View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
lkilint Junior Member

Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
|
Back to top |
|
 |
lkilint Junior Member

Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Wed Oct 06, 2010 5:23 pm Post subject: |
|
|
Βασικά έγινε διπλό post...και αν και δεν ήθελα να το αναφέρω γιατί δεν πρόλαβα να τραβήξω φωτογραφίες λόγω σοβαρού υπηρεσιακού θέματος ασφαλείας προσωπικού (κοινώς τρέχαμε να προλάβουμε ατύχημα)... .... και δεν μπορούσα να σταματήσω..
Ο Μωρέας άνοιξε μέτωπο και από την Πλευρά της Σπάρτης για τον αυτοκινητόδρομο Λεύκτρο-Σπάρτη...Φωτογραφίες και λεπτομέρειες σύντομα... |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed Oct 06, 2010 8:01 pm Post subject: |
|
|
Βασικά επειδή η καταγωγή μου είναι από την πόλη της Μεσσήνης, έχω να πω ένα πράγμα. Πάρα πολλά χρόνια οι πατριώτες μου βρίζανε το κράτος, τους Νομάρχες και του Δημάρχους γιατί δεν γινότανε τίποτα. Ταυτόχρονα κόσμος σκοτωνότανε στη κατ ευθυμισμό εθνική οδο Καλαμάτας Πύλου. Τώρα που η περιφέρεια αποφάσισε (και με πολύ σπρώξιμο από συγκεκριμένο επιχειρηματικό όμιλο ειναι η αλήθεια) να προχωρήσει το δρομο όλος ο κόσμος στο Νησί (για όσους γνωρίζουν) ειναι ανάστατος γιατι θα χαθεί η θαλασσια αύρα στην πόλη εξαιτίας του υπερυψομένου δρομου, γιατι δεν θα φερει αναπτυξη στην πόλη αλλά θα την κάνει bypass κλπ κλπ. Όλα αποδεκτά και κατανοητά μέχρι ένα σημείο αλλά δείχνουν και πως σκεφτομαστε ως λαος και τι εννοούμε με τον όρο αναπτυξη και πως την καταλαβαινει ο καθενας. Για το ιδιο το εργο εχω να πω οτι σχεδιαζεται λανθασμενα αφου θα επρεπε καταρχας να εχει δυο κλάδους που θα συνδεονται στην περιοχη του Ασπροχωματος ωστε να λειτουγει και σαν δακτυλιος για την Καλαματα αλλά και συνδετηρια οδος με τον Μορεα και επίσης θα επρεπε να ειναι 24.5 μετρα με πληρη διατομη αυτοκινητοδρομου, ανισοπεδους κομβους, NJ, ΛΕΑ και παραπλευρο οδικο δικτυο και οχι το ημιμετρο που λεει η μελετη. Τα κοστη ειναι παραπλήσια διοτι μιλάμε οτι όλο το μήκος της οδού από τη Νεα είσοδο της Καλαμάτας μέχρι το Ρυζόμυλο ειναι πεδινό. Τα πραγματα ειναι απλά σχεδιαζουμε για το μελλον ή απλως ικανοποιούμε απαιτησεις συμφεροντων? |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Thu Oct 07, 2010 12:00 pm Post subject: |
|
|
Ωραίες οι φωτό από Ολυμπία Οδό
Συγχαρητήρια Άγγελε και Σταύρο!
Τα έργα πάνε σφαίρα! Κάθε φορά που περνάω βλέπω και κάτι καινούργιο. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 1:40 pm Post subject: |
|
|
Πριν λιγο τραβηξα προχειρα..αυτη .
στον κομβο του Ριου,,μια γεφυρα,χαμηλη ,,σχεδον κατω απο τα διοδια..γκρεμιζεται..
 |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 2:15 pm Post subject: |
|
|
Προς παύση εργασιών το νότιο τμήμα της Ιόνιας οδού:
http://www.aixmi-news.gr/index.php/epikairotita/24-slide-show/2076-stop---
Κατά μήκος της διαδρομής Αντίρριο- Αγρίνιο που έκανα σήμερα, εργασίες εκτελούνται επιλεκτικά σε ορισμένα μόνο τμήματα όπως σήραγγες Μακύνειας και προσβάσεις, νέα γέφυρα Ευήνου και λίγο πριν τον κόμβο Κεφαλοβρύσου. Εργασίες ασφαλτόστρωσης αναμένεται να ξεκινήσουν σύντομα στον Κόμβο Χαλίκι (πρώτος κόμβος μετά το Κεφαλόβρυσο προς Αγρίνιο) της παράκαμψης Αγρινίου.
Φωτογραφίες την Κυριακή.... |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 2:30 pm Post subject: |
|
|
παιδια,,κατι ειπανε για υποθαλασσια στη Σαλαμινα Περαμα..
καλα μιλανε σοβαρα? |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 4:02 pm Post subject: |
|
|
Είναι παλιός σχεδιασμός από το 1996 αλλά τώρα αποφάσισαν να το προωθήσουν. Η υποθαλάσσια ζεύξη θα σε περνάει σε 1 λεπτό απέναντι ενώ τώρα η παντόφλα θέλει 15 λεπτά. Ως γνωστόν τα διόδια της υποθαλάσσιας θα τσούζουν (αν βρεθεί ομιλος εταιρειών να κατεβει στο διαγωνισμό...). Επίσης φαίνεται να προκρίνεται η διπλή λύση με ζεύξη και στη Νεα Περαμο από την άλλη πλευρά του νησιού εκτός του Περάματος Παλούκια. Αυτό ακούγεται πολύ μακρόπνοο διότι δημιουργεί νέο δακτύλιο προς τα νότια προάστια της Αθήνας αλλά αν δεν γίνει κάτι με τον Πειραιά ταυτοχρονα, δεν έχει μέλλον.
Το άλλο που λένε για σπάσιμο των επεκτάσεων της αττικής οδού σε δύο διαγωνισμούς ακούγεται ενδιαφέρον. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 5:36 pm Post subject: |
|
|
μπορει να βγαλει πραγματικα τα λεφτα του?  |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 6:23 pm Post subject: |
|
|
Μωρε, τα λεφτα του θα τα βγαλει. Αγγελε, προφανως δεν πρεπει να γνωριζεις οτι η Σαλαμινα ειναι ενα πυκνοκατοικημενο νησι, με χιλιαδες κοσμο να πηγαινοερχεται καθε μερα. Μπορει να εχουμε κατι παρομοιο με το Ριο-Αντιρριο. Διοδιο-φωτια αλλα και παραλληλη εναλλακτικη και φθηνοτερη συγκοινωνια με τα ferry. Ο σχεδιασμος ειναι αρκετα πιο παλιος . Νομιζω οτι επι πρωθυπουργιας Δρακουμελ , ειχε προταθει ζευξη με γεφυρα. Παντως οποιαδηποτε ζευξη της Σαλαμινας λογικα θα πιασει βορειως του ναυσταθμου. Το σημερινο λιμανι , τα Παλουκια, τα πυκνοκατοικημενα Αμπελακια νοτιως του λιμανιου και η προβληματικη οδικη προσβαση προς την πολη, νομιζω οτι συνηγορουν γι'αυτο. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 6:30 pm Post subject: |
|
|
Τον καιρό που έβρεχε € απ' τις Βρυξέλλες, είχε υπάρξει σχεδιασμός για επέκταση του Τραμ μέχρι Πέραμα και χρήση του υποθαλάσσιου για σύνδεση της Σαλαμίνας...
Στην Ελλάδα όμως του Μνημονίου, της ύφεσης, και του πετσοκόμματος του προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, όλα αυτά ακούγονται σαν επιστημονική φαντασία.  |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 6:59 pm Post subject: |
|
|
Την υποθαλάσσια σύνδεση του Περάματος με τη Σαλαμίνα, η οποία θα υλοποιηθεί μέσω σύμβασης παραχώρησης προϋπολογισμού 300 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε ο Γ.Γ. του υπουργείου υποδομών, κ. Σ. Λαμπρόπουλος
Στις νέες συμβάσεις παραχώρησης που προωθεί το υπουργείο περιλαμβάνεται επίσης η αναβάθμιση της σύνδεσης της Λευκάδας με την ηπειρωτική χώρα (ένα τμήμα θα είναι υποθαλάσσιο), προϋπολογισμού 50 εκατ. ευρώ.
http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/607412/Article.aspx |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 7:32 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Αγγελε, προφανως δεν πρεπει να γνωριζεις οτι η Σαλαμινα ειναι ενα πυκνοκατοικημενο νησι, με χιλιαδες κοσμο να πηγαινοερχεται καθε μερα. |
ειχα παει Σαλαμινα απο το περαμα κοντα στα μεγαρα ειχα δει και το ναυσταθμο..αλλα δεν ειχα δει και τοση πολλη κινηση..
αλλα δεν ζω και εκει.. [/u][/quote] |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 7:58 pm Post subject: |
|
|
Όχι μόνο ζεί ήδη πολύς κόσμος εκεί αλλά σκεφτείτε πόσος πολύς κόσμος θα πάει να μείνει εκεί αν λειτουργήσει κάτι τέτοιο! Η Σαλαμίνα είναι το μεγαλύτερο σε έκταση νησί του Σαρωνικού! Επίσης αν το κόστος είναι τόσο μικρό (330 εκατ. Ευρώ ήταν το κόστος της επέκτασης προς Ελληνικό) τότε ΣΙΓΟΥΡΑ θα βρεθεί επενδυτής για σύμβαση παραχώρησης. Γι'αυτό το λόγο πρέπει από τώρα να κατασκευαστεί με έξοδα του επενδυτή και η υποδομή για μελλοντική σιδηροδρομική γραμμή καθώς και οδικές συνδέσεις με Πειραιά και Αττική Οδό. Μπορεί με αυτά το κόστος να διπλασιαστεί αλλά είμαι σίγουρος ότι πολλές κοινοπραξίες θα "σκότωναν" να επενδύσουν σε κάτι τέτοιο.... |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 9:12 pm Post subject: |
|
|
......Προσέξτε τώρα να δείτε τι κάνουμε. Μιλάμε για το σχέδιο ΔΙΠΛΗΣ!!! ζεύξης της Σαλαμίνας, ζεύξης του Θερμαικού και Λευκάδας τη στιγμή που δε θέλουν να προωθήσει την ιόνια οδό. Φιρί φιρί το πάνε πολλούς μήνες τώρα να σταματήσουν το έργο και ίσως και άλλα μαζί μ'αυτό. Το άπιαστο όνειρο και πάλι. Μήπως είμαστε λίγο αφελείς? |
|
Back to top |
|
 |
TooTall New Member

Joined: 02 Nov 2008 Posts: 59
|
Posted: Fri Oct 08, 2010 9:39 pm Post subject: |
|
|
ακουγεται σαν κακογουστο αττικο-υδροκεφαλικο αστειο |
|
Back to top |
|
 |
alter100 Junior Member

Joined: 03 May 2007 Posts: 157
|
Posted: Sat Oct 09, 2010 10:53 am Post subject: |
|
|
Τέσσερα μεγάλα έργα προγραμματίζει το υπουργείο Υποδομών την ολοκλήρωση των διαδικασιών μέχρι το τέλος του έτους για τη δημοπράτηση του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου, τον οδικό άξονα Λευκάδας - Πρέβεζας αλλά και τον οδικό άξονα Ελευσίνας - Θήβας που θα παρακάμπτει την Αθήνα.
Επίσης γίνονται μελέτες για το ενδεχόμενο υποθαλάσσιας σύνδεσης Περάματος - Σαλαμίνας.
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1879310 |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sat Oct 09, 2010 1:08 pm Post subject: |
|
|
Δεν έχει σχέση η Ιόνια με τη ζεύξη Περάματος - Σαλαμίνας, το δεύτερο είναι πολύ πολύ πιο εύκολο να κατασκευαστεί, ο προϋπολογισμός του είναι αστείος και τα κέρδη τεράτια, κάτι που το κάνει απίστευτα ελκυστικό σε επενδυτές και σε αντίθεση με την Ιόνια που παρότι είναι έργο παραχώρησης απαιτεί τράστια ποσά από το κράτος ενώ η ζεύξη μπορεί να γίνει "από μόνη της". Όσο για τον υδροκεφαλισμό της Αττικής καλώς η κακώς αποτελλεί μεγάλη αγορά και είναι από τα λίγα μέρη της Ελλάδας που προσφέρονται για τέτοιες επενδύσεις. Π.χ. την Εγνατία την πληρώσαμε όλοι (και καλά κάναμε) παρότι κάποιος που μένει στην Αθήνα θα τη χρησιμοποιήσει 1-2 φορές το χρόνο. Ενώ έργα όπως η ζεύξη Σαλαμίνας - Περάματος θα την πληρώσουν μόνο οι χρήστες, κάτι που εγώ προσωπικά το θεωρώ δικαιότερο... |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat Oct 09, 2010 4:37 pm Post subject: |
|
|
Δύο ερωτήσεις για όποιον φίλο γνωρίζει κάτι>
Η σύνδεση της Λευκάδας σε ποιό σημείο θα ενώνεται με τον άξονα αμβρακία άκτιο (ελπίζω ο σχεδιασμός να μην είναι αντίστοιχος με αυτόν του Σουφλιά που προέβλεπε αεροπορικές συνδέσεις )
Ο δρόμος που θα παει άκτιο από που θα περάσει σε σχέση με το υπάρχων αεροδρόμιο??? |
|
Back to top |
|
 |
iceman_13 New Member


Joined: 17 Apr 2007 Posts: 32 Location: Ιταλία
|
Posted: Sun Oct 10, 2010 10:40 am Post subject: |
|
|
orthodontist wrote: | Υπάρχουν ημερομηνίες παράδοσης του νέου τμηματος της παράκαμψης Άρτας; |
Τον Ιούνιο απ οτι μου είπε ένας φίλος που δουλεύει στο έργο.. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Oct 10, 2010 3:54 pm Post subject: |
|
|
Σε έξι μήνες σύμφωνα με τη σύμβαση
http://www.olympiaodos.gr/index.php?ID=key_Dates_EL
θα πρέπει να παραδοθούν τα τμήμαατα
Αρχαία Κόρινθος Κιάτο
Αραχωβίτικα περιφερειακή Πατρών
Υπάρχει πιθανότητα τέτοια???
Έχουν πάρει παράταση επίσημα??? |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Oct 10, 2010 8:13 pm Post subject: |
|
|
μάλιστα...
χειροκρότημα στον Φαραώ παρακαλώ!!! |
|
Back to top |
|
 |
|