View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Sun Nov 14, 2010 10:22 am Post subject: |
|
|
Eτσι είναι . Λύσεις θα υπάρξουν , είτε γιά τοπική συγκοινωνία , είτε γιά περιφερειακή . Επίσης λόγω της κίνησης στις ημέρες των μεγάλων εξόδων θα υπάρχει ενδιαφέρον γιά την σταθερότητα του χρόνου του τρένου , έναντι του μποτιλιαρισμένου κτελ .
Θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε πόσο κάνει το Κτελ Αθήνα - Καλαμάτα σε χρόνο και χρήμα . Αν η τελική διαφορά είναι λιγότερη από ώρα και το κόστος μικρότερο θα είναι δυνατός ο ανταγωνισμός .
Θα πρέπει βέβαια να υπάρχουν απευθείας τρένα Αθήνα - ΣΚΑ - Κόρινθος στο μέλλον και Αεροδρόμιο - Κόρινθο χωρίς στάσεις μετά την Νερατζιώτισσα τώρα , με χρόνους γύρω στα 40 λεπτά , οπότε η Τρίπολη να πάει γύρω στις 2.30 ώρες και η Καλαμάτα σε λιγότερο από 4 ώρες . |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sun Nov 14, 2010 8:12 pm Post subject: |
|
|
Ρε παιδιά ποιά Καλαμάτα με το τρένο? Σε 12 μήνες από σήμερα το κτελ θα κάνει maximum 2 ωρες και το ΙΧ 1 ώρα και 30. Πρέπει να πέσουν πάρα πολλά χρήματα για να κατέβει το τραίνο κάτω από τις 4 ώρες (αν υποθέσουμε ότι με τα τωρινά έργα αναβάθμισης υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να κάνει 4 ώρες). Μου κάνει εξαιρετική εντυπωση ομως που εξακολουθούμε και το κουβεντιαζουμε το ζητημα. Γιατί άραγε... Είναι η αγάπη μας για το όντως οικολογογικό μέσο? είναι η άγνοια μας για το πόσο κοστίζει ο χρόνος στις μεταφορές και στα logistics? Είναι η άγνοια μας για το κόστος των κατασκευων ειδικά όπως τα κάναμε τόσα χρόνια στην Ελλάδα? Γιατί δεν ασχολούμαστε και με τη σιδηροδρομική εγνατία ή την σιδηροδρομική σύνδεση Τρικάλων Κοζάνης (εδώ είναι έτοιμη η χάραξη και τα μισά τεχνικά τρομάρα μας). |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Nov 14, 2010 8:20 pm Post subject: |
|
|
Μην σου κανει εξαιρετικη εντυπωση γιατι συζηταμε το θεμα. Οταν το ταξιδι με το Ι.Χ. θα κοστιζει, Αθηνα-Καλαματα-Αθηνα, 100¤ τοτε πιθανον πολλοι να αναθεωρησουν καποιες αποψεις και επιλογες μετακινησης. Ο χρονος, εχει αποδειχτει κατ'επαναληψιν στο εξωτερικο, δεν ειναι καταλυτικο κριτηριο, αλλα πρωτα μετραει η ποιοτητα μετακινησης, που εδω δεν υπαρχει ο καταλληλος operator να την προσφερει. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Sun Nov 14, 2010 10:11 pm Post subject: |
|
|
Προφανώς σου ξεφεύγει το γεγονός ότι το καλαμπούρι που λέγεται ΟΣΕ πάει προς αναδιάρθρωση με ότι συνεπάγεται αυτό σε χαμηλά κόμιστρα, άδειους συρμούς κοινωνικού χαρακτήρα που εξυπηρετούν τα χαμηλά εισοδήματα (βασικά τους μετανάστες και λαθρομετανάστες εξ ου και δεν εμπαινε κανένας άλλος στην γραμμή Αθήνα Καλαμάτα όσο αυτή λειτουργούσε τα τελευταία χρόνια κλπ). |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Nov 14, 2010 11:03 pm Post subject: |
|
|
Σαφως και δεν μου ξεφευγει το γεγονος και ισως δειχνω γραφικος και ρομαντικος που αντιπαραβαλω εναν ολοκαινουργιο και απαστραπτοντα αυτοκινητοδρομο με μια σιδηροδρομικη γραμμη η οποια χαρακτηκε πριν απο 120 χρονια. Εν πασει περιπτωσει, αφου ανακαινιστηκε ας της δοθει η ευκαιρια με τις αριστες ομως προϋποθεσεις(διαφημιση, καθαροι και καινουργιοι συρμοι, τακτικα δρομολογια), μια λειτουργια με operator που δεν θα εχει σχεση με την παρακμη που ισχυε και τοτε ας βγαζαμε τα συμπερασματα μας για οριστικο ή οχι κλεισιμο της γραμμης. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Mon Nov 15, 2010 10:08 am Post subject: |
|
|
Καλά ξεχνάτε ότι καύσιμα , διόδια και κάμερες , θα είναι ένα εφιαλτικό τρίο γιά όποιους κάνουν ταξιδάκια με αυτοκίνητο και δεν είναι τουλάχιστον 3 άτομα μέσα .
Επίσης αυτή την στιγμή γιά όσους μένουν δίπλα στην Ατιική οδό και δεν ταξιδεύουν στις μεγάλες εξόδους και κινούνται με 20 χλμ πάνω από τα όρια δηλαδή στο όριο της νομιμότητας , η διαδρομή των 250 χλμ δεν θα είναι λιγότερη από 1.50 , όπως άλλωστε και η διαδρομή των 215 χλμ Αθήνας - Λαμίας δεν γίνεται λιγότερο από 1.30-1.40 .
Το κτελ που συνήθως θέλει 30-45 λεπτά από τον Κηφισό μέχρι την Ελευσίνα και μάλλον θέλει και στάση γιά κατούρημα πως θα κάνει λιγότερο από 3 ώρες ?
Εγώ νομίζω ότι οι 4 ώρες του τρένου είναι εφικτές και το όλο πλέγμα , σταθερός χρόνος , άνετο ταξίδι , ασφάλεια , όπως και πιό ειδικά θέματα , ότι οι ψηλοί δεν χωράνε στα καθίσματα του κτελ , η η παροχή ρεύματος γιά λάπτοπ και άλλα που θα ήταν δεδομένα γιά ένα σύγχρονο τρένο , θα το κάνει πλήρως ανταγωνιστικό του κτελ . |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Nov 16, 2010 8:29 am Post subject: |
|
|
να ρωτησω κατι...
χθες ειχε σε τοπικα καναλια στην Πατρα τον προεδρο της γαιαοσε..
που ηρθε και ειδε διαφορα..
και ειπε οτι θα φτασει Πατρα σε λιγα χρονια η νεα γραμμη..αλλα οτι δεν θα γινει υπογειοποιηση λογω κρισης..
ας ειναι ετσι..
το σημαντικο ειναι ενα..
ειναι δυνατον να παρακαμφθει το τρυπημα της παναγοπουλας?
εστω και με πιο χαμηλες ταχυτητες..
γιατι αυτο ειναι το προβλημα..οταν θελει το λιγοτερο κανα 5αρι χρονια το τρυπημα..
αν περνουσε η γραμμη απο εκει που περναει η παλαια με καποιες αλλαγες..θα εφτανε πιο γρηγορα στην Πατρα.. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Nov 16, 2010 2:16 pm Post subject: |
|
|
Αγγελε, ακρως ενδιαφερον το ερωτημα που θετεις, αν θεωρησουμε κιολας οτι τα μεγαλα τεχνικα του Κιατο-Αιγιο εχουν προχωρησει αρκετα, εκτος του cut&cover του Διακοπτου και των καθυστερησεων και αγγυλωσεων απο τη συμβαση παραχωρησης του αυτοκινητοδρομου. Εχει συζητηθει μετεπιβιβαση στο Αιγιο στην παλια γραμμη, αλλα το αν θα μπορουσε να ξηλωθει η μετρικη και να στρωθει προσωρινη κανονικη μεχρι την Πατρα και μεχρι την κατασκευη της σιδηροδρομικης σηραγγας Παναγοπουλας, ειναι κατι που επαφιεται στο ΥΠΟΜΕΔΙ. |
|
Back to top |
|
 |
Dromeas Full Member


Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Mon Nov 29, 2010 10:33 am Post subject: |
|
|
ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Αφορά την ηλεκτροκίνηση του δρομολογίου Αθήνα - Κιάτο!
Αντιγράφω από τη σελίδα της TRAINOSE στο facebook:
"Η πιθανότερη ημερομηνία έναρξης δρομολογίων είναι η 19/12 (με μια μικρή πιθανότητα για 12/12). Τα δρομολόγια πιθανότατα θα είναι σε αναχωρήσεις ανά 20 λεπτά από Αεροδρόμιο και θα έχουμε 1 ανά ώρα μέχρι Κιάτο, 2 ανά ώρα μέχρι Μαγούλα και ένα ανά ώρα μέχρι Αν. Λιόσια (3 δηλαδή συνολικά). Το Αν. Λιόσια - Πειραιάς παραμένει ως έχει απλώς αντί να συνεχίζει όπως πριν για Κιάτο, τερματίζεται στα Αν. Λιόσια. Αυτά προς το παρόν. Θα σας ενημερώνουμε για τυχόν αλλαγές μέχρι την ημερομηνία εφαρμογής... " |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Nov 29, 2010 3:11 pm Post subject: |
|
|
Ε, βεβαια. Πειραιας-Α.Λιοσια παραμενει ως εχει, ντηζελακι κλασσικα. Ο κεντρικος σιδηροδρομικος σταθμος Αθηνων, θα παραμεινει χωρις ηλεκτροκινηση επι μακρον. Ας ειναι καλα οι Σεπολιωτες, ο Κακλαμανης και οι κ@$#κυβερνησεις. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Nov 29, 2010 10:49 pm Post subject: Ιταλία μάθημα 1 |
|
|
Αυτό που σκεφτόμουν είναι ότι δεν έχω καθόλου αναφερθεί σε πράγματα που πλεον τα βλέπω φυσιολογικά να υπάρχουν, για την Ελλάδα όμως είναι ακόμη όνειρο μακρινό. Θα αρχίσω με αυτό.
http://www.ferroviedellostato.it/
που μας πληροφορεί ότι από 12 Δεκ σε όλα τα ιντερσίτι (ας τα πούμε έτσι) θα υπάρχει ιντερνετ και σε αργότερη φάση και αδιάλειπτο τηλέφωνο ανεξάρτητα από τον πάροχο κινητής που χρησιμοποιείς, ακόμα και μέσα σε τούνελ.
Λογικά υπάρχει και αλλού, αλλά αν το σκεφτείς είναι εντυπωσιακό.... |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Nov 29, 2010 11:43 pm Post subject: |
|
|
Κι ομως prevezane, τα AEG , τα ασπροκοκκινα ελληνικα πανεμορφα τρενα στα χρονια της ακμης τους προσφεραν πρωτοποριακες υπηρεσιες ακομα και για τα ευρωπα'ι'κα δεδομενα. Κινηματογραφος στη θεση σου και δυνατοτητα τηλεφωνικης επικοινωνιας μεσα στο τρενο, οταν ελαχιστοι ειχαν κινητο και οταν οι εταιρειες ηταν δυο. |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sat Dec 04, 2010 5:30 pm Post subject: |
|
|
Προς τους λατρεις της μετρικης, aka Νοζομι, Πινδος και οποιον αλλον γνωριζει.
Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι δεν εφτασε το τρενο στην λακωνια;;;
Προς μονεμβασια υπαρχουν καποια πετρινα γεφυρακια που φερνουν σε αυτα τα σιδηροδρομικα. Υπηρχε ποτε προοπτικη για τρενο; Οποτε ξαναβρεθω κατω θα βγαλω φωτογραφια |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Dec 05, 2010 9:45 pm Post subject: |
|
|
Ανυπαρξία των απαραίτητων πόρων, Greekbiz, τι άλλο ?
Όμως υπήρχε πρόβλεψη για επέκταση μέχρι το Γύθειο, και το Λεοντάριο θα γινόταν κόμβος.
Στο Λεοντάριο υπάρχουν τα ερείπια ενός Μηχανοστασίου, απομεινάρια της σχεδιαζόμενης επέκτασης προς Γύθειο...
Αν βρεθείς σε εκείνα τα μέρη τράβα καμμιά φωτό και ανέβασέ την εδώ.
Έχω μια τέτοια φωτό, αλλά είναι σε παλιό τεύχος ενός περιοδικού, και δεν έχω πρόσβαση αυτή την στιγμή, γιατί είμαι εκτός έδρας.
¶ρα, σαφώς και υπήρχε προοπτική για τραίνο.
Παιδιά εκτός των συναισθηματισμών που δένουν ορισμένους από εμάς με το τραίνο στην Πελλοπόνησο, το ΣΠΑΠικό δίκτυο ήταν (και μέχρι τώρα παραμένει το μοναδικό) ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ δίκτυο στον Ελλαδικό χώρο (δίκτυο σημαίνει έκταση και διακλάδωση των γραμμών κατά μήκος ενός δεδομένου γεωγραφικού χώρου) και υπήρχε η προοπτική να καλύψει ολόκληρη την Πελλόπνησο.
Π.χ πόσοι γνωρίζουν ότι ο Οδοντωτός δεν σχεδιάστηκε ως μεμονωμένη-τουριστική γραμμή, αλλά σαν μέρος ενός ευρύτερου δικτύου και ότι θα επεκτεινόταν ως την Τρίπολη ?
Φυσικά τα δεδομένα κόστους ήταν εξωπραγματικά για την εποχή, αλλά και το νεώτερο ελληνικό κράτος, δεν άλλαξε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΒΙΔΑ στο μετρικό δίκτυο ενώ υπήρχαν πλήθος απαραίτητων και εντοπισμένων βελτιώσεων. |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sun Dec 05, 2010 10:34 pm Post subject: |
|
|
Τρενο στο Γυθειο... σαν ονειρο μου φαινεται
Νοζομι ευχαριστω για την απαντηση, θα το ψαξω παραπανω και με την πρωτη ευκαιρια θα παρω τα βουνα.
Εαν υπαρχει και καποιος χαρτης ή οτιδηποτε σημειωμα με την προβλεπομενη χαραξη θα βοηθουσε αφανταστα.
Μακαρι να γινει κατι τωρα με την περιφερεια και τα διοικητικα.
Εμαθα τελος για το επιβατικο στην ΣΠΑΠ
Ευχομαι μεσα σε αυτο το μπαχαλο να αναστηθει το τρενο στην πελοποννησο.
Λες να γινει κανα τρελο, και να κανουν την προεκταση προς Γυθειο, να φορτωνουν λαδι και πορτοκαλια με τα τρενα και να φευγει για κινα ...και μετα ξυπνησα |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Sun Dec 05, 2010 11:53 pm Post subject: |
|
|
http://news.ert.gr/el/oikonomia/eidiseis/50544-epixeirisiaka-sxedia-ose-trenose-katargisi-dromologion
Στο σχέδιο εξυγείανσης του ΟΣΕ υπάρχουν και κάποιες καταργήσεις.
Πρόκειται για τα :
Θεσσαλονίκη -Σέρρες(το Θεσσαλονίκη-Έβρος φυσικά παραμένει)
-Δυτική Μακεδονία(Απο Έδεσσα προς Φώρινα και Κοζάνη)
-Λοιπές Βόρειος Ελλάδα ( Κούλατα-Ειδομένη-Πύθιο)
-Λοιπή Πελοπόννησος(Πάτρα-Καλαμάτα,Κόρινθος-Καλαμάτα)
Εκτός και αν εντάξουν το Κόρινθος Ναύπλιο στον Προαστιακό της Αθήνας.
Οι Σέρρες λογικά εξυπηρετούνται απο τα υπόλοιπα της διαδρομής.
Το Έδεσσα-Κοζάνη ήθελε σίγουρα κατάργηση.Για Φλώρινα δεν το γνωρίζω καλά,αλλά θεωρά πως 2-3 τρένα την ημέρα δεν θα ήταν τόσο κοστοβόρα(απο την στιγμή που το τρένο φτάνει μέχρι την Έδεσσα)
Για τα δρομολόγια της Πελλοπονήσου ας σχολιάσει καλύτερα κάποιος άλλος.
Επίσης δεν διάβασα κάτι για το κομμάτι Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα.
Αντίθετα για το Λάρισα-Βόλος κάπου διάβασα ότι θα διπλασιαστεί το εισιτήριο.
ΥΓ.
Οπότε καταλαβαίνετε ότι η συζήτηση για τρένο στο Γύθειο είναι "λίγο" μακρινή.
Last edited by vag3721 on Mon Dec 06, 2010 12:01 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Dec 05, 2010 11:58 pm Post subject: |
|
|
Greekbiz wrote: | Προς μονεμβασια υπαρχουν καποια πετρινα γεφυρακια που φερνουν σε αυτα τα σιδηροδρομικα. |
Greekbiz μάλλον εννοείς αυτή τη γέφυρα.  |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Dec 06, 2010 12:15 am Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: | ...Στο Λεοντάριο υπάρχουν τα ερείπια ενός Μηχανοστασίου, απομεινάρια της σχεδιαζόμενης επέκτασης προς Γύθειο...  |
Εχω μια φωτο στο αρχειο μου.
Λεονταριον, σταθμος και μηχανοστασιο |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Dec 06, 2010 12:22 am Post subject: |
|
|
vag3721 wrote: | ΥΓ.
Οπότε καταλαβαίνετε ότι η συζήτηση για τρένο στο Γύθειο είναι "λίγο" μακρινή. |
Συγγνώμη, αλλά και όσοι δεν ζούμε Ελλάδα το γνωρίζουμε !
Κατά τα άλλα, ο Greekbiz, εννοούσε περισσότερο το ιστορικό κομμάτι του πράγματος (αν προβλέπονταν επέκταση επί ΣΠΑΠ), καθότι αυτή την εποχή (και τα χρόνια που έρχονται) θα καταργηθούν περιφερειακές γραμμές, οπότε επέκταση του δικτύου είναι πολύ μακρινή...
Όσον αφορά το καταστροφικόν της κατάργησης εθνικών υποδομών, θα το διαπιστώσουμε με οδυνηρό τρόπο τα επόμενα χρόνια.
Με τις τιμές των καυσίμων στα ύψη, τις τιμές των διοδίων επίσης τσιμπημένες και τα εισοδήματα των περισσότερων συμπιεζόμενα, πολύς κόσμος θα νοσταλγήσει έναν -σωστά- λειτουργούντα Σιδηρόδρομο.
@pindos10
Να είσαι καλά φίλε.
Μας ξελάσπωσες... |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Mon Dec 06, 2010 4:14 pm Post subject: |
|
|
Μπραβο βρε Σταυρο αυτην την γεφυρα ελεγα, φαινεται καθαρα απο τον δρομο εαν περασεις. Μοιαζει γερμανικη κατασκευη,
οπως την γεφυρα στην Σκαλα, και στην Σπαρτη, ή μπορει να προοριζοταν για το τρενο και να την μετατρεψανε σε οδικη.
vag3721
Βασικα εψαχνα να καταλαβω γιατι ο Τρικουπης δεν τα καταφερε να ολοκληρωσει το δικτυο στην πελοποννησο, κι εαν επαιζε κατι με την λακωνια, αντιδρασεις κτλ .
Δεν ειμαι απαισιοδοξος ανθρωπος και ειμαι αρκετα ρεαλιστης για να βλεπω οτι παμε κατα διαολου. 'Οπως εχουν τα πραγματα σημερα, δεν μπορουμε να ξερουμε το μελλον των γραμμων,
το κρατος ξεκαθαρισε την θεση του οτι δεν ξανασχολειται αμεσα το ιδιο. Αυτο δεν σημαινει οτι ετσι το βλεπει και ολος ο κοσμος.
Το παραπανω που εγραψα για το λαδι και τα πορτοκαλια δεν ηταν μια κουβεντα για να πω. Εχει κλεισει το επιμελητηριο λακωνιας συμφωνια με κινεζους,
και εαν οι κινεζοι παρουν, λεμε τωρα, το εμπορικο μεριδιο των τρενων, θα μπορουσε να γινει κατι τετοιο με λιγη πιεση,
και δεν μιλαω για την τρεχουσα δεκαετια, αλλα εστω και σε 20 χρονια.
Σημερα τα προιοντα της λακωνιας φευγουν κυριως απο θαλασσα, λαδι, πυρηνας, πορτοκαλια. Απο γυθειο και Νεαπολη. Το τρενο χρειαζεται στην λακωνια για πολλους λογους.
Το επιβατικο μερος τωρα, εαν εφαρμοστει σωστα ο καλικρατης σε ολη την περιφερεια, θα μπορουσε να δημιουργηθει ενα κλειστο περιφερειακο δικτυο, υψηλου ιστορικου και τουριστικου ενδιαφεροντος,
κορινθος μυκηνες, σπαρτη, μονεμβασια, καλαματα κτλ .
Θεληση και ψαξιμο χρειαζεται, και μετα μια καλη οργανωση και ολο το δικτυο ανασταινεται.
Με την βενζινη στο 1,60 το τρενο θα το υποστηριξει παλι ο κοσμος και θα καταλαβει ή θα θυμηθει την αξια που εχει το μεσων αυτο.
Υ.Γ. Η μετρικη φτανει σε Θριασιο; |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Dec 06, 2010 5:32 pm Post subject: |
|
|
Greekbiz wrote: | [....]Υ.Γ. Η μετρικη φτανει σε Θριασιο; |
Oχι άμεσα. Φτάνει στην Ελευσίνα, όχι στις εγκαταστάσεις Θριασιου, αλλα στον παλιο σταθμο της μετρικης όπου κατέληγε και μεικτη γραμμη. Με χοντρές πατέντες μεταφόρτωσης, βαζεις το φορτιο (εαν ειναι συσκευασμενο αλλιως εαν ειναι χυδην, βραστα) στην μεικτη γραμμη του ΣΣ Ελευσίνας, το ανεβαζεις μεχρι τα Λιοσια απο την παλια γραμμη και απο εκει με τη συνδετήρια το πας Θριασιο.
Γίνεται, αλλα με μανουβρες που ανεβάζουν το κοστος  |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Mon Dec 06, 2010 11:08 pm Post subject: |
|
|
Cpt. Haddock, Nozomi, σας ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις.  |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Tue Dec 07, 2010 9:57 pm Post subject: |
|
|
Greekbiz, δεν ξέρω αν το γνωρίζεις και αν σε ενδιαφέρει, αλλά μιας και περάσαμε στην σιδηροδρομική αρχαιολογία και στις γραμμές-φαντάσματα που δεν ευτυχήσαμε να δούμε στην Ελλάδα (και ούτε πρόκειται στην γενιά μας), έχουν σωθεί έργα υποδομής σιδηροδρομικής γραμμής που κατασκεύασαν οι Ιταλοί κοντά στην Αμφιλοχία όταν σχεδίαζαν επί Κατοχής να επεκτείνουν τους ΣΒΔΕ στην Ήπειρο...
Δεν ευτύχησα ακόμα να τα φωτογραφίσω, και δεν γνωρίζω και κανέναν να το έχει κάνει, αλλά ίσως θα άξιζε σε κάποια φάση να τα δούμε.
Ο Δυτικός ¶ξονας μετά τις μεγαλοπρεπείς παρουσιάσεις του Γιαννακού και της κυβέρνησης Σημίτη το 2004, και μετά από δεκάδες εκατ.¤ σε μελέτες, παραπέμφθη στις καλένδες απ' την προηγούμενη κυβέρνηση...  |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Dec 07, 2010 10:30 pm Post subject: |
|
|
...και εταφη οριστικα απο τη σημερινη.  |
|
Back to top |
|
 |
|