View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sat Dec 11, 2010 8:41 am Post subject: |
|
|
Mε χειρότερο από πλευράς υποδομών την Εύβοια , που και δίπλα στην Αθήνα είναι και νησί ταυτόχρονα . |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sat Dec 11, 2010 3:45 pm Post subject: |
|
|
Greekbiz wrote: | Στο θεμα μας, μπορει καποιος να μου πει πώς επηρεαζεται η μεσσηνια στο να μην γινει ο δρομος απο το καλο νερο μεχρι πυργο, και να δημιουργηθει μια παρακαμψη απο ολυμπια και να κατεβει λευκτρο;
Το τσακωνα καλο νερο να υποθεσω πως θα ολοκληρωθει σωστα;
Τα χμ πρεπει να ειναι ιδια ή να υπαρχει μικρη διαφορα, απο οποιον ξεκινησει απο καλαματα για πατρα.
Στην καλαματα και περιφερειακο σας φτιαχνουν και αναβαθμιζουν ποσους επαρχιακους για το δικτυο του νομου και το αεροδρομιο αναβαθμιζεται κτλ με οσες αλλες επενδυσεις γινονται στον νομο.
|
πέρα από το δρόμο του Μορέα ΚΑΝΕΝΑ οδικό έργο δεν γίνεται ούτε έχει δρομολογηθεί στη Μεσσηνία. Έγιναν κάποιες βελτιώσεις πριν 1-2 χρόνια σε δρόμους στους Γαργιαλιάνους.
Το αεροδρόμιο δεν έχει αναβαθμιστεί ούτε υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο στα επόμενα χρόνια. Το οδικό δίκτυο εντός της Μεσσηνίας είναι το ίδιο και απαράλλακτο τα τελευταία 30 χρόνια.
Μόνο μελέτες έχουν γίνει για το τμήμα Καλαμάτα -Ριζόμυλος-Πύλος αλλά δεν υπάρχει πλάνο κατασκευής. Οι μελέτες αυτές χρηματοδοτήθηκαν από τον ιδιώτη Κωνσταντακόπουλο που έφτιαξε την ΠΟΤΑ.
Τώρα το τμήμα Καλό Νερό Πύργος που κόπηκε, επηρεάζει τους 15.000 κατοίκους της Κυπαρισσίας, τους 7.000 των Φιλιατρών και όλη τη Μεσσηνία που έχει κάποιους χιλιάδες φοιτητές στην Πάτρα.
Καλό είναι να μη γράφουμε πράγματα που δε γνωρίζουμε.
Το κράτος έχει επενδύσει ελάχιστα στη Μεσσηνία τα τελευταία 30 χρόνια - με εξαίρεση το δρόμο που κατασκευάζει ο Μορέας. Εν αντιθέσει όλοι οι νομοί της Μακεδονίας και της Θράκης έχει γεμίσει νέους αναβαθμισμένους δρόμους και ΧΩΡΙΣ διόδια.
Last edited by vas8 on Sat Dec 11, 2010 3:50 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sat Dec 11, 2010 3:49 pm Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | Η Τρίπολη είναι η μόνη πόλη σε όλη την Ελλάδα (άντε βάλε και την Κόρινθο) που είχε 100% αυτοκινητόδρομο για Αθήνα από το 90, χωρίς να δικαιολογείται σε σχέση με αυτους που δεν είχαν γίνει (και ακόμα δεν έχουν γίνει). |
ΤΥΧΑΙΟ - ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ
Ο Λαλιώτης είναι από το Ν. Αρκαδίας, ο ΧΡέππας είναι από το Ν. Αρκαδίας. |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Sat Dec 11, 2010 4:46 pm Post subject: |
|
|
Αγαπητοί Φίλοι του topic μας,
Μετά απο καθυστέρηση αρκετών ημερών καθότι έπεσα θύμα κλοπής της τσάντας μου με όλα τα υπάρχοντά μου (όποιος το έχει πάθει γνωρίζει το τρέξιμο για την επανέκδοση ταυτότητας, διπλώματος, καρτών κλπ), κατάφερα και "ανέβασα" στο blog μου το βίντεο απο τον αυτοκινητόδρομο Ανατολικής Οδού και συγκεκριμένα απο το κομμάτι: "Τρίπολη (νότιος κόμβος Μάκρης) - Μεγαλόπολη (ημ-κόμβος Αλφειού)".
Ελπίζω να το ευχαριστηθείτε και εύχομαι κάποιος φίλος που θα κατέβει μέχρι το τέλος του έτους να βιντεοσκοπήσει και το τμήμα Μεγαλόπολη - Παραδείσια. Επίσης, σας ευχαριστώ για την κατανόησή σας για την μέτρια ποιότητα της εικόνας σε ορισμένα σημεία, λόγω της προχωρημένης ώρας, της συννεφιάς και της ομίχλης.
http://kaplanivillage.blogspot.com/2010/12/video.html
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sat Dec 11, 2010 5:08 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστούμε Sxiza 07 για το video!
Θυμάσαι μήπως με πόσα Km/h πήγαινες? |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Sat Dec 11, 2010 8:02 pm Post subject: ΤΡΙΠΟΛΗ - ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ |
|
|
Αγαπητέ engineer,
Απο όσο θυμάμαι, το minimum ταχύτητας ήταν 100 χλμ και το maximum που έφτασα ήταν τα 125χλμ. Όταν έχω τα μικρά μαζί μου δεν πηγαίνω παραπάνω. Σε γενικές γραμμές, απο τον πρώτο κόμβο της Τρίπολης (βόρειος) μέχρι και την νέα έξοδο (πλέον) στα Παραδείσια, με μέση ταχύτητα 120-125 θα χρειαζόμαστε περίπου 17-18 λεπτά.
Πάντως, το προηγούμενο Σ/Κ που πήγα Φοινικούντα, στην επιστροφή την Κυριακή το απόγευμα έκανα μέχρι τον Κολωνό ακριβώς 3 ώρες. Ήταν απίστευτο να βλέπεις το χρόνο όταν κάποτε θέλαμε 7-8 ώρες να φτάσουμε.
Θεωρώ ότι με την ολοκλήρωση του δρόμου μέχρι κόμβο Πράκτικερ (και με ισχύουσα την παράκαμψη στην Τσακώνα), η Καλαμάτα θα είναι περίπου 2 ώρες με νορμάλ συνθήκες εξόδου και η νότια Μεσσηνία που βρίσκομαι εγώ θα είναι περίπου 2 ώρες και 40 λεπτά.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Dec 12, 2010 3:30 am Post subject: |
|
|
vas8 wrote: | prevezanos wrote: | Η Τρίπολη είναι η μόνη πόλη σε όλη την Ελλάδα (άντε βάλε και την Κόρινθο) που είχε 100% αυτοκινητόδρομο για Αθήνα από το 90, χωρίς να δικαιολογείται σε σχέση με αυτους που δεν είχαν γίνει (και ακόμα δεν έχουν γίνει). |
ΤΥΧΑΙΟ - ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ
Ο Λαλιώτης είναι από το Ν. Αρκαδίας, ο ΧΡέππας είναι από το Ν. Αρκαδίας. |
Για αυτό σου λέω πρέπει να τους ευγνωμονείς ειδικά αυτούς τους δύο! Εγώ θα ήμουν ευτυχής αν ήταν από το Αγρίνιο ή τα Γιάννενα. Για αυτό σου λέω, αδικημένος σε σχέση με τον πολύ ενοημένο είσαι όχι σε σχέση με το μέσο όρο.
Τώρα γιατί στη βόρεια Ελλάδα δεν υπάρχουν διόδια, δεν νομίζω να πρέπει να απαντ΄σουμε.... |
|
Back to top |
|
 |
PRIMERCG Visitor

Joined: 21 Apr 2010 Posts: 8 Location: DIONYSSOS, ATTIKI
|
Posted: Sun Dec 12, 2010 9:10 am Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Ευχαριστούμε Sxiza 07 για το video!
Θυμάσαι μήπως με πόσα Km/h πήγαινες? |
Απο διόδια Αττικής οδού (Μεταμόρφωση) μέχρι Παραδείσια είναι 1.35'.
Μεση ταχύτητα 130 χλμ την ώρα. Σίγουρα όταν τελειώσει ο Μορέας, η Καλαμάτα θα είναι λιγότερο απο 2 ώρες. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun Dec 12, 2010 9:16 am Post subject: |
|
|
Με τις κάμερες κλειστές βέβαια .  |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sun Dec 12, 2010 1:22 pm Post subject: |
|
|
Φιλε vas8 αυτο που θελω να πω, ειναι οτι δεν χρειαζεται να βγαζουμε γρηγορα συμπερασματα γιατι ακομα δεν εχουμε μαθει τιποτα για το μελλον του τμηματος αυτου απο επισημα χειλη.
Απο ιανουαριο ισως μαθουμε τι θα γινει. Το μονο που μας σιγουρευουν ειναι οτι δεν θα χαθουν τα λεφτα ή να τα δωσουν καπου αλλου.
Λογικα η κοινοπραξια πρεπει να φτιαξει εργο ισαξιο με αυτο της συμβασης που εχει υπογραψει. Οποτε περιμενουμε.
Εγω ηθελα να ρωτησω εαν μεσα στο πακετο της αττικης, εκτος απο την διπλη ζευξη της σαλαμινας περιλαμβάνεται και η ανακατασκευη του τμηματος ελευσινα-χαιδαρι,
κομβος σχιστου στον σκαραμαγκα, και ολοκληρωση της περιφερειακης αιγαλεω και συνδεση με την λεωφορο αθηνων. Γνωριζετε κατι; Υπαρχει ελπιδα; |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Sun Dec 12, 2010 2:50 pm Post subject: |
|
|
cruiser wrote: | Με τις κάμερες κλειστές βέβαια .  |
Για ποιό λόγο; Το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους είναι 130km/h. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sun Dec 12, 2010 3:06 pm Post subject: |
|
|
Για να έχεις μέση ταχύτητα 130 πρέπει κατά διαστήματα να πηγαίνεις με 150-160 γι αυτό admin  |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
 |
orecuz Visitor

Joined: 01 May 2010 Posts: 8
|
Posted: Sun Dec 12, 2010 10:03 pm Post subject: |
|
|
prevezane,
να ευγνωμομουμε αυτούς τους δύο(Ρέππα,Λαλιώτη) γιατί;Υπέγραψαν καμμία σύμβαση παραχώρησης για τα δύο έργα που αναφέρεται ο vas,ή μήπως δείχνουν την πολιτική βούληση να ολοκληρωθούν τα έργα με τις συμβάσεις όπως αυτές είχαν υπογραφεί;
Πολιτικη βούληση σημαίνει,είτε το θέλουμε είτε οχι,αυτό που είχε ο "κουφος" για την Ολυμπία οδό και ιδιαίτερα για το επίμαχο κομμάτι των ΟΙΚΙΣΜΩΝ (ουτε καν χωριών) της Ζαχάρως και οχι βέβαια του Καιαφα.
Οταν λοιπόν πήγαιναν οι "ομογάλακτοί"του (ΝΔ) για να του προτείνουν αλλαγή χάραξης επειδή τους έκοβε ο αυτοκινητόδρομος τα χώραφάκια,η πρώτη του κουβέντα ήταν "θέλετε να γινει ο δρόμος;" και όταν η απάντησή τους ήταν "Ναι ΑΛΛΑ" με το "ΑΛΛΑ"είχαν δει την πόρτα της εξόδου.
Βέβαια ένας "κουφος"δεν έφερε ουτε ήταν δυνατόν να φέρει την άνοιξη οταν απέναντί του είχε εκτός απο τους "παραπάνω"κυρίους ,τους τοπικούς βουλευτές του κόμματος του και της τότε αντιπολιτευσης-νυν συμπολίτευσης,στην ΕΕ τον "αξιοτιμο"Δήμα(αντιπρόεδρο ΝΔ αν δεν κάνω λάθος) και βέβαια πίσω απο όλους αυτούς,τους κρυφούς πόθους της κοινοπραξίας για αναβολή,καθώς πράγματι της έιχαν φορτώσει με τη σύμβαση ένα δύσκολο κομματι με μεγάλο κόστος απαλλοτριώσεων και χωρις την κυκλοφορία να δικαιολογεί την κατασκευή του. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Dec 12, 2010 10:17 pm Post subject: |
|
|
Αν μου πεις πόσα χρήματα εκταμιεύτηκαν κατά την περίοδο του Φαραώ μπορούμε να συνεχίσουμε την κουβέντα. Εκεί θα δούμε τα περί βούλησης.
Για τα υπόλοιπα που λες τα ξέρεις από πρώτο χέρι?
Αν δεν είχε γίνει ο δρόμος για Τρίπολη το 90 αλλά κουτσά στραβά παλεύαμε τώρα να βγούμε στην Τρίπολη με απαλλοτριώσεις και υποχρηματοδότηση, ήσουν δηλαδή στο ίδιο επίπεδο με την υπόλοιπη Ελλάδα, τι θα έλεγες?
Και δεν καταλαβαίνω, το ζητούμενο είναι πόσα χλμ ασφαλούς δρόμου έχεισ για να πας Καλαμάτα ή αν έχεις καλύτερο δρόμο από την Τρίπολη? |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun Dec 12, 2010 11:55 pm Post subject: |
|
|
Με το ''αν'' δεν μπορούμε να βασίσουμε σωστά τη συζήτηση γιατί με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσε ΝΑ είχε κατασκευαστεί ήδη ο Κορίνθου-Πατρών έστω και τμηματικά όπως και ο Αθηνών-Θεσνίκης, ή να είχε κατασκευαστεί ένας κλάδος από Κόρινθο-Τρίπολη κλπ, οπότε θα μιλάγαμε σήμερα για άλλα πακέτα και διαφορετικούς συνδυασμούς έργων για να βγουν οι συμβάσεις εξίσου ελκυστικές.
Ο Φαραώ φαντάζομαι εννοείς το Σουφλιά. Σε ποια έργα αναφέρεσαι όταν λες για εκταμίευση? Για τις συμβάσεις παραχώρησης ή τα δημόσια? |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 12:20 am Post subject: |
|
|
Τα παραχώρησης. Όλοι λέτε ότι αυτός είναι ο μόνος καλός που έκανε τόσες συμβάσεις παραχώρησης και θα φτάσει ο αυτοκινητόδρομος παντού. Επί των ημερών του όμως τι ξεκίνησε πραγματικά. Τα δύο πρώτα χρόνια είχαν σπαταληθεί χωρίς να γίνει τίποτα απολύτως σε σημείο που ο τεχνικός κόσμος είχε φτασει στο απροχώρητο (αναφορές και στο ενημερωτικό δελτίο του ΤΕΕ της εποχής/στενάζουν οι μηχανικοί!) Και μετά δημοπρατήθηκαν τόσα έργα αλλά τίποτα δεν ξεκίνησε ουσιαστικά, δεν γίναν καν οι απαλλοτριώσεις.
Με άλλα λόγια μας αγόρασε ακριβά δώρα και χαρήκαμε, αλλα ήταν με ξένη πιστωτική κάρτα, η οποία ήταν ήδη και υπερχρεωμένη.
Αν μου δώσεις την κάρτα σου, μπορώ να γίνω και εγώ πολύ καλός.
Και μην ξεχνάμε και αυτά που δεν γίναν ποτέ, την υποθαλάσσια, το Καστέλι και τον ΒΟΑΚ. Γιατί να ξεκινήσει ο Ε/65 που δεν είχε καν ωριμάσει και να μην προχωρήσει ο Βόριος άξονας που τμήματα του είναι ήδη μελετημένα από χρόνια. Γιατί αυτό ήθελε απλά χρήματα που από τότε δεν υπήρχαν.
Είναι ωραίες οι εξαγγελίες και οι προκηρύξεις και οι δημοπρατήσεις. Και πάνω από όλα πιο φθηνές. |
|
Back to top |
|
 |
orecuz Visitor

Joined: 01 May 2010 Posts: 8
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 12:47 am Post subject: |
|
|
ΘΑ μου επιτρέψεις στα σχόλια περί ευγνωμοσύνης και αγνωμοσύνης να απαντώ με τόση ευκολία όση εσύ ζήτησες εμμέσως από όλους τους χρήστες του συγκεκριμμένου οδικού άξονα να δείξουν,προς πολιτικούς που κάνουν το αυτονόητο,να παραδίνουν δηλαδή στην κυκλοφορία ασφαλή και συγχρονα τμηματα αυτοκινητοδρόμων.
Τις χρηματοδοτήσεις ή υποχρηματοδοτήσεις τις αφήνω σε σένα μιας και τα γνωρίζεις όπως φαίνεται από πρώτο χέρι.
Εγω απλώς χρήστης του οδικού δικτύου είμαι και από πρώτο χέρι ξέρω ότι την δεκαετία του 80 πήγαινα στην Αθήνα σε 5,5 ώρες από Πάτρα (από ΑΧλαδόκαμπο ουτε που το συζητούσαμε τότε μιας και χρειαζόμασταν 10 ώρες),την δεκαετια του 90
πήγαινα στην Αθήνα 3,5 ώρες από Τρίπολη με σχετική άνεση,εκτός από την περίοδο που πραγματικά συγκλονίστηκα,όταν κινδύνεψα να σκοτωθώ μαζι με την οικογένεια μου το Σ/Κύριακο που ο δρόμος στην Τσακώνα είχε πάρει την κατηφόρα (αλήθεια ποιος είχε παραλάβει το έργο και τώρα σε 2,5 ώρες είμαι στην Αθήνα με άνεση και αντικειμενική ασφάλεια.Θα ήθελα βέβαια και για την Πάτρα να έχω άνετη και ασφαλή πρόσβαση,αλλά όπως φαίνεται ενώ υπάρχει πλέον η πολιτική βούληση μάλλον ψάχνουν τους θησαυρούς του Φαραώ.
Μια γενιά ολόκληρη για να δεί μια ολόκληρη περιφέρεια της Ελλάδας σύγχρονο κεντρικό οδικό δίκτυο και μάλιστα στον ένα του άξονα,είναι πολλά χρόνια για να τους ζητάμε να εκφράζουν ευγνωμοσύνη προς οποιονδήποτε.
Τέλος αν δεν είχα γνωρίσει από πρώτο χέρι τα κόλπα που σκαρφίζονταν οι θιγόμενοι για να μην γίνει το πιο δύσκολο ίσως κομμάτι της Ολυμπιας Οδου ίσως και εγώ να συμφωνούσα ότι όλα ήταν ζήτημα υπο-υπερ ή όπως αλλιώς μπορούμε να το γράψουμε χρηματοδοτήσεων. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 1:07 am Post subject: |
|
|
orecuz, δεν σε καταλαβαίνω, και ενδεχομένως δε με έχεις καταλάβει και εσύ.
Να είσαι χαρούμενος για την αντικειμενική ασφάλεια που έχεις αυτή τη στιγμή, και να ξέρεις ότι αυτό το αγαθό δεν είναι ακόμη δεδομένο σε μεγάλο ποσοστό αυτής της χώρας. Για αυτό το αγαθό ξεκίνησα να μιλάω.
Εγώ ότι είχα να πω το είπα και σταματάω κάπου εδώ... |
|
Back to top |
|
 |
orecuz Visitor

Joined: 01 May 2010 Posts: 8
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 1:34 am Post subject: |
|
|
Αν πάω Θεσσαλονίκη πλέον πηγαίνω απο Αγρινιο ,Γιαννενα.
ΑΡΑ
Ευχαριστημένος ναι, τυχερός ίσως,υπομονετικός πολύ,ευγνώμων όμως σε ΚΑΝΕΝΑΝ και σταματώ και εγώ εδώ. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 2:10 am Post subject: |
|
|
κοιτάξτε...δε πολυκατάλαβα την κόντρα σας αλλα υπάρχουν οι πραγματικότητες, στις οποίες έχω αναφερθεί και παλαιότερα:
ο δρόμος μέχρι την Τρίπολη τελείωσε το 1990 και εξυπηρέτησε απίστευτα όλη τη νότια Πελοπόννησο και πολυ καλά έκανε και έγινε. Το οδικό δίκτυο ήταν άθλιο. Καμία σχέση με την κατάσταση στη υπόλοιπη Ελλάδα της εποχής. Φίλοι Μακεδόνες έρχονταν και φρίκαραν...όπως φρίκαραν με τις απίστευτες στροφές στο κομμάτι Τρίπολη Καλαμάτα. Μιλάμε για δρόμους που πρωτοκατασκευάστηκαν το 1950 και από τότε ελάχιστες βελτιώσεις έγιναν από τότε - μέχρι που ήλθε ο Μορέας.
Το όλο θέμα μου είναι η απίστευτη ρεμούλα και κοροϊδία από τους ΥΠΕΧΩΔΕΔΕΣ - Λαλιώτη - Βασούλα - και τώρα Χρέππα και αυτόν επί Μητσοτάκη, που όλο έταζαν και τίποτε δεν έκαναν. Ο δρόμος και το τούνελ στο Ραψωμμάτη φτιαχνόταν επι 15 χρόνια και όλο μας έταζαν ότι σε 1-2 χρόνια θα τελειώσει - αυτό επί 15 χρόνια!
Λοιπόν, γιατί να του χαριστούμε του Χρέππα που τώρα πάει να κάνει τη χάρη των εργολάβων και να κόψει ΕΝΤΕΛΩΣ το Πύργος - Καλό Νερό και να στρέψει το δρόμο προς Ολυμπία και στη συνέχεια προς Βυτίνα;
Πόση κίνηση έχει το Ολυμπία-Βυτίνα; ΜΗΔΕΝ.
Ας κόψει 10-15 χλμ στον Καϊάφα και τη Ζαχάρω και να βάλει την Ολυμπία να κατασκευάσει το υπόλοιπο στο ακέραιο. Και να κόψει και τα α...δια των Ζαχαριωτών εντάσσοντας ΟΛΗ την περιοχή τους σε καθεστώς ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ. Και να τους γκρεμίσει τα δεκάδες αυθαίρετα τους κυριολεκτικά πάνω στην άμμο - και στον βιότοπο. Αλλά γι αυτά δεν υπάρχει ΣτΕ. Ετσι θα τους γίνει μάθημα το ότι επέλεξαν να παίξουν με τους θεσμούς και την "οικολογία" για να μη χάσουν τα οικοπεδάκια τους και τα αυθαίρετά τους.
Last edited by vas8 on Mon Dec 13, 2010 12:39 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 2:16 am Post subject: |
|
|
Πρεβεζάνε μόλις τώρα είδα ότι είσαι νεότερο μέλος στο φόρουμ οπότε προτρέχω και αλλάζω λίγο το ποστ μου όπως το ξεκίνησα για να αποφευχθεί και τυχόν παρεξήγηση. Να υπενθυμίσω λοιπόν κάποια πράγματα παρακολουθώντας καθημερινά τις εξελίξεις στα έργα εδώ και χρόνια και για να μαθαίνουν τα νεότερα μέλη που πιθανόν αγνοούν την ιστορία των έργων. Επί των ημερών του Σουφλιά είπες ότι τίποτα δεν ξεκίνησε από έργα όσον αφορά τις συμβάσεις παραχώρησης. Και ισχύει γιατί πώς θα ταν δυνατόν αυτό αφού δεν υπήρχαν καν οι μελέτες! Απλά τα πράγματα. Μιλάμε για τα μεγαλύτερα έργα υποδομών στην Ελλάδα και σε πρωτοφανή μεγέθη. Όλα όσα έπρεπε να είχαν γίνει τουλάχιστον μια δεκαετία πριν ήταν στο σημείο μηδέν. Και όλοι ξέρουμε, τουλάχιστον απ'την εμπειρία μας μέχρι το 2004, εμμέσως πλην σαφώς υπό την υπουργία του Λαλιώτη και της Βάσως το πόσο χρονοβόρα είναι η διαδικασία της μελέτης του έργου, της σύνταξης τευχών και βέβαια της κατασκευής. Φυσικά συνυπολογίζουμε και την αστοχία της μελέτης και του έργου σε μερικές περιπτώσεις π.χ. στο Παραδείσια-Τσακώνα.
Οπότε τα δύο πρώτα χρόνια που εσύ περίμενες να είχαν ξεκινήσει έργα, πολύ απλά έγιναν όλα αυτά τα στάδια των μελετών, σύνταξης τευχών, δημοπράτηση, πολλές μα πολλές ενστάσεις!! και εν'τέλει μετά από 6-7 μήνες ενστάσεων η υπογραφή και επικύρωσή τους απ'τη Βουλή για τα έξι αυτά έργα, τα 5 τελικά κατασκευάζονται. Όλοι οι παλιότεροι στο φόρουμ που ήμασταν εδώ μαζί τα παρακολουθούσαμε απ'το 2004 σε καθημερινή βάση και ξέρουμε όλο το σκηνικό. Για να πάρεις μια γεύση της κατάστασης σου συνιστώ να ανατρέξεις σε εκείνες τις σελίδες απ'το κλειδωμένο πλέον thread ''οδικά έργα 1'' και να διαβάσεις όσο αντέχεις βέβαια και έχεις υπομονή γιατί είναι ατελείωτες σελίδες, το φόρουμ είχε πάρει φωτιά. Δεν θα σου πω εντυπώσεις όλων όσων έγραφαν τότε για να μη σε επηρρεάσω. Μαζί θα διαβάζεις εντωμεταξύ και για τα υπόλοιπα έργα, τα δημόσια, για την εγνατία σε πρώτη φάση που είχε κατασκευαστεί λίγο πιο πάνω απ'τη μισή ενώ είχαν μείνει ανέγγιχτα τα 150 περ. πιο δύσκολα χιλιόμετρα και στην επόμενη τετραετία ολοκληρώθηκε όλος ο άξονας και το μεγαλύτερο μέρος των κάθετων. Απ'τη σωρεία έργων που δημοπρατούνταν, κατασκευάζονταν και ολοκληρώνονταν θα καταλάβεις ότι ήταν η πιο παραγωγική περίοδος των έργων υποδομής τα τελευταία 20 χρόνια.
Μόλις τελείωσε αυτή η περίοδος μπήκαμε στην επόμενη, δηλαδή υπό την ηγεσία του Ρέππα, όπου μέσα σε μερικούς μήνες παγώσανε πολλά βασικά έργα που βρίσκονταν υπό κατασκευή ή κοντά στην ολοκλήρωση πχ Μαλλιακός, κάθετος άξονας προς Βουλγαρία, η τύχη τους ακόμα αγνοείται, Καστέλι καλή ώρα μια και το ανέφερες κα. Και το χειρότερο απ'όλα είναι ότι άρχισαν να δημιούργούνται συνεχώς προβλήματα στα έργα των συμβάσεων παραχώρησης, κατά κύριο λόγο στην ιονία οδό, Ε65 και Ολυμπία οδό, τα οποία κινδυνεύουν ακόμα και με περικοπές ή ακύρωση. Το αν υπήρχαν αστοχίες στις μελέτες, που αδύνατον να μην υπήρχαν έστω και μερικές, ας το κρίνουμε απ'την πορεία των δύο άλλων έργων, του Μωρέα και των Τεμπών όπου προχωράνε χωρίς προβλήματα. Το βασικό πρόβλημα που προβάλλεται συνεχώς είναι οι απαλλοτριώσεις, οι οποίες μεν σημείωσαν καθυστέρηση το 2008 αλλά από κει και μετά φαίνεται να εγκαταλείπονται σιγά σιγά οι προσπάθειες για να ολοκληρωθούν γρήγορα και έτσι το έργο να αρχίζει να βαλτώνει και να έρχονται τα προβλήματα ντόμινο.
Θα εκτιμήσεις λοιπόν τη σημερινή κατάσταση συγκρίνοντάς την με την προηγούμενη και με την αμέσως προηγούμενη. Άντλησε μερικές πληροφορίες απ'το παρελθόν και μετά μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση.
Όσο για τον ΒΟΑΚ, έστω κι αν έπεται του Ε65, σε εξέλιξη βρίσκονται από καιρό Σουφλιά μελέτες για τη μετατροπή τμημάτων συν. μήκους 150 χλμ σε αυτοκ/μο. Εδώ είμαστε λοιπόν να δούμε με ποιο τρόπο θα εξελιχθεί αυτό το έργο, τι θα κάνει ο Ρέππας για να το προωθήσει. Και φυσικά τι θα κάνει με τα υπόλοιπα έργα των παραχωρήσεων που καρκινοβατούν και με τα δημόσια που περιμένουν ανολοκλήρωτα. |
|
Back to top |
|
 |
PRIMERCG Visitor

Joined: 21 Apr 2010 Posts: 8 Location: DIONYSSOS, ATTIKI
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 12:00 pm Post subject: |
|
|
AUGalos wrote: | Για να έχεις μέση ταχύτητα 130 πρέπει κατά διαστήματα να πηγαίνεις με 150-160 γι αυτό admin  |
Με ελάχιστες εξαιρέσεις (προσπεράσματα και εύκολα σημεία 140).
Σε γενικές γραμμές προσπάθησα να κρατήσω το 130.
Στις ανηφόρες του αρτεμισίου 110-120. Δεν είχε καθόλου κίνηση ο δρόμος.
Πηγαίνω και έρχομαι περίπου μια φορά το μήνα. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 12:53 pm Post subject: |
|
|
Ρε συ Βeethoven λυπίσου μας !
Ο κουφός έψηνε αρνιά μέσα στη σήραγγα Μετσόβου (παρέα με τον μεγαλοπασόκο εργολαβο Μπομπολα έτσι για να τα λέμε όλα) και δύο μήνες μετά άνοιξε τρύπα 2x2 μεταξύ εξόδου σήραγγας και κοιλαδογεφυρας που ακολουθεί. Α και η ολοκληρωμένη εγνατία του Σουφλιά έχει και ένα υπόλοιπο εκεί μετά τον Αραχθο όπως πάμε για Μετσοβο.
Τα ίδια σκατά ΠΑΣΟΚ και ΝΔ στα δημόσια έργα. Και πάρα πολλοί συνάδελφοι θα κάνουν γιορτές χωρίς δουλειά λόγω της κατάστασης που έφτασε η χώρα από τις μίζες και τις ρεμούλες τόσα χρόνια.
Δεν αλλάζετε θέμα? |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 1:20 pm Post subject: |
|
|
Αφαιρώ σχεδόν ολόκληρω το ποστάρισμά μου, γιατί νομίζω θα ανακυκλωθούμε. Κρατάω μόνο αυτό που μου αρεσε πιο πολύ!
vas8 wrote: | Και να κόψει και τα α...δια των Ζαχαριωτών εντάσσοντας ΟΛΗ την περιοχή τους σε καθεστώς ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ. Και να τους γκρεμίσει τα δεκάδες αυθαίρετα τους κυριολεκτικά πάνω στην άμμο - και στον βιότοπο. Αλλά γι αυτά δεν υπάρχει ΣτΕ. Ετσι θα τους γίνει μάθημα το ότι επέλεξαν να παίξουν με τους θεσμούς και την "οικολογία" για να μη χάσουν τα οικοπεδάκια τους και τα αυθαίρετά τους. |
Καλά με αυτό συμφωνώ παραπάνω από 100%. Για κάτι τέτοια ζητήματα πρέπει να κινήται η δικαιοσύνη αυτεπάγγελτα.
Last edited by prevezanos on Mon Dec 13, 2010 1:49 pm; edited 4 times in total |
|
Back to top |
|
 |
|