View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
pindos10 Stadium Expert

Joined: 11 Apr 2009 Posts: 866 Location: White River
|
Posted: Wed Feb 17, 2010 11:28 pm Post subject: |
|
|
Ποδηλατοδρομων συνεχεια...
Μετα απο τη Ναυπακτο, σειρα εχει το Ξυλοκαστρο. Εδω η κατασταση ειναι τραγελαφικη. Τι μυαλα υπαρχουν και κατεχουν και αξιωματα. Δειτε και μονοι σας.
Εδω ολα καλα
Εδω τι βλεπουν τα ματακια μου? Ειναι δυνατον?
Κι ομως
Με τοσο δρομο διπλα και ο ποδηλατης θα περασει απο το βαμμενο. Το εβαψαν ρε παιδια. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Feb 18, 2010 1:07 pm Post subject: |
|
|
Για γέλια ή για κλάματα, ασχολίαστο...
Το τριήμερο κατέβηκα στην Ναύπακτο αλλά λίγο ο άσχημος καιρός, λίγο το καρναβάλι στην Πάτρα δεν πρόλαβα να κάνω αυτοψία σε όλο το μήκος του ποδηλατόδρομου αλλά μόνο μέσα από το αυτοκίνητο καθώς διέσχιζα την πόλη.
Θα ξεκινήσω από τα καλά:
- Η κατάσταση στην Τζαβέλλα και την Μπότσαρη είναι αρκετά καλή. Όσες φορές πέρασα με το αμάξι (την μία Σάββατο με ανοιχτά τα μαγαζιά) γενικά δεν υπήρχαν παράνομα παρκαρισμένα που να εμποδίζουν τον ποδηλατόδρομο.
- Έχουν τοποθετηθεί σε όλο το μήκος μεγάλες πινακίδες σήμανσης του ποδηλατόδρομου και την κυκλοφορίας γενικά. Βέβαια είναι ακόμα σκεπασμένες με σακούλες.
- Φαίνεται να λύνεται το πρόβλημα μπροστά στην εθν.τράπεζα στην πλ.Φαρμάκη (στη στροφή του δρόμου). Στα πλαίσια της ανακατασκευής της πλατείας γίνεται επέκταση και του πεζοδρομίου και στο δίπλα πεζοδρόμιο μπροστά στην εθνική μέχρι το όριο του ποδηλατόδρομο οπότε δεν υπάρχει πλεόν χώρος για parking όπως παλιότερα. Βέβαια λόγω των έργων τα "τσιμάνια" μετακίνησαν τους κάδους απορριμάτων που η θέση του είναι στη γωνία και που τους άφησαν??.. στον ποδηλατόδρομο
- Ενεργοποιείται η ελεγχόμενη στάθμευση. Τοποθετήθηκαν και οι πινακίδες, σύμφωνα με δηλώσεις του δημάρχου ξεκινάει ο πιλοτικός μήνας αμέσως μετά το τριήμερο..
Τα άσχημα τώρα:
- Η κατάσταση στο λιμάνι είναι ακριβώς η ίδια με τις εικόνες του PAVEL-13!!! Έβαλαν στην στροφή στο λιμάνι και κάποιες κορίνες που μάλλον περισσότερο ενοχλούν το ποδήλατο παρά τα παρκαρισμένα |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Mon Feb 22, 2010 8:03 pm Post subject: |
|
|
Το νέο νοσοκομείο στο Αγρίνιο του οποίου οι εργασίες είχαν σταματήσει με την εκλογή της νέας κυβέρνησης οδεύει στην ολοκλήρωσή του τον επόμενο χρόνο ( το ελπίζω τουλάχιστον ).
Τα χρονοδιαγράμματα δεν ξέρω κατά πόσο έχουν μεταβληθεί, αλλά σίγουρα θα έχει μείνει λίγο πίσω. Επίσης απαιτούνται περί τα 15 εκατομμύρια ευρώ αν δεν κάνω λάθος για τον εξοπλισμό του ( ξενοδοχειακό, μηχανήματα κ.λπ ). Από ότι είχα διαβάσει σε τοπικές εφημερίδες το κονδύλι είχε εξασφαλιστεί, αλλά...
2 φωτογραφίες από την πίσω πλευρά ( που είναι αρκετά πιο χαμηλά από το επίπεδο της "εθνικής οδού" που διέρχεται από μπροστά )
http://4.bp.blogspot.com/_72s-tb1Tq24/S4FxECOAGsI/AAAAAAAADy0/i2_GE_I9ljQ/s1600-h/nosokomeio.JPG
http://4.bp.blogspot.com/_72s-tb1Tq24/S4FxARfj11I/AAAAAAAADys/c9ajbUXehmE/s1600-h/nosokomeio2.JPG
Να αναφέρω ότι ορίστηκε ο δεύτερος ανάδοχος ( εδώ και λίγο καιρό ) για την αναδιαρρύθμιση της Ε.Ο από τον Κυκλικό Κόμβο στην είσοδο της πόλης μέχρι τη γέφυρα της Ερμίτσας ( Ακριβώς πρν τον Κόμβο Παναιτωλίου ) κι απ'ότι είδα ξεκίνησαν κάποιες εργασίες διαπλάτυνσης σε κάποια σημεία. Το έργο αυτό προβλέπει την ανακατασκευή του υπάρχοντος δρόμου, κατασκευή παράπλευρου οδικού δικύου για την εξυπηρέτηση της εμπορικής δραστηριότητας που έχει αναπτυχθεί κατά μήκος της οδούς, κατασκευή κόμβων σε καίρια σημεία, όπως στο Νέο νοσοκομείο, προς τις εργατικές κατοικίες Αγίου Ιωάννη Ρηγανά, στην οδό καλλέργη στο ύψος του νέου αστυνοπμικού μεγάρου ( άλλη είσοδος πόλης ), στις σχολές ΟΑΕΔ στην άλλη πλευρά-προς το στάδιο, κατασκευή κυκλικού κόμβου στην περιοχή του σταδίου ( οπότε και κατάργηση της φωτεινής σηματοδότησης λογικά ), εργασίες ηλεκτροφωτισμού κλπ.
Όλο το έργο εντάσσεται στο σχέδιο για άρση της επικινδυνότητας της παλαιάς Ε.Ο. Αντιρρίου-Ιωαννίνων προυπολογισμού 17 εκατομμυρίων ευρώ αν θυμάμαι καλά, 5 εκ των οποίων αφορούν το παραπάνω έργο.
Εντός του επόμενου τριμήνου θα ολοκληρωθεί και η σήραγγα cut and cover στη νέα περιμετρική, που οδηγεί στο υφιστάμενο νοσοκομείο στη βόρεια πλευρά της πόλης ( κοντά στο γήπεδο του Παναιτωλικού, για να μην ξεχνιόμαστε ε? ).
Αυτά τα ολίγα.
Από αθλητικές υποδομές πάντως πάσχουμε.....
Δυστυχώς, κάθε υπουργός αθλητισμού ενδιαφερότανγια τον τόπο του μόνο. Ο Φούρας παλιότερα κατασκεύαζε στην Πάτρα κλειστά μπάσκετ, νέα κερκίδα στην Αγυιά και πολλά άλλα, Ορφανός, Ιωαννίδης κλποί έδωσαν ρέστα στις αθλητικές υποδομές της βόρειας Ελλάδας, από δω Αιτωλοακαρνανία σαν να μην υπάρχει.
Δεν αναφέρομαι μόνο στο Αγρίνιο που έχει μόνο ένα κλειστό 400 θέσεων που έσταζε παλιότερα,στάζει και τώρα μετά την προ τετραετίας ανακατασκευή του, ένα κλειστό-ανοιχτό γιαπί που το τρώει η βροχή εδώ και 12 χρόνια ( κάτω από την αερογέφυρα-μετά τον Κυκλικό κόμβο ) και γενικά στην ευρύτερη περιοχή του Αγρινίου, αλλά και για Μεσολόγγι -Ναύπακτο-Αμφιλοχία των οποίων τα στάδια δεν έχουν καν ταρτάν, αλλά χώμα
Ναι,καλά διαβάσατε,χώμα εν έτει 2010 στη 2η και 3η μεγαλύτερη σε πληθυσμό πόλη του τεράστιου νομού,μετά το Αγρίνιο, περί τις 16 χιλιάδες η καθεμιά στο αστικό κέντρο τους..
http://www.stadia.gr/nafpaktos/nafpaktost.jpg
http://www.stadia.gr/yourstadia/sterea/mesolongi/mesolongi2.jpg
( Αν με πάει ο δρόμος από κει θα τραβήξω και καμιά φωτογραφία από όλα τα "υπερσύγχρονα" στάδια του νομού )
Για να μη γράψω για τα τοπικά γήπεδα των ερασιτεχνικών κατηγοριών, τα οποία σε αντίθεση με αυτά της βόρειας Ελλάδας, 98/100 είναι με χώμα από "αρχαιοτάτων" χρόνων,με αποδυτήρια "λουξ", γενικά περιβάλλον "ότι πρέπει" για να προσελκύσει νέα παιδιά!!!! Αφήστε,δράμα η κατάσταση.
Λογικά τον επόμενο μήνα τίθεται σε λειτουργία και ο νέος σταθμός του ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας Α.Ε. ( Ιδιωτικές εταιρείες εδώ και καμιά δεκαετία,μην ξεχνιόμαστε )
http://4.bp.blogspot.com/_GFWovZnEdCk/S0JnAO13nhI/AAAAAAAABCk/zjmvJQvIfb0/s1600-h/ktel.jpg ( " Τί ποιότητα οδοστρώματος "!!! )
http://3.bp.blogspot.com/_GFWovZnEdCk/S0Jm71zfxCI/AAAAAAAABCc/-3KXyyFksnI/s1600-h/ktel1.jpg |
|
Back to top |
|
 |
PinkFloyd Full Member

Joined: 21 Jun 2007 Posts: 330 Location: ΠΑΤΡΑ
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 5:26 pm Post subject: |
|
|
Μια πολύ σημαντική επένδυση υψους 3 δισ. ευρώ προτίθεται να πραγματοποιήσει το Κατάρ στην Αιτωλοακαρνανία, με την αξιοποίηση του λιμανιού στο Πλατυγιάλι του Αστακού. Το έργο αφορά την εγκατάσταση σταθμού υγροποιημένου φυσικού αερίου, καθώς και μονάδας ηλεκτροπαραγωγής με φυσικό αέριο, με την εφαρμογή τεχνολογίας για την συλλογή και αξιοποίηση των αερίων καύσης για την παραγωγή βιομάζας. Η επένδυση αναμένεται να φέρει σημαντικά οικονομικά και αναπτυξιακά οφέλη για την Αιτωλοακαρνανία και την Δυτική Ελλάδα, ενώ θα δημιουργηθούν 1500 νέες θέσεις εργασίας.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_1_09/03/2010__393441 |
|
Back to top |
|
 |
Stavros86 Senior Member

Joined: 24 Jan 2007 Posts: 422
|
Posted: Fri Mar 12, 2010 6:38 pm Post subject: |
|
|
Μελέτη για την επέκταση της Λυκούργου και με γέφυρα να ενωθεί με το δρόμο Αφυσσού - Σκούρα
Στο Νομαρχιακό Συμβούλιο Λακωνίας που έγινε την Δευτέρα 8 Μαρτίου, ο Νομάρχης Κωνσταντίνος Φούρκας εισηγήθηκε την Μελέτη και Κατασκευή Παραλλαγής της Επαρχιακής Οδού 4, δηλαδή την επέκταση της Λεωφόρου Λυκούργου έως το τμήμα Σπάρτη - Πλατάνα - Σκούρα, με προϋπολογισμό μελέτης 550.000 ευρώ και προϋπολογισμός έργου 5.400.000 ευρώ.
Η εισήγηση έχει ως εξής:
"H Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Λακωνίας, ως το μόνο θεσμικά τοπικό όργανο προγραμματισμού, διεκδίκησης, ανάληψης και εκτέλεσης αναπτυξιακών δράσεων και έργων σε παλλακωνικό επίπεδο, από την προηγούμενη ήδη θητεία της διέθεσε ένα μεγάλο μέρος των οικονομικών της δυνάμεων σε μελέτες νομαρχιακής εμβέλειας.
Στοχεύοντας στη βελτίωση των πάσης φάσεως υποδομών, την ήπια τουριστική ανάπτυξη και την ανάδειξη της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς, επέδειξε κατά κοινή ομολογία σε όλους τους προαναφερθέντες τομείς, έργο και αποτελεσματικότητα.
Σήμερα βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να προτείνω στο Σώμα την προκήρυξη από το Νομαρχιακό Συμβούλιο μίας νέας μελέτης που αφορά έργο υποδομής στην πρωτεύουσα του νομού μας, την ιστορική Σπάρτη.
Η ολοκλήρωση του πρώτου τμήματος της μεγάλης παράκαμψης Σπάρτης (Σπάρτη -Πλατάνα - Σκούρα), δίνει σήμερα τη δυνατότητα μίας δεύτερης εισόδου στην Σπάρτη κατευθείαν στην καρδιά της πόλης δια της ευθείας προεκτάσεως της Λυκούργου προς ανατολάς.
Έτσι:
• Αποκτά και δεύτερη είσοδο η πόλη, ανατολικά πλέον με την οδό ευρείας παράκαμψης Σπάρτης.
• Η πόλη θα έχει δύο κόμβους εισόδου από το δρόμο ταχείας κυκλοφορίας Λεύκτρο - Σπάρτη.
• Έρχεται πιο κοντά με τον ανατολικό οδικό άξονα προς Πλατάνα, Σκούρα, Γκοριτσά και ενοποιείται η περιοχή ανατολικά του ποταμού Ευρώτα με την πρωτεύουσα του Νομού.
• Αποσυμφορίζεται το ιστορικό εμπορικό κέντρο, παρέχοντας ταυτόχρονα μεγαλύτερη δυνατότητα εμπορικής και τουριστικής ανάπτυξης, συνάδουσα με την αρχαία ιστορία της πόλης όπως την είχαν οραματιστεί και οι Βαυαροί.
• Αναδεικνύεται ο ποταμός Ευρώτας με παρόχθιους δρόμους κυκλοφορίας αλλά και αναψυχής.
• Επανασυνδέεται η ιστορική και περιβαλλοντική φυσιογνωμία της περιοχής, και
• Εξασφαλίζεται η δυνατότητα ανάπτυξης της πόλης προς ανατολάς.
Από το γραφείο τύπου της Νομαρχίας Λακωνίας
Video 1
Video 2 |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
|
Back to top |
|
 |
Arxitektonas Junior Member

Joined: 28 Oct 2009 Posts: 97
|
Posted: Wed Apr 07, 2010 7:01 pm Post subject: |
|
|
Περιμένει τώρα ο αναγνώστης η δημοτική αστυνομία, που απαρτίζεται από Ναυπάκτιους, να βάλει πρόστιμα σε παράνομα σταθμευμένα οχήματα άλλων Ναυπακτίων. Και ιδίως τις ημέρες του Πάσχα.
Όντας από τη Ναύπακτο, ήξερα ότι αυτός ο ποδηλατόδρομος ήταν καταδικασμένος από την πρώτη στιγμή. Οι Ναυπάκτιοι και για κατούρημα στη τουαλέτα, με το αυτοκίνητο μετακινούνται...Χώρια του ότι αναμεταξύ τους έχουν "ομερτά"... |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Thu Apr 08, 2010 1:39 pm Post subject: |
|
|
Ο Δήμος Ναυπάκτου απάντησε στο troktiko αναφέροντας ότι η λειτουργία του ποδηλατόδρομου θα ξεκινήσει σε 1 μήνα. Πάντως για να λέμε την αλήθεια πολλές πινακίδες είναι ακόμα κάτω από σακούλες.
Για να δούμε. Πάντως την περίοδο του Πάσχα η κατάσταση στο λιμάνι ήταν όπως την ξέρουμε με τον ποδηλατόδρομο να είναι ένα συνεχόμενο parking. |
|
Back to top |
|
 |
Dimiskour Stadium Expert


Joined: 02 Jun 2004 Posts: 1189 Location: Αθήνα
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 11:10 am Post subject: |
|
|
Δεν κάνει όμως κανένα σχόλιο για το ζήτημα της αστυνόμευσης και πώς θα φροντίσει οι ποδηλατόδρομοι να είναι ελεύθεροι. Το βρίσκω ολίγον ύποπτο αυτό. |
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
|
Back to top |
|
 |
chr.04 Stadium Expert


Joined: 05 Mar 2004 Posts: 1566 Location: Thessaloniki
|
Posted: Fri Apr 09, 2010 8:03 pm Post subject: |
|
|
Καιρός ήταν μετά τα μπαλώματα των αποχετεύσεων να τον στρώσουν τον δρόμο. Αν και μια λακούβα πριν την Γεωργιανή δεν την απέφυγα την Μεγ. Παρασκευή.
Επίσης αν μπορέσουν να κάνουν και κάτι με τις υπερχειλίσεις από τα υδραγωγεία να μην χάνετε άδικα τόσο νερό θα ήταν καταπληκτικό! |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 5:54 pm Post subject: |
|
|
Τελευταία νέα για το νέο σταθμό υπεραστικών λεωφορείων στο Αγρίνιο
" Ο νέος υπερσύγχρονος σταθμός της ΚΤΕΛ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ Α.Ε. στην πόλη του Αγρινίου τίθεται σε λειτουργία στις 15-4-2010 ημέρα Πέμπτη.
Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν στις 8-5-2010 ημέρα Σάββατο και ώρα 12.00 και προσκαλείται όλο το κοινό να παραστεί.
Ο νέος σταθμός του ΚΤΕΛ βρίσκεται στο 1ο χλμ. της Ε.Ο. Αγρινίου-Αντιρρίου καιείναι ένα στολίδι για την πόλη του Αγρινίου. Περιλαμβάνει χώρο αναμονής επιβατών, μηχανήματα ΑΤΜ, διαφημιστικές γιγαντοοθόνες, καφετέρια (με χώρο για καπνίζοντες και μη) , μίνι μάρκετ, εστιατόριο, τουριστικό γραφείο, γραφεία 500 τ.μ. όπου στεγάζονται όλες οι υπηρεσίες της εταιρείας μας , αίθουσα 400 τ.μ. στο β΄όροφο πολλαπλών χρήσεων , κατάστημα 100 τ.μ. μη υγειονομικού ενδιαφέροντος, στεγασμένος χώρος για φορτοεκφόρτωση 10 λεωφορείων ταυτόχρονα, χώρος για αναμονή 10 εφεδρικών λεωφορείων , στεγασμένο πάρκινγκ ΙΧ. Αυτοκινήτων 50 θέσεων, υπαίθριο πάρκινγκ ΙΧ. αυτοκινήτων 70 θέσεων , αφετηρία αστικών λεωφορείων, μικρό εκκλησάκι αφιερωμένο στην Παναγία Οδηγήτρια το οποίο θα γιορτάζει την 2η Κυριακή του Οκτωβρίου και χώρος πρασίνου περίπου τριών στρεμμάτων. "
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs426.ash1/23592_380237538117_796093117_3593368_3815427_n.jpg
http://lh5.ggpht.com/_Pi7tpY5x5rE/S6dooz9yVuI/AAAAAAAAL6A/M1F1fxx3MYQ/s400/Blet-26.jpg
http://lh3.ggpht.com/_Pi7tpY5x5rE/S6dpDCVLW3I/AAAAAAAAL6s/JlORrtb6TSQ/s400/Blet-37.jpg
http://lh4.ggpht.com/_Pi7tpY5x5rE/S6doIyRlv_I/AAAAAAAAL5I/7NS6xIeG1Gw/s400/Blet-13.jpg
http://lh6.ggpht.com/_Pi7tpY5x5rE/S6doGfENwtI/AAAAAAAAL5A/FeLvQWk1qNE/s400/Blet-12.jpg |
|
Back to top |
|
 |
Alexandros Junior Member

Joined: 22 Dec 2005 Posts: 168 Location: ATHENS
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 6:57 pm Post subject: |
|
|
Ετσι οπως το βλεπω οι ποδηλατες εχουν να μαζεψουν πολλους καθρεφτες...ή αν το προτιματε κι αλλιως οι καθρεφτες των αυτοκινητων εχουν να "μαζεψουν" πολλους ποδηλατες.Ισως ενα μετρο ασφαλειας θα ηταν να υπηρχαν και πλαστικα κολωνακια.Ενα επισης στοιχημα ειναι τα μηχανακια.Να δουμε θα το χρησιμοποιουν ως αλλες λεοφορειολωριδες η θα το σεβαστουν?Καταραμενη ελλειψη χωρου....
ΥΓ Ξεχασα να κανω quote αναφερομαι στις φωτο για τους ποδηλατοδρομους της Ναυπακτου  |
|
Back to top |
|
 |
Nozomi Stadium Expert


Joined: 26 Mar 2008 Posts: 754
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 7:17 pm Post subject: |
|
|
@agr-engineer
Όντως είναι στολίδι για την πόλη ο νέος Σταθμός των υπεραστικών λεωφορείων, αλλά αλλοίμονο και αν δεν ήταν...
Για δεκαετίες το ΚΤΕΛ έχει το μονοπώλιο στις μαζικές μεταφορές στην περιοχή και μέχρι πρόσφατα (2000+) δρομολογούσε κάτι ελεεινά μη κλιματιζόμενα λεωφορεία (ΜΑΝ) με τα οποία η μετακίνηση το καλοκαίρι ήταν τριτοκοσμική εμπειρία (με τις κουρτίνες να ανεμίζουν στα μούτρα σου)...
Κατά τα άλλα, θα το χαιρόμουν αν είχαμε και τον Σταθμό του τραίνου λειτουργικό στην περιοχή, έστω για προαστιακή εξυπηρέτηση σε πρώτη φάση.
Υ.Γ
Ο παλαιότερος Σταθμός των ΚΤΕΛ ήταν "περίπτωση".
Αν δεν ήσουν απ' το Αγρίνιο αποκλείονταν να τον βρεις.
Χαμένος στο εσωτερικό της πόλης χωρίς καμμία επαφή με την εθνική οδό.
Ελπίζω ο καινούριος να έχει επαρκή σήμανση και να ευρίσκεται ευκολότερα. |
|
Back to top |
|
 |
agr-engineer Full Member

Joined: 20 Mar 2008 Posts: 323
|
Posted: Sat Apr 10, 2010 8:25 pm Post subject: |
|
|
Ο υφιστάμενος σταθμός είναι βρίσκεται εδώ και 10-12 χρόνια περίπου δίπλα στην εθνική οδό, πίσω από τον Άγιο Δημήτριο.
Ο πιο παλιός όντως ήταν "χωμένος" μέσα σε ένα στενό στηνπόλη, σε χώρο 15 τετραγωνικά αν θυμάμαι. Τριτοκοσμικές καταστάσεις. Όπως και για τα παλιά λεωφορεία, που ένα ταξίδι Αγρίνιο-Θεσσαλονίκη διαρκούσε από 9 ώρες μέχρι όσο ήθελε, εξαρτώμενο από το πόσες φορές παρουσιαζόταν βλάβη στο λεωφορείο. Περνώντας από το Μπράλο δε ( η Εγνατία οδός έλυσε προβλήματα ) το χειμώνα, η εξωτερική και η εσωτερική θερμοκρασία δεν απείχαν και πολύ
Όσον αφορά το μονοπώλειο.. Απλά δεν υπάρχουν λόγια. Η υφιστάμενη σιδηροδρομική γραμμή Αγρίνιο-Μεσολόγγι-Κρυονέρι πρέπει να λειτουργήσει ως προαστιακή
( Σε αυτή την περίπτωση τα έσοδα για το ΚΤΕΛ θα ήταν αρκετά μειωμένα , οπότε μάλλον δε θα υπήρχε αυτός ο νέος σταθμός σήμερα, ούτε και το ενός έτους αμαξοστάσιο στην εθνική οδό, ούτε ο σχεδιασμός για τη μελλοντική κατασκευή σταθμών σε Ναύπακτο και Μεσολόγγι ).
Όλα έχουν κάποια θετικά και κάποια αρνητικά.
Όσον αφορά τη χωροθέτησή του, βρίσκεται 500 μέτρα περίπου από το στρογγυλό κόμβο επί της εθνικής οδού ( κατεύθυνση προς Αντίρριο ) στο δεξί χέρι. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Mon May 24, 2010 9:27 pm Post subject: |
|
|
Επιστροφή πριν από λίγο από τη Ναύπακτο με ευχάριστα νέα στο μέτωπο του ποδηλατόδρομου. Δυστυχώς χωρίς φωτογραφίες γιατί ψάχνω την memory stick της φωτογραφικής :evil (μάλλον ξεχάστηκε σε υπολογιστή φίλου στη Ναύπακτο).
Αρχικά να αναφέρω ότι και η Ναύπακτος βούλιαξε αυτές τις ημέρες από Harley (λόγω της πανευρωπαϊκής συνάντησης στην Πάτρα). Ας είναι καλά οι ξενοδόχοι της Πάτρας (που σύμφωνα με ρεπορτάζ τοπικού πατρινού σταθμού) παρατσίμπησαν τις τιμές στα ξενοδοχεία και έσπρωξαν εκατοντάδες τουρίστες στην άλλη όχθη του Κορινθιακού. Οι ξενοδόχοι από τη Γαυρολίμνη μέχρι και το Μοναστηράκι Φωκίδας τους ευχαριστούν...
Ας επιστρέψουμε στον ποδηλατόδρομο, ο οποίος λειτουργεί εδώ και λίγο καιρό και επίσημα. Για να βοηθήσω όσους δεν γνωρίζουν την Ναύπακτο έκανα ένα σχεδιάγραμμα του δικτύου ποδηλατοδρόμων της πόλης.
Επιτέλους ολοκληρώθηκαν οι εργασίες ανάπλασης στην παραλία της Ψανής (περιλάμβανε και ποδηλατόδρομο διπλής κατεύθυνσης πάνω στο καινούργιο μεγάλο πεζοδρόμιο) (ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ). Ο δρόμος πλέον έγινε μονόδρομος με μία σειρά για parking. H λειτουργία του ποδηλατόδρομου σε αυτό το τμήμα είναι υποδειγματική και τον χρησιμοποιεί πάρα πολύ κόσμος διάφορων ηλικιών.
Συνέχεια στο στενό δρομάκι που συνδέει την Ψανή με το λιμάνι (ΠΡΑΣΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ). Η κατάσταση προ μηνών ήταν έτσι (από φώτο του PAVEL)
Σήμερα έχουν τοποθετηθεί κολωνάκια που εμποδίζουν την στάθμευση των αυτοκινήτων.
Συνέχεια πάνω στο λιμάνι (από την κάτω πλευρά ΜΩΒ ΓΡΑΜΜΗ). Η κατάσταση αρχικά (επίσης από φώτο του PAVEL)
Μετατοπίστηκε ο ποδηλατόδρομος στην άκρη του πεζοδρομίου (προς τα σπίτια στο λιμάνι- δηλαδή στις μούρες των παρκαρισμένων της φωτογραφίας) και τοποθετήθηκαν κολωνάκια. Τα αυτοκίνητα συνεχίζουν να παρκάρουν (παράνομα) αλλά δεν ενοχλούν τον ποδηλατόδρομο.
Στη συνέχεια (πάνω στο λιμάνι) το πλάτος του δρόμου στενεύει οπότε τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα δεν είναι πλέον πρόβλημα καθώς δεν χωρά να παρκάρεις. Στο σημείο αυτό όμως δημιουργείται πρόβλημα μέρες με πολύ κόσμο στο λιμάνι από τα παρκαρισμένα μηχανάκια (και ποδήλατα). Στη συνέχεια του δρόμου υπάρχει parking για μηχανάκια και ποδήλατα αλλά δεν επαρκεί. Ειδικά το Σάββατο που είχαν κατέβει του κόσμου οι Harley γινόταν της κακομοίρας στο σημείο με δεκάδες harley (με ιταλικές και γερμανικές πινακίδες μην κατηγορούμε μόνο τους ντόπιους) να παρκάρουν πάνω στον ποδηλατόδρομο.
Στη συνέχεια το παρκάρισμα απαγορεύεται και στις 2 πλευρές του δρόμου ενώ και ο δρόμος είναι στενός οπότε δεν υπάρχουν σοβαρά προβλήματα με τον ποδηλατόδρομο. Ο κλασσικός μ#$$ας που θα παρκάρει για 2-3 λεπτά πάνω στο πεζοδρόμιο πάντα θα υπάρχει και θα εμποδίζει αλλά εννοώ ότι δεν υπάρχει πρόβλημα που θα μπορούσε να λύσει ο δήμος ή η αστυνομία.
Στη συνέχεια υπάρχει ο κάθετος ποδηλατόδρομος διπλής κατεύθυνσης ( στον δρόμο δίπλα στο Ξενία - ΜΠΛΕ ΚΥΚΛΟΣ) που κλείνει τον κύκλο των 2 παράλληλων μονών και τους συνδέει και με τον διπλής κατεύθυνσης στην παραλία στο Γρίμποβο (ΜΠΛΕ ΓΡΑΜΜΗ). Στο δρόμο αυτό ο ποδηλατόδρομος έφαγε θέσεις parking αλλά παρ'όλα αυτά και τις 2 φορές που πέρασα δεν είχε παρκαρισμένα πάνω του και ας μην είχε κολωνάκια (ίσως είναι και τυχαίο αλλά δεν ξέρω). Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο σημείο δεν αντιμετωπίζει και κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα με το parking (υπάρχουν αρκετές θέσεις γύρω γύρω) και ούτε τόσο κόσμο όσο το λιμάνι μαζεύει.
Στην παραλία στο Γρίμποβο δεν πήγα οπότε δεν ξέρω τι κατάσταση επικρατεί.
Στο πάνω δρόμο της επιστροφής η κατάσταση πάντα ήταν σχετικά καλή. Δείτε παλιότερες φώτο από τον pindos
Σε 2 σημεία υπήρχαν προβλήματα (μπροστά στην Εθνική στην πλατεία Φαρμάκη και στη στροφή πριν το λιμάνι - ΓΑΛΑΖΙΟΙ ΚΥΚΛΟΙ) αλλά λύθηκαν με κολωνάκια που διαχωρίζουν τον ποδηλατόδρομο.
Πάμε τώρα στο πιο δύσκολο σημείο (στην πάνω πλευρά της πλατείας στο λιμάνι- ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ).
Η κατάσταση ήταν έτσι (από PAVEL)
Σήμερα δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα (ούτε κολωνάκια μπήκαν ούτε τίποτα) εκτός από την σήμανση του ποδηλατόδρομου. Βέβαια έχουν μειωθεί πάρα πολύ τα σταθμευμένα μηχανάκια και αυτοκίνητα. Από εκεί που έχανες το μέτρημα, τώρα βλέπεις παρκαρισμένα 2-3 αυτοκίνητα και συνήθως με alarm. Ίσως γράφουν, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς..
Τέλος το τελευταίο κομμάτι της επιστροφής. Ο ποδηλατόδρομος κάνει μία περίεργη πορεία για να στρίψει προς την παραλία. Το τρίγωνο μεταξύ των οδών Θέρμου και Νόβα έχει απομονωθεί με κολωνάκια ώστε να διέλθει ο ποδηλατόδρομος (ακολουθεί την πορεία όπως φαίνεται στον χάρτη ελαφρώς δεξιά και μετά αριστερά κάτω). Υπάρχει και μία μικρή προέκταση προς την οδό Θέρμου για μελλοντική επέκταση (γύρω στα 20-30 μέτρα) αλλά κανένας δεν το σέβεται και λογικό εν μέρει.
Στον δρόμο που τον συνδέει με την Ψανή η κατάσταση ήταν έτσι (από PAVEL)
Επιτέλους απομακρύνθηκαν οι γλάστρες και άνοιξε ο ποδηλατόδρομος. Το Σάββατο το μεσημέρι και ας γινόταν χαμός δεν είχε παρκάρει κάποιος, σήμερα το μεσημέρι που γινόταν επίσης χαμός είχε παρκάρει ένα γαϊδούρι.
Σε γενικές γραμμές μου άφησε καλές εντυπώσεις η λειτουργία του ποδηλατόδρομου στη Ναύπακτο. Προβλήματα υπάρχουν αλλά σίγουρα η κατάσταση είναι βελτιωμένη σε σχέση με πριν. Τουλάχιστον φαίνεται ότι ο δήμος προσπαθεί να εντάξει το ποδήλατο στη ζωή της πόλης. Αν λύσει και το πρόβλημα στο κομμάτι πάνω από την πλατεία στο λιμάνι τότε θα έχει κάνει ότι είναι δυνατό από πλευράς του.
Πάντως το πλέον ενθαρρυντικό είναι ότι έχει αυξηθεί πάρα πολύ ο αριθμός των ποδηλατών στην πόλη ανεξαρτήτως ηλικίας. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε όσους κινούνται στους ποδηλατόδρομους αλλά γενικά.
Επίσης στα + και η πολύ καλή σήμανση σε όλο το μήκος του δικτύου
Βέβαια έγινε και το πρώτο σοβαρό ατύχημα με ποδήλατο. Στα δελτία ειδήσεων η είδηση διαστρεβλώθηκε αρκετά και μεταφέρθηκε σαν κάποιος να σκαρφάλωσε το πεζοδρόμιο και να παρέσυρε ένα παιδί που κινούνταν στον ποδηλατόδρομο στην παραλία. Η αλήθεια είναι ότι το ατύχημα έγινε σε κάθετο δρόμο στην παραλία της Ψανής. Ένα παιδί πετάχτηκε με το ποδήλατο στον παραλιακό από ένα στενό (ή για την ακρίβεια τον έσπρωξε ένας φίλος του) και τον παρέσυρε ένα αυτοκίνητο. Και ενώ μέχρι εδώ θα μπορούσες να δώσεις ελαφρυντικά στον οδηγό, αυτός ο αναίσθητος (ελαφρύς χαρακτηρισμός) σηκώθηκε και έφυγε γιατί το αμάξι ήταν κλεμμένο. Ευτυχώς τον συνέλαβαν τελικά ενώ το παιδάκι είναι ακόμα στην εντατική αλλά τουλάχιστον διέφυγε τον κίνδυνο. |
|
Back to top |
|
 |
per88 Full Member

Joined: 02 Nov 2009 Posts: 220
|
Posted: Sat Jun 12, 2010 3:02 pm Post subject: |
|
|
Ποδηλατόδρομων, η συνέχεια...
στην Κόρινθο. Ναι θα αποκτήσει και η Κόρινθος ποδηλατόδρομο μέσω του προγράμματος Θησέας. Ας ελπίσουμε να μην δούμε τα χάλια του Ξυλοκάστρου που μας παρουσίασε ο Pindos10.
Το έργο είναι συνολικού προϋ/σμού 530.000 € και αφορά την Α΄ φάση που χωροθετείται από την περιοχή του Αγ. Νικολάου μέχρι το κέντρο της πόλης. Σχόλιο μου: πολλά τα λεφτά για μια μικρή διαδρομή που καλύπτεται σε 10 λεπτά με τα πόδια.
Να μην ξεχάσω όλα αυτά γίνονται σύμφωνα με την μελέτη της Τεχνικής Υπηρεσίας, αλλά και την εγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη. (πηγή πληροφοριών isthmos.gr) |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Sat Jun 12, 2010 7:32 pm Post subject: |
|
|
Λογικά για να κοστίζει τόσο, δεν θα βάψουν απλά τον δρόμο, όπως έκαναν στο Ξυλόκαστρο. Ίσως και να γίνει σοβαρή δουλειά. Άλλωστε στην Κόρινθο έχουν τολμήσει ήδη αρκετά με την πεζοδρόμιση ολόκληρης της κεντρικής περιοχής με τα μαγαζιά. Δεν θα κολλήσουν στο να φτιάξουν ποδηλατόδρομο που να "φαίνεται" και να "ξεχωρίζει" από τον δρόμο. |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
Posted: Thu Jun 17, 2010 5:45 am Post subject: |
|
|
Το ποδήλατο μπαίνει πλέον στην καθημερινὀτητα της Ναυπάκτου. Ο δήμος μοίρασε χθες 350 ποδήλατα στους δημότες. Παράλληλα, ξεκίνησε τη λειτουργία της και μια πολύ καλή ιστοσελίδα με πληροφορίες για τους χρήστες αλλά και για τον ποδηλατόδρομο της Ναυπάκτου.
http://www.nafpaktosbikes.gr/ |
|
Back to top |
|
 |
jackoharas Junior Member


Joined: 24 Jan 2006 Posts: 166 Location: Λεμπέτ
|
|
Back to top |
|
 |
corsakias Senior Member

Joined: 29 Jul 2006 Posts: 422 Location: kavala
|
Posted: Thu Jun 17, 2010 2:13 pm Post subject: |
|
|
To νοσοκομειο Κατερινης ποτε θα "τελειωσει" οριστικα ώστε να παραδοθει στους πολιτες του νομου αλλά και τις χώρας??
νιος ήμουν και γερασα απο την αρχη της κατασκευης του... |
|
Back to top |
|
 |
orthodontist Full Member


Joined: 18 Apr 2010 Posts: 388 Location: New York
|
|
Back to top |
|
 |
Ο.Υ.Σ.Τ. Full Member


Joined: 02 Aug 2004 Posts: 374 Location: Θεσσαλονίκη
|
Posted: Sun Aug 15, 2010 3:56 pm Post subject: |
|
|
Να ρωτησω κατι? Δημοτικη αστυνομια δεν εχει εκει? Και αν εχει δεν μπορει να τους κοψει μερικες "επιταγες"? |
|
Back to top |
|
 |
aikinn Stadium Expert

Joined: 08 Jul 2004 Posts: 763
|
Posted: Sun Aug 15, 2010 4:15 pm Post subject: |
|
|
Γιατί να γίνεται αναφορά στην δημοτική αστυνομία? Η κανονική δηλαδή γιατί υπάρχει? Με τις δημοτικές αστυνομίες, η τροχαία έχει καταντήσει η χειρότερη δημόσια υπηρεσία. Δεν έχω δει ποτέ κανονικό αστυνομικό να κόβει κλήσεις. Και επίσης, πόσοι από αυτούς που τρώνε "δημοτικές" κλησεις τις πληρώνει? Από ότι ξέρω, και να μην τις πληρώσεις, κανείς δεν ασχολείται μαζί σου. Συνεπώς, πολύ που τους ένοιαξε τους ελληνάρες αν θα φάνε κλήση ή όχι. Άσε που σε μικρές κοινωνίες αυτά σβήνονται χωρίς καν τηλεφώνημα. Κάποιοι έχουν μπάρμπα τον δήμαρχο, κάποιοι τον ταμία στο δημαρχείο και πάει λέγοντας. |
|
Back to top |
|
 |
ariskop Senior Member

Joined: 18 Aug 2008 Posts: 678
|
Posted: Sun Aug 15, 2010 5:19 pm Post subject: |
|
|
Ας κάνω και εγώ την αναφορά μου στο θέμα των ποδηλατόδρομων της Ναυπάκτου μιας και έχω κλείσει αισίως ένα 20ήμερο στην πόλη και έχω μετακινηθεί αρκετά και με ποδήλατο αυτές τις ημέρες. Φωτογραφίες σε λίγες ημέρες μετά την επιστροφή στην Αθήνα όπου έχω το καλώδιο της μηχανής
Η κατάσταση στην διάρκεια της ημέρας δεν είναι τόσο άσχημη όσο παρουσιάστηκε. Μάλλον για την ακρίβεια μέχρι προχτές ήταν κάτι παραπάνω από καλή.
Δεν υπήρχαν παρκαρισμένα αυτοκίνητα σε κανένα σημείο του ποδηλατόδρομου στην περιοχή γύρω από το λιμάνι ακόμα και τα μηχανάκια στο τμήμα μπροστά στις καφετέριες είχαν μειωθεί στο ελάχιστο. Ακόμα και στην πάνω πλευρά της πλατείας στο λιμάνι δεν παρκάρει κανονικά αυτοκίνητο. Στο συγκεκριμένο σημείο βέβαια σταματάνε που και που 1-2 αυτοκίνητα με alarm αλλά φεύγουν αμέσως. Από ότι άκουσα η αστυνομία "γράφει" συνέχεια σε αυτό το σημείο.
Έχω μάλιστα κορυφαία φωτογραφία με το περιπολικό να σταματάει πάνω στον ποδηλατόδρομο για να γράψει παρκαρισμένο αυτοκίνητο
Θα πρέπει να τονιστεί ότι την ημέρα το σύστημα λειτουργεί ικανοποιητικά παρά το γεγονός ότι είναι κλειστές για τα οχήματα και οι 2 παραλίες της πόλης όλο το 24ώρο και το πρόβλημα parking είναι μεγάλο.
Τα προβλήματα του ποδηλατόδρομου στην πόλη είναι μόνο κάποια αυτοκίνητα που σταματάνε με alarm για λίγο και εμποδίζουν τα ποδήλατα και τα αναγκάζουν να κινούνται μέσα στα αυτοκίνητα και ένα τμήμα ποδηλατόδρομου στο μόνο ανοιχτό τμήμα της παραλίας στο Γρίμποβο μπροστά στο Ξενία (που στην ουσία δεν είναι επικίνδυνο για τον ποδηλάτη καθώς και ο δρόμος είναι φαρδύς με μικρή κυκλοφορία και το πεζοδρόμιο αρκετά μεγάλο).
Και αν την ημέρα νομίζεις ότι τα βήματα προόδου είναι τεράστια το βράδυ μετά τις 9-10 η κατάσταση δυστυχώς δεν είναι καλή. Ο ποδηλατόδρομος στην πάνω πλευρά της πλατείας, στο τρίγωνο προς Θέρμο, στον κάθετο δρόμο προς την παραλία (αυτός με τις γλάστρες) και στην αρχή από το δρομάκι (στο υπόλοιπο τμήμα δεν υπάρχει χώρος από τα κολωνάκια που έχουν τοποθετηθεί) που ενώνει την Ψανή με το λιμάνι ουσιαστικά καταργείται από τα αυτοκίνητα και το κομμάτι μπροστά στο λιμάνι από τα μηχανάκια. Είναι κοινό μυστικό ότι το βράδυ η δύναμη σε υπηρεσία της αστυνομίας (δημοτικής και κανονικής) και του λιμενικού είναι ελάχιστη και δεν ασχολείται με τον ποδηλατόδρομο.
Επίσης σημάδια χαλάρωσης έχουν παρουσιαστεί και αυτό το Σ/Κ λόγω των αργιών και οι εικόνες όπως αυτές που ανέβασε ο orthodontist έγιναν δυστυχώς αρκετά συχνές.
Τέλος πάντων για να ενταχθεί το ποδήλατο στην καθημερινότητα της Ναυπάκτου θέλει πολύ δρόμο ακόμα αν και τα δείγματα είναι πολύ θετικά (κυρίως στην αύξηση της χρήσης). Πάντως το καλύτερο θέαμα αυτή την περίοδο είναι η κατάσταση στις 2 ανακαινισμένες παραλίες της πόλης που δεν επιτρέπεται η κίνηση των οχημάτων και κάθε απόγευμα - βραδάκι εκατοντάδες πεζοί και ποδηλάτες κάθε ηλικίας κόβουν βόλτες κτλ. |
|
Back to top |
|
 |
|