View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Tue Jun 22, 2010 8:50 am Post subject: |
|
|
Μήπως πρέπει να ξαναθέσουμε επι τάπητος και τη διπλή ζεύξη του μαλλιακού? |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Tue Jun 22, 2010 8:52 am Post subject: |
|
|
τελικά η ανακοίνωση της δημοπράτησης του Θήβα-Ελευσίνα για του χρόνου δε φαίνεται να είναι πυροτέχνημα.
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231049575
Πού θα καταλήγει ο δρόμος αυτός; Θα έχει κόμβους στην Αττική οδό και στην Ελευσίνας-Αθήνας;
Η Αττική οδός είναι στενή στην πειροχή της Ελευσίνας και θα δημιουργείτα πρόβλημα εάν παραμείνει έτσι. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue Jun 22, 2010 9:29 am Post subject: |
|
|
Μπορεί πράγματι η χάραξη του δρόμου να μην προκαλεί περιβαλλοντικά προβλήματα. Αυτό που σίγουρα ξέρω ότι είναι ο δρόμος θα απαιτεί πολλά τεχνικά και το κόστος του θα είναι μεγάλο.
Ανέφερα την προσωπική μου άποψη ότι αυτός ο άξονας δεν θα πρέπει να είναι πρώτης προτεραιότητας και ότι δύσκολα θα βρεθεί ιδιώτης και τράπεζα να χρηματοδοτήσει αυτό το έργο.
Αν βρεθεί τότε καλώς να γίνει, αν και η επιβάρυνση του δημοσίου και πάλι δεν θα είναι μικρή (~30% συμμετέχει το Δημόσιο στο κόστος των συμβάσεων παραχώρησης).
Αυτό που με φοβίζει σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να μην βρεθεί τελικά ιδιώτης και είτε να δοθούν υπέρογκα ανταλλάγματα από το ελληνικό Δημόσιο για να γίνει ελκυστικό το έργο είτε το έργο να γίνει από το ταμείο Δημοσίων Επενδύσεων. Ε τότε είναι σπατάλη... |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Tue Jun 22, 2010 10:29 am Post subject: |
|
|
Μια και στο Θριάσιο συγκεντρώνονται συνεχώς εταιρίες logistics και υπάρχει και το εμπορευματικο κεντρο του ΟΣΕ (= CosCo), ο προτεινόμενος δρομος θα έχει πιο πολ΄τ εμπορική κίνηση παρά επιβατική. Επιμένω οτι πρέπει να δοθει προτεραιότητα στη σιδ. γραμμη και οχι στο δρομο. Η γραμμή ειναι πιο ωφέλιμη στο περιβάλλον. |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Tue Jun 22, 2010 11:43 am Post subject: |
|
|
Παιδιά ο δρόμος αυτός έχει εδω και πολλά χρόνια σχεδιαστεί και έχει αποφασιστεί η κατασκευή του καθώς έχει υπολογιστεί πως οι δρόμοι που εξυπηρετούν τη σύνδεση ΕΟ Αθηνών Λαμίας και ΕΟ Αθηνών Κορίνθου σε μερικά χρόνια θα έχουν πρόβλημα. Η οικονομική βιωσιμότητα του έργου για να γίνει ελκυστικό σε ιδιώτες μπορεί να επιτευχθεί αν δοθεί είτε σαν προέκταση της Ολυμπίας Οδού ή σαν κλάδος της Νέας Οδού (όπως το Σχηματάρι - Χαλκίδα), οι όμιλοι αυτοί σ΄γουρα θα ενδιαφερθούν καθώς πέριξ της Αθήνας μπορούν να αναπτύξουν και μεγάλα ΣΕΑ με τη μορφή εμπορικών κέντρων. Τέλος συμφωνώ με τη σιδηροδρομική σύνδεση (θα μπορούσε να γίνει στο στυλ της Αττικής Οδου) και εγώ αλλά αυτό είναι για άλλο θέμα... |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Tue Jun 22, 2010 4:32 pm Post subject: |
|
|
Έργα παντού στο Πρέβεζα Αθήνα.
Πιο προχωρημένα από όλα στην Ολυμπία που δουλεύουν εντατικά και έχουν αναπτυχθεί σε όλο το μήκος του δρόμου. Λιγότερο από χρόνος για την παράδοση, αλλά τουλάχιστον έχουν πάρει φωτια.
Στην Ιονία βλέπεις σε κάποια σημεία χωματουργικά για 2 χλμ μετά κενό για 500 μετρα και μετά συνέχεια για άλλα 300. (απαλλοτρίωση)
Σε πολλά σημεία ο δρόμος παίρνει καινούρια χάραξη και δεν τον βλέπεις.
μετά την Αμβρακία εγκατεστημένο εργοτάξιο στο Δρυμο. Δεν ξέρω αν έχουν σκάψει ακόμα τα εν λόγω μηχανήματα, αλλά είναι και αυτό μια αρχή. |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Tue Jun 22, 2010 9:15 pm Post subject: |
|
|
Στην κυκλοφορία τμήμα του Κάθετου ¶ξονα Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή?
τμήμα του Κάθετου ¶ξονα Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή, από Αριστερό Κλάδο Βογατσικού έως Α/Κ Αλιάκμονα (κατεύθυνση από Καστοριά προς Σιάτιστα), μήκους περίπου 8,6 χλμ.
Κατά το ήμισυ.
http://www.ana.gr/anaweb/user/showprel?service=3&maindoc=8854340 |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Tue Jun 22, 2010 10:07 pm Post subject: |
|
|
Cpt. Haddock wrote: | Μια και στο Θριάσιο συγκεντρώνονται συνεχώς εταιρίες logistics και υπάρχει και το εμπορευματικο κεντρο του ΟΣΕ (= CosCo), ο προτεινόμενος δρομος θα έχει πιο πολ΄τ εμπορική κίνηση παρά επιβατική. Επιμένω οτι πρέπει να δοθει προτεραιότητα στη σιδ. γραμμη και οχι στο δρομο. Η γραμμή ειναι πιο ωφέλιμη στο περιβάλλον. |
Μέσα στο επόμενο 6μηνο η Τρόικα διαμύνησε ότι αν δε διευθετηθεί το 10 δις ευρώ χρεός του ΟΣΕ, τότε θα πρέπει να τον κλείσουμε.
Για ποιά σιδηροδρομική γραμμή λοιπόν να μιλήσουμε, όταν σε 6 μήνες από τώρα δε θα έχουμε σιδηρόδρομο;
Ας προχωρήσουν τον αυτοκινητόδρομο, και αν υπάρχει τρένο στο μέλλον, προχωράμε και τη σιδηροδρομική γραμμή. Τώρα... |
|
Back to top |
|
 |
damianos Full Member


Joined: 03 Aug 2007 Posts: 222 Location: Thessaloniki
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 7:28 am Post subject: |
|
|
Στο thread του σιδηροδρόμου αναφέρθηκε κάτι που δεν το διάβασες ίσως φίλε Arxitektonas. ΑΛΛΟ ο ΟΣΕ και άλλο (πρέπει να είναι) ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ! |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 8:37 am Post subject: |
|
|
Eτσι ακριβώς. Η Ολυμπιακή πήγαινε για κλείσιμο, αλλα αερομεταφορές είχαμε |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 9:08 am Post subject: |
|
|
Ας φτιάξουν την υποδομή του τρένου μαζί με τον αυτοκινητόδρομο , όπως με την Αττική οδό . Μικρή απόσταση είναι ακόμα και μονή με 2-3 διασταυρώσεις θα μπορούσε να είναι σε πρώτο στάδιο μιά και η διαδρομή θα ήταν λιγότερο από μισή ώρα . |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 12:54 pm Post subject: |
|
|
μου φαινεται ιδανικο για το ελευσινα θηβα...ευθεια ειναι ετσι και αλλιως..
μακαρι να το σκεφτουν και οι υπευθυνοι..μια και εξω και τελειωνουμε την παρακαμψη της Αθηνας..με δρομους και γραμμες..
απο μια τετοια γραμμη θα μπορουσαν να πανε και τα εμπορευματα απο το θριασιο?
απο το να μπαινουν στην αθηνα ,καλυτερα ειναι.. |
|
Back to top |
|
 |
AUGalos Full Member

Joined: 01 Mar 2007 Posts: 382 Location: San Antonio, Texas
|
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 2:37 pm Post subject: |
|
|
Θεωρώ πολύ δύσκολο ο αναδοχος του τμήματος Ελευσινα-Θηβα να δεχτεί να υπαρχει "μεσα του" ενα ανταγωνιστικό μέσο. Μια και μιλάμε για δρομο που θα σηκώσει βαρος εμπορευματικών μεταφορών, ο αναδοχος προσδοκά έσοδα απο το υψηλό κόμιστρο των διοδίων για φορτηγά. θα δεχτεί να κατασκευάσει την υποδομη του ανταγωνιστή του;
Μην το συγκρίνετε με την Αττική Οδό γιατι αρχικά ο μεσαίος χώρος προβλεπόταν χώρος πρασίνου για να αντισταθμίσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Το τρένο εκει μπήκε με το "ετσι θελω" ελεω αεροδρομίου και Ολυμπιακών Αγώνων.... |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 2:59 pm Post subject: |
|
|
Από την πρώτη στιγμή σχεδιασμού της Α.Ο. η νησίδα γινόταν για τρένο και όχι για πράσινο. Μην λέμε και ότι θέλουμε. Το ότι σε κάποιες πολύ αρχικές μελέτες (τις δεκαετίες του '70 - '80) δεν υπήρχε πρόβλεψη για τρένο είναι αλήθεια, αλλά δεν υπήρχε και νησίδα και ούτε ο δρόμος είχε καν τη σημερινή μορφή.
Στους Ολυμπιακούς χρωστάμε ότι στρώθηκαν άμεσα (και όχι σε 15-20 χρόνια) γραμμές μέσα στη νησίδα.
Τώρα σχετικά με την κατασκευή τρένου και αυτοκινητόδρομου παράλληλα στο Ελευσίνα - Θήβα είναι αδύνατο. Οι επιτρεπόμενες κλίσεις σε μια σιδηροδρομική γραμμή είναι απαγορευτικές σε σχέση με τις κλίσεις που θα έχει ένας αυτοκινητόδρομος σε ένα τέτοιο ορεινό ανάγλυφο. Η σιδηροδρομική γραμμή στις μελέτες φαίνεται ότι θα έχει 2-3 μεγάλα σε μήκος basetunnel και ελάχιστη επιφανειακή γραμμή στο ορόπεδιο της Οινόης (νομίζω..)
Όπως το τρένο δεν μπορεί να ακολουθήσει την Εγνατία στην Πίνδο έτσι και εδώ. |
|
Back to top |
|
 |
doxasot New Member

Joined: 26 Jun 2009 Posts: 28
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 6:32 pm Post subject: αθηνα-θηβα |
|
|
γεια σας φιλοι μου,
σας διαβαζω συχνα πυκνα και χαιρομαι με τα νεα σας.
για τον προτεινομενο Α-Θ μια και ειναι κοντα στο Θριασιο ισως
η COSCO- Κινεζοι να εχουν καπποιο λογο.
εαν ναι τοτε δεν θα ειναι ευχης εργο να γινει; |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 7:06 pm Post subject: |
|
|
Cpt. Haddock wrote: | damianos wrote: | Στο thread του σιδηροδρόμου αναφέρθηκε κάτι που δεν το διάβασες ίσως φίλε Arxitektonas. ΑΛΛΟ ο ΟΣΕ και άλλο (πρέπει να είναι) ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ! |
Eτσι ακριβώς. Η Ολυμπιακή πήγαινε για κλείσιμο, αλλα αερομεταφορές είχαμε |
Ναι, μόνο που ο ΟΣΕ είναι μονοπώλιο αυτή τη στιγμή ενώ η Ολυμπιακή δεν ήταν μονοπώλιο στις αερομεταφορές πριν κλείσει, αλλά ούτε και τώρα είναι. Επίσης ΕργΟΣΕ=σιδηροδρομικά έργα, ενώ Ολυμπιακή δε σήμαινει και έργα αεροδρομίων.
Όταν μία εταιρία είναι σαν τον ΟΣΕ, τότε ταυτίζεται με τη λειτουργία της. Οπότε εδώ έχουμε ΟΣΕ=σιδηρόδρομοι. Αν δεν υπάρξει απελευθέρωση των σιδηροδρομικών μεταφορών ή πώληση στον ΟΣΕ, τότε θα μιλάμε για παύση των σιδηροδρόμων. Ή πουλάμε τον ΟΣΕ ή τον κλείνουμε και προσκαλούμε ξένους να μπούνε μέσα.
Διαλέξτε τι θέλετε και μετά μιλάμε για σιδηρόδρομο. Αλλιώς... |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 8:36 pm Post subject: |
|
|
«Μελέτη βελτίωσης Εθνικής Οδού από κόμβο Αρχαίας Νεμέας – Δερβενάκια – Μυκήνες»
Δεν έχουν το... θεό τους. Δεν ξέρουν ιστορία.
διέλευση νέου δρόμου μέσα από τον κηρυγμένο και προστατευόμενο ιστορικό τόπο της θρυλικής μάχης των Δερβενακίων στη διάρκεια της Επανάστασης του ΅21.
Ξύπνα Νικηταρά να φας τους σημερινούς ανεγκέφαλους.
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=149128&cid=13 |
|
Back to top |
|
 |
Agg3los Stadium Expert

Joined: 01 Mar 2008 Posts: 829 Location: Ριο Πατρων
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 11:01 pm Post subject: |
|
|
Quote: | Ή πουλάμε τον ΟΣΕ ή τον κλείνουμε και προσκαλούμε ξένους να μπούνε μέσα. |
ποιος να τον παρει? για μουρλους ψαχνουμε?
αν δεν τον καθαρισει το κρατος....όπως ολυμπιακη ..τιποτα δεν γινεται.. |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Wed Jun 23, 2010 11:15 pm Post subject: |
|
|
Agg3los wrote: | Quote: | Ή πουλάμε τον ΟΣΕ ή τον κλείνουμε και προσκαλούμε ξένους να μπούνε μέσα. |
ποιος να τον παρει? για μουρλους ψαχνουμε?
αν δεν τον καθαρισει το κρατος....όπως ολυμπιακη ..τιποτα δεν γινεται.. |
Δεν ψάχνουμε για μουρλούς. Ίσα ίσα για έξυπνους ψάχνουμε. Ένα απ'το πιο στρατηγικά σιδηροδρομικά δίκτυα θα αναλάβουν, αρκεί να...τους το χαρίσουμε! Ακριβώς όπως την Ολυμπιακή! Την οποία όχι μόνο δεν καθαρίσαμε, αλλά πληρώνουμε και θα πληρώνουμε την εθελούσια έξοδο των εργαζομένων της. Ο Βγενόπουλος αγόρασε μόνο όταν άξιζε να αγοραστεί η Ολυμπιακή. Έτοιμο και μειωμένο προσωπικό, έτοιμες εγκαταστάσεις, έτοιμος στόλος. Έτσι "αγοράζω" κι εγώ...
Cosco (Κινέζοι) για τις εμπορικές γραμμές και SNCF (Γάλλοι) για τις επιβατηγές (εννοείται όχι όλες). Οι υπόλοιπες, απλά θα κλείσουν. Αυτό είναι το μέλλον του ΟΣΕ ή η καθολική χρεωκοπία και σιδηρόδρομε άντε γεια, όπως και στη Χιλή. |
|
Back to top |
|
 |
cruiser Junior Member

Joined: 27 Feb 2010 Posts: 195
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 8:35 am Post subject: |
|
|
Η γραμμή Ελευσίνα - Θήβα θα είναι καθαρά εμπορευματική και μπορεί να είναι και μονή με 2-3 διασταυρώσεις .
Αμα δούμε το ανάγλυφο μιλάμε γιά κάποια τούνελ αλλά και λίγα χιλιόμετρα μήκους . Η Οινόη είνοι μόλις 15 χλμ από την Ελευσίνα .
Αντίστοιχα και ο δρόμος με διατομή 2+2 και ΛΕΑ είναι αρκετός μιά και ουσιαστικά μιλάμε γιά Κόρινθο - Θήβα ενώ και οι ταχύτητες σχεδιασμού μπορούν να είναι σχετικά χαμηλές όπως και γιά το τρένο .
Οπου υπάρχει δυνατότητα δρόμος και τρένο μπορούν να συμπίπτουν και αυτό έχει νόημα στα πεδινά τμήματα που υπάρχει και θέμα απαλλοτριώσεων και γεωργικής γής και κτισμάτων και όχι πάνω στα βουνά όπου μπορούν να ακολουθούν διαφορετική τροχιά .
Αλλωστε ο δρόμος μπορεί να αρχίσει και στο ύψος της Νέας Περάμου ενώ το τρένο από το Θριάσιο . |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 9:19 am Post subject: |
|
|
per88 wrote: | «Μελέτη βελτίωσης Εθνικής Οδού από κόμβο Αρχαίας Νεμέας – Δερβενάκια – Μυκήνες»
Δεν έχουν το... θεό τους. Δεν ξέρουν ιστορία.
διέλευση νέου δρόμου μέσα από τον κηρυγμένο και προστατευόμενο ιστορικό τόπο της θρυλικής μάχης των Δερβενακίων στη διάρκεια της Επανάστασης του ΅21.
Ξύπνα Νικηταρά να φας τους σημερινούς ανεγκέφαλους.
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=149128&cid=13 |
Ασε που έχει μούρλια στροφές  |
|
Back to top |
|
 |
nikosKyr New Member

Joined: 22 Dec 2008 Posts: 14
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 10:21 am Post subject: |
|
|
Παιδιά κατεβαίνω από Θεσσαλονίκη για Κανάλι Πρέβεζας. Ξέρει κανείς αν λέει εναλλακτική διαδρομή από την Ε.Ο.? |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 10:26 am Post subject: |
|
|
Εαν έχεις χρονο, πήγαινε απο τον παλιό δρομο. Διαβαση Καστανιας, κατέβα Καλαμπάκα, πέρνα Κατάρα.
Εναλλακτικά, Φλωρινα, Καστοριά, Κρυσταλλοπηγη, Κονιτσα, Γιαννενα.
Διαδρομές υπέροχες  |
|
Back to top |
|
 |
nikosKyr New Member

Joined: 22 Dec 2008 Posts: 14
|
Posted: Thu Jun 24, 2010 10:29 am Post subject: |
|
|
Ώστε να κανω 11 ώρες και 888 χιλιόμετρα??? όλο μαζί???11888!!!!Τυχαίο???
Εννοώ από την Ε.Ο. Ιωαννίνων-Πρέβεζας φυσικά!!! |
|
Back to top |
|
 |
|