View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
tolis7 New Member

Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Tue Nov 09, 2010 12:52 pm Post subject: |
|
|
αυτη η προσμονη για την εγνατια δυσκολα θα ξαναυπαρξει.
με τον corfu να σβηνει χιλιομετρο χιλιομετρο απο το μπλοκακι του τα νεα κομματια που παραδινοντουσαν και τις καταιγιστικες φωτο απο αερος και εδαφους.
τα τωρινα εργα ειναι σαν μια φυσικη αναβαθμιση τον δρομων που υπηρχαν...η εγνατια ηταν το πιο δυσκολο εγχειρημα και δεν θα ξαναυπαρξει στην Ελλαδα ομοιο εργο για πολλες δεκαετιες. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Nov 09, 2010 1:50 pm Post subject: |
|
|
και όμως η εγνατία (εαν δε κάνω λάθος) δεν έχει ακόμα παραδοθεί ολόκληρη.
Υπάρχει μια γέφυρα στον Μετσοβίτικο, που είναι έτοιμη αλλά λόγω καθιζήσεων δεν λειτουργεί και υπάρχει μικρή παράκαμψη.
Εαν κάνω λάθος ας με διαψεύσει κάποιος που ξέρει καλύτερα.
Πότε προβλέπετε να παραδοθεί αυτή; |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Nov 09, 2010 2:32 pm Post subject: |
|
|
Και να φανταστείτε ότι εν καιρώ εγνατίας που είχε πάρει φωτιά το φόρουμ ασχολούμασταν με 200-300χλμ δρόμου, ενώ τώρα που έχει επέλθει τέλμα έπρεπε να ασχολούμαστε με 760 χλμ αυτοκ/μου σε όλη την Ελλάδα. Απλά αυτό δε γίνεται γιατί κάποιοι φροντίσανε επιμελώς να βαλτώσουν τα έργα και στην καλύτερη περίπτωση να σταματήσουν.
Ναι Vas υπάρχει μια γέφυρα 400μ στο Μετσοβίτικο που είναι έτοιμη αλλά δεν παραδίδεται γιατί υπάρχουν ενδείξεις κατολίσθησης. Τώρα δεν γνωρίζω αν το υπουργείο έχει αναλάβει να λύσει το θέμα αλλά αυτή η ιστορία τραβάει πάνω από ένα χρόνο τώρα. Ίσως να το χρησιμοποιήσουν, να την παραδώσουν το 2015 και να πουν κύριοι η εγνατία από 2008 τελείωσε το 2015!!!! Και για το χειρότερο ικανοί. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
 |
tolis7 New Member

Joined: 26 Nov 2007 Posts: 66
|
Posted: Tue Nov 09, 2010 6:28 pm Post subject: |
|
|
vas8 ναι δεν τελειωσε μειναν 500 μετρα απο τα 670 χιλιομετρα  |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 12:01 am Post subject: |
|
|
sierra x-ray alpha charlie romeo ready to take-off!
 |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 12:20 am Post subject: Tsakona from air |
|
|
πτήση ΚΑΛΑΜΑΤΑ - ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ
7 Νοεμβρίου 2010
απογείωση 11:35 - προσγείωση 12:13
ύψος 2000-2800 πόδια.
ΜΕΡΟΣ 1ον - Τσακώνα
ξεκινάμε τις φώτος ανάποδα από Τσακώνα.
Κόμβος στα Παραδείσια, αρχή τμήματος που κατασκευάζει το υπ. υποδομών.
λένε ότι θα το παραδώσουν το Πάσχα του 2011. Λίγο δύσκολο μου φαίνεται όπως θα δείτε.
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/komvosparadisia2.jpg
άποψη προς βορρά:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/komvosparadisia3.jpg
προς νότο, αριστερά η ανακαινισμένη γραμμή του τραίνου.
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/eftheiaparadeisiagrammitrainou5.jpg
πρώτη στροφή όπου ξεκινά το βουνό. Κάτω διάβαση τραίνου. άποψη προς βορρά:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/prosparadeisia6.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/prosparadeisialabels7.jpg
από μεγαλύτερο ύψος, στο βάθος η Μεγαλόπολη και η ΔΕΗ:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/prosparadeisia8.jpg
πανοραμική άποψη προς νότο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/prosmessinia9.jpg
Κοιλαδογέφυρα (450μ), το χωριό Δεσύλα και στο βάθος η γραμμή και πέτρινη γέφυρα του τραίνου. Η νέα και η παλαιά απέχουν 100 και βάλε χρόνια!
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/KoiladogefDesylagefyratrainou10.jpg
πετάμε πάνω από την κοιλαδογέφυρα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/koiladogefyratop11.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/koiladogefyra12.jpg
εδώ το πρώτο cut and cover. Δείτε τους εκβραχισμούς πάνω στο βουνό, για να μη γίνει κατολίσθηση. http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/koiladogefyra13.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/koiladogefyraCC14.jpg
αμέσως μετά ακολουθεί ημιστέγαστρο:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/imistegastro15.jpg
άποψη προς βορρά:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/Tsakonapanoramic16.jpg
το σημείο της μεγάλης κατολίσθησης του 2002.:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/katolisthisi17.jpg
τα ακρόβαθρα και το μεσαίο βάθρο της μεταλλικής γέφυρας έχουν κατασκευαστεί εδώ και πολλούς μήνες. Αλλά η γέφυρα αργεί, γιατί το υπουργείο χρωστά:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/katolisthisi18.jpg
καπως έτσι φαντάζομαι τη γέφυρα:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/katolisthisitoxotigefyra19.jpg
αμέσως μετά και αλλη κατολίσθηση. Προσέξτε τα "πέδιλα" που βάζουν βαθιά στο έδαφος, πάνω στον άξονα του δρόμου (κάτω δεξια στη 1η φώτο).
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/katolisthisikaipedyla20.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/katolisthisi2pedyla21.jpg
και το προβληματικό τμήμα δε λέει να τελειώσει:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/tsakona22.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/tsakona23.jpg
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/tsakona24.jpg
προς το τέλους του βουνού, στα σύνορα του νομού Μεσσηνίας. Το cut and cover είναι της παλαιάς εργολαβίας του 2000:
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/tsakonaend25.jpg
3 γενιές του δρόμου υπάρχουν εδώ: ο πάνω του 1940, ο κάτω του 1970 και ο μεσαίος του 2000-2011!
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/tsakonaend3dromoi26.jpg
εδώ τελειώνω για σήμερα. Το 2 μέρος τις επόμενες 2-3 μέρες, θα μας πάει μέχρι το τέλος των έργων του Μορέα στο Ασπρόχωμα (στα όρια της Καλαμάτας)
Χίλια ευχαριστώ στον κολλητό φίλο πιλότο που με πήγε όπου του ζητούσα!
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/pilotosKK.jpg
και ιδού τι σας περιμένει στο 2ο Μέρος. Οχι δεν έκαναν οι εξωγήινοι σχέδια στους ελαιώνες!!!
μπορείτε να μαντέψετε που είναι αυτό;
http://i439.photobucket.com/albums/qq117/vas8_photo/Korinthos%20Kalamata%20motorway/messiniateaser27.jpg
Last edited by vas8 on Wed Nov 10, 2010 12:11 pm; edited 6 times in total |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 12:38 am Post subject: |
|
|
Εισαι Α-ΠΙ-ΣΤΕΥ-ΤΟΣ!!! Τρομερες ληψεις. Ο πηχυς πραγματικα ανεβηκε πολυ ψηλα. Δεν ξερω την επομενη φορα που θα παμε να τραβηξουμε(σε κανα δορυφορο). |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 12:53 am Post subject: |
|
|
ευχαριστουμε πολυ!!υπεροχες φωτο! η μεταλλικη γεφυρα σε 1 χρονο θα ειναι-δυστυχως-ετοιμη,στην καλυτερη των περιπτωσεων..η προσωρινη παρακαμψη που θα γινει?πανω σην πλαγια? παντως το υπολοιπο κομματι γαινεται ετοιμο..μονο η ασφαλτος ου λειπει...ετοιμαζονται διοδια στον Α/Κ παραδεισειων ή ειναι η ιδεα μου??
πινδος,και σενα απιστευτες οι φωτος!!την αλλη φορα αν μπορεσεις μπες και μεσα στα τουνελ,στην Τ1 τουλαχιστον,μιας και ειναι ετοιμη απο οσο λετε..η Ε65 πως παει?θα κανονισετε καμια εξορμηση εκει οι συντοπιτες στην θσσαλια???  |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 1:21 am Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: | Εισαι Α-ΠΙ-ΣΤΕΥ-ΤΟΣ!!! Τρομερες ληψεις. Ο πηχυς πραγματικα ανεβηκε πολυ ψηλα. Δεν ξερω την επομενη φορα που θα παμε να τραβηξουμε(σε κανα δορυφορο). |
μωρέ και από τη Σελήνη μπορώ να σου πω, με σούπερ τηλεσκόπιο!
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Και εγω το ευχαριστήθηκα όσο δε φαντάζεσαι. Αλλά και εσείς το καλοκαιρι γράψατε ιστορία, με την Ολυμπία οδό από αέρος και τις φοβερές λήψεις της γέφυρας του Ριου.
Στον κόμβο στα Παραδείσια φτιάχνουν πλευρικά διόδια, για να μη τους ξεφεύγουν οι διερχόμενοι παρακάμπτοντας τα μετωπικά διόδια της Μεγαλόπολης.
Η παράκαμψη στο σημειο της μεταλλικής γέφυρας φαντάζομαι θα περιλαμβάνει και την κατολίσθηση που ακολουθεί και προφανώς θα είναι προς την πλαγιά. |
|
Back to top |
|
 |
kostakakis New Member

Joined: 13 Jan 2009 Posts: 39
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 1:44 am Post subject: Φωτό Τσακώνα |
|
|
vas8 πραγματικά καταπληκτικές οι φωτογραφίες!!!
Σε όποιο λόφο και αν ανεβούμε δεν πρόκειται να αποτυπώσουμε καλύτερα το συγκεκριμένο δρόμο.
Η 1η φωτό από το δεύτερο μέρος απεικονίζει τον αυτοκινητόδρομο στην είσοδο του ν. Μεσσηνίας. Στο βάθος διακρίνεται ένας από τους σημαντικότερους κόμβους του αυτοκινητόδρομου καθώς εκεί ενώνεται με την Ολύμπια Οδό.
Στο τμήμα Λεύκτρο - Παραδείσια που αναμένεται να δοθεί τις επόμενες ημέρες στην κυκλοφορία
έκλεισαν τις εισόδους στους μη έχοντας εργασία.  |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 2:03 am Post subject: |
|
|
vas8 wrote: | μπορείτε να μαντέψετε που είναι αυτό;
|
Το σημείο που θα ενώνονται ο Μορέας με την Ολυμπια. Να υποθέσω ότι από την δεύτερη, το μόνο κατασκευασμένο κομμάτι (εκτός των έργων στο Κορινθο-Πατρα) είναι το χωμάτινο σημείο που βλέπουμε ε?
Μια άλλη απορία γενικού περιεχομένου. Επειδή ποτέ δεν ταξίδευα τόσο νότια, τα κομμάτια που φαίνονται στο Google Earth από το 2003 στο τμήμα Τρίπολη-Τσακώνα (αλλού τελειώμενα, αλλού μόνο οι χαράξεις κτλ) ήταν από το δημόσιο? Να υποθέσω ότι σε κάποια φάση αυτά είχαν σταματήσει εντελώς? Διότι από το 2003 μέχρι το 2009 που ξεκίνησαν οι ιδιώτες, ακόμα εγώ αν έσκαβα, θα τον είχα τελειώσει τον δρόμο. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 2:49 am Post subject: |
|
|
Μπράβο ρε vsa8... πάρα πολύ καλή η φωτογράφιση, άντε να ζηλέψει ο corfu να πετάξει προς ιονία μεριά
Το χωμάτινο κομμάτι αυτό που φαίνεται στην τελευταία φωτό το κατασκευάζει ο Μωρέας και όχι η Ολυμπία οδός... Το εργοτάξιο του Μωρέα στην περιοχή είναι πιο νότια, δε φαίνεται στη φωτό. |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 3:27 am Post subject: |
|
|
εχει υποχρεωση απο την συμβαση παραχωρησης ο μορεας να κατασκευασει τον κομβο συνδεσης με την ολυμπια οδο..αλλωστε ο βασικος μετοχος του συμμετεχει με μεγαλο ποσοστο και στην ολυμπια οδο ..η ολυμπια ετσι οπως εχουμε πει μαλλον δεν ανακατασκευαζεται στο τμημα καλο νερο-καιαφας(μπορει και μεχρι πυργο)..λυση που βολευει και το δημοσιο(οικονομια στις απαλλοτριωσεις)και την κοινοπραξια(χαμηλος κυκλοφοριακος φορτος)και τους "ευαισθητους περιβαλλοντικα" κατοικους της περιοχης(δεν χανουν τα κτηματα τους)
οτι κατασκευαζεται πριν απο το 2008 ειναι εργολαβια δημοσιου.. η εργολαβια ασσεα-λευκτρο ειχε διαλυθει λογω οικονομικων διαφορων με τον αναδοχο και λογω κατολισθησης κοντα στην προσβαση της σηραγγας ραψομματη..αν το παραδεισια-τσακωνα ειχε δωθει κ αυτο στον μορεα για ανακατασκευη σημερα θα το κυκλοφορουσαμε δεν ξερω για ποιους λογους εγινε η εργολαβια δημοσιο εργο |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 8:18 am Post subject: ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
Φίλε Vas,
Για άλλη μια φορά το topic μας για τα οδικά έργα έγραψε ιστορία. Και αυτό, τόσο χάρη σε εσένα όσο και σε όλους τους υπόλοιπους φίλους που βοηθούν με την προσωπική τους ενασχόληση και οικονομική επιβάρυνση να ενημερωνόμαστε για την πρόοδο των έργων σε όλη την επικράτεια.
Αναφορικά με το φωτο-ρεπορτάζ σου, έχω να σημειώσω τα παρακάτω:
1) Η τελευταία φωτογραφία (και 1η απο το δεύτερο μέρος του ρεπορτάζ) πρέπει να είναι στα όρια του νομού Μεσσηνίας. Αριστερά κάτω, η μεγάλη ευθεία που φαίνεται λογικά είναι ο δρόμος που οδηγεί στο Καλό Νερό. Το νέο χωμάτινο κομμάτι προφανώς είναι ο κόμβος σύνδεσης της νέας εθνικής προς Καλαμάτα με την Ιονία.
2) Πιστεύω ότι εάν δουλέψουν απρόσκοπτα και φυσικά δοθούν χρήματα άμεσα απο το υπουργείο, είναι εφικτή η παράδοση του δρόμου κατά τις αρχές Απριλίου 2011 με την παράκαμψη στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης. Βέβαια, τρομάζεις βλέποντας τις φωτό και σκεπτόμενος πόση δουλειά έχει να γίνει ακόμη. Και τρομάζεις ακόμη περισσότερο βλέποντας τη ζημιά που έγινε το 2002 και κάνεις το σταυρό σου που δε σου έτυχε αυτό το γεγονός την ώρα που πέρναγες απο εκείνο το δρόμο. Αλήθεια ρε παιδιά, που τον είχαν στηρίξει? Στο αέρα? Είναι απίστευτο ότι δεν θρηνήσαμε θύματα εκείνη την ημέρα.
3) Αρχές της επόμενης εβδομάδας, έχω ένα σημαντικό ραντεβού με τον κύριο Καρνέση (ναί τον γνωστό κύριο Καρνέση του υπουργείου) στο γραφείο του στους Αμπελόκηπους. Το πως τα κατάφερα να το κανονίσω μη το ρωτάτε. Με την άδειά σου φίλε Vas, θα εκτυπώσω τις φωτογραφίες, θα του τις δείξω (συμπεριλαμβάνοντας και τα σχόλιά σου) και θα ζητήσω να μου απαντήσει στο πως τελικά μπορεί να γίνει εφικτή η παράδοση. Περισσότερα την επόμενη εβδομάδα.
4) Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες απο τον φίλο μου στη Νομαρχία, το μικρό τμήμα Λεύκτρο - Παραδείσια θα δοθεί στην κυκλοφορία μεταξύ 19-23 Νοεμβρίου με ταυτόχρονη λειτουργία των διοδίων.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 8:22 am Post subject: ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
Vas, Admin, sorry για το διπλό post,
Για την πρώτη φωτό εννοούσα ότι είναι ο νέος κόμβςο στον οποίο ενώνεται η Ν.Ε.Ο προς Καλαμάτα με την Ολυμπία οδό (και όχι Ιονία όπως εκ παραδρομής ανέφερα).
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 10:03 am Post subject: |
|
|
¶ξιος vas8!!!
Είθε ο φωτογραφικός "οίστρος" να συνεχιστεί......
Η λέξη οίστρος είναι σε εισαγωγικά για την διττή της σημασία, που ταιριάζει απόλυτα με τους ιπτάμενους συμφορουμίτες μας |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 10:09 am Post subject: Re: ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
sxiza07 wrote: |
3) Αρχές της επόμενης εβδομάδας, έχω ένα σημαντικό ραντεβού με τον κύριο Καρνέση (ναί τον γνωστό κύριο Καρνέση του υπουργείου) στο γραφείο του στους Αμπελόκηπους. Το πως τα κατάφερα να το κανονίσω μη το ρωτάτε. Με την άδειά σου φίλε Vas, θα εκτυπώσω τις φωτογραφίες, θα του τις δείξω (συμπεριλαμβάνοντας και τα σχόλιά σου) και θα ζητήσω να μου απαντήσει στο πως τελικά μπορεί να γίνει εφικτή η παράδοση. Περισσότερα την επόμενη εβδομάδα.
|
Καλά το φόρουμ σχίζει, φίλε sxiza! Ραντεβού με τον Καρνέζη!
Φυσικά και μπορείς να τις τυπώσεις και να τις δείξεις. Οπως και τις επόμενες μέσα στη Μεσσηνία.
Μπορείς να επιβεβαιώσεις τη μορφή της μεταλλικής γέφυρας και να μάθεις πότε θα αρχίσει να συναρμολογείται; Το σχέδιο που έφτιαξα το υπέθεσα και ελπίζω να έπεσα μέσα. Εαν τον καταφέρεις να σου δείξει και τα σχέδιά της, βγάλε τα φώτο για να τα ποστάρεις.
Επίσης ρώτα τον εάν η παράκαμψη θα είναι και στη 2η μικρότερη κατολίσθηση.
Αριστα 10 σε όλους. Μαλλον το κουίζ ήταν αρκετά εύκολο. Σας βρίσκω πλήρως ενημερωμένους.
Last edited by vas8 on Wed Nov 10, 2010 12:19 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 10:28 am Post subject: ΤΣΑΚΩΝΑ |
|
|
Φίλε Vas,
ΟΚ με τα ερωτήματά σου. Όλα είναι ήδη καταγεγραμμένα απο εμένα και θα τεθούν στο τραπέζι. Ότι μπορώ να αλιεύσω καλό θα είναι και φυσικά θα το μάθετε άμεσα. Το τηλεφώνημα για να κλειστεί το ραντεβού θα γίνει τη Δευτέρα το πρωί.
Πάντως, οι φωτογραφίες σου ήρθαν πάνω στην ώρα. Εάν καταφέρεις να "ανεβάσεις" και το δεύτερο μέρος μέσα στην εβδομάδα, τότε θα πάρω και αυτές μαζί μου, μήπως και έχουμε πληρέστερη ενημέρωση για το σύνολο του έργου.
Sxiza07 |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 3:09 pm Post subject: |
|
|
vas8 έσκισες τους αιθέρες. Το μόνο που λυπάμαι που δε σου πήρα εγώ την ''παρθενιά''
Μπράβο και πολύ καλή δουλειά!
Εγώ πάλι είμαι της γνώμης πως μέχρι το επόμενο Πάσχα είναι εφικτή η παράδοση του τμήματος. Μην ξεχνάτε πως εδώ δεν είναι Πίνδος με ακραία καιρικά φαινόμενα το χειμώνα, αλλά ούτε και υψηλά υψόμετρα με ακραίες χαμηλές θερμοκρασίες.
Well done φίλε. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 3:41 pm Post subject: |
|
|
σε ευχαριστώ corfu. εσύ έδειξες το δρόμο, εμεις οι πιστοί ακολουθήσαμε! Οσό για την "παρθενιά" έχω και παλαιότερες εμπειρίες με 7-θέσιο cessna. Είμαι παλιά "π....τάνα" που λένε
Η σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ γραφει στη σελ 40:
http://www.eleftherianews.gr/
Quote: | Με καλούς ρυθμούς δουλεύεται ο αυτοκινητόδρομος στη Μεσσηνία, σε αρκετά μέτωπα. Με την εικόνα που υπάρχει, θεωρείται βέβαιο πως θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα και όλος ο δρόμος μέχρι τον κόμβο Θουρίας - Σπερχογείας, στο “Πράκτικερ“, θα παραδοθεί του χρόνου το φθινόπωρο.
Σύμφωνα με ενημέρωση από στέλεχος του “Μορέα“ και από όσα είδαμε οι ίδιοι, προχωράει η κατασκευήτης γέφυρας στην υφιστάμενη εθνική οδό, μεταξύ διασταύρωσης προς Πλατύ και Αγ. Κωνσταντίνο. Η γέφυρα θα έχει ολοκληρωθεί τέλη Ιανουαρίου με Φεβρουάριο, και τότε θα ενταθούν οι εργασίες του “βυθίσματος“ του αυτοκινητόδρομου, που έχει διαμορφωθεί και από τις δύο πλευρές. Εκεί ο νέος δρόμος θα περνάει κάτω από το σημερινό. Στον Αγιο Φλώρο κοντά στην κοίτη του Παμίσου -ένα από τα πιο κρίσιμα σημεία του έργου λόγω βάλτου, όπου χθες μηχάνημα πραγματοποιούσε εργασίες οδοστρωσίας-, ο “Μορέας“ θα περιμένει την εικόνα από τις καθιζήσεις, τη συμπεριφορά του εδάφους, για να οριστικοποιήσει τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν για τη σωστή κατασκευή και τη θωράκιση του έργου. Η γέφυρα στη νέα κοίτη εκτιμάται πως θα ξεκινήσει Ιανουάριο - Φεβρουάριο. Σε εξέλιξη βρίσκονται ακόμα οι εργασίες κατασκευής “κατ-εντ-κάβερ“ και μεγάλης γέφυρας κοντά στη Σκάλα. |
επιβεβαιώνω όσα λέει. Θα τα δειτε και εσεις στο 2ο μέρος. |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 5:41 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά καλησπέρα και συγγνώμη που έχω χαθεί από το forum, αλλά βρίσκομαι σε φάση συνεχούς τρεξίματος (σχολή, ερευνητική εργασία, δουλειές όποτε κάτσουν). Θα ήθελα να σας ζητήσω μια τεράστια χάρη. Μπορεί κάποιος να μου πει που μπορώ να βρω πρόσφατους και αξιόπιστους χάρτες με το οδικό δίκτυο στο Δήμο Ναυπακτίας; Κάνω μια εργασία για τις προοπτικές ανάπτυξης εκεί, και αν και κατάγομαι απ'την περιοχή, μου είναι πρακτικά αδύνατο να βρω ποιοι δρόμοι είναι ασφαλτοστρωμένοι και ποιοι όχι, ποια θα είναι η πορεία της Ιονίας Οδού και ποια είναι η ευρωπαϊκή ονομασία του Ναύπακτος-Ιτέα (αν έχει ευρωπαϊκή ονομασία). Σας είμαι υπόχρεος!
ΥΓ: Εξαιρετική δουλειά από όλους! Μπράβο παιδιά! Προς τις γιορτές θέλω να ελπίζω ότι θα συνεισφέρω κι εγώ με φωτογραφίες από Δυτική Ελλάδα... |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 8:25 pm Post subject: |
|
|
AUGalos wrote: | Μπράβο ρε vsa8... πάρα πολύ καλή η φωτογράφιση, άντε να ζηλέψει ο corfu να πετάξει προς ιονία μεριά |
Ετσι για να μην τα λέω μόνο εγώ!!!!
Πίνδος πρέπει να πάρεις τη σκυτάλη ξανά....
Vas: Εξαίρετος Tα είπαν και όλοι οι άλλοι μην τα ξαναλέω! |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 8:46 pm Post subject: |
|
|
Arxitektonas wrote: | Παιδιά καλησπέρα και συγγνώμη που έχω χαθεί από το forum, αλλά βρίσκομαι σε φάση συνεχούς τρεξίματος (σχολή, ερευνητική εργασία, δουλειές όποτε κάτσουν). Θα ήθελα να σας ζητήσω μια τεράστια χάρη. Μπορεί κάποιος να μου πει που μπορώ να βρω πρόσφατους και αξιόπιστους χάρτες με το οδικό δίκτυο στο Δήμο Ναυπακτίας; Κάνω μια εργασία για τις προοπτικές ανάπτυξης εκεί, και αν και κατάγομαι απ'την περιοχή, μου είναι πρακτικά αδύνατο να βρω ποιοι δρόμοι είναι ασφαλτοστρωμένοι και ποιοι όχι, ποια θα είναι η πορεία της Ιονίας Οδού και ποια είναι η ευρωπαϊκή ονομασία του Ναύπακτος-Ιτέα (αν έχει ευρωπαϊκή ονομασία). Σας είμαι υπόχρεος! |
Λοιπόν Αρχιτέκτονα τα πράγματα είναι απλά κι έχουν ως εξής. Η Ναυπακτία δεν έχει προοπτικές ανάπτυξης, όπως και πολλές άλλες περιοχές στην Ελλάδα, ίσα ίσα προβλέπεται υπανάπτυξη τα επόμενα χρόνια. Όσοι δρόμοι ήταν, ασφαλτοστρώθηκαν οι υπόλοιποι θα μείνουν ως έχουν αφού σε μερικά χρόνια θα χουν στρωθεί ούτως ή άλλως με ένα υπέροχο γρασίδι. Και η πορεία της Ιονίας οδού είναι αβέβαιη έως σκούρα τα πράγματα θολό τοπίο χλωμό το κόβουμε πώς αλλιώς να το πούμε. Το κατάλαβες νομίζω. Ασχολήσου με κάτι άλλο καλύτερα ένα πιο ευχάριστο θέμα. Σου απάντησα νομίζω σε όλες τις ερωτήσεις και μη νιώθεις υποχρέωση βρε το κανα με την καρδιά μου. |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 9:45 pm Post subject: |
|
|
Κοίταξε να δεις, η αλήθεια είναι ότι ούτε εμπορικό κέντρο με εργαστήρια δημιουργών στην Ομόνοια θα χτιστεί ποτέ, ούτε προοπτικές αγροτουριστικής ανάπτυξης θα έχει ο Μαραθώνας, ούτε εξυγείανση πρόκειται να γίνει ποτέ στην Ακαδημία Πλάτωνος. Αυτά ήταν μερικα από τα θέματα με τα οποία καταπιάστηκα με συνεργάτες μου σαν εργασίες στη σχολή μου (Αρχιτεκτόνων Μηχανικών ΕΜΠ). Το ίδιο γίνεται και με τις προοπτικές ανάπτυξης μετά τον Καλλικράτη στη Ναυπακτία. Προσπαθούμε απλά να δούμε το λανθάνον δυναμικό που υπάρχει, να αντιληφθούμε την περιοχή και να κάνουμε προτάσεις με τα (πενιχρά λόγω κρίσης) μέσα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Το αν θα γίνει κάτι από αυτά είναι αυτονόητο πως όχι. Πράγμα που με θλίβει και με απογοητεύει, γιατί θεωρητικά μπορούν να γίνουν πολλά, και είναι περισσότερο ζήτημα βούλησης και νοοτροπίας, παρά χρημάτων. Αλλά η δουλειά πρέπει να γίνει. Το χρεός μας σαν ερευνητές-μελετητές πρέπει να το κάνουμε. ¶λλωστε, πρέπει να γίνει και καμιά δουλειά της προκοπής για να έχουμε portfolio να στείλουμε για κανένα μεταπτυχιακό στο εξωτερικό (ο αντικειμενικός στόχος μας).
Αν μπορεί λοιπόν, για καθαρά θεωρητικούς λόγους, κάποιος να μου δώσει μια εικόνα της κατάστασης του οδικού δικτύου στη Ναυπακτία, θα με βοηθούσε πολύ. Ποιοι δρόμοι και σε ποια κατάσταση βρίσκονται και τι προβλέπεται. Ή κάποιο σάιτ, βιβλίο, χάρτης. Θα με βοηθούσατε αφάνταστα! |
|
Back to top |
|
 |
|