View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Oct 04, 2010 1:14 pm Post subject: |
|
|
Alkis wrote: | [...]Επίσης η περίφημη Αθηναική ριβιέρα και το παραλιακό μέτωπο του Φαλήρου με το πάρκο και την Όπερα του Νιάρχου ουσιαστικά δεν θα έχει σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας με μέσο σταθερής τροχιάς [...] Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν γίνεται μια νέα γραμμή - εξπρές του τραμ πάνω στην Συγγρού με πολύ λίγους σταθμούς. [...] Αντί να προτείνουν αυτό που λέμε τόσοι και τόσοι εδώ μέσα: ένα επιχειρηματικό κέντρο με ψηλά κτήρια και πολύ πράσινο... |
Αντι για τη Συγγρου προτεινω τη Λ. Θησέως στην Καλλιθέα που και θα εξυπηρετει κατοικημένες περιοχές πιο γρήγορα απο το τρόλει που σέρνεται, έχει ετοιμη νησίδα στη μεση και σε βγαζει κατ' ευθειαν στην παραλιακή γραμμη του τραμ.
Alkis wrote: | [...] Αντί να προτείνουν αυτό που λέμε τόσοι και τόσοι εδώ μέσα: ένα επιχειρηματικό κέντρο με ψηλά κτήρια και πολύ πράσινο... |
Συμφωνω. Και μ' ενα light rail σαν τα docklands
(πολλα ζηταω...) |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Oct 04, 2010 1:18 pm Post subject: |
|
|
Προσέξατε οτι ξαφνικα στην Πλ. Ομονοίας γινονται εργα;
Αφ' ενός πλησιαζουν εκλογες, αφ' ετέρου τωρα (!) παρελήφθει η πλατεια απο το Δημο
Σχετικο αρθρο έχει σημερα η Ελευθεροτυπία |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Oct 07, 2010 12:04 pm Post subject: |
|
|
Πριν από καμιά βδομάδα πέρασα έξω από το πάρκο που συνορεύει με τον κήπο του Μεγάρου Μουσικής. Υπήρχε μεγάλη κινητικότητα και εργασίες στο άγαλμα αλλά και στον περιβάλλοντα χώρο. Λέτε να φύγουν επιτέλους οι σκαλωσιές στο σταθμό του μετρό και να ενοποιηθούν τα δύο πάρκα? |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Thu Oct 07, 2010 12:26 pm Post subject: |
|
|
Εκείνη η υπογεια διαβαση απο το σταθμο προς το μέγαρο, ποτε θα ανοιξει; |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Oct 07, 2010 12:38 pm Post subject: |
|
|
Πολύ καλή ερώτηση.... |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 10:46 pm Post subject: |
|
|
Και εγώ το πρόσεξα αν και δεν έχω δει ποτέ εργάτες, μόνο κάτι νέα οικοδομικά υλικά. Μακάρι να γίνει κάτι γιατί είναι ντροπή που έχει μείνει έτσι εδώ και τόσα χρόνια. Και δεν κοστίζει και τίποτα να βγάλουν τις περιφράξεις και να βάλουν λίγο γρασίδι.... Να'ναι καλά οι εκλογές!  |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Oct 13, 2010 10:45 am Post subject: |
|
|
Προχωράει το Athenian Capitol του ομίλου Χαραγκιώνη στην 3ης Σεπτεμβρίου το οποίο απ'ό,τι διαβάζω θα είναι σούπερ οικολογικό. Εκτός εμπορικών χρήσεων θα αποτελέσει τη στέγη του πρώτου μουσείου κλασσικού αυτοκινήτου και ενός από τα μεγαλύτερα εντός πόλεως μουσεία αυτοκινήτου στον κόσμο (έτσι λέει στο site της η εταιρία). Σε διάφορα άρθρα διάβασα ότι θα κάνει εγκαίνια στις 29 Νοεμβρίου:
http://www.charagionis.com/activities_sc_capitol.htm
http://www.euro2day.gr/news/enterprises/122/articles/607465/Article.aspx
Ενδιαφέρον σημείο είναι αυτό: Χαρακτηριστκό αρχιτεκτονικό στοιχείο του κτιρίου είναι η εμπνευσμένη από το Μουσείο Guggenheim της Νέας Υόρκης σπειροειδής ράμπα που κυριαρχεί στην πρόσοψη του κτιρίου και επιτρέπει στον επισκέπτη να ανέβει μέχρι τον τελευταίο όροφο χωρίς ούτε ένα σκαλοπάτι.
EDIT: και ένα ενδιαφέρον άρθρο με περισσότερες λεπτομέρειες για το mall αυτό, αλλά και για το Athens Metro Mall:
http://www.sigmalive.com/inbusiness/news/greek/307593 |
|
Back to top |
|
 |
plati Junior Member

Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Wed Oct 13, 2010 1:51 pm Post subject: |
|
|
Μιας και μιλάμε για εμπορικά κέντρα να σας αναφέρω για το εμπορικό κέντρο που κατασκευάζεται δίπλα στο ΙΚΕΑ στο Αιγάλεω και από ότι παρατήρησα μπάινωντας από το πλαϊνο parking ,έχουν τοποθετήσει μια ταμπέλα που γράφει River West.
Οπότε λογικά αυτό και θα έιναι το όνομα του.
Να δούμε την εμπορική κίνηση θα έχει , αφού βρίσκεται ούτε 1 χλμ. μακριά από το εμπορικό κέντρο που υπάρχει στο Village Ρέντη.
ψάχνωντας θα βρέιτε διάφορα άρθρα ,ενδεικτικά σας παραθέτω ένα: http://www.kerdos.gr/default.aspx?id=1345589&nt=103 |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Wed Oct 13, 2010 6:01 pm Post subject: |
|
|
Δεν γίνεται να βλέπω μόνο εγώ ότι είναι ματαιόδοξο να ανοίγει το ένα εμπορικό κέντρο μετά το άλλο εν μέσω κρίσης! Δεν γίνεται!!!
Η αρχιτεκτονική "δικαιολογία" για την γυάλινη ράμπα του κέντρουείναι αστεία, ειδικά όταν το υπόλοιπα κτήριο είναι απελπιστικά αδιάφορο.... |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Wed Oct 13, 2010 7:56 pm Post subject: |
|
|
Αυτό το κτήριο χτίζεται εδώ και 5 χρόνια. Τι θα πρότεινες δηλαδή; Να ολοκληρωνόταν και απλά να μην άνοιγε; Πριν 5 χρόνια η οικονομική κρίση δεν ήτανε καν στον ορίζοντα. Να μυρίζανε τα νύχια τους οι άνθρωποι; |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Thu Oct 14, 2010 12:00 am Post subject: |
|
|
Και εντάξει, πες αυτό να ανοίγξει γιατι το είχαν βάλει τάμα στην Παναγία της Τήνου. Όλα τα υπόλοιπα; Ταμμένα κιαυτά; |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat Oct 16, 2010 11:46 pm Post subject: |
|
|
Δουβλίνο - Ποδήλατο & Ποδηλατόδρομοι
Οι προηγούμενες λήψεις αφορούν σε ένα από τους πιο κεντρικούς σταθμούς ποδηλάτων του δήμου της πόλης, ένα μόνο από τους 15-20 που υπάρχουν στο κέντρο του Δουβλίνου. Στη πρώτη φωτογραφία παρατηρήστε στο βάθος το χάρτη της πόλης στον οποίον εμφανίζονται κόκκινες ενδείξεις με τους υπόλοιπους σταθμούς.
Είναι ο σταθμός ενοικιαζόμενων ποδηλάτων του δημαρχείου που απέχει 300-400 μέτρα από το κάστρο του Δουβλίνου.
Μερικά χαρακτηριστικά αυτού του μοντέλου ποδηλάτου όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες είναι τα ακόλουθα:
* Διαθέτει μηχανισμό ταχυτήτων κλειστού τύπου (δεν φαίνονται τα γρανάζια του πίσω τροχού).
* Είναι σχετικά βαριά κατασκευή για να αντέχει στην συνεχή καθημερινή καταπόνηση από τους Δουβλινέζους και τους επισκέπτες της πόλης.
* Ρυθμίζει το ύψος της σέλας με ειδικούς μοχλούς κάτω από αυτή.
* Διαθέτει καλάθι για να ακουμπήστε μία δύο τσάντες με ψώνια.
* Διαθέτει δυναμό που παράγει φως για το εμπρόσθιο και πίσω φανάρι (μέρα και νύχτα).
* Διαθέτει μεγάλο πίσω φτερό για να μην πιτσιλάει τον αναβάτη.
* Διαθέτει αντικλεπτικό
* Κυρίως διαθέτει ενσωματωμένο μικρουπολογιστή που επιτρέπει την αυτόματη χρέωση/ξεχρέωση του ποδηλάτου από κάποιον ενοικιαστή.
Παρατηρήστε το εντυπωσιακό σύστημα αγκίστρωσης/απαγκίστρωσης που εξασφαλίζει την ασφάλεια των ποδηλάτων.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Εδώ είναι "όλα τα ευρά" αυτής της καινοτομίας του δήμου του Δουβλίνου και άλλων - υποθέτω - βορειοευρωπαϊκών πόλεων. Είναι το αυτόματο μηχάνημα, που διαθέτουν 4-5 κεντρικοί σταθμοί ποδηλάτων της πόλεως. Σε αυτό αγοράζει κάποιος εισιτήρια 3 ημερών ή 7 ημερών ή 1 μηνός, ανάλογα με τον πελάτη στον οποίο απευθύνονται(3 και 7 ημέρες για τουρίστες και 1 μηνός για τους Δουβλινέζους που μπορεί να το επιλέξουν για καθημερινή και ολιγόωρη μετακίνηση).
Εισάγεις λοιπόν πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα και αγοράζεις το αντίστοιχων ημερών εισιτήριο.
Το εισιτήριο εκδίδεται άμεσα από το μηχάνημα(χαρτάκι που έπρεπε να έχεις στη τσέπη για 3 ημέρες) και υποχρεωτικά εισάγεις ένα 4ψήφιο pin για λόγους ασφαλείας. Αυτό το pin καθώς και τον σειριακό αριθμό του εισιτηρίου έπρεπε να το χρησιμοποιείς για να "απαγκιστρώσεις" ποδήλατο από κάποιον από τους πολλούς σταθμούς.
Για τη περίπτωση μου, με χρέωσαν με 3-4 ευρώ ως πάγιο για την αγορά ενός 3ήμερου εισιτηρίου. Εν συνεχεία υπήρχε χρονοχρέωση. Η χρέωση για το πρώτο μισάωρο είναι 1 ευρώ (!) και αυξάνεται κατά πολύ αν κάποιος δεν "αγκιστρώσει" το ποδήλατο σε κάποιο σταθμό μέσα σε 1,5 ώρα. Όπως καταλαβαίνετε ο στόχος του δήμου είναι να χρησιμοποιούν οι πολίτες και οι επισκέπτες του κέντρου της πόλης το ποδήλατο για μικρής διάρκειας μετακινήσεις και να μην χρησιμοποιούν μηχανοκίνητα μέσα.
Το μόνο μείον του συστήματος είναι ότι αν κάποιος δεν κλειδώσει το ποδήλατο σε κάποιο από τους 15-20 σταθμούς και εμπιστευτεί το μικρό αντικλεπτικό που έχει ενσωματωμένο το ποδήλατο και κάποιος το παραβιάσει κλέβοντας το, τότε χρεώνεται ο πελάτης 150 Ευρώ(αποθεματικό που κατακρατείται προκαταβολικά και επιστρέφεται εκτός απροόπτου) στην πιστωτική του, ως αποζημίωση στην εταιρία Dublin Bikes.
Φρόντιζα πάντα να το κλειδώνω στους σταθμούς της εταιρίας που τα διαχειρίζεται και έτσι δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Περιμένοντας στο φανάρι πάνω σε δύο τροχούς ...
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Στη πρώτη φωτογραφία βλέπουμε το εύρος της λωρίδας κυκλοφορίας των ποδηλάτων, το χαρακτηριστικό χρωματισμό του οδοστρώματος καθώς και την σήμανση τόσο στην άσφαλτο όσο και στις πινακίδες (Αγγλικά και Γκίλκ).
Στη δεύτερη φωτογραφία παρατηρούμε το συνδυασμό ποδηλατόδρομου και ευρύχωρου πεζοδρομίου που μάλιστα έχει στη μέση του εύρους του και ικανοποιητικότατο αυλάκι απομάκρυνσης των νερών της βροχής.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Δύο χαρακτηριστικές φωτογραφίες από ποδηλάτες σε δράση.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Ιδιαίτερη αντίληψη αυτού που νιώθεις κάνοντας ποδήλατο αποτυπώνεται καλύτερα από αυτή τη φωτογραφία. Τέρμα αριστερά οδηγούν οι ποδηλάτες, έχοντας τέρμα αριστερά τους την ασφάλεια του πεζοδρομίου. Στην αμέσως δεξιότερη λωρίδα περνούν τα άλλα οχήματα. Στο κέντρο της πόλης στην αμέσως δεξιότερη λωρίδα από αυτή των ποδηλατών οδηγούν οι επαγγελματίες οδηγοί των λεωφορείων άρα ο φόβος για να παρασύρει κάποιος οδηγός ποδηλάτη μειώνεται ακόμη περισσότερο . ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ότι στην Ιρλανδία οδηγούν αριστερά και αυτό λάβετε υπ`όψιν σας για όλες τις λήψεις που είδατε και θα δείτε.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Τι να πρωτοπροσέξει κάποιος σε αυτή ; Τον αναβάτη που συμπεριφέρεται ως οδηγός ενός μηχανοκίνητου μέσου αναμένοντας στο κόκκινο σηματοδότη ; Την ένδειξη στην άσφαλτο για τους πεζούς που θα προσπαθήσουν να διασχίσουν το δρόμο στο φανάρι η οποία τους προειδοποιεί να κοιτάξουν δεξιά τους για διερχόμενα οχήματα ; Τον ανοξείδωτο πεντακάθαρο κάδο απορριμάτων ;
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Ποδηλατάμαξες ; Ποδήλατα Ταξί ; Μήπως η Κίνα μέσα στην Ιρλανδία ; Το σίγουρο είναι ότι ένα ιδιαίτερο μέσο μετακίνησης και περιήγησης έχει μόνιμο σταθμό στην O'Connell Street ! Είναι μία οδός με παράλληλο φαρδύ πεζόδρομο θυμίζοντας κάτι μεταξύ Ερμού(καταστήματα) και Πανεπιστημίου(ωραία κτήρια - αγάλματα).
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Μία κοπέλα ξεκλειδώνει το ιδιόκτητο ποδήλατο της, το οποίο είναι με τέτοιο τρόπο σταθμευμένο για να μην ενοχλεί τους πεζούς.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Νυχτερινή χρήση ποδηλάτων:
Στη πρώτη φαίνεται το ποδήλατο μου(Dublin bikes) καθώς έχω σταθμεύσει να τραβήξω μερικές νυχτερινές λήψεις από τις γέφυρες του ποταμού Λίφεϋ που διατρέχει το Δουβλίνο. Δεν είχα κανένα πρόβλημα ακόμη και τη νύχτα καθώς τα εμπρός και πίσω φώτα βοηθούσαν πάρα πολύ στην εύκολη επισήμανση μου από τους οδηγούς.
Στη δεύτερη φαίνονται μερικά κλειδωμένα ποδήλατα, τα οποία θα χρησιμοποιήσουν οι θαμώνες αυτής της pub (κοντά στο αποστακτήριο του Jameson) για να επιστρέψουν στο σπίτι τους.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Καλό Σαββατοκύριακο |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Sat Oct 23, 2010 11:56 am Post subject: |
|
|
Ένα μεγάλο πάρκο που θα έπρεπε να έχει κάθε πρωτεύουσα, μεταξύ αυτών και η Αθήνα.
Μπορείτε να διαβάσετε την ιστορία του Phoenix Park εδώ. Μπορείτε εκεί να δείτε και κάποιες φωτογραφίες που εγώ δεν κατάφερα να τραβήξω , καθώς έμεινα από μπαταρία φωτογραφικής μηχανής και δεν είχα χρόνο και τρόπο την επαναφορτίσω.
Σημείωση: H ιστορία του συνδέεται ακόμη και με τους "δικούς μας" Ιωαννίτες ιππότες.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Η είσοδος του πάρκου στη βόρεια όχθη του Λίφεϋ, μετά από 5-10΄ περπάτημα από τη "γέφυρα του 1821"(φωτογραφία της σε μελλοντικό post).
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Το πάρκο έχει μέγεθος περίπου 7 τετραγωνικά χιλιόμετρα. Έχει σχήμα σχεδόν κυκλικό. Για να πάω, με ποδήλατο, από τη νότια πλευρά του(είσοδος πλευράς Λίφεϋ) ως την βόρεια πλευρά του χρειάστηκα ~2 ώρες. Το πάρκο "κόβεται" στη μέση σαν καρπούζι από ένα ασφαλτόδρομο, στον οποίο κάποιος μπορεί να κινηθεί με αυτοκίνητο. Μέσω αυτού μπορεί κάποιος να βρεθεί σε περιοχές όπως η πρεσβευτική κατοικία μεγάλης χώρας, στο ζωολογικό κήπο,σε περιβαλλοντικό χωριό, στο βοτανικό κήπο καθώς και σε ένα νοσοκομείο. Για το τελευταίο υπάρχει κύρια είσοδος στη περίμετρο του πάρκου. Στη μέση περίπου του μακρύ αυτού δρόμου υπάρχει και ένας κάθετος ασφαλτόδρομος έτσι ώστε να μπορεί κάποιος να πάει στις 4 γωνίες του πάρκου. Σημαντική ατραξιόν του πάρκου είναι ένα μεγάλο κοπάδι από μεγάλα ελάφια, παρόμοια με αυτά που διέθετε η Πάρνηθα πριν την καταστροφική πυρκαγιά, τα οποία κινούνται ελεύθερα στα νότια και αριστερά από τον κεντρικό ασφαλτόδρομο.
Εκτός λοιπόν από αυτό τον κεντρικό ασφαλτόδρομο, τον μικρό κάθετο αλλά και τον περιμετρικό που βρίσκεται παράλληλα με τη περίφραξη του πάρκου(εσωτερική πλευρά) το πάρκο τεμαχίζεται σαν μπακλαβάς(στα ενδότερα του) ΜΟΝΟ από προστατευμένους ποδηλατόδρομους και μονοπάτια.
Δείτε παραπάνω 4 λήψεις από τον κεντρικό ασφαλτόδρομο που κόβει στη μέση το πάρκο. Παρατηρήστε τους τρόπους αποκλεισμού των αυτοκινήτων καθώς και τους παράλληλους ως προς αυτόν ποδηλατόδρομους. Στη τελευταία διακρίνεται ο μεγάλος ζωολογικός κήπος.(βόρεια και δεξιά του κεντρικού ασφαλτόδρομου)
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Ένας σκίουρος (παραπάνω) έχει βρει σε ένα κάδο, κοντά στην είσοδο του πάρκου, κάποιες λιχουδιές που πέταξαν περαστικοί και είναι έτοιμος να βουτήξει μέσα να τις καταβροχθίσει, χωρίς να έχει γίνει αντιληπτή η παρουσία μου. Τον άφησα να μπει στο κάδο και μετά πλησίασα. Είχε μπει σε μία σακούλα με σνακ και όταν με κατάλαβε πετάχτηκε έξω και ανέμενε υπομονετικά λίγο πιο μακρυά στο παγκάκι, μέχρι να απομακρυνθώ και να συνεχίσει το γεύμα του.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Ένα μνημείο με τον πανάρχαιο κλασσικό οβελίσκο σχετικά κοντά στην είσοδο του πάρκου στα αριστερά του κεντρικού ασφαλτόδρομου. Περισσότερα για αυτό στο link της wikipedia παραπάνω, Πολύ κοντά σε αυτόν ευρίσκεται και ένα παλαιό ερειπωμένο στρατόπεδο που απ` ότι κατάλαβα, όταν το επισκέφτηκα προς το τέλος της περιήγησης μου, πρέπει να είναι των μέσων του 20ου αιώνα.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Ουδέν σχόλιον
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Ένα παμπάλαιο αναψυκτήριο(Tea Rooms - Kiosk) στο οποίο σταμάτησα να ξεκουραστώ. Βρίσκεται (4ο τεταρτημόριο) όπως μπαίνουμε στο πάρκο δεξιά του ασφαλτόδρομου.
Ένα σκυλί δεμένο στη περίφραξη μόνο του αναμένει, πιθανό κάποιου υπαλλήλου του αναψυκτηρίου.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Διάφορες στα ενδότερα.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Ένας κύριος ταΐζει τις πάπιες σε μικρή λίμνη στα βόρεια του πάρκου από την αριστερή πλευρά(2ο τεταρτημόριο αν θυμάστε τριγωνομετρία) του ασφαλτόδρομου.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
4 λήψεις από μεγάλη λίμνη στα νότια και δυτικά (3ο τεταρτημόριο) του κεντρικού ασφαλτόδρομου. Εκπληκτικό οικοσύστημα και απόλυτη ηρεμία αφού τα αυτοκίνητα απείχαν ή περνούσαν τουλάχιστον 800 μέτρα μακρυά. Ένα ζευγάρι στην απέναντι όχθη συζητάει χαμηλοφώνως επιζητώντας την απόλυτη περιβαλλοντική ηρεμία.
Αυτοί δεν πρέπει να ψαρεύουν και πολύ νόμιμα απ`ότι εκ των πραγμάτων αντιλαμβάνομαι.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Καλό Σαββατοκύριακο  |
|
Back to top |
|
 |
GAGAROS Junior Member

Joined: 02 Aug 2007 Posts: 80 Location: ATHENS
|
|
Back to top |
|
 |
villsugar Full Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
Posted: Sat Nov 13, 2010 3:12 am Post subject: |
|
|
Emena stenaxwra mou fainontai ta nea...
Kserame gia tin "prosorini" lusi sto Pagkrati. An einai na oloklirothei to 2013, fainetai oti i prospatheia gia "monimi" lusi anavaletai gia polla, polla xronia.
O Pei pantws xathike... |
|
Back to top |
|
 |
GAGAROS Junior Member

Joined: 02 Aug 2007 Posts: 80 Location: ATHENS
|
Posted: Sat Nov 13, 2010 8:50 pm Post subject: |
|
|
Προσωρινή λύση? Με σχέδια Βικέλα? Μάλλον για μόνιμη μου μοιάζει εμένα... |
|
Back to top |
|
 |
villsugar Full Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Sun Nov 14, 2010 11:33 pm Post subject: |
|
|
Χαίρομαι που επιτέλους μια εφημερίδα καταπιάστηκε με το θέμα του εξευτελισμού της Τριλογίας.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_civ_100035_14/11/2010_422026
Είναι ασύλληπτο για μια χώρα της ΕΕ να επιτρέπει αυτή την κατάντια. Δε θέλω να ακουστώ αναίσθητός στα προβλήματα των μεταναστών, αλλά δε γίνεται να δείχνουμε τέτοια ασέβεια σε ένα από τα πιο τουριστικά σημεία της πόλης από το οποίο περνάνε τόσοι τουρίστες.
Και το πιο εξοργιστικό είναι αυτό που αναφέρεται στη τελευταία παράγραφο. Πως κάποιοι "έδιωξαν" τη δημοτική αστυνομία με το έτσι θέλω. Τελικά ποιος κάνει κουμάντο σε αυτή τη χώρα; Έχουμε αφεθεί στα χέρια μιας μειοψηφίας φανατικών μηδενιστών οι οποίοι κάνουν ό,τι γουστάρουν σε κάθε τομέα και χώρο πια; Ήμαρτον και πάλι ήμαρτον με την υπερβολική δημοκρατία σε αυτόν τον τόπο! Αλλά βέβαια, αν τους κάνουν ντα, θα βγουν οι ανάρχες να τα κάψουν όλα για εκδίκηση και δεν μπορούμε (ή δε θέλουμε) να τα βάλουμε μαζί τους.
Για το άγος της Τοσίτσα δεν κάνω σχόλιο γιατί δεν έχω χρόνο και θα έγραφα πολλά. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Nov 15, 2010 2:49 pm Post subject: |
|
|
Εν τω μεταξύ στην ΑΣΟΕΕ γίνεται ακριβώς το ίδιο.
Η προστασία που παρέχει η ίδια συμμορία, εξασφαλίζοντας την ίδια παράνομη δραστηριότητα, στην ουσία "μπολιάζει" όσους φοιτούν εκεί, με τις "αξίες" που επιθυμεί αυτή η συμμορία να κυριαρχήσουν στο μέλλον αλλά ταυτόχρονα χρηματοδοτεί και το ταμείο της συμμορίας αυτής.
Κάτι το οποίο συμβαίνει γύρω σου( συγκεκριμένα το προαναφερθέν φαινόμενο) και διαιωνίζεται, μετά από αρκετό καιρό, φαίνεται ως φυσιολογική δραστηριότητα και must !!
@ villsugar
Σε παρακαλώ, βάσει κανονισμού, να γράφεις με ελληνικό αλφάβητο. |
|
Back to top |
|
 |
GAGAROS Junior Member

Joined: 02 Aug 2007 Posts: 80 Location: ATHENS
|
Posted: Tue Nov 16, 2010 3:21 pm Post subject: |
|
|
Το ΥΠΕΚΑ ανακίνωσε χτες την προόδο του προγράμματος "Αττική 2014". Είναι θετικό ότι το υπουργείο ενημερώνει υπεύθυνα τους πολίτες για την εξέλιξη της πορείας των προγραμμάτων του.. Μακάρι έστω και τα μισά από αυτά να πραγματοποιηθούν :
http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=389&sni[524]=643&language=el-GR
Ερώτηση κρίσεως: Χτες άκουσα στις ειδήσεις ότι σύντομα θα μετεγκατασταθεί ο σταθμός ΗΛΠΑΠ από Κεραμεικό στον Ελαιώνα! Είναι αλήθεια; Ξέρει κανείς κάτι; Θα δούμε επιτέλους το αυτονόητο μετά από τόσα χρόνια καθυστέρησης; |
|
Back to top |
|
 |
Dromeas Full Member


Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Tue Nov 16, 2010 8:15 pm Post subject: |
|
|
Θα μετεγκατασταθεί στο κτίριο του Ρουφ, το οποίο είναι έτοιμο εδώ και έναν χρόνο τώρα! |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Tue Nov 16, 2010 9:07 pm Post subject: |
|
|
Παιδια, αμα φυγει αυτο το βρωμοϋποστεγο απο τη γωνια, η θεα θα ειναι πραγματικο σοκ για μας, που περναμε τοσα χρονια απο κει. Θα ανοιξει το ματι μας. |
|
Back to top |
|
 |
GAGAROS Junior Member

Joined: 02 Aug 2007 Posts: 80 Location: ATHENS
|
Posted: Wed Nov 17, 2010 9:25 am Post subject: |
|
|
Πραγματικά η έκπληξη θα είναι τεράστια... σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση του υπογείου παρκινγκ στη γωνία Ιεράς οδού και Πειραιώς και τη διαμόρφωση του χώρου σε ελεύθερο χώρο θα μιλάμε για μία κολοσσιαία ελεύθερη έκταση στο κέντρο της Αθήνας..
Αυτό που με ενοχλεί όμως είναι ότι δεν υπάρχει ούτε μία επίσημη ανακοίνωση, καμία ενημέρωση πουθενά !! Έχετε βρει κάτι εσείς; |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Nov 18, 2010 10:44 am Post subject: |
|
|
Απίστευτο και όμως αληθινό! Σήμερα το πρωί που πέρασα έξω από το μέγαρο μουσικής είχαν αφαιρεθεί οι λαμαρίνες δίπλα στην είσοδο του σταθμού του μετρό αποκαλύπτοντας μερικά καινούργια παρτέρια. |
|
Back to top |
|
 |
exitmusician Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 2456 Location: Athina, Hellas
|
Posted: Thu Nov 18, 2010 12:02 pm Post subject: |
|
|
Γεια σας μετά από πολύ καιρό
Ευχάριστα τα νέα που διαβάζω για την Αθήνα: μουσείο Γουλανδρή, μετεγκατάσταση σταθμού ΗΛΠΑΠ, ένωση ΜΜΑ με σταθμό Μετρό... Ας ελπίσουμε ότι θα συνεχιστούν. |
|
Back to top |
|
 |
|