View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Tovarish Visitor


Joined: 05 Dec 2010 Posts: 8 Location: Athens
|
Posted: Tue Dec 07, 2010 11:35 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα σε όλους τους συμμετέχοντες...
Παρακολουθώ αρκετό καιρό τα τεκταινόμενα στο forum αλλά μόλις πρόσφατα αποφάσισα να συμμετέχω και εγώ...
Και σαν πρώτο post μια εξέλιξη την οποία δεν ξέρω αν έχετε αντιληφθεί...
http://tickets.trainose.gr/dromologia/
..πλέον μπορώ να πώ ότι αισθάνομαι Ευρωπαίος....  |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Dec 07, 2010 11:55 pm Post subject: |
|
|
Φιλε Tovarish, καλως ορισες στην παρεα μας. Βεβαιως, ηδη πριν εναμιση μηνα που πηγα Καλαβρυτα με μια μεγαλη παρεα εκανα αναζητηση δρομολογιων για Διακοπτο-Καλαβρυτα και πισω στο link που αναφερεις και την μερα που αγορασα τα εισιτηρια(περιπου 25), οταν γυρισα σπιτι ανοιξα το δρομολογιο στο link και οι θεσεις του συρμου που ειχα κλεισει εμφανιστηκαν αμεσως ως κατηλειμμενες. Να δουμε με την ηλεκτρονικη κρατηση εισιτηριων τι θα γινει. Αναμενομεν... |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Dec 08, 2010 12:24 am Post subject: |
|
|
Tovarish.
Δεν πέρασε ακριβώς χωρίς να την αντιληφθούμε:
http://www.stadia.gr/forum/viewtopic.php?p=122128&highlight=#122128
Εγώ που κριτικάρω τα του ΟΣΕ, σ' αυτό τους παραδέχθηκα.
Φυσικά, το ειρωνικόν του πράγματος είναι ότι αυτά τα θετικά συμβαίνουν τώρα που το μαγαζί είναι σε αναζήτηση "στρατηγικού επενδυτή" και το περιφερειακό δίκτυο είναι υπό κλείσιμο...
Υ.Γ
Btw, καλωσήλθες στο φόρουμ.  |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Wed Dec 08, 2010 12:34 am Post subject: |
|
|
Nέα δρομολόγια προαστιακού από την Κυριακή .
Πλακεντίας - Κόρινθος 58 λεπτά με όλες τις στάσεις .
Δηλαδή το εξπρές μα 2-3 στάσεις θα χτυπάει χαλαρά τα 45 λεπτά .
Το Ναύπλιο αν παραμείνει σε λιγότερο από 2 ώρες πλέον και η Τρίπολη σε λιγότερο από 3 περίπου 2.50 , που σε εξπρές ίσως 2.35 . |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Wed Dec 08, 2010 1:03 am Post subject: |
|
|
Τα νέα, μειωμένου χρόνου διαδρομής, δρομολόγια, είναι αποτέλεσμα της παράδοσης της Ηλεκτροκίνησης για Κιάτο.
Δείτε εδώ το σχετικό ρεπορτάζ του κρατικού καναλιού:
http://www.youtube.com/watch?v=Cry8yQuR3Kg&feature=player_embedded
Μαζί με τα ευχάριστα (μειωμένος χρόνος διαδρομής), η ΤΡΕΝΟΣΕ θα μας χρεώνει και "ρευματό-σημο" (τρόπος του λέγειν-χα χα χα), καθώς τα εισητήρια ακριβαίνουν ! |
|
Back to top |
|
 |
Tovarish Visitor


Joined: 05 Dec 2010 Posts: 8 Location: Athens
|
Posted: Wed Dec 08, 2010 1:07 am Post subject: |
|
|
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Παρ' ότι παρακολουθώ το forum (στα πλαίσια των χρονικών δυνατοτήτων) ομολογώ ότι μου διέφυγε...
Όπως και νάχει αποτελεί μια θετική εξέλιξη, πολύ δε περισσότερο αφού περιλαμβάνεται και αγγλική έκδοση για τους ξένους επισκέπτες μας (εμείς οι έλληνες τουλάχιστον τον γκισέ στα τραίνα τον είχαμε συνηθήσει... ). |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Wed Dec 08, 2010 1:26 am Post subject: |
|
|
Ρε ποιός Δυτικός άξονας... εδώ θα κλείσει και ο Ανατολικός έτσι όπως πάμε  |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Wed Dec 08, 2010 2:27 am Post subject: |
|
|
Προσπάθησα μέσω ίντερνετ να ρίξω μία ματιά στα δρομολόγια, για να δω τους επίσημους χρόνους. Και τα δύο site (οσε και τραινοσε) δεν βγάζουν κανένα αποτέλεσμα. Πληροφορίες υπάρχουν μόνο για δρομολόγια προς Β. Ελλάδα. Επίσης στην σελίδα του ΟΣΕ, άμα βάλεις προορισμό Καλάβρυτα, σου δίνει αποτελέσματα από Κιάτο και μετά. Μάλλον ανακάλυψαν τον διακτινισμό μέχρι εκεί. Το 1/10 του μισθού μία καθαρίστριας άμα έδιναν, θα μπορούσαν να φτιάξουν ένα site που να δουλεύει. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Dec 08, 2010 10:24 am Post subject: |
|
|
Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ on-line της Καλαμάτας αναφέρεται σε τραινο-εκδρομή που έγινε το περασμένο Σάββατο από τους φίλους του σιδηροδρόμου.
Παρακαλούνται όσοι συμφορουμήτες συμμετείχαν (και υπάρχουν τέτοιοι) να μας δώσουν τα φωτογραφικά τους φώτα να θαυμάσουμε και εμείς και να ζηλέψουμε που δεν είμαστε εκεί.
http://eleftheriaonline.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=2572:εκδρομή-με-το-τρένο-μέσα-από-φανταστικά-τοπία-του-δικτύου-της-πελοποννήσου&Itemid=16 |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Dec 08, 2010 11:36 am Post subject: |
|
|
To capital δημοσιεύει νέα για το Θριάσιο:
http://www.capital.gr/News.asp?id=1100367
Από καθυστέρηση σε καθυστέρηση, αντί να το τρέχουν με 1000 και να αρχίσει η επένδυση. Προβλέπω προσφυγές και σφοδρές συγκρούσεις που θα φέρουν και αλλες καθυστερήσεις.
Γιατί δε το βάζουν στο fast track;
Πάντως διαβάζοντας το σκέφτηκα πως αφού το τραίνο θα φτάσει μέχρι το Πέραμα η σχεδιαζόμενη διπλή οδική ζεύξη της Σαλαμίνας θα πρέπει να περιλαμβάνει πρόβλεψη και για το τραίνο. Να μη γίνουν πάλι τα λαθη του Ριο-Αντίρριο.
Επίσης θα πρέπει να ενωθεί η επιβατική γραμμή του ΟΣΕ του Πειραιά με το Πέραμα. Εμείς από εδώ πρέπει να πιέσουμε γι αυτό.
Φαντάζεστε Κιάτο - Κόρινθος - Πειραιάς σε 45 λεπτά, χωρίς να πρέπει να ανέβει 15 χλμ μέχρι τα Λιόσια! Και μετά το καράβι και φύγαμε για το νησί. |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed Dec 08, 2010 1:50 pm Post subject: |
|
|
Δεν ειναι και τόσο ευκολο μια και μιλαμε για 17 χλμ μονής γραμμης χωρίς σημείο διασταύρωσης και με ταχυτητα μελέτης 90 χαω.
Θα ειναι ζορικο να χωρέσεις τακτικα επιβατικα και μεγαλα και αργα εμπορικα στο κομματι αυτό. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Dec 08, 2010 1:55 pm Post subject: |
|
|
OK το δέχομαι, για την εμπορική διακλάδωση Θριάσιο - Πέραμα αλλά μίλησα και για σύνδεση του επιβατικού σταθμού του Πειραιά με την Πελοπόννησο μέσω Σαλαμίνας. |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Wed Dec 08, 2010 4:38 pm Post subject: |
|
|
Εγω παλι αναρωτιεμαι εαν ο αξονας Ελευσινα-Θηβα θα ειναι οπως η Αττικη οδο, με νησιδα στην μεση για το τρενο. |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed Dec 08, 2010 5:13 pm Post subject: |
|
|
Οχι, γιατι οι κλίσεις που εχει ειναι απαγορευτικές για σιδηρόδρομο |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Wed Dec 08, 2010 9:18 pm Post subject: |
|
|
Επειδή όμως πρόκειται γιά ένα δρόμο μόλις 50 χλμ , θα μπορούσε να γίνει μονή γραμμή και να εξυπηρετεί τα υπεραστικά τρένα πρός Παλαιοφάρσαλο και βορειότερα , ώστε η παλιά γραμμή να γίνει προαστιακή .
Αλλωστε με μιά χάραξη 120 χαω μωτ θα χρειαζόταν μόλις 20-25 λεπτά , οπότε αφού το τρένο το υπεραστικό δεν θα πέσει συχνότερα από τις 2 ώρες ουσιαστικά δεν θα υπάρχει συνάντηση εκεί , ενώ θα μπορεί να χρησιμοποιείται και από εμπορικά τρένα , τα οποία θα ακολουθούσαν το επιβατικό . |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Thu Dec 09, 2010 8:57 am Post subject: |
|
|
50 χλμ μονη γραμμη δεν θα οφελησει ιδιαίτερα. Καλυτερα να ριξεις τα χρηματα στο ΣΚΑ-Οινοη να εξυγιανεις υποδομη-επιδομη και καμπύλες για να ανεβει η ταχυτητα και να εχεις και αμφιδρομη σηματοδότηση - τηλεδιοίκηση.
Εαν ειναι να φταχτει γραμμη στο Θριάσιο-Σφιγγα, καλυτερα διπλη και ΣΓΥΤ. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Thu Dec 09, 2010 9:34 am Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω ότι μπορεί η υπάρχουσα γραμμή Αθήνας - Θήβας να σηκώσει προαστιακούς των 15 λεπτών μέχρι Κιούρκα , της μισής ώρας μέχρι Οινόη , της ώρας μέχρι Χαλκίδα - Θήβα και των υπόλοιπων βορειότερα .
Ενώ μιά άλλη γραμμή θα απελευθέρωνε την υπάρχουσα γιά τοπική χρήση . |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 10:23 am Post subject: |
|
|
Ατύχημα με 1 σαραντάχρονο επιβάτη νεκρό και δύο τραυματίες σε αμαξοστοιχία, λίγο έξω από το Άργος. Μόλις το είδα στο Σκάι.
Περιττό να σας πω ότι σταματάνε επ'αόριστον τα δρομολόγια στη γραμμή Άργος-Τρίπολη-Καλαμάτα, ενώ η συγκεκριμένη αμαξοστοιχία ταξίδευε με 4 επιβάτες και 3 άτομα προσωπικό...
Last edited by Arxitektonas on Fri Dec 10, 2010 10:27 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 10:23 am Post subject: |
|
|
Βάλανε και την ταφόπλακα στο μετρικό δίκτυο της Πελοποννήσου
http://www.capital.gr/News.asp?id=1101518
Είμαι περιέργος να δω τι θα πει το πορισμα για τον εκτροχιασμό |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 5:25 pm Post subject: |
|
|
στη Νετ ειπανε οτι το οριο ηταν 60χλμ/ωρα,,και πηγε ο οδηγος με 90,,και γιαυτο εκτροχιαστηκε..
μετα απο αυτο πραγματικα ποσοι στηριζουν ακομα το μετρικο δικτυο?
ειναι απλως γελοιο κατ εμε..
κριμα που πεταξαν τοσα εκατομμυρια στην ανακαινιση,,.. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 5:35 pm Post subject: |
|
|
Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για υπερβολική ταχύτητα του μάστορα του RB, αλλά ας περιμένουμε το τελικό πόρισμα, θα έχει πολύ ενδιαφέρον (αν και δεν γνωρίζω τι μπορούμε να περιμένουμε μιας και θα συνταχθεί απ' τους ίδιους τους ΟΣΕτζήδες...)
@Agg3los
Αν έπρεπε να κλείνουμε όποιο τμήμα του δικτύου έχει ατυχήματα, ο ΠΑΘΕ θα έπρεπε να κλείσει πρώτος καθότι εκεί έχουν γίνει τα περισσότερα ατυχήματα...
Φυσικά καταλαβαίνω ότι εν μέσω τόσο δυσμενούς συγκυρίας για τον Σιδηρόδρομο θα βγούν πολλοί να πουν διάφορα, αλλά το εύρος της γραμμής δεν έχει να κάνει με την ασφάλεια, μην τρελαθούμε και τελείως ! |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 5:40 pm Post subject: |
|
|
Quote: | αλλά το εύρος της γραμμής δεν έχει να κάνει με την ασφάλεια, μην τρελαθούμε και τελείως ! |
στενοτερη βαση,τουμπαρεις πιο ευκολα..
ελεος ,πια..γιαυτες τις κ@λογραμμες που χρησιμοποιουν ελαχιστοι χαλαμε τοσα λεφτα,,ειναι απλα παρανοικο..
δεεεν βγαινουν τα λεφταμμτι να κανουμε..
μην εχουμε εμονες ρε παιδια.. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Dec 10, 2010 6:02 pm Post subject: |
|
|
Αν ισχύουν αυτά που λένε (speculations ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ) ότι ήταν 50άρα καμπύλη και μπήκε με 90kmph, τουμπάρεις μια χαρά και σε κανονικού εύρους γραμμή.
Δες Τιθορέα 1995, Μεζούρλος 2008 και άλλα... |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Dec 14, 2010 8:47 pm Post subject: |
|
|
Νεότερα απ' το θανατηφόρο ατύχημα στον Αχλαδόκαμπο:
http://img406.imageshack.us/img406/6059/50308152.jpg
Με ενδιαφέρει η νομική εξέλιξη της υποθέσεως και οι πειθαρχικές κυρώσεις που θα έχει ο μηχανοδηγός.
Επί τη ευκαιρία, με το σύγχρονο τροχαίο υλικό, τα στοιχεία μπορούν να γίνουν download σε έναν οποιονδήποτε υπολογιστή και "μαγειρέματα" δεν μπορούν να υπάρξουν. |
|
Back to top |
|
 |
|