View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Mon Sep 13, 2010 10:24 am Post subject: |
|
|
Ωραίες φωτό Pindos, μπράβο!
Όντως οι σήραγγες φαίνονται στενότερες από της κακιάς σκάλας (3+1)... Για να δούμε... |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Mon Sep 13, 2010 10:49 am Post subject: |
|
|
pindos10 wrote: | Λιγες φωτο απο Ολυμπια οδο , οπου περιλαμβανονται και μερικα "κρυφα" σημεια που δεν εχετε ξαναδει.
|
Ωραίες οι φωτογραφίες. Έχω κάποιες απορίες.
Δεν προβλεπόταν σήραγγα στο Ξυλόκαστρο?
Πως πάει το κομμάτι Αραχωβίτικα-Πάτρα που υποτίθεται ότι θα παραδοθεί του χρόνου το καλοκαίρι(όπως τέλειωσαν και οι τροποποιήσεις στο Ελευσίνα-Κόρινθος).
Η αλήθεια είναι πως το κομμάτι Κόρινθος-Κιάτο,που υποτίθεται ότι θα παραδοθεί του χρόνου το καλοκαίρι, θα μπορούσε να είχε προχωρήσει περισσότερο...αλλά τι ζητάμε(?).
Στην Ελλάδα βρισκόμαστε. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Sep 13, 2010 1:35 pm Post subject: |
|
|
Ναι per88 το κατασκευάζουν σαν cut and cover μήκους γύρω στα 130μ. Ανάτρεξε λίγο στις αεροφωτογραφίες του διδύμου corfu-pindos δυο σελίδες πιο πίσω και θα το δεις από ψηλά. Απ'το δρόμο χτες που πήγα Αθήνα πάλι δεν το διέκρινα, βασικά φαίνεται πιο πολύ το σκάψιμο του cut and cover του σιδηρόδρομου. Τα δυτικά στόμια της σήραγγας Πλατάνου έχουν ξεκινήσει και τα δύο. Όσο για τις εργασίες γενικά εντάξει έχουν φτιάξει αρκετά τεχνικά, τις μεγάλες γέφυρες δε βλέπουμε ακόμα και χωματουργικά δε σκοτώνονται απ'ότι φαίνεται. Σε ελάχιστα σημεία έχει διανοιχθεί ο δρόμος σε μήκος μερικών χλμ, δηλ κυρίως στο Αίγιο, στο Κιάτο-Κόρινθος που είναι αρκετά προχωρημένο και στην Παναγοπούλα, τα υπόλοιπα είναι σποραδικές και τοπικές χωματουργικές εργασίες.
Απ'την Πάτρα και κάτω εκτός απ'το τμήμα πριν την Αμαλιάδα και τη γέφυρα Αλφειού που προχτές έμαθα ότι θεμελιώνεται αλλά θα σταματήσει λόγω άνοδος στάθμης του ποταμού, δεν ξέρω τι γίνεται, δεν ακούω τίποτα και φυσικά δε φαίνεται τίποτα γιατί η χάραξη είναι αρκετά ανατολικά της σημερινής εθνικής και πρέπει να κάνεις άλλες διαδρομές για να την προσεγγίσεις. Και αν. Μπορεί ψάχνοντας κανα τεχνικό να χαθείς εκεί μες τα λιοστάσια και να μην ξέρεις πού να βγεις. Α, και κάτω απ'το τμήμα αυτό ως συνέχεια προς Αμαλιάδα, ψάχνοντας μες τα λιοστάσια, βρήκα μεγάλο αριθμό τεχνικών γύρω στα δέκα, οχετούς, γεφύρια καναλιών, κάτω διαβάσεις, σε ένα μήκος περί των 2-3 χλμ. |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Mon Sep 13, 2010 1:37 pm Post subject: |
|
|
Δεν καταλαβαίνω, γιατί δεν τους συλλαμβάνουν; Μπάχαλο αυτή η χώρα, από την μία οι ηλίθειοι που νομίζουν ότι κάνουν την επανάσταση τους με το να φοροδιαφεύγουν (γιατί αυτό κάνουν) και από την άλλη το ανίκανο και ανύμπορο κράτος να επιβάλει τον νόμο... |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Mon Sep 13, 2010 2:00 pm Post subject: |
|
|
Υποθετικά μιλώντας, ίσως να υπάρχει πολιτικός λόγος που δεν γίνεται κάποια σύλληψη αυτών των ατόμων. Πρώτα από όλα, η όλη "κίνηση" είναι καθαρά πολιτική και είναι ανόητο να μην το βλέπει κανείς αυτό. Σαράντα χρόνια τώρα, δεν υπήρχε ποτέ αντίδραση. Μόνο κάτι συγκεντρώσεις πολιτών θυμάμαι που και που, στα διόδια στο Ζευγωλατιό. Από τότε που έγιναν ιδιωτικές οι Εθνικές, σκάσανε μύτη οι κάθε τύπου επιτροπές και μας έγινε μόδα να περνάμε χωρίς να πληρώνουμε. Συνεπώς οι αρχές ξέρουν ότι άμα συλλάβουν κάποιον από αυτούς, πάιζει να τεθεί θέμα σύλληψης συνδικαλιστών εν ώρα διαμαρτυρίας, διότι ποτέ δεν ξέρεις τι ρόλο βαράει ο καθένας τους και αν πρόκειται για κομματικά όργανα ή όχι. Και επειδή στην Ελλάδα μας πάντα κράζουμε τον επαναστάτη, αλλά την ίδια στιγμή κράζουμε και την αστυνομία που συλλαμβάνει τον κάθε επαναστάτη, το αφήνουν έτσι. Άλλωστε το κράτος κερδισμένο βγαίνει από τα χιλιόμετρα που χαλάει ο κάθε εξυπνάκιας για να γυρίσει τα "επαναστατικά" του βιντεάκια. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Sep 13, 2010 2:14 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Πως πάει το κομμάτι Αραχωβίτικα-Πάτρα που υποτίθεται ότι θα παραδοθεί του χρόνου το καλοκαίρι(όπως τέλειωσαν και οι τροποποιήσεις στο Ελευσίνα-Κόρινθος). |
αργα..λογω της κινησης..
αν πας απο την παλαια δεν φαινονται καθολου τα εργα σχεδον,,εκτος απο τον κομβο του Ριου που φτιαχνουνε κατι κυκλικους κομβους..
αλλα αριστερα της εθνικης οππως παμε προς πατρα απο Αθηνα..χτιζουνε..γεφυρες κλπ..
προχωρανε αλλα ζορικα.. |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 8:43 am Post subject: ΤΙΜΕΣ ΔΙΟΔΙΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ |
|
|
Αγαπητοί φίλοι,
Στην επίσημη ιστοσελίδα του Μορέα (www.moreas.com.g) στο menu Γραφείο Τύπου, αναρτήθηκαν οι νέες τιμές των διοδίων για Σπαθοβούνι & Νεστάνη οι οποίες αρχίζουν να ισχύουν απο σήμερα τα μεσάνυχτα.
Για την ενημέρωσή σας ανατράξτε στην ιστοσελίδα καθώς λόγω ενός προβλήματος δεν μπορώ να αντιγράψω το link εδώ.
Ευχαριστώ
Sxiza 07 |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 9:35 am Post subject: |
|
|
Παίδες, μια βοήθεια. Σε ποιο site μπορώ να βρω την κατηγοριοποιηση των οδών και τις προδιαγραφές τους;
(επαρχιακός, κυριος, δευτερεύων, εθνικός κλπ) |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 9:56 am Post subject: |
|
|
Quote: | Δείτε πως διαμορφώνονται οι τιμές που θα ισχύσουν από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης (15-09-2010)...
Οι αυξήσεις έχουν να κάνουν με τον αυτοκινητόδρομο Κόρινθος -Τρίπολη. Οι νέες τιμές διαμορφώνονται ως εξής:
1 Δίκυκλα και τρίκυκλα θα πληρώνουν 1,20€ από 1,10€
2 Οχήματα με ύψος έως 2,20μ. θα πληρώνουν 1,70€ από 1,60€
3 Οχήματα με 2 ή 3 άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ. θα πληρώνουν πλέον 4,40€ από 4,20€
4 Οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20μ. θα πληρώνουν 6,20€ από 5,80€
Ο νέος τιμοκατάλογος περιλαμβάνει ΦΠΑ 23% και θα ισχύει για όλους τους μετακινούμενους, συμπεριλαμβανομένων των συνδρομητών της Αττικής Οδού (e-PASS). Οι Αυξήσες προβλέπονται στη Συμβαση Παραχωρησης. |
χαίρομαι γιατι οι αυξήσεις του Μορέα είναι σε λογικά πλαίσια. Απορώ γιατί πριν ένα μήνα περίπου έγραφε η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ για αυξήσεις 80%!
τι ήθελαν, να μετρήσουν αντιδράσεις εάν το πάνε κατά γράμμα βάσει της σύμβασης;
πάντως φαίνεται ότι επικράτησε η λογική. Ισως να μετράνε και οι αντιδράσεις των πολιτών του "δε πληρώνω". |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 11:02 am Post subject: |
|
|
Από την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ανακοινώνεται ότι την Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010, στις 06:00 ξεκινά η λειτουργία του Σταθμού Διοδίων της Εγνατίας Οδού στον Πολύμυλο Κοζάνης. Το αντίτιμο των διοδίων είναι 2,80 ευρώ για τα ελαφρά οχήματα, 2,00 ευρώ για τα δίκυκλα και τρίκυκλα, 7,00 ευρώ για τα φορτηγά και τα λεωφορεία με 2 ή 3 άξονες και 10,00 ευρώ για τα φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες.
και ένα εκτενέστερο άρθρο
http://agon.gr/news/117/ARTICLE/7967/2010-09-14.html |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed Sep 15, 2010 8:53 am Post subject: |
|
|
Αυτοι που τα κατέλαβαν τί ακριβώς ζητάνε;
700 χλμ αυτοκινητοδρόμου να τα χαίρονται τζαμπα;  |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Wed Sep 15, 2010 9:14 am Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: | Απ'την Πάτρα και κάτω εκτός απ'το τμήμα πριν την Αμαλιάδα και τη γέφυρα Αλφειού που προχτές έμαθα ότι θεμελιώνεται αλλά θα σταματήσει λόγω άνοδος στάθμης του ποταμού, δεν ξέρω τι γίνεται, δεν ακούω τίποτα και φυσικά δε φαίνεται τίποτα γιατί η χάραξη είναι αρκετά ανατολικά της σημερινής εθνικής και πρέπει να κάνεις άλλες διαδρομές για να την προσεγγίσεις. |
Άρθρο (και φωτο) που επιβεβαιώνει τον φίλο Beethoven, για την έναρξη των εργασιών στις γέφυρες Αλφειού και Πηνειού, στο τμήμα Πάτρα-Πύργος της Ολυμπίας οδού:
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/30325
Ενδιαφέρον έχουν οι αναφορές ότι "οι εκτιμήσεις των αρμόδιων τεχνικών του έργου είναι ότι ο δρόμος θα παραδοθεί μέσα στα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα", και "το τμήμα Πάτρα – Πύργος αναμένεται να είναι έτοιμο στις αρχές του 2013". Επίσης ότι "ο νέος δρόμος θα είναι περίπου 14 χιλιόμετρα πιο σύντομος από τον υπάρχοντα". |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Wed Sep 15, 2010 9:48 am Post subject: |
|
|
Σε λίγο θα μας την πέσουν και οι Τούρκοι γιατί με τα διόδια δεν θα μπορούν να έρχονται οι μετανάστες τους γρήγορα , ασφαλώς και τζάμπα .
Ε ρε σφαλιάρες που χρειάζονται μερικά λαμόγιά και τζάμπα μάγκες .
Δεν υπήρχε κανένας εισαγγελέας να τους μαζέψει γιά παρακώλυση συγκοινωνιών ?
Ξεφτιλισμένο κράτος . |
|
Back to top |
|
 |
barabakos New Member

Joined: 30 May 2009 Posts: 11
|
Posted: Wed Sep 15, 2010 11:20 am Post subject: |
|
|
Με λύπη μου βλέπω ξαφνικά πολλά posts από όψιμους υποστηρικτές των διοδίων με επιχειρήματα του στυλ "είναι ηλίθιοι", "να τους συλλάβουν", "ψευτοεπαναστάτες" κλπ. Θέλω να ελπίζω ότι όλοι αυτοί γνωρίζουν ακριβώς τι πληρώνουν και σε ποιους, για ποιους δρόμους πληρώνουν ακριβώς και αν έχουν πληρωθεί ήδη από λεφτά δικά μας, του δημοσίου. Με λυπεί επίσης το να βλέπω ότι θεωρούνται "λογικές" αυξήσεις της τάξης του 15%, 20% ή ακόμη και 50% τα τελευταία χρόνια.
Και για να μην παρεξηγούμαι, ΔΕΝ είμαι κατά των διοδίων. Απλά νομίζω ότι πρέπει να το ψάχνουμε λίγο περισσότερο πριν πάμε στο ταμείο να δώσουμε ότι μας ζητάνε. |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Wed Sep 15, 2010 11:51 am Post subject: |
|
|
Και εγώ είμαι κατά των διοδιών σε κομμάτια όπως αυτό του Κόρινθος-Πάτρα ή στα Τέμπη. Αυτό όμως που με εκνευρίζει είναι να βλέπω ανθρώπους να ξεσηκώνονται και να κάνουν επιτροπές την επόμενη μέρα της ιδιωτικοποίησης των δρόμων. Αυτό αυτομάτως για μένα κάνει τον αγώνα του άκυρο. Διότι άμα προσέξεις και στο βίντεο, ο άνθρωπος δεν γουστάρει να δώσει τα λεφτά του στην ιδιωτική εταιρεία, ακόμα και σε κομμάτια του δρόμου που είναι ολοκληρωμένα με όλες τις προδιαγραφές. Συγνώμη, αλλά δεν μπορώ να ταυτιστώ με τον συγκεκριμένο κύριο. Θεωρώ ότι οι προθέσεις του είναι στρατευμένες και υποκινούμενες. |
|
Back to top |
|
 |
jollyroger Junior Member

Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Wed Sep 15, 2010 1:42 pm Post subject: |
|
|
Ολοι αυτοι οι "μάγκες" να πάνε στην Ιταλια να τα κανουν αυτα να δούνε πως ειναι η ζωη στις φυλακες της Περούτζια. Ειμαι σιγουρος πως οι ιδιοι που ειναι στις επιτροπες αυτες, ειναι και σε άλλες 10 επιτροπες με ενα και μονο συνθημα. ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ. Και εμενα η στράτευση με ενοχλει απο οπου ερχεται και όπου αποσκοπεί. |
|
Back to top |
|
 |
dytikimakedonia Visitor

Joined: 03 Mar 2010 Posts: 6
|
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed Sep 15, 2010 3:22 pm Post subject: |
|
|
barabakos wrote: | Με λύπη μου βλέπω ξαφνικά πολλά posts από όψιμους υποστηρικτές των διοδίων με επιχειρήματα του στυλ "είναι ηλίθιοι", "να τους συλλάβουν", "ψευτοεπαναστάτες" κλπ. Θέλω να ελπίζω ότι όλοι αυτοί γνωρίζουν ακριβώς τι πληρώνουν και σε ποιους, για ποιους δρόμους πληρώνουν ακριβώς και αν έχουν πληρωθεί ήδη από λεφτά δικά μας, του δημοσίου. Με λυπεί επίσης το να βλέπω ότι θεωρούνται "λογικές" αυξήσεις της τάξης του 15%, 20% ή ακόμη και 50% τα τελευταία χρόνια.
Και για να μην παρεξηγούμαι, ΔΕΝ είμαι κατά των διοδίων. Απλά νομίζω ότι πρέπει να το ψάχνουμε λίγο περισσότερο πριν πάμε στο ταμείο να δώσουμε ότι μας ζητάνε. |
Τι ακριβώς να ψάξουμε; Κατασκευασμένος δρόμος ειναι, που χρειάζεται χρήματα για τη ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ.
Εκτός αν γιναμε Γερμανία κι είμαστε large...
Ξεχωρίστε λιγο κοστος κατασκευης απο κοστος συντήρησης. Τα διόδια καλυπτουν και το δεύτερο. |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Wed Sep 15, 2010 11:26 pm Post subject: |
|
|
barabakos wrote: | Απλά νομίζω ότι πρέπει να το ψάχνουμε λίγο περισσότερο πριν πάμε στο ταμείο να δώσουμε ότι μας ζητάνε. |
Ανεξάρτητα από το εάν είναι δικαιολογημένα τα διόδια ή όχι (σε γενικές γραμμές είναι γιατί αυτά χρειάζονταν απο τις ιδιωτικές εταιρίες βάση διαγωνισμών για να φτιάξουν ή να συντηρήσουν τον δρόμο), ΔΕΝ είναι δικαιολογημένο να μην τα πληρώνουμε με το έτσι θέλω. Αυτο είναι και ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ και αντικοινωνική συμπεριφορά. Εάν κάποιοι νομίζουν ότι τα διόδια είναι ακριβά, είτε να μην χρησιμοποιήσουν τον δρόμο, είτε να κάνουν μήνυση εάν νομίζουν ότι ο διαγωνισμός ήταν άκυρος, είτε να ψηφίσουν άλλους πολιτικούς που προτείνουν κάτι διαφορετικό.
Σε αυτή την χώρα νομίζουμε ότι είναι εθελοντικό να πληρώνουμε φόρους, διόδια και να υπακούμε τον νόμο. Το ίδιο ισχύει και για την απαγόρευση του καπνίσματος και τόσα άλλα. Έλεος πια με αυτή την ανοχή στην παρανομία.
Και συγνώμη για το -ελαφρώς- off topic. |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Wed Sep 15, 2010 11:42 pm Post subject: |
|
|
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως πως λένε ότι η ελληνική αστυνομία δεν έχει κανέναν λόγο στους παραβάτες. Τι σχέση έχει άμα ο δρόμος είναι ιδιωτικός? Δηλαδή η αστυνομία έχει λόγο μόνο σε παραβάτες ενάντια στο δημόσιο? Οι εταιρείες αυτές δεν έχουν κάθε δικαίωμα να κινηθούν εναντίων των συμβάσεων που έχουν υπογράψει, επειδή το κράτος δεν τους διασφαλίζει την εύνομη λειτουργία τους? Θα δικαιωθούν όλοι αυτοί οι εξυπνάκηδες άν γίνει μία τέτοια κίνηση και μας διπλασιάσουν αύριο τα διόδια για να πάρουν πίσω όλα τα διαφυγόντα κέρδη? Θα δικαιωθούν οι κύριοι αυτοί αν σταματήσουν όλα τα έργα, επειδή οι εταιρείες θα διαπιστώσουν ότι δεν υπάρχει κέρδος για αυτές λόγο έλλειψης αστυνόμευσης? Δεν είναι off-topic η συζήτηση, διότι τέτοιες κινήσεις μπορούν να βλάψουν τα έργα που γίνονται. Επίσης, πολύ αμφιβάλλω αν αυτοί οι κύριοι νοιάζονται για το τι θα γίνει, διότι τέτοιες αντιλήψεις κρατούσαν τον Μαλιακό χωρίς δρόμο, για να μην πληρώνουν διόδια οι ντόπιοι και για να τρώει ο κόσμος μπέργκερ στον Λεβέντη. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Thu Sep 16, 2010 8:43 am Post subject: |
|
|
Στο θέμα των διοδίων υπάρχει σαφής θέση .
Υπάρχουν 2 ξεχωριστά και ξεκάθαρα θέματα .
Το πρώτο είναι αν πρέπει να υπάρχουν διόδια στους δρόμους .
Το δεύτερο είναι αν τα διόδια έχουν μπεί και λειτουργούν σωστά .
Στο δεύτερο που είναι το εύκολο προφανώς έχουν γίνει απίστευτες βλακείες .
Οπως τα μετωπικά διόδια , η μη λειτουργία ενιαίου e-pass , η πληρωμή διοδίων γιά άφτιαχτα κομμάτια , ο κατακερματισμός των δρόμων σε εταιρείες γιά να βολευτούν όλοι και όλα αυτά τα θέματα που χρειάζονται διόρθωση .
Στο πρώτο όμως είναι θέμα αρχής .
Ζούμε σε μιά χώρα που μέχρι πριν λίγα χρόνια έχανε μιά κωμόπολη στους δρόμους και είχε και μιά πόλη τραυματίες . Σήμερα αυτό έχει μειωθεί κάπως , αλλά πρεπει να μειωθεί ακόμα πάρα πολύ .
Χρειαζόμαστε λοιπόν ασφαλείς δρόμους , είτε αυτοκινητόδρομους , είτε ταχείας κυκλοφορίας .
Ποιός θα τους πληρώσει ?
Οι χρήστες η όλοι οι φορολογούμενοι ?
Η μήπως νομίζετε ότι τους πληρώνει το υπερπέραν !!!!!
Επίσης εκτός του ΠΑΘΕ και της Εγνατίας , οι άλλοι δρόμοι δεν μπορούν να είναι βιώσιμοι ούτε κατασκευστικά ούτε λειτουργικά με τους χαμηλούς φόρτους κυκλοφορίας που θα έχουν . Πρέπει όμως να γίνουν η όχι ?
Τα δημόσια έργα που πληρώνουν όλοι οι φορολογούμενοι είναι φωλιά σκανδάλων , κακοτεχνιών , μιζών και καθυστερήσεων .
Ο ΠΑΘΕ φτιάχνεται ήδη 30 χρόνια και ακόμα να τελειώσει . Η Εγνατία το ίδιο .
Σε συτά τα 30 χρόνια είχαμε 100.000 νεκρούς από τροχαία δηλαδή μιά Λάρισα και πάνω από 500.000 τραυματίες δήλαδή μισή Θεσσαλονίκη .
Και πάνω από τους μισούς νεκρούς και τραυματίες είναι από μετωπικές συγκρούσεις στο "εθνικό" δίκτυο .
Αρα το ερώτημα διόδια η όχι , είναι ασφαλείς δρόμοι η όχι .
Ε λοιπόν σε αυτό το ερώτημα , δεν μπορούμε να κάνουμε μαγκιές και παιχνιδάκια .
Είναι ένα ελάχιστο χρέος απέναντι στα παιδιά που γύριζαν από τις εκδρομές και χάθηκαν στα Τέμπη και στον Μαλιακό . Και σε όλους τους άλλους που δεν πρόλαβαν να γεράσουν .
Είναι πολύ σοβαρό το θέμα γιά να το αφήοσυμε στους φραπεδοφόρους .
Απαντήστε λοιπόν . Θέλουμε ασφαλείς δρόμους , ΝΑΙ Η ΟΧΙ ?
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ?
ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ Η ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ? |
|
Back to top |
|
 |
|