View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 1:43 pm Post subject: |
|
|
Μάλιστα, σουπερ γέφυρα τοξωτη σε εδαφος σαθρο με κόστος ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 110 μυρια ευρω που με όσα λέγονται αναρωτιομαστε αν θα κρατήσει αυτη την φορα ή ...
πάλι πετάξαμε λεφτά φορολογουμενων σε μεγαλοκατασκευες... και εγω θετω μια ερωτηση:
Αλλαγη χάραξης, πόσο παραπάνω θα μας κόστιζε, με απαλλοτριωσεις και κατασκευη, (κατα προτιμηση θα ήθελα να εμπαινε σε ΣΔΙΤ η κατασκευη σε ΜΟΡΕΑ για να εχουμε
σίγουρα αποτελέσματα, οποτε το κρατος να πλήρωνε μονο τα χωραφια)
Δηλαδή τωρα τι κερδίσαμε με την ανακατασκευη... χρονο;;; χρηματα;;;
Όλο φιγουρα είμαστε και η πελοπόννησος περα απο κανα δρομο, σε υποδομες, δεν εχει να προσφερει τίποτα αλλο
(τρενα τέλος / λιμανια καλαματα πατρα ακομα περιμένουμε, βιολογικους αχαχαχαχαχα καλο κι αυτο, σκουπίδια... κλάφτα κι εδω...)
Με το μυαλο που εχουμε εδω κατω, δεν βλεπω προκοπη, ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ 110 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ 2011.
Το κέρ@τό μου θα είχαμε βγάλει καμια 10αρια ακομα έργα με τα λεφτά αυτά!
Υ.Γ. Δεν ειναι προσωπικη επιθεση σε κανενα Μεσσηνιο, ή Πελοποννησιο, το κακό ειναι γενικό και χρόνιο σε εμας.
kastorus
Συγχαρητήρια κι απο εμενα, κατατοπιστικες οι φωτογραφιες, δυο παρατηρήσεις μόνο...
- Απο κίνηση πώς πάει ο δρόμος;
- Συνεργεία της Ιονιας φτιάχνουν το δρομο;
Last edited by Greekbiz on Mon Jun 28, 2010 1:49 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Demis New Member

Joined: 27 Jan 2010 Posts: 55 Location: London
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 1:48 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο Kastorus για τις πολύ καλές φωτογραφίες και το αναλυτικό ρεπορτάζ, για ένα δρόμο που δεν βλέπουμε τακτικά. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 9:21 pm Post subject: |
|
|
Greekbiz wrote: | Μάλιστα, σουπερ γέφυρα τοξωτη σε εδαφος σαθρο με κόστος ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ 110 μυρια ευρω που με όσα λέγονται αναρωτιομαστε αν θα κρατήσει αυτη την φορα ή ...
πάλι πετάξαμε λεφτά φορολογουμενων σε μεγαλοκατασκευες... και εγω θετω μια ερωτηση:
Αλλαγη χάραξης, πόσο παραπάνω θα μας κόστιζε, με απαλλοτριωσεις και κατασκευη, (κατα προτιμηση θα ήθελα να εμπαινε σε ΣΔΙΤ η κατασκευη σε ΜΟΡΕΑ για να εχουμε
σίγουρα αποτελέσματα, οποτε το κρατος να πλήρωνε μονο τα χωραφια)
|
Greekbiz είμαι Καλαματιανός και συμφωνώ 100% μαζί σου.
Και εγώ τα θεωρώ πεταμένα λεφτά.
Εάν προκρινόταν αλλαγή χάραξης 2 λύσεις υπήρχαν:
Ανατολικά του υφιστάμενης χάραξης με 1- 2 τούνελ 2-4 χλμ συνολικά ή δυτικά από εκεί που πάει το τραίνο.
Οι απαλλοτριώσεις και στις 2 περιπτώσεις θα ήταν πολύ μικρές γιατί μιλάμε για ορεινά εδάφη κυρίως και ελάχιστες ιδιοκτησίες.
Δε γνωρίζω τα εδάφη στις 2 περιπτώσεις αλλά σε κάθε περίπτωση θα μπορούσαμε να καθαρίσουμε με 60-70 μύρια (12 χλμ δρόμος είναι όλο και όλο γαμώτη μου) και να μας μείνουν και 40-50 για το δρόμο Καλαμάτα - Πύλος - Μεθώνη που τόσο ανάγκη έχει ο νομός.
Αλλά προτιμήσαμε τη χαρά του εργολάβου (και του πολιτικού βεβαίως βεβαίως) |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 10:42 am Post subject: |
|
|
Δυτικότερα της τωρινής χάραξης δεν ήταν κάτι εύκολο να γίνει αφού το ανάγλυφο είναι πολύ δυσμενέστερο χώρια η σιδηροδρομική γραμμή, εκτός αν πήγαινε ο δρόμος πολύ δεξιότερα και έσκαγε στο Διαβολίτσι αλλά θα ήταν από το μηδέν και με extra χιλιόμετρα.
Ανατολικότερα του σημερινού ίσως να ήταν μια καλύτερη λύση αφού το αναγλυφο φαινεται πιο βατό (όμως έχει και εκεί κατολισθήσεις). Το γιατί πήγανε στη λύση αρχικά της επισκευής και στη συνέχεια της ανακατασκευής του κατασκευασμένου δρόμου έχει να κάνει με πολλά ζητήματα όπως για παραδειγμα:
- Ο δρομος είχε φτιαχτεί και απλά θα επισκευαζοταν
- Εαν ο δρομος επρεπε να φυγει από εκεί τοτε θα επρεπε να αναζητιθούν ευθύνες για το τί κατασκευαζοταν από το 1991 εως το 2000 με αλλεπαληλες εργολαβιες στο ιδιο σημείο κλπ.
- Αντικειμενικά η λύση που είχε επιλεγεί περι τα 1988-1990 για την όδευση της οδού πλάτους 11 μέτρων της Νεας Εθνικης Οδου Τριπολης Καλαματας ήταν η πιο σωστή με βάση το φυσικό ανάγλυφο. Το ανοσιουργημα ήταν ο διπλασιασμός της οδόυ κατω απο την πιεση του λαου της Μεσσηνιας για να αποκτησει δυιχνη διατομή και στηθαιο κατα το προτυπο του Κορινθου-Τριπολη που μολις ειχε ολοκληρωθεί. Η παρεμβαση στα πρανη του βουνού ήταν πολυ μεγαλύτερη, καποια στιγμή εκανε και δυνατες βροχες κλπ κλπ κλπ.
Τωρα για τις κατολισθησεις και τις καθηζισεις που συμβαινουν ακομη και σημερα θα πρεπει να πουμε οτι αυτες περιλαμβανουν ολο το βουνο μεταξυ Παραδεισιων και Τσακωνας αφου οπως θα θυμούνται ολοι οι φιλοι, οι κατολησθησεις επιρρεαζουν και την τωρινή εθνική οδό που διέρχεται ψηλότερα από τον αυτοκινητοδρομο και ανατολικοτερα στο φρυδι του βουνού πάνω από τα κατολισθαινοτα σημεία. Το πόσο σημαντικό είναι το φαινόμενο που συμβαίνει έχει να κάνει με το μέγεθος της μετακίνησης σε βάθος χρόνου. Και βεβαια το φαινόμενο μπορεί να αντιμετωπιστεί εξάλειψη του αιτίου που το προκαλεί, δηλαδή άντληση και αποστράγγιση των πρανών, ελάφρυνση των όγκων των πρανών (να μην είναι απότομα και σε μεγάλο ύψος στο κατολισθαίνων σημείων), ενίσχυση του εδάφους με πασσάλους η οποίοι θα υποστηρίξουν τα πρανή στο μη - μετακινούμενο υπέδαφος κλπ. Βέβαια όλα αυτά κοστίζουν και επίσης όταν εμφανίζονται ως αναγκαία κατα την πορεία εκτέλεσης του έργου χωρίς να τα έχει προβλέψει η αρχική μελέτη, είναι η χαρά του εργολάβου...
Πάντως είναι πολύ ευχάριστο που στις τελευταίες φωτό από το ρεπορταζ της Ελευθερίας φαίνεται να έχει πέσει και άσφαλτος. |
|
Back to top |
|
 |
nvb Junior Member

Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Wed Jun 30, 2010 6:49 am Post subject: |
|
|
Συμφωνω απολυτα με αυτα που ειπες....και μαλλον η πελοπονησσος εχει το ρεκορ κατσκευης δρομων που διαρκουν 20 χρονια......
Εχω μια ενσταση, στο θεμα του δυιχνου δρομου, που απαιτησαν οι Μεσσηνιοι....
Κατα την γνωμη μου σωστα πιεσαν για τετοιων προδιαγραφων δρομο....
Το ταξιδι Αθηνα-Μεσσηνια, ενω ειναι ευχαριστο μεχρι την Τριπολη, απο εκει κι περα ειναι ενα δραμα....
Επιπλεον η Μεσσηνια θα ειναι πιο προσιτη σε καποιον που ερχεται απο Αθηνα, και σκοπευει να την επιλεξει ως προορισμο, με αμεσες συνεπειες στα οικονομικα του Νομου......
Αυτα απο εμενα.....
Παρατηρησεις-διαφωνιες δεκτές (ειναι μια ευκαιρια να γινει μια συζητηση γι αυτο το θεμα)
Edit: ΟΧΙ quote το αμέσως προηγούμενο μήνυμα!!!
Admin |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Wed Jun 30, 2010 1:26 pm Post subject: |
|
|
Και εγώ πιστεύω ότι η διαδρομή Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα πρέπει να είναι αυτοκινητόδρομος.... |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Wed Jun 30, 2010 2:05 pm Post subject: |
|
|
Είπε κανεις ότι δεν πρεπει να είναι ? (Το λάθος στην περίπτωση του Τσακώνα - Παραδείσια, είναι η απόφαση για τον διπλασιασμό του κατασκευαζόμενου δρόμου χωρίς τις σωστές μελέτες). Ο αυτοκινητόδρομος χρειαζεται και αυτό φαίνεται πολύ περισσότερο σήμερα. |
|
Back to top |
|
 |
lkilint Junior Member

Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
Posted: Wed Jun 30, 2010 7:08 pm Post subject: |
|
|
Eπειδή τυχαίνει να γνωρίζω όλη την Ιστορία των Μελετών αυτού του δρόμου από το 1987 και μετά...λόγω ενασχόλησης πρώτα σαν φοιτητής εκτελώντας εργαστηριακές μετρήσεις σε πειραματικά δεδομένα στην Τσακώνα...και μετά σαν επαγγελματίας μηχανικός...ένα έχω να πω...
Η παθογένεια του ελληνικού συστήματος ανάθεσης παραγωγής μελετών αρχικά...σε όλο της το μεγαλείο......
Στη συνέχεια...όταν οι πολιτικοί γίνονται μηχανικοί......και αναθέτουν έργα..τα οποία ουσιαστικά δεν πρέπει να υφίστανται...
Τρίτον...Υπηρεσιακοί παράγοντες που είναι "πολύ μικροί" για τέτοιου είδους έργα...κτλ κτλ..
Μόνο μια απάντηση...σε ένα ερώτημα που παραξενεύει πολλούς..γιατί παραμείναμε σε αυτή τη χάραξη...Μια μαγική λέξη..προέγκριση χωροθέτησης και περιβαλλοντική αδειοδότηση από τη μία...και επιστροφή 45 εκ ευρώ..στην Ευρωπαϊκή Ένωση...από το κλείσιμο του Β ΚΠΣ και του Γ ΚΠΣ
Τα στοιχεία το οποία σας αναφέρω άμα θέλει κανείς να τσιτώσει υπηρεσιακά και να τα βγάλει στη φόρα.....υπάρχουν στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.....αλλά επειδή έχουν χ@σμ@νη τη φωλιά τους.....
Α και δεν είναι το μοναδικό έργο με αστοχία στην Πελοπόννησο....
ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ....ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ... |
|
Back to top |
|
 |
jollyroger Junior Member

Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Wed Jun 30, 2010 8:55 pm Post subject: |
|
|
Παλικαρια μου, καλησπέρα. Επειδη θελω να γυρισω απο Λακωνια την Κυριακή βραδυ, και μισω τις Κυριακατικες ουρες, και εχω και μωρα στο αυτοκινητο, μπορει να μου πει κανεις, που εχουμε στη επιστροφη για Αθηνα μονοδρομήσεις? Ειδα για το 139km-140km. Που ειναι αυτο? Αλλου μονοδρομήσεις? |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Jun 30, 2010 10:27 pm Post subject: |
|
|
εδω κοντα στην πατρα τωρα προχωρανε καπως τα εργα..εχουν κοψει το δρομο προς πλατανι και σκαβουν..
ανε να δουμε πότε θα πεσουν και οι διαφορες παρα πολλες γεφυρες.. |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Thu Jul 01, 2010 12:37 am Post subject: |
|
|
... ....
Δηλαδη ρε παιδια στην ουσια δεν εγινε η σωστη μελετη εν γνωση των μηχανικων, οπου κατα μεγαλη πιθανοτητα θα ακολουθουσαν διαφορετικη χάραξη απο την σημερινη, γιατι αργησε η Μεσσηνια ή μαλλον οι βουλευτες της
να ασχοληθουν με το θεμα του αυτοκινητοδρομου την δεκαετια του 80-90, για να το παρουσιαζαν στην Μεσσηνια ωστε να συζητηθει εγκαιρα και να καταθεσουν ενστασεις για να κατεβει ο δρομος μεχρι Καλαματα.
Και λόγο γνωστης νοοτροπιας "ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΜΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ" για να μην χασουν κανα ψηφοδελτιο, πιεσαν για την πιο γρηγορη-ευκολη λυση στα ματια ενος ασχετου με το αντικειμενο πολιτικου,
να κανει διαπλατυνση του δρομου ασχετα εαν ελειπαν μελετες για το κατα ποσο ειναι εφικτα σταθερο με περαιτερω διαπλάτυνση...
Και μετα σημερα πια εγινε οτι εγινε για να ειμαστε και ενταξη με τους ΕΕ να μην φαμε το προστιμο και γινουμε ξεφτίλα "Βαλκανιζατερ".
Εδω θελει ΜΟΥΝΤΖΑ πρωτα σε αυτους, και μετα σε εμας...
Δυστυχως για αλλη μια φορα, αποδειχτηκαμε κουτοπονηροι, και αρπαχτικα, δεν αξιοποιηθηκε σωστα ουτε ενα ευρολεφτο που πηραμε στην πελοποννησο, μετα απο τοσα χρονια χρηματοδοτησεων.
Σκεφτομουν τι διοδια θα παιζουν αραγε;;; Το αρθρο τονιζει την δυσκολια της γεφυρας και την παρομοιαζει με εκεινη του Ριο.
Δηλαδη να ετοιμαζομαστε για την τσεκουρια στο σημειο εκεινο ή κάνω λάθος; |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Thu Jul 01, 2010 10:48 am Post subject: |
|
|
Αλλη παπαρια και αυτό με την "δύσκολη" μεταλλική γέφυρα. Έχει δυσκολια στην ανεγερση λογω τοπίου αλλά δεν εχει καμια σχεση με Ριο Αντιριο ή κάποιες προβολοβομήσεις στην Εγνατία στο Μέτσοβο Παναγιά. Μην τσιμπάτε επίτηδες τα λένε για να μην ασχολειται ο κοσμος με την καθυστερηση. Θυμιζω ότι το έργο της ανακατασκευης ξεκινησε το 2006 (ή μήπως 2005?)
Τα διοδια θα τα πληρωνεις στο Μορεα για ολο το δρομο Κορινθο - Καλαματα και οχι για την μεταλλικη γεφυρα στη Τσακωνα η οποία κατασκευαζεται με κεφαλαια του ελληνικου δημοσιου και της ευρωπαικής ένωσης. Ο Μορεας στο συγκεκριμενο τμημα θα κανει μονο τη συντηρηση από την ολοκληρωση του και μετα (αν και ελπιζω να κανει κατι και για το θεματακι της ΛΕΑ στα τμήματα εκτος τεχνικών). |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Jul 01, 2010 11:07 am Post subject: |
|
|
Engineer wrote: | Ο Μορεας στο συγκεκριμενο τμημα θα κανει μονο τη συντηρηση από την ολοκληρωση του και μετα (αν και ελπιζω να κανει κατι και για το θεματακι της ΛΕΑ στα τμήματα εκτος τεχνικών). |
Δηλαδή και πάλι μετά από την εκ βάθρων ανακατασκευή δεν πρόκειται να έχει ΛΕΑ το συγκεκριμένο τμήμα.
Τι να πω... είναι εντελώς τραγικοί τελικά. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Thu Jul 01, 2010 12:26 pm Post subject: |
|
|
Διάβασα σε ένα μικρό άρθρο κάποιου blog ότι η ΜΗΧΑΝΙΚΗ έφυγε από την τέταρτη εργολαβία του οδικού άξονα Αμβρακία-Άκτιο και ανέλαβε άλλη εταιρεία.
Ισχύει; |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Thu Jul 01, 2010 10:26 pm Post subject: |
|
|
Μία λωρίδα μετά το Αρτεμίσιο
Σε μια λωρίδα θα διεξάγεται η κυκλοφορία στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης, μετά τη σήραγγα του Αρτεμισίου και για ένα χιλιόμετρο, στην κατεύθυνση προς Κόρινθο, έως και τις 20 Ιουλίου. Αιτία των ρυθμίσεων οι εργασίες βελτίωσης της χάραξης σε μια επικίνδυνη στροφή, ώστε ο αυτοκινητόδρομος να είναι πιο ασφαλής.
Σημερινή Ελευθερία |
|
Back to top |
|
 |
agriniotis New Member

Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
|
Back to top |
|
 |
manosbar New Member


Joined: 18 Aug 2008 Posts: 66 Location: Αθήνα(Ζωγράφου)
|
Posted: Fri Jul 02, 2010 11:06 am Post subject: |
|
|
Πολύ καλό αυτό. Ελπίζω να γίνει και όχι απλά άλλη μία εξαγγελία ενός πολιτικού κατά την επίσκεψή του σε κάποιο μέρος.
Είχα επισκεφτεί πριν 2 χρόνια τη Λευκάδα και θεωρώ ότι η υποθαλάσσια ζεύξη θα αυξήσει αρκετά τον τουρισμό σε σχέση με την ταλαιπωρία που υφίσταται κάποιος σε αυτές τις «περίεργες» γεφυρούλες μέχρι την πόλη της Λευκάδας. Σε σύνεση με την Ιονία Οδό το νησί θα βουλιάζει κάθε καλοκαίρι... |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Jul 02, 2010 11:40 am Post subject: |
|
|
Εγώ πάντως αυτό με τις υποθαλάσσιες δεν το καταλαβαίνω....
χαθηκαν οι κανονικές γέφυρες και θέλουμε υπόγειες? Γιατί? Μηπως επειδή εχει να κάνει με αυτό που συχνά λέμε στο φόρουμ "η χαρά του εργολάβου?" |
|
Back to top |
|
 |
agriniotis New Member

Joined: 11 Dec 2008 Posts: 53
|
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Fri Jul 02, 2010 1:09 pm Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | Εγώ πάντως αυτό με τις υποθαλάσσιες δεν το καταλαβαίνω....
χαθηκαν οι κανονικές γέφυρες και θέλουμε υπόγειες? Γιατί? Μηπως επειδή εχει να κάνει με αυτό που συχνά λέμε στο φόρουμ "η χαρά του εργολάβου?" |
Πρέπει να είναι και πρακτικά τα ζητήματα. Η υπάρχουσα γέφυρα έχει μήκος γύρω στα 70 μέτρα και είναι πλωτή. Επίσης τα δύο άκρα της ανοίγουν για να περνάνε πλεούμενα. Συνεπώς μέσα σε 70 μέτρα δεν μπορείς να φτιάξεις μία αρκετά ψηλή γέφυρα, ούτε μία ανοιγόμενη 4 λωρίδων κυκλοφορίας. Επίσης δεν ξέρω και για τι πυθμένα μιλάμε. Αν από την άλλη η χάραξη του νέου δρόμου αλλάξει, τότε μιλάμε για αποστάσεις πάνω του 1.5 χιλιομέτρου και δεν γνωρίζω αν είναι οικονομικά καλύτερη η λύση της γέφυρας.
Βέβαια μπορεί σε όλα να κάνω λάθος. Τα συμπεράσματα τα έβγαλα μέσω GoogleEarth...  |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri Jul 02, 2010 1:17 pm Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να κατασκευαστεί κάποια υψηλή γέφυρα στο συγκεκριμένο σημείο. Αναφέρω υψηλή γέφυρα καθώς θα πρέπει από κάτω να περνάνε καράβια.
Αν θυμάμαι καλά (έχω 5 χρόνια να επισκεφτώ τη Λευκάδα) η περιοχή είναι τελείως επίπεδη με κάτι λιμνοθάλασσες (ή βάλτους) και ένα κάστρο στη μέση του χώρου. Δεν υπάρχουν υψώματα για να γεφυρωθεί όπως στη Χαλκίδα οπότε μια γέφυρα θα ήθελε αρκετά μεγάλες ράμπες πρόσβασης |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Fri Jul 02, 2010 2:34 pm Post subject: |
|
|
Όντως η υποθαλάσσια φαντάζει ως η καλύτερη λύση για το σημείο. Δεν παρεμβάλλεται στο φυσικό περιβάλλον, το σημείο όπως λέτε είναι επίπεδο και στο σημείο ο πυθμένας δεν είναι βαθιά. Επίσης μια γέφυρα εκεί θα έπρεπε να είναι ιδιαίτερα περίπλοκη κατασκευή λόγω της σεισμικότητας της περιοχής, πράγμα που θα εκτόξευε το κόστος της στα ύψη...
Σε συνθήκες όπως αυτές της Λευκάδας η υποθαλάσσια είναι εκτός των άλλοων και η πιο οικονομική κατασκευή. Τέλος δεν νομίζω να είναι 2+2, νομίζω ότι θα είναι σαν την Ακτίου - Πρέβεζας, 1+1 λωρίδες... |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Fri Jul 02, 2010 10:54 pm Post subject: |
|
|
Ενας αρχιπαπαρας, πολιτικαντης ο οποιος ονομαζεται Μαγκριωτης και επαγγελεται ΠΑΣΟΚ, ανακοινωνει υποθαλασσια ζευξη Λευκαδας-Αιτωλοακαρνανιας, σε μια χωρα η οποια αναζητει την καταλληλη ποιητικη φρασεολογια για να προσδωσει ενα λιγοτερο δραματικο τονο στην αναγγελια της επικειμενης πτωχευσης της.
Γιατι ρε παιδια να πεταχτουν λεφτα που δεν υπαρχουν , για υποθαλασσια ζευξη στην Λευκαδα? Για δυο μηνες ή μαλλον ενα μηνα , ολο το χρονο, που εχει κινηση το νησι? Δεν σας φτανει η τωρινη εφιαλτικη προσεγγιση της πολης το καλοκαιρι? Δεν σας φτανει το οτι παρκαρετε χιλιομετρα εξω απο τον Αγ. Νικητα για να μπειτε στο χωριο? Δεν σας φτανει που το πανεμορφο Καθισμα γονατιζει κυριολεκτικα απο τις χιλιαδες λαμαρινες , που λιωνουν απο λιοπυρι? Δεν σας φτανει που στο Νυδρι δεν χωραει να παρκαρει ουτε κουνουπι? Στο Πορτο Κατσικι(επανω)? Στους Εγκρεμνους?
Εδω θεωρω οτι δεν προκειται για υποδομες αλλα για καταδικη. Αν θελετε υποθαλασσια ζευξη για να ζειτε κατι ακομα χειροτερο απο αυτο που γινεται τωρα, τι να πω , ειναι δικαιωμα του καθενος. |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Fri Jul 02, 2010 11:22 pm Post subject: |
|
|
Δεν νομίζω ότι τείθεται θέμα πεταμένων λεφτών. Λογικά το έργο θα γίνει με ανάθεση, συνεπώς δεν θα πληρώσουμε κάτι με λεφτά που δεν έχουμε.
Επίσης η νέα ζεύξη δεν θα αλλάξει κάτι στον τουρισμό. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος άνθρωπος που σκέφτεται να πάει διακοπές στην Λευκάδα, και αποθαρρύνεται από το γεγονός ότι θα φάει πήξιμο μισής ώρας για να περάσει απέναντι. Όσοι πάνε τώρα, θα πάνε και μετά. Απλά η διαδρομή θα είναι πιο έυκολη και πιο ξεκούραστη. Με την ίδια λογική πιστεύεις ότι θα ήταν ανούσιο ένα έργο για την Αράχωβα για παράδειγμα? Επειδή έχει ήδη τουρισμό στο φουλ, ας αφήσουμε τους κάγκουρες που τρέχουν να πέφτουν στις χαράδρες? Και υπάρχουν και πολλές άλλες περιπτώσεις που μπορώ να αναφέρω.Το έργο δεν αποσκοπεί μόνο στο να φέρει περισσότερους τουρίστες. Δεν είναι κακό να έχουμε πιο ανθρώπινες υποδομές.
Και όσο αφορά την οικονομική κατάσταση της χώρας, τα έργα δεν βλάπτουν. Αντιθέτως που είναι παράγοντας ανάπτυξης, και αυτό είναι που χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμή. Να πέσει χρήμα από άλλους, να γίνει κανένα εργοτάξιο να δουλέψουν οι άνθρωποι. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Sat Jul 03, 2010 8:09 am Post subject: |
|
|
Quote: | Ενας αρχιπαπαρας, πολιτικαντης ο οποιος ονομαζεται Μαγκριωτης και επαγγελεται ΠΑΣΟΚ, ανακοινωνει υποθαλασσια ζευξη Λευκαδας-Αιτωλοακαρνανιας |
μουφα μου φαινεται..εδω περα ο δρομος και η γραμμη προς πατρα δεν τελειωνει..
αλλα αν γινει χρησιμο θα ειναι..θα ειναι σαν του αμβρακικου ,υποθετω..τσιμεντενιο βυθισμενος δρομος μιας λωριδας..
ετσι θα περνανε τα πλοια συνεχεια απο πανω χωρις προβλημα..ενω σημερα με τη γεφυρα εχουμε σταματα-ξεκινα..
απλα θελουν να δειξουν και αυτοι οτι δημοπραττουν κατι,γιατι ο σουφλιας δεν αφησε πολλα για δημοπρατηση.. αυτο μενει..και ο δρομος ελευσινα θηβα..
παντως ο μαγκριωτης ελεγε οτι θα μειωσει σε 10 μερες τα διοδια που ο κακος σουφλιας επεβαλε..
και ειδες?τα αυξησε!
θαυμα!  |
|
Back to top |
|
 |
|