View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Thu May 13, 2010 6:32 pm Post subject: |
|
|
Αμέσως του ρίξαμε παντόφλα του ανθρώπου ότι θα ακύρωνε το έργο για ίδιον ψηφοθηρικό/τοπικιστικό όφελος ώστε να προκρίνει εναλλακτικό στην Αρκαδία! Ορίστε, να'τος που μας διαψεύδει!
Καλά πρέπει να έπεσε τρελλό κράξιμο από κατοίκους και επιχειρηματίες της Ηλείας με αυτά που ανακοινώθηκαν. Γι'αυτό μου βγαίνουν σα βρεγμένες γάτες τώρα... |
|
Back to top |
|
 |
nvb Junior Member

Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Fri May 14, 2010 6:48 am Post subject: |
|
|
Καλημερα
Απο την σημερινη ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ:
Τελος του μηνα παραδιδονται οι γεφυρες στην Στερνα κ στο Νεοχωρι, με κατευθυνση προς Καλαματα
Η κατευθυνση προς Αθηνα θα παραδοθει τον Αυγουσο, συμφωνα με το χρονοδιαγραμμα.....
Ειχαμε καιρο να ακουσουμε νεα απο τον "δρομο"......αντε υπομονη μεχρι τον Αυγουστο.....
nvb |
|
Back to top |
|
 |
cosygatos New Member

Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Fri May 14, 2010 7:13 am Post subject: |
|
|
Φίλε αρχιτέκτονα, έχουμε κάθε δικαίωμα να βλέπουμε θεωρίες συνομωσιας στην Ηλεία. Προσωπικά, απεχθανομαι τη συνομωσιολογια, αλλά είναι διάφορα γεγονότα που σου δίνουν την εντύπωση πως είναι ριγμενος αυτός ο νόμος, και όχι αδίκως. Μεγάλη ιστορία.
Η πικρή αλήθεια και πηγή του φαινομενου αυτού είναι η χαρακτηριστική αδιαφορία και απάθεια των ντόπιων. Και σχετικά με τις εξελίξεις με την ολυμπία οδό, σχεδόν πέρασε στα ψηλά, δεν τρέχει τίποτα.
Όσον αφορά το Ρέππα, αναρωτιέμαι τι ενστάσεις υπάρχουν από την Ευρώπη για άλλο τμήμα πλην του Καϊάφα. Επιτρέψτε μου να παραμεινω καχυποπτος... |
|
Back to top |
|
 |
lkilint Junior Member

Joined: 23 Sep 2008 Posts: 79 Location: Kalamata-Sparti
|
|
Back to top |
|
 |
dimline Junior Member


Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Fri May 14, 2010 8:52 pm Post subject: |
|
|
"Πιστώσεις συνολικού ύψους περίπου 1,3 εκατ. ευρώ εγκρίθηκαν με αποφάσεις του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα, για τον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα.
Ειδικότερα, εγκρίθηκαν πιστώσεις 700.000 ευρώ για την καταβολή δαπάνης μετατόπισης δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας (ΟΚΩ) και 603.362,45 ευρώ για αποζημιώσεις επιταχθέντων ακινήτων στο Δήμο Ιαρδάνου του Νομού Ηλείας."
αναδημοσίευση απο capital.gr |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Fri May 14, 2010 9:36 pm Post subject: |
|
|
Άρα κάτι κινείται στην Ηλεία.
Να αναφέρω κάποια νέα για οδικά έργα στην Ελλάδα(επαρχιακοί δρόμοι).
Υπογραφές για την σύμβαση κατασκευής της παράκαμψης Ομολίου στην Λάρισα. http://www.voria.gr/details.php?id=15328
Τώρα στην νότια Ελλάδα και συγκεκριμένα η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα προχωρήσει στην χρηματοδότηση δύο έργων σε Αργολίδα και Αρκαδία.
Βελτίωση - κατασκευή της Ε.Ο. Ναυπλίου, Λυγουριού, τμήμα Αρκαδικό - Χάνι Μερκούρη, προϋπολογισμού 5.260.000 ευρώ και η «Κατασκευή τμήματος Κουμπίλα - Λουλούδι της οδού Τρίπολης – Άστρους» προϋπολογισμού 6.300.000 ευρώ. πηγή isthmos.gr
Για το τελευταίο μου κάνει εντύπωση. Είχε ειπωθεί ότι δεν υπάρχουν χρήματα για παρεμβάσεις στην Αρκαδία.
Εdit: Tα μάθατε τα νέα? Μέσα στον Ιούνιο ξεκινά η κατασκευή του Άκτιο-Αμβρακία αν δεν παρουσιαστούν γραφειοκρατικά προβλήματα...γράφει το capital.gr. Πλάκα θα έχει να τελειώσει πριν την ιονία. |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat May 15, 2010 12:46 am Post subject: |
|
|
Arxitektona ακριβώς όταν ακούς τέτοιες δηλώσεις έπειτα άπο ένα τέτοιο επεισόδιο για την ακύρωση του δρόμου να φοβάσαι ότι μπορεί κατά πάσα πιθανότητα να πρόκειται για προπαγάνδα. Δε μας κοροιδεύουν πίσω απ'την πλάτη μας αλλά μες τη μούρη μας. Αυτά που λέγαμε και πριν. Οι άνθρωποι ασχολούνται με το θέμα αλλά δεν παράγουν έργο και αποτέλεσμα. Αντιθέτως. Θα ακυρώσουν το έργο? Και στο τέλος θα τιναχτεί όλο το έργο στον αέρα? Το Κόρινθος-Πάτρα?? Αν γίνει αυτό εγώ πρώτος θα πάω να τινάξω στον αέρα το σπίτι του Μαγκριώτη και του Παπαχρέππα!!
Τι θα γίνει επιτέλους με τους κάθετους άξονες της εγνατίας? Θα τελειώνει ποτέ το τμήμα στο Κωσταράζι? Τελείωσε η εγνατία ευτυχώς κακήν κακώς και μετά τα ξεχάσαμε όλα έμειναν όλα όπως ήταν. |
|
Back to top |
|
 |
cosygatos New Member

Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Sat May 15, 2010 1:19 am Post subject: |
|
|
Χωρις να έχω εσωτερική πληροφόρηση βλέπω πως μάλλον προσέγγισα την αλήθεια. Αυτά που μας τσαμπουνανε οι μαγκριωτο-χρεπες είναι παραμύθια. Μα, είναι δυνατόν για 5-7 χιλιόμετρα να κόψουν 32;! Είναι ψεύτες και δολοπλοκοι. Ο Λαμπροπουλος τα λέει χωρίς περιστροφές.
Και εγω σε ένα από τα δυο καταληγω: ή βλέπουν πως με τις τιμές της βενζίνης η κίνηση θα είναι πλέον μικρότερη από αυτή που είχαν προυπολογισει και δεν τους βγαίνουν τα λεφτά ή θέλουν να σπρώξουν το δρόμο προς την Τρίπολη, και για να βουλωσουν τα στόματα των μεσηνιων τους πετούν το κόκαλο της κυπαρισσιας. Μόνο
που δεν τους βλέπω να τσιμπανε...  |
|
Back to top |
|
 |
vag1 Junior Member

Joined: 29 Feb 2008 Posts: 115
|
Posted: Sat May 15, 2010 11:47 am Post subject: |
|
|
Beethoven wrote: |
Τι θα γίνει επιτέλους με τους κάθετους άξονες της εγνατίας? Θα τελειώνει ποτέ το τμήμα στο Κωσταράζι? Τελείωσε η εγνατία ευτυχώς κακήν κακώς και μετά τα ξεχάσαμε όλα έμειναν όλα όπως ήταν. |
Δυστυχώς σε ότι αφορά τον άξονα Θεσσαλονίκη, Σέρρες, Προμαχώνας δεν κουνιέται φύλλο.....Την τελευταία φορα που πέρασα από εκεί δεν υπήρχε ίχνος ανθρώπου η μηχανήματος που να δουλεύουν στον δρόμο!!
Όπως μπορούμε να διαβάσουμε και στο παρακάτω άρθρο της εφημερίδας υπάρχουν σοβαρότατα προβλήματα στην ολοκλήρωση του άξονα..δυστυχώς
http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=8&artid=42369
Last edited by vag1 on Sat May 15, 2010 11:54 am; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Tanash Full Member


Joined: 19 Dec 2005 Posts: 219 Location: Λάρισα
|
Posted: Sat May 15, 2010 11:53 am Post subject: |
|
|
Τον δρόμο αυτό τον κάνω πολύ συχνά και δυστυχώς από τον Φεβρουάριο και μετά έχουν σταματήσει οι εργασίες, ενώ πιο πριν δούλευαν στο φουλ. Μιλάμε ότι ώρα και να περνούσες και Κυριακές ακόμα δουλεύαν. Τώρα όλα παρατημένα και δεν φαίνονται και μηχανήματα πουθενά.. Κρίμα γιατί είναι σε αρκετά προχωρημένο επίπεδο. |
|
Back to top |
|
 |
dimline Junior Member


Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Sat May 15, 2010 1:25 pm Post subject: |
|
|
Αν δεν πέσει το παραδάκι τι περιμένετε να γίνει???
Τσάμπα δεν δουλεύει κανείς!! 
Last edited by dimline on Sat May 15, 2010 7:17 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Sat May 15, 2010 3:00 pm Post subject: |
|
|
Πίσω από κάθε πρόβλημα υπάρχει η ΑΤΤΙΚΑΤ...
Αν θέλετε ο δρόμος να φτάσει κάποια στιγμή στις Σέρρες δώστε τον στον Άκτωρα να τελειώνουμε .
Και στο εξής απευθείας ανάθεση των έργων
χαχααχαχα |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Sat May 15, 2010 10:15 pm Post subject: |
|
|
Συμφωνώ με το παραπάνω σχόλιο, όλα τα έγα απευθείας αναθέσεις στον Άκτωρα...  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sat May 15, 2010 10:40 pm Post subject: |
|
|
Δεν ξέρω πού το βλέπετε το αστείο αλλά απ ό,τι φαίνεται ήρθε ο Ρέππας παγώσανε τα πάντα σταματήσανε τα πάντα θα φάει τα υπόλοιπα λεφτά θα αφήσει τα έργα όπως τα βρήκε και θα τα ακυρώσει. Το καταλάβαμε το σχέδιό του και τις προθέσεις του. Φαίνεται άλλωστε κι απ'την ολύμπια οδό. Στον αέρα θα την τινάξει. Ούτε Άκτωρας ούτε Αττικάτ. Ξέρουμε τις προθέσεις του Ρέππα και του Μαγκριώτη. |
|
Back to top |
|
 |
gouperman Full Member


Joined: 05 Oct 2005 Posts: 282 Location: aegean sea...
|
Posted: Sun May 16, 2010 6:22 am Post subject: |
|
|
τι εννοεις οτι σταματανε τα εργα και τα κοβουν ολα??κανενος συμφερον δεν ειναι αυτο,ουτε των ιδιων ουτε της πολιτειας ουτε των κατασκευαστικων..αντιθετως προσφατα αρχισαν να δινονται χρηματα για αποζημιωσεις των απαλλοτριωμενων χωραφιων σε ιονια,ολυμπια και Ε-65..αυτο το εκλαμβανεις ως.. καταστροφη των εργων???αλλωστε νοτιως πυργου η κινηση ειναι τοσο μικρη που ο αυτοκινητοδρομος ειναι μια υπερβολη..αν κανενας εκ των εμπλεκομενων δεν θελει την χαραξη,ουτε οι τοπικοι αρχοντες και ο κοσμος, οι κατασκευαστικες ανεβασουν υπερμετρα τα διοδια για να χρηματοδοτησουν το συγκεκριμενο τμημα εν μεσω κρισης,τοτε καλυτερα να μην γινει..ας κοιταξουν καλυτερα να βελτιωσουν τον σιδηροδρομο δινοντας αρχικα εμφαση στον ΠΑΘΕ και τα προαστιακα δικτυα,και σε δευτερη φαση την επεκταση προς δυτικη ελλαδα.απο αυτοκινητοδρομους,το πολυ σε 3-4 χρονια θα χουμε τελειωσει  |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Sun May 16, 2010 11:13 am Post subject: |
|
|
Κάνε όνειρα αλλά θα διαψευστούμε όλοι. Το θέμα με το τμήμα μετά τον Πύργο αρχίζει και εξαντλείται δε νομίζω ότι έχει βάση να λέμε ότι το τμήμα αυτό είναι άχρηστο ένας αυτοκ/μος που είναι ούτως ή άλλως κατώτερων προδιαγραφών με μικρότερη διατομή και κατασκευή πάνω στον υπάρχων δρόμο. Και εγώ βλέπω τουλάχιστον να μάχονται πολλοί για να γίνει όλος ο δρόμος. Όσο για την κίνηση, όπως συνέβη με όλα τα νέα έργα, τρώγοντας έρχεται η όρεξη, ας τον φτιάξουν και να δούμε αν η κίνηση θα μείνει ίδια. Τώρα γιατί να σταματήσουν τα έργα παρ'όλο που δε συμφέρει κανέναν ρώτα το Ρέππα. Αυτός ξέρει καλύτερα. Να βρει να μας πει μια πολύ καλή διακαιολογία για να μαζέψει τα ασυμάζευτα. |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Sun May 16, 2010 11:19 pm Post subject: |
|
|
Ψυχραιμία! Τα οδικά έργα της χώρας μας( και όχι μόνο) έχουν πάντα περιπέτειες, οι οποίες χρονολογούνται από το 1834. Παράδειγμα ο δρόμος Άργος-Ναύπλιο. Τέλειωσε το 1841 μετά από ανακατασκευή...της ξύλινης γέφυρας Ίναχος. Γενικά το κόστος των έργων καταλήγει να είναι υψηλό από εκείνη την εποχή(ελπίζω να αλλάξει κάποτε αυτό).
Να θυμίσω ότι η πορεία των έργων μεγάλη κλίμακας είχε επιβραδυνθεί από την χρεωκοπία του κράτους το 1893! |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Mon May 17, 2010 12:19 pm Post subject: |
|
|
από τη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, σελ3 17/5/2010
www.eleftherianews.gr
λόγω του μικρού μεγέθους του δημοσιευματος, το έβαλα ολόκληρο εδώ:
Quote: | Δεν υπάρχει κίνδυνος για το Παραδείσια - Τσακώνα
ΔΗΛΩΝΕΙ ΣΤΗΝ "Ε" Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ Δ. ΡΕΠΠΑΣ
Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, ούτε χρηματοδοτικός, ούτε γεωλογικός - γεωτεχνικός για την ολοκλήρωση της ανακατασκευής του τμήματος του εθνικού δρόμου Παραδείσια - Τσακώνα, τόνισε στην "Ε" ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας.
Απαντώντας σε ερώτησή μας, ο κ. Ρέππας σημείωσε: «Ο αυτοκινητόδρομος Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας προχωράει πολύ καλά και έχουμε λύσει προβλήματα που υπήρχαν. Για το Παραδείσια - Τσακώνα δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος. Εχουμε εξασφαλίσει τις απαραίτητες χρηματοδοτικές εισροές και το έργο θα εξελιχθεί και θα ολοκληρωθεί κανονικά. Το έχουμε αντιμετωπίσει και γεωλογικά και γεωτεχικά. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, το οποίο να μας βγάλει έξω από τον προγραμματισμό που έχουμε κάνει. Το κομμάτι αυτό που κατασκευάζεται από το δημόσιο, είναι πράγματι ένα πολύπαθο κομμάτι. Στο συγκεκριμένο τμήμα οι παρεμβάσεις που έχουν γίνει, μου δίνουν τη βεβαιότητα ότι θα μπορούμε να είμαστε εγκαίρως έτοιμοι, ώστε το τμήμα αυτό να λειτουργήσει ως ενιαίος αυτοκινητόδρομος. Νομίζω ότι έχουμε κατορθώσει να αντιμετωπίσουμε και τα προβλήματα του υπόλοιπου αυτοκινητόδρομου που κατασκευάζεται με τη
σύμβαση παραχώρησης, με χρηματοδοτικές εισροές που εξελίσσονται πολύ ικανοποιητικά, ώστε να μην εγείρουν αιτήματα οι παραχωρησιούχοι». |
άντε και ένα καλό νέο. Δε μας λέει όμως τίποτα για ημερομηνίες παράδοσης.
Τολμώ να προβλέψω Απρ.-Μάιο 2011. |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Mon May 17, 2010 9:07 pm Post subject: |
|
|
Πάμε καλά όπως βλέπω, άντε να αρχίσει να κατασκευάζεται και το κατάστρωμα σιγά σιγά...
Orthodontist, ξέρεις μήπως προς τα που πάει ο δρόμος από τα Χάνια Γαβρολίμνης και μετά; Από τη Θερμοζελ μέχρι το χωριό φαίνονται τα έργα από την εθνική οδό, αλλά από το χωριό και μετά δε βλέπω τίποτα. Κατασκευάζεται τίποτα εκεί; Λογικά, για να συνατήσει τη νέα γέφυρα του Εύηνου η Ιονία κάπου θα πρέπει να τέμνει την υπάρχουσα εθνική. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Mon May 17, 2010 10:55 pm Post subject: |
|
|
Ναι,εκεί κάπου θα διασταυρώνεται, απλά δεν έχουν παραχωρηθεί όλα τα χωράφια στην κοινοπραξία και οι εργασίες σε όλο το μήκος εκτελούνται κατά τμήματα. Νομίζω πριν λίγο καιρό δόθηκαν κάποια χρήματα για την αποζημίωση των ιδιοκτητών ώστε να προχωρήσουν οι εργασίες καθ'όλο το μήκος του δρόμου.
Στον Α/Κ Χαλικίου ( είσοδος-έξοδος για Αγρίνιο ) ο οποίος είναι έτοιμος από την πρώτη εργολαβία πριν χρόνια,εκτελούνται εργασίες σύνδεσής του με την υφιστάμενη τραγική οδό .
Σήμερα το μεσημέρι το ρεύμα προς Κουβαρά της ευρείας παράκαμψης Αγρινίου ήταν κλειστό. Δεν ξέρω για ποιο λόγο, υποψιάζομαι ότι κατασκευάζουν γενικά τους ανισόπεδους κόμβους της παράκαμψης, άρα και του Α/Κ Αγγελοκάστρου που δεν έχει προσβάσεις στον αυτοκινητόδρομο μέχρι στγμής ( μόνο η έξοδος για Αγγελόκαστρο στο ρεύμα προς Κουβαρά υπάρχει ).
Γενικά οι εργασίες συνεχίζονται με ικανοποιητικό ρυθμό. Φαίνονται εξάλλου πολλές από αυτές,αφού σε πολλά σημεία η χάραξη είναι παραπλήσια της υφιστάμενης τραγικής οδού. Γίνεται εξυγίανση του εδάφους από τον κυκλικό κόμβο στο Κεφαλόβρυσο μέχρι και μετά το Μεσολόγγι, ενώ σε κάποια σημεία έχουν ρίξει και το πρώτο υπόστρωμα από κροκάλες και γενικά χονδρόκοκκα αδρανή. Σε διάφορα σημεία έχουν κατασκευαστεί και μικρά τεχνικά που αφορούν κυρίως τη διοχέτευση του νερού χειμμάρων. |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Tue May 18, 2010 5:51 am Post subject: |
|
|
Από τα Χάνια Γαυρολίμνης και μέχρι την σήραγγα Καλυδώνας, το μόνο τμήμα που δουλευέται είναι η νέα γέφυρα στον Εύηνο ποταμό. Όπως καταλαβαίνεις υπάρχουν ακόμα ανοιχτά θέματα αποζημιώσεων/απαλλοτριώσεων με αποτέλεσμα να μην μπορούν να γίνουν εργασίες. Σχετικά πρόσφατα εγκρίθηκαν κάποια χρήματα για αποζημιώσεις στην περιοχή πριν την παλιοβούνα και τα Χάνια Γαυρολίμνης, οπότε λογικά κι εκεί θα ξεκινήσουν σύντομα οι εργασίες.
Και μια φωτογραφία από τις εργασίες εξυγίανσης του εδάφους που ανέφερε ο agr-engineer έξω από το Μεσολόγγι και κατά μήκος της υπάρχουσας "τραγικής" και όχι εθνικής οδού.....
http://i859.photobucket.com/albums/ab152/madentist/DSCN9570.jpg |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue May 18, 2010 1:21 pm Post subject: |
|
|
"Τον Ιούνιο ξεκινά η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Άκτιο-Αμβρακία"
Ο αυτοκινητόδρομος Άκτιο-Αμβρακία,θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται περίπου μέσα σε ένα μήνα, όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΑΕΓΕΚ, κ. Σ. Γαβριήλ στο πλαίσιο της τακτικής γενικής συνέλευσης της εταιρείας.Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο για τη δυτική Ελλάδα, αφού θα συνδέεται κάθετα με την υπό κατασκευή Ιόνια Οδό, την οποία και θα συνδέσει με το αεροδρόμιο του Ακτίου, την πόλη της Πρέβεζας τα δυτικά παράλια και τα νησιά του Ιονίου, αξιοποιώντας πλήρως το έργο της υποθαλάσσιας ζεύξης του Ακτίου.
Ο οδικός άξονας 'Aκτιο - Αμβρακία είναι μήκους 48,50 χλμ. και συνολικού προϋπολογισμού 338,2 εκατομμυρίων ευρώ. Η κατασκευή του θα γίνει με τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές και θα έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και αμφίπλευρο διαχωριστικό στηθαίο. Για το έργο υπάρχουν 4 ταυτόχρονες εργολαβίες και τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του είναι επτά ανισόπεδοι κόμβοι, είκοσι έξι κάτω διαβάσεις, τέσσερις άνω διαβάσεις, τρεις κοιλαδογέφυρες και επτά γέφυρες ρεμάτων. Εκτός από την τουριστική ανάπτυξη που θα φέρει αυτός ο δρόμος στους νομούς, από τους οποίους διέρχεται θα βελτιώσει και την καθημερινότητα των πολιτών, με την αποσυμφόρηση της εθνικής οδού Αγρινίου - Αμφιλοχίας η οποία σήμερα διέρχεται από το κέντρο της Αμφιλοχίας, μειώνοντας παράλληλα αισθητά και τις αποστάσεις. Η προθεσμία εκτέλεσης του έργου είναι 36 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης (15 Μαρτίου 2010).Θα πρέπει να σημειωθεί πως το σύνολο των εργοταξίων έχει ήδη μισθωθεί.
http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_1659.html |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Wed May 19, 2010 12:49 am Post subject: |
|
|
Άλλη μια δοκιμασία για το Ρέππα. |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Wed May 19, 2010 2:57 am Post subject: |
|
|
Άμα ξεκάνει κι αυτό το έργο, θα μιλάμε για ολικό ευνουχισμό της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (Αχαϊα, Ηλεία, Αιτωλοακαρνανία). Το Πύργος-Καλό Νερό μας άφησε χρόνους απ'ότι φαίνεται...Αν ξεφτιλιστεί κι αυτό, τότε τι να πω... |
|
Back to top |
|
 |
|