View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
komotineos New Member

Joined: 19 Dec 2008 Posts: 18
|
|
Back to top |
|
 |
einsiedeln Junior Member

Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 1:36 pm Post subject: Ιόνια |
|
|
ariskop wrote: | Πάντως στην περίπτωση της Ιονίας οδού δεν υπάρχει πλέον καμία δεσμευτική ημερομηνία. Για να ίσχυαν οι ημερομηνίες αυτές βασική προϋπόθεση ήταν να είχαν γίνει εντός χρονοδιαγράμματος οι απαλλοτριώσεις από το Δημόσιο. Η διαδικασία αυτή καθυστέρησε πάρα πολύ. |
Σίγουρα το Δημόσιο δε στάθηκε συνεπές όσον αφορά την έγκαιρη διαδικασία των απαλλοτριώσεων. Και οι εταιρίες της Κοινοπραξίας καμία ευθύνη δεν φέρουν για αυτό. Άρα πολύ σωστά ariskop δεν θα πρέπει να ισχύουν οι αρχικές προθεσμίες.
Αυτό που αφήνει να υπάρχουν κάποιες ελπίδες είναι το ότι σε σχέση με παλαιότερες αναθέσεις, στην παρούσα περίπτωση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων οι Κοινοπραξίες έχουν να κάνουν με τις τράπεζες από τις οποίες έχουν δανειστεί, με τα επιτόκια 'να τρέχουν' και στις οποίες δεν είναι και τόσο εύκολο να αναβάλλουν για πολύ τις υποχρεσεις τους χωρίς κόστος.
Είναι δηλαδή και προς το συμφέρον τους να 'το τρέξουν' το έργο ασχέτως των καθυστερήσεων που χωρίς ευθύνη τους έχουν γίνει. Ας ελπίσουμε ότι θα λειτουργήσει αυτό. |
|
Back to top |
|
 |
Engineer Stadium Expert

Joined: 23 Jul 2007 Posts: 777
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 2:32 pm Post subject: |
|
|
φίλε Komotinee
Ευχαριστουμε για τις φωτό. Το έργο φαίνεται να προχωραει αλλά διακρίνονται κάποια ανοσογιουργηματα στη μελέτη τα οποία έχουν δώσει ήδη μια κατολίσθηση. Και να σκεφτεί κανείς ότι το έργο επιβλεπεται από την έμπειρη Ενγατία Οδό Α.Ε.
Ασχετο αλλά μπορεί να το γνωρίζεις. Το φυλάκιο στην Νυμφαία εξακολουθεί να επανδρώνεται? Βρέθηκα εκεί το 2006. |
|
Back to top |
|
 |
corfu Senior Member


Joined: 10 Sep 2006 Posts: 494 Location: Kerkyra
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 7:51 pm Post subject: |
|
|
Kαι μας έλειπε ένας Θρακιώτης απ' την παρέα. Μπράβο φίλε και ευχαριστούμε.
Το φυλάκιο της Νυμφαίας επανδρωνεται κανονικά, μόνο που ο δρόμος που πάει στο φυλάκιο δεν έχει καμιά σημασία με τον κάθετο άξονα. Ο κάθετος υπό κατασκευή περνά ανατολικότερα.
Να υπενθυμίσω πως το φυλάκιο της Νυμφαίας είναι εκεί που είναι και το ομόνυμο οχυρό. Η μεθώριος από εκεί απ' έχει περίπου 5 χιλ., όπου υπάρχει κι εκεί φυλάκιο που ονομάζεται ''τελωνείο''. Αυτό κατά τους χειμερινούς μήνες ειδικά όταν υπάρχει κακοκαιρία δεν επανδρώνεται και οι φαντάροι οπισθοχωρούν σ' αυτό του Νυμφαίου. |
|
Back to top |
|
 |
komotineos New Member

Joined: 19 Dec 2008 Posts: 18
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 10:32 pm Post subject: |
|
|
ΕΡΓΟ : «Κάθετος Άξονας 75 Εγνατίας Οδού:
Κομοτηνή - Νυμφαία - Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα (75.0)»
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 112.840.000 € (2007)
ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Αντικείμενο της εργολαβίας είναι η κατασκευή του κάθετου άξονα, «Κομοτηνή-Νuμφαία-Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα» (75.0) που συνδέει την Εγνατία Οδό με τα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα στη θέση του μεθοριακού σταθμού, στη περιοχή της Μάκαζας και αποτελεί τμήμα του πανευρωπαϊκού άξονα ΙΧ, μήκους 22,5 χλμ. , εκ των οποίων τα 19χλμ. περίπου κατασκευάζονται σε νέα χάραξη ενώ για 3,5 χλμ. περίπου γίνεται βελτίωση του παλιού άξονα της επαρxιακής οδού Κομοτηνής – Καρυδιάς.
Αναλυτικότερα στο αντικείμενο της εργολαβίας περιλαμβάνονται:
Τα τεχνικά έργα της γέφυρας του Τρελοχείμαρρου μήκους 110μ. και η γέφυρα Καρυδορέματος μήκους 23μ..
Η σήραγγα του Τυχερού μήκους 251μ .
Η σήραγγα της Κατερίνας μήκους 184μ.
Η σήραγγα της Νυμφαίας μήκους 518μ και η σήραγγα διαφυγής μήκους 175μ.
Η σήραγγα του Σολομώντα μήκους 384μ.
Η σήραγγα του Φρουρού μήκους 361μ.
Τα πέντε Κτίρια Εξυπηρέτησης Σηράγγων (ΚΕΣ), με τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου και των προσβάσεων αυτών.
Οι ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες των σηράγγων και των Κτιρίων Εξυπηρέτησης Σηράγγων.
Τα μικρά τεχνικά έργα (άνω και κάτω διαβάσεις, οχετοί, τοίχοι αντιστήριξης, κλπ) και οι εργασίες αποχέτευσης και αποστράγγισης ομβρίων, της αρτηρίας.
Η κατασκευή του παράπλευρου οδικού δικτύου, συνολικού μήκους 5,25 χλμ.
Η αποκατάσταση του δασικού οδικού δικτύου, συνολικού μήκους 2,4 χλμ. ,
Ένας αμφίπλευρος και δυο μονόπλευροι χώροι στάθμευσης και η κατασκευή επτά κόμβων σύνδεσης .
Ενώ τέλος περιλαμβάνονται οι εργασίες ηλεκτροφωτισμού των κόμβων και των γεφυρών, οι εργασίες σήμανσης – ασφάλειας καθώς και η διαμόρφωση χώρου αναψυχής πλησίον του κόμβου Νυμφαίας..
ΠΗΓΗ: http://www.italimprese.gr/pages/744.html
Από κάτω είναι, οι αεροφωτογραφίες που βρήκα από την ιστοσελίδα του εργολάβου.
http://www.italimprese.gr/images/jpg/erga/744/1b.jpg
http://www.italimprese.gr/images/jpg/erga/744/2b.jpg
http://www.italimprese.gr/images/jpg/erga/744/3b.jpg
http://www.italimprese.gr/images/jpg/erga/744/4b.jpg
http://www.italimprese.gr/images/jpg/erga/744/5b.jpg
http://www.italimprese.gr/images/jpg/erga/744/6b.jpg
http://www.italimprese.gr/images/jpg/erga/744/7b.jpg
http://www.italimprese.gr/images/jpg/erga/744/8b.jpg
Last edited by komotineos on Mon Apr 12, 2010 11:05 pm; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Mon Apr 12, 2010 10:39 pm Post subject: Re: Ιόνια Οδός |
|
|
SP73 wrote: | prevezanos wrote: |
... αν ξέρει κανείς και που ενώνεται το Αμβρακία Άκτιο με την Ιονία (κόμβος και χωροθέτηση) |
Εδώ είναι ένα από τα ωραιότερα σημεία, νομίζω ότι το είχαμε σχολιάσει και με την προκύρηξη - αν πιστέψει κανείς το χάρτη, απλούστατα δεν ενώνονται, καθώς βρίσκονται σε διαφορετικές πλευρές της λίμνης. Και για να φτιάξει κανείς αυτήν την πρόσβαση χρειάζεται μεγάλο τεχνικό ανάμεσα στις δύο λίμνες. |
Ρωτάω για αυτό ακριβώς το λόγο, γιατί επειδή την ξέρω την περιοχή και δεν μπορώ να καταλάβω από που θα ανέβει ο δρόμος. Αν πάει κοντά στην παλιά χάραξη του δρόμου προς κατούνα θα είναι πολύ απότομο ανέβασμα και θα χρειαστεί μεγάλη 'ράμπα' πιο πριν για να πάρει ύψος.
Αν πάει νοτιότερα θα πρέπει να γίνει γέφυρα ... πάνω από τη λίμνη ή να κοπεί όλο το δάσο παραλήμνια...
Τον χάρτη τον έχω και εγώ -εννοείται- (thnx anyway) αλλά προσωπικά δεν μου απαντάει στο παραπάνω.
Όσο για το ενδεχόμενο να μην συνδέονται μεταξύ τους ελπίζω απλά να κάνεις πλάκα... Δεν παίζει αυτό... Ούτε ο Γιωρίκας δεν θα κανε κάτι τέτοιο!! Όχι επιστήμονες άνθρωποι!!!
Πάντως σας ζηλεύω που είδατε μπουλντόζες... Άντε να ρίξουν και κανά χαλίκι να αρχίσω πάλι να παίρνω τα χωράφια, να πω οριστικά γειά και στα αγαπημένα φανάρια του Μεσολογγίου και τη σεβασμια τροχαία του. |
|
Back to top |
|
 |
kostis Junior Member

Joined: 14 Nov 2008 Posts: 92
|
Posted: Tue Apr 13, 2010 9:08 am Post subject: |
|
|
ωχ ήρθε η ώρα και η ροδοπιανή αρκούδα να ανέβει και αυτή τον γολγοθά της |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Tue Apr 13, 2010 11:00 am Post subject: |
|
|
Ρε σεις, πολύ αποψίλωση δεν εχει γινει για αυτό το έργο; (εννοώ τον καθετο αξονα)
Εχουν φαγωθεί τα βουνα σα να 'ναι νταμαρια...
Οντως, και αυτες οι αρκουδες θα δεινοπαθήσουν....  |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Tue Apr 13, 2010 10:40 pm Post subject: |
|
|
Βρήκαμε τον άνθρωπό μας!
Επιτέλους έχουμε εικόνα και σε σημεία που δε φαίνονται από το δρόμο. Ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες!
Μήπως είναι δυνατόν να σημειώσει κάποιος στο Google Maps το σημείο όπου θα γίνει η γέφυρα του Εύηνου; |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Wed Apr 14, 2010 5:47 am Post subject: |
|
|
bokomolech, μίλησες με τα λόγια μου...
Η Μακύνεια δεν είναι ακριβώς μετά το Αντίρριο, μετά το Olympus Plaza??
Άρα πρέπει να είναι το εργοτάξιο της Ferrovial.
Υπάρχει στην περιοχή σου και άλλο ένα εργοτάξιο στην ευθεία των ψαράδων (έτσι δεν τους λέτε!!!) όπως ανεβαίνεις προς Αγρίνιο δεξιά, πίσω από την αποθήκη της Coca cola. Έχει ταμπέλα στην αρχή του δρομάκου.
Αν σου ναι εύκολο, δεν ρίχνεις και κει καμιά φώτο, για το αδηφάγο κοινό!!!  |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Wed Apr 14, 2010 11:36 am Post subject: |
|
|
Η Μακύνεια είναι ακριβώς μετά το Αντίρριο. Με κατεύθυνση προς Αγρίνιο η Ιόνια κατασκευάζεται στο δεξί χέρι και μετά τη σήραγγα της Μακύνειας,που φαίνεται λίγο και από το δρόμο, θα κατασκευαστεί η μεγάλη σήραγγα στην Παλιοβούνα.
Όποτε αποφασίσει ο admin να δώσει κωδικούς στα νέα μέλη, τότε θα πάρετε και το υλικό που περιμένετε. Όλοι περιμέναμε από 3-4 μήνες ( το "αγροτικό" του stadia )
Πού είσαι admin? |
|
Back to top |
|
 |
nikolasarta New Member

Joined: 13 Jul 2006 Posts: 34 Location: Athina / Arta
|
Posted: Wed Apr 14, 2010 1:03 pm Post subject: |
|
|
Καλησπέρα σε όλους,
η περίφημη σήραγγα στην Παλιοβούνα τί μήκος θα έχει; |
|
Back to top |
|
 |
einsiedeln Junior Member

Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Wed Apr 14, 2010 1:44 pm Post subject: Παλιοβούνα |
|
|
Πάνω κάτω 2.400 m πρέπει να είναι η σήραγγα απ' ότι θυμάμαι. |
|
Back to top |
|
 |
Cpt. Haddock Full Member

Joined: 10 Mar 2010 Posts: 200
|
Posted: Wed Apr 14, 2010 1:52 pm Post subject: |
|
|
Πραγματικό βάλσαμο οταν τελειώσει αυτος ο δρομος.
Ασε που θα ανεβαινω με τη μηχανη τις στροφές της Παλιοβούνας και θα τις απολαμβάνω χωρις φορτηγα και με λιγα ΙΧ. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Wed Apr 14, 2010 4:16 pm Post subject: |
|
|
Θα αναρτηθούν μερικές φωτογραφίες από Μακύνεια μέχρι αύριο. |
|
Back to top |
|
 |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
|
Back to top |
|
 |
einsiedeln Junior Member

Joined: 27 Oct 2008 Posts: 86 Location: Athens
|
Posted: Wed Apr 14, 2010 11:51 pm Post subject: Μπράβο! |
|
|
Καταπληκτικές οι φωτο!!! Μας γνωρίζουν με ένα κομμάτι του έργου για το οποίο δεν είχαμε εικόνα μέχρι τώρα.
Συγχαρητήρια στο νέο φίλο του φόρουμ! Επίσης συγχαρητήρια στον agr-engineer και σε σένα pindos10 για τον κόπο να τις ανεβάσετε!
Άντε, περιμένουμε τακτική ενημέρωση πλέον από το κομμάτι αυτό  |
|
Back to top |
|
 |
nikolasarta New Member

Joined: 13 Jul 2006 Posts: 34 Location: Athina / Arta
|
Posted: Thu Apr 15, 2010 10:08 am Post subject: |
|
|
Συγχαρητήρια για τις photo παιδιά. Μακάρι του χρόνου τέτοια εποχή να τελειώνουν τα πρώτα κομμάτια της Ιονίας!!! Όντως και εγώ το Πάσχα διαπίστωσα σε αρκετά σημεία της διαδρομής Αντίρριο - Άρτα ότι γίνονται έργα (Μακύνεια, Καλυδώνα-Κεφαλόβρυσο, Knauff, Συκούλα). Επιτέλους το έργο που έχει υπογραφεί εδώ και τόσο καιρό αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά! Μεγάλη εκρεμότητα ο Α/Κ Άρτας που τώρα δειλά δειλά ξεκίνησε η κατασκευή του.. |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Thu Apr 15, 2010 1:21 pm Post subject: |
|
|
Να πω και εγώ ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά για τις εξαιρετικές φωτογραφίες που ανέβασαν.
Ας μην είμαστε ταπεινόφρονες, ίσως το καλύτερο ελληνικό φόρουμ για οδικά έργα, και με τέτοιο team όσο και να προσπαθούμε εμείς στο σιδηροδρομικό φόρουμ δεν μπορούμε να σας φτάσουμε...
Να επιβεβαιώσω ότι τα νέα κομμάτια που παραδίδονται είναι εξαιρετικά.
Όταν πέρασα τελευταία φορά την παράκαμψη της Άρτας έπιασα άνετα πολύ μεγαλύτερη (της προβλεπόμενης) ταχύτητα.
Εξαιρετική άσφαλτος, ελπίζω και οι νέες στρώσεις στην Ιόνια Οδό να είναι ανάλογες...  |
|
Back to top |
|
 |
nvb Junior Member

Joined: 09 Jan 2010 Posts: 119
|
Posted: Fri Apr 16, 2010 1:16 pm Post subject: |
|
|
Την βοηθεια σας θα ηθελα συνforumιτες.....
Αυριο φευγω για Γιαννινα και επειδη θα ειναι η πρωτη φορα, που θα κανω το ταξιδι, απο το Αντιριο και μετα, θα με βοηθουσε πολυ αν εχετε καποιες συμβουλες να μου δωσετε....
π.χ. ποια ειναι τα επικυνδυνα σημεια και αν υπαρχουν τμηματα αυτοκινητοδρομου (2 λωριδες + ΛΕΑ)
Ευχαριστω εκ των προτερων |
|
Back to top |
|
 |
bokomolech Junior Member

Joined: 17 Jul 2007 Posts: 151 Location: Patra
|
Posted: Fri Apr 16, 2010 1:35 pm Post subject: |
|
|
2 λωριδες + ΛΕΑ, θα βρεις στην παράκαμψη Αγρινίου και στην παράκαμψη Άρτας, μόνο (άντε και στην είσοδο των Ιωαννίνων).
Στην παράκαμψη Αγρινίου θα μπείς από κυκλικό κόμβο που θα συναντήσεις πάνω στο δρόμο (δεν την έχει το GPS πάντως, τουλάχιστον το δικό μου).
Στην παράκαμψη Άρτας, στην είσοδο της πόλης, θα στρίψεις δεξιά (θα δείς ταμπέλα που λέει "Προς Ιωάννινα" και μετά από περίπου 500 μέτρα αριστερά.
Το υπόλοιπο κομμάτι είναι κλασικός επαρχιακός δρόμος με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση και έρεισμα. Θα περάσεις μέσα από πολλά χωριά και υπάρχουν και αρκετά μπλόκα...
Δύσκολα σημεία με αρκετές στροφές: Ανάβαση Παλιοβούνας, Μακρυνόρος (ανάμεσα από Αμφιλοχία και Μενίδι), Πλατανάκια (ανάμεσα από Φιλιππιάδα και Γιάννενα).
Έχε υπόψη σου ότι η άσφαλτος σε ορισμένα σημεία είναι για τα πανηγύρια, έστω και αν έχουν μπαλώσει κάποιες τρύπες τελευταία.
Γενικά θέλει προσοχή, ειδικά άμα πετύχεις νταλίκες, γιατί τα σημεία για προσπέραση είναι μετρημένα.
Καλό ταξίδι, με προσοχή λοιπόν... |
|
Back to top |
|
 |
StavrosGramm Junior Member

Joined: 01 Mar 2010 Posts: 180 Location: Athens
|
Posted: Fri Apr 16, 2010 1:36 pm Post subject: |
|
|
Έκανα την ιδια διαδρομή τον Ιανουάριο. Έχει τμήματα 2+2+ΛΕΑ, την παράκαμψη του Αγρινίου και την Παράκαμψη της Άρτας. Δεν θυμάμαι πόσα Km ήταν αυτά (παράκαμψη Αγρινίου σαφώς μεγαλύτερη από της Άρτας) καθώς επίσης και λίγο πρίν τα Ιωάννινα ο δρόμος είναι καλός αλλά όχι αυτοκινητόδρομος. Όλα τα υπόλοιπα τμήματα είναι επικίνδυνα (κάκιστο οδόστρωμα, στροφές χωρίς ορατότητα, κακή σήμανση, γενικά από τις χειρότερες διαδρομές που έχω κάνει γι'αυτό πολύ ΠΡΟΣΟΧΗ!). Κάνοντας τη διαδρομή θα συνειδητοποιήσεις ακόμα περισσότερο την ανάγκη κατασκευής της Ιόνιας. Καλό ταξίδι! |
|
Back to top |
|
 |
jollyroger Junior Member

Joined: 06 Aug 2008 Posts: 84 Location: Athens-Lakonia
|
Posted: Fri Apr 16, 2010 1:36 pm Post subject: |
|
|
ποια ειναι τα επικυνδυνα σημεια
ΟΛΑ!!!!
και αν υπαρχουν τμηματα αυτοκινητοδρομου (2 λωριδες + ΛΕΑ)
Μόνο στην παράκαμψη Αγρινίου για περίπου 20 Χλμ, όπου φυσικά εκεί έχει και μπλόκα της αστυνομίας (προσοχή) |
|
Back to top |
|
 |
prevezanos Senior Member

Joined: 11 Apr 2008 Posts: 532
|
Posted: Fri Apr 16, 2010 2:12 pm Post subject: |
|
|
Παράκαμψη Αγρινίου 34 χλμ.
Μόνο σημείο καθαρού αυτοκινητόδρομου
Παράκαμψη Άρτας περίπου 10 χλμ ακ των οποίων τα μισά αυτοκινητόδρομος.
Γενικά όπου βρίσκεις ευθεία προσπερνάς, δε θα βρεις πολλές, και δεν είναι και ακριβώς ευθείες.
Παρόλα αυτά εγώ θεωρώ επικύνδινο μόνο το τμήμα στο Μενίδι, όπου εχει πραγματικά κλειστές στροφές, είναι συχνα βρεγμένο, έχει ανωφέρειες και κατωφέρειες και τέλος νταλίκες που διπλώνουν.
Πρίν την Αρτα κάνε την πάπια είναι ένα σημείο που τη στήνουν μπατσόνια. Το είδος αυτό το συναντάς επίσης κοντά στα φανάρια του Μεσολογγίου.
Μετά την Άρτα θα βρεθείς σε ένα όμορφο φαράγγι αυτό του Λούρου ποταμού, με τα λεγόμενα 'πλατανάκια'. Κόψε ταχύτητα και σταμάτα για πέστροφα...  |
|
Back to top |
|
 |
|