stadia.gr/forum Forum Index stadia.gr/forum
Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Οδικά Έργα (2)
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 168, 169, 170 ... 392, 393, 394  Next
 
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα
View previous topic :: View next topic  
Author Message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Tue Jun 22, 2010 8:50 am    Post subject: Reply with quote

Μήπως πρέπει να ξαναθέσουμε επι τάπητος και τη διπλή ζεύξη του μαλλιακού?
Back to top
View user's profile Send private message
vas8
Senior Member
Senior Member


Joined: 01 Sep 2008
Posts: 603
Location: Μαρούσι - Καλαμάτα

PostPosted: Tue Jun 22, 2010 8:52 am    Post subject: Reply with quote

τελικά η ανακοίνωση της δημοπράτησης του Θήβα-Ελευσίνα για του χρόνου δε φαίνεται να είναι πυροτέχνημα.
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231049575

Πού θα καταλήγει ο δρόμος αυτός; Θα έχει κόμβους στην Αττική οδό και στην Ελευσίνας-Αθήνας;
Η Αττική οδός είναι στενή στην πειροχή της Ελευσίνας και θα δημιουργείτα πρόβλημα εάν παραμείνει έτσι.
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 662

PostPosted: Tue Jun 22, 2010 9:29 am    Post subject: Reply with quote

Μπορεί πράγματι η χάραξη του δρόμου να μην προκαλεί περιβαλλοντικά προβλήματα. Αυτό που σίγουρα ξέρω ότι είναι ο δρόμος θα απαιτεί πολλά τεχνικά και το κόστος του θα είναι μεγάλο.

Ανέφερα την προσωπική μου άποψη ότι αυτός ο άξονας δεν θα πρέπει να είναι πρώτης προτεραιότητας και ότι δύσκολα θα βρεθεί ιδιώτης και τράπεζα να χρηματοδοτήσει αυτό το έργο.
Αν βρεθεί τότε καλώς να γίνει, αν και η επιβάρυνση του δημοσίου και πάλι δεν θα είναι μικρή (~30% συμμετέχει το Δημόσιο στο κόστος των συμβάσεων παραχώρησης).
Αυτό που με φοβίζει σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να μην βρεθεί τελικά ιδιώτης και είτε να δοθούν υπέρογκα ανταλλάγματα από το ελληνικό Δημόσιο για να γίνει ελκυστικό το έργο είτε το έργο να γίνει από το ταμείο Δημοσίων Επενδύσεων. Ε τότε είναι σπατάλη...
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Tue Jun 22, 2010 10:29 am    Post subject: Reply with quote

Μια και στο Θριάσιο συγκεντρώνονται συνεχώς εταιρίες logistics και υπάρχει και το εμπορευματικο κεντρο του ΟΣΕ (= CosCo), ο προτεινόμενος δρομος θα έχει πιο πολ΄τ εμπορική κίνηση παρά επιβατική. Επιμένω οτι πρέπει να δοθει προτεραιότητα στη σιδ. γραμμη και οχι στο δρομο. Η γραμμή ειναι πιο ωφέλιμη στο περιβάλλον.
Back to top
View user's profile Send private message
StavrosGramm
Junior Member
Junior Member


Joined: 01 Mar 2010
Posts: 180
Location: Athens

PostPosted: Tue Jun 22, 2010 11:43 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά ο δρόμος αυτός έχει εδω και πολλά χρόνια σχεδιαστεί και έχει αποφασιστεί η κατασκευή του καθώς έχει υπολογιστεί πως οι δρόμοι που εξυπηρετούν τη σύνδεση ΕΟ Αθηνών Λαμίας και ΕΟ Αθηνών Κορίνθου σε μερικά χρόνια θα έχουν πρόβλημα. Η οικονομική βιωσιμότητα του έργου για να γίνει ελκυστικό σε ιδιώτες μπορεί να επιτευχθεί αν δοθεί είτε σαν προέκταση της Ολυμπίας Οδού ή σαν κλάδος της Νέας Οδού (όπως το Σχηματάρι - Χαλκίδα), οι όμιλοι αυτοί σ΄γουρα θα ενδιαφερθούν καθώς πέριξ της Αθήνας μπορούν να αναπτύξουν και μεγάλα ΣΕΑ με τη μορφή εμπορικών κέντρων. Τέλος συμφωνώ με τη σιδηροδρομική σύνδεση (θα μπορούσε να γίνει στο στυλ της Αττικής Οδου) και εγώ αλλά αυτό είναι για άλλο θέμα...
Back to top
View user's profile Send private message
prevezanos
Senior Member
Senior Member


Joined: 11 Apr 2008
Posts: 532

PostPosted: Tue Jun 22, 2010 4:32 pm    Post subject: Reply with quote

Έργα παντού στο Πρέβεζα Αθήνα.
Πιο προχωρημένα από όλα στην Ολυμπία που δουλεύουν εντατικά και έχουν αναπτυχθεί σε όλο το μήκος του δρόμου. Λιγότερο από χρόνος για την παράδοση, αλλά τουλάχιστον έχουν πάρει φωτια.

Στην Ιονία βλέπεις σε κάποια σημεία χωματουργικά για 2 χλμ μετά κενό για 500 μετρα και μετά συνέχεια για άλλα 300. (απαλλοτρίωση)
Σε πολλά σημεία ο δρόμος παίρνει καινούρια χάραξη και δεν τον βλέπεις.

μετά την Αμβρακία εγκατεστημένο εργοτάξιο στο Δρυμο. Δεν ξέρω αν έχουν σκάψει ακόμα τα εν λόγω μηχανήματα, αλλά είναι και αυτό μια αρχή.
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Tue Jun 22, 2010 9:15 pm    Post subject: Reply with quote

Στην κυκλοφορία τμήμα του Κάθετου ¶ξονα Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή?
τμήμα του Κάθετου ¶ξονα Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή, από Αριστερό Κλάδο Βογατσικού έως Α/Κ Αλιάκμονα (κατεύθυνση από Καστοριά προς Σιάτιστα), μήκους περίπου 8,6 χλμ.
Κατά το ήμισυ.
http://www.ana.gr/anaweb/user/showprel?service=3&maindoc=8854340
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Tue Jun 22, 2010 10:07 pm    Post subject: Reply with quote

Cpt. Haddock wrote:
Μια και στο Θριάσιο συγκεντρώνονται συνεχώς εταιρίες logistics και υπάρχει και το εμπορευματικο κεντρο του ΟΣΕ (= CosCo), ο προτεινόμενος δρομος θα έχει πιο πολ΄τ εμπορική κίνηση παρά επιβατική. Επιμένω οτι πρέπει να δοθει προτεραιότητα στη σιδ. γραμμη και οχι στο δρομο. Η γραμμή ειναι πιο ωφέλιμη στο περιβάλλον.


Μέσα στο επόμενο 6μηνο η Τρόικα διαμύνησε ότι αν δε διευθετηθεί το 10 δις ευρώ χρεός του ΟΣΕ, τότε θα πρέπει να τον κλείσουμε.
Για ποιά σιδηροδρομική γραμμή λοιπόν να μιλήσουμε, όταν σε 6 μήνες από τώρα δε θα έχουμε σιδηρόδρομο;
Ας προχωρήσουν τον αυτοκινητόδρομο, και αν υπάρχει τρένο στο μέλλον, προχωράμε και τη σιδηροδρομική γραμμή. Τώρα...
Back to top
View user's profile Send private message
damianos
Full Member
Full Member


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 222
Location: Thessaloniki

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 7:28 am    Post subject: Reply with quote

Στο thread του σιδηροδρόμου αναφέρθηκε κάτι που δεν το διάβασες ίσως φίλε Arxitektonas. ΑΛΛΟ ο ΟΣΕ και άλλο (πρέπει να είναι) ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ!
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 8:37 am    Post subject: Reply with quote

Eτσι ακριβώς. Η Ολυμπιακή πήγαινε για κλείσιμο, αλλα αερομεταφορές είχαμε
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 177

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 9:08 am    Post subject: Reply with quote

Ας φτιάξουν την υποδομή του τρένου μαζί με τον αυτοκινητόδρομο , όπως με την Αττική οδό . Μικρή απόσταση είναι ακόμα και μονή με 2-3 διασταυρώσεις θα μπορούσε να είναι σε πρώτο στάδιο μιά και η διαδρομή θα ήταν λιγότερο από μισή ώρα .
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 12:54 pm    Post subject: Reply with quote

μου φαινεται ιδανικο για το ελευσινα θηβα...ευθεια ειναι ετσι και αλλιως..

μακαρι να το σκεφτουν και οι υπευθυνοι..μια και εξω και τελειωνουμε την παρακαμψη της Αθηνας..με δρομους και γραμμες..

απο μια τετοια γραμμη θα μπορουσαν να πανε και τα εμπορευματα απο το θριασιο?

απο το να μπαινουν στην αθηνα ,καλυτερα ειναι..
Back to top
View user's profile Send private message
AUGalos
Full Member
Full Member


Joined: 01 Mar 2007
Posts: 382
Location: San Antonio, Texas

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 1:15 pm    Post subject: Reply with quote

ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ:3,17 δισ. χιλιόμετρα έγραψε το κοντέρ το 2009

http://troktiko.blogspot.com/2010/06/317-2009.html
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 2:37 pm    Post subject: Reply with quote

Θεωρώ πολύ δύσκολο ο αναδοχος του τμήματος Ελευσινα-Θηβα να δεχτεί να υπαρχει "μεσα του" ενα ανταγωνιστικό μέσο. Μια και μιλάμε για δρομο που θα σηκώσει βαρος εμπορευματικών μεταφορών, ο αναδοχος προσδοκά έσοδα απο το υψηλό κόμιστρο των διοδίων για φορτηγά. θα δεχτεί να κατασκευάσει την υποδομη του ανταγωνιστή του;

Μην το συγκρίνετε με την Αττική Οδό γιατι αρχικά ο μεσαίος χώρος προβλεπόταν χώρος πρασίνου για να αντισταθμίσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Το τρένο εκει μπήκε με το "ετσι θελω" ελεω αεροδρομίου και Ολυμπιακών Αγώνων....
Back to top
View user's profile Send private message
ariskop
Senior Member
Senior Member


Joined: 18 Aug 2008
Posts: 662

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 2:59 pm    Post subject: Reply with quote

Από την πρώτη στιγμή σχεδιασμού της Α.Ο. η νησίδα γινόταν για τρένο και όχι για πράσινο. Μην λέμε και ότι θέλουμε. Το ότι σε κάποιες πολύ αρχικές μελέτες (τις δεκαετίες του '70 - '80) δεν υπήρχε πρόβλεψη για τρένο είναι αλήθεια, αλλά δεν υπήρχε και νησίδα και ούτε ο δρόμος είχε καν τη σημερινή μορφή.
Στους Ολυμπιακούς χρωστάμε ότι στρώθηκαν άμεσα (και όχι σε 15-20 χρόνια) γραμμές μέσα στη νησίδα.

Τώρα σχετικά με την κατασκευή τρένου και αυτοκινητόδρομου παράλληλα στο Ελευσίνα - Θήβα είναι αδύνατο. Οι επιτρεπόμενες κλίσεις σε μια σιδηροδρομική γραμμή είναι απαγορευτικές σε σχέση με τις κλίσεις που θα έχει ένας αυτοκινητόδρομος σε ένα τέτοιο ορεινό ανάγλυφο. Η σιδηροδρομική γραμμή στις μελέτες φαίνεται ότι θα έχει 2-3 μεγάλα σε μήκος basetunnel και ελάχιστη επιφανειακή γραμμή στο ορόπεδιο της Οινόης (νομίζω..)
Όπως το τρένο δεν μπορεί να ακολουθήσει την Εγνατία στην Πίνδο έτσι και εδώ.
Back to top
View user's profile Send private message
doxasot
New Member
New Member


Joined: 26 Jun 2009
Posts: 27

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 6:32 pm    Post subject: αθηνα-θηβα Reply with quote

γεια σας φιλοι μου,
σας διαβαζω συχνα πυκνα και χαιρομαι με τα νεα σας.
για τον προτεινομενο Α-Θ μια και ειναι κοντα στο Θριασιο ισως
η COSCO- Κινεζοι να εχουν καπποιο λογο.
εαν ναι τοτε δεν θα ειναι ευχης εργο να γινει;
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 7:06 pm    Post subject: Reply with quote

Cpt. Haddock wrote:
damianos wrote:
Στο thread του σιδηροδρόμου αναφέρθηκε κάτι που δεν το διάβασες ίσως φίλε Arxitektonas. ΑΛΛΟ ο ΟΣΕ και άλλο (πρέπει να είναι) ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ!


Eτσι ακριβώς. Η Ολυμπιακή πήγαινε για κλείσιμο, αλλα αερομεταφορές είχαμε


Ναι, μόνο που ο ΟΣΕ είναι μονοπώλιο αυτή τη στιγμή ενώ η Ολυμπιακή δεν ήταν μονοπώλιο στις αερομεταφορές πριν κλείσει, αλλά ούτε και τώρα είναι. Επίσης ΕργΟΣΕ=σιδηροδρομικά έργα, ενώ Ολυμπιακή δε σήμαινει και έργα αεροδρομίων.
Όταν μία εταιρία είναι σαν τον ΟΣΕ, τότε ταυτίζεται με τη λειτουργία της. Οπότε εδώ έχουμε ΟΣΕ=σιδηρόδρομοι. Αν δεν υπάρξει απελευθέρωση των σιδηροδρομικών μεταφορών ή πώληση στον ΟΣΕ, τότε θα μιλάμε για παύση των σιδηροδρόμων. Ή πουλάμε τον ΟΣΕ ή τον κλείνουμε και προσκαλούμε ξένους να μπούνε μέσα.
Διαλέξτε τι θέλετε και μετά μιλάμε για σιδηρόδρομο. Αλλιώς...
Back to top
View user's profile Send private message
per88
Full Member
Full Member


Joined: 02 Nov 2009
Posts: 220

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 8:36 pm    Post subject: Reply with quote

«Μελέτη βελτίωσης Εθνικής Οδού από κόμβο Αρχαίας Νεμέας – Δερβενάκια – Μυκήνες»
Δεν έχουν το... θεό τους. Δεν ξέρουν ιστορία. Twisted Evil
διέλευση νέου δρόμου μέσα από τον κηρυγμένο και προστατευόμενο ιστορικό τόπο της θρυλικής μάχης των Δερβενακίων στη διάρκεια της Επανάστασης του ΅21.
Ξύπνα Νικηταρά να φας τους σημερινούς ανεγκέφαλους. Rolling Eyes
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=149128&cid=13
Back to top
View user's profile Send private message
Agg3los
Stadium Expert
Stadium Expert


Joined: 01 Mar 2008
Posts: 829
Location: Ριο Πατρων

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 11:01 pm    Post subject: Reply with quote

Quote:
Ή πουλάμε τον ΟΣΕ ή τον κλείνουμε και προσκαλούμε ξένους να μπούνε μέσα.

ποιος να τον παρει? για μουρλους ψαχνουμε?
αν δεν τον καθαρισει το κρατος....όπως ολυμπιακη ..τιποτα δεν γινεται..
Back to top
View user's profile Send private message
Arxitektonas
Junior Member
Junior Member


Joined: 28 Oct 2009
Posts: 97

PostPosted: Wed Jun 23, 2010 11:15 pm    Post subject: Reply with quote

Agg3los wrote:
Quote:
Ή πουλάμε τον ΟΣΕ ή τον κλείνουμε και προσκαλούμε ξένους να μπούνε μέσα.

ποιος να τον παρει? για μουρλους ψαχνουμε?
αν δεν τον καθαρισει το κρατος....όπως ολυμπιακη ..τιποτα δεν γινεται..


Δεν ψάχνουμε για μουρλούς. Ίσα ίσα για έξυπνους ψάχνουμε. Ένα απ'το πιο στρατηγικά σιδηροδρομικά δίκτυα θα αναλάβουν, αρκεί να...τους το χαρίσουμε! Ακριβώς όπως την Ολυμπιακή! Την οποία όχι μόνο δεν καθαρίσαμε, αλλά πληρώνουμε και θα πληρώνουμε την εθελούσια έξοδο των εργαζομένων της. Ο Βγενόπουλος αγόρασε μόνο όταν άξιζε να αγοραστεί η Ολυμπιακή. Έτοιμο και μειωμένο προσωπικό, έτοιμες εγκαταστάσεις, έτοιμος στόλος. Έτσι "αγοράζω" κι εγώ...
Cosco (Κινέζοι) για τις εμπορικές γραμμές και SNCF (Γάλλοι) για τις επιβατηγές (εννοείται όχι όλες). Οι υπόλοιπες, απλά θα κλείσουν. Αυτό είναι το μέλλον του ΟΣΕ ή η καθολική χρεωκοπία και σιδηρόδρομε άντε γεια, όπως και στη Χιλή.
Back to top
View user's profile Send private message
cruiser
Junior Member
Junior Member


Joined: 27 Feb 2010
Posts: 177

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 8:35 am    Post subject: Reply with quote

Η γραμμή Ελευσίνα - Θήβα θα είναι καθαρά εμπορευματική και μπορεί να είναι και μονή με 2-3 διασταυρώσεις .

Αμα δούμε το ανάγλυφο μιλάμε γιά κάποια τούνελ αλλά και λίγα χιλιόμετρα μήκους . Η Οινόη είνοι μόλις 15 χλμ από την Ελευσίνα .

Αντίστοιχα και ο δρόμος με διατομή 2+2 και ΛΕΑ είναι αρκετός μιά και ουσιαστικά μιλάμε γιά Κόρινθο - Θήβα ενώ και οι ταχύτητες σχεδιασμού μπορούν να είναι σχετικά χαμηλές όπως και γιά το τρένο .

Οπου υπάρχει δυνατότητα δρόμος και τρένο μπορούν να συμπίπτουν και αυτό έχει νόημα στα πεδινά τμήματα που υπάρχει και θέμα απαλλοτριώσεων και γεωργικής γής και κτισμάτων και όχι πάνω στα βουνά όπου μπορούν να ακολουθούν διαφορετική τροχιά .

Αλλωστε ο δρόμος μπορεί να αρχίσει και στο ύψος της Νέας Περάμου ενώ το τρένο από το Θριάσιο .
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 9:19 am    Post subject: Reply with quote

per88 wrote:
«Μελέτη βελτίωσης Εθνικής Οδού από κόμβο Αρχαίας Νεμέας – Δερβενάκια – Μυκήνες»
Δεν έχουν το... θεό τους. Δεν ξέρουν ιστορία. Twisted Evil
διέλευση νέου δρόμου μέσα από τον κηρυγμένο και προστατευόμενο ιστορικό τόπο της θρυλικής μάχης των Δερβενακίων στη διάρκεια της Επανάστασης του ΅21.
Ξύπνα Νικηταρά να φας τους σημερινούς ανεγκέφαλους. Rolling Eyes
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=149128&cid=13


Ασε που έχει μούρλια στροφές Razz
Back to top
View user's profile Send private message
nikosKyr
New Member
New Member


Joined: 22 Dec 2008
Posts: 14

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 10:21 am    Post subject: Reply with quote

Παιδιά κατεβαίνω από Θεσσαλονίκη για Κανάλι Πρέβεζας. Ξέρει κανείς αν λέει εναλλακτική διαδρομή από την Ε.Ο.?
Back to top
View user's profile Send private message
Cpt. Haddock
Full Member
Full Member


Joined: 10 Mar 2010
Posts: 200

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 10:26 am    Post subject: Reply with quote

Εαν έχεις χρονο, πήγαινε απο τον παλιό δρομο. Διαβαση Καστανιας, κατέβα Καλαμπάκα, πέρνα Κατάρα.

Εναλλακτικά, Φλωρινα, Καστοριά, Κρυσταλλοπηγη, Κονιτσα, Γιαννενα.

Διαδρομές υπέροχες Mr. Green
Back to top
View user's profile Send private message
nikosKyr
New Member
New Member


Joined: 22 Dec 2008
Posts: 14

PostPosted: Thu Jun 24, 2010 10:29 am    Post subject: Reply with quote

Ώστε να κανω 11 ώρες και 888 χιλιόμετρα??? όλο μαζί???11888!!!!Τυχαίο???
Εννοώ από την Ε.Ο. Ιωαννίνων-Πρέβεζας φυσικά!!!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    stadia.gr/forum Forum Index -> Υποδομές και έργα All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 168, 169, 170 ... 392, 393, 394  Next
Page 169 of 394

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Web hosting by isol.gr