stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Έργα στη Θεσ/νίκη (Μετρό, Τραμ, Υποθαλάσσια αρτηρία κλπ)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 89, 90, 91  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Alexandros
Junior Member
Junior Member


Joined: 22 Dec 2005
Posts: 168
Location: ATHENS

PostPosted: Fri Nov 05, 2010 5:40 pm    Post subject: Reply with quote

Μαλλον μοιαζει με κιτς καζινο παρα με κλειστο γηπεδο.
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Fri Nov 05, 2010 9:37 pm    Post subject: Reply with quote

Καλα μη μενετε και πολυ στα σχεδια γιατι δε βλεπω να το παιρχει το εργο η Βουλαγαρικη εταιρια. Φημες λενε για ενδιαφερον του Μπομπολα, Βαρδινογιαννη (Village), και καναδυο ακομα μεγαλων εταιριων. Αν και δεν ειμαι Ηρακληδεας μπορω να πω οτι ο Ηρακλης απο πλευρας ακινητης περιουσιας ειναι ο πιο πλουσιος συλλογος στην Ελλαδα. Μην ξεχνατε και τα στρεμματα στη Μικρα. Εκει θα καταληγει καποτε η επεκταση του Μετρο προς Καλαμαρια
Back to top
View user's profile Send private message
Ο.Υ.Σ.Τ.
Full Member
Full Member


Joined: 02 Aug 2004
Posts: 374
Location: Θεσσαλονίκη

PostPosted: Sun Nov 07, 2010 10:44 am    Post subject: Reply with quote

Αντιγραφω απο την Ελευθεροτυπια:

Quote:
**Καταργείται τελικά ο σταθμός στο Παπάφειο, στην υπό κατασκευή γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης, μετά τις αλλεπάλληλες προσφυγές του μητροπολίτη Ανθιμου που έχουν προκαλέσει καθυστερήσεις στα υπό κατασκευή έργα.

«Δώσαμε προτεραιότητα στο συνολικό έργο και αφήσαμε πίσω το σταθμό», δήλωσε χθες ο Χρ. Τσίτουρας, πρόεδρος της «Αττικό Μετρό». Πρόσθεσε ότι, αν συνεχιζόταν η καθυστέρηση, το Δημόσιο ήταν υποχρεωμένο να καταβάλει αποζημιώσεις στον εργολάβο. Διευκρίνισε ότι αν στο μέλλον υπάρξει αλλαγή στάσης, τότε μια λύση ανάλογη με αυτή της Αγίας Παρασκευής θα κοστίσει περίπου 15 εκατ. ευρώ.

Είναι η τέταρτη φορά που παρεμβάσεις εκκλησιαστικών παραγόντων προκαλούν αλλαγές στα έργα του μετρό. Η αρχή είχε γίνει στην Αθήνα:

* Στην Αγία Παρασκευή, με το επιχείρημα ότι θα υποβαθμιστεί η πλατεία μπροστά στην ομώνυμη εκκλησία, καταργήθηκε σταθμός που, έπειτα από πολλές αναβολές, μετατοπίστηκε και στην ουσία βρίσκεται στα όρια με το Χαλάνδρι.

* Οι αντιρρήσεις του μακαριστού αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου στα μέσα της δεκαετίας του '90 οδήγησαν τη μεταφορά της σήραγγας προς Μοναστηράκι από τη Μητροπόλεως στην Ερμού, ώστε να μην υπάρξουν επιπτώσεις στο ήδη λαβωμένο από τους σεισμούς κτίριο της Μητρόπολης.

* Οι ενστάσεις του μητροπολίτη Πειραιά «ψαλίδισαν» κατά περίπου ένα χιλιόμετρο τη γραμμή, που τελικά θα σταματά στο Δημοτικό Θέατρο και όχι στην Ευαγγελίστρια.*

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=220606

Να τους χαιρομαστε.. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Sun Nov 07, 2010 11:39 am    Post subject: Reply with quote

Άνθρωποι που δεν τους ψηφίζει κανείς και δεν έχουν καμία νομιμοποίηση αποφασίζουν για μας και την καθημερινότητά μας. Νομίζουν ότι ακόμα είμαστε στην περίοδο της τουρκοκρατίας και ότι οι εκτάσεις γύρω από τους ναούς τους είναι το τσιφλίκι τους. Πάλι καλά που οι "πνευματικοί" ηγέτες δεν ασχολούνται με τα πεζά και καθημερινά....
Back to top
View user's profile Send private message
pindos10
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 11 Apr 2009
Posts: 866
Location: White River

PostPosted: Sun Nov 07, 2010 6:21 pm    Post subject: Reply with quote

Στη Θεσσαλονικη δεν ψηφιζουν τους παπαδες, αλλα δυστυχως ψηφιζουν τους εκλεκτους των παπαδων, με αποτελεσμα η ουσια να παραμενει η ιδια. Πολη χωρις εργα και χωρις οραμα.
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Mon Nov 08, 2010 8:22 am    Post subject: Reply with quote

Μόνο στη Θεσσαλονίκη συμβαίνει αυτό pindos10? Φυσικά η πόλη μας κρατά τα σκήπτρα λόγω Ψωμιάδη-Παπαγεωργόπουλου-Άνθιμου, αλλά νομίζω οτι πλειοψηφία των υποψηφίων των δυο μεγάλων κομμάτων διαγκωνίζεται για να αποκτήσει την εύνοια των παπάδων. Με την ευκαιρία, σας συνιστώ να διαβάσετε ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα "Καθημερινή" πριν απο 4-5 ημέρες, με τίτλο "Πολίτες και Μητροπολίτες", με αφορμή τη διένεξη Άνθιμου-Μπουτάρη.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_03/11/2010_420956
Back to top
View user's profile Send private message
gouperman
Full Member
Full Member


Joined: 05 Oct 2005
Posts: 282
Location: aegean sea...

PostPosted: Wed Nov 10, 2010 12:59 am    Post subject: Reply with quote

ενταξει μην λεμε μονο για την θεσσαλονικη γιατι ο γκιουλεκας προηγειται λιγο του μπουταρη αμφιρροπη θα ειναι η αναμετρηση...και στην αθηνα ψηφισανε χρυση αυγη Evil or Very Mad ελεος!για τον σταθμο τι να πουμε τωρα..καλα στεφανα μαζι με αυτον στην ευαγγελιστρια στον πειραια Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Nov 10, 2010 2:31 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
.και στην αθηνα ψηφισανε χρυση αυγη Evil or Very Mad


ετσι που εχουν γεμισει μεταναστες στον παντελεημονα,,αναμενομενο ειναι..
οταν λειπει το κρατος,,χορευουν οι ακραιες οργανωσεις,,αριστερα και δεξια..
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2297
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Fri Nov 12, 2010 12:53 am    Post subject: Reply with quote

Να τελειώνουμε με τα off-topic...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Thu Nov 25, 2010 6:31 pm    Post subject: Reply with quote

«Χαρακτηρισμένος χώρος πρασίνου το παλιό εργοστάσιο της ΑΓΝΟ στη Θεσσαλονίκη. Καμιά συζήτηση για ο,τιδήποτε άλλο», ξεκαθαρίζει με ανακοίνωσή του ο δήμος Παύλου Μελά (Σταυρούπολη), με αφορμή μελέτη που παρουσιάζεται σε ημερίδα του Τεχνικού Επιμελητηρίου της πόλης. Η μελέτη αυτή εν ονόματι της «πράσινης ανάπτυξης» προτίθεται στην οικοδόμηση ενός χώρου ο οποίος εξακολουθεί να είναι χώρος πρασίνου", τονίζει ο δήμος Παύλου Μελά και υπενθυμίζει:

• Σύμφωνα με το ισχύον ρυμοτομικό διάταγμα ο χώρος του ΑΓΝΟ είναι χώρος πρασίνου.

• Οι όποιες προηγούμενες προσπάθειες για ένταξη των 13 στρεμμάτων του ΑΓΝΟ στην πολεοδομική ενότητα της Πρόνοιας και οικοδόμηση με συντελεστή δόμησης 2,4 αντιτέθηκαν στο κοινό αίσθημα των κατοίκων και του δημοτικού συμβουλίου.

http://www.enet.gr/?i=news.el.ecoenet&id=227166
http://www.enet.gr/?i=news.el.ecoenet&id=227388
βέβαια οι οικοπεδοφάγοι (λέγε με Ταχιάο, Διαμαντή Παπαδόπουλο...) έχουν άλλη γνώμη:
http://www.makthes.gr/news/reportage/65341/

http://i252.photobucket.com/albums/hh2/jackpalans/5436.jpg
----------------------------------------------------------------------------------


[i]ολοκληρώθηκαν τα έργα αντιπλημμυρικής και αντιπυρικής προστασίας, ενίσχυσης της βλάστησης και οι υποδομές ερμηνείας περιβάλλοντος (;) στο Σέιχ Σου.

http://www.makthes.gr/news/reportage/65610/
http://www.seihsou.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=31[/i]
----------------------------------------------------------------------------


Τραμ και πλωτή συγκοινωνία (ξανά). Εντός της επόμενης εβδομάδας προκηρύσσεται η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από ιδιώτες για τη δρομολόγησή της, ενώ ταυτόχρονα αρχίζει η διερεύνηση για τη χάραξη γραμμής τραμ.
http://www.makthes.gr/news/reportage/65514/
------------------------------------------------------------------------------------


Πέντε μνημεία της Θεσσαλονίκης θα αποκτήσουν πιο φιλόξενο πρόσωπο για τα άτομα με αναπηρίες. Τα μνημεία που έχουν επιλεγεί είναι η Αγία Σοφία, η Αχειροποίητος, η Ροτόντα, ο Άγιος Δημήτριος και το Επταπύργιο.
http://www.makthes.gr/news/reportage/65563/
-------------------------------------------------------------------------------------


ακύρωση της πράξης χαρακτηρισμού ως χώρου πρασίνου του ακινήτου στην οδό Αλεξ. Παπαναστασίου, στην περιοχή Χαριλάου
http://i252.photobucket.com/albums/hh2/jackpalans/11111.jpg
http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=4&artid=68999
http://www.makthes.gr/news/reportage/65672/
Η αντιδημαρχία Αρχιτεκτονικού διευκρινίζει, πάντως, ότι ο αποχαρακτηρισμός δεν αφορά το τμήμα του οικοπέδου που έχει χαρακτηριστεί ως χώρος σχολείου. Για το συγκεκριμένο τμήμα, που είναι και το μεγαλύτερο, υπάρχει ήδη προγραμματική σύμβαση με τον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων για τη δημιουργία σχολείου. Το τμήμα που προοριζόταν για πράσινο και αποχαρακτηρίστηκε είναι σαφώς μικρότερο και «χάθηκε» λόγω έλλειψης χρημάτων.
-----------------------------

«Στον αέρα» τα έργα του «Θησέα»

http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=4&artid=66055
http://www.makthes.gr/news/reportage/65228/

___________________
Στην κατάθεση μήνυσης εναντίον ασυνείδητου ιδιοκτήτη καφέ στο κέντρο της πόλης, ο οποίος δεν δίστασε να κατακρεουργήσει επτά πανέμορφα δέντρα προκειμένου να αναπτύξει τραπεζοκαθίσματα για να εξυπηρετήσει τους θαμώνες του καταστήματός του, προχώρησε η αντιδημαρχία Περιβάλλοντος και Πρασίνου του δήμου Θεσσαλονίκης. Τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τον κ. Παπαγιαννόπουλο, ο δήμος Θεσσαλονίκης προσέφυγε στην ελληνική δικαιοσύνη και για επιπλέον έξι ανάλογες υποθέσεις. Οι περισσότερες από αυτές αφορούν αυθαίρετη κοπή δέντρων από ιδιοκτήτες καταστημάτων, οι οποίοι κατέστρεψαν το πράσινο είτε για να αναπτύξουν ομπρέλες και τραπεζοκαθίσματα είτε γιατί τα φυτά έκρυβαν τις πινακίδες ή τις βιτρίνες των μαγαζιών τους.

http://www.makthes.gr/news/reportage/65659/
Back to top
View user's profile Send private message
Alkis
Senior Member
Senior Member


Joined: 20 Sep 2005
Posts: 448
Location: Τώρα πισω Αθήνα

PostPosted: Sat Nov 27, 2010 12:48 am    Post subject: Reply with quote

jackoharas wrote:

• Σύμφωνα με το ισχύον ρυμοτομικό διάταγμα ο χώρος του ΑΓΝΟ είναι χώρος πρασίνου.


Λοιπόν εμένα δεν ξέρω εάν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει το Ελληνικό σύστημα με τα ρυμοτομικά διατάγματα κτλ. Στον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο, εάν θέλουν να κάνουν μια περιοχή πάρκο (ή ότι άλλο), ή την αγοράζουν ή σε πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις την απαλλοτριώνουν. Στην Ελλάδα έχουμε αυτό το φρούτο με τα ρυμοτομικά διατάγματα όπου αυτό που συμβαίνει είναι το εξής:

1. Το κράτος χωρίς καμία σοβαρή ανάλυση (και γιατί άλλωστε, τζάμπα είναι τα ρυμοτομικά διατάγματα) βγάζει μια απόφαση ότι το οικόπεδο κάποιου ιδιώτη ή επιχείρησης είναι χώρος πρασίνου.

2. Το κράτος δεν κάνει τίποτα για δεκαετίες (αν όχι παραπάνω) ενώ ο ιδιώτης δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί το δικό του ακίνητο. Και όταν προσπαθεί, τον κατηγορούν για "οικοπεδοφάγο" και εγώ δεν ξέρω τι άλλο. (Δεν αναφέρομαι στην συγκεκριμένη περίπτωση γιατί δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες εκεί - γενικά μιλάω). Τόσος σεβασμός στην ιδιοκτησία και μετά αναρωτιόμαστε γιατί δεν έχουμε επενδύσεις.

3. Το οικόπεδο ή ακίνητο αφήνεται και ρημάζει, δημιουργώντας αισθητικά, πρακτικά και οικονομικά προβλήματα στην ζωή όλων μας. Ακόμα και όταν το κράτος κάποτε αποφασίζει και α) απαλλοτριώνει την περιοχή και β) την αξιοποιεί, ολόκληρες γενιές έχουν ζήσει και πεθάνει...

Δεν ξέρω πoια ακριβώς είναι η λύση αλλά προτιμώ να κτιστεί η Greeν City ή όπως αλλιώς λένε το development αυτό στην Θεσσαλονίκη, με πολλαπλά οφέλη στην πόλη (και το κράτος μέσω φόρων, εργασίας κτλ) παρά να παραμείνει το αχούρι της φωτογραφίας για ακόμα 100 χρόνια.


Last edited by Alkis on Tue Dec 27, 2011 1:33 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Sat Nov 27, 2010 4:31 pm    Post subject: Reply with quote

Συγκεκριμένα για το οικόπεδο του ΑΓΝΟ βρήκα αυτά τα ενδιαφέροντα (από συνεδρίαση ΔΣ επί Δ. Παπαδόπουλου μάλλον 2005):
1. Στις 26/11/55, ο Αγροτικός Συνεταιρισμός «ΑΓΝΟ» αγόρασε από το Ελληνικό Δημόσιο έκταση 16.914 μέτρων, αντί του ποσού του 1.059.300 δραχμών, με σκοπό να εγκαταστήσει την γαλακτοβιομηχανία. Κατόπιν, εγκρίνεται η άδεια, κτίζεται και εγκαθίσταται η γαλακτοβιομηχανία σαν εκτός σχεδίου δόμηση.

2.ο 1972 η περιοχή της Πρόνοιας, όπου ανήκει και το «ΑΓΝΟ», εντάσσεται στο Σχέδιο Πόλης, κι εκδίδεται Διάταγμα Ρυμοτομίας. Το Διάταγμα Ρυμοτομίας περιγράφει το σύνολο της ιδιοκτησίας με πράσινη ρυμοτομική γραμμή και δείχνει εντός της ιδιοκτησίας το υφιστάμενο νόμιμο βιομηχανικό κτίριο.

3.Το 1986 η τότε η Διοίκηση του Δήμου, του κύριου Τσακίρη, εγκρίνει το νέο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο της περιοχής. Η τότε Διοίκηση καθόρισε σαφώς τον χώρο του «ΑΓΝΟ» σαν οικοδομήσιμο χώρο. Αυτό είναι Φ.Ε.Κ.

4. Το 2003 ο χώρος, με τις αρχικές του διαστάσεις και εμβαδά, αγοράζεται από την «ΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ», σαν εντός σχεδίου περιοχή, άρτιος και μη οικοδομήσιμος. Μη οικοδομήσιμος γιατί; Γιατί και μετά το 1986, και μετά το 2002, η Διοίκηση δεν προχώρησε στην αντίστοιχη εναρμόνιση με τα Γενικά Πολεοδομικά Σχέδια ως όφειλε, για τον προσδιορισμό, δηλαδή, και των οικοδομικών γραμμών και των συντελεστών δόμησης. ;;;;;;;;;
και άλλα πολλά για το θέμα εδώ:
http://tsalimi.blogspot.com/2010/11/blog-post_24.html
http://tsalimi.blogspot.com/2010/11/blog-post_23.html
http://tsalimi.blogspot.com/2010/11/blog-post_22.html
Στο δεύτερο λινκ ο Αλεξόπουλος λέει στο Δ.Σ. το 2005 τα εξής διασκεδαστικά (μεταξύ άλλων) :
Εάν την επένδυση την κάνει κανείς χωρίς κέφι, δεν έχει έννοια. Ή θα κάνω την επένδυση με κέφι, ή διευκολύνω τον Δήμο Σταυρούπολης, ας μου δώσει πόσα θέλετε; Δέκα τοις εκατό; Είκοσι τοις εκατό; Σαράντα τοις εκατό κάτω από την πραγματική αξία; Το δέχομαι. Κι αυτό, ας καταγραφεί αυτό. Εάν το θέλετε, πάρτε το. Σας αφήνω, τελείωσε. Χωρίς κέφι δεν κάνω επένδυση.

Από την "Βόρια":
Ο αντιπρόεδρος της Δομοτεχνικής, Ευθύμης Αλεξόπουλος, παραδέχθηκε πως «δεν σκοπεύουμε, προς το παρόν τουλάχιστον, να ασχοληθούμε με το εν λόγω έργο»
http://voria.gr/details.php?id=33365

ΥΓ. παρόμοια σχέδια έχει ο Δ. Παπαδόπουλος και με το πρώην στρατόπεδο του Παύλου Μελά φυσικά. Θέλει να χτίσει δημαρχείο, σχολεία, πάρκινκ, ΙΚΑ, πολυκατοικίες αξιωματικών κτλ...[/i]
Back to top
View user's profile Send private message
jackoharas
Junior Member
Junior Member


Joined: 24 Jan 2006
Posts: 166
Location: Λεμπέτ

PostPosted: Tue Dec 28, 2010 3:44 pm    Post subject: Reply with quote

Την κατασκευή ενός μικρότερου αμαξοστασίου του μετρό Θεσσαλονίκης στην Πυλαία ή -γιατί όχι- ακόμη και την πλήρη κατάργηση, εξετάζουν το υπουργείο Υποδομών και η «Αττικό Μετρό Α.Ε.». Αιτία είναι ότι το νέο αμαξοστάσιο της Καλαμαριάς φαίνεται πως θα είναι έτοιμο πολύ πιο γρήγορα από την αρχική γραμμή του μετρό, κάτι που θα καθιστά ίσως και εντελώς αχρείαστο το αμαξοστάσιο της Πυλαίας.

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=236575

τα σαΐνια τα κατάφεραν πάλι!
Back to top
View user's profile Send private message
Admin
Site Owner
Site Owner


Joined: 16 Jan 2004
Posts: 2297
Location: Davelis Cave (απ'έξω)

PostPosted: Wed Dec 29, 2010 7:03 pm    Post subject: Reply with quote

Τώρα, τι... ακριβώς να σχολιάσεις από αυτό το άρθρο; Θα κάνω πάντως μία απόπειρα.

Υπάρχει καμία περίπτωση να κατασκευστεί σήραγγα 5 χλμ, εκτός του συμβατικού αντικειμένου του κυρίως έργου, προκειμένου να φτάσει στην έκταση που έχει χωροθετηθεί για το αμαξοστάσιο της Μίκρας; Θυμίζω ότι ΟΛΟ το βασικό έργο που κατασκευάζεται τώρα είναι λιγότερο από 10 χλμ! Επίσης θυμίζω ότι πλέον τα TBM πλησιάζουν τον (πρώην; έτσι που τα καταφέρανε οι παπάδες) σταθμό Παπάφη (χάρτης).

Όσο για τις συγκρίσεις με το μετρό της Αθήνας που "όπως και όλα τα μετρό στον κόσμο διαθέτει 1 μόνο αμαξοστάσιο" (...ασχολίαστο για τα "του κόσμου"). Δηλαδή, εκτός των Σεπολίων, το αμαξοστάσιο στη Δουκίσσης Πλακεντίας που ήδη λειτουργεί, δεν μετράει; Και άντε να το πεις ότι είναι απλός χώρος εναπόθεσης συρμών (που δεν είναι). Το νέο αμαξοστάσιο που θα λειτουργήσει στον Ελαιώνα; Ούτε αυτό μετράει;

Δεν μπαίνω σε... μικρολεπτομέρειες, του στυλ "επαναδιαπραγμάτευση αντικειμένου και τιμήματος σύμβασης δημόσιου έργου, συγχρηματοδοτούμενου από ΕΕ και ΕΤΕπ". Αυτά είναι... ψιλά γράμματα. Το σημαντικό είναι να πούμε "κόψε 200 μύρια από δω, βάλτα εκεί". Τι διαβάζει κανείς στις φυλλάδες!

Α ρε Σάκη! Δείξε μας τους "ειδικούς" που σου τα είπαν αυτά, να μας πουλήσουν και εμάς κανένα οικοπεδάκι στην Καλαμαριά ή κανένα TBMάκι που θα πέσει σε αχρησία (διαλέγετε και παίρνετε).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Thu Dec 30, 2010 9:15 am    Post subject: Reply with quote

Mετα φωναζουν οι δημοσιογράφοι οτι έχουν ανεργία. Με τόσο χαμηλό επιπεδο και τόσο επιφανειακή έρευνα, παλι καλα που δουλεύουν κι όσοι δουλεύουν...

Δυστυχώς το άρθρο δεν εχει τη δυνατότητα σχολίων για να ελεγα δυο κουβέντες για "ολα τα μετρό του κόσμου που εχουν 1 αμαξοστάσιο"

Οπως του Λονδίνου πχ Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
werto
New Member
New Member


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 66

PostPosted: Sun Jan 02, 2011 3:54 am    Post subject: Reply with quote

Κατ' αρχήν χρόνια πολλά σε όλους κ καλή χρονιά!
Το συγκεκριμένο άρθρο της Ελευθεροτυπίας το θεωρώ λίγο άκυρο (έως πολύ). Συμφωνώ απόλυτα με τον admin. Για να λειτουργήσει το αμαξοστάσιο της Μίκρας θα πρέπει να έχει τελειώσει η προέκταση προς Καλαμαριά! Εκτός αν είναι να περιμένουμε να κάνουμε 5-6 γραμμές πρώτα κ ύστερα, κατά το 2045 να κάνουμε το αμαξοστάσιο.
Όσο για τις αποστάσεις των σταθμών στο κέντρο της πόλης, εγώ προσωπικά τις θεωρώ πολύ λογικές. Όποιος ξέρει τη Θεσσαλονίκη γνωρίζει ότι η πόλη πνίγεται στο κυκλοφοριακό αλλά οι αποστάσεις είναι μικρές. Λογικό κ οι σταθμοί να είναι πιο κοντινοί ο ένας με τον άλλο αφού δεν υπάρχουν τεράστιες διαδρομές όπως η Αθήνα.
Αν κ καθόλου ειδικός στα θέματα ΜΜΜεταφοράς, το παράπονό μου είναι ότι κατά τη γνώμη μου ποτέ δεν έχουν γίνει σοβαρές προτάσεις κομμένες κ ραμμένες για τα προβλήματα μιας συγκεκριμένης πόλης αλλά μου δίνεται η εντύπωση ότι κοιτάμε πάντα να αντιγράψουμε αυτό που κάνουν οι άλλοι. Πολλές φορές αυτή δεν είναι η καλύτερη λύση.

Τέλος μου έχει κάνει πολύ εντύπωση ο προγραμματισμός για θαλάσσια συγκοινωνία με σταθμούς λιμάνι-καλαμαριά-ν.μηχανιώνα. Νομίζω ότι θα ήταν εντελώς "άγονη γραμμή"! Θεωρώ ότι δεν είναι αρκετό να υπάρχει μια στάση μετρό ή υπερωκεάνειου δίπλα από το σπίτι σου αλλά πρέπει να μπορεί να σε πάει κ εκεί που θέλεις. Και με 3 στάσεις, η θαλάσσια συγκοινωνία μου μοιάζει περισσότερο για τουριστική βόλτα με onboard bar.
Back to top
View user's profile Send private message
GAGAROS
Junior Member
Junior Member


Joined: 02 Aug 2007
Posts: 80
Location: ATHENS

PostPosted: Tue Jan 11, 2011 4:45 pm    Post subject: Reply with quote

Μάλλον οριστικοποιείται η κατάργηση αμαξοστασίου Πυλαίας .. και άλλα πολλά...
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_11/01/2011_428250
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
werto
New Member
New Member


Joined: 04 Jun 2005
Posts: 66

PostPosted: Wed Jan 12, 2011 2:01 am    Post subject: Reply with quote

Δηλαδή θα έχουμε μείον ένα αμαξοστάσιο, μείον 2 σταθμούς (Νέα Ελβετία κ Βούλγαρη) και μείον ένα πάρκινγκ (το μοναδικό που υπολογιζόνταν να γίνει στην ανατολική μεριά). Επίσης θα πρέπει να περιμένουμε το μετρό να φτάσει στην Καλαμαριά για να αρχίσει η λειτουργία του. Μάιστα!
Back to top
View user's profile Send private message
vag1
Junior Member
Junior Member


Joined: 29 Feb 2008
Posts: 115

PostPosted: Sat Feb 12, 2011 11:21 pm    Post subject: Reply with quote

Αλλάζουν τα πλάνα για μετρό και περιφερειακή
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων προχωρά σε ριζικό ανασχεδιασμό της εξωτερικής περιφερειακής. Η απόφαση να ακυρωθεί το έργο το οποίο είχε σχεδιάσει επί χάρτου ο Γιώργος Σουφλιάς έχει ήδη ληφθεί και πλέον η κυβέρνηση επεξεργάζεται σενάρια εναλλακτικής χάραξης του αυτοκινητόδρομου, ριζικά διαφορετικής από την προηγούμενη. Σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα,
τα οποία δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί, η νέα περιφερειακή οδός της Θεσσαλονίκης θα ακολουθήσει σε γενικές γραμμές τη χάραξη της υπάρχουσας εσωτερικής περιφερειακής, εκατέρωθεν της οποίας θα αναπτυχθεί.
ΜΕΤΡΟ Μια κι έξω μέχρι Καλαμαριά
Σημαντικές ανατροπές ενδέχεται να υπάρξουν και στην κατασκευή του μετρό. Ειδικότερα το υπουργείο Υποδομών εξετάζει σοβαρά πλέον το ενδεχόμενο ταυτόχρονης ενιαίας λειτουργίας του μετρό από το σιδηροδρομικό σταθμό έως την Καλαμαριά αντί της σταδιακής λειτουργίας του, αρχικά της βασικής γραμμής ως τη Νέα Ελβετία και ακολούθως έως την Καλαμαριά. Το σενάριο αυτό προέκυψε λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων που σημειώθηκαν στην πρόοδο των εργασιών εξαιτίας των οποίων ο αρχικός σχεδιασμός για ολοκλήρωση της βασικής γραμμής των 9,8 χιλιομέτρων το 2012 μετατέθηκε ήδη κατά δυόμισι με τρία χρόνια.
http://www.makthes.gr/news/reportage/67558/
Back to top
View user's profile Send private message
Squirrel
Junior Member
Junior Member


Joined: 19 Apr 2008
Posts: 197
Location: Μόντρεαλ Καναδά, Καστοριά

PostPosted: Thu May 26, 2011 9:45 pm    Post subject: Reply with quote

Vag1 τα πλάνα για αλλαγή στον σχεδιασμό του μετρό φαίνονται να είναι σε νηπιακό στάδιο. Confused Και δεν απαντούν πότε πρόκειται να εγκριθεί ο νέος σχεδιασμός, γιατί μένουν απλήρωτοι οι εργάτες του έργου (όταν λένε ότι θα πάρουνε και άλλο κόσμο το επόμενο εξάμηνο), πότε θα κρίθει ο ανάδοχος της επέκτασης της Καλαμαριάς (λένε,μετά την επέκταση της 3 για Πειραιά,μην κλέψουν την προτεραιότητα η Σαλονικείς Evil or Very Mad ), πότε θα τελειώσουν οι αρχαιολογικές εργασίες,πότε θα γίνουν οι ολοκληρωθούν οι απαλλοτριώσεις και άλλα θέματα. Τελευταία ενημέρωση:
Για την αλλαγή του σχεδιασμού με την κατάργηση σταθμών Βούλγαρη, Νέα Ελβετία και αμαξοστασίου Πυλαίας-Αναφορά γραμμής Πανεπιστήμιο-Τούμπα-Χαριλάου-Νέα Ελβετία.
"...Η διοίκηση της Αττικό Μετρό, διερευνά τις δυνατότητες τροποποίησης του ανωτέρω τμήματος, έχει ήδη ενημερώσει όλους τους άμεσα εμπλεκόμενους και δεν θα λάβει καμία απόφαση σχετικά με την υφιστάμενη χάραξη, χωρίς να έχει υπάρξει έλεγχος και έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων ή χωρίς να έχει τηρηθεί η σχετική νομοθεσία. Σε ουδεμία περίπτωση δεν θα διακινδυνεύσει η εκτέλεση και ολοκλήρωση του έργου..." και ''...Με την υπό εξέταση τροποποίηση εξοικονομούνται περί τα 250 εκ. ευρώ, τα οποία μπορούν να διατεθούν για τη συμπληρωματική γραμμή ``Πανεπιστήμιο - Τούμπα - Χαριλάου - Tερματικός Πυλαίας``..."
http://ypodomes.com/show_newsid.php?news_id=5190
Τα βίντεο ξενάγησης του Δημοτικού Συμβουλίου και εξέλιξης κατασκευών στους σταθμούς ανατολικά της βασικής γραμμής.
Ενημέρωση στο δημοτικό συμβούλιο: http://youtu.be/t2TpRVlWUaM Η πρώτη βόλτα στο μετρό: http://youtu.be/UGMl2MnwCts Ακόμα ένα βίντεο με την πρόοδο των σταθμών: http://youtu.be/UGMl2MnwCts
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Tue Sep 06, 2011 10:57 pm    Post subject: Reply with quote

Το site της άττικο μετρό ανανέωσε τον χάρτη του μετρό Θεσσαλονίκης (προφανώς λόγω ΔΕΘ) και προσέθεσε καινούριο κλάδο της τούμπας. Προσωπικά δεν συμφωνώ με το πως πάει να γίνει. 100 διακλαδώσεις, θα μπουκώνει τελείως η κεντρική γραμμή. Εδώ και ο χάρτης. http://www.ametro.gr/files/images/AM_Thess_Metro_Map_Sept2011_gr.jpg
Back to top
View user's profile Send private message
dakrivos
Visitor
Visitor


Joined: 14 Nov 2011
Posts: 6

PostPosted: Thu Nov 17, 2011 6:02 am    Post subject: Reply with quote

Χαιρετίζω το forum. Δεν βλέπω πολλή κίνηση στα topics.

Για την επέκταση προς Καλαμαρια

http://www.nooz.gr/greece/to-2012-ksekina-i-epektasi-tou-metro-pros-tin-kalamaria
Back to top
View user's profile Send private message
Tanash
Full Member
Full Member


Joined: 19 Dec 2005
Posts: 219
Location: Λάρισα

PostPosted: Fri Dec 23, 2011 3:21 pm    Post subject: Reply with quote

Κοιτούσα το site της εγνατίας σήμερα και πέτυχα αυτό http://www.egnatia.eu/page/default.asp?id=3365
Αν κατάλαβα καλά έχει έναν χρόνο που υπάρχει στο site αλλά δεν το είχα προσέξει. Δεν ξέρω τι ισχύει ακόμα από αυτό το master plan, αλλά αν και όταν γίνουν όλα αυτά που φαίνονται σε αυτό τον χάρτη, τότε θα μιλάμε για τελείως άλλη πόλη.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Sep 18, 2012 6:35 pm    Post subject: Reply with quote

O Φαραω...
http://www.ypodomes.com/index.php/statheri-troxia/metro/thessalonikis/item/15304-mετρό-θεσσαλονίκης-ύστατη-προσπάθεια-να-σωθεί-το-έργο
Ολοι αποδεχονται οτι το μετρο της αθηνας ειναι απο τα καλυτερα μετρο στην ευρωπη. Δεν μας εφτανε ομως αυτο. Στην θεσσαλονικη ο Σουφλιας επρεπε να ξεπερασει την Αθηνα. Προκρινε τη διδυμη σηραγγα. Εβαλε σταθμους ανα 500 μετρα...
Τωρα ηρθε η ωρα του λογαριασμου!!!
25% εχει ολοκληρωθει στο 95% του χρονου. Εγω γελαω με τον σωτηρα.
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Sep 18, 2012 6:36 pm    Post subject: Reply with quote

Και επειδη θυμηθηκα κ ενα αλλο ανεκδοτο να σας το πω να γελασουμε ολοι μαζι...
Υποθαλασσια χαχαχαχα Evil or Very Mad Evil or Very Mad Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 89, 90, 91  Next
Page 90 of 91

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr