View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 5:09 pm Post subject: |
|
|
Θεωρητικα ναι. Αν προσεξεις τα νεκροταφεια ηδη εχουν κανει νεα περιφραξη πιο μεσα απο την παλια που σημαινει οτι ειχαν καποια ειδοποιηση για να το κανουν. Νομιζω οτι ηταν στον αρχικο σχεδιασμο να γινει σαν εργο β' φασης η κατι τετοιο. Οποιος μπορει να βοηθησει παραπανω.. |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 5:45 pm Post subject: |
|
|
υποτίθεται πως θα γίνει η διαπλάτυνση.
Μέχρι να γίνει πάντως αφήσανε το πεζοδρόμιο και τον χώρο έξω από τα κοιμητήρια Αγίας Παρασκευής να γίνει μπουρδέλο.
Δηλαδή η διαπλάτυνση μπορεί να γίνει σε 15 χρόνια, εμείς θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτο το μπουρδέλο που αφήσαν πίσω τους... |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 5:59 pm Post subject: |
|
|
Όντως το είχα προσέξει αυτό στα νεκροταφεία και φαντάστηκα ότι κάποια στιγμή ίσως να γίνονταν, απλά δεν είχα ξανακούσει ότι υπήρχε καν σαν σκέψη. Πάντως γενικά υπάρχει χώρος αν θελήσουν να κάνουν διαπλάτυνση σε μεγάλο μήκος |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 7:11 pm Post subject: |
|
|
Καθίστε να τελειώσει πρώτα η διαπλάτυνση από Παύλου Μελά μέχρι Περιφερειακό και συνεχίζουμε και μέσα στην πόλη.
Υπάρχουν 3 υπόγειες διαβάσεις οι οποίες ποτέ δεν λειτούργησαν. Πρόσφατα μπήκε φανάρι στην παλιά είσοδο του Παύλου Μελά γιατί δεν υπήρχε τρόπος να πας στην Μονή Λαζαριστών.
Από την Λαγκαδά διέρχεται ο αγωγός του νερού και αγωγός φυσικού αερίου μέσης πίεσης. Πρόκειται να περάσει και το μετρό.
Χρήματα προφανώς δεν υπάρχουν. |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 7:17 pm Post subject: |
|
|
Ουσιαστικά έχει τελείωσει η διαπλάτυνση της Λαγκαδά σε αυτό το κομμάτι. Οι υπόγειες διαβάσεις κι αυτές φαίνονται έτοιμες, ο περιβάλλον τους χώρος δεν φαίνεται έτοιμος, παρ' όλα αυτά θα μπορούσαν να λειτουργήσουν. Έχουν καιρό έτσι παρατημένες πάντως; Γένικα δεν είχα εικόνα της περιοχής, αλλά έτυχε φέτος να περνάω συχνά από εκεί πέρα και από Γενάρη και μετά που περνάω δεν έχω δει ποτέ εργασίες..
Στο κομμάτι από στρατόπεδο και μετά γνωρίζεις αν υπάρχουν μελέτες και αν πρόκειται να διαπλατυνθεί στο ίδιο στύλ με το κατασκευασμένο κομμάτι (κατά την γνώμη μου έχει γίνει καλή δουλειά, αλλά άργησε παααααααααρα πολύ...); |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 7:24 pm Post subject: |
|
|
το ότι δεν υπάρχουν χρήματα δεν δικαιολογεί που κατέστρεψαν το πεζοδρόμιο και το χώρο έξω από την Αγια Παρασκευή και τα αφήσαν έτσι ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. Ναι υπάρχει μελέτη για διαπλάτυνση εδώ και χρόνια. (Το είχε πει ο Ατσαλάκωτος σε συνέντευξη)
ΥΓ1 οι υπόγειες διαβάσεις ήταν να παραδοθούν μαζί με τα υπόλοιπα (στα οποία υπάρχουν ακόμη και τώρα εκκεμότητες...) αλλά ο Μεσοχωρίτης με τις κομπίνες του το γλύτωσε (νομίζω είχε δηλώσει πτώχευση και μετά ανέλαβε ο δήμος....) Τελευταία κάτι γίνεται, έχουν βάλει μάρμαρα στα σκαλοπάτια, βάλανε έναν ανελκυστήρα. Σε καμιά 5-6 χρόνια θα παραδοθεί, μετέτοιους ρυθμούς. Δημοτικό έργο είναι πια απ' ότι θυμάμαι.
ΥΓ2 το φανάρι είναι μαλακία έτσι που το βάλανε, ακυρώνει μία λωρίδα και διάφοροι απρόσεχτοι και καβλόγκαζοι στουκάρουνε άμα λάχει.
Και βέβαια υπήρχε (και υπάρχει ακόμη) και άλλος τρόπος να πας στους Λαζαριστές. Είχε και ολόκληρη ταμπέλα πριν το αλλάξει το φανάρι...έλεος πια...
ΥΓ3 πάντως πιστεύω πως το μετρό θα μπορούσε να περάσει από την Κολωνιάρη, για να μην σταματήσει η Λαγκαδά |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 7:44 am Post subject: |
|
|
Το πρόβλημα με τη διαπλάτυνση του υπολοιπόμενου τμήματος της οδού Λαγκαδά, βρίσκεται στην απαλλοτρίωση ένός τμήματος που είναι ιδιοκτησία του συμμαχικού νεκροταφείου. Γράφτηκε προ διετίας περίπου οτι ζητήθηκε απο τη Σερβία να συμφωνήσει στην παραχώρηση του και να γίνει η μεταφορά ορισμένων τάφων, ώστε να γίνει η διαπλάτυνση. Φυσικά το θέμα "κόλλησε" όπως συνήθως. |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 8:36 pm Post subject: |
|
|
Γενικότερα σχόλια.
Όλοι οι δήμοι διεκδικούσαν την απόδοση των στρατοπέδων. Δόθηκαν τελικά στους δήμους (και από την προηγούμενη και την νυν κυβέρνηση). Ε και; Τίποτα απολύτως δεν έχουν κάνει. Καλύτερα να τα είχε ο στρατός και κάπως θα συντηρούσε κι όλας. Αν εξαιρέσουμε το στρ. Μεγάλου Αλεξάνδρου που έχει φύλακα (για να φυλάει τα μπάζα που ρίχνουν εργολάβοι) και η εκκλησία που λειτουργεί και έγινε καινούργια ενορία, τα υπόλοιπα ρημάζουν. Ειδικά του Παύλου Μελά με τα υπέροχα κτήρια αρχίζουν και πέφτουν σιγα σιγά.
Κανένας σχεδιασμός για την χρήση τους. Η ΕΡΤ θέλει μέρος στου Καρατάσιου για να χτίσει νέες εγκαταστάσεις, το ΑΠΘ επίσης να μεταφέρει τμήματα εκεί.
Ξεκινά ο Κούβελας το 80 τόσο να κάνει μόνος του μετρό στην πόλη. Χρηματοδότηση; Από το δημοτικό ραδιόφωνο FM 100. Έδωσε λόγο για την τρύπα που έκανε; Όχι!
Ξεκινάμε να κάνουμε την Πολιτιστική Πρωτεύουσα. Τα περισσότερα έργα τελείωσαν μετά το τέλος της. Αν γυρίσετε στην πόλη ακόμα και σήμερα, θα πετύχετε πινακίδες έργων από εκείνα τα χρόνια.
Φτάσαμε 2010 και ακόμα δεν ολοκληρώθηκε το κολυμβήτηριο της Σταυρούπολης. Σημαντική λεπτόμέρεια...ήταν -υποτίθεται- προπονοτήριο για τους Ολυμπιακούς....του 04...
Ευχαριστώ την κυβέρνηση που με μια κίνηση έλυσε το κυκλοφοριακό της πόλης. Ανέβασε στο 1,5 Ευρώ την βενζίνη και δεν παίρνει ο κόσμος το αυτοκινητό του για να κυκλοφορήσει στην πόλη.
2 χρόνια πριν η πόλη γιορτάσει την απελευθερώση της, τι μέλλον μπορεί να έχει; Πρωτεύουσα τον Βαλκανίων, Πόλος καινοτομίας της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Συμπρωτεύουσα της Ελλάδας ή Φτωχός συγγενής; |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Jun 25, 2010 12:19 am Post subject: |
|
|
chr.04 wrote: |
2 χρόνια πριν η πόλη γιορτάσει την απελευθερώση της, τι μέλλον μπορεί να έχει; Πρωτεύουσα τον Βαλκανίων, Πόλος καινοτομίας της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Συμπρωτεύουσα της Ελλάδας ή Φτωχός συγγενής; |
Σε αυτούς τους "τίτλους" συμπυκνώνονται όλα τα προβληματικά σύνδρομα που κατατρέχουν τη δημόσια ζωή της Θεσσαλονίκης και την καθηλώνουν σε δευτερεύων ρόλο.
Αυτή η πόλη γνώρισε τις μεγαλύτερες περιόδους ευημερίας και ανάπτυξης με το brand name Θεσσαλονίκη και όχι με τους τίτλους.
Αυτό που με εξοργίζει με αυτή την πόλη είναι ότι από το (ιστορικά) μοναδικό αστικό κέντρο της Ελλάδας έχει μεταλαχθεί σε μία μεγαλούπολη χωρίς αστική συνείδηση και από ένα πολυπολιτισμικό εξωστρεφές κοσμοπολίτικο εμπορικό κέντρο του 19ου αιώνα έχει κλειστεί στο εσωστρεφές καβούκι του "Πατρίς (Μακεδονία) - Θρησκεία - Οικογένεια" θάβοντας την ιστορία της πόλης από το 1432 έως το 1912. |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Fri Jun 25, 2010 8:54 am Post subject: |
|
|
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ !!!
Edit: Να συμφωνείς, χωρίς όμως να κάνεις quote το αμέσως προηγούμενο post από το δικό σου. Το κάνεις κατ'επανάληψη, ας είναι αυτή η τελευταία φορά σε παρακαλώ!
Admin |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jul 01, 2010 12:08 pm Post subject: |
|
|
Πριν λίγο καιρό λέγαμε για τις υπόγειες διαβάσεις στην Λαγκαδά.
http://www.makthes.gr/news/reportage/57507/
Από τις τρεις υπόγειες διαβάσεις ολοκληρώθηκε μόλις η μία, στο ύψος του ναού του Αγίου Ελευθερίου, αλλά ο δήμος δεν συνυπογράφει την παραλαβή του έργου, αξιώνοντας να γίνει κλειστού τύπου, σε μια προσπάθεια να αποτρέψει τη μετατροπή του χώρου σε ένα ακόμα στέκι τοξικομανών. Η δεύτερη, που είχε σχεδιαστεί στο ύψος του στρατοπέδου Παύλου Μελά, μάλλον θα παραμείνει στα χαρτιά, δεδομένου ότι εκ των υστέρων αξιολογήθηκε ως μη απαραίτητη. |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 9:18 am Post subject: |
|
|
Παλιά ιστορία, ανακυκλούμενη. Έφτασε όμως ο "κόμπος στο χτένι" και σύντομα - αν δεν έχει συμβεί ήδη - θα "πέσουν οι μάσκες". |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 10:56 am Post subject: |
|
|
σχετικό δημοσίευμα στη Ναυτεμπορική:
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1839628
Quote: | Επώδυνες και ρεαλιστικές αποφάσεις σε περίπτωση που δεν αποδώσουν οι προσπάθειες για την ανάταξη του έργου του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, κατά την επίσκεψή του στο εργοτάξιο του σταθμού Πανεπιστήμιο.
.........
«Η Αττικό Μετρό ΑΕ έχει ήδη επιταχύνει τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά όλους τους τομείς του έργου και πλέον στόχος είναι το Μετρό της Θεσσαλονίκης να τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2014. Όμως το κατά πόσο είναι ρεαλιστικός αυτός ο στόχος θα εξαρτηθεί κυρίως από την συμπεριφορά του Αναδόχου στις επόμενες ημέρες», συμπλήρωσε ο κ. Τσίτουρας.
Ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων επισήμανε ακόμη ότι το Μετρό δεν σταματά με την ολοκλήρωση του Βασικού Εργου (13 σταθμοί – 9.6 χλμ) αλλά συνεχίζεται προς Καλαμαριά (5 σταθμοί – 4,8 χλμ) όπου σε εξέλιξη βρίσκεται ο σχετικός διαγωνισμός, προς Σταυρούπολη (5 σταθμοί – 5 χλμ) όπου σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι μελέτες του έργου, προς Εύοσμο (4 σταθμοί) όπου οι μελέτες βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο και τέλος προς Αεροδρόμιο όπου εξετάζεται η δυνατότητα κατασκευής της επέκτασης με μέσο σταθερής τροχιάς τύπου Monorail. |
κακή επιλογή το monorail για το αεροδρόμιο. Οι επιβάτες με βαλίτσες θα αναγκάζονται να αλλάξουν μέσο, από το monorail στο μετρό. |
|
Back to top |
|
 |
Admin Site Owner


Joined: 16 Jan 2004 Posts: 2300 Location: Davelis Cave (απ'έξω)
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 11:06 pm Post subject: |
|
|
Αν και μάλλον γράφουμε σε λάθος topic (το "Θεσσαλονίκη των ονείρων μας" είναι πιο ταιριαστό!), δεν είναι και τόσο περίεργο να χρειάζεται να αλλάξεις μέσο σταθερής τροχιάς για να φτάσεις από το κέντρο μιας πόλης στο αεροδρόμιο.
Αμέσως-αμέσως μου έρχονται στο νου το Ντύσελντορφ (τρένο και μετά sky train), η Νέα Υόρκη (subway και μετά airtrain), η Μαδρίτη (αλλάζεις υποχρεωτικά γραμμή μετρό), κοκ.
Αυτό που έχει σημασία για τη Θεσσαλονίκη είναι το κόστος. Τίποτε άλλο, κατά την ταπεινή μου γνώμη. Αλλά πάλι, φοβάμαι ότι το παρόν post ανήκει σε άλλο topic! |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Sat Jul 10, 2010 1:00 pm Post subject: |
|
|
Πάντως το ποιο βολικό θα ήταν να συνέχιζε το μετρό ή υπέργειο ή υπερυψωμένο (όπως σκοπεύανε να κάνουνε στην Βουλιαγμένης στην Αθήνα και ηλιθειοδώς το άλλαξαν με πολλαπλάσιο κόστος)...
Λογικά, αυτό δεν θα είναι ακριβότερο από το monorail  |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
Posted: Sat Jul 10, 2010 2:31 pm Post subject: |
|
|
Αν θυμάμαι καλά το κόστος είχε πολύ μικρή διαφορά στην περίπτωση της Βουλιαγμένης συν το γεγονός ότι θα αλλοιωνόταν σημαντικά το τοπίο της περιοχής. |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sat Jul 10, 2010 3:40 pm Post subject: |
|
|
Η περίπτωση της διαδρομής από τα όρια της Θεσσαλονίκης έως το αεροδρόμιο είναι εντελώς διαφορετική από αυτή της Βουλιαγμένης στην Αθήνα όπου ήταν κυριολεκτικά εντός μιας πυκνοδομημένης περιοχής. Ακόμα κ αυτό βέβαια εμένα δεν με χαλάει, εδω στην Αθήνα έχουμε χιλιόμετρα της Γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) επίγεια χρόνια τώρα. Γι' αυτό και πιστεύω ότι και στη Θεσσαλονίκη στο συγκεκριμένο τμήμα προς το αεροδρόμιο είναι πολύ καλή λύση... |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jul 12, 2010 8:38 am Post subject: |
|
|
Αλλαγές στα μελλοντικά έργα της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με τον Μαγκριώτη, η εξωτερική περιφερειακή θα ξανασχεδιαστεί. Τέλος τα τουνελ και οι γέφυρες στο Σειχ Σου. Λέει για 2 λωρίδες + ΛΕΑ ανά κατεύθυνση. Μικρότερο κόστος κατασκευής, μονο 4χλμ τουνελ.
Μέσα στο 2010 θα δημοπρατηθεί κομμάτι από το γηροκομείο (περίπου ύψος ΤΙΤΑΝ, μέχρι την Ευκαρπία, κόστους 300 εκ).
Εγκαταλείπεται η υποθαλάσσια, με κίνδυνο πληρωμής προστίμων.
Ζεύξη του Θερμαϊκού με γέφυρα από τον Αξιό (κόμβος ΠΑΘΕ - Εύζωνοι) ως το Αγγελοχώρι. Μήκος 8 χλμ, συνολικό μήκος έργου 31χλμ, θα δωθεί με σύμβαση παραχώρησης. Μίλησε για εύκολο έργο γιατί το βάθος στον Θερμαϊκό είναι στα 30μ, χωρίς ρεύματα.
Πόσο εύκολο είναι να κατασκευαστεί δρόμος σε προστατευμένη περιοχή με δέλτα 3 ποταμών; |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Jul 12, 2010 8:48 am Post subject: |
|
|
Για την υποθαλάσσια, χαίρομαι ιδιαιτερα που εγκαταλείπεται. Χιλιες φορές τα πρόστιμα, παρα αυτο το απαραδεκτο εργο που μονο σκοπό είχε να τονώσει φαραωνικά το μονιμο συμπλεγμα "γιατί η Αθηνα και όχι εμείς"
Η γέφυρα θα πρέπει να παρει περιβαλλοντικους όρους και ειναι ενα μπλεξιμο...
Ελπίζω αυτη τη φορά να ΜΗΝ γίνει το λαθος με το Ριο-Αντίριο και να προβλεφθεί σιδηροδρομική υποδομη στην κατασκευή της |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Mon Jul 12, 2010 9:54 am Post subject: |
|
|
Πολλά χρώματα βλέπω και έχω κάποιες απορίες χωρίς το υπόμνημα.
Η εξωτερική είναι η κόκκινη προφανώς. Γιατί έχει και κόκκινη κ πράσινη γραμμή σε ένα τμήμα της εσωτερικής?
Η πράσινη εξωτερικά της εξωτερικής με τις στροφές ποιά είναι? 3η περιφερειακή?
Οι μπλέ υπάρχουν (έστω κάποια τμήματά τους) και που κατευθύνονται? (αυτή που πάει βόρεια υποθέτω ότι συναντάει την Εγνατία κοντά στις Βόλβες) |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Mon Jul 12, 2010 10:58 am Post subject: |
|
|
θα σου απαντήσω
μπορείς να δεις μαζεμένα στον παραπάνω χάρτη όλες τις πατάτες που έχουν ακουστεί κατά καιρούς για την Θεσσαλονίκη
και όχι δεν προβλέφτηκε σιδηροδρομική υποδομή για την γέφυρα γιατί μετά πρέπει να σκεφτούμε τι σκ... θα κάνει το τρένο στην Μηχανιώνα, άρα πρέπει να φτιάξουμεκαι άλλη γραμμή...για πού όμως?
επίσης η γέφυρα θα χρησιμεύσει για αυτοκτονίες γιατί θα είναι στην ιδανική θέση
περιβαλλοντικά δεν θα έχει πρόβλημα, δυτικά και ανατολικά του Αξιού υπάρχουν δεκάδες χωράφια εκτός Νατούρα με τόνους φυτοφάρμακα άρα και καλό θα κάνει στο περιβάλλον
μετά ο Μαγκριώτης ξύπνησε και τον ενημέρωσε η γραμματέας του ότι οι μετροπόντικες είναι ακόμη καθηλωμένοι, τα αρχαιολογικά δεν έφτασαν ούτε στα μισά των εργασιών, δεν έχει τελειώσει ούτε ένας σταθμός και η επιστροφή τις Κυριακές θα γίνεται πλέον με καράβια. Να βρουν δουλειά και τα φέρυ του Ρίου |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Jul 12, 2010 11:30 am Post subject: |
|
|
Το τρενο έχει πολλά να κανει στη Μηχανιώνα. Ας υπαρχει η υποδομή/πρόβλεψη και βλέπουμε...
Να μη φτασουμε μετα να μελετάμε υποθαλάσσιες σηραγγες |
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Mon Jul 12, 2010 11:51 am Post subject: |
|
|
Γνωρίζει κανείς γιατί στην ΠΑΘΕ μετά την Σίνδο περίπου και μέχρι το κόμβο Αιγινίου ή ίσως και λίγο πιο κάτω ανάμεσα στα 2 ρεύματα κυκλοφορίας υπάρχει τοσο μεγάλη λωρίδα με δέντρα φυτά κτλ; Υπάρχει κάποιος λόγος που σχεδιάστηκε έτσι;
Από την Μηχανιώνα θα μπορούσε να πάει Επανωμή μετά Καλλικράτεια και να φτάσει στην Χαλκιδική.
(Η γέφυρα) Ποιους όμως θα εξυπηρετεί; Κάποιος από Καλαμαριά για να πάει Σίνδο, νομίζω ότι θα προτιμήσει την πόλη και όχι ένα τόσο μεγάλο κύκλο.
Last edited by chr.04 on Mon Jul 12, 2010 8:36 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
|