραφία με την γέφυρα, κοντά στο χωριο Σαρδίνινα. Μπορείτε να το δείτε και στο Google Earth, και ο Corfu μπορούσε να μας το δείξει μελλοντικά. Σύμφωνα με τις πρώτες μελέτες θα γίνονταν τούνελ, αλλα τελευταία ακουγόταν ότι θα γίνει ανοικτός δρόμος πάνω στο βουνό. Και στις δυο περιπτώσεις έχει πολύ δουλειά. Γίαυτό λοιπόν ρωτάω αν κάποιος κάποτε έχει χρόνο να ανεβεί πάνω στο δασος (έχει ένα μικρό δρόμο που ανεβαίνει μέχρι εκεί), να πάει στο πίσω μέρος του κάστρου και να δει τιγίνεται, αν γίνεται κάτι. Ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες και σας διαβάζω κάθε μέρα! Συνεχίστε όπως πάντα! |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Wed Feb 09, 2011 12:56 pm Post subject: |
|
|
Kosimo
Λόγω της φύσης του φόρουμ , απαιτείται σε κάθε post, εκτός της παράθεσης ενός link, να υπάρχει ένας υποτυπώδης σχολιασμός.
Αυτό που πρέπει να επιτελεί ένα φόρουμ είναι το να παρέχει, στους αναγνώστες του και στα μέλη του, συζητήσεις μεταξύ μελών και όχι ένα πίνακα ανακοινώσεων με links.
Αυτό προβλέπεται από το κανονισμό και ως εκ τούτου πρέπει να τηρείται. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Feb 09, 2011 1:34 pm Post subject: |
|
|
H πλακα ειναι, οτι στο αρθρο που παρεθεσε ο kosimo, λεει οτι θα μειωθει ο χρονος Αθηνα-Ραχες μετα την ολοκληρωση των εργων. Η φυλλαδα ξεχναει ομως να μας πει οτι απο τα συνεχη μετωπικα διοδια μεχρι εκει, εχει παυσει προ πολλου οποιοδηποτε χρονικο πλεονεκτημα ειχε ο αυτοκινητοδρομος. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Feb 09, 2011 4:33 pm Post subject: |
|
|
και φυσικά ας αναλογιστούμε και τη σπατάλη σε βενζίνη, όταν έχεις 12 μετωπικούς σταθμούς από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη, ακόμα και με 2-3 αυτοκίνητα μπροστά στο ταμείο, αυτό σημαίνει:
- 3 λεπτά επί 12 = 36 λεπτά (το λιγότερο, γιατί στις Αφίδνες και στα Μάλγαρα χάνεις σχεδόν πάντα 8-10 λεπτά - έως 20 λεπτά).
- Σταμάτημα από τα 120 χλμ σε ακινησία και μετά γκάζι πάλι μέχρι τα 120 και όλο αυτό 12 φορές!!!!
- και τους πληρώνεις και 25 ευρώ συνολικά για το ευχαριστώ (συν άλλα 5 επιπλέον βενζίνη για το σταμάτα- ξεκίνα που κανείς δε το υπολογίζει)!
Πόσοι τόνοι CO2 παραπάνω το χρόνο μας βάζει όλο αυτό, από εκατοντάδες χιλιάδες διελεύσεις;
ΤΟ ΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ - και δε καταλαβαίνω γιατί επιμένουμε στα μετωπικά διόδια. Από ότι καταλαβαίνω θα παραμείνουν έτσι και μετά την αναδιαπραγματευση. |
|
Back to top |
|
 |
stelakbeis Visitor

Joined: 23 Jan 2011 Posts: 2
|
Posted: Wed Feb 09, 2011 5:47 pm Post subject: |
|
|
Χαίρετε
Είμαι καιρό τακτικός αναγνώστης του Forum το οποίο θεωρώ σημαντικό κομμάτι της ενημέρωσής μου λόγω ερασιτεχνικής λόξας με κατασκευές.
Για να διατηρηθεί αυτή η θέα που δείχνει ο stavros333 θα ήθελα να ρωτήσω τους περι τα τεχνικά επαϊοντες εδώ γιατί κανείς δεν μιλά για κατασκευή Viaduct ( http://en.wikipedia.org/wiki/Viaduct )στην Κλόκοβα.
Θεωρώ οτι θα ήταν σαφώς χαμηλότερου κόστους στην κατασκευή της και αν κατάλαβα καλά τον τρόπο κατασκευής τους υπάρχουν πολλές διαφορετικές δυνατότητες. Μία απο αυτές θα ήταν να διατηρηθεί το υπάρχον οδόστρωμα για την μία κατεύθυνση και το επάνω που θα προέκυπτε για την αντίθετη. Επίσης με καλά logistics θα υπήρχε μικρή σχετικά όχληση στην κυκλοφορία και μάλιστα ακόμα καλλίτερα βραδυνές ώρες για το στήσιμο των βάθρων στην άκρη του δρόμου. Σίγουρα σε κάποια σημεία θα χρειαζόταν εξυγίανση του εδάφους και μεγαλύτερη δυσκολία αλλά στο μεγαλύτερο μέρος λόγω του βράχου πιστεύω δεν θα χρειαζόταν πολύς χρόνος. Όλα τα άλλα στοιχεία θα ήταν μεταλικά και προκατασκευασμένα οπότε για μια διαδρομή 3,5 χλμ απλά lego.
Άλλη τεχνική που μπορώ να φανταστώ είναι υπερύψωση του μεταλλικού/ασφάλτινου οδοστρώματος τόση ώστε εκμεταλευόμενοι την κλίση του βουνού και εισχώρηση των εγκάρσιων δοκαριών σε φατνία μέσα στο βουνό σε αρκετό βάθος ώστε το οδόστρωμα που θα προκύπτει να εξέχει (και άρα να αντέχει) και ικανή απόσταση απο τα κάθετα δοκάρια των ακριανών βάθρων. Έτσι στο πάνω κατάστρωμα θα είναι 2+2 για ι.χ. και το υπάρχον 1+1 για βαριά οχήματα ώστε να μην καταπονείται η κατασκευή. Φυσικά και υπάρχουν θέματα ασφαλείας αλλά σίγουρα δεν διαφέρουν απο αυτά μια γέφυρας όπως π.χ. του Ρίο-Αντίριο. Εξάλου 3,5 χλμ με μέγιστη ταχύτητα 80km/h είναι 2 λεπτά!
Περιμένω τις γνώσεις σας επι του θέματος
Και πάλι συγχαρητήρια για το Forum και σε όσους συνεισφέρουν τόσο δραστήρια. |
|
Back to top |
|
 |
|