View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
tasosGR Senior Member

Joined: 22 Jun 2006 Posts: 574 Location: ΙΩΑΝΝΙΝΑ
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 10:47 am Post subject: |
|
|
Συνέχισε στην Εγνατία μετά τα Γιάννενα και στρίψε στον κόμβο Καρτερίου (περίπου 20 χλμ πριν την Ηγουμενίτσα).Ο παραλιακος δρόμος έχει πολύ λιγότερη κίνηση σε σχέση με την Ε.Ο. Γιάννενα-Πρέβεζα... |
|
Back to top |
|
 |
nikosKyr New Member

Joined: 22 Dec 2008 Posts: 14
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 10:55 am Post subject: |
|
|
Γι αυτό ρώτησα Τάσο. Γιατί φοβάμαι Παρασκευή απόγευμα για Πρέβεζα θα έχει κίνηση. Ξέρεις πόσα παραπάνω χιλιόμετρα είναι γιατί μιλάμε για σημαντικό κύκλο νομίζω? |
|
Back to top |
|
 |
xristos_skg Junior Member

Joined: 21 Sep 2005 Posts: 70 Location: Thessaloniki
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 10:59 am Post subject: |
|
|
cruiser wrote: | Η Οινόη είνοι μόλις 15 χλμ από την Ελευσίνα . |
Αυτό δεν είναι σωστό. Σε ευθεία γραμμή είναι 31.6 km. |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 11:16 am Post subject: |
|
|
Quote: | Την οποία όχι μόνο δεν καθαρίσαμε, αλλά πληρώνουμε και θα πληρώνουμε την εθελούσια έξοδο των εργαζομένων της. Ο Βγενόπουλος αγόρασε μόνο όταν άξιζε να αγοραστεί η Ολυμπιακή. Έτοιμο και μειωμένο προσωπικό, έτοιμες εγκαταστάσεις, έτοιμος στόλος. Έτσι "αγοράζω" κι εγώ... |
μα αυτο ενοω καθαρισαμε...
πληρωσε το κρατος τα βρωμικα και τα σπασμενα ,για να την παρει καθαρη ο ιδιωτης..
ετσι λειτουργουν τα πραγματα..
αν ηταν τοσο ευκολο να πουλησουμε τον Οσε(που στην ευρωπη ειναι κρατικος κυριως) θα το εκανε και η προηγουμενη κυβερνηση..
παντως το καλυτερο αν καταφερουν ειναι να παρουν καποιο κοματι οι Κινεζοι..αλλα με πολυ ρισκο.. |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 11:44 am Post subject: |
|
|
nikosKyr wrote: | Εννοώ από την Ε.Ο. Ιωαννίνων-Πρέβεζας φυσικά!!! |
Σορυ, δεν καταλαβα
Ειτε παραλιακα (να κατεβεις απο Παραμυθια προς Παργα), είτε τον Αραχθο. Απο τα Γιαννενα στριβεις προς Κουτσελιό και μετά νοτια διπλα στο ποτάμι Ροδαυγη (Νισίστα), Αμμότοπος, Καμπη, Φιλιππιάδα, Γεφυρα Καλογήρου, Λουρος, Πρέβεζα |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 12:11 pm Post subject: |
|
|
xristos_skg wrote: | cruiser wrote: | Η Οινόη είνοι μόλις 15 χλμ από την Ελευσίνα . |
Αυτό δεν είναι σωστό. Σε ευθεία γραμμή είναι 31.6 km. |
Για να μην γίνει κάποιο μπέρδεμα μιλάτε για διαφορετική Οινόη.
Ο cruiser αναφέρεται στην Οινόη Αττικής (από εκεί περνά η Ε.Ο. Ελευσίνα - Θήβα) ενώ ο Χρήστος στην Οινόη Βοιωτίας (κοντά στον κόμβο Χαλκίδας) |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 12:54 pm Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | μα αυτο ενοω καθαρισαμε...
πληρωσε το κρατος τα βρωμικα και τα σπασμενα ,για να την παρει καθαρη ο ιδιωτης..
ετσι λειτουργουν τα πραγματα..
αν ηταν τοσο ευκολο να πουλησουμε τον Οσε(που στην ευρωπη ειναι κρατικος κυριως) θα το εκανε και η προηγουμενη κυβερνηση..
παντως το καλυτερο αν καταφερουν ειναι να παρουν καποιο κοματι οι Κινεζοι..αλλα με πολυ ρισκο.. |
Μα έτσι εμείς δεν καθαρίσαμε. Το θέμα είναι να ΜΗΝ ξαναπληρώσει το κράτος για οτιδήποτε. Έχεις εσύ καμιά πολυτέλεια να χαθούνε συντάξεις και κονδύλια για την υγεία ή την παιδεία ή τα εξοπλιστικά προκειμένου να εξυγιανθεί και να πωληθεί ο ΟΣΕ ελκυστικότερα; Αν θέλει, όποιος θέλει, ας τον αγοράσει όπως είναι. Διαφορετικά λουκέτο. Είναι ασύμφορο και να δώσουμε ένα σκασμό λεφτά, αλλά και να τον πουλήσουμε... |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 1:44 pm Post subject: |
|
|
δεν λειτουργει παντως ετσι η αγορα..
παντως μακαρι,,να βρεθει εκεινος ο τρελος ή αισιοδοξος που θα παρει ενα κομματι του..
γιατι σαν συνολο οι σιδηροδρομοι στην ευρωπη ειναι κρατικοι...δεν μπορουν να γινουν πληρως ιδιωτικοι όπως οι αεροπορικες εταιριες.
ειδικα στα επιβατικα..
στα εμπορικα κατι μπορει να γινει βεβαια..
θα δουμε...  |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 6:05 pm Post subject: |
|
|
Επίσκεψη Μαγκριώτη στα εργοτάξια της Ιόνιας Οδού σε Μενίδι και Αγ. Δημήτριο Πέτα, σήμερα.
Τα νέα:
- Ακόμα υπάρχει τρομερό πρόβλημα με τις απαλλοτριώσεις κυρίως στο βόρειο κομμάτι.
- Κατηγόρησε τους δήμους ότι προκαλούν προβλήματα μη παραχωρώντας δημοτικές εκτάσεις για εργασίες.
- Σε 2-3 μήνες θα ενωθεί η παράκαμψη της Άρτας στον Αγ. Δημήτριο με προσωρινό ισόπεδο κόμβο και στο τέλος του χρόνου με τον τελικό ανισόπεδο. - Καινούργιο χρονοδιάγραμμα: Τέλος 2013 και όχι για όλο το έργο αν λυθούν τα προβλήματα.
http://www.arta.gr/index.html
http://www.epiruspost.gr/reportaz/politics/5439-2010-06-24-15-27-57.html
Edit: Και το δελτίο τύπου από το υπουργείο:
http://www.yme.gr/?aid=2450&tid=21 |
|
Back to top |
|
 |
kosimo Junior Member

Joined: 06 Oct 2008 Posts: 75 Location: Lefkas-Thessaloniki
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 7:48 pm Post subject: |
|
|
nikosKyr wrote: | Γι αυτό ρώτησα Τάσο. Γιατί φοβάμαι Παρασκευή απόγευμα για Πρέβεζα θα έχει κίνηση. Ξέρεις πόσα παραπάνω χιλιόμετρα είναι γιατί μιλάμε για σημαντικό κύκλο νομίζω? |
Την επιλέγω πάντα αυτή τη διαδρομή καθώς αν και είναι περίπου 35 χλμ περισσότερα κάνω την ίδια ώρα για Πρέβεζα με την κλασική διαδρομή από Φιλιππιάδα κλπ...
Με ταχύτητες μεγαλύτερες και λιγότερη κίνηση τελικά δεν υπάρχει πραγματική διαφορά σε ώρα... |
|
Back to top |
|
 |
Alkis Senior Member


Joined: 20 Sep 2005 Posts: 448 Location: Τώρα πισω Αθήνα
|
Posted: Fri Jun 25, 2010 10:08 am Post subject: |
|
|
Arxitektonas wrote: | Έχεις εσύ καμιά πολυτέλεια να χαθούνε συντάξεις και κονδύλια για την υγεία ή την παιδεία ή τα εξοπλιστικά προκειμένου να εξυγιανθεί και να πωληθεί ο ΟΣΕ ελκυστικότερα; Αν θέλει, όποιος θέλει, ας τον αγοράσει όπως είναι. Διαφορετικά λουκέτο. Είναι ασύμφορο και να δώσουμε ένα σκασμό λεφτά, αλλά και να τον πουλήσουμε... |
Αρχιτέκτονα, γενικά συμφωνώ μαζί σου με το να κλείσουν τον ΟΣΕ εντελώς, να απολύσουν όλους τους αργόσχολους και να δημιουργήσουν μετά ιδιωτικές εταιρίες που να εκμεταλεύονται τις υποδομές που υπάρχουν με αποτελεσματικό τρόπο. Ωστόσο, αν δεν κάνω λάθος, τα χρέη του ΟΣΕ είναι εγγυημένα από το Ελληνικό κράτος (αλλιώς κανείς δεν θα δάνειζε στον ΟΣΕ) άρα τα αυτά τα δανεικά θα πρέπει να πληρωθούν από το κράτος έτσι κι αλλιώς. Το θέμα είναι να σταματήσουν να δημιουργούνται νέα χρέη. Αυτό επιτευχθηκε με την Ολυμπιακή και γι αυτό η πώληση της ήταν θετικό γεγονός (εκτός από τις σκανδαλώδεις παροχές προς τους πρώην υπαλλήλους τους για να κάτσουν ήσιχα...). |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Fri Jun 25, 2010 2:46 pm Post subject: |
|
|
Μήπως θα έπρεπε να ορίσουμε την έννοια του δρόμου ταχείας κυκλοφορίας και να πούμε που θα ήταν λογικότερο να γίνουν τέτοιοι αντί αυτοκινητόδρομοι . |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Jun 25, 2010 3:07 pm Post subject: |
|
|
Ως οδός ταχείας κυκλοφορίας νοείται η οδός ειδικής μελέτης και κατασκευής για την κυκλοφορία οχημάτων η οποία δεν εξυπηρετεί τις συνορεύουσες με αυτήν ιδιοκτησίες παρά μόνο παράπλευρες βοηθητικές οδούς και κόμβους και η οποία συνδέεται με ειδικής διάταξης ισόπεδους ή ανισόπεδους κόμβους με το υπόλοιπο κύριο οδικό δίκτυο, δεν διασταυρώνεται με άλλη οδό, επιτρέπει ταχύτητες μέχρι και 110km/h και έχει χαρακτηρισθεί με απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ και έχει ειδική σήμανση με πινακίδες ως οδός ταχείας κυκλοφορίας.
Τέτοιες οδοί θα είναι ο κλάδος Λεύκρο – Σπάρτη καθώς και το τμήμα της Ολύμπιας Οδού Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα.
Φυσικά παντού τα παραπάνω τμήματα αναφέρονται ως αυτοκινητόδρομοι, εντελώς λανθασμένα.
Αυτό ίσως γίνεται για να δικαιολογούν την είσπραξη διοδίων, κάτι που δεν επιτρέπεται σε τέτοιες οδούς. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Fri Jun 25, 2010 3:28 pm Post subject: |
|
|
Οι μόνοι δρόμοι που δεν θα έπρεπε να έχουν διόδια είναι όσοι είναι 1+1 λωρίδες .
Οι δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας θα μπορούσαν να έχουν χαμηλότερα διόδια ανά χλμ από τους αυτοκινητόδρομους , μιά και το θέμα είναι να κατασκευαστεί ένα πλήρες οδικό δίκτυο γιατί μιά κωμόπολη νεκρή κάθε χρόνο από τροχαία είναι πολύ .
Δηλαδή όπως διαμορφώνεται τώρα το τμήμα Νέο Μοναστήρι - Καλαμπάκα με 2+2 και διαχωριστική μπαριέρα και ισόπεδες διασταυρώσεις με φανάρια είναι μιά χαρά γιά πολλούς δρόμους της χώρας πέρα από το κύριο δίκτυο .
Κύριο δίκτυο θα έπρεπε να είναι ο ΠΑΘΕ , η Εγνατία και οι κύριοι κάθετοι άξονες , ο Κόρινθος - Καλαμάτα , η Ιόνια και ο Ε-65 και τμήματα του ΒΟΑΚ .
Ταχείας κυκλοφορίας θα έπρεπε να είναι οι υπόλοιποι προγραμματιζόμενοι αυτοκινητόδρομοι και κυρίως όσοι έχουν μήκος λιγότερο από 100 χλμ .
Ετσι με χαμηλότερο κόστος θα μπορούσαμε να ξεφύγουμε από τα 50-60 μωτ και τις μετωπικές συγκρούσεις των σημερινών 1+1 . |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Fri Jun 25, 2010 9:10 pm Post subject: |
|
|
Cpt. Haddock wrote: | per88 wrote: | «Μελέτη βελτίωσης Εθνικής Οδού από κόμβο Αρχαίας Νεμέας – Δερβενάκια – Μυκήνες»
Δεν έχουν το... θεό τους. Δεν ξέρουν ιστορία.
διέλευση νέου δρόμου μέσα από τον κηρυγμένο και προστατευόμενο ιστορικό τόπο της θρυλικής μάχης των Δερβενακίων στη διάρκεια της Επανάστασης του ‘21.
Ξύπνα Νικηταρά να φας τους σημερινούς ανεγκέφαλους.
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=149128&cid=13 |
Ασε που έχει μούρλια στροφές  |
Ναι και μάλλον θα έχει 2 σήραγγες με μήκος 240 μέτρα η κάθε μία.
Η διατομή του δρόμου 11,5 μέτρα. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sun Jun 27, 2010 4:41 pm Post subject: |
|
|
Cpt. Haddock wrote: |
Σορυ, δεν καταλαβα
Ειτε παραλιακα (να κατεβεις απο Παραμυθια προς Παργα), είτε τον Αραχθο. Απο τα Γιαννενα στριβεις προς Κουτσελιό και μετά νοτια διπλα στο ποτάμι Ροδαυγη (Νισίστα), Αμμότοπος, Καμπη, Φιλιππιάδα, Γεφυρα Καλογήρου, Λουρος, Πρέβεζα |
Επειδή δεν υπάρχει topic με γεωγραφία... να διορθώσω ότι δεν είναι ο Άραχθος, αλλά ο Λούρος ποταμός αυτός που βλέπουμε δίπλα στην Ε.Ο, από το Τέροβο και κάτω. Ο άραχθος είναι αρκετά ανατολικότερα ειδικα στο ΄βόρειο τμήμα του και περνά μέσα από την Άρτα στο περίφημο γιοφύρι που χτιζότανε από 45 μάστορους  |
|
Back to top |
|
 |
kastorus New Member


Joined: 23 May 2010 Posts: 11 Location: Καστοριά
|
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sun Jun 27, 2010 9:38 pm Post subject: |
|
|
Μπράβο φίλε kastorus, πολύ καλές οι φωτό σου αν και οδηγούσες παράλληλα. Πολύ ωραίος φαίνεται ο άξονας, μοναδική παραφωνία η σήμανση στο τμήμα που και εσύ ανέφερες. Ελπίζω με την ολοκλήρωση των έργων να αντικατασταθούν. Το τμήμα που είναι υπό μελέτη έως τα σύννορα είναι μεγάλο και σε τι κατάσταση είναι? Μακάρι να ξεκολλήσει και το θέμα της μεταφοράς του τελωνείου αλλά ελπίζω ο παλίος δρόμος που θα χρησιμοποιείται έως τότε να είναι τουλάχιστον αποδεκτό. |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Sun Jun 27, 2010 11:28 pm Post subject: |
|
|
Kastorus ευχαριστούμε για τις φωτο!
Ομολογουμένως, χρειαζόμασταν ένα φωτορεπορτάζ από τον εν λόγω άξονα.
@ StavrosGramm
Φίλε Σταύρο, όσο για τις πινακίδες, μην ελπίζεις σε θαύματα...  |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Sun Jun 27, 2010 11:28 pm Post subject: |
|
|
Φιλε kastorus σε ευχαριστουμε για την παρουσιαση σου. Οι φωτογραφιες ειναι εξαιρετικες και το ρεπορταζ πληρεστατο. Βλεπω σε μερικα σημεια την τοποθετηση διαφανων πετασματων. Ποιος ο λογος που τοποθετηθηκαν? Σε αστικο περιβαλλον ειναι ηχοπετασματα, αλλά εδω? Εχουν σχεση με τη συχνοτατη παρουσια της αρκουδας στον συγκεκριμενο δρομο και την εισοδο της με αποτελεσμα πολλες να σκοτωθουν, αλλα και να τεθουν οι οδηγοι σε κινδυνο? |
|
Back to top |
|
 |
kastorus New Member


Joined: 23 May 2010 Posts: 11 Location: Καστοριά
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 12:16 am Post subject: |
|
|
pindos10 είναι ηχοπετάσματα. Αρκετά υπάρχουν κοντά τον κόμβο του Μικρόκαστρου, μιας και ο αυτοκινητόδρομος περνά κοντά από μερικά σπίτια του οικισμού, λίγα υπάρχουν και στον κόμβο Μανιάκων για να προστατευθούν κάποιες μεμονομένες κατοικίες.
Και για να απαντήσω και στον φίλο StavrosGramm, το τμήμα μέχρι τα σύνορα μέχρι πρόσφατα προβλεπόταν να συναντά τα σύνορα στο ύψος του οικισμού Ιεροπηγή και θα είχε μήκος 13 χλμ. Το ξανακοίταξα όμως και είδα οτι η Εγνατία έχει αλλάξει τη χάραξη και βγάζει τον αυτοκινητόδρομο στην Κρυσταλλοπηγή. Μάλλον έτσι ξεπερνέται το πρόβλημα μετακίνησης του τελωνείου! Πάντος δεν βλέπω να ξεκινάνε εργασίες σύντομα. Μετά τον Ε65 ίσως !!
Ο παλιός δρόμος είναι αρκετά καλός χωρίς να κάνεις κανένα μεγάλο κύκλο για να φτάσεις. Ο κάθετος στο σημείο που δείχνει η πρώτη πρώτη φώτο συνεχίζει απευθείας σε εθνική οδό, η οποία στα πρώτα 10 περίπου χλμ έχει καλά χαρακτηριστικά (2 λωρίδες ανα κατεύθυνση στις ανηφόρες) αλλά υπάρχουν πολύ συχνά κατολισθήσεις και το οδόστρωμα δεν είναι πολύ καλό. Από εκεί και πέρα κλασική Εθνική οδός. |
|
Back to top |
|
 |
nvb Junior Member

Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 6:19 am Post subject: Παραδεισια - Τσακωνα |
|
|
Καλημερα
Συμφωνα με το σημερινο πρωτοσελιδο της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ: Το Παραδεισια - Τσακωνα, παραδιδεται το καλοκαιρι του 2011.......
Περισσοτερες λεπτομεριες οταν βγει ολη η εκδοση της εφημεριδας.
NVB |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 8:42 am Post subject: |
|
|
prevezanos wrote: | Cpt. Haddock wrote: |
Σορυ, δεν καταλαβα
Ειτε παραλιακα (να κατεβεις απο Παραμυθια προς Παργα), είτε τον Αραχθο. Απο τα Γιαννενα στριβεις προς Κουτσελιό και μετά νοτια διπλα στο ποτάμι Ροδαυγη (Νισίστα), Αμμότοπος, Καμπη, Φιλιππιάδα, Γεφυρα Καλογήρου, Λουρος, Πρέβεζα |
Επειδή δεν υπάρχει topic με γεωγραφία... να διορθώσω ότι δεν είναι ο Άραχθος, αλλά ο Λούρος ποταμός αυτός που βλέπουμε δίπλα στην Ε.Ο, από το Τέροβο και κάτω. Ο άραχθος είναι αρκετά ανατολικότερα ειδικα στο ΄βόρειο τμήμα του και περνά μέσα από την Άρτα στο περίφημο γιοφύρι που χτιζότανε από 45 μάστορους  |
Να μη διορθώσεις , ο δρομος που λέω εγω περναει διπλα απο τον Αραχθο και οχι απο τον Λουρο  |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 11:49 am Post subject: |
|
|
βγήκε η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ στο intenet - που αναφέρει ο φίλος nvb.
έχει φωτορεπορτάζ στη σελίδα 9 (φύλλο 28/6/2010).
www.eleftherianews.gr
Βλέπω ότι ολοκληρώθηκαν πλέον οι 2 γέφυρες σε σχέση με την 30η Μαρτίου που είχα κάνει το μεγάλο φωτο-ρεπορτάζ εδώ στο φόρουμ.
Η μεταλλική γέφυρα ακόμα στα ιδια - καμία εξέλιξη δυστυχώς. ΚΡΙΜΑ γιατί θα μπορούσαν να τη συναρμολογήσουν τώρα το καλοκαίρι και ο δρόμος να δινόταν κατά τον Νοέμβριο. Ετσι έλεγαν πέρυσι, αλλά this was Last Year
Δε γνωρίζω γιατί αυτή η μεγάλη καθυστέρηση.
Quote: | Το καλοκαίρι του 2011 με την τοξωτή γέφυρα
ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ
Η εντυπωσιακή τοξωτή μεταλλική γέφυρα θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2011. Και τότε θα παραδοθεί στην κυκλοφορία το πολύπαθο τμήμα του αυτοκινητόδρομου Παραδείσια - Τσακώνα, που ανακατασκευάζεται. Ολο το άλλο έργο που δεν είναι και λίγο, θα ολοκληρωθεί νωρίτερα. Αυτά τόνισε στην “Ε“ ο εργοταξιάρχης Γιώργος Τσίρμπας, επισημαίνοντας την προϋπόθεση της έγκαιρης και απρόσκοπτης χρηματοδότησης. |
|
|
Back to top |
|
 |
nvb Junior Member

Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Mon Jun 28, 2010 11:56 am Post subject: |
|
|
Να και το δημοσιευμα απο την σημερινη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, μιλαει για παραδοση του παραδεισια - τσακωνα το καλοκαιρι του 2011
Το έργο είναι πολύ δύσκολο, ιδίως στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης, εκεί που προβλέπεται η τοξωτή γέφυρα, όπου τα μηχανήματα καταγράφουν πως το βουνό κυλάει, δείχνουν κατολίσθηση λίγων χιλιοστών.
«Είναι μετά το Ρίο - Αντίρριο το πιο δύσκολο έργο γέφυρας στην Ελλάδα», σημείωσε ο κ. Τσίρμπας και παρατήρησε: «Το έργο θέλει λεπτούς, ακριβείς χειρισμούς στην τοποθέτηση της γέφυρας για να στηριχθεί σωστά το τόξο των 40 μέτρων ύψος, που θα κρατάει τη γέφυρα.
Θα απαιτηθούν πρόσθετες προσωρινές εργασίες».
Και υπολόγισε ότι αυτές θα γίνουν άνοιξη με καλοκαίρι του 2011. Στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης έχουν φτιαχθεί τα δύο ακρόβαθρα και το μεσόβαθρο της γέφυρας, που δεν έχουν τελειώσει.
Στο υπόλοιπο έργο, με την επίσκεψή μας και την ενημέρωση από τον εργοταξιάρχη καταγράψαμε: Κοντά στην ολοκλήρωσή τους βρίσκονται η μεγάλη γέφυρα των 470 μέτρων και η μία από τις δύο πιο μικρές, μήκους 160 μέτρων. Η δεύτερη 160άρα που αντιμετώπιζε προβλήματα με
κατολισθήσεις, θα τελειώσει σε 3 μήνες περίπου. Στο έργο τοποθετούνται καινούργιοι μεγαλύτεροι αγωγοί ομβρίων, σε σημεία που είτε δεν υπήρχαν είτε ήταν μικρότεροι και είχαν σπάσει. Στην αρχή στα Παραδείσια, στα πρώτα χιλιόμετρα έχει πέσει άσφαλτος και έχει φτιαχθεί και το διαχωριστικό
στηθαίο. Σ’ ένα ακόμα μικρό τμήμα έχει γίνει η οδοστρωσία για να πέσει η άσφαλτος. Ενδιάμεσα, όμως, ένα κομμάτι παραμένει χαμηλό και θέλει
και άλλο μπάζωμα. Σε άλλο σημείο πριν τη μεγάλη γέφυρα γίνονται εργασίες κατασκευής τοίχων αντιστήριξης. Είναι φανερό ότι σε αρκετά σημεία έχουν τοποθετηθεί προτεταμένα αγκύρια και έχουν γίνει
αποστραγγιστικές γεωτρήσεις, για να κρατηθούν οι πλαγιές, το βουνό, και μην ξαναπροκληθούν κατολισθήσεις.
Η εικόνα που αποκομίζει κανείς είναι πως το έργο ανακατασκευάζεται, φτιάχνεται σχεδόν από την αρχή. Εχουν γίνει παρεμβάσεις που δεν έχουν καμία σχέση με την εικόνα του δρόμου που παραδόθηκε κι έφυγε στο γκρεμό, όχι μόνο στο σημείο της μεγάλης κατολίσθησης. Να υπενθυμίσουμε ότι εδώ και καιρό έχουν φτιαχθεί ένα “κατ εντ κάβερ“ και ένα ημιστέγαστρο.
Ρε παιδια λετε (οταν παραδοθει) να κρατησει ή θα τον κυνηγαμε παλι τον δρομο;;;;;
Παντως εμενα με προβληματιζει αυτη η αναφορα, για μικρομετατοπισεις χιλιοστων (το ποσο ειναι σημαντικη, ας μας το πουν οι μηχανικοι) |
|
Back to top |
|
 |
|