View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Tue Aug 03, 2010 7:13 pm Post subject: |
|
|
Επιβεβαιώνω κι εγώ το μαντάτο από άτομο που δουλεύει στη Ferrovial στην Ιονία οδό.
Έκλεισε τα εργοτάξια στον Ε65 για να πιέσει το ελληνικό κράτος να βάλει τα λεφτά που του αναλογούν κατά πρώτο αλλά και για την απραξία του στο θέμα των απαλοτριώσεων.
Στη δε Ιονία οδό έδωσαν εντολή να μειώσουν τις εργασίες τους στο ένα τρίτο απ' αυτό που δούλευαν μέχρι τώρα. |
|
Back to top |
|
 |
dimline Junior Member


Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Tue Aug 03, 2010 8:09 pm Post subject: |
|
|
"Προσωρινές κυκλοφορικές ρυθμίσεις, λόγω ολοκλήρωσης εργασιών κατασκευής των προσβάσεων στη σήραγγα της Στέρνας για την ομαλή κυκλοφορία και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, ισχύουν από σήμερα Τρίτη 3 Αυγούστου έως την Παρασκευή 13 Αυγούστου, οπότε και θα γίνεται εναλλάξ αποκλεισμός της αριστερής και δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας. Οι ρυθμίσεις θα εφαρμοστούν από το 135ο έως το 136ο χλμ. του νέου αυτοκινητόδρομου Κορίνθου - Τρίπολης (στην κατεύθυνση προς Αθήνα) και από το 136ο έως το 137ο χλμ. του νέου αυτοκινητόδρομου.
Καθ' όλη τη διάρκεια των εργασιών, η κυκλοφορία των οχημάτων θα εξυπηρετείται από τη λωρίδα στην οποία δεν εκτελούνται εργασίες."
Απο το portal "Thebestnews" |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Wed Aug 04, 2010 5:16 am Post subject: |
|
|
Νεώτερο δημοσίευμα στο ίδιο ιστολόγιο (epirusgate.blogspot.com) διαψεύδει την όποια αποχώρηση εταιρίας από την κατασκευή των δύο οδικών αξόνων.
http://epirusgate.blogspot.com/2010/08/65_04.html
Από προσωπικές πληροφορίες, είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι τουλάχιστον για το εργοτάξιο της Μακύνειας στο νότιο άκρο της Ιόνιας οδού, οι εργασίες έχουν σχεδόν σταματήσει με κύριο λόγο τις διακοπές του Αυγούστου. Οι εργασίες αναμένεται να επανέλθουν στους κανονικούς ρυθμούς περί της 23 Αυγούστου. |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Wed Aug 04, 2010 9:07 am Post subject: |
|
|
Ναι σε όλα τα εγοτάξια τα πράγματα είναι υποτονικά αυτές τις μέρες. Και εμείς εδώ στο Ελληνικό θα κλείσουμε τα εργοτάξιά μας 6 - 23 Αυγούστου αλλά και αυτές τις μέρες αν δείς κανένα εργάτη θα είναι θαύμα...
Μόνο όπου υπάρχει κάποιο θέμα δουλεύουν όπως π.χ. στην αποκατάσταση της Βουλιαγμένης.. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed Aug 04, 2010 12:25 pm Post subject: |
|
|
Αντιγράφω από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (1η σελίδα, 4/8/2010)
www.eleftherianews.gr
Quote: | Παραδίδεται και η δεύτερη σήραγγα Στέρνας
Αύριο ή μεθαύριο παραδίδεται στην κυκλοφορία και η δεύτερη σήραγγα στη Στέρνα, στον εθνικό δρόμο Κορίνθου - Τρίπολης, στο ρεύμα προςθήνα. Μέχρι τις 13 Αυγούστου θα έχουν ολοκληρωθεί και όλες οι εργασίες που βρίσκονται σε εκκρεμότητα, στη διαδρομή ανάμεσα στις σήραγγες Στέρνας και Αρτεμισίου και ο αυτοκινητόδρομος θα κυκλοφορείται πλέον κανονικά στο συγκεκριμένο τμήμα, σ’ όλο το εύρος του. |
Για να δουμε τον 15-Αυγουστο...θα είναι παντού 2+2. Γιατί με τα έργα πριν και μετά το Αρτεμήσιο ειναι σε πολλά σημεία 1 λωρίδα, όπως διαπίστωσα πριν κανα μήνα - σε φωτορεπορταζ μου. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Thu Aug 05, 2010 12:50 pm Post subject: |
|
|
Δημοσίευμα από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ (5η σελίδα, 5/8/2010) επιβεβαιώνει παράδοση Καλογερικού το Νοέμβριο και Λεύκτρο-Παραδείσια το Σεπτέμβρη (και όχι αυτή την εβδομάδα) λογω διαφωνιών με το υπουργείο.
www.eleftherianews.gr
Από ότι φαίνεται προχωρούν και οι απαλλοτριώσεις στον περιφεριακό της Καλαμάτας με βάσει τον Ολυμπιακό νόμο, οπότε επιταχύνονται τα πράγματα.
Βάζω μικρό απόσπασμα. Το άρθρο έχει και φωτογραφίες από την περιοχή του Καλογερικού.
Quote: | Απαλλοτριώσεις εξπρές στον αυτοκινητόδρομο
Με διαδικασία εξπρές, όπως στα ολυμπιακά έργα, θα γίνουν οι απαλλοτριώσεις στον περιφερειακό δρόμο της Καλαμάτας. Επιπλέον, η ΔΕΗ ενέκρινε τη διέλευση του αυτοκινητόδρομου από τον υποσταθμό της στον Αντικάλαμο. Οι θετικές αυτές εξελίξεις αφορούν την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου και του περιφερειακού, ξεμπλοκάροντας δύο βασικά ζητήματα που φρέναραν την υλοποίηση του σημαντικού αυτού έργου. Σύμφωνα δε με νεότερες πληροφορίες, το τμήμα Λεύκτρο - Παραδείσια θα ολοκληρωθεί και θα παραδοθεί πιθανότατα το Σεπτέμβριο, ενώ το Καλογερικό - Λεύκτρο που έμεινε πίσω λόγω του λατομείου στο Παλλάντιο πρόκειται να παραδοθεί το Νοέμβριο. |
|
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Sat Aug 07, 2010 2:18 pm Post subject: |
|
|
4,40 ευρώ για 75 χλμ δρόμο ο Μορέας. Πήραν το δρόμο έτοιμο και έκαναν 2 μικρές σήραγγες και μας χρεώνουν τόσο. ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ!!!!
Η διαίρεση βγάζει 6 λεπτά το χλμ. Μα καλά ο σκ@τόβλαχος των αυθαιρέτων που υπέγραφε τις συμβάσεις γιατί μας έλεγε max 4 λεπτά το χλμ.
ΚΑΤΙ ΔΕ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΕΔΩ. Υπάρχει σύλλογος καταναλωτών να κάνει αγωγές; δυστυχώς αυτό εκμεταλλεύονται τα μονοπώλια και μας έχουν γ@μήσει στη χώρα αυτή. Με πληθωρισμό κοντά στο 6%.
καλός καλός ο Μορέας αλλά καλός και στο γ@μήσι χωρίς σάλιο....Προβλέπω μεγάλες αντιδράσεις.
Η Αττική Οδός με ανάλογο μήκος που φτιάχτηκε από το μηδέν με απείρως περισσότερα τεχνικά και 3+3+ ΛΕΑ γιατί κοστίζει 2,75 ευρώ και η Κορίνθου-Τρίπολης 4,40 ευρώ!!!! ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 778
|
Posted: Sat Aug 07, 2010 9:19 pm Post subject: |
|
|
Όχι δεν μας δουλέυουν.
Απλως εφαρμόζουν στο ακέραιο τη σύμβαση παραχώρησης την οποία κακά τα ψέματα, σε ότι τους αφορά στο κατασκευαστικό κομάτι, έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά. Να θυμίσω ότι θα υπάρχουν ακόμα τρεις σταθμοί διοδίων μέχρι την Καλαμάτα: Ασσέα, Παραδεισια και Αρφαρά. Άρα χοντρικά Αθήνα Καλαμάτα κάπου 12 -15 ευρώ μόνο τα διόδια. Αλλά δεν νομίζω ότι φταίει μόνο ο Σουφλιάς. Χώρια που το κόστος του χρήματος από τις τράπεζες έχει εκτιναχθεί οπότε όλα είναι πιο δύσκολα για όλους και αυτό μεταφέρεται στον τελικό χρήστη.
Από τον Αχλαδόκαμπο παιδιά.... |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 778
|
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sun Aug 08, 2010 11:19 am Post subject: |
|
|
Δεν το λέω χαιρέκακα, αλλά συντόμως θα διαπιστώσετε που οδηγεί η μονομερής πριμοδότηση των οδικών μεταφορών και η απαξίωση του Σιδηροδρόμου στην χώρα μας !
'Όμως τότε θα είναι πλέον πολύ αργά, καθότι οι σιδ. γραμμές θα είναι κλειστές, και η χρησιμοποίηση των πανάκριβων αυτοκινητοδρόμων του ΥΠΕΧΩΔΕ και του κάθε Μωρέα μονόδρομος... |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 778
|
Posted: Sun Aug 08, 2010 11:47 am Post subject: |
|
|
Αυτό που λες ίσχύει μόνο για τη διαδρομη Κορινθος Τριπολη Καλαματα όπου και με την προηγούμενη κατάσταση Εθνική οδός και όχι αυτοκινητοδρομος Μορεα, η μονή μετρική γραμμή απείχε πολύ από το να θεωρείται ανταγωνιστική προς την οδική μεταφορά. Τα υπόλοιπα είναι φιλολογίες και ρομαντισμοι περι του πόσου ομορφη είναι η διαδρομη με το τρενο και λοιπα χαζοχαρουμενα που δυστυχώς έχουν πέραση σε μη γνωριζοντες τεχνικο-οικοκομικες προεκτασεις τετοιων ζητημάτων. Μεγάλο λάθος επίσης στην Πελοπόνησο η προσπάθεια ανακατασκευής της μετρικής γραμμής κατευθείαν επάνω στην χάραξη του 1890 χωρίς καμιά προσπαθεία βελτίωσης ή και εξοικονομησης χρονου διαδρομής. Σε ένα χρόνο από σήμερα η διαδρομή Τρίπολη Καλαμάτα θα γίνεται σε μισή ώρα με το αυτοκίνητο ενώ το τραίνο αν υποθέσουμε ότι θα δουλέψει ξανά θα θέλει 1 και 30 χώρια οι βραδυπορίες και οι αναμονες για να διασταυρωθεί με τον συρμό που έρχεται από την αντίθετη κατεύθυνση στην μόνή γραμμή (μην τα ξεχνάμε και αυτά γιατί κάποιοι τα προλάβαμε και τα ζήσαμε!!!).
Από την άλλη πλευρά στη διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονικη οι εργασίες συνεχιζονται και σε δύο (?) χρόνια μπορεί να έχουμε την διαδρομή με το τραίνο στις 3 ώρες και 40 λεπτά που είναι σαφώς πιο γρήγορο από το αυτοκινητο που θέλει 4 ώρες και 30 και με κύνδυνο να σε γράψουν για υπερβολική ταχυτητα σε καμια δεκαρια σημεια. Και βεβαια εαν ειχαν γινει σωστες επιλογες όπως σήραγγα βάσης στην Όρθρυ για το τραίνο, θα μιλάγαμε για χρόνους κάτω από τρεις ωρες. Άλλα είπαμε ότι αυτά κοστίζουν πολύ, δεν ξέρουν να τα κάνουν και οι ντόπιοι νταβαντζήδες και βολευομαστε με ότι αρέσει κάθε φορά στους κρατούντες και στο σύστημα που διαχειριζεται την κατασταση. Κάτι αντίστοιχο γίνεται στη διαδρομη Κοιρνθος Πάτρα το οποίο βεβαια δεν ξερουμε πότε θα τελειώσει.
Αυτή η διαδρομή με δεδομένο το γεγονός της παράλληλης χάραξης αυτοκινητοδρόμου και κανονικής διπλής σιδηροδρομικής γραμής θα είναι ένα crash test για τον ανταγωνισμό. Αλλά ποιον ανταγωνισμό με τον καταχρεωμένο και ανεπαρκή ΟΣΕ με όλα τα κουσούρια που κουβαλάει στην οργάνωση του και στο στελεχιακό και εργατικό του δυναμικό? |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Sun Aug 08, 2010 6:37 pm Post subject: |
|
|
Αυτό με την Εγνατία δεν το κατάλαβα πολύ καλά. Οι περισσότεροι ξέρετε ότι υποστηρίζω 1000% τις ιδιωτικές πρωτοβουλίες, τα "ξεπουλήματα" όπως λένε μερικοί, και θεωρώ το δημόσιο ότι χειρότερο για μία χώρα εν έτη 2010. Αλλά να μου βγαίνει τώρα η Εμπορική και να θέλει κατάσχεση δημόσιας περιουσία, όταν πριν από 12 μήνες τσέπωσε από το δημόσιο 20 δις ευρωπουλάκια μαζί με τους άλλους, το θεωρώ θράσσος. |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Sun Aug 08, 2010 7:19 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω τις λεπτομέριες με την Εγνατία αλλά για τις τράπεζες η ιδεά ότι το κράτος τους έδωσε "δωράκια" είναι λάθος για το οποίο φταίει κυρίως η παραπληροφόρηση από τις κιτρινες φυλλάδες και τηλεοπτικούς σταθμούς.
Τα 20 δις δεν ήταν δώρο ή επιδότηση (όπως αυτά σε πολλούς άλλους κλάδους). Ήταν δάνειο, και με σχετικά υψηλό τόκο για την εποχή που δώθηκε, για να αποφευθεί η κατάρευση του τραπεζικού συστήματος το οποίο είχε προβλήματα όχι επειδή έκανε το ίδιο κάτι λάθος (στην Ελλάδα τουλάχιστον) αλλά λόγο των προβλημάτων φερεγγυότητας του Ελληνικού δημοσίου. Και το μεγαλύτερο μέρος του τώρα πια προσφέρεται από το ΔΝΤ, όχι το Ελληνικό δημόσιο έτσι κι αλλιώς.
Και επιπλέον η ΤτΕ (και κατ επέκταση η Κεντρική Ευρωπαική Τράπεζα) έχουν υποχρέωση να βοηθήσουν τις τράπεζες όταν έχουν προβλήματα ρευστότητας ως αντιστάθμισμα στο ότι οι τράπεζες -οταν τα πράγματα είναι καλά- αναγκάζονται από το κράτος να βγάζουν λιγότερα χρήματα με το να τοποθετούν χρήματα χωρίς μεγάλο εισόδημα με την ΤτΕ και ομόλογα του δημοσίου. Αντίθετα π.χ. με τους αγρότες που θέλουν επιδοτήσεις και αποζημιώσεις όταν κάτι πάει κακά αλλά δεν δίνουν τίποτα στο κράτος όταν η σοδειά πάει καλά, οι τράπεζες ουσιαστικά πληρώνουν "ασφάλιστρα" στο κράτος με αντιστάθμισμα την υποχρέωση του κράτους να τις βοηθήσει όταν έχουν προβλήματα ρευστότητας.
Καλά κάνει η Εμπορική και λειτουργεί σαν μια κανονική επιχείρηση: εάν τις χρωστάνε χρήματα, προσπαθεί να τα πάρει. Εάν αρχίσουν να συμπεριφέρονται οι τράπεζες πάλι όπως τις δεκαετίες του 80 και 90 όπου δεν λειτουργούσαν σαν ιδιωτικές επιχειρήσεις αλλά έκαναν τα στραβά μάτια στο κράτος και ακολουθούσαν τις ψηφοθηρικές του εντολές, μόνο κακό θα κάνει στην Ελληνική οικονομία.
Συγνώμη για το off topic! |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Aug 09, 2010 11:28 am Post subject: |
|
|
από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, (9/8/2010) σελ 16-17:
Quote: | ΑΠΟ καθυστέρηση σε καθυστέρηση το Τσακώνα-Παραδείσια, το οπποίο ενδεχομένως να παρασύρει και άλλα τμήματα του αυτοκινητοδρόμου. Επρεπε να έχει παραδοθεί ήδη από τις 30 Ιουνίου, αλλά όπως όλα δείχνουν έχει πολύ δρόμο ακόμη η ιστορία. Και τώρα ανακύπτει πρόβλημα σχετικά με το αν θα παραδοθεί στην κυκλοφορία το Λεύκτρο-Παραδείσια που ολοκληρώνεται τον επόμενο μήνα. Από το υπουργείο Υποδομών θεωρούν ότι θα παραδοθεί, αλλά ο “Μορέας“ που είναι και ο διαχειριστής του έργου. χάνει διόδια και ενδέχεται να μην το παραδώσει. Πέρα από όλα αυτά όμως, μπορούμε να υποθέέσουμε πως υπάρχουν προβλήματα τα οποία ενδεχομένως δεν είναι γνωστά. Τα σενάρια παράδοσης του Τσακώνα-Παραδείσια με παράκαμψη στο σημείο της μεγάλης γέφυρας, ίσως λένε περισσότερα από την απλή βιασύνη να φανεί έργο. Κατά καιρούς πολλά ακούγονται για τη μεγάλη γέφυρα και τα προβλήματα σταθεροποίησης των εδαφών, αλλά διαψεύδονται. Ο χρόνος θα δείξει τι ακριβώς συμβαίνει και ας ελπίσουμε ότι δεν τρέχει τίποτε. |
www.eleftherianews.gr
ίσως έτσι εξηγείται και ο διπλασιασμός των διοδίων από τις 6 Σεπτέμβρη στο τμήμα Κόρινθος - Τρίπολη, το οποίο θα πάει στα 4,50 ευρώ!!!! Ο Μορέας χάνει λεφτά από την αναξιοπιστία του Υπ. Υποδομών και τη μη έγκαιρη παράδοση της Τσακώνας.
Χρέππα το έκανες πάλι το θάμα σου. Προσκαλώ τους Μεσσήνιους να τιμήσουν καταλλήλως την κυβέρνηση που μας εμπαίζει με τα έργα που δεν τελειώνουν ποτέ, στις επερχόμενες τοπικές εκλογές.
Πρέπει να μάθουν ότι το δούλεμα, που ξεκίνησε επί Λαλιώτη, θα το πληρώσουν!!!!
Last edited by vas8 on Mon Aug 09, 2010 12:15 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Aug 09, 2010 11:44 am Post subject: |
|
|
Ὑπενθυμίζω ἐντόνως και ξεκάθαρα ότι ὀποιοσδήποτε σχολιασμός που μπορεί να ὀδηγήσει σε κομματική αντιπαράθεση, δεν ἐπιτρέπεται σε αυτό το φόρουμ.
Ὁ πέλεκυς είναι σε ἀκατάπαυστο τροχισμό για τη διατήρηση της κοπτικής του ικανότητας. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Aug 09, 2010 12:12 pm Post subject: |
|
|
φιλε moderator συμφωνώ απόλυτα με την παρατήρησή σου.
Το σχόλιό μου, αν και αιχμηρό, δεν έχει να κάνει με κόμματα αλλά με την ΤΙΜΩΡΙΑ από τους πολίτες προς τους αναξιόπιστους κυβερνώντες, όποιοι και αν είναι.
Οπως είδες δεν αναφέρθηκα σε κόμμα, αλλά στην ανικανότητα της κυβέρνησης να τελειώσει έναν δρόμο που ξεκίνησε πριν 15 και βάλε χρόνια και δεν τηρεί τις υποχρεώσεις της απέναντι στις συμβάσεις.
Και μια και μιλάμε για οδικά έργα οφείλουμε να τιμωρήσουμε τους ανίκανους που μας δουλεύουν για τις συνεχείς καθυστερήσεις ενός πολύπαθου έργου πάνω στο οποίο έχουν ασελγήσει όλοι.
Παρακαλώ και εγώ να μη ξεκινήσει κομματική αντιπαράθεση, με βάση τα σχόλιά μου.
η ψήφος δεν είναι ίσως ο μεγαλύτερος "πέλεκυς" του πολίτη για να τιμωρεί και έτσι να βελτιώνει την εξουσία;
Πρέπει να είναι σε "ακατάπαυστο τροχισμό" όπως πολύ σωστά λες...  |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Mon Aug 09, 2010 12:25 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες Alkis. Φυσικά και τα λεφτά δεν χαρίστηκαν στις τράπεζες, και φυσικά και η τροφοδότηση 20 δις είναι πιο ουσιαστική για την οικονομία ενός κράτους να γίνεται στις τράπεζες και όχι αλλού (όσο σκληρό και αν ακούγεται, δυστυχώς 20 δις στον λαό δεν βοηθάνε το κράτος, απλά κλείνουν κάποιες πληγές για ένα μικρό χρονικό διάστημα). Όταν όμως οι Τράπεζες έχουν πάρει ένα "δάνειο" 20 δις από το κράτος, πως γίνεται για 1.1 δις να ζητάνε κατάσχεση του δρόμου? Άσχετο το ένα με το άλλο. Σε αυτούς τους τομείς δεν χωράει μπακαλο-οικονομία, αλλά και πάλι η κίνηση αυτή δεν τιμάει τον τραπεζικό τομέα, σε μία περίοδο όπου ο κόσμος έχει χάσει πάσα ιδέα και εμπιστοσύνη στο σύστημα αυτό.
Από την άλλη, αυτά θα είναι καλό να τα δούνε όλοι αυτοί (πολιτικοί, κάτοικοι κτλ) που έχουν αφήσει την Εγνατία οδό χωρίς διόδια όλο αυτό το διάστημα. Δεν τα γουστάρουμε, αλλά άμα γίνει και η Εγνατία ιδιωτική και τα πληρώνουμε με καπελάκι όπως τα άλλα, τότε να δούμε πόσο δικαιωμένοι και περήφανοι θα νιώθουν για τους αγώνες τους. |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Mon Aug 09, 2010 1:17 pm Post subject: |
|
|
Φίλε Aikinn, έχεις δίκιο για τα διόδια. Μάλιστα, το μεγαλύτερο έγκλημα στην Εγνατία είναι ότι ακόμα δεν έχει ΣΕΑ τα οποία και έσοδα θα προσέφεραν στο κράτος και θα εξυπηρετούσαν τους οδηγούς. Είναι πραγματικά απίστευτο και ενδεικτικό της ανικανότητας του (Ελληνικού) κράτους για οτιδήποτε... |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Aug 09, 2010 4:39 pm Post subject: |
|
|
Βρίσκομαι σε περίοδο διακοπών οπότε δεν θα συμμετέχω στην κουβέντα σας.
Για το θέμα των διοδίων και το τεράστιο ψέμα του Σουφλιά για 0,04ευρώ/km τα έχουμε πει και στο παρελθόν. Είναι 0,04ευρώ/km σε τιμές τις 1ης Ιανουαρίου 2003 (δηλ. χωρίς την αναπροσαρμογή λόγω πληθωρισμού με βάση τους Δείκτες Τιμών Καταναλωτή) και χωρίς Φ.Π.Α. (23%).
Εδώ και λίγο διάστημα στα πλαίσια την ανοιχτής διακυβέρνησης έχει καταργηθεί η συνδρομή στη σελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου www.et.gr οπότε είναι διαθέσιμα όλα τα ΦΕΚ σε pdf. Όποιος έχει όρεξη ας ρίξει μια ματιά και θα δει διάφορα περίεργα στις συμβάσεις (π.χ. διατήρηση διοδίων στα Τέμπη και μετά την λειτουργία του νέου αυτοκινητόδρομου κτλ.) που ποτέ δεν δημοσιεύτηκαν.
Για διευκόλυνση δίνω τα αντίστοιχα Φ.Ε.Κ.
Μορέας 102Α /2007
Ολυμπία Οδός 279Α / 2007
Ιονία -Νέα 81Α /2007
Αιγαίου 190Α / 2007 |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Aug 10, 2010 7:06 pm Post subject: |
|
|
Το ΣΕΑ στο Πλατύ Ημαθίας (μεταξύ Κλειδί - Αλεξάνδρειας) κατασκευάζεται στο φουλ. Ήδη έχουν μπει και οι ταμπέλες του βενζινάδικου στο δρομο ΄AVIN' |
|
Back to top |
|
 |
vag3721 Stadium Expert


Joined: 06 Feb 2005 Posts: 2392 Location: Naousa/Athens
|
Posted: Tue Aug 10, 2010 7:24 pm Post subject: |
|
|
Στο ρεύμα προς Θεσ/νίκη το βενζινάδικο είναι ανοιχτό,απο την 1η του μηνός.
Μέσα στην εβδομάδα πιστεύω ότι θα ανοίξει και το απέναντι. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Aug 11, 2010 5:38 am Post subject: |
|
|
Φιλε vag έχεις καμιά ιδέα για τις τιμές; Τις χτυπάμε όσο και στον Κορινό; |
|
Back to top |
|
 |
|