View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Tue Jul 13, 2010 8:30 am Post subject: |
|
|
Το όνομά τους δε, το οφείλουν στον Αρβανίτη φύλαρχο Πέτρο Λιόση.
Όπως αντίστοιχα ο Μπούα Σπάτα έδωσε το όνομά του στην περιοχή του αεροδρομίου. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Tue Jul 13, 2010 6:11 pm Post subject: |
|
|
Για τα Λιόσια υπάρχει και μία άλλη εκδοχή.
Ο Όθωνας τα είχε εξ αρχής ονομάσει Ίλιον πριν καν υπάρξουν ως Λιόσια και λένε ότι η παράφραση του ονόματος Ίλιον έφερε την ονομασία Λιόσια και ως εκ τούτου οι πρώτοι κάτοικοι του πήραν το όνομα Λιόσης (αυτός δηλαδή που είναι από τα Λιόσια). Τώρα , η κότα έκανε τ'αυγό ή το αυγό την κότα ;  |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
|
Back to top |
|
 |
plati Junior Member

Joined: 21 Mar 2006 Posts: 126
|
Posted: Wed Jul 14, 2010 12:00 pm Post subject: |
|
|
Αν και δεν είμαι αρμόδιος , ,θεωρώ πως το πιο πάνω post δεν έχει σχέσει με το θέμα της Αθήνας.
Καταλαβαίνω πως αναρτήθηκε για πλάκα-ενημέρωση ,αλλά ... |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed Jul 14, 2010 12:47 pm Post subject: |
|
|
Αλλα τί; Είχα δει σήμερα το σχετικο άρθρο και το ποστάρισα για αστείο.
Πολύ δύσκολα γελάτε εδω μου φάινεται. Τελος πάντων |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Jul 14, 2010 7:40 pm Post subject: |
|
|
Και το έψαχνα αυτό το άρθρο με την κότα και το αυγό. Ωραίος...
Επιστροφή τώρα στα θέματα της Αθήνας. Πέρασε λίγο ήρεμα η είδηση αλλά είναι αρκετά σημαντική.
Το ΥΠΕΚΑ ανακοίνωσε χτες ότι ενεργοποιεί το Ειδικό Ταμείο Εφαρμογής Ρυθμιστικών και Πολεοδομικών Σχεδίων (ΕΤΕΡΠΣ) ή αλλιώς "Πράσινο Ταμείο". Το ταμείο αυτό είναι που θα πάνε τα χρήματα μας (πληρώνουμε και εμείς οικογενειακά) από την τακτοποίηση των ημιυπαιθρίων ενώ έχει από παλιότερα ένα σημαντικό αποθεματικό ξεχασμένο σε κάποιο λογαριασμό του ΥΠΕΧΩΔΕ.
Οι πρώτες δράσεις που επιλέχθηκαν είναι η απαλλοτρίωση 2 παλιών εργοστασίων στην Αθήνα και 2 μικρότερων χώρων στη Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα για την Αθήνα ο πρώτος χώρος είναι το παλιό εργοστάστιο "Κοροπούλη" (4,3 στρεμ.) στα Σεπόλια και ο δεύτερος το παλιό εργοστάσιο "Ελληνική Εριουργία" (8,4 στρεμ) στα Άνω Πατήσια.
Το Υπουργείο ήδη έχει προχωρήσει στις απαραίτητες πολεοδομικές ρυθμίσεις για τον χαρακτηρισμό των χώρων ως χώροι πρασίνου, η απαλλοτρίωση των χώρων και η διαμόρφωση τους θα γίνει από τον Δήμο Αθηναίων αλλά τα κονδύλια (περίπου 14 εκατ.) θα πιστωθούν από το ΥΠΕΚΑ
Η ανακοίνωση http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=362&sni[524]=428 |
|
Back to top |
|
 |
koeman Junior Member

Joined: 04 Jul 2007 Posts: 119
|
Posted: Thu Jul 15, 2010 7:28 am Post subject: |
|
|
Σε συνέχεια προηγούμενων συζητήσεων περί του αν γίνεται να φυτευθούν δέντρα πάνω από υπόγεια πάρκινγκ και γενικότερα σε περιορισμένο βάθος, ήθελα -χωρίς να είμαι σε καμία περίπτωση ειδικός επί του θέματος- να προσφέρω αυτά που είδα στο Brisbane της Αυστραλίας.
Μια τεράστια περιοχή δίπλα στο ποτάμι Brisbane, έχει διαμορφωθεί με ημι-υπόγειο πάρκινγκ και χώρο αναψυχής από πάνω. Στην παρακάτω φωτογραφία, στο άνοιγμα που χάσκει στο μέσον φαίνεται ο χώρος που παρκάρουν τα αυτοκίνητα, ενώ όπως καθαρά φαίνεται πάνω, αυτό δεν εμποδίζει την ύπαρξη ψηλών δέντρων.
Επίσης στα πεζοδρόμια είδα να προτιμούν τα ψιλόλιγνα δέντρα των παρακάτω φωτογραφιών που σε συνδυασμό με το μεταλλικό καπάκι δεν καταστρέφουν τις πλάκες του πεζοδρομίου.
Τέλος μια άλλη λύση που είδα ήταν η χρήση μιας μορφής «παρτεριού» που δίνει το απαραίτητο χώμα στο δέντρο για να αναπτύξει τις ρίζες του. Σημειωτέον ότι στην παρακάτω φωτογραφία, κάτω από το επίπεδο του πεζόδρομου βρίσκεται εμπορικό κέντρο και μεγάλος υπόγειος σταθμός λεωφορείων!
Ασφαλώς δεν γνωρίζω τι είδη δέντρων είναι τα παραπάνω και αν ευδοκιμούν αυτά, ή έστω παρόμοια δέντρα στην Ελλάδα. Είναι όμως κάποιες ιδέες που νομίζω μπορούν να λύσουν προβλήματα και σε μας για σημεία που θέλουμε να συνδυάσουμε κάποια υπόγεια κατασκευή με χώρο πρασίνου στο επίπεδο της γης. |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Jul 16, 2010 12:57 pm Post subject: |
|
|
koeman, σε ευχαριστούμε, πολύ καλό το post σου.
------
Στο newsletter business today λέει το εξής:
• ΑΠΟΞΗΛΩΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
Ξεκίνησε χτες η 5η φάση του Προγράμματος του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την απομάκρυνση όλων των παράνομων διαφημιστικών πινακίδων από τους βασικούς οδικούς άξονες του Λεκανοπεδίου, στη Μαραθώνια διαδρομή (με σημείο εκκίνησης των αποξηλώσεων στην άνοδο της Λεωφόρου Μαραθώνος, ρεύμα προς Ραφήνα, στο ύψος της Παλλήνης). Η αποξήλωση έγινε παρουσία του υφυπουργού Νίκου Σηφουνάκη, ο οποίος έχει την ευθύνη του συντονισμού στη διαδικασία των αποξηλώσεων, και του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλου Γερουλάνου, ο οποίος ζήτησε να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα αποξήλωσης η συγκεκριμένη (Μαραθώνια) διαδρομή. Σημειώνεται ότι από τις 24 Απριλίου (που ξεκίνησε το σχετικό πρόγραμμα) έχει ολοκληρωθεί η αποξήλωση συνολικά 583 παράνομων πινακίδων. Ειδικότερα στον άξονα της Λεωφόρου Κηφισίας έχουν αποξηλωθεί 109, στον άξονα της Λεωφόρου Συγγρού 110, στον άξονα της Λεωφόρου Μεσογείων 108, στον άξονα της Λεωφόρου Κατεχάκη 192, στον άξονα Νέας Εθνικής οδού Αθηνών-Κορίνθου 54 και στον άξονα της Λεωφόρου Σχιστού 10. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon Jul 19, 2010 12:15 am Post subject: |
|
|
Έχει περάσει αρκετό διάστημα από τότε που άνοιξε τις πύλες του το ανακαινισμένο Αττικό Άλσος και μετά από αρκετές επισκέψεις (κυρίως στον πάνω χώρο) μπορώ να πω ότι αυτό που συμβαίνει καθημερινά ψηλά στο βουνό είναι ένα μικρό κοινωνικό θαύμα.
Το πάρκο σφύζει από ζωή από το απόγευμα μέχρι αργά το βράδυ κυρίως από οικογένειες με μικρά παιδιά. Αλλά και το πρωί θα βρεις αρκετό κόσμο που κάνει τη βόλτα ή τη γυμναστική -τρέξιμο του. Η συνύπαρξη οικογενειών μεταναστών με οικογένειες Ελλήνων είναι ομαλότατη.
Οι φθορές στις εγκαταστάσεις είναι απειροελάχιστες (ακόμα και οι τουαλέτες του κοινού είναι ακόμα απείραχτες). Βέβαια σε αυτό σημαντικό ρόλο παίζει ότι το πάρκο μετά το πέρας του ωραρίου λειτουργίας (21:00 το χειμερινό 22:45 το θερινό) αδειάζει και κλειδώνεται.
Βέβαια εκεί που τα πράγματα είναι εντυπωσιακά είναι στην διαχείριση των αθλητικών χώρων του πάρκου. Μετά από πρωτοβουλία της Υπερνομαρχίας και της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού όλοι οι χώροι του πάρκου προσφέρονται δωρεάν για χρήση. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να πάρεις τηλέφωνο στα γραφεία του πάρκου για να "κρατήσεις" ένα γήπεδο για 1 ώρα και να φέρεις την μπάλα σου . Βέβαια είναι λογικό ότι δεν είναι και το πιο εύκολο να βρεις γήπεδο 5Χ5 τις "καλές" βραδυνές ώρες αλλά όχι αδύνατο, 1-2 μέρες πριν αυξάνουν τις πιθανότητες επιτυχίας. Αντίθετα το πρωί ή το μεσημέρι όπως και τις καθημερινές βρίσκεις πολύ εύκολα.
Μέχρι το απόγευμα που λειτουργεί το γραφείο το σύστημα λειτουργεί όπως ένα κλασσικό 5Χ5 αλλά το καλό ξεκινάει μετά. Έξω από κάθε γήπεδο αναρτούν μία λίστα με τα ονόματα και τις ώρες που τα γήπεδα είναι πιασμένα, την οποία την σέβονται όλοι (Έλληνες και ξένοι). Έχω πάει μέχρι στιγμής 3 φορές βραδινές ώρες και δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με τους προηγούμενους ανεξαρτήτου εθνικότητας (έλληνες, αλβανοί και βούλγαροι στις δικές μου περιπτώσεις) που έφυγαν στην ώρα τους.
Σε κάθε περίπτωση πολύ καλή αυτή η πρωτοβουλία από τους 2 φορείς. Βέβαια κατά τη γνώμη μου ίσως θα έπρεπε να επανεξεταστεί το τελείως δωρεάν. Νομίζω ότι ένα μικρό συμβολικό αντίτιμο της τάξης των 10 ευρώ στα 5Χ5 και των 2 ευρώ στα γήπεδα τέννις (~1 ευρώ το άτομο) θα πρόσφερε και ένα σεβαστό έσοδο για τη συντήρηση του πάρκου χωρίς να δυσαρεστήσει κανέναν από τους χρήστες. |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Thu Jul 22, 2010 1:54 pm Post subject: |
|
|
Παιδιά γνωρίζεται τι έγινε τελικά με αυτό το κτήριο που ήταν να κατεδαφιστεί κοντά στο Εθνικό Θέατρο; Αν θυμάμαι καλά ήταν να κατεδαφιστεί τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο. Κατεδαφίστηκε τελικά; |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Tue Jul 27, 2010 11:22 pm Post subject: |
|
|
Όλοι έχουμε ακούσει ειρωνικά σχόλια για τους δήθεν φιλόζωους, που αγοράζουν το χειμώνα ένα ζωάκι για να ασχολείται και να ψυχαγωγείται το παιδί τους, που όμως το καλοκαίρι παρατάνε το ζωάκι, γιατί δεν μπορούν να εκπληρώσουν τις ευθύνες που έχει μία τέτοια επιλογή. Τα παρατάνε στους δρόμους και γεμίζει ο τόπος αδέσποτα, που αγριεύουν και ενίοτε γίνονται επικίνδυνα για μικρά παιδιά ή ποδηλάτες, αφού πεινάνε.
Ξέρουμε όμως και για μία άλλη κατηγορία δήθεν φιλόζωων, οι οποίοι ξέρουν να αγοράζουν, ξέρουν να συντηρούν και ξέρουν να αγαπούν το ζωάκι τους αλλά δεν ξέρουν να σέβονται κάποια άλλα δίποδα ζωντανά, δηλαδή τους συνανθρώπους τους.
Δεν είναι δυνατόν να θέλεις να κάνεις ποδήλατο ή να περπατήσεις σε μία πλατεία, σε ένα πάρκο ή στη γειτονιά σου και να μην κινδυνεύεις να πατήσεις μία από τις "βρωμερές νάρκες".
Ας προβληματιστούν αυτοί οι κύριοι και οι κυρίες, που αφήνουν τις ακαθαρσίες των κατοικίδιων τους, για την αισθητική και υγειονομική πλευρά του προβλήματος
Δεν λέω, έχω παρατηρήσει σε πλατείες, πάρκα και γειτονιές κάποιων σοβαρών δήμων, να έχουν κάνει την εμφάνιση τους τα πράσινα κουτιά με τα νάϋλον γάντια που χρησιμεύουν στον ιδιοκτήτη και τον διευκολύνουν για την επίλυση αυτού του προβλήματος.
Όμως άλλο είναι η οργάνωση από τη πλευρά των δήμων καθώς και η προθυμία ή όχι από τους πολίτες για την ευαισθητοποίηση τους και άλλο είναι η πολιτική βούληση για να επιλυθεί το πρόβλημα από τους εκάστοτε κρατικούς φορείς και άρχοντες.
Εδώ κύριοι, ναι εσείς που εκλέγεστε, μία σειρά από πινακίδες που επινόησαν συνάδελφοι σας στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας για να πείσουν τους πολίτες για την αναγκαιότητα σεβασμού του δημόσιου δικαίου, της δημόσιας αισθητικής και της δημόσιας υγείας. Όποιος ρυπαίνει πληρώνει και αυτό δεν ισχύει μόνο για τα αυτοκίνητα αλλά και για τους ανεύθυνους ιδιοκτήτες ζώων.
Ναι , μέχρι και 3000 Ευρώ πρόστιμο στα δικαστήρια !!! |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Mon Aug 02, 2010 10:02 am Post subject: |
|
|
Μόλις βρήκα αυτή τη σελίδα που ανήκει στο δήμο Ιλίου
Σύνδεσμος
Ας ελπίσουμε ότι θα κάνουν κάτι το πρωτοποριακό. Αν υπήρχε τρόπος να διασυνδεθούν οι Άγιοι Ανάργυροι, το Ίλιον και το πάρκο Α. Τρίτσης με ποδηλατόδρομους και ταυτόχρονα υπήρχαν σε αυτά τα τρία σημεία σταθμοί ενοικιαζόμενων ποδηλάτων, θα είχαμε μείωση των μηχανοκίνητων μετακινήσεων και απίστευτη βελτίωση στη ποιότητα ζωής. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Aug 25, 2010 11:42 am Post subject: |
|
|
Μαγευτικές εικόνες χτες με πανσέληνο στην περιοχή πέριξ της Ακρόπολης. Προσωπικά μία κοινωνική υποχρέωση με εμπόδισε από το να βρεθώ από νωρίς στο χώρο και να ανέβω στην Ακρόπολη αλλά μια βόλτα κατά τις 11 και την έκανα στην Δ.Αεροπαγίτου και στην Απ. Παύλου.
Ο πεζόδρομος είχε βουλιάξει από τον κόσμο (Έλληνες και τουρίστες). Τόσο κόσμο δεν είχα δει ούτε στους Ολυμπιακούς. Ο κόσμος που κατέβαινε στα Προπύλαια ήταν ένα τεράστιο ποτάμι.
Το μουσείο να είναι ασφυκτικά γεμάτο τόσο στο εσωτερικό του όσο και γύρω γύρω που γινόταν μία συναυλία (την πρόλαβα στα τελειώματα) με τραγούδια για το φεγγάρι. Σήμερα ο διευθυντής του μουσείου ανακοίνωσε ότι κόπηκαν 9.940 εισιτήρια (μηδενικά η είσοδος ήταν δωρεάν) μετά τις 20:00.
Highlight εικόνες της βραδιάς
1. Ο "αφώτιστος" Παρθενώνας κάτω από το φως του φεγγαριού.
2. Η εικόνα της κατάμεστης φωτισμένης αίθουσας των γλυπτών του Παρθενώνα από το εξωτερικό του μουσείου.
Βλέποντας τον ενθουσιασμό των τουριστών για την χτεσινή νύχτα πιστεύω ότι η πανσέληνος του Αυγούστου στην Αθήνα (και στους υπόλοιπους χώρους στην χώρα) θα πρέπει να προωθηθεί στις τουριστικές αγορές ως ένα μεγάλο πολιτιστικό γεγονός. Κάτι αντίστοιχο με τη Λευκή Νύχτα που προσελκύει χιλιάδες επισκέπτες στο Παρίσι (και σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις) την ημέρα του θερινού ηλιοστασίου. |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed Sep 01, 2010 9:51 am Post subject: |
|
|
Περνώντας με το τρόλλευ παρατήρησα ότι ένας τεχνίτης καθάριζε τα μάρμαρα του συντριβανιού έξω από το Πανεπιστήμιο. Άντε μπράβο, γιατί η κατάσταση στους χώρους μπροστά από την τριλογία σε καμία περίπτωση δεν είναι ιδανική. Ελπίζω να καθαρίσει και τα συνθήματα που άφησε στις πλάκες ένας ηλίθιος οπαδός του Ηρακλή πριν μερικές μέρες.
Εκτός από αυτά θα πρέπει να γίνουν και άλλες βελτιώσεις: πρώτα απ'ολα όσες φορές περνάω από εκεί δεν έχω δει ποτέ να λειτουργούν και τα δύο συντριβάνια. Επίσης, η λάμπα σε ένα από τα δύο φωτιστικά έξω από το πανεπιστήμιο έχει καεί. Ο επιδαπέδιος φωτισμός, τουλάχιστον στα αριστερά του Πανεπιστημίου, δεν λειτουργεί με εξαίρεση μια-δυο λάμπες. Σε κάποιες κολώνες υπάρχουν τυλιγμένα καλώδια ή σχοινιά, δεν θυμάμαι. Τα μάρμαρα στην είσοδο του μετρό είναι σπασμένα από αναρχικούς, αλλά δεν βλέπω κανείς να ενδιαφέρεται να αποκαταστήσει τη ζημιά.
Επίσης, πότε θα βγει η περίφραξη από τα αγάλματα των Καποδίστρια και Κοραή; Τουλάχιστον σε αυτά διαβάζονται ακόμα τα ονόματα. Σε άλλα αγάλματα με το συνεχές σβήσιμο των συνθημάτων δεν μπορείς να διακρίνεις τίποτα.
Τέλος, αν έχετε παρατηρήσει, ακριβώς δίπλα στην είσοδο του μετρό υπάρχει ένα κιόσκι που κάποιος πουλάει κουλούρια, αν δεν κάνω λάθος. Αυτό βρίσκεται σε μονιμη βάση εκεί και τα βράδια που το κλείνει είναι ένα έκτρωμα καταμεσίς του χώρου. Ποιος το έδωσε άδεια να έχει αυτή την αηδία εκεί; Τραγικό. |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Tue Sep 07, 2010 10:46 pm Post subject: |
|
|
Κάτι αλλάζει στο κέντρο της Αθήνας. Το Πεδίο του Άρεως μισοπαραδόθηκε.
Ωραία. Καιρός ήταν.
http://www.protothema.gr/environment/article/?aid=79970
Μου αρέσουν οι υδάτινες διαδρομές.
Εντύπωση μου προκαλεί ο θεσμός του «εθελοντή φύλακα». |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Thu Sep 09, 2010 12:15 am Post subject: |
|
|
Την αρχή την έκανε το εξαιρετικό (και προσφάτως βραβευμένο) blog athensville με φανατικούς θαυμαστές και κυρίως υποστηρικτές της προσπάθειας που κάνει για μια καλύτερη Αθήνα.
Τώρα ήρθαν οι atenistas που αυτοπροσδιορίζονται ως ομάδα που θέλει να δράσει για την Αθήνα, και ο εύγλωττος υπότιτλος της ομάδας είναι "Αθηναίοι στην πράξη".
Αν το ζητούμενο μέχρι τώρα ήταν η αλλαγή νοοτροπίας των Αθηναίων, φτάσαμε επιτέλους στο σημείο της έμπρακτης παρέμβασης στα κακώς κείμενα της πόλης.
Προτρέπω ένθερμα (αν μου επιτρέπεται) τα μέλη της κοινότητας του stadia.gr να βάλουν τις δυο παραπάνω ιστοσελίδες στα αγαπημένα τους και να τις κοινοποιήσουν και στο περιβάλλον τους.
Είναι απολύτως διαδραστικές, δέχονται κείμενα, φωτογραφίες και παρατηρήσεις των επισκεπτών τους, και είμαι βέβαιος ότι επειδή διαμορφώνεται επιτέλους ένα σοβαρό κλίμα "να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας διότι αρκετά με τα ευχολόγια στα fora του διαδικτύου", πολύ σύντομα αυτές οι σελίδες θα είναι εργαλείο πίεσης και θα λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν από τις αρχές, όπως ακριβώς γίνεται με αντίστοιχες κινήσεις πολιτών παντού στον κόσμο.
Ειδικά για την τετραετία που έρχεται, όπου οι δυο υποψήφιοι Δήμαρχοι της πρωτεύουσας είναι επιεικώς ανεπαρκείς, θεωρώ ότι μέσα από αυτές τις πρωτοβουλίες μπορούμε όλοι να γίνουμε εν δυνάμει δημοτικοί σύμβουλοι στην πόλη μας! Και σίγουρα πιο αποτελεσματικοί από τους αιρετούς! |
|
Back to top |
|
 |
saturn Junior Member

Joined: 06 Jul 2004 Posts: 90
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 9:58 pm Post subject: |
|
|
Το ποδήλατο στο ΜΕΤΡΟ !!
Mόνο όμως για το Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου στα πλαίσια των εκδηλώσεων για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Μετακίνησης..
http://www.podilates.gr/?q=node/11138 |
|
Back to top |
|
 |
PAVEL_13 Stadium Expert

Joined: 13 Feb 2004 Posts: 1036 Location: Ν.Σμυρνη - Πάτρα - Βενετία (Άλλωστε ένα πλοίο είναι...)
|
Posted: Tue Sep 14, 2010 10:27 pm Post subject: |
|
|
Καλό!
Ελπίζω να οργανωθούν οι ποδηλάτες της Αθήνας και να το πλημμυρίσουν το Μετρό, μπας και ξεκολλήσει κανα μυαλό.
Και εις ανώτερα! |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Mon Sep 20, 2010 9:55 am Post subject: |
|
|
Σε newsletter που λαμβάνω διάβασα το εξής:
Σε «πυρετό» εργασιών βρίσκονται οι μισθωτές του νέου εμπορικού κέντρου Athens Metro Mall, στον Αγ. Δημήτριο, προκειμένου να προλάβουν να λειτουργήσουν τον ερχόμενο Νοέμβριο, όπως προέβλεπε και ο αρχικός προγραμματισμός της κατασκευάστριας εταιρείας Talima Venture. Η θέση του εν λόγω κέντρου θεωρείται προνομιακή, καθώς αφενός δεν υπάρχει αντίστοιχος εμπορικός χώρος τριγύρω, αφετέρου εξυπηρετείται άμεσα από το μετρό. |
|
Back to top |
|
 |
Dromeas Full Member


Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Mon Sep 20, 2010 10:12 am Post subject: |
|
|
Αυτό είναι εξαιρετικό νέο. Για χρόνια στο οικόπεδο αυτό ήταν μία τρύπα (αρχικά) και μια μισοτελειωμένη οικοδομή (στη συνέχεια) που έχασκε. Πόσο μάλλον που το σημείο αυτό είναι ιδιαίτερα ορατό από την είσοδο του μετρό. Όπως και να έχει, οι ιδιοκτήτες του εμπορικού κέντρου προφανώς θέλουν να λειτουργήσει για τις γιορτές, ώστε να επωφεληθούν από τον αυξημένο τζίρο της περιόδου εκείνης. |
|
Back to top |
|
 |
billy8181 Stadium Expert


Joined: 11 Mar 2005 Posts: 3759 Location: London-UK
|
Posted: Mon Sep 20, 2010 12:11 pm Post subject: |
|
|
το χαζό όνομα δε το γλίτωσε όμως ούτε αυτό ....κατά t'ala ωραία!  |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
|
Back to top |
|
 |
villsugar Full Member


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 231 Location: London
|
Posted: Sun Oct 03, 2010 5:11 pm Post subject: |
|
|
Συνέντευξη του Πολύζου για το νέο ρυθμιστικό Αθηνών.
Απόπειρες μεικτών χρήσεων... τέλος το πάρκο του Ελαιώνα!!! Πάμε προς διατήρηση των σημερινών χρήσεων μετά από έλεχγο του βαθμού όχλησης.
Τέλος και η μεταφορά βάρους υποδομών στα Μεσόγεια. Επιστρέφουμε στο λεκανοπεδιο-βαρές αναπτυξιακό μοντέλο.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100026_03/10/2010_417099
Ενδιαφέρουσες εξελίξεις... αναρωτιέμαι πόσες απο τις αποφάσεις είναι αποτέλεσμα ανάλυσης, τι μεθόδους χρησημοποιήσαν και πως ιεραρχήσαν τα οφέλη κάθε στρατηγικής. Στην Ελλάδα του 2010, δεν θα μάθουμε ποτέ...
παρότι αυτό το σχέδιο υποτίθεται ότι θα επηρεάσει τη ζωή στη μητρόπολη όσο κανένα αλλο για τα επόμενα 10-15 χρόνια. |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Sun Oct 03, 2010 11:26 pm Post subject: |
|
|
Λίγο αρπακόλα μοιρίζει αν και καλύτερα να πάρουν μερικές αποφάσεις παρά να γίνονται διαβουλεύσεις για πάντα. Επίσης η γενική κατεύθυνση για ενίσχυση του κέντρου της πόλης και περιορισμού του urban sprawl είναι σωστή. Μερικά αρχικά δικά μου σχόλια (for whatever they are worth!) που έκανα στο skyscraper city είναι:
1) Το άρθρο για το ρυθμιστικό δεν λέει τίποτα για την "Αθηναική ριβιέρα" που ανέφερε το άλλο άρθρο της Καθημερινής για το παραλιακό μέτωπο. Ας ελπίσουμε ότι όλα αυτά δεν είναι μόνο πυροτεχνήματα. Θυμάστε την ανακοίνωση-αστείο της προηγούμενης κυβέρνησης για ποδηλατοδρόμο κατά μήκος της παραλιακής;
2) Για το μετρό, αναφέρονται μόνο στην επέκταση προς Πειραιά και την γραμμή U4. Αν και δεν χρειάζεται να φτάσουμε στις υπερβολές του Σουφλιά με τις 9 (!!) γραμμές, ένα ρυθμιστικό σχέδιο το οποίο υποτίθεται θα κατευθύνει την πόλη για δεκαετίες πρέπει να είναι πιο φιλόδοξο... Επίσης μόλις πριν από 1-2 μέρες αναφέρθηκαν στην επέκταση του μετρό στο Ίλιο και εγώ δεν ξέρω που τα οποία δεν φαίνεται να αναφέρονται στο προσχέδιο αυτό. Αν και προσωπικά πιστεύω ότι η Γραμμή U4 που περνάει από μεγάλο μέρος του κέντρου και το συνδέει με το επιχειρηματικό κέντρο στο Μαρούσι είναι πολύ σημαντικότερη από τις περαιτέρω επεκτάσεις στα προάστια, ιδιώς αν ο σκοπός του ρυθμιστικού είναι να ενισχύσει την κατοικία στο κέντρο της πόλης.
Επίσης η περίφημη Αθηναική ριβιέρα και το παραλιακό μέτωπο του Φαλήρου με το πάρκο και την Όπερα του Νιάρχου ουσιαστικά δεν θα έχει σύνδεση με το κέντρο της Αθήνας με μέσο σταθερής τροχιάς (το τραμ είναι αστείο - παίρνει σχεδόν μια ώρα από το Σύνταγμα ενώ είναι περίπου 15 λεπτά με το αμάξι). Για μια ακόμα φορά γίνονται επενδύσεις χωρίς ουσιαστικά να έχουν γίνει οι υποδομές γύρω από αυτές. Φαντάζεστε τι θα γίνει με το πάρκιγκ και το κυκλοφοριακό εκεί όταν ολοκληρωθούν τα έργα; Ήδη μπορείτε να πάρετε μια εικόνα με το να δείτε το μπάχαλο στην διπλανή μαρίνα του Φλοίσβου. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν γίνεται μια νέα γραμμή - εξπρές του τραμ πάνω στην Συγγρού με πολύ λίγους σταθμούς. Αυτή η γραμμή δεν θα είναι ουσιαστικά ανταγωνιστική της υπάρχουσας - κανείς δεν χρησιμοποιεί την υπάρχουσα γραμμή για να πάει στα γραφεία της Συγγρού (είναι πολύ μακριά) ούτε για να πάει στην παραλία του νέου Φαλήρου (είναι πολύ αργή). Μια τέτοια γραμμή δεν θα κοστίσει πια και τόσο πολύ και θα έχει και μεγάλη τουριστική σημασία....
3) Το σχέδιο για το Τατόι είναι δυστυχώς πολύ γενικόλογο και ανέπνευστο. Άκου "χώρους φιλοξενίας υψηλών προσώπων" στην μέση του πουθενά. Άλλο που υποτίθεται ότι αυτό θα ήταν και το Ακροπόλ - έτσι δεν είχαν πει;
4) Δεν λέει τίποτα για το "μητροπολιτικό πάρκο" στο Γουδή...
5) Προφανώς δεν λέει παραπάνω λεπτομέρειες για το Ελληνικό...
6) Αναφέρετε για την επέκταση προστασίας του Υμηττού και άλλων όρων (καθότι τα πάμε τόσο καλά με τα ήδη προστατευμένα). Καλό θα ήταν να αναφερόταν σε πραγματική αναδάσωση των καμένων ή αποψιλωμένων όρων. Τόσες υποσχέσεις ακούσαμε για την Πάρνηθα αλλά τελικά δεν έγινε τίποτα. Το νότιο τμήμα του Υμηττού είναι κατάξερο, δεν γίνεται να αναδασωθεί; Εάν γινόταν αυτό ίσως να μην διαμαρτύρονταν και τόσο οι τοπικοί δήμαρχοι αν αξιοποιούταν καλύτερα ο χώρος του Ελληνικού.
7) Το μεγαλύτερο αστείο είναι ο χώρος του Ελαιώνα. Όντως το παλιό ρυθμιστικό το οποίο ήθελε μόνο πάρκο ήταν ανέφικτο και ίσως και μη ευκταίο. Και όντως, η ύπαρξη ορισμένων παραγωγικών δραστηριοτήτων στην πόλη να μην είναι τόσο κακή. Ωστόσο το όραμα που έχουν για τον Ελαιώνα (2 χιλιόμετρα από την Ομόνοια και το κέντρο της πόλης) είναι εργοστάσια και διακομιστικά κέντρα; Αντί να προτείνουν αυτό που λέμε τόσοι και τόσοι εδώ μέσα: ένα επιχειρηματικό κέντρο με ψηλά κτήρια και πολύ πράσινο... |
|
Back to top |
|
 |
|