View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Oct 28, 2010 7:10 pm Post subject: |
|
|
Νομίζω ότι έχεις μία λανθασμένη αντίληψη για το τι χωρητικότητα μπορεί να προσφέρει ένας 4πλός διάδρομος με σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα σηματοδότησης και τηλεπικοινωνιών. Μεγάλοι σιδηροδρομικοί σταθμοί σε όλη την Ευρώπη με κίνηση πολλαπλάσια από αυτή της Αθήνα εξυπηρετούνται από διπλούς και τριπλούς διαδρόμους.
Ακόμα και με την σημερινή κατάσταση αν ολοκληρωθούν τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη τότε η κατάστση θα είναι τελείως διαφορετική. Δηλαδή αν ολοκληρωθούν:
- Ο 4πλός διάδρομος στο ΣΚΑ - 3 Γέφυρες
- Η νέα γραμμολογία του Στ. Λαρίσης με τις 11 γραμμές (όχι αναγκαία όλες σε πρώτη φάση αλλά σίγουρα περισσότερες από το σημερινό χάλι των 3 γραμμών)
- Διασφαλιστεί διπλός διάδρομος από 3 Γέφυρες έως Στ.Λαρίσης και από Στ.Λαρίσης έως Πειραιά
- Φτάσει η Η/Κ (έστω και προσωρινή) στην Αθήνα και τον Πειραιά .
μπορείς να κάνεις παπάδες με το πλέγμα των δρομολογίων και να καλύψεις μεγάλο ποσοστό από τις σιδηροδρομικές ανάγκες.
Βέβαια αν ποτέ ολοκληρωθεί κανονικά ο 4πλός διάδρομος σε όλο τον μήκος του (και ο 3πλός από Στ.Λαρίσης και κάτω) τότε θα έχει λυθεί μια για πάντα το πρόβλημα της χωρητικότητας στην Αθήνα ακόμα και αν γεμίσει όλη η χώρα με σιδηρόδρομο και γίνουμε Ελβετία.
Όταν πάρθηκε η απόφαση για τον 4πλό διάδρομο το σενάριο που επεξεργάστηκε ήταν αρκετά φιλόδοξο και προέβλεπε σιδηροδρομικές διαδρομές και συχνότητες που όπως έχουν τα πράγματα ούτε σε 10-20 χρόνια δεν θα έχουμε. Οπότε δεν υπάρχει θέμα κορεσμού.
Όπως έχει αναφερθεί σε άλλα forum από άτομα που είχαν εμπλακεί στον σχεδιασμό ή από δημοσιεύματα στον τύπο ο 4πλός διάδρομος έχει προβλεφτεί για να σηκώνει σε 1 ώρα αιχμής τις παρακάτω αμφίδρομες μετακινήσεις.
Με αφετηρία είτε την Αθήνα είτε τον Πειραιά (κάποια θα τερμάτιζαν στην Αθήνα)
$ 2 προαστιακά τρένα για Πελοπόννησο (1 Κόρινθο /1 Λουτράκι)
$ 2 προαστιακά τρένα για Βορρά (1 Χαλκίδα /1 Θήβα)
$ 4 προαστιακά τρένα για Μεσόγεια (2 Αεροδρόμιο πιθανόν ΕΞΠΡΕΣ / 2 Λαύριο) - θα υπήρχαν και τοπικά τρένα ΣΚΑ - Μεσόγεια...
$ 3/4 Αστικά τρένα Πειραιάς - Αθήνα - ΣΚΑ (- Αφίδνες αν κατασκευαζόταν η νέα γραμμή κάτω από το στρατόπεδο μετά το ΣΚΑ για τις υπεραστικές γραμμές)
$ 2 προαστιακά τρένα για Ελευσίνα - Μέγαρα από την παλιά χάραξη
- 1 υπεραστικό τρένο για Θεσσαλονίκη
- 1 υπεραστικό τρένο για Πάτρα
- 1 υπεραστικό τρένο προς Βορρά αλλά όχι Θεσσαλονίκη (Λαμία, Καλαμπάκα, Βόλος).
Κατά την γνώμη μου ο σχεδιασμός για όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Αττικής στην τελική του μορφή είναι πάρα πολύ καλός και οπουδήποτε αλλού στον κόσμο να γινόταν ο ίδιος θα επιλεγόταν.
Το κακό με αυτό τον σχεδιασμό είναι ότι δεν είναι καθόλου ευέλικτος στην μεταβατική περίοδο. Λες και οι μελετητές δεν γνώριζαν την ελληνική πραγματικότητα και ζούσαν σε μία ιδανική κατάσταση που όλα θα γίνουν στην ώρα τους. Δεν υπήρχε plan B και ακόμα και μία καθυστέρηση τινάζει στον αέρα όλον τον σχεδιασμό. Για αυτό φτάσαμε στο σημείο όλο το προαστιακό σύστημα της Αθήνας να βασίζεται σε μία μονή υπηρεσιακή γραμμή.... Αναφέρω ενδεικτικά 2 παραδείγματα
- Στον αρχικό σχεδιασμό προβλεπόταν η κανονικοποίηση του σιδηροδρομικού διαδρόμου από Αγίους Αναργύρους μέχρι Λιόσια για την δρομολόγηση του "μέσα" προαστιακού προς Ελευσίνα - Μέγαρα (με τους σταθμούς μέσα στην πόλη). Μέσα σε μια νύχτα αυτό το έργο κόπηκε και αντί τουλάχιστον να διατηρηθεί έστω και με μεικτό εύρος μία γραμμή στον διάδρομο για να μπορούν να δρομολογηθούν μετρικά τρένα από Αθήνα για Μέγαρα η γραμμή κόπηκε τελείως.
- Ποτέ δεν κατασκευάστηκε (και ούτε πρόκειται) η νέα υπεραστική γραμμή βορείως του ΣΚΑ κάτω από το Στρατόπεδο που παρακάμπτει τις Αχαρνές αν και προβλεπόταν στον σχεδιασμό. Αποτέλεσμα πολλές αποβάθρες στον μέσο του ΣΚΑ να είναι ψιλοάχρηστες πριν ακόμα ολοκληρωθούν, να μην χωράει να φτάσει το αστικό τρένο βορείως του ΣΚΑ και τα υπεραστικά τρένα που θα χρησιμοποιούν τον δυτικό ημιδιάδρομο μέσα στην Αθήνα να χρειάζονται να αλλάζουν γραμμές λίγο πριν το ΣΚΑ για να φτάσουν τέρμα ανατολικά που διέρχεται η γραμμή για Θεσσαλονίκη.[/img] |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Thu Oct 28, 2010 7:16 pm Post subject: |
|
|
Δεν υπάρχει λόγος για πολλούς σταθμούς, μόνο και μόνο λόγο της μορφολογίας της χώρας και του λεκανοπεδίου. Δεν μπορείς δηλαδή να φτιάξεις 2 σταθμούς που να εξυπηρετούν την Πελοπόννησο από την στιγμή που όλα τα τρένα μέχρι την Κόρινθο θα περνάνε μαζί. Ούτε πολλούς σταθμούς για την βόρειο Ελλάδα για τον ίδιο λόγο. Επίσης συνυπολόγισε ότι δεν υπάρχει τίποτα στα ανατολικά και τα δυτικά της Αθήνας. Δεν είναι δηλαδή Λονδίνο, το οποίο έχει 5-6 κεντρικούς σταθμούς επειδή τα τρένα φεύγουν σε διαφορετικές κατευθύνσεις. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Oct 28, 2010 7:46 pm Post subject: |
|
|
Ακριβώς όπως τα λέει ο aikinn. Η Αθήνα έχει μόνο μία σιδηροδρομική είσοδο από τον Βορρά (και τα τρένα της Πελοποννήσου από εκεί μπαίνουν) οπότε θα έχει και έναν κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό, τον Στ.Λαρίσης.
Ο Στ. Λαρίσης θα εξυπηρετεί πάνω από το 70-80% της υπεραστικής κίνησης ακόμα και όταν το ΣΚΑ ολοκληρωθεί και παραδοθεί. Μόνο κάποιοι από όσους έχουν προορισμό τα Μεσόγεια και τα βόρεια προάστια και κάποια δυτικά προάστια εκτός λεκανοπεδίου (Ελευσίνα, Μέγαρα) θα εξυπηρετούνται με μετεπιβίβαση στο ΣΚΑ.
Όλοι οι υπόλοιποι στον Στ.Λαρίσης. Μόνο στον σταθμό Λαρίσης θα υπάρχει η πολυτέλεια να έρχεται μία υπεραστική αμαξοστοιχία και να παραμένει 10-15 λεπτά μέχρι να φορτώσει και να αναχωρήσει. Στο ΣΚΑ αυτή η δυνατότητα δεν θα υπάρχει, μια απλή στάση θα είναι 1-2 λεπτά.
Το ΣΚΑ δεν μπορεί να παίξει τον ρόλο του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού καθώς δεν είναι σταθμός με την έννοια όλες οι αποβάθρες κοντά κοντά (ή έστω σε άλλο επίπεδο αλλά εντός του ίδιου κτιριακού συγκροτήματος όπως συμβαίνει σε όλο τον κόσμο), είναι ένας μεγάλος σιδηροδρομικός κόμβος με πολλές γραμμές και ψαλίδια που απλώς έχει και διάφορες αποβάθρες για να προσφέρει και διάφορες μετεπιβιβάσεις.
Σκεφτείτε το παρακάτω σενάριο. Είμαστε στο 201Χ και όλα είναι έτοιμα. Έρχεσαι από την Θεσσαλονίκη και έχεις προορισμό το Κορωπί. Οι 2 επιλογές σου είναι:
1) Κατεβαίνεις στο ΣΚΑ με τις βαλίτσες σου, περπατάς μέσα σε όλη αυτή την έκταση μέχρι να φτάσεις στην αποβάθρα που διέρχεται ή ξεκινά το τρένο για τα Μεσόγεια, περιμένεις σε μία έκταση που δεν είναι σταθμός και μπαίνεις στο τρένο.
2) Κάνεις 5 λεπτά επιπλέον και φτάνεις στον Στ.Λαρίσης, περπατώντας μέσω της υπόγειας διάβασης πηγαίνεις στην δίπλα αποβάθρα όπου παίρνεις το τρένο για Μεσόγεια που πιθανόν να έχει και αφετηρία τον σταθμό Λαρίσης και να σε περιμένει εκεί είτε το περιμένεις να έρθει από τον Πειραιά.
Στα υπεραστικά ταξίδια το πιθανό χρονικό κέρδος των 5-10 λεπτών είναι ασήμαντο μπροστά στην εύκολη μετεπιβίβαση.
Από την άλλη το ΣΚΑ θα συγκεντρώσει αρκετούς επιβάτες από το προαστιακό δίκτυο αλλά όχι και κανένα εκπληκτικό νούμερο.
Ποιο σενάριο σας φαίνεται προτιμότερο ειδικά αν χρειαστεί να περιμένεις και 10-15 λεπτά γιατί η αναχώρηση δεν είναι άμεση. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Thu Oct 28, 2010 8:26 pm Post subject: |
|
|
Δηλαδή θα χάνεις 20 λεπτά επειδή δεν θα είναι καλά φτιαγμένος ο ΣΚΑ ?
Και τότε γιατί τον φτιάχνουν ?
Δεν θα έχει υπόγειες προσβάσεις όπως η Κόρινθος γιά παράδειγμα ?
Πάντως εγώ γιά να πάω στο Χαλάνδρι , στα 5 λεπτά που λέτε γιά τον σταθμό Λαρίσης , θα είμαι ήδη από τον ΣΚΑ σπίτι μου .
Μαζί με μένα και άλλο 1.500,000 κόσμος που μένει από Περισσό και βορειότερα και από Αμπελόκηπους και βορειότερα .
Επίσης στον σχεδιασμό αν η γραμμή ΣΚΑ-Πειραιάς , προβλέπεται αστικό τρένο τύπου s-bahn , τότε αυτό δεν μπορεί να έχει μεγαλύτερη συχνότητα από 10 λεπτά δηλαδή 6 την ώρα ανά κατεύθυνση και νομίζω ότι είναι δύσκολο να δουλέψει στον 4πλο το μοντέλλο που περιγράφεται παραπάνω . |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Oct 29, 2010 4:47 pm Post subject: |
|
|
Δεν είναι ότι το ΣΚΑ δεν είναι σωστά φτιαγμένο. To ΣΚΑ δεν σχεδιάστηκε και δεν κατασκευάζεται (και δεν θα μπορούσε να γίνει αυτό) σαν κανονικός σταθμός (όπως της Κορίνθου, της Θεσσαλονίκης ή ο Στ.Λαρίσης) αλλά σαν ένας σιδηροδρομικός κόμβος που ενώνονται και χωρίζονται γραμμές από διαφορετικές κατευθύνσεις. Δες σε αυτό το παλιότερο μου post πως είναι η κατάσταση στο ΣΚΑ και θα με καταλάβεις.
Εκ των πραγμάτων δεν γίνεται όλες οι αποβάθρες να είναι κοντά-κοντά και οι αποστάσεις θα είναι μεγάλες. Επικοινωνία μεταξύ των διάφορων αποβαθρών προφανώς και θα υπάρχει είτε μέσω υπόγειων διαβάσεων είτε μέσω πεζογεφυρών. Για παράδειγμα σήμερα οι αποβάθρες που βρίσκονται πάνω στην γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκης με τις αποβάθρες που διέρχονται τα τρένα για Κόρινθο απέχουν ~200m και βρίσκονται και σε υψομετρική διαφορά. Ότι θα μπορείς να κάνεις αυτή την μετεπιβίβαση στο ΣΚΑ θα μπορείς αλλά δεν θα συμφέρει όταν μιλάμε για υπεραστικές διαδρομές που σε 5 λεπτά θα είσαι στο Στ.Λαρίσης.
Ακριβώς για το δικό σου παράδειγμα σε 5 λεπτά δεν θα είσαι στο Χαλάνδρι αλλά στην αποβάθρα στο ΣΚΑ.
Σίγουρα θα έχεις κάποιο χρονικό κέρδος αν υπάρχει άμεσα τρένο από το ΣΚΑ για το Χαλάνδρι αλλά από το Στ.Λαρίσης θα είσαι πιο σίγουρος καθώς θα έχεις τρένο ανά 15' σίγουρα
Κοινώς ο Στ.Λαρίσης πάντα θα συγκεντρώνει το συντριπτικό ποσοστό των αλλαγών όταν εμπλέκονται υπεραστικά δρομολόγια (που δεν θα κάνει καμία στάση ΣΚΑ-Αθήνα) και μακρινές προαστιακές διαδρομές (που δεν θα κάνουν όλες τις στάσεις στον αστικό ιστό ΣΚΑ - Αθήνα εκτός από τους Αγίους)
Από την άλλη το ΣΚΑ θα γίνει ο κόμβος αλλαγών για το προαστιακό δίκτυο όπου με τις ενδιάμεσες στάσεις η παλινδρόμηση από το ΣΚΑ στην Αθήνα θα έχει μεγάλη χρονική επιβάρυνση.
Επίσης σχετικά με την εξυπηρέτηση της αστικής διαδρομής ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΘΗΝΑ - ΣΚΑ συνολικά με τον παραπάνω σχεδιασμό θα έχεις πάνω από 6 τρένα την ώρα απλώς δεν θα εξυπηρετούν όλα όλες τις στάσεις. Τα προαστιακά για Κόρινθο/Λουτράκι, Χαλκίδα/Θήβα, Μεσόγεια/Αεροδρόμιο θα σταματάνε μόνο στους μεγάλους σταθμούς πριν το ΣΚΑ (Πειραιάς, Αθήνα, Άγιοι Ανάργυροι, ΣΚΑ(όχι για μεσόγεια)). Επίσης τα μισά προαστιακά τρένα θα ξεκινάνε από Αθήνα και τα μισά από Πειραιά. Μόνο τα 3 ή 4 αστικά Πειραιάς-ΣΚΑ θα σταματάνε παντού.
Δηλαδή έχουμε συνολικά
ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΘΗΝΑ 7 ή 8 ανά ώρα με 3 ή 4 να σταματάνε και Λεύκα, Ρέντη, Ρουφ, Ταύρος
ΑΘΗΝΑ - ΣΚΑ 11 ή 12 με τα 3 ή 4 να σταματάνε Λυκότρυπα , Πύργος Βασιλίσσης.
Βέβαια όλα τα παραπάνω είναι λίγο όνειρα απατηλά αυτή τη στιγμή αλλά ακόμα και τα μισά δρομολόγια να έχουμε μια χαρά σύστημα θα είναι. Απλώς τα αναφέρω για να δείξω ότι ο 4πλός είναι υπεραρκετός.. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Oct 29, 2010 8:01 pm Post subject: |
|
|
Το άρθρο που πόσταρε ο Άγγελος
http://thebest.gr/news/index/viewStory/37531
είναι από τα πιό καλά σε σχέση με την πραγματικότητα των ΚΤΕΛ που έχω διαβάσει ποτέ!
Μακάρι να ξεκινήσει κάποια στιγμή και η ίδια συζήτηση για τα εμπορεύματα (που ετσι και αλλιώς η κατανάλωσή μας είναι σε μεγάλο ποσοστό εισαγώμενη).
Η απελευθέρωση της αγοράς των μεταφορών, αν και από τα πιο τολμηρά βήματα που έκανε ποτέ κυβέρνηση όσον αφορά σε διαρθρωτικές αλλαγές, από μόνη της δεν αρκει. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Sat Oct 30, 2010 1:09 pm Post subject: |
|
|
ariskop
Η μπλε γραμμη που ειχες σχεδιασει για μελλοντικη νεα γραμμη προς θεσσαλονικη, θα καταργησει την υφισταμενη "πρασινη", ή θα ισχυεί ως εναλλακτικη με αλλες στασεις;
Με το Ικονιο εχουμε καμια εξελιξη; Τελη αυγουστου που περασα απο την υπο κατασκευη γεφυρα της ΕΟ Αθηνων Κορινθου στο χαιδαρι ειδα οτι ηταν εγκαταλελειμενη. Ξεκινησαν τιποτα απο εκει;
Μπορει καποιος να προσδιορισει ποτε θα ολοκληρωθουν τα εργα στους Σταθμους Λαρισης και ΣΚΑ να ειναι δηλαδη πληρης λειτουργικοι, ετσι για να εχουμε μια ιδεα; |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Nov 01, 2010 3:10 pm Post subject: |
|
|
http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=88258
Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε 2,5 ώρες με το τρένο!
Δειτε τι λέει στο Πρώτο Θέμα. Με ανησυχεί πάντως το γεγονός ότι οι Γάλλοι δεν θέλουν να αγοράσουν μέρος του ΟΣΕ αλλά μόνο να συνεργαστούν! |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Nov 01, 2010 4:12 pm Post subject: |
|
|
Καλα, αφηστε τι γραφει το - ασχετο - πρωτο θεμα.
Αθηνα-Θεσσαλονικη σε 2,5 ωρες σημαινει μέση ωριαία 250, πράγμα που η σημερινη υποδομη/επιδομη/σηματοδότηση/τηλεδιοικηση δεν επιτρέπει.
Μονο η επιδομη ειναι μελετημενη για 250 κι αυτη σε λιγα σημεια. Οσο υπάρχει ο βροχος που λέγεται Αχαρνες-Οινοη με γραμμη μεικτης κυκλοφορίας και ταχυτητας 100 χαω, οι 2,5 ωρες δεν γινονται.
Χρειάζονται τεράστιες επενδυσεις και προπαντός χρειάζεται να κατασκευαστει η γραμμη υψηλων ταχυτήτων Θριάσιο-Σφιγγα που θα παρακαμπτει την προαστιακη κυκλοφορία της Αθηνας.
Οποτε αυτα τα βαρυγδουπα ξεχαστε τα. Αλλωστε δεν χρειάζονται. Ακομα και 3,5 ωρες να κάνει (όπως ειναι το πλανο με βαση την ολοκληρωση των υφισταμένων έργων) μια χαρα ειναι. Η γραμμή (και ο οσε γενικα) δεν πασχει απο ταχυτητα αλλα απο συχνοτητα και κατανομη δρομολογίων |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Nov 01, 2010 5:04 pm Post subject: |
|
|
Σωστά
Άσε που άμα γίνει το Αθήνα Σαλονίκη 2.5 ώρες θα γίνει ανταγωνιστικό του αεροπορικού δρομολογίου και θα έχουμε άλλα θέματα.... |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Mon Nov 01, 2010 8:01 pm Post subject: |
|
|
Και το 3,5 ωρες ανταγωνιστικο ειναι. Παντως με τις τιμες που θα παει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα εισιτηρια , οι αεροπορικες δεν θα χρειαστει να κανουν τιποτα. Ο κοσμος θα φυγει απο μονος του.
Εδω πληρες το βιντεακι απο την εκδρομη μου στον οδοντωτο.
http://www.youtube.com/watch?v=-K0TwhlQCTo |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon Nov 01, 2010 8:12 pm Post subject: |
|
|
Τα είπε απολύτως σωστά ο Cpt. Haddock.
Φυσικά η κάθε λαϊκίζουσα φυλλάδα θέλει να πουλήσει φύλλα και η φωτό του παλαιού TGV μαζί με την "ασυναγώνιστη τεχνολογία" των Γάλλων, προσφέρεται μια χαρά... Άλλωστε στις μάζες απευθύνονται.
Τα έχουμε πει τόσες και τόσες φορές.
Νέο -αξιοπρεπή- Σ.Σ Αθηνών χρειαζόμαστε, να φτιάξουμε τις συχνότητες, έμφαση στην εξυπηρέτηση του επιβάτη και οι 3.5 ώρες μια χαρά είναι και ανταγωνιστικές του αεροπλάνου (που δεν είναι μόνο τα 50 λεπτά της πτήσης, αλλά και το check-in, μετάβαση στο αεροδρόμιο όπερ μεθερμηνεύομενο 3 ώρες). |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Mon Nov 01, 2010 11:07 pm Post subject: |
|
|
Αν το Αθήνα-Θεσ/νίκη γίνεται σε 2,5 ώρες, πόσο πρέπει να κοστίζει το εισιτήριο του?Πάνω απο 100 ευρώ ίσως?Πάντως θα ήταν πιο ακριβό απο μια πτήση που έχει κλειστεί σχετικά νωρίς.
Quote: | Και το 3,5 ωρες ανταγωνιστικο ειναι. Παντως με τις τιμες που θα παει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα εισιτηρια , οι αεροπορικες δεν θα χρειαστει να κανουν τιποτα. Ο κοσμος θα φυγει απο μονος του. |
Πόσο θα κοστίζουν τα εισιτήρια? |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Mon Nov 01, 2010 11:14 pm Post subject: |
|
|
Αν φτάσουμε στο σημείο να έχουμε ταξίδι 2.5 (ή και 3.5) ωρών, τότε θα σημαίνει ότι έχουμε μία ορθή και επαγγελματική διοίκηση στον ΟΣΕ. Συνεπώς θα έχουμε και πιο σωστή διαχείρηση στα εισητήρια, κάτι το οποίο σημαίνει από την μία ακριβότερα αλλά από την άλλη πληθώρα προσφορών όπως συμβαίνει και με τις αεροπορικές. Όπως κλείνεις νωρίτερα αεροπορικό, θα κλείνεις και με το τραίνο για να έχεις φτηνότερες τιμές. Μην κοιτάς το τωρινό καθεστός που άμα πας να κλείσεις για τους επόμενους μήνες ο υπάλληλος θα βάλεις φωτιά στον εαυτό του και θα πηδήξει στις γραμμές πανικόβλητος από την ερώτηση που του έκανες. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 1:51 pm Post subject: |
|
|
τι γινεται?μπηκε ρευμα τελικα στη γραμμη?
ξεκινησε κανα ηλεκτροκινητο?  |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 3:35 pm Post subject: |
|
|
τσου
.....η ηλεκτροκίνηση μέχρι Θεσσαλονίκη θα γίνει με τη ολοκλήρωση των σηράγγων στο Καλλίδρομο και το Δομοκό. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Nov 04, 2010 5:23 pm Post subject: |
|
|
Εννοω το Αθηνα Κιατο..  |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Nov 12, 2010 9:51 pm Post subject: |
|
|
Φτιαξαμε με φιλους ενα βιντεακι που αφορα στα μεσα σταθερης τροχιας που παρηλασαν απο τον παλιο ελληνικο κινηματογραφο. Δεν ειναι βεβαια ολες οι σκηνες συγκεντρωμενες, αλλα ειναι αρκετες και χαρακτηριστικες και καποιες ανεξιτηλες στη μνημη μας. Ελατε να τη φρεσκαρουμε με εικονες που κουβαλαμε απο την παιδικη μας ηλικια.
http://www.youtube.com/watch?v=h1QdUDSvSz0
Στην περιγραφη υπαρχουν πληροφοριες για ολο το τροχαιο υλικο που προβαλλεται. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Sat Nov 13, 2010 11:53 am Post subject: |
|
|
vas8 ήθελα να 'ξερα, περνάει τώρα κάνα τραίνο απ' εκεί έστω και εμπορικό ή της εργοσε τελος πάντων...? |
|
Back to top |
|
 |
Dromeas Full Member


Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Sat Nov 13, 2010 5:34 pm Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | Εννοω το Αθηνα Κιατο..  |
Το έργο έχει παραδοθεί από τον εργολάβο. Ακόμη γίνονται δοκιμές, όμως... Η ηλεκτροκίνηση είναι προ των πυλών!  |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sat Nov 13, 2010 9:31 pm Post subject: |
|
|
Φιλε vas8 σε ευχαριστω για τις υπεροχες φωτογραφιες. Στους Χρανους βρεθηκα σημερα και απο κει τραβηξα φωτογραφιες με θαυμασια θεα στον αυτοκινητοδρομο και απο τις οποιες θα ανεβασω μερικες αλλα στο topic των οδικων βεβαια.
corfu wrote: | vas8 ήθελα να 'ξερα, περνάει τώρα κάνα τραίνο απ' εκεί έστω και εμπορικό ή της εργοσε τελος πάντων...? |
Επειδη η μετρικη γραμμη ,οπως γνωριζετε, εχει αποκοπει απο την Αθηνα και φτανει μεχρι την Κορινθο, εχει μεταφερθει στην Καλαματα το τροχαιο υλικο. Η γραμμη Καλαματα-Τριπολη δεν εχει δοθει στην κυκλοφορια, αν και ειναι ετοιμη, αλλα λειτουργει για υπηρεσιακους λογους ,καθως απο το αμαξοστασιο της Καλαματας ξεκινουν οι κενοι φορτιου συρμοι για να φτασουν Τριπολη και να εκτελεσουν απο κει τα δρομολογια προς Αργος-Ναυπλιο-Κορινθο και να επιστρεψουν.
Last edited by pindos10 on Sun Nov 14, 2010 5:50 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sat Nov 13, 2010 11:12 pm Post subject: |
|
|
pindos, σε ευχαριστώ για τη διόρθωση. Καλά να περάσεις στα μέρη μας.
περιμένουμε και τις δικές σου φωτογραφίες από την περιοχή.
το έργο της ανακαίνισης της γραμμής δεν έχει ολοκληρωθεί. Αυτή τη στιγμή γίνονται έργα από τη Θουρία προς Καλαμάτα.
Εάν το μοναδικό αμαξοστάσιο είναι στην Καλαμάτα (στο εργοστάσιο του ΟΣΕ που υπάρχει εκεί), προφανώς έχουν κρατήσει το διάδρομο ανοιχτό.
Δες τι έγραφε η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας στις 10 Νοεμβρ. 2010, σελ 40:
 |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Nov 13, 2010 11:46 pm Post subject: |
|
|
Εξήμιση χρόνια και 65 μύρια € για να πηγαίνουμε σε μεγαλύτερους χρόνους από πριν...
Ας εξασφάλιζαν στοχειώδως ίσους όρους για το τραίνο (νέα χάραξη, ίσιωση καμπυλών), και θα βλέπαμε τι μερίδιο θα είχε ο Σιδηρόδρομος !
Τώρα τα πράγματα είναι δύσκολα, αλλά και πάλι -κατ΄εμέ- θα μπορούσαμε να εστιάσουμε σε διανομαρχιακές μετακινήσεις στην Πελλοπόνησο, τοπικά και προαστιακά.
Όλα αυτά με επιδότηση απ' την Νομαρχία.
Με την κρίση (που προβλέπεται να διαρκέσει), δεν θα μπορεί πολύς κόσμος να χρησιμοποιεί τους νέους δρόμους (δίοδια+καύσιμα)... |
|
Back to top |
|
 |
|