 |
stadia.gr/forum Εδώ μιλάμε για τα πάντα. Από Καλατράβα μέχρι… Καλομοίρα!
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Mon May 03, 2010 7:27 pm Post subject: |
|
|
Οι πρώτες εκρηξεις σε τι αποσκοπούσαν? Τα αμμοχαλικα επισης τι ρολο εχουν κάτω απο τη γεφυρα που "επεσε"? Τα αχυρα τα ειδατε για τη προστασια της διπλανης γέφυρας?  |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon May 03, 2010 7:31 pm Post subject: |
|
|
Πάντως το θέμα της Ηλείας που μας απασχολεί στο φόρουμ τελευταία είναι καθαρά θέμα ανάγνωσης και κομματικής προτίμησης....
Συγκεκριμένα και βάση των γεγονότων:
Ποιός ήταν εκείνος ο οποίος μέσα σε ένα μήνα υπέγραψε συμβάσεις για έργα που στο σύνολό τους δεν είχαν υπογραφεί σε όλη την ποτέ, με τόση σπουδή?
Μήπως αυτή η βιασύνη φταίει τελικά που οι μελέτες δεν ήταν πλήρης? Μήπως αν είχαν γίνει οι μελέτες σωστά τώρα θα ξέραμε ποιό είναι το επιπλέον κόστος της ανατολικής χάραξης?
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί για το γεγονός ότι κολάει το έργο σήμερα, δεν φταίει αυτός που το οδήγησε εκεί. Είπαμε να τον ηρωοποιούμε τον κουφό, αλλά είναι και ύβρις η θεοποίηση.
Αυτά για να βγάλουμε το πηλίκο, και αναφέρομαι κυρίως στα τελευταία ποσταρίσματα.
Για το τι κάνουμε για να βγούμε από το αδιέξοδο, για το οποίο επαναλαμβάνω δεν ευθύνεται ο Ρέππας, (αλλά εκείνος που είπε στ' @@@@@, εμένα με νοιάζει η βίλα μου και να υπογράψω τις πιο πολλές συμβάσεις) είναι ένα ζήτημα που πραγματικά ιδιαίτερη γνώση δεν έχω.
Σίγουρα θα ήθελα την ανατολική χάραξη. Δεν ξέρω πως επηρρεάζονται τα υπόγεια νερά, αλλά νομίζω λύση βρίσκεται με κάποιο τρόπο. Δυστυχώς όμως η λύση αυτή είναι πιο ακριβή. Αν αντέχουμε ή όχι είναι ένα ζήτημα που το αξιολογεί καθένας ξεχωριστά. Τα 60 εκατομμύρια που λέει το άρθρο (με κάποιες απλοποιήσεις που δεν έχω όρεξη να ψάξω και κατά συνέπεια αποδέχομαι) ούτε εμένα μου ακούγονται πολλά. Ούτε όμως πολλά μου ακούγονταν και τα 8 δις που έγιναν σίριαλ με τη Γερμανία. Είναι όμως το 0.75%, που θέλουμε παραπάνω με την αιτιολογία ότι τα χρήματα που μας δώσατε στο παρελθόν για να κάνουμε την μελέτη τα κάναμε ημιτελή μελέτη, και τώρα θέλουμε και λίγα παραπάνω....
Δυστυχώς αυτή τη στιγμή υπερβάσεις στον προϋπολογισμό δεν γίνονται, γιατί για πρώτη φορά ο υπουργός των οικονομικών αποδίδει λογαριασμό.
Και κάτι τελευταίο: 60 εκατ. είναι σαν να λέμε δώρο του Πάσχα ύψους 300 Ευρώ για 200.000 συνταξιούχους. Οι οποίοι είναι μεγάλος αριθμός.
Τι πρέπει να γίνει? Διαπραγμάτευση με την εταιρεία για παραχώρηση ΜΕΛΛΟΝΤΙΚ¨ΩΝ εσόδων του αυτ/μου με τη μορφή επέκτασης της παραχώρησης για λίγα χρόνια. Και αν δεν γίνεται και αυτό, κάντε όσα χλμ γίνεται κανονικό αυτ/μο και αφήστε το δρόμο να καταλήγει στο βουνό. Η επόμενη γενιά πολιτικών λογικά θα είναι καλύτερη από τη σημερινή, και σαν παππούς ίσως αξιωθώ να περάσω από το δρόμο κάποια στιγμή.
Και για να προλάβω την όποια άλλη ερώτηση, αν γινόταν αυτό σε δρόμο στην περιοχή μου, ενδεχόμενο κατάργησης δρομολογημένου αυτ/μου, θα φώναζα και εγώ, και πολύ περισσότερο
όλη την προ |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Mon May 03, 2010 8:10 pm Post subject: |
|
|
Φίλε corsakia, οι πρώτες εκρήξεις ήταν κάποια δοκιμαστικά που ήθελαν να κάνουν οι ειδικοί αμέσως πριν την ανατίναξη. Όσο για τα χαλίκια κάτω από τη γέφυρα που αναφέρεις είναι χώματα τα οποία τοποθετήθηκαν εκεί ώστε η γέφυρα να μην πέσει πάνω στον δρόμο που βρίσκεται από κάτω της (Ε.Ο. - Καλάβρυτα) και τον καταστρέψει. Τα άχυρα ήταν όντως για την προστασία της άλλης γέφυρας. Έγραψα και σε προηγούμενο post πως η αγωνία που μου μετέφεραν οι συνάδελφοί μου από το εκεί έργο ήταν να μην πάθει τίποτα η άλλη γέφυρα καθώς προσωρινά θα πρέπει να λειτουργεί. Ξαναλέω ότι εγώ δεν ήμουν εκεί, ότι μαθαίνω και μου στέλνουν συνάδελφοι. ¶υριο θα έχω και φωτογραφίες... |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue May 04, 2010 1:00 am Post subject: |
|
|
Prevezane αν δεν ήταν ο κουφός που λες ξέρεις πότε θα υπογραφόταν η σύμβαση? Και όλες οι συμβάσεις? Ξέρεις την απάντηση δεν χρειάζεται να χρονοτριβούμε. Η ολύμπια οδός ξεκίνησε, η ιονία επίσης κακήν κακώς, ο Μωρέας δουλεύεται και παραδίδεται προσεχώς και τα Τέμπη επίσης. Πού είναι η προχειρότητα και το μεμπτό? Η σήραγγα στο Λάπιθα συζητιόταν απ'το 2000, εξαντλήθηκε αρκετά το θέμα, το 2004 απλά η προηγούμενη ηγεσία δεν είχε καταλήξει όπως και για πολλά άλλα τμήματα αφού υπήρχαν μόνο σχέδια και όχι μελέτες. Από τότε είχε ανακοινωθεί ότι η ανατολική χάραξη θα κόστιζε πολύ περισσότερο και πριν γίνει το έργο ακόμη πιο ασύμφορο απ'ότι είναι όπως λένε σήμερα, μάλλον επιλέχθηκε η σημερινή λύση προκειμένου να κατασκευαστεί εν τέλη το έργο. Όσο για το ρεκόρ υπογραφών συμβάσεων όντως, είδαμε ρεκόρ υπογραφών. Αλλά είδαμε και ρεκόρ έργων. Νομίζω ο καθένας θα το προτιμούσε απ'το να ακούει ρεκόρ αερολογιών και υποσχέσεων. Επίσης μέχρι στιγμής σε γενικές γραμμές δεν είδαμε εμπλοκή έργου. Η εγνατία τελείωσε κι ας πέρασαν και τα τελευταία έργα δυσκολίες. Όμως τελείωσαν. Και έγκαιρα. Τελευταία κατά περίεργο τρόπο άρχισαν τα προβλήματα. Να δούμε τι άλλο έπεται. |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Tue May 04, 2010 1:35 am Post subject: |
|
|
Quote: | Η εγνατία τελείωσε κι ας πέρασαν και τα τελευταία έργα δυσκολίες. Όμως τελείωσαν. Και έγκαιρα. Τελευταία κατά περίεργο τρόπο άρχισαν τα προβλήματα. Να δούμε τι άλλο έπεται. |
Ναι, η Εγνατία τέλειωσε κακήν κακώς προεκλογικά και 1 βδομάδα μετά είχαμε την πρώτη κατολίσθηση λόγω βροχών. Όταν οι μηχανικοί φώναζαν για τα πρόωρα εγκαίνια, ο κουφός τους έγραφε στα σαρακατσάνικα απαυτά του.
Όσο για τα προβλήματα τώρα, αν δεν το έχεις καταλάβει, η χώρα έχει χρεοκοπήσει. Αυτή τη στιγμή όλοι ασχολούνται με το πώς θα βγάλουμε τον επόμενο μήνα, την επόμενη μέρα, δίχως να χρειαστεί να κόψουνε κι άλλο τους μισθούς, δίχως να χρειαστεί ν'αυξήσουνε κι άλλο τους φόρους. Περιμένεις μεγαλόπνοα έργα στυλ Ολυμπιακών Αγώνων και Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου; Οι χρεοκοπημένες χώρες δεν αναπτύσσονται. Πληρώνουν χρέη... |
|
Back to top |
|
 |
jollyroger Junior Member

Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Tue May 04, 2010 1:58 am Post subject: |
|
|
Μικρή ιστορία αλλά αξίζει τον κόπο:
Ενας φίλος μου Ιταλός, ηταν στο γραφείο μου σήμερα και του έδειξα το site του forum μας, και του εξήγησα τι συζητάμε, φωτο κτλ. Κάποια στιγμή μου λέει, το να υπάρχει forum για οδικά έργα στην χρεωκοπημένη Ελλάδα, είναι σαν να έχει blog στην Ελβετία με θέμα "Ηλιος και παραλίες".
Πικρό, αλλά έτσι μας βλέπουν μάγκες. Για φανταστείτε ας πούμε στελέχη απο πολυεθνικές κατασκευάστριες εταιρίες τι εικόνα είχαν μετά απο μια ωρα συζήτηση με τον Λαλιώτη! |
|
Back to top |
|
 |
Beethoven Stadium Expert

Joined: 09 Oct 2005 Posts: 797 Location: Greece
|
Posted: Tue May 04, 2010 3:44 am Post subject: |
|
|
Arxitektonas wrote: | Περιμένεις μεγαλόπνοα έργα στυλ Ολυμπιακών Αγώνων και Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου; Οι χρεοκοπημένες χώρες δεν αναπτύσσονται. Πληρώνουν χρέη... |
Όχι, αλλά περιμένω τουλάχιστον να γίνουν τα έργα που έχουν πάρει το δρόμο τους και έχει εξασφαλιστεί έστω και με δυσκολία η χρηματοδότησή τους. Όσο για το τελευταίο κάπως μου ακούγεται. Θετική σκέψη δεν θα το λεγα. Κι η Ουγγαρία είναι στο ΔΝΤ και έφτασε λίγο πριν τη χρεωκοπία αλλά κατασκευάζει κανονικά τα δίκτυά της. Γιατί δηλ πρέπει τώρα να παγώσουν όλα? Πριν μερικούς μήνες είχαμε λεφτά τώρα δεν έχουμε?
Σχετικά με τις κατολισθήσεις-που αυτή τη χρονιά γκρεμίστηκε η μισή Ελλάδα, ας είναι τουλάχιστον να τίθεται ένας στόχος κατ'αρχήν, και έπειτα να γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια να επιτυγχάνεται. Ναι να φτάσουν να μετράνε και τις μέρες. Όλοι μας τις μετράμε. Υπήρξαν κάποιες επιπλοκές μάλλον λόγω βιασύνης αλλά το αποτέλεσμα αποζημίωσε τις προσπάθειες. Θα μπορούσαν να πάρουν λίγο το χρόνο τους. Αλλά να τα χουμε όλα δεν μπορούμε, είμαστε βλέπετε ή του ύψους ή του βάθους. Σκεφτείτε και το ενδεχόμενο αυτή τη στιγμή να βρίσκονταν ακόμα υπό κατασκευή γύρω στα 100 χλμ στην Ήπειρο και στις μελέτες τα 42 χλμ της μεσόγειας χάραξης. Υπήρχε υπαρκτός ο κίνδυνος για τα χειρότερα. Στο κάτω κάτω μιλάμε για ένα δύο σημεία στα ούτως ή άλλως προβληματικά εδάφη των ορεινών αυτών τμημάτων. Σε κάθε περίπτωση είμαστε συνηθισμένοι από παλιά. Να θυμίσω το Κόρινθος-Αθήνα-Υλίκη? |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Tue May 04, 2010 10:13 am Post subject: |
|
|
Το θέμα είναι πως όταν κάνεις 1000 περικοπές και αυξήσεις φόρων και παρ'ολα αυτά δεν έχεις να πληρώσεις μισθούς και συντάξεις, δύσκολα μπαίνει χρήμα στο ταμείο δημοσίων επενδύσεων (απ'όπου χρηματοδοτούνται τα έργα). Και ναι μεν η Ολυμπία Οδός μπορεί να δρομολογήθηκε πριν την οικονομική κατάρρευση και να είναι κυρίως αυτοχρηματοδοτούμενη, αλλά συγχρηματοδοτείται και από το κράτος και τα λεφτά θα εκταμιευθούν από τούδε κι εφεξής. Το οποίο κράτος δεν έχει μία αυτή τη στιγμή για να δώσει σε έργα άρα δεν έχε πρακτικά έργο. Γι'αυτό και το βλέπεις να κουτσουρεύεται. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω.
Αν είχαμε λεφτά πριν; Όχι, αλλά μας δίνανε ένα σκασμό λεφτά σε ΚΠΣ και επίσης όποτε ξεμέναμε, δανειζόμασταν με ένα προνομιακό 3,5-4,5%. Τέλειωσαν αυτά, άρα εικάζω ότι μάλλον μας τέλειωσαν και τα μεγαλόπνοα έργα... |
|
Back to top |
|
 |
stavros333 New Member

Joined: 13 Apr 2010 Posts: 53
|
Posted: Tue May 04, 2010 10:58 am Post subject: |
|
|
Μάλλον ξεχνάμε όλοι μας ότι μέχτι σήμερα όλα τα έργα είχαν κοστολόγιο πολλαπλάσιο του κανονικού.Για πρώτη φορά ας προχωρήσουν και κάποια έργα χωρίς να τα αρπάξουνε όλοι οι επιτήδιοι..
Τα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα θα προχωρήσουν και αυτό είναι μια μεγάλη επιτυχία για το ελληνικό δημόσιο..
Φανταστείτε να διαπραγματευόμασταν αυτή τη στιγμή όλους αυτούς τους νέους αυτοκινητόδρομους??!! Με τα απογορευτικά επιτόκια και ένα κράτος χρεωκοπημένο..Τίποτα απολύτως δεν θα γινόταν..
Οι εταιρείες σιγουρα θα προχωρήσουν διότι έιναι ο μόνος τρόπος να εισπράξουν χρήματα μέσω της εκμετάλλευσης των διοδίων..
Τώρα το ότι κάποια έργα μπορεί και να μειώνονται μάλλον φταίει ότι σήμερα δεν βγαίνει ο λογαριασμός και κάποιοι δεν μπορούν να πάρουν το "ποσοστό" τους!!! |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Tue May 04, 2010 3:43 pm Post subject: |
|
|
Κινδυνεύει όλο το έργο της Ολυμπίας Οδού
«Κινδυνεύει όλο το έργο από την Ελευσίνα, αν δε βρεθεί λύση», τόνισε στην “Ε“ ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης, για την Ολυμπία Οδό, αναφερόμενος στο ενδεχόμενο κατασκευής λειψού αυτοκινητόδρομου και τις αντιδράσεις της Μεσσηνίας. Επεσήμανε ότι Ευρωπαϊκή Ένωση και Συμβούλιο της Επικρατείας διαφωνούν με την υπογειοποίηση στον Καϊάφα και στην ευρύτερη περιοχή. Ενημέρωσε ότι δεν έχει ακόμα αποφασιστεί ο τρόπος που θα γίνει το έργο στον Καϊάφα και στη νότια Ηλεία και ότι αναζητείται λύση αποδεκτή απΆ όλους. Σημείωσε ότι «είναι πολύ δύσκολο και σύνθετο. Δεν είναι απλά τι θέλει η Μεσσηνία ή η Ηλεία». Κι επιβεβαίωσε ότι μέσα στην εβδομάδα θα γίνει σύσκεψη στο υπουργείο, που τη ζήτησε και ο ίδιος. Ειδικότερα, ο κ. Μαγκριώτης μας δήλωσε: «Δε συμφωνεί η Ευρωπαϊκή Ένωση. Απέρριψε την υπογειοποίηση όχι μόνο στα 3 χιλιόμετρα του Καϊάφα. Η τοπική κοινωνία της Ηλείας θέλει τον αυτοκινητόδρομο με παράκαμψη, ανατολικά, που σημαίνει κόστος άλλα 300 εκ. ευρώ. Αυτό που ήταν στη σύμβαση παραχώρησης, αλλά δεν μπορεί να τηρηθεί για περιβαλλοντικούς λόγους. Δε συμφωνεί η Ε.Ε. και το Συμβούλιο της Επικρατείας. Το είχαμε πει, αυτό που κάνει ο Σουφλιάς είναι αυτοκτονία. Κινδυνεύει όλο το έργο από την Ελευσίνα, αν δε βρεθεί λύση. Αναζητούμε μια λύση αποδεκτή απΆ όλους, από Μεσσηνία, Ηλεία, τον Έλληνα φορολογούμενο, την Ευρωπαϊκή Ένωση και από το ΣτΕ. Πρέπει να βρούμε μια λύση που να καλύπτει όλους, για να μην ακυρωθεί το έργο. Στον Αχελώο τα έργα έχουν σταματήσει εδώ και 20 χρόνια. Θα γίνει σύσκεψη, εγώ τη ζήτησα. Δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα τι θα κάνουμε. Υπάρχει ημερομηνία, πρέπει να αποφασίσουμε. Είναι πολύ δύσκολο και σύνθετο, δεν είναι απλά τι θέλει η Μεσσηνία ή η Ηλεία. Ήταν καταδικασμένο από την αρχή, πρέπει να βρούμε λύση. Και προσπαθούμε να βρούμε λύση αποδεκτή απΆ όλους».
www.eleftherianews.gr σελ:40 4-05-2010
---------------------------------------------------------------------------------------
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ-ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ- ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΔΡΟΜΟΥ ΠΟΤΙΔΑΙΑ-ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ
Δημοπρατείται στις 6 Ιουλίου 2010 η κατασκευή του οδικού τμήματος Ποτίδαια - Κασσάνδρεια προϋπολογισμού 79.600.000ευρώ. Το οδικό έργο, μήκους 17 χιλιομέτρων, είναι ενταγμένο από τις 3 Ιουνίου 2009 στο Επιχειρησιακό πρόγραμμα «Μακεδονία - Θράκη 2007-2013.
http://www.ana.gr/anaweb/user/showprel?service=3&maindoc=8681436 |
|
Back to top |
|
 |
dimline Junior Member


Joined: 27 Dec 2009 Posts: 157 Location: Patras , Hellas
|
Posted: Tue May 04, 2010 7:31 pm Post subject: |
|
|
jollyroger wrote: | Μικρή ιστορία αλλά αξίζει τον κόπο:
Ενας φίλος μου Ιταλός, ηταν στο γραφείο μου σήμερα και του έδειξα το site του forum μας, και του εξήγησα τι συζητάμε, φωτο κτλ. Κάποια στιγμή μου λέει, το να υπάρχει forum για οδικά έργα στην χρεωκοπημένη Ελλάδα, είναι σαν να έχει blog στην Ελβετία με θέμα "Ηλιος και παραλίες".
Πικρό, αλλά έτσι μας βλέπουν μάγκες. Για φανταστείτε ας πούμε στελέχη απο πολυεθνικές κατασκευάστριες εταιρίες τι εικόνα είχαν μετά απο μια ωρα συζήτηση με τον Λαλιώτη! |
Είπες στον Ιταλό ότι σε 1-2 χρόνια , το πολύ , έρχεται η σειρά τους ???
Εκεί που ήσουν ήμουνα και εκεί που είμαι θάρθεις.. |
|
Back to top |
|
 |
jollyroger Junior Member

Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Tue May 04, 2010 11:01 pm Post subject: |
|
|
Δυστυχώς φίλε μου, με τον Ιταλό, πότε δεν είμουνα εκεί που ήταν (ηταν πάντα μπροστα) αλλά συμφωνω απόλυτα, εκει που είμαι θα΄ρθεί! |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed May 05, 2010 12:05 am Post subject: |
|
|
παιδιά ξέρει κανείς τι γίνεται με τις παρακάμψεις στη Στυλίδα και τον Καραβόμυλο. Κινείται τίποτα ή ακόμα είναι σταματημένα τα πράγματα; Δε θα έπρεπε να λειτουργούν τώρα; |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
 |
mike Full Member

Joined: 06 Oct 2006 Posts: 297 Location: Αθήνα
|
Posted: Wed May 05, 2010 12:55 am Post subject: |
|
|
Σήμερα θα σας πω ένα παραμύθι:
Στα συρτάρια του ΥΠΕΧΩΔΕ (ή όπως το λένε τώρα) υπάρχει από τη δεκαετία του 70 με εντωμεταξύ επικαιροποιήσεις η μελέτη μιας ΝΕΟ (ξέρετε, 1+1 με ΛΕΑ) από Αρχαία Ολυμπία μέχρι Μεγαλόπολη κατά μήκος του Αλφειού, με βάση την οποία έγινε προ ετών και το τμήμα μέχρι το Λούβρο. Στα Τριπόταμα θα έχει κόμβο προς Λουτρά Ηραίας - Λαγκάδια - Βυτίνα - Τρίπολη. Φανταστείτε αυτό διπλό σε πλάτος να φτάνει στο Λεύκτρο στον Α7 όπου ξεκινά και ο κλάδος προς Σπάρτη. Η Μεγαλόπολη δηλ. η Αρκαδία το κέντρο κυκλοφορίας όλης της Πελοποννήσου! Το όνειρο κάθε Αρκάδα Ρέππα! Οι Μεσσήνιοι μόκο αφού χρονικά το Καλαμάτα - Πάτρα θα είναι όπως με παραλιακό αυτοκινητόδρομο. Το κόστος φυσικά είναι σημαντικό ως προς τα τεχνικά έργα αλλά η γη είναι σαφώς φτηνότερη. Ταιριάζει και με τον κλάδο αυτοκινητόδρομου προς Ολυμπία που ανακοινώθηκε.
Σας άρεσε; Ψέματα και αλήθεια, έτσι λέν' τα παραμύθια. |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed May 05, 2010 10:17 am Post subject: |
|
|
mike όλα έχουν την εξήγησή τους λοιπόν.
Καλά τα έλεγα εγω για τον Αρκάδα Χρέππα, ότι θέλει να κάνει την Αρκαδία κέντρο από το οποίο θα περνά υποχρεωτικά όλη η νότια Πελλοπόνησσος.
Ομως έστι δεν εξυπηρετέιται πολύ μεγάλο τμήμα της δυτικής Πελλοπονήσου, από Μεθώνη μέχρι Πύργο όπου υπάρχουν πάρα πολλές κωμοπόλεις με σημαντικό πληθυσμό.
Και αυτό το τμήμα αναπτύσεται τουριστικά και θα έπρεπε να συνδεθεί με το λιμάνι της Πάτρας.
Με την προτεινόμενη ακύρωση της Ιονίας παπαλα... |
|
Back to top |
|
 |
Greekbiz Junior Member

Joined: 16 Apr 2004 Posts: 149 Location: Turin, Italy
|
Posted: Wed May 05, 2010 12:22 pm Post subject: |
|
|
Καλημερα,
θετω ενα απορημα, με ολες αυτες τις υποτιμησεις που εχουν κανει στις ελληνικες τραπεζες,
οι κοινοπραξιες που εχουν δανειστει λεφτα απο αυτες, κινδυνευουν να έχουν κολλήματα
στην ροή της χρηματοδότησης...δηλαδη υπαρχει κινδυνος να "παγωσουν" τα εργα
μεχρι νεοτερας, μετα τριετιας δηλαδη;
@φιλους μεσσηνιους,
Αν περασει τελικα ο δρομος απο Αρχαια Ολυμπια Βυτινα Τριπολη, εμενα τον λακωνα οπως και τον αρκαδα, θα συμφερει να περναω απο εκει για Πατρα γιατι κατα πασα πιθανοτητα θα "κοβω δρομο" απο την διαδρομη αυτη,
και εφοσων καταληξει στο Λευκτρο και οχι σε καποιο αλλο σημειο οπως προς Νεστανη που ειχε παρουσιασει ο Σουφλιας στις 12/6/2008 για το νεο οδικο δικτυο με τους μελλοντικους καθετους αξονες.
Και εδω ενας χαρτης που ειχε παρουσιασει το πρωην ΥΠΕΧΩΔΕ με όλο το νεο αναβαθμισμενο οδικο δίκτυο για να το θυμηθουμε.
Εγω πιστεύω πως με μια αναβάθμιση του υφισταμενου δρομου με όλες τις ευρωπαικες προδιαγραφες, με τις παρακάμψεις απο τα χωριά και το συγκεκριμενο πλατος δρομου, πιστεύω πως θα ειναι υπερ αρκετο
για την κινηση που διαθετει ο δρομος. Και όταν πια δεν καλυπτει άλλο την κίνηση να φτιαχτει καποιος αυτοκινητοδρομος (ελπίζω να έχουμε κανα φράγκο παραπάνω τότε ).
Ειναι κατι οπως τα τρενα που πριν καιρο ειχαμε ενθουσιαστει ολοι και ζητάγαμε διπλες γραμμες παντου
Η μεσσηνια διαθετει τα παντα απο προσβασεις, και λιμανι και αεροδρομιο και αυτοκινητόδρομο... και τρενο... γιατι τα έχετε πάρει με τους αρκαδες, μηπως υπερβάλλετε λιγάκι;
Την Τριπολη θα μπορουσες να πεις ενεργειακο κεντρο πελοποννησου, εις βαρος της υγειας των δημοτων, όταν φτιαχτει και η μοναδα ολοκληρωμενης επεξεργασιας σκουπιδιων αυτοι τι πρεπει να κάνουν;
Αυτο βεβαια δεν τους υποβαθμιζει σαν τοπο, αλλα με την σωστη εκμεταλευση θα βγουν μόνο κερδισμενοι. Εχουμε και στο "ΤΟΡΙΝΟ" τετοιες μοναδες και προσφερουν στην τηλεθέρμανση σε όλη σχεδών την πόλη!
Σαν μερος δεν εχουν πολλα να προσφερουν τουριστικα, τουλαχιστον ας ειναι κεντρικος κομβος στην πελοποννησο. |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed May 05, 2010 12:35 pm Post subject: |
|
|
Greekbiz wrote: | Καλημερα,
θετω ενα απορημα, με ολες αυτες τις υποτιμησεις που εχουν κανει στις ελληνικες τραπεζες,
οι κοινοπραξιες που εχουν δανειστει λεφτα απο αυτες, κινδυνευουν να έχουν κολλήματα
στην ροή της χρηματοδότησης...δηλαδη υπαρχει κινδυνος να "παγωσουν" τα εργα
μεχρι νεοτερας, μετα τριετιας δηλαδη; |
Προς το παρόν, δε φαινεται να υπάρχει θέμα ρευστότητας, άλλωστε θα τσιμπήσουν και οι τράπεζες κατι απο τη σουμα ΔΝΤ/ΕΕ |
|
Back to top |
|
 |
vas8 Senior Member


Joined: 01 Sep 2008 Posts: 603 Location: Μαρούσι - Καλαμάτα
|
Posted: Wed May 05, 2010 1:11 pm Post subject: |
|
|
Greekbiz wrote: | Εγω πιστεύω πως με μια αναβάθμιση του υφισταμενου δρομου με όλες τις ευρωπαικες προδιαγραφες, με τις παρακάμψεις απο τα χωριά και το συγκεκριμενο πλατος δρομου, πιστεύω πως θα ειναι υπερ αρκετο
για την κινηση που διαθετει ο δρομος. Και όταν πια δεν καλυπτει άλλο την κίνηση να φτιαχτει καποιος αυτοκινητοδρομος. |
κανείς δεν νομίζω ότι έχει αντίρρηση με αυτό που λες φίλε Greekbiz.
Ομως με τον υπάρχοντα σχεδιασμό σε 2-3 χρόνια η περιοχή θα είχε έναν σύγχρονο και ασφαλή δρόμο (2+2), ενώ αυτό που προτείνεις δε θα συμβεί ΠΟΤΕ τα επόμενα 10 χρόνια.
Κατάλαβες γιατι φωνάζουμε οι Μεσσήνιοι;
ειναι ΕΓΚΛΗΜΑ να ακυρώνεις ένα μελετημένο (λεμε τωρα) και υπό κατασκευή έργο με ΕΞΑΣΑΦΛΙΣΜΕΝΗ χρηματοδότηση - ειδικά στις δύσκολες εποχές που ζούμε - και να λες θα το αναβαθμίσω στο μέλλον - δηλαδή σε 10-20 χρόνια και βλέπουμε.
Δηλαδή για τα επόμενα 10 χρόνια θα έχουμε τον απαραδεκτο δρόμο. Γιατί να το δεχτούμε αυτό;
Οσον αφορά τώρα γιατί η ΜΕσσήνιοι τα έχουν με τους Αρκάδες, δεν ισχύει αυτό. Τα έχουμε με τους Αρκάδες υπουργούς που έφτιαξαν το δρόμο μέχρι την Τρίπολη από το 1990 και μετα μας κορόιδευαν για 20 χρόνια και δε χρηματοδοτούσαν το δρόμο πιο κάτω.
Αυτά. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed May 05, 2010 1:42 pm Post subject: |
|
|
Δεν θελω να πιστευω οτι θα περασουν οι τοπικιστικες και κομματικες φαντασιωσεις του Χρεππα. Αλλωστε και ο Σουφλιας ειχε επιχειρησει κατι παρομοιο , θελοντας να περασει τον Ε-65 απο τα Φαρσαλα, επιμηκυνοντας την χαραξη κατα 30 με 40 χλμ. για να αγγιξει, εστω και στις παρυφες, την εκλογικη του περιφερεια(ν. Λαρισης), αλλα δεν του περασε. |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed May 05, 2010 2:22 pm Post subject: |
|
|
Τόσο μάγκας ήταν ο Σουφλιάς, γι αυτό έφυγε κυνηγημένος από το ίδιο του το κόμμα...
Για να τα βάλουμε στη θέση τους δηλ, αν και ήταν από τους καλύτερους υπουργούς της προηγούμενης κυβέρνησης (μεταξυ τυφλών δηλαδή), κατόρθωσε να υπογράψει πολ΄΄ες συμβάσεις και αυτή η κινητικότητά του τον έκανε να ξεχωρίζει, αλλά:
-Επι των ημερών του δεν πλήρωσε ούτε δραχμή για κανένα έργο, μεταθέτοντας αυτό το βάρος σε μετέπειτα προϋπολογισμούς.
- Εβαλε δυναμίτη κάτω από τα έργα που σχεδίασε, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τις προσφυγές για τα περιβαλλοντικά στην Ολυμπία οδό.
ΤΣΑΜΠΑ μάγκας δηλαδή.
-Την Εγνατία την ολοκλήρωσε χρεώνοντας 400 εκατομμύρια το ταχυδρομικό ταμιευτήριο (γυρνώντας σε πρακτικές προ του '90).
Είναι απλά θέμα πως θα το δεις, από ποιά πλευρά. Έχω φίλους Ολυμπιακούς που τρελαίνονται όταν ακούν οτι ο Ολυμπιακός ευνοήθηκε από τη διαιτησία όλα τα τελευταία χρόνια. Τι να τους κάνω, φίλοι μου είναι. |
|
Back to top |
|
 |
superas Senior Member

Joined: 13 Apr 2004 Posts: 640 Location: Thessaloniki
|
|
Back to top |
|
 |
cosygatos New Member

Joined: 02 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Thu May 06, 2010 9:52 am Post subject: |
|
|
Ένας δρόμος Αρχαία Ολυμπία - Αρκαδία δε θα ακούγεται σαν άσχημη ιδέα. Όμως, αυτά είναι για να ρίχνουν στάχτη στα μάτια.
Που θα καταλήγει;
1) Μεγαλόπολη οδεύοντας κοντά στον Αλφειό; Θα βόλευε και τους Μεσσήνιους για Πάτρα-Πύργο, ενδιαφέρουσα εναλλακτική της παραθαλάσσιας χάραξης.
ΟΜΩΣ: α)δεν υπάρχει καθόλου δρόμος εκεί μετά τα σύνορα Ηλείας - Αρκαδίας. Εντελώς καινούργια χάραξη για 25-30 χλμ, πάνω στο βουνό, χωρίς να περνάει από ούτε ένα χωριό; Μην τρελαθούμε τελείως!
β) Δε θα εξυπηρετεί την συγκοινωνία Τρίπολης - Πάτρας, άρα είναι μειωμένης αξίας δρόμος.
2) Τρίπολη μέσω Βυτίνας; Θα είναι καλός για Πύργο - Τρίπολη και Πάτρα - Τρίπολη.
ΌΜΩΣ: α) ¶χρηστος για Καλαμάτα - Πύργο, Καλαμάτα - Πάτρα, λόγω υπερβολικά μεγάλης παράκαμψης. ¶ρα, δεν αποτελεί εναλλακτική της παραθαλάσσιας χάραξης.
β) Θα κλέψει όλη την κίνηση Πύργου&Αρχ.Ολυμπίας - Αθήνα, υπονομεύοντας τον αρχικό σχεδιασμό της Ολυμπίας Οδού. Αν δε σας φαίνεται πολλή αυτή, να σας πω πως η Ηλεία έχει τεράστια ετεροδημότευση προς Αθήνα, (κανονική αποικία έχουμε εκεί). Επίσης, τα δρομολόγια Πύργος - Αθήνα θα είναι τα μεγαλύτερα της Ολυμπίας Οδού, 310 χλμ, από τα οποία θα πέφτει καλό παραδάκι ανά μετακίνηση. Εκτός και αν έμπαινε στο ίδιο αυτοχρηματοδοτούμενο σχήμα της Ολυμπίας Οδού. Αυτό όμως είναι αδύνατο γιατί δεν υπάρχει ούτε προμελέτη της προκοπής, και μέχρι να γίνουν πληρεις μελέτες, να γίνει αναδιαπραγμάτευση σύμβασης, νέες απαλοτριώσεις... Πολύ απλά, βάλτε +5-6 χρόνια στο νερό να είστε μέσα.
Το βασικότερο μειονέκτημα μιας ορεινής χάραξης όμως είναι το ΚΟΣΤΟΣ: το τοπίο από ένα σημείο και πέρα είναι 100% ΟΡΕΙΝΟ, πηγαίνοντας από Πύργο προς Τρίπολη έχεις την εντύπωση πως αυτή η πόλη είναι χτισμένη σε ένα τεράστιο φυσικό κάστρο από μεγάλα βουνά. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΗ Η ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ ΣΤΟΝ ΚΑΪΑΦΑ ΜΕ 2-3 ΤΟΥΝΕΛ ΚΑΙ ΚΟΙΛΑΔΟΓΕΦΥΡΕΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΣ ΤΡΙΠΟΛΗ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ.
=> Συμπέρασμα: κάθε κουβέντα ή φήμη για ορεινούς δρόμους από το υπουργείο είναι εκ του πονηρού και στόχο έχει να αποπροσανατολίσει και να αναβάλλει για απροσδιόριστο χρονικό διάστημα κάθε έργο.  |
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Thu May 06, 2010 10:19 am Post subject: |
|
|
Πάντως αδιαμφισβήτητα ο αυτοκινητόδρομος μέχρι Ολυμπία είναι σωστή ιδέα. Ανέκαθεν πίστευα ότι οι διεθνούς φήμης μας αρχαιολογικοί χώροι έπρεπε να έχουν ΑΡΙΣΤΗ συγκοινωνιακή σύνδεση με αυτοκινητόδρομο, σιδηρόδρομο και άλλες υποδομές. Εκεί είναι και μεγάλη πηγή εισοδήματος της χώρας. |
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Web hosting by isol.gr
|