View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Apr 29, 2010 10:31 pm Post subject: |
|
|
StavrosGramm για κάποιο λόγο δεν μπορώ να δω τις τελευταίες σου φώτο. Για κοίταξε λίγο τα link
Σε κάθε περίπτωση ευχαριστούμε για τις νέες πληροφορίες |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Fri Apr 30, 2010 10:56 am Post subject: |
|
|
Φίλε ariskop οι συγκεκριμένες φωτό είναι πολύ παλιές και δεν έχουν νόημα τώρα. Δεν έχουν σχεσή με τα τωρινά δεδομένα του έργου. Η ουσία είναι στο κείμενο. Επανέλαβα παλαιότερό μου post για να ξαναεξηγήσω τους λόγους καθυστέρησης της παράδοσης της γραμμής προς Ελληνικό, γιατί δημοσιεύματα αναφέρονται λανθασμένα στα ηλεκτρομηχανολογικά. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Mon May 10, 2010 11:41 pm Post subject: |
|
|
Είναι κάποιες φορές, που παρά την πρόοδο της τεχνολογίας και τα μηχανήματα, τις εργασίες στην Επιδομή της γραμμής πρέπει να τις κάνεις by hand !
"Στρατός" Ιαπώνων τεχνικών εκτελεί εργασίες στην επιδομή και στο έρμα της γραμμής σε προαστιακή γραμμή του Τόκιο:
Πηγή: http://szh-449901.cocolog-nifty.com/blog/2010/04/post-3da2.html
Να δώ και στην Ελλάδα τέτοιες εικόνες και τι στον κόσμο...
Πάντως η ομάδα συντήρησης επιδομής στην ΑΜΕΛ κάνει πολύ καλή δουλειά, καθότι οι πρώτες στρώσεις γραμμής απ' τους Γάλλους είχαν πολλά φάουλ (τα όποια όλοι μπορείτε να αισθανθείτε!)... |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Wed May 19, 2010 12:19 pm Post subject: |
|
|
StavrosGramm wrote: | Φίλε οι φωτό είναι πολύ παλιές και δεν έχουν νόημα τώρα. Δεν έχουν σχεσή με τα τωρινά δεδομένα του έργου. Η ουσία είναι στο κείμενο. Επανέλαβα παλαιότερό μου post για να ξαναεξηγήσω τους λόγους καθυστέρησης της παράδοσης της γραμμής προς Ελληνικό, γιατί δημοσιεύματα αναφέρονται λανθασμένα στα ηλεκτρομηχανολογικά. |
Και εξακολουθούν να λένε τα ίδια για Ελληνικό και Περιστέρι-Χαϊδάρι. Αυτή την φορά ισχυρίζονται και νομικά κωλύματα.
Το σχετικό δημοσίευμα http://www.capital.gr/News.asp?id=972046
Δεν θα σχολιάσω την ονειρική κυκλική γραμμή 4. Κουράζομαι.  |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Wed May 19, 2010 12:48 pm Post subject: |
|
|
Το άρθρο όσον αφορά την επέκταση προς Ελληνικό που γνωρίζω εγώ δεν είναι ιδιαίτερα ακριβές. Έχω και στο παρελθόν γράψει ότι το πρόβλημα με την επέκταση είναι τα αρχαιολογικά ευρήματα στον σταθμό Άλιμος και όχι τα Η/Μ. Τώρα όσον αφορά νομικά προβλήματα αν υπήρχαν σίγουρα θα το γνώριζα. Έχω ξαναναφέρει ότι (χωρίς να είναι κάτι σίγουρο ακόμα) δουλεύουμε 24ωρα και στη σήραγγα σύνδεσης του σταθμού Άλιμος με το ανατολικό κλιμακοστάσιό του έχουμε ανοίξει τα 30 από τα 70 μέτρα με στόχο τη 10η Οκτωβρίου. Οι εργασίες Η/Μ τελειώνουν σύντομα και θα αρχίσουν να τοποθετούνται ψευδοροφές. Επίσης ξεκινούν οι επιφανειακές αποκαταστάσεις. Δεν μένει κάτι άλλο (στον σταθμό Ελληνικό έχουν μπει και τα καθίσματα). Θα εκμεταλλευτώ την αυριανή απεργία και αύριο θα έχω και φωτογραφικό υλικό από την πρόοδο του έργου που σε καμμία περίπτωση δεν συνάδει με το παραπάνω άρθρο.
Και ένα σχόλιο για τη γραμμή 4, ίσως είναι καλύτερα να αργήσει λίγο καθώς θεωρώ θετικό τον επανασχεδιασμό της ώστε να έχει περισσότερο κυκλική μορφή καθώς πλέον γραμμές τύπου ring είναι αυτές που χρειάζεται το δίκτυό μας. |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Wed May 19, 2010 1:19 pm Post subject: |
|
|
Nozomi wrote: |
Πάντως η ομάδα συντήρησης επιδομής στην ΑΜΕΛ κάνει πολύ καλή δουλειά, καθότι οι πρώτες στρώσεις γραμμής απ' τους Γάλλους είχαν πολλά φάουλ (τα όποια όλοι μπορείτε να αισθανθείτε!)... |
Που ακριβώς? Εννοείς για παράδειγμα στο Σύνταγμα?
@StavrosGramm. Προφανώς ο συντάκτης έχει λανθασμένες πληροφορίες. Πάλι καλά που μέσω του φόρουμ μαθαίνουμε την πραγματικότητα. |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Wed May 19, 2010 11:52 pm Post subject: |
|
|
Στην γραμμή 2 (κόκκινη) με κατεύθυνση από Συγγρού-Φιξ προς Νέο Κόσμο, σε κάποιο σημείο ο συρμός κάνει λες και χορεύει mambo, με ταλαντώσεις δεξιά-αριστερά. Είναι κλασσική κακοτεχνία των γραμμών στο συγκεκριμένο σημείο και απορώ γιατί δεν την αλλάζουν. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu May 20, 2010 12:13 am Post subject: |
|
|
StavrosGramm σήμερα πάντως στην συνέντευξη τύπου του ΥΜΕ ειπώθηκε ξεκάθαρα από τα πλέον επίσημα χείλη ότι υπάρχει πρόβλημα με τις επεκτάσεις προς το Ελληνικό, προς Περιστέρι και προς Χαιδάρι (σύνολο 7 σταθμοί). Η αιτία δεν είναι ούτε τα Η/Μ ούτε τα κατασκευαστικά που και το ίδιο το υπουργείο αναγνωρίζει ότι είναι σχεδόν έτοιμα. Το πρόβλημα είναι σχετικά με την ένταξη των νέων σταθμών στο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης που για να πραγματοποιηθεί πρέπει να γίνει μέσω της SIEMENS, για την οποία δεν μπορούν να υπογραφούν νέες συμβάσεις όσο διαρκεί η έρευνα... Μύλος..
Ο Γ.Γ.Δ.Ε κ. Οικονομίδης δηλώνει ξεκάθαρα ότι ελπίζει μέσα στο μήνα να λυθεί το πρόβλημα με τη SIEMENS και από αυτό το σημείο χρειάζονται 4-8 μήνες για να ολοκληρωθούν οι εργασίες οπότε υπολογίζει παράδοση σταθμών στις αρχές του 2011.
Το απόσπασμα
Quote: |
Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: Η Αγία Παρασκευή το Σεπτέμβριο του ΄10, Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό, Ανθούπολη, Περιστέρι. Εδώ έχουμε και το πρόβλημα της SIEMENS. Αν υποθέσω ότι σήμερα το λύνουμε, γιατί οι σταθμοί είναι σχεδόν έτοιμοι και θα πρέπει να γίνουν κάποιες αλλεπάλληλες εργασίες τοποθέτησης όλων των συστημάτων, αν λοιπόν λύσουμε το πρόβλημα σήμερα θέλουμε περίπου τέσσερις με οκτώ μήνες για να ολοκληρώσουμε τις διαδικασίες εγκατάστασης. Κατά συνέπεια, σταδιακά θα έχουμε την ολοκλήρωση των σταθμών αυτών, μέχρι το αργότερο το Μάρτη του 2011.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: (Ερώτηση εκτός μικροφώνου)
Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: Εάν στον επόμενο μήνα κλείσουμε το θέμα της SIEMENS, με οποιονδήποτε τρόπο, βρούμε τον τρόπο, θέλουμε περίπου τέσσερις με οκτώ μήνες για να ολοκληρώσουμε όλη αυτήν τη διαδικασία. Σταδιακά θα μπαίνουν, ένας-ένας σταθμός θα ολοκληρώνεται. Άρα λοιπόν θα έχουμε μέχρι τέλος του χρόνου που κάποιοι θα ολοκληρωθούν και όλοι οι σταθμοί θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το Μάρτη του 2011.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Και το Ελληνικό;
Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: Αν δεν λυθεί το θέμα της SIEMENS, θα πάει πολύ πίσω.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Συγνώμη και με το Χολαργό δεν υπάρχει πρόβλημα εκεί με τη SIEMENS; Που σημαίνει ότι αν δεν λυθεί και δεν υπογραφεί, είναι απευθείας ανάθεση κι αυτό, ούτε κι αυτό θα ανοίξει ποτέ, έχει παγώσει.
Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: Κοιτάξτε, ο Χολαργός δεν έχει το ίδιο πρόβλημα όπως έχουν οι υπόλοιποι εφτά σταθμοί του Ελληνικού.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ναι αλλά θα ανοίξουν αυτοί;
Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: Ναι, αυτοί οι δύο σταθμοί θα ανοίξουν.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δηλαδή ανακοινώνετε τώρα ότι σε ένα μήνα από σήμερα ανοίγει ο Χολαργός, έτσι;
Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: Αρχές Ιουνίου.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ανθούπολη-Περιστέρι;
Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: Ηλιούπολη-Περιστέρι σας είπα, θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2011. Εάν δοθεί λύση στο θέμα της SIEMENS μπορούμε να επισπεύσουμε. Ο χρόνος είναι μεγαλύτερος, αλλά ήδη έχουμε κάνει διαδικασία επίσπευσης.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Για ξαναπείτε τους σταθμούς.
Ι. ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ: Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό, Ανθούπολη, Περιστέρι και Χαϊδάρι. |
Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με τη SIEMENS καθυστερεί και την υπογραφή της σύμβασης για την επέκταση προς Πειραιά, όπως παραδέχεται ο υπουργός πιο πάνω στη συνέντευξη. Η Siemens συμμετέχει σε ένα από τα σχήματα για την επέκταση. Δεν μπορούν ούτε να την αποκλείσουν καθώς θα ακυρωθεί ο διαγωνισμός μετά από (δικαιολογημένη) προσφυγή αφού δεν υπάρχει λόγος αποκλεισμού αλλά ούτε μπορούν να υπογράψουν την σύμβαση όσο διαρκεί η έρευνα καθώς θα τους "φάνε".
Χαρακτηριστικό το απόσπασπα
Δ.Ρέππας wrote: | Το πρόβλημα δεν είναι δικό σας, το πρόβλημα είναι δικό μας. Μας λέτε ότι είμαστε παγιδευμένοι, αυτό μας λέτε. Ευχαριστώ που το καταλάβατε. Όλοι είμαστε παγιδευμένοι μ’ αυτήν την έννοια αφού πράγματι πληρώνουν οι φορολογούμενοι πολίτες τα έργα. Αλλά, για να κλείσουμε εδώ, για να μην οδηγηθείς σε καθυστέρηση υπογράφεις, υπογράφεις και δημιουργείς ταυτόχρονα ένα μεγάλο θέμα συζήτησης, προκαλείς ένα άλλο πολιτικό πρόβλημα που δεν είναι μόνο πολιτικό πρόβλημα.
Δεν είναι μόνο, επαναλαμβάνω, η καθυστέρηση, είναι το ότι, ποιος είναι αυτός ο οποίος μπορεί να πει ότι σ’ έναν νέο διαγωνισμό, αν προχωρήσει η δημοπράτηση, αποκλείεις εκ προοιμίου τη συμμετοχή μιας εταιρείας αν δεν έχεις κάποιο λόγο να στοιχειοθετήσεις αυτό τον αποκλεισμό. Είναι ένα θέμα το οποίο μας απασχολεί πάρα πολύ. Είναι πρόκληση να υπογράψουμε, αλλά δεχόμαστε την κριτική ότι έχουμε καθυστέρηση σε σχετικά έργα. |
Σε αυτή τη φάση οι μόνοι σταθμοί που θα ανοίξουν είναι ο Χολαργός και η Αγ.Παρασκευή που δεν αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα με τη SIEMENS αφού βρίσκονται σε γραμμή που λειτουργεί και έχουν μπεί στο σύστημα σηματοδότησης ήδη παλιότερα |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Thu May 20, 2010 1:27 pm Post subject: |
|
|
Για το Ελληνικό δηλαδή απ'ότι καταλαβαίνω το έργο εμείς θα τους το έχουμε παραδώσει από τον Οκτώβριο του '10 και αυτοί θα το λειτουργήσουν στην καλύτερη τον Μάρτιο του '11. Τι να πω? Πραγματικά τραγικό, γιατί όπως θα δείτε από τις φωτό που θα ανεβάσω αργότερα σήμερα θα δείτε ότι πραγματικά είμαστε λίγο πριν το τέλος...
Εξ ίσου σηματικό και το θέμα με τον Πειραιά, όλα έτοιμα για να προχωρήσουν οι διδικασίες για να ξεκινήσει ένα τόσο μεγάλο έργο και να χάνουμε τόσο χρόνο??
Απίστευτα πράγματα... |
|
Back to top |
|
 |
Dromeas Full Member


Joined: 25 Oct 2007 Posts: 367 Location: Λονδίνο
|
Posted: Thu May 20, 2010 2:40 pm Post subject: |
|
|
Αυτό που με ενοχλεί πραγματικά δεν είναι τόσο οι καθυστέρησεις όσο η φοβερή έλλειψη σαφούς ενημέρωσης. Αν υπήρχε πρόβλημα με την SIEMENS από το 2008, γιατί το μαθαίνουμε τώρα; Έχουμε ακούσει στο παρελθόν για προβλήματα λόγω έλλειψης τροχαίου υλικού, για προβλήματα με τους αναδόχους, για προβλήματα τεχνικής φύσης και για ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς. Τώρα, μας λένε για τη SIEMENS. Τελικά, το έλλειμμα ενημέρωσης είναι τραγικό σε αυτή τη χώρα και αυτό δείχνει την έλλειψη σεβασμού από τους πολιτικούς μας προς όλους εμάς... |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Thu May 20, 2010 5:14 pm Post subject: |
|
|
Όταν ρώταγαν το Σαρακατσάνο σχετικά, είχε αφόρτιστες τις μπατταρίες από το ακουστικό και δεν άκουγε. |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Thu May 20, 2010 5:25 pm Post subject: |
|
|
StavrosGramm wrote: | Για το Ελληνικό δηλαδή απ'ότι καταλαβαίνω το έργο εμείς θα τους το έχουμε παραδώσει από τον Οκτώβριο του '10 και αυτοί θα το λειτουργήσουν στην καλύτερη τον Μάρτιο του '11. Τι να πω? Πραγματικά τραγικό, γιατί όπως θα δείτε από τις φωτό που θα ανεβάσω αργότερα σήμερα θα δείτε ότι πραγματικά είμαστε λίγο πριν το τέλος...
Εξ ίσου σημαντικό και το θέμα με τον Πειραιά, όλα έτοιμα για να προχωρήσουν οι διδικασίες για να ξεκινήσει ένα τόσο μεγάλο έργο και να χάνουμε τόσο χρόνο??
Απίστευτα πράγματα... |
Όντως δεν είναι ωραίο.
Να το δούμε και να μην το πιστεύουμε η Ελευθεροτυπία λέει ότι<< πιθανότατα ώς τις 10 του μηνός(Ιούνιος), θα δοθεί επιτέλους στο κοινό ο σταθμός στον Χολαργό >>. |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Thu May 20, 2010 9:48 pm Post subject: |
|
|
Σταυρο σε ευχαριστουμε πολυ για την εξαιρετικη παρουσιαση και τις εικονες απο το εργο , που εχουμε την τυχη να βλεπουμε εδω στο forum. Tο εργο ειναι εκπληκτικο, πραγματικη οαση μεσα στον ζόφο των ημερων. |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Thu May 20, 2010 10:33 pm Post subject: |
|
|
Το έργο πράγματι έχει πολύ υψηλό επίπεδο αισθητικής, λειτουργικότητας και ποιότητας που όλοι θα διαπιστώσετε όταν το δείτε από κοντά. Pindos, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, απλά πιστεύω ότι είναι κουτό να κρύβουν τα έργα αυτά από τον κόσμο. Ελπίζω να φωτήσει ο Θεος την Αττικό Μετρό να οργανώσει και επισκέψεις για το κοινό αφού το κρατάει κλειστό  |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu May 20, 2010 10:49 pm Post subject: |
|
|
Αφού εκφράσω τις ευχαριστίες μου στον StavrosGramm για τις εξαιρετικές φωτογραφίες, θα σχολιάσω το παρακάτω.
Dromeas wrote: | Τελικά, το έλλειμμα ενημέρωσης είναι τραγικό σε αυτή τη χώρα και αυτό δείχνει την έλλειψη σεβασμού από τους πολιτικούς μας προς όλους εμάς... |
Πότε σεβάστηκαν τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου για να το κάνουν τώρα ?
Εδώ ο βαρήκοος ταϊζε τους εργολάβους και δήλωνε ευθαρσώς κατά ενός Μέσου Σταθερής Τροχιάς που κόστισε εκατοντάδες εκατ. ευρώ στους φορολογούμενους.
Όσον αφορά την Μίζενς, αγνόω για ποιόν λόγο πρέπει να ψωνίζει το ελληνικό Δημόσιο απ' αυτή την εταιρεία για όόόλα τα έργα του, και να φτάνουμε στο σημείο όποια πέτρα και να σηκώσουμε σ' αυτό τον τόπο να έχει το όνομά της από κάτω...
Χάθηκε η Alstom, χάθηκε η ABB, χάθηκαν οι Ασιάτες ?
Last edited by Nozomi on Fri May 21, 2010 1:09 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Fri May 21, 2010 12:59 am Post subject: |
|
|
Nozomi τους λόγους που η SIEMENS ήταν πίσω από κάθε έργο τα τελευταία 30 χρόνια πλέον όλοι τους ξέρουμε, "μαύρα ταμεία".
Το κακό σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι μαζί με τα ξηρά καίγονται και τα χλωρά. Στην εμπλοκή με τη σηματοδότηση κτλ. στις νέες επεκτάσεις του μετρό δεν μιλάμε για καινούργια έργα που πρέπει αναγκαστικά να τα κάνει η SIEMENS. Η SIEMENS συμμετείχε στην κοινοπραξία που κέρδισε το 2006 τους αντίστοιχους διαγωνισμούς απλώς τώρα (ή μάλλον πριν κανά χρόνο) ήρθε η ώρα να υπογραφούν οι ανάλογες συμβάσεις. Σε αυτή τη φάση δεν μπορείς να αλλάξεις ανάδοχο...
Παρόμοια και στον Πειραιά, δεν μπορείς να αποκλείσεις από ένα διαγωνισμό μία εταιρεία λόγω πολιτικού κόστους καθώς θα σε ξεσκίσει στις προσφυγές. Μόνο αν κάποια στιγμή αποφασίσει η ελληνική δικαιοσύνη να προχωρήσει την έρευνα και αποδείξει ότι σε προηγούμενα έργα υπήρχαν υπερκοστολογήσεις ή άλλες ποινικές πράξεις θα μπορείς να αποκλείσεις τη SIEMENS από τους διαγωνισμούς. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri May 21, 2010 3:57 am Post subject: |
|
|
O Ariskop τα λέει σωστά.
Αν η κυβέρνηση προχωρήσει σήμερα με τη SIEMENS θα κατηγορηθεί ότι δίνει έργα σε εταιρεία που κατηγορείται για διαπλοκή με το δημόσιο, ανεξάρτητα ότι ο διαγωνισμός έχει ήδη γίνει το 2006.
Αν ΄θελήσει να αποκλείσει τη SIEMENS θα πρέπει να επαναπροκηρύξει το διαγωνισμό, και η καθυστέρηση θα είναι μεγαλύτερη.
ΤΟ μόνο που μπορεί να κάνει είναι να περιμένει να κλείσει το θέμα SIEMENS.
Είναι μια ιδιότυπη ομηρία... Δυστυχώς όμως βασικοί μάρτυρες-κατηγορούμενοι έχουν φυγαδευτεί στο εξωτερικό, ενώ το μισό κοινοβούλιο είναι με κάποιο τρόπο αναμεμιγμένο σε σκάνδαλα με την συγκεκριμένη εταιρία. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Tue May 25, 2010 7:47 pm Post subject: |
|
|
Ο ΟΛΠ προχωράει τη διαδικασία σχετικά με το monorail στο λιμάνι και μάλιστα εντός των χρονοδιαγραμμάτων που ο ίδιος έχει ανακοινώσει.
Στις 10/3 είχε βγει η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος υποβολής τεχνικών προτάσεων με προθεσμία 60 ημερών (έως 19/5) με δεσμευτικό όρο ότι στον διαγωνισμό θα συμμετέχουν μόνο όσοι κατέθεσαν τεχνική πρόταση σε αυτή τη φάση.
Σήμερα ο ΟΛΠ ανακοίνωσε τις εταιρείες που κατέθεσαν προτάσεις.
Quote: | 1. BOMBARDIER TRANSPORTATION ΕΛΛΑΣ Α.Ε., θυγατρική
της BOMBARDIER TRANSPORTATION G.m.b.H. (Εταιρεία
κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα τη Γερμανία).
2. Ένωση εταιρειών J&P ΑΒΑΞ Α.Ε. (Κατασκευαστική εταιρεία) –
INTAMIN TRANSPORTATION LTD (Εταιρεία κατασκευής
μεταφορικών συστημάτων με έδρα το Λιχτενστάιν και
εγκαταστάσεις σε Ελβετία, Γερμανία και Ολλανδία)
3. METRAIL AG (Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών συστημάτων
με έδρα το Ην. Βασίλειο)
4. SCOMI ENGINEERING (Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών
συστημάτων με έδρα τη Μαλαισία) – 2π ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ
5. SIEMENS ΕΛΛΑΣ Α.Ε., θυγατρική της SIEMENS A.G.
(Εταιρεία κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα τη
Γερμανία)
6. Ένωση εταιρειών ARCHIRODON (Κατασκευαστική εταιρεία) –
URBANAUT COMPANY (Εταιρεία ανάπτυξης μεταφορικών
συστημάτων με έδρα τις Η.Π.Α.) – ROWIN Co (Εταιρεία
κατασκευής μεταφορικών συστημάτων με έδρα τη Ν. Κορέα)
7. FCC CONSTRUCTION (Κατασκευαστική εταιρεία με έδρα την
Ισπανία) |
|
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri May 28, 2010 9:34 am Post subject: |
|
|
Πριν από λίγο ήμουν στο σταθμό του ηλεκτρικού στην Ομόνοια. Κάποια στιγμή ένας τουρίστας τράβηξε μια φωτογραφία με φλας. Αμέσως του την πέφτει ο σεκιουριτάς. Πλησίασα λίγο περισσότερο να δω τι λένε. Ακούω τον τουρίστα να λέει no no, και ο σεκιούριτι να του απαντά σε αρκετά αγενές ύφος τι no no, Ι saw you. Show me the picture. Μετά δεν μπόρεσα να δω αν του ζήτησε να τη σβήσει ή όχι. Φεύγοντας πάντως, ο σεκιουριτάς γυρνάει και του λέει με τα απίθανα αγγλικά του: "Don't see you again"
Εκτός του ότι δεν υπήρχε κανένας λόγος να μιλήσει με τέτοιο τρόπο στον τουρίστα, που στο κάτω κάτω δεν ήξερε ο άνθρωπος ότι απαγορεύεται η φωτογράφιση (αλήθεια, γιατί; ), με τρελαίνει ότι βάζουν σεκιουριτάδες που ξέρουν ελάχιστα αγγλικά σε σταθμούς απ' όπου περνάνε άπειροι τουρίστες και που φυσικά συνήθως κάνουν πολλές ερωτήσεις. Αλλά, θα μου πεις, τι δουλεύει σωστά σε αυτό τον τόπο, για να δουλέψει αυτό. Τα λέμε, τα ξαναλέμε έτσι για να περνάει η ώρα τελικά...
Για αυτό που μετανιώνω είναι ότι δεν επενέβησα. |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Fri May 28, 2010 10:05 am Post subject: |
|
|
Δίκιο έχεις, το ύφος του σεκιουριτά ήταν απαράδεκτο. Και το χειρότερο είναι ότι τα κάνουν εκεί που τους παίρνει! Άλλωστε η φωτογράφιση με φλας απαγορεύεται μόνο στις αποβάθρες για λόγους ασφαλείας (να μην τυφλώνει οδηγούς κλπ) |
|
Back to top |
|
 |
Ypsilon Moderator


Joined: 03 Feb 2004 Posts: 3951 Location: Copenhagen, Denmark
|
Posted: Fri May 28, 2010 10:24 am Post subject: |
|
|
Μια καταγγελία ρε παιδιά. Πρώτα στην ΑΜΕΛ και μετά σε κανα Τρωκτικό, στο Athensville, κάπου τέλος πάντων... Την τάδε μέρα και ώρα, στο τάδε σημείο, έγινε αυτό το περιστατικό. Οπωσδήποτε θα βρεθεί ο σεκιουριτάς. Όχι πως θα του κάνουν τίποτα, αλλά έστω και μια μικρή "επιμόρφωση" στο πόδι, σ' αυτόν και τους συναδέλφους του, κέρδος θα'ναι!  |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri May 28, 2010 11:03 am Post subject: |
|
|
StavrosGramm όντως το περιστατικό έγινε στις αποβάθρες του ηλεκτρικού. Από περιέργεια θα κοιτάξω αν υπάρχει σήμανση στους τοίχους που να λέει ότι απαγορεύεται η φωτογράφιση διότι δεν το έχω προσέξει. Να υποθέσω ότι το να βγάζεις φωτογραφίες χωρίς φλας επιτρέπεται;
Ypsilon, έχει απόλυτο δίκιο και μόλις έστειλα email στον ΗΣΑΠ ζητώντας τους να με ενημερώσουν για τις ενέργειες που θα κάνουν για το θέμα αυτό. |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Fri May 28, 2010 11:26 am Post subject: |
|
|
Dimiskour δυστυχώς δεν υπάρχει ανάλογη σήμανση αν και θα έπρεπε! χωρίς φλάς επιτρέπεται ναι.
Επίσης για χρήση άλλου εξοπλισμού (τρίποδες κα) απαιτείται γραπτή άδεια. |
|
Back to top |
|
 |
losada7 Moderator

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 4162
|
Posted: Fri May 28, 2010 4:10 pm Post subject: |
|
|
Κλασσικά, δεν θα του κάνουν τίποτε.
Επειδή έχω φίλο που κάνει ως δεύτερη δουλειά το συγκεκριμένο επάγγελμα για να προσθέτει στο εισόδημα του, πραγματικά έχω να σας πω ότι η στελέχωση των εταιριών ασφάλειας αυτού του επιπέδου , είναι τραγική. Προσοχή δεν μιλώ για φύλακες με ειδική εκπαίδευση στην προστασία υψηλών προσώπων ή κάποιους που προέρχονται από στρατό και σώματα ασφαλείας που μπορεί να ξέρουν 5 πράγματα παραπάνω,
Παίρνουν 450-600 ευρώ το μήνα, αν εργάζονται 40ωρο και προέρχονται συνήθως από τη χαμηλότερη τάξη της κοινωνίας μας. Άλλωστε, δεν έχει κάποιος παρά να παρατηρήσει την σωματοδομή τους, για να καταλάβει, τι άθλια ζωή πρέπει να έχουν περάσει. Δεν αναφέρομαι υποτιμητικά , λέω αυτό ακριβώς που βιώνει ο φίλος μου όταν συναναστρέφεται μαζί τους κατά τις αλλαγές βαρδιῶν ή όταν χρειάζεται να συνομιλήσει μαζί τους. Ας μην γίνει λόγος για γνώση Αγγλικών !!! Δεν παίζει τέτοιο πράγμα.
Το πολύ πολύ να τον αλλάξουν πόστο και να φέρουν στη θέση του κάποιον παρόμοιας ή χειρότερης νοοτροπίας.
Οι εξαιρέσεις είναι λίγες και συνήθως είναι άνθρωποι που έχασαν τη δουλειά τους λόγω άτυχων επιλογών τους ή λόγω οικονομικής κρίσης και κατάληξαν εκεί ως προσωρινή λύση επιβίωσης.
Μετά από τη σύντομη αυτή παρένθεση επιστρέφουμε στο θέμα μας. Συγνώμη για το εκτός θέματος post αλλά το θεωρώ απαραίτητο για να καταλάβουν οι συμφορουμήτες ποια είναι η κατάσταση σε αυτό το τομέα και τι θα πρέπει να προσδοκούμε . Κατά τη γνώμη μου δηλαδή ζητάμε πράγματα που δεν μπορούν να γίνουν.
Συμφωνώ πάντως ότι ως τρόπος συμπεριφοράς ήταν λανθασμένος. Θα μπορούσε να φωνάξει μέσω ασυρμάτου κάποιον εκπρόσωπο του σταθμού και να του επικοινωνήσει τα πρέποντα εκείνος. |
|
Back to top |
|
 |
|