View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
nvb Junior Member

Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Mon Sep 06, 2010 6:58 am Post subject: |
|
|
Καλημερα σε ολους
Εκανα ταξιδι αστραπη Αθηνα - Μεσσηνια το ΣΚ.....
Καταρχήν την παρασκευη, την ωρα που περασα (22:00), οι μονες εργασιες, που γινονταν, ηταν ασφαλτροσώσεις λίγο πριν το Αρτεμισιο......
Την κυριακη το πρωϊ που επεστρεφα (08:00), είχαν αρχισει οι εργασιες στο Καλογερικο.........
Παντως αν οι εργασίες, ειναι για ηχοπετασματα κ οπτινες ινες, τοτε πως ειναι δυνατον να αποκλειεται κ η αριστερη λωριδα.....αυτα λογικα τοποθετουνται μονο στην δεξια λωρίδα...... |
|
Back to top |
|
 |
einsiedeln Junior Member

Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Mon Sep 06, 2010 5:49 pm Post subject: |
|
|
ΑΤΤΙ-ΚΑΤ: Αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99
Quote: | ....Η εταιρεία, όπως υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή της, «έχει συγκεκριμένο επιχειρησιακό σχέδιο και πρόταση αναδιάρθρωσης των εν γένει υποχρεώσεων της, η εφαρμογή των οποίων θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα ρευστότητας και θα επιτρέψει την ομαλή λειτουργία της, και δη την ολοκλήρωση των τεχνικών έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη και όσων μελλοντικά θα αναλάβει».
Η εταιρεία θα ξεκινήσει αμέσως διαπραγματεύσεις με τις πιστώτριες τράπεζες και τους λοιπούς πιστωτές της για την κατάρτιση συμφωνίας με βάση το ως άνω σχέδιο της, καθώς και για την παροχή ενδιάμεσης χρηματοδότησης από τις τράπεζες μέχρι τη συζήτηση της ανωτέρω αίτησης, προκειμένου να εξομαλυνθεί η λειτουργία της. |
Από τη Ναυτεμπορική, Δευτέρα, 6 Σεπτεμβρίου 2010 18:32
Για να δούμε, μήπως και "τρέξει" τίποτα και στο τμήμα Στυλίδα-Ράχες του ΠΑΘΕ... |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Mon Sep 06, 2010 7:17 pm Post subject: |
|
|
Χαιρετώ την παρέα όλη καλό φθινόπωρο, θα μας μπει γερά προβλέπεται κι όποιος αντέξει, καιρό είχα να γράψω προς στιγμήν νόμιζα ότι απαλείφθηκε ο κωδικός μου και σας μεταφέρω αμέσως νέα από ένα ολοκαίνουριο μέτωπο έργων που λόγω περιοχής εγώ έπρεπε να το εξερευνήσω μια και δεν υπάρχει κανείς άλλος εδώ γύρω. Η έναρξη εργασιών λοιπόν της ολυμπίας οδού κοντά στο ύψος της Αμαλιάδας. O χάρτης της περιοχής για να ξέρετε τι λέμε
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=37.876208,21.355705&spn=0.193221,0.439453&z=12
δυστυχώς δεν μπόρεσα να φτιάξω ένα μικρό χάρτη με τη χάραξη, εξάλλου δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο. Τα χωματουργικά ξεκινούν ανάμεσα απ'το Ρουπάκι και Σώστη, σε 2-3 χλμ κόβουν επίσης κάθετα το δρόμο ανάμεσα από Μαρκόπουλο και Όλγα και συνεχίζουν ακόμα πάνω και πρέπει να τελειώνουν στο Κουρτέσι όπου και τελειώνει η εργολαβία της Τέρνας. Απ΄το Ρουπάκι που ξεκίνησα τις φωτογραφίες και δεξιά, δηλ προς την άλλη μεριά έχουν φτιάξει μόνο δυο τρία τεχνικά όσα μπόρεσα να δω με το μάτι γιατί δεν πήγα απ'αυτή την πλευρά δεν προλάβαινα. Εξάλλου ήταν μόνο τα τεχνικά(2-3 οχετοί και μία κάτω διάβαση) χωρίς χωματουργικά. Οι φωτογραφίες ξεκινώντας με την κάτω διάβαση του δρόμου Ρουπάκι-Σώστη με κατεύθυνση Όλγα-Κουρτέσι. Σόρρυ για την ποιότητα έχουν τραβηχτεί με κινητό αλλά κανονικά το μέγεθός τους είναι το διπλάσιο απ'αυτό που φαίνεται εδώ μέσω photobucket
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010250.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010249.jpg
και μετά όλο είναι μια ευθεία περίπου 5 χλμ όσο πήγα τουλάχιστον
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010248.jpg
τεχνικά καθ'οδόν γύρω στα 8-10 στο σύνολο
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010251.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010254.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010259.jpg
στο 1,5 χλμ περίπου συναντάμε τη γέφυρα Πηνειού μήκους 206μ που είναι σε προχωρημένη φάση όπως φαίνεται
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010262.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010261.jpg
μεγάλος αριθμός προκατ. δοκών έτοιμος. Απ'ότι κατάλαβα θα χει τρία βάθρα, το τρίτο είναι στη θεμελίωση και σε προχωρημένη φάση τα ακρόβαθρα
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010263.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010260.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010264.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010265.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010285.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010284.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010283.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010282.jpg
και συνεχίζουμε
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010266.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010267.jpg
τα βουνά στο βάθος ο Ερύμανθος
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010269.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010271.jpg
φτάνουμε στη διασταύρωση με τον επόμενο δρόμο Μαρκόπουλο-Όλγα. Έχουν γίνει κάποιες θεμελιώσεις και η μικρή παραλλαγή-παράκαμψη του δρόμου για την κατασκευή της γέφυρας της κάτω διάβασης. Σε όλο το μήκος του τμήματος ο δρόμος θα είναι υπερυψωμένος. Το επίχωμα βέβαια δεν έχει αρχίσει γιατί απ'ότι άκουσα περιμένουν να απαλλοτριωθούν οι επόμενες εκτάσεις που θα σκάψουν για να πάρουν χώμα. Υπομονή
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010272.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010273.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010278.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010277.jpg
μόλις είδα αυτό το μακρυνάρι δε φοβήθηκα μη δεν περάσω από πίσω με το ποδήλατο αλλά άρχισε να νυχτώνει και πήρα την επιστροφή γιατί ήταν και μια απόσταση
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010275.jpg
το τμήμα κατά την επιστροφή
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010274.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010276.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010280.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010270.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010268.jpg
http://i39.photobucket.com/albums/e183/chr6giann70/01092010256.jpg
Προφανώς έχουν τουλάχιστον κανά εξάμηνο που έχουν αρχίσει τις εργασίες, έχει διανοιχθεί όλος ο δρόμος, έχουν κατασκευαστεί σχεδόν όλα τα τεχνικά και σκοπός της εταιρείας είναι να αρχίσουν τα χωματουργικά και κάτω απ'το Ρουπάκι με κατεύθυνση την Αμαλιάδα το επόμενο διάστημα. Μακάρι να δούμε κάτι γιατί ο Ρέππας και τα συναφεί έχουν πέσει σε πολύυυ κακή συγκυρία. Θέλουν και εκλογές τρομάρα τους. |
|
Back to top |
|
 |
BILLIS New Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 13 Location: ATHENS
|
Posted: Mon Sep 06, 2010 9:36 pm Post subject: |
|
|
Πολύ ερημιά βλέπω και ανησυχώ... |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue Sep 07, 2010 10:06 am Post subject: |
|
|
Νταλίκα "κατέβασε" τις λάμπες φωτισμού στη σήραγγα
Τη μια μετά την άλλη ξήλωνε τις λάμπες φωτισμού στην οροφή της σήραγγας νταλίκα στην εθνική οδό στο ύψος των Καμένων Βούρλων.
Ο οδηγός της νταλίκας, η οποία μετέφερε ανεμογεννήτριες, δεν υπολόγισε σωστά το ύψος στην 2η σήραγγα των Καμένων Βούρλων στο ρεύμα προς Αθήνα.
Έτσι λοιπόν στις 11.35 όταν μπήκε στη σήραγγα ξήλωσε τον φωτισμό της οροφής, ενώ πίσω του ερχόταν λεωφορείο του ΚΤΕΛ Καρδίτσας και άλλα ΙΧ αυτοκίνητα που ευτυχώς πρόλαβαν και σταμάτησαν χωρίς να δημιουργηθούν σοβαρά προβλήματα.
Μόνο ένα φωτιστικό που κρεμόταν χτύπησε στο λεωφορείο προκαλώντας μόνο υλικές ζημιές.
Δημιουργήθηκε όμως αναστάτωση και προσωρινά πανικός μέχρι να καταλάβουν ότι η κατάσταση δεν ενέπνεε κάποια ιδιαίτερη ανησυχία.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/blog-post_8286.html |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Tue Sep 07, 2010 12:25 pm Post subject: |
|
|
με το κινητο προχειρα τραβηγμενες εικονες..
απο τα εργα σε μια γεφυρα στον αγιο βασιλειο κοντα στην Πατρα και τα διοδια του ριου..
..
φτιαχνουν τη γεφυρα πλαι στην παλια(ειναι απο την αλλη μερια της φωτο,,εκει που δεν φαινεται....και θα ριξουν εκει την κυκλοφορια και τοτε θα γκρεμισουν την παλια γεφυρα..
ετσι θα το κανουν απο οτι φαινεται και με ολες τις αλλες γεφυρες κατω απο την εθνικη.. ηδη 4 ειναι μπροστα στο χωριο μου ,,πολλες λειτουργουν βασικα σαν απορροη υδατων..
εξυπνο
γιατι αν τις ριχνανε (με εκρηκτικα ισως?)ετσι απλα θα ριχνανε ολη την κινηση στην παλαια..
 |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Tue Sep 07, 2010 10:40 pm Post subject: |
|
|
lkilint wrote: | Σήμερα υπηρεσιακοί λόγοι....(άχ αυτοί οι αρχαιολόγοι...) με έφεραν στην περιοχή της Πελλάνας Λακωνίας...
Με μεγάλη μου έκπληξη είδα οτι ο Μωρέας έχει ανοίξει μέτωπο και εκεί...
για την ακρίβεια έκαναν απομάκρυνση φυτικής γης μεταξύ Πελλάνας-Παρδάλι..δηλαδή άνοιξαν μέτωπο 20 χλμ από τη Σπάρτη...αν και τα δύσκολα είναι στα τελευταία 5 χλμ της διαδρομής...
Φώτο και σχηματάκι κάποια άλλη ώρα... |
Δηλαδή τι το ιδιαίτερο έχουν τα τελευταία 5 χλμ?
Το κομμάτι στην Ηλεία που παρουσιάστηκε το έχει η Τέρνα? |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Sep 08, 2010 2:40 pm Post subject: |
|
|
τα τελευταια νεα της ολυμπιας Οδου,,ιουλιος 2010..
για οποιον δεν τα ειδε,,εχει συγκεντρωμενα στοιχεια και εικονες για σήραγγες..
http://www.olympiaodos.gr/uploads/files/255.pdf
Quote: | Οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι των εταιριών λειτουργίας και συντήρησης των Αυτοκινητοδρόμων Ολυμπία Οδός, Μορέας και Αιγαίου παρουσίασαν την πολύ δύσκολη δουλειά που γίνεται από τα περίπολα, τις ομάδες επέμβασης και όλο το προσωπικό των Εταιρειών Λειτουργίας των Αυτοκινητοδρόμων, σε συνεργασία με την Τροχαία, την Πυροσβεστική αλλά και ιδιωτικές εταιρείες οδικής βοήθειας, ώστε να βρίσκονται σε πλήρη ετοιμότητα για να βοηθήσουν τους διερχόμενους οδηγούς σε περίπτωση συμβάντος, 24 ώρες την μέρα και 365 μέρες το χρόνο. Χαρακτηριστικό είναι ότι στην Εθνική Οδό Κορίνθου – Πατρών μέσα στον πρώτο χρόνο λειτουργίας, τα θανατηφόρα ατυχήματα μειώθηκαν κατά 47% και ο αριθμός των νεκρών κατά 52%. |
τι σημαινει αυτο?ειναι δυνατον?
να μειωθηκαν οι νερκοι τοσο μονο απο τις υπηρεσιες της ολυμπιας οδου?
θα μας τρελανουνε?
 |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Wed Sep 08, 2010 5:01 pm Post subject: |
|
|
Κοίτα αφού σε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του δρόμου έχουμε μια λωρίδα ανα κατεύθυνση και κολωνάκια στη μέση που δεν επιτρέπουν την προσπέραση λογικό είναι.... Άμα δε μπορείς να προσπεράσεις δε σκοτώνεσαι... |
|
Back to top |
|
 |
kastorus New Member


Joined: 23 May 2010 Posts: 11 Location: Καστοριά
|
Posted: Wed Sep 08, 2010 6:21 pm Post subject: |
|
|
Συγχαρητήρια Beethoven και Agg3los για τις φωτο.
Απορία στην Ολύμπια Οδός από Πάτρα και κάτω είναι το μόνο σημείο που γίνονται έργα Beethoven ; |
|
Back to top |
|
 |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Sep 09, 2010 8:43 am Post subject: |
|
|
Καστοριανέ,στο χάρτη του Κτηματολόγιου φαίνεται η χάραξη του δρόμου από Φλώρινα μέχρι το τελωνείο της Νίκης.Μήπως ξέρεις αν έχει τελειώσει και τί δρόμος είναι αυτός?Ρωτάω εσένα γιατί είσαι δίπλα... |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
kastorus New Member


Joined: 23 May 2010 Posts: 11 Location: Καστοριά
|
Posted: Thu Sep 09, 2010 2:14 pm Post subject: |
|
|
φίλε tasosGR ομολογώ πως αυτή την χάραξη δεν την ήξερα, όχι ότι έχει ολοκληρωθεί βέβαια αυτό το τμήμα. Αυτό που δώθηκε πρίν κανά εξάμηνο νομίζω στην κυκλοφορία είναι το κομμάτι Φλώρινα - διασταύρωση Βεύης (φαίνεται και αυτό στο χάρτη) το οποίο το λες και δεν το λες ταχείας κυκλοφορίας, έχει σήμανση μπλέ και έχει αρίθμηση Α27!!.
Ο Α27 ενημερωτηκά ξεκινά από την εγνατία στον κόμβο της Κοζάνης, είναι κλειστός αυτοκινητόδρομος χωρίς ΛΕΑ (αν γίνεται αυτό) στο μεγαλύτερο μέρος του μέχρι και την Πτολεμαΐδα και από κει πρός Φλώρινα τον χαρακτηρίζεις κατά τμήματα φαρδιά εθνική οδός ή ταχείας κυκλοφορίας αλλά με τίποτα αυτοκινητόδρομο.
Ήξερα ότι είχε αναλάβει η Εγνατία Α.Ε. την μελέτη δρόμου Νίκη - Φλώρινα (φαίνεται και στους χάρτες τις ως αυτοκινητόδρομος) αλλά πρώτον δεν νομίζω πως έγινε κάτι παραπάνω σ'αυτό και δεύτερον νομίζω πως είχε και διαφορετική χάραξη. Πάντως όταν ξαναπεράσω από εκει θα το κοιτάξω καλύτερα και θα ρωτήσω να μάθω αν σκοπεύουν να το κατασκευάσουν. |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Thu Sep 09, 2010 2:38 pm Post subject: |
|
|
Πάντως πλεόν στον χάρτη προόδου της εγνατίας δεν έχει πλέον το κομάτι αυτό ότι είναι υπό μελέτη. Δεν το έχει καθόλου! |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Thu Sep 09, 2010 3:51 pm Post subject: |
|
|
Μιλάμε για απλή εθνική οδό, μην περιμένεις τίποτα το φοβερό.
Εδώ και μια φώτο του παρελθόντος που όπως πάντα οι Βουλγαροι είχαν απο χρόνια ασφαλτοστρωμένο το δρόμο.
http://www.panoramio.com/photo/7740227 |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Thu Sep 09, 2010 5:09 pm Post subject: |
|
|
Ευχαριστώ corfu.
Μετά από 30 χρόνια κοινοτικά πακέτα χρημάτων, εμείς είμαστε ακόμα με τις λάσπες....... |
|
Back to top |
|
 |
dytikimakedonia Visitor

Joined: 03 Mar 2010 Posts: 6
|
Posted: Fri Sep 10, 2010 1:46 am Post subject: |
|
|
Διανύω τη διαδρομή Πτολεμαϊδα-Κοζάνη-Φλώρινα τρις εβδομαδιαίως.Από κόμβο Κοίλων Κοζάνης (Εγνατία) έως Πτολεμαϊδα ο δρόμος είναι αυτοκινητόδρομος χωρίς λεα,όπως ορθά επεσήμανε και ο συντοπίτης καστοριανός.Ο αυτοκινητόδρομος αυτός δεν κατασκευάστηκε ακολουθώντας την πεδινή έκταση του οροπεδίου Κοζάνης-Πτολεμαϊδας,καθώς εκεί προβλέπεται η διάνοιξη ορυχείων της ΔΕΗ,αλλά ανεβαίνει ψηλά (ίσως και στα 800 μέτρα,όταν στην Πτολεμαϊδα πασπαλίζει χιόνι,εκεί το έχει στρώσει),πίσω από τα χωριά Ποντοκώμη και Μαυροπηγή,προσφέροντας παροναμικότατη θέα στον κάμπο που θα θυσιαστεί.Ακολουθεί το τμήμα Πτολεμαϊδα-Φιλώτας-Διασταύρωση για Έδεσσα:απόλυτα ευθύ,με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση κι ευρύ έρεισμα.Διασταύρωση για Έδεσσα-Αμύνταιο: το ίδιο,απλά το τμήμα αυτό παραδόθηκε πριν καμιά 15αριά χρόνια και αυτό φαίνεται στο οδόστρωμα.Αμύνταιο-Βεύη:καινούριο τμήμα (5-6 ετών),με μια επιπλέον λωρίδα να προστίθεται στο ανέβασμα και στο κατέβασμα η λωρίδα αυτή να προστίθεται στο αντίθετο ρεύμα.Ακολουθούν 3-4 χιλιόμετρα στην παλαιά εθνική οδό μέχρι να φτάσουμε στο φανάρι από όπου ξεκινά το τελευταίο καινούριο κομμάτι που παραδόθηκε τον Ιούνιο του 2009 (προπαραμονή ευροεκλογών).Μια λωρίδα ανά κατεύθυνση,απόλυτα επίπεδο υψομετρικά,ευρύτατο έρεισμα,επιτρέπει ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου (120 χλμ/ωρα),λόγω του φάρδους και της ασφάλειας που σου εμπνέει.Καταλήγει 3 χιλιόμετρα έξω από τη Φλώρινα.Με μέση ταχύτητα 100 χιλιόμετρα η απόσταση Πτολεμαϊδα-Φλώρινα καλύπεται σε 40κάτι λεπτά.
Όσο για το τμήμα Φλώρινα-Νίκη,εργασίες δε φαίνεται να γίνονται.Πάντως γνωστός μου από χωριό της περιοχής μου είπε πως αποζημιώθηκε για απαλοτριωθέν χωράφι του εξαιτίας του δρόμου. |
|
Back to top |
|
 |
sxiza07 Full Member

Joined: 02 Oct 2008 Posts: 222 Location: Athens
|
Posted: Fri Sep 10, 2010 11:06 am Post subject: ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΤΡΙΠΟΛΗ - ΚΑΛΑΜΑΤΑ |
|
|
Αγαπητοί Φίλοι,
Το παρακάτω μικρό άρθρο με τον τίτλο "Πλάκα θα'χει...." δημοσιεύεται στη σημερινή εφημερίδα "Ελευθερία Μεσσηνίας" - σελίδα 2, και σας το postάρω αυτούσιο.
“ Πλάκα θα ’χει....... Με εντατικό ρυθμό προχωρούν οι εργασίες του αυτοκινητόδρομου στη Μεσσηνία. Όπως δείχνουν τα πράγματα, του χρόνου το καλοκαίρι θα είναι έτοιμος από την Τσακώνα έως τον κόμβο των Αρφαρών και το αργότερο το φθινόπωρο μέχρι τη Σπερχογεία. Πλάκα θα ’χει, να είναι έτοιμος μέσα στη Μεσσηνία και να μην τον χρησιμοποιούμε γιατί δε θα έχει παραδοθεί ακόμα το Παραδείσια - Τσακώνα, που ανακατασκευάζεται... Γ.Σ.»
Μήπως κάτι ξέρει ο δημοσιογράφος που υπογράφει Γ.Σ? Λέω εγώ τώρα κάνοντας το συνήγορο του Μεσσήνιου!!!!
Καλό Σ/Κ σε όλους
Sxiza 07 |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Fri Sep 10, 2010 11:24 am Post subject: |
|
|
Βρήκα αυτό το άρθρο σχετικά με το τμήμα Φλώρινα - Νίκη
``Η συνολική κατασκευή του οδικού άξονα Νίκη-Φλώρινα-Πτολεμαΐδα Κοζάνη- Ελασσόνα-Λάρισα θα κοστίσει περίπου 1,2 δισ. ευρώ. Η απελθούσα κυβέρνηση για την κατασκευή του άξονα αυτού είχε εγγράψει ενδεικτικά στο ΕΣΠΑ μόνο 100 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι οι μελέτες μερικών τμημάτων έχουν ήδη συμβασιοποιηθεί και για το σύνολό τους θα προκηρυχθούν διαγωνισμοί μέχρι το φθινόπωρο.
Τέλος, στους επόμενους μήνες θα δημοπρατηθεί το τελευταίο τμήμα του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού, "Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή" το οποίο ξεπερνά τα 100 εκατ. ευρώ. Επίσης, μέχρι το τέλος του 2010 και μέσα στο 2011 θα δημοπρατηθεί το τμήμα Νίκη-Φλώρινα και δυο τμήματα στο νομό Λάρισας, στην περιοχή Ελευθεροχωρίου και Ελασσόνας, που θα έχουν μελετητική ωριμότητα. Αθροιστικά, οι χρηματοδοτήσεις αυτές θα φτάσουν σύμφωνα με τον υφυπουργό το ύψος των 400 εκατ. ευρώ, περίπου.´´
Πηγή:
http://www.buildnet.gr/default.asp?pid=234&la=1&catid=206&artid=1488 |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Fri Sep 10, 2010 12:16 pm Post subject: |
|
|
Το Νίκη-Φλώρινα-Πτολεμαΐδα Κοζάνη- Ελασσόνα-Λάρισα θα έχει χαρακτηριστικά αυτοκινητοδρόμου ή απλά θα είναι "αναβαθμισμένος" δρόμος; |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sun Sep 12, 2010 11:07 pm Post subject: |
|
|
σε ευχαριστούμε pindos....πολύ ωραίες οι φώτος.
χαίρομαι να βλέπω υλικό γιατί το φόρουμ έχει ατονίσει τώρα τελευταία. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Mon Sep 13, 2010 8:27 am Post subject: |
|
|
ωραιες φωτογραφιες..
μπραβο..
αλλα μου φανηκαν στην αρχη σαν του τρενου..
οι σηραγγες επισημως λενε οτι οι μεχρι 600 μετρα ,θα ειναι μεγαλυτερες απο 2 λωριδες..ενω οι μεγαλυτερες , 2 λωριδες...
φοβερα κοντινα πλανα.. |
|
Back to top |
|
 |
nvb Junior Member

Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Mon Sep 13, 2010 8:39 am Post subject: |
|
|
Συγχαρτηρια pindos10 και απο εμενα, για το κατατοπιστικοτατο φωτορεπορταζ σου. Γνωριζεις να μας πεις, ποτε θα αρχισουν να παραδίδονται τα πρώτα τμήματα;;;;;;;;;;;; |
|
Back to top |
|
 |
|